Στην Ρήξη Οκτωβρίου 2021 (φ. 172) που κυκλοφορεί (23-10-21) στα περίπτερα Πολιτική Επικαιρότητα «Παπανδρέου το δημιούργησε, Παπανδρέου θα τ...
Στην Ρήξη Οκτωβρίου 2021 (φ. 172) που κυκλοφορεί (23-10-21) στα περίπτερα
Πολιτική Επικαιρότητα
«Παπανδρέου το δημιούργησε, Παπανδρέου θα το ενταφιάσει;» – Ο Γιώργος Καραμπελιάς γράφει για το εσωκομματικό σήριαλ στο ΚΙΝΑΛ: «…μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει ένα πραγματικό πολιτικό κενό, το οποίο θα μπορούσε να καλύψει μόνον ο… Ανδρέας του 1970. Δηλαδή, θα έπρεπε να εφευρεθεί ένα κόμμα του δημοκρατικού πατριωτισμού που θα απαντούσε στα ελλείμματα της Νέας Δημοκρατίας ως προς μία ολοκληρωμένη πατριωτική, αλλά και ταυτόχρονα κοινωνιστική πρόταση. Και ο Γιώργος αναδύεται αιφνιδίως από το παρασκήνιο για να εμποδίσει οποιαδήποτε τέτοια, έστω και αχνή πιθανότητα. Έστω και εάν το τίμημα θα είναι να ενταφιάσει τελεσίδικα αυτό που είχε δημιουργήσει ο πατέρας του». Ο Βασίλης Ασημακόπουλος, επίσης, αναλύει τους ιστορικούς μετασχηματισμούς που οδήγησαν από το κραταιό ΠΑΣΟΚ στο ισχνό ΚΙΝΑΛ.
Ο Αλή Πασάς από τύραννος της Ηπείρου… ευεργέτης; Ο Γιώργος Καραμπελιάς, στηριζόμενος σε πληθώρα ιστορικών πηγών και τεκμηρίων αποδομεί το αφήγημα περί «Φωτισμένης Δεσποτείας» που ο εθνομηδενισμός φιλοδοξεί να επιβάλει για τον τύραννο της Ηπείρου, ενώ ο Δημήτρης Μπότσαρης, προεδρεύων του Συλλόγου των Απανταχού Σουλιωτών γράφει για το διαβόητο συνέδριο του Δήμου Ιωαννιτών που προσβάλει τη μνήμη και τους αγώνες του Ελληνισμού της Ηπείρου.
«Κάτω τα χέρια από την 28η Οκτωβρίου»- Ο Τάσος Χατζηαναστασίου, για την απόπειρα του εθνομηδενισμού να υποκαταστήσει τους εορτασμούς για το αντιστασιακό ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου από μια άνευρη και ουδέτερη επέτειο «απελευθέρωσης της Αθήνας».
Ο Νικόλας Δημητριάδης βάζει στο μικροσκόπιο την ελληνοαμερικανική συμφωνία, ενώ ο Μανώλης Εγγλέζος Δεληγιαννάκης προσεγγίζει την Ελληνογαλλική Συμφωνία ως μια πρώτη απαραίτητη πράξη για την διαμόρφωση μιας πολιτικής αποτροπής. Η Αναστασία Καντά, επίσης, εξηγεί την αναγκαιότητά της.
Ο Γιάννης Ξένος εξηγεί γιατί δεν εμβολιάζονται οι ηλικιωμένοι στην Ελλάδα.
Ο Νίκος Ντάσιος αναλύει την εν εξελίξει ενεργειακή κρίση και σκιαγραφεί όρους μιας εναλλακτικής πρότασης.
Ο Αλέκος Μιχαηλίδης, σχολιάζει την έλλειψη ενός τρίτου πόλου στην Κύπρο και τις συνέπειες που αυτή έχει για την πορεία του κυπριακού ζητήματος.
Η Μ.Δ. ολοκληρώνει την κριτική της στη μεταρρύθμιση της Ν. Κεραμέως στο υπ. Παιδείας.
Ο Γιώργος Ρακκάς γράφει για την λατρεία του εμφυλίου που επιδιώκουν να προωθήσουν από κοινού η αριστερά με την ακροδεξιά
Διεθνή
Φάκελος γαλλικές προεδρικές εκλογές: Απόστολος Πιστόλας, «Το κύμα Ζεμούρ αναστατώνει την Γαλλία» & Giulio Meotti, «Η Γαλλία έτοιμη να πάρει απόφαση για τη 'Μεγάλη Αντικατάσταση' του Δυτικού Πολιτισμού;»
«Προς ένα σοσιαλφιλελεύθερο κράτος;», ο Βασίλης Στοϊλόπουλος για την συγκρότηση της νέας γερμανικής κυβέρνησης.
Ιστορία – Πολιτισμός
«Ελληνικά σήριαλ και επιστροφή στην … Ελλάδα». Ο Δημήτρης Γιαννάτος, γράφει για την μεταστροφή της θεματολογίας των ελληνικών τηλε-παραγωγών προς την πολιτιστική μας ιδιοπροσωπία.
Ο Ντίνος Αυγουστής θυμάται τα Οκτωβριανά του 1931 στην Κύπρο.
Ο Μάριος Νοβακόπουλος εξηγεί για το πώς η εμβληματική προσωπικότητα του Μεγάλου Αλεξάνδρου μπορεί να αποτελέσει «ιδανικό σημείο αναφοράς για την άρση της ταυτοτικής μας σχιζοφρένειας».
Ο Σπύρος Κουτρούλης παρουσιάζει την επανέκδοση ενός σημαντικού βιβλίου του Κορνήλιου Καστοριάδη με τις διαλέξεις του για την πολιτική φιλοσοφία του Πλάτωνα.
Ο Κωνσταντίνος Μαυρίδης γράφει στις Λησμονημένες Ιστορίες για το διαδικτυακό εμπόριο προϊόντων της ακροδεξιάς υποκουλτούρας, που βρίσκεται σε άνθιση.
Ο Κωνσταντίνος Μπλάθρας, από την σελίδα του cine Ρήξη, γράφει για δύο ταινίες που προβάλλονται στις αίθουσες: Δεν υπάρχει κακό – του Ιρανού Μοχάμαντ Ρασούλοφ, και «Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό» του Ρουμάνου Ράντου Ζούντε.
Ο Παναγιώτης Κόρπας παρουσιάζει την επιτυχημένη περίπτωση της κονσερβοποιίας Παλίρροια, που αποτελεί τον μεγαλύτερο εξαγωγέα έτοιμων γευμάτων στην Ελλάδα.
Ο Χρήστος Κλειώσης, αναλύει την «στρατηγική διαπερατότητα του σύγχρονου ελληνισμού», ο Γ.Δ. γράφει για την «ανάγκη αποφετιχοποίησης της συλλογικής ταυτότητας».
Ο «Μικίων ο Βοιωτός» τέλος, στην αθλητική του στήλη παρουσιάζει τους αθλητές που χάθηκαν στο Αλβανικό έπος.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση