Andreas Reos Τον παρακολουθώ. Θέλω να καταλάβω, αν πρόκειται όντως για δύσκολο παίχτη ή θα γελάσουμε και μ'αυτόν. Δε θα αναφερθώ βέβαια ...
Andreas Reos
Τον παρακολουθώ.
Θέλω να καταλάβω, αν πρόκειται όντως για δύσκολο παίχτη ή θα γελάσουμε και μ'αυτόν.
Δε θα αναφερθώ βέβαια στη συμφωνία της λίμνης. Όποτε θέλει, σε ένα πάνελ, κάθεται απέναντι και τα λέμε.
Μένω όμως στα εξής. Τον "έστησαν" σε ειδυλλιακό σκηνικό οι επικοινωνιολόγοι και θέλω να κάνω αναφορά σε κάποια πράγματα:
1. Δε μπορώ να καταλάβω, γιατί, ενώ η μητρική σου γλώσσα είναι η ελληνική, επιστρέφεις μετά από 20 χρόνια στην Ελλάδα με αμερικανική προφορά. Έζησα, σπούδασα, εργάστηκα στη Γερμανία 13 χρόνια. Η προφορά μου στα ελληνικά δεν άλλαξε πάντως. Ειδικά δε, όταν επιστρέφω στα Σέρβια η προφορά μου αλλάζει προς το χωριάτικο. Διαπίστωση της γυναίκας μου: μετά τον Σαραντάπορο κάτι παθαίνεις και τα μιλάς αλλιώς (τα ελληνικά).
2. Όταν ξεκινάς με την πολιτική και θες να συστηθείς στον κόσμο, ΔΕΝ ξεκινάς από τη Συμφωνία των Πρεσπών. Βασικό κύριε Γουώτσον. Αυτογκόλ από τα αποδυτήρια. Ο ελληνικός Λαός δεν την αποδέχτηκε ποτέ. Φέρνει δε, ακόμη και τους ίδιους τους συριζαίους σε αμηχανία. Το "λύσαμε" το πρόβλημα, μονοι τους το λένε, μόνοι τους το ακούνε. Το λύσατε, ναι, για τους Σκοπιανούς.
3. Θυμάται -λέει- για την Πατρίδα, τις εθνικές εορτές και τις ιστορίες των παπούδων του (οι οποίοι ήταν στην Ελλάδα, όχι στις ΗΠΑ). Έμμεση αναφορά στο βίωμα της Πατρίδας μέσω τρίτων. Οι ιστορίες των παππούδων και οι εθνικές εορτές είναι γι'αυτόν το ΒΙΩΜΑ της Πατρίδας! Με ρώτησε κάποτε κάποιος, τί εννοείς εσύ όταν λες Πατρίδα και του απάντησα, Πατρίδα είναι οι μυρωδιές από την κατσαρόλα της μάνας μου. Το ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΙΩΜΑ, όχι αναφορές σε εθιμοτυπικές εορτές ή τα βιώματα τρίτων.
4. Συνειδητοποίησε -λέει- ότι αυτή τη μάχη (με το Σκοπιανό) την είχαμε χάσει, διότι όλοι την έλεγαν Μακεδονία (σκέτο). Κι εγώ θυμάμαι επικές μάχες στη φοιτητική εστία (ήταν στα φόρτε του το θέμα τότε), αλλά δε συνειδητοποίησα ΠΟΤΕ, ότι αυτή τη μάχη την είχαμε χάσει. Ποτέ δεν παραδώσαμε τα όπλα απέναντι στο παράλογο και αδιανόητο. Ούτε και τώρα πιστεύω ότι την έχουμε χάσει. Θα την ξανακερδίσουμε όταν το VMRO θα επιστρέψει στην εξουσία και θα την καταργήσει μονομερώς. 88 κράτη από τα 195 την είχαν αναγνωρίσει, κανένα της ΕΕ (εκτός των Βαλτικών) και κανένας διεθνής οργανισμός (ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΟΟΣΑ, ΔΝΤ κτλ)
5. Perception is reality. Ουσιαστικά προδίδει τον εαυτό του. Σας λέει απλώς πώς θα χειριστεί τα πολιτικά θέματα. Όχι ως αυτό που είναι, αλλά ως αυτό που ο ίδιος θα θέλει να πιστεύετε πως είναι. Καλά θα πάει κι αυτό. Ηττοπάθεια, ακούστε τώρα, επειδή οι άλλοι ισχυρίζονταν αυτό κι εκείνο, άρα πώς λύνω το θέμα; Δέχομαι αυτό που ισχυρίζονται και δέχομαι τη δική τους ερμηνεία της πραγματικότητας! Αυτό κατ'αυτόν είναι "λύση"!
6. Προσπαθεί να δώσει στο τέλος μια ερμηνεία του Πατριωτισμού και η αλητεία βρίσκεται στη λεπτομέρεια. Οκ, δίνει μια ειδική ερμηνεία, αυτό δεν είναι κακό
(γενική ερμηνεία είναι η γενικότερη αντίληψη και αποδοχή μιας έννοιας, βλ. πχ ένα λήμμα σε εγκυκλοπέδεια. Η ειδική ερμηνεία είναι όπως το βλέπει ο καθένας, από τη δική του σκοπιά. Και το παραπάνω με την κατσαρόλα, ειδική ερμηνεία είναι. Άλλη ερμηνεία θα σου δώσει ο Μπαμπινιώτης για το τί είναι ποίηση, άλλη θα σου δώσει ο Ελύτης πχ).
Δεχόμαστε ευχαρίστως τις ειδικές ερμηνείες που έχουν πάντα και ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον,
λέει όμως, ακούστε τον,
"Πατριώτης είναι αυτός που θυσιάζει ΚΑΤΙ από τον εαυτό του για το κληροδότημα της Πατρίδας".
Λάθος κύριε Γουώτσον, ακόμη και σε αυτόν τον ειδικό ορισμό, Πατριώτης είναι αυτός που θυσιάζει ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ...
Οι ήρωες που θυσιάστηκαν για αυτή την Πατρίδα, δε θυσίασαν απλώς "κάτι". Εκτός κι αν θεωρείς την ίδια τη ζωή τους "κάτι".
Απολογητικά μπήκε στο παιχνίδι ο νέος παίχτης. Προσπαθεί να μας πείσει για τον Πατριωτισμό του.
Ξεκινάει δε, στην αρχή θέτοντας κάποιες ερωτήσεις ουσιαστικά στον εαυτό του (γιατί μπαίνω στην πολιτική, για ποιον λόγο αγωνιζόμαστε για ποιον λόγο "είσαι αυτός που είσαι" (sic) ).
Ήμουν πολύ περίεργος να δω τί θα πει, πώς θα πασάρει τον εαυτό του. Αντ'αυτού άφησε αναπάντητες αυτές τις ερωτήσεις, μπήκε στη Συμφωνία των Πρεσπών και προσπάθησε να συνδέσει την αυταπάρνηση για την Πατρίδα με τον συμβιβασμό σε ένα εθνικό θέμα, εντελώς ατσούμπαλα και αποτυχημένα!
Αν τον είχα σε ένα πάνελ θα του είχα πάρει το σκαλπ.
Δε θα πήγαινε και πολύ καλά αυτό.
Θα περιμένω όμως. Και τόσο δύσκολος δε μου φάνηκε, στην πρώτη του παρουσίαση
https://twitter.com/skassel.../status/1695347624436543804...
1ο)Θεωρεις οτι η περιοχη σου ειναι υποδειγματικη στην σωστη προφορα των Ελληνικων.2ο)Ξεχνας οτι ο Συριζα ειναι ενα φοβικο μορφωμα γεματο ανυπαρκτες ενοχες.Ακομα και τωρα,που πουληθηκε πραγματικα και δυστυχως εις βαρος μας οικονομικα το Αιγαιο ως turaegean,το οτι ο γεωγραφικος προσδιορισμος εχει χοντρα ωφελη για εμας[οπως το "Δυτικη"Θρακη για τον Ερντογαν]οπως και τα ευσημα του Ομπαμα για το φρεναρισμα του σιχαμερου διδυμου Μερκελ-Σοιμπλε,τα κρατανε μυστικο,αντι να τα εχουνε αιχμη του δορατος.Αυτη ειναι δυστυχως και η καταντια.Εχουμε απο την μια μερια ξενερωτους ιδεαλιστες με απολογητικη αληθεια και ενοχικα συνδρομα απεναντι στα εγκληματικα στιφη των αρρωστημενων λωποδυτων με το τερατωδες αλλα πειστικο ψεμμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή