«Μαζεύει» άρον άρον το υπουργείο Εργασίας, τα σχέδια για τον αφανισμό ιστορικών κινηματογράφων της Αθήνας στο όνομα των επενδύσεων, μετά τις...
«Μαζεύει» άρον άρον το υπουργείο Εργασίας, τα σχέδια για τον αφανισμό ιστορικών κινηματογράφων της Αθήνας στο όνομα των επενδύσεων, μετά τις έντονες αντιδράσεις του κόσμου του κινηματογράφου αλλά και τις ερωτήσεις στη βουλή της Σίας Αναγνωστοπούλου (ΣΥΡΙΖΑ) και της Όλγας Κεφαλογιάννη (ΝΔ). «Δεν δρομολογείται αλλαγή χρήσης των κινηματογράφων Αελλώ, Άστορ και Ιντεάλ» διευκρινίζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του πριν λίγη ώρα.
Ο ΕΦΚΑ (Υπ. Εργασίας), ο ιδιοκτήτης, μεταξύ πολλών άλλων, και των ακινήτων που στεγάζουν το Ιντεάλ, το Άστορ και το Αελλώ, είχε αποφασίσει να αξιοποιήσει τα ακίνητα, χωρίς όμως καμία δέσμευση για τη διατήρηση των κινηματογράφων. Με άλλα λόγια, η αξιοποίηση των ακινήτων όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί, θα οδηγούσε στον αφανισμό και τις τρεις αίθουσες, ιστορικά τοπόσημα και χώρους πολιτισμού της Αθήνας. Όλα αυτά, την ώρα που έχουν κλείσει ήδη οι κινηματογράφοι Έμπασυ, Όσκαρ, Τιτάνια, Πτι Παλαί και το κινηματοθέατρο Ορφέας.
Η απόφαση που πήρε πίσω το υπ. Εργασίας, ήταν ένα μέρος μόνο της εικόνας, μιας πόλης που μετασχηματίζεται ραγδαία και βίαια στο όνομα της τουριστικής ανάπτυξης. Ο Μπάμπης Κονταράκης, αιθουσάρχης του Άστορ, δηλώνει πως «η απόφαση είναι ικανοποιητική» περιγράφοντας ωστόσο και τις επιφυλάξεις. Μιλάει ακόμα για τον αγώνα που έκανε για να δώσει νέα πνοή σε κινηματογράφους της Αθήνας που παρέμεναν για χρόνια κλειστοί, για να φτάσει να ανακαλύπτει τυχαία μια μέρα καλοκαιρινή, πως ο Άστορ κλείνει και το Ιντεάλ θα γίνει αυλή πιθανά, μεγάλου ξενοδοχείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση