GRID_STYLE

NONE
Monday 17, February ,

Pages

ΡΟΗ:

Δεν ασχολείται ο Θεός με τις βρωμοδουλειές και τα εγκλήματα...

Δημήτρης Καραμήτσας
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΒΙΑΣΤΗΣ...
Μέγιστο κοινωνικό ζήτημα και προβληματισμός έχει προκύψει με το θέμα των αμβλώσεων στις περιπτώσεις βιασμού.
Προφανώς κάποιοι στην “ψωροκώσταινα” επηρεάζονται σφόδρα από τις αντίστοιχες νομικές εξελίξεις στις Η.Π.Α. και την κοινωνική κατάσταση μιας έντονα εγκληματικής και φασίζουσας καπιταλιστικής κοινωνίας και σπεύδουν να την μεταφέρουν στη νεο-οθωμανική συντηρητική ελληνική σαπίλα.
Έσπευσαν λοιπόν διάφοροι, που δηλώνουν “χριστιανοί” και πρεσβευτές του Θεού επί της γης, να βλασφημήσουν τον θεό τους, δηλώνοντας και μεταφέροντάς σε εμάς την πίστη τους ότι η σύλληψη ως αποτέλεσμα βιασμού είναι θέλημα του θεού και κατ’ ακολουθία η άμβλωση είναι απαγορευμένη και πρέπει να απαγορευτεί και νομικά.
Πριν από περίπου δύο χρόνια ένας άλλος με το ανώτατο εκκλησιαστικό σχήμα δήλωνε ότι η μαζική δολοφονία στα Τέμπη ήταν θέλημα και τιμωρία του θεού γιατί τα θύματα ήταν στα καρναβάλια. Αλλη βλασφημία.
Το να ισχυρίζεσαι ότι ο θεός στον οποίο πιστεύεις έχει ως θέλησή του τον βιασμό, τους θανάτους και άλλα εγκλήματα – βαρύτατες αμαρτίες κατά την ίδια την πίστη σου – είναι ξεκάθαρη βλασφημία για τον Θεό σου. Ως προς εσένα τον ίδιο καταδεικνύει ότι ή είσαι άσχετος, άπιστος, αμαρτωλός κ.ο.κ. ή ότι έχεις καταληφθεί από τον Σατανά, τον οποίο επίσης αγνοείς.  Διότι ψευδοπιστέ ανθρωποπίθηκε θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι τέτοιου τύπου εγκλήματα όχι μόνο δεν αρμόζουν στον Θεό που πιστεύεις, αλλά και είναι έργα του Σατανά κατά την ίδια σου την πίστη.
Αυτό που “χρεώνεις” στον θεό σου με όσα ισχυρίζεσαι και διαδίδεις είναι ότι ο “πανάγαθος” επιθυμεί βιασμούς, δολοφονίες κ.α., επιθυμεί και είναι θέλημά του να συλλαμβάνονται έμβρυα προερχόμενα από βιασμούς, ότι τελικά ο βιαστής και το σπέρμα του είναι “ευλογημένο” από τον θεό ή ότι δεν μπορεί να αποφύγει μία πράξη την οποία τελικά ενεργεί ως “όργανο του θεού”. Θα πρέπει όμως “πιστέ” να μου εξηγήσεις: ο Σατανάς, στην ύπαρξη του οποίου, επίσης, πιστεύεις, τι τελικά πράττει; Διότι εάν οι βιασμοί και οι συλλήψεις από βιασμό είναι έργο-θέλημα του παντοδύναμου θεού, ο Σατανάς, ο αντίθετος, ποιο έργο τελικά έχει. Τι του απομένει του Σατανά;
Και βέβαια με τις αντιλήψεις αυτές θα πρέπει και να αθωωθεί ηθικά και ποινικά ο βιαστής διότι ενήργησε κατ’ εντολή του θεού και σύμφωνα με την θέλησή σου, το δε σπέρμα του γονιμοποίησε το ωάριο του θύματος με την θεία χάρη και πρόνοια. Οι δε εγκληματίες των Τεμπών κατά τον αυτό τρόπο προέβησαν σε πράξεις και παραλείψεις για να λάβουν θεία τιμωρία τα θύματα, που απίστησαν μετέχοντας σε αποκριάτικες παγανιστικές και σατανιστικές τελετές.
Δεν ξέρω εάν είναι τόσο φτωχός, μίζερος και μισάνθρωπος ο θεός σας, εσείς όμως που τον περιγράφετε με τέτοιο τρόπο και με τέτοια θέληση προφανώς είστε ή τελικά διακατέχεστε από τον Εωσφόρο και βλασφημείτε τον Θεό της Αγάπης και του Ελέους. Ο δικός μου θεός δεν είναι ούτε βιαστής, ούτε δολοφόνος, ούτε εγκληματίας.
Και για να αφήσουμε εν μέρει τα μεταφυσικά και θεολογικά, καθώς αντιλήψεις ως οι ανωτέρω δείχνουν να ισχύουν για όλους τους “πιστούς” και τις θρησκείες των ανθρώπων ή ακριβέστερα των ανθρωπο-πίθηκων, θα πρέπει να σκεφτούμε ουσιαστικά.
Προφανώς ούτε ο βιαστής, ούτε ο δολοφόνος, ούτε οποιοσδήποτε εγκληματίας κατά τα ηθικά και κοινωνικά μέτρα δεν ενεργεί κατά το θέλημα θεού (που εάν υπάρχει προφανώς δεν επεμβαίνει), αλλά με βάση την δική του ζωώδη και ψυχοπαθολογική εγκεφαλική κατάσταση. Προφανώς, η σύλληψη ως διαδικασία που αφορά την μήτρα, το σώμα του θύματος, προϋποθέτει και την δική της βούληση ως προς την γενετήσια πράξη. Αν αυτή απουσιάζει, απουσιάζει και οποιαδήποτε πορεία προς το αποτέλεσμα, αλληλουχία και σύνδεση με αυτό.
Τούτο αναφέρω και ως προς την γενική θεώρηση και για να μην αρχίσουν τίποτα εκπρόσωποι των ανθρωποπιθήκων να αναφέρονται στις τυχαίες συλλήψεις και να χάσκουν συμφωνώντας οι υπόλοιποι εξ αυτών διαιρώντας περαιτέρω την κοινωνία. Οι “τυχαίες” συλλήψεις περικλείονται και ορίζονται από την συναίνεση των προσερχόμενων σε αυτές ως προς την πράξη που τις προκαλεί.
Μετά ταύτα, ως προς την συνέχιση της κυοφορίας, επειδή αυτή από την φύση γίνεται στο σώμα της γυναίκας αποκλειστικά, αυτή είναι αυτή που θα αποφασίσει, αυτή και κανένας άλλος, ούτε νομοθέτης, ούτε “θεός” ή “σατανάς”. Είναι μια φυσική διαδικασία που λαμβάνει χώρα αποκλειστικά στο σώμα της γυναίκας και δεν είναι ούτε μεταφυσική, ούτε θέλημα θεού, αλλά μάλλον φυσική ιδιότητα του φύλου. Αυτή λοιπόν είναι η μόνη που θα αποφασίσει για αυτό που συμβαίνει στο σώμα της, ιδίως όταν η σύλληψη δεν είναι αποτέλεσμα πράξης στην οποία συναίνεσε, αλλά πράξης στην οποία δεν συναίνεσε.
Και σε αυτό οι διάφοροι ανθρωποπίθηκοι του συντηρητισμού και του αρχέγονου φαλλοκρατισμού να σκεφτούν ότι αυτή τούτη η άμβλωση είναι μια σοβαρή δοκιμασία για την γυναίκα, την ζωή και την υγεία της, την αρτιμέλειά της και τον ίδιο της τον εγκέφαλο. Δηλαδή το θύμα του βιασμού που διενήργησε ο κοινωνικός βρυκόλακας ανθρωποπίθηκος υποβάλλεται σε μία νέα τεράστια και οδυνηρή δοκιμασία μετά από αυτή που πέρασε κατά τον βιασμό, για να αποτρέψει τα αποτελέσματά του. Είναι μια τεράστια δοκιμασία και σωματική και πνευματική για την ίδια την γυναίκα και η απόφαση να απορρίψει κάτι που είναι και δικό της σωματικό δημιούργημα είναι πολύ δύσκολη και σκληρή για την ίδια και υφίσταται στον εγκέφαλό της για όλη της την ζωή.
Να αφήσουν συνεπώς ήσυχο και αμόλυντο τον Θεό και να μην λερώνουν με τις βρωμιές τους, την εικόνα του, ούτε να τον επικαλούνται για αυτές. Δεν ασχολείται ο Θεός με τις βρωμοδουλειές και τα εγκλήματα, αλλιώς τον παρουσιάζουν και αυτόν ως εγκληματία.
Άλλωστε με την δική τους ποιότητα συλλογιστικής και η δυνατότητα άμβλωσης είναι και αυτή θέλημα θεού και χάρισμα και γνώση που έδωσε στους ανθρώπους.


Υ.Γ. Αντιλαμβάνεστε όσοι με γνωρίζετε καλύτερα, ότι δεν μπαίνω σε ουσιαστική θεώρηση του εάν υπάρχει και τι τελικά είναι. Απλά καταδεικνύω την αηδία τέτοιων θέσεων, που αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της θεωρίας μου περί νεο-οθωμανών ανθρωποπιθήκων.

1 σχόλιο

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *