Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας « Οι άνθρωποι όλων των εποχών μοιάζουν. Η ιστορία δεν είναι χρήσιμη επειδή...
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
10 Μάη 1933... μπροστά στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου "Humboldt" η "Μεγάλη Πυρκαγιά Βιβλίων". 25.000 χιλιάδες τόμοι βιβλίων ρίχνονται στη φωτιά από του φοιτητές του Πανεπιστημίου με συνθήματα εναντίον της "παρακμής" και την "ηθικής διαφθοράς".
Μαρξ, Χέμινγουεϊ, Αϊνστάιν, Ένγκελς, Μαγιακόφσκι, Τολστόι, Λένιν, Ναμπόκοφ, Ουγκώ, Λούξεμπουργκ, Φρόιντ, Μπρεχτ, Κέρστνερν, Λόντον...
Πριν από έναν αιώνα (το 1823) ο Γερμανός ποιητής Heinrich Heine έγραφε στην τραγωδία "Tragödien nebst einem lyrischen": «Εκεί που καίνε βιβλία, η κατάληξη είναι να κάψουν και ανθρώπους».
Δεν ήταν ο υπουργός προπαγάνδας Γκαίμπελς που εμπνεύστηκε και διάταξε το κάψιμο των βιβλίων. Η ιδέα κι απόφαση ήταν των ίδιων των φοιτητών της "Deutsche Studentenschaft". Ο Γκαίμπελς παρέστη κι έβγαλε ένα σύντομο λογίδριο.
Ο δημοσιογράφος Louis Lochner, ανταποκριτής στο Βερολίνο του "Associated Press" μεταφέρει πως η πυρκαγιά και το ζωντάνεμα της φωτιάς με τα βιβλία συνοδευόταν από χορούς και τραγούδια:
“Εναντίον της ταξικής πάλης και του υλισμού...
Για το λαό και τον ιδεαλισμό... […]”
10 Μάη 2019... "Ευρωπαϊκή Ένωση" 86 χρόνια μετά... Τορίνο, Διεθνής Έκθεση Βιβλίου (Salone Internazionale del Libro di Torino). Η δεύτερη σε αριθμό εκθετών έκθεση βιβλίου της "μεγάλης δημοκρατικής ευρωπαϊκής οικογένειας" -μετά από αυτή της Φρανκφούρτης-, όπου σε 51.000 m² φιλοξενούνται εκδοτικοί οίκοι από ολόκληρο τον πλανήτη και σε συνεδριακές αίθουσες και θέατρα διαλέξεις, συζητήσεις διανοούμενων παγκόσμιας φήμης, συνέδρια, διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων που ζηλεύουν ακόμη κι οι οργανωτές των αντίστοιχων γεγονότων συο Παρίσι και τη Φρανκφούρτη.
Δύο εβδομάδες πριν τις ευρωεκλογές κι έχει ανάψει ο "αντιφασιστικός" αγώνας, η πάλη του "Μετώπου από τον Τσίπρα ως τον Μακρόν" εναντίον του "εθνικισμού" και του λαϊκισμού".
Στον εκδοτικό οίκο "Altaforte edizioni" που έχει αγοράσει χώρο για το περίπτερό του, όπως χρόνια τώρα, ανακοινώνεται πως απαγορεύεται να συμμετέχει στην έκθεση, με την αιτιολογία πως ο διευθυντής-εκδότης Francesco Polacchi είναι συντονιστής της ακροδεξιάς οργάνωσης "Casapound" στην Περιφέρεια της Λομβαρδίας και συνεπώς απαγορεύεται η συμμετοχή φασιστών στην έκθεση.
Αυτό το ακροδεξιό κόμμα "Casapound" έλαβε στις ιταλικές εκλογές του Μάρτη 2018 το 1,2% κι όπως το "αριστερό" των "ανοικτών συνόρων" η "Εξουσία στο λαό" (Potere al Popolo) που δεν ξεπέρασε το 1%, δεν κατόρθωσαν να μπουν στην ιταλική βουλή [Βλέπε, 6 Μάρτη 2018, σε: Ιταλικές εκλογές: "Λαϊκιστές" - Τραπεζιστές 1 - 0].
Τι ώθησε σ' αυτή τη μεγαλειώδη "αντιφασιστική" δράση τη διοίκηση της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο;
Chiara Giannini, γεννημένη το 1974, δημοσιογράφος, πολεμικός ανταποκριτής, συγγραφέας, ειδική σε θέματα τρομοκρατίας, γράφει για την εφημερίδα "Il Giornale ", πήρε συνέντευξη από τον αντιπρόεδρο της ιταλικής κυβέρνησης κι ηγέτη της Λέγκας Matteo Salvini.
Αυτή η εξαντλητική συνέντευξη έγινε βιβλίο που εκδόθηκε μία ημέρα πριν τα εγκαίνια της Έκθεσης στο Τορίνο και σε μία ημέρα έσπασε όλα τα προβλεπόμενα ρεκόρ στις πωλήσεις. Συνεπώς θα κυριαρχούσε μέσα στην Έκθεση του Τορίνο...
Έτσι οι "αντιφασίστες" έδωσαν μια μεγάλη "αντιφασιστική" μάχη κι απέκλεισαν από την Έκθεση ένα βιβλίο. Θα λέγαμε η λογοκρισία κι αποκλεισμός ήταν η "ευρωπαϊκή αντιφασιστική απάντηση" στο "λαϊκισμό" και τον "εθνικισμό"!
Τίτλος του βιβλίου που ακόμη δεν άναψαν φωτιές για να κάψουν βιβλία, αλλά περιορίζονται στην άσκηση "αντιφασιστικής" λογοκρισίας: "Εγώ ο Ματέο Σαλβίνι - Συνέντευξη στον καθρέπτη" της Chiara Giannini ["Io Matteo Salvini - Intervista allo specchio" di Chiara Giannini].
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο Nicola Lagioia -που αρέσκεται να τον αποκαλούν Nic Lagioia κι όχι Nicola γι' αυτό ζητούμε συγνώμη που τον γράφουμε και με το πραγματικό του όνομα-, δηλώνει: "Η υπόθεση ανάδειξε τα θέματα κλειδιά της εποχής μας, το φασισμό κι αντιφασισμό, την προστασία της δημοκρατίας, θέματα που θ' απασχολήσουν την Έκθεση κι έχει πολιτιστική διάσταση...".
O Ιταλός μαρξιστής φιλόσοφος Diego Fusaro, σημειώνει:
«Θέλω ν' απευθυνθώ στον Nicola Lagioia, καθόσον είναι ο διευθυντής της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο. Από Σωκρατική άποψη, πέρα από τις κατακερματισμένες καταστάσεις που συμβαίνουν στις μέρες μας. Αγαπητέ Lagioia, δεν έχεις αναστατωθεί από το γεγονός που συνέβη στο Τορίνο, ισοδύναμο αυτού που κάποτε ήταν το κάψιμο των βιβλίων στη "Μεγάλη Πυρκαγιά Βιβλίων";
Και πως στο όνομα της πάλης εναντίον των φασιστικών ιδεών, στην πραγματικότητα υιθοθετούν τις χειρότερες μεθόδους τρομοκρατών;
Ο φασισμός επιστρέφει, αλλά σε αντίθετες πλευρές: ο σημερινός αντιφασισμός είναι το άλλοθι για τη χρήση φασιστικών μεθόδων. Λογοκρισία, απειλές, προσβολές, οστρακισμός, διώξεις.»
Κι ο μαρξιστής Diego Fusaro επισημαίνει:
«Δεν υπάρχει καμία επιστροφή στο φασισμό. Οι Ιταλοί δεν έγιναν δεξιοί. Απλά δεν αντέχουν πλέον την προδοτική αριστερά, που πρόδωσε την εργατική τάξη, τους εργαζόμενους και πουλήθηκε στο κεφάλαιο.
Γι' αυτή την αριστερά οι προτεραιότητες είναι οι ομοφυλόφιλοι, η μεταφορά μεταναστών, αλλά όχι η εργασία και τα κοινωνικά δικαιώματα.
Η ροζ αριστερά διατηρεί ζωντανό τον κατά φαντασία ρατσισμό έκτακτης ανάγκης και τον φασισμό, μόνον για νομιμοποιήσει την ίδια, την απουσία της.
Είναι αντιφασιστική αριστερά απώντος του φασισμού και αντιρατσιστική απώντος του ρατσισμού, για να μην είναι αντικαπιταλιστική με παρόντα τον καπιταλισμό.»
"Πριν αλέκτορα φωνήσαι"... ο μυθιστοριογράφος Έρι Ντε Λούκα (γνωστός σιωνιστής, σκληρός επικριτής του Παλαιστινιακού λαού... Πολλά βιβλία του έχουν εκδοθεί και στην Ελλάδα: ΕΔΩ), μας επαναφέρει στο σουρεαλισμό που ζούμε σήμερα: «Erri De Luca... για ν' αποφύγουμε το Brexit, πρέπει ν' αφαιρεθεί η ψήφος στους ηλικιωμένους».
Ο βραβευμένος με όλα τα χρηματικά "ευρωπαϊκά βραβεία", αφού μας λέει πως η σημερινή Ευρώπη χωρίς σύνορα και με κοινό νόμισμα, προσφέρει στο νέο τη δυνατότητα να πάει όπου θέλει να πιει καφέ και να δει τι αέρας φυσάει... να διευρύνει τις γνώσεις του, συμβουλεύει και την απάντηση εναντίον του "εθνικισμού" και "λαϊκισμού": τέλος ακόμη κι αυτής στης αστικής "δημοκρατίας".
«Ada Treves: Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το πιο όμορφο έργο, το πιο γενναίο και ακόμη και το πιο απίθανο έργο που η ανθρωπότητα έχει ποτέ αναλάβει»
[ada treves @ada3ves
Αλήθεια, γιατί κανένα εγχώριο ΜΜΕ και δημοσιογράφος, ούτε καν το λαλίστατο ΑΠΕ που χρυσοπληρώνει αδρά ο ελληνικός λαός, δεν ενημέρωσε για την απόκρυψη της παιδικής θνησιμότητας στην Ελλάδα λόγω της λιτότητας της "δημοκρατικής Ευρώπης" και των μνημονίων;
Σχετικό στην Ελλάδα, μόνον από τη Γεωργία Γκαρδαλίνου: "...η είδηση που έχει ως πρωταγωνιστή τον γνωστό από την μεγαλοαστική "Κορριέρε Ντέλλα Σέρα" και την άκρως ράντικαλ σικ "Ρεπούμπλικα", τον μενουμευρωπαίο μεγαλοδημοσιογράφο μπαναστάτη, αλληλέγγυο και στελεχάρα Φεντερίκο Φουμπίνι, που σε συνέντευξή του παραδέχθηκε πως στην Ελλάδα αποδεδειγμένα από πηγές της ΕΕ, έχασαν την ζωή τους 700 νεογνά από τις περικοπές του Α μνημονίου, είδηση που ο ίδιος αποσιώπησε συνειδητά για μην την εκμεταλλευτούν οι “λαϊκιστές” (https://twitter.com/TGTGTV2000/status/1123670724269551618), σε: 19 μόλις μέρες πριν, αλλά “Μούγκα στην στρούγκα”.
Το τι συμβαίνει σήμερα στην Ευρώπη, με αφορμή το πέρασμα σε ναζιστικές μεθόδους όπως αυτή στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στο Τορίνο, αρκεί η διαπίστωση του μαρξιστή Fusaro: «Νάνοι που κάνουν τους παιδαγωγού με φασιστικές μεθόδους. Σήμερα ο φασισμός είναι η οικονομία της αγοράς.»
«Οι άνθρωποι όλων των εποχών μοιάζουν.
αλλά επειδή διαβάζει το μέλλον.»
Ζαν-Μπατίστ Σε (1767-1832)
Μαρξ, Χέμινγουεϊ, Αϊνστάιν, Ένγκελς, Μαγιακόφσκι, Τολστόι, Λένιν, Ναμπόκοφ, Ουγκώ, Λούξεμπουργκ, Φρόιντ, Μπρεχτ, Κέρστνερν, Λόντον...
Πριν από έναν αιώνα (το 1823) ο Γερμανός ποιητής Heinrich Heine έγραφε στην τραγωδία "Tragödien nebst einem lyrischen": «Εκεί που καίνε βιβλία, η κατάληξη είναι να κάψουν και ανθρώπους».
Δεν ήταν ο υπουργός προπαγάνδας Γκαίμπελς που εμπνεύστηκε και διάταξε το κάψιμο των βιβλίων. Η ιδέα κι απόφαση ήταν των ίδιων των φοιτητών της "Deutsche Studentenschaft". Ο Γκαίμπελς παρέστη κι έβγαλε ένα σύντομο λογίδριο.
Ο δημοσιογράφος Louis Lochner, ανταποκριτής στο Βερολίνο του "Associated Press" μεταφέρει πως η πυρκαγιά και το ζωντάνεμα της φωτιάς με τα βιβλία συνοδευόταν από χορούς και τραγούδια:
“Εναντίον της ταξικής πάλης και του υλισμού...
Για το λαό και τον ιδεαλισμό... […]”
10 Μάη 2019... "Ευρωπαϊκή Ένωση" 86 χρόνια μετά... Τορίνο, Διεθνής Έκθεση Βιβλίου (Salone Internazionale del Libro di Torino). Η δεύτερη σε αριθμό εκθετών έκθεση βιβλίου της "μεγάλης δημοκρατικής ευρωπαϊκής οικογένειας" -μετά από αυτή της Φρανκφούρτης-, όπου σε 51.000 m² φιλοξενούνται εκδοτικοί οίκοι από ολόκληρο τον πλανήτη και σε συνεδριακές αίθουσες και θέατρα διαλέξεις, συζητήσεις διανοούμενων παγκόσμιας φήμης, συνέδρια, διαλέξεις, παρουσιάσεις βιβλίων που ζηλεύουν ακόμη κι οι οργανωτές των αντίστοιχων γεγονότων συο Παρίσι και τη Φρανκφούρτη.
Δύο εβδομάδες πριν τις ευρωεκλογές κι έχει ανάψει ο "αντιφασιστικός" αγώνας, η πάλη του "Μετώπου από τον Τσίπρα ως τον Μακρόν" εναντίον του "εθνικισμού" και του λαϊκισμού".
Στον εκδοτικό οίκο "Altaforte edizioni" που έχει αγοράσει χώρο για το περίπτερό του, όπως χρόνια τώρα, ανακοινώνεται πως απαγορεύεται να συμμετέχει στην έκθεση, με την αιτιολογία πως ο διευθυντής-εκδότης Francesco Polacchi είναι συντονιστής της ακροδεξιάς οργάνωσης "Casapound" στην Περιφέρεια της Λομβαρδίας και συνεπώς απαγορεύεται η συμμετοχή φασιστών στην έκθεση.
Αυτό το ακροδεξιό κόμμα "Casapound" έλαβε στις ιταλικές εκλογές του Μάρτη 2018 το 1,2% κι όπως το "αριστερό" των "ανοικτών συνόρων" η "Εξουσία στο λαό" (Potere al Popolo) που δεν ξεπέρασε το 1%, δεν κατόρθωσαν να μπουν στην ιταλική βουλή [Βλέπε, 6 Μάρτη 2018, σε: Ιταλικές εκλογές: "Λαϊκιστές" - Τραπεζιστές 1 - 0].
Τι ώθησε σ' αυτή τη μεγαλειώδη "αντιφασιστική" δράση τη διοίκηση της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο;
Chiara Giannini, γεννημένη το 1974, δημοσιογράφος, πολεμικός ανταποκριτής, συγγραφέας, ειδική σε θέματα τρομοκρατίας, γράφει για την εφημερίδα "Il Giornale
Αυτή η εξαντλητική συνέντευξη έγινε βιβλίο που εκδόθηκε μία ημέρα πριν τα εγκαίνια της Έκθεσης στο Τορίνο και σε μία ημέρα έσπασε όλα τα προβλεπόμενα ρεκόρ στις πωλήσεις. Συνεπώς θα κυριαρχούσε μέσα στην Έκθεση του Τορίνο...
Έτσι οι "αντιφασίστες" έδωσαν μια μεγάλη "αντιφασιστική" μάχη κι απέκλεισαν από την Έκθεση ένα βιβλίο. Θα λέγαμε η λογοκρισία κι αποκλεισμός ήταν η "ευρωπαϊκή αντιφασιστική απάντηση" στο "λαϊκισμό" και τον "εθνικισμό"!
Τίτλος του βιβλίου που ακόμη δεν άναψαν φωτιές για να κάψουν βιβλία, αλλά περιορίζονται στην άσκηση "αντιφασιστικής" λογοκρισίας: "Εγώ ο Ματέο Σαλβίνι - Συνέντευξη στον καθρέπτη" της Chiara Giannini ["Io Matteo Salvini - Intervista allo specchio" di Chiara Giannini].
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο Nicola Lagioia -που αρέσκεται να τον αποκαλούν Nic Lagioia κι όχι Nicola γι' αυτό ζητούμε συγνώμη που τον γράφουμε και με το πραγματικό του όνομα-, δηλώνει: "Η υπόθεση ανάδειξε τα θέματα κλειδιά της εποχής μας, το φασισμό κι αντιφασισμό, την προστασία της δημοκρατίας, θέματα που θ' απασχολήσουν την Έκθεση κι έχει πολιτιστική διάσταση...".
O Ιταλός μαρξιστής φιλόσοφος Diego Fusaro, σημειώνει:
«Θέλω ν' απευθυνθώ στον Nicola Lagioia, καθόσον είναι ο διευθυντής της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο. Από Σωκρατική άποψη, πέρα από τις κατακερματισμένες καταστάσεις που συμβαίνουν στις μέρες μας. Αγαπητέ Lagioia, δεν έχεις αναστατωθεί από το γεγονός που συνέβη στο Τορίνο, ισοδύναμο αυτού που κάποτε ήταν το κάψιμο των βιβλίων στη "Μεγάλη Πυρκαγιά Βιβλίων";
Και πως στο όνομα της πάλης εναντίον των φασιστικών ιδεών, στην πραγματικότητα υιθοθετούν τις χειρότερες μεθόδους τρομοκρατών;
Ο φασισμός επιστρέφει, αλλά σε αντίθετες πλευρές: ο σημερινός αντιφασισμός είναι το άλλοθι για τη χρήση φασιστικών μεθόδων. Λογοκρισία, απειλές, προσβολές, οστρακισμός, διώξεις.»
Κι ο μαρξιστής Diego Fusaro επισημαίνει:
«Δεν υπάρχει καμία επιστροφή στο φασισμό. Οι Ιταλοί δεν έγιναν δεξιοί. Απλά δεν αντέχουν πλέον την προδοτική αριστερά, που πρόδωσε την εργατική τάξη, τους εργαζόμενους και πουλήθηκε στο κεφάλαιο.
Γι' αυτή την αριστερά οι προτεραιότητες είναι οι ομοφυλόφιλοι, η μεταφορά μεταναστών, αλλά όχι η εργασία και τα κοινωνικά δικαιώματα.
Η ροζ αριστερά διατηρεί ζωντανό τον κατά φαντασία ρατσισμό έκτακτης ανάγκης και τον φασισμό, μόνον για νομιμοποιήσει την ίδια, την απουσία της.
Είναι αντιφασιστική αριστερά απώντος του φασισμού και αντιρατσιστική απώντος του ρατσισμού, για να μην είναι αντικαπιταλιστική με παρόντα τον καπιταλισμό.»
"Πριν αλέκτορα φωνήσαι"... ο μυθιστοριογράφος Έρι Ντε Λούκα (γνωστός σιωνιστής, σκληρός επικριτής του Παλαιστινιακού λαού... Πολλά βιβλία του έχουν εκδοθεί και στην Ελλάδα: ΕΔΩ), μας επαναφέρει στο σουρεαλισμό που ζούμε σήμερα: «Erri De Luca... για ν' αποφύγουμε το Brexit, πρέπει ν' αφαιρεθεί η ψήφος στους ηλικιωμένους».
Ο βραβευμένος με όλα τα χρηματικά "ευρωπαϊκά βραβεία", αφού μας λέει πως η σημερινή Ευρώπη χωρίς σύνορα και με κοινό νόμισμα, προσφέρει στο νέο τη δυνατότητα να πάει όπου θέλει να πιει καφέ και να δει τι αέρας φυσάει... να διευρύνει τις γνώσεις του, συμβουλεύει και την απάντηση εναντίον του "εθνικισμού" και "λαϊκισμού": τέλος ακόμη κι αυτής στης αστικής "δημοκρατίας".
[ada treves @ada3ves
"UnioneEuropea è il progetto più bello, più coraggioso e anche più improbabile che l'umanità abbia mai intrapreso"].
Ποια είναι η κυρία Ada Treves που από τα σαλόνια της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Τορίνο προβάλεται κι αυτή ως αγωνίστρια εναντίον του "λαϊκισμού" και ενημερώνει εμάς τους ανόητους, αδαείς πολίτες της Ευρώπης, ώστε να μάθουμε;
Αυτοπαρουσιάζεται ως εξής: "Ada Treves, μητέρα, επαγγελματίας δημοσιογράφος στο Τορίνο, εβραία, διευθύντρια των εβραϊκών σελίδων, τελειόφοιτη Λυκείου". Πάντα σύμφωνα με την ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο: "linkedin".
Το ότι είναι Εβραία το θρήσκευμα δεν κατανοούμε τι μπορεί να θέλει να σηματοδοτήσει η κυρία και το προσθέτει ως "ταυτότητα". Μια κυρία που αν δεν την έβαζαν στην "αντιφασιστική" μάχη της Έκθεσης βιβλίου, μάλλον δεν την γνωρίζει ούτε η μάνα της, αφού άρθρα της συναντήσαμε μόνον σε διάφορα άγνωστα ιστολόγια.
Όμως, προβάλλεται κι αυτή μαζί με πολλούς άλλους στο Τορίνο και την Έκθεση βιβλίου.
Έτσι ας περιοριστούμε στη σημείωση του μαρξιστή φιλόσοφου Diego Fusaro, σχετικά με την παρουσία της στα σαλόνια της Έκθεσης και τις διδαχές της:
«Πραγματικά, για να παράξει το θάνατο 700 παιδιών στην Ελλάδα από τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χρειάζεται γενναιότητα.»
Αλήθεια, γιατί κανένα εγχώριο ΜΜΕ και δημοσιογράφος, ούτε καν το λαλίστατο ΑΠΕ που χρυσοπληρώνει αδρά ο ελληνικός λαός, δεν ενημέρωσε για την απόκρυψη της παιδικής θνησιμότητας στην Ελλάδα λόγω της λιτότητας της "δημοκρατικής Ευρώπης" και των μνημονίων;
Σχετικό στην Ελλάδα, μόνον από τη Γεωργία Γκαρδαλίνου: "...η είδηση που έχει ως πρωταγωνιστή τον γνωστό από την μεγαλοαστική "Κορριέρε Ντέλλα Σέρα" και την άκρως ράντικαλ σικ "Ρεπούμπλικα", τον μενουμευρωπαίο μεγαλοδημοσιογράφο μπαναστάτη, αλληλέγγυο και στελεχάρα Φεντερίκο Φουμπίνι, που σε συνέντευξή του παραδέχθηκε πως στην Ελλάδα αποδεδειγμένα από πηγές της ΕΕ, έχασαν την ζωή τους 700 νεογνά από τις περικοπές του Α μνημονίου, είδηση που ο ίδιος αποσιώπησε συνειδητά για μην την εκμεταλλευτούν οι “λαϊκιστές” (https://twitter.com/TGTGTV2000/status/1123670724269551618), σε: 19 μόλις μέρες πριν, αλλά “Μούγκα στην στρούγκα”.
Το τι συμβαίνει σήμερα στην Ευρώπη, με αφορμή το πέρασμα σε ναζιστικές μεθόδους όπως αυτή στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στο Τορίνο, αρκεί η διαπίστωση του μαρξιστή Fusaro: «Νάνοι που κάνουν τους παιδαγωγού με φασιστικές μεθόδους. Σήμερα ο φασισμός είναι η οικονομία της αγοράς.»
Ο μεγάλος κομμουνιστής ηγέτης Αμαντέο Μπορντίγκα τόνιζε:
«Ο αντιφασισμός είναι το χειρότερο προϊόν του φασισμού».
Amadeo Bordiga, ο ιδρυτής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ιταλίας, στέλεχος της 3ης
Διεθνούς, με σκληρούς αγώνες εναντίον της μασονίας που χάραξαν την
πολιτική του δράση και ιδεολογικός-πνευματικός πατέρας του Αντόνιο Γκράμσι, που τον διαδέχθηκε στην ηγεσία του κομμουνιστικού κόμματος, σήμερα δικαιώνεται.
Γράφει ο Pier Paolo Pasolini πριν 45 ολόκληρα χρόνια:
«Αναρωτιέμαι, αγαπητέ Alberto, αν αυτός ο θυμωμένος αντιφασισμός
που βρίσκει σήμερα, με τελειωμένο τον φασισμό, διέξοδο εκτόνωσης στις
πλατείες, δεν είναι κατά βάθος ένα όπλο αποπροσανατολισμού που...»
Η συνέχεια και περισσότερα: ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση