ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ Ο πολυσχιδής Αντώνης Γαλέος που έχει κερδίσει γόνιμο έδαφος στον χώρο της μετάφ...
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ
Ο πολυσχιδής Αντώνης Γαλέος που έχει κερδίσει γόνιμο έδαφος στον χώρο της μετάφρασης-το Τραμ με το όνομα πόθος, ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα “διαμάντια” του-,ετοιμάζεται να “χτυπήσει”στο πάντα φιλόξενο “Vault” με κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό.Ο λόγος για το Fucking Men του Joe DiPietro που θα ανέβει για πρώτη φορά στην χώρα μας με την υπογραφή του στην μετάφραση και την σκηνοθεσία.
Μετάφραση / Διασκευή: Αντώνης Γαλέος
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ
Ο πολυσχιδής Αντώνης Γαλέος που έχει κερδίσει γόνιμο έδαφος στον χώρο της μετάφρασης-το Τραμ με το όνομα πόθος, ήταν ένα από τα πιο πρόσφατα “διαμάντια” του-,ετοιμάζεται να “χτυπήσει”στο πάντα φιλόξενο “Vault” με κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό.Ο λόγος για το Fucking Men του Joe DiPietro που θα ανέβει για πρώτη φορά στην χώρα μας με την υπογραφή του στην μετάφραση και την σκηνοθεσία.
Μετά το Σικάγο, την Αυστραλία και τέσσερα χρόνια sold out παραστάσεων στο Λονδίνο έρχεται και στην Αθήνα το καυστικό, προκλητικό και γεμάτο χιούμορ [∙γ]- Fucking Men. O γνωστός Αμερικάνος συγγραφέας Joe DiPietro (I Love You, You’re Perfect, Now Change) έχει διασκευάσει ελεύθερα το Ερωτικό Γαϊτανάκι του Άρθουρ Σνίτσλερ μεταφέροντάς το στο σήμερα και στο τώρα της κάθε χώρας όπου παίζεται η παράσταση.
Δέκα άντρες όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων: ο έσκορτ, ο στρατιώτης, ο φοιτητής, ο μεταπτυχιακός, ο παντρεμένος, ο επιχειρηματίας, ο μπάρμαν, ο συγγραφέας, ο ηθοποιός και ο δημοσιογράφος μάς μεταφέρουν σ’ ένα αποκαλυπτικό πανόραμα της σύγχρονης ερωτικής σκηνής. Μέσα από το βλέμμα της ομοφυλοφιλίας, ένα έργο που μιλάει για τον έρωτα και το συναίσθημα ως δυνάμεις οι οποίες υπερβαίνουν τα φύλα και κάνουν τα φύλα να υπερβαίνουν τον εαυτό τους.
Η προσέγγιση του σκηνοθέτη
«Ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι με ποιον τρόπο τα ζητήματα του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας (δύο ολότελα διαφορετικές επικράτειες) θα μπλεχτούν, θα ξεσπάσουν, θα δυναμιτίσουν τις τρέχουσες μορφές κοινωνικότητας. Εκεί που η εξουσία, η ψυχολογία και η οικονομία θέλουν να οριοθετήσουν τις ζωές (μας) η λογοτεχνία παίρνει την εκδίκηση της ορίζοντας ανεξίτηλα με τις εικόνες της την αντίληψή μας, τον τρόπο που ταξινομούμε τον κόσμο, φέρνοντας στο φως τους αόρατους δεσμούς που ενώνουν τους ανθρώπους σε ένα ατίθασο εμείς. Γιατί άραγε έχει επικρατήσει η άποψη πως καταλαβαίνουμε το παρελθόν, την ταυτότητά μας και τους άλλους στοιχειοθετώντας τις διαφορές μας από αυτούς; Από πού πηγάζει η ανάγκη να τονίζουμε τη διαφορετικότητα ως δικαίωμα σε έναν προσωπικό χώρο, τον ωκεανό της φαντασίας μας.
To θέατρο ως τέχνη, από κατασκευής, έχει δημιουργηθεί ως μέσο δημιουργικής παρέμβασης στα κοινωνικά δρώμενα. Δεν αποτελεί απλό σχολιασμό της τάξης των πραγμάτων, αλλά δυναμικό τρόπο εκτόνωσης και ανατροπής των δεδομένων, με αποδεδειγμένα όπλα τον εμπλουτισμό των δυνατοτήτων της γλώσσας, την εκπαίδευση της λογικής και τη διοχέτευση της φαντασίας προς ομαδικές μορφές συνεργασίας.
Το κίνημα του ρεαλισμού στα τέλη του 19ου αιώνα ζητάει να ανανεώσει τον κοινωνικό ρόλο του θεάτρου. Προτείνει να συνδυαστούν ο δημοκρατικός διάλογος και η επιχειρηματολογία με τη λογική μιας πλοκής (αρχή-κορύφωση-τέλος). Και μας μαθαίνει να βλέπουμε έτσι τα πράγματα να ταυτίζουμε την αλήθεια με την πραγματικότητα και την κυριολεξία, στερώντας τη θεατρικότητα από το θέατρο, την ποίηση από την καθημερινότητα, την ειλικρίνεια από την προδοσία και τη σάρκα από το γυμνό.
Μετά από έναν και πλέον αιώνα αισθητικών και φιλοσοφικών επαναστάσεων στην τέχνη, επανερχόμαστε στις παιδαγωγικές δυνατότητες της τέχνης του θεάτρου, ως φυτωρίου ενεργών πολιτών μυημένων στην τέχνη του διαλόγου, αναζητώντας το νόημα της διδακτικότητας στη βάση του: το ανθρώπινο σώμα.
Όλα αυτά μέσα από μία αλυσίδα γνωριμιών που συμπλέκουν τον πορνογραφικό συναισθηματισμό και τη συναισθηματική πορνογραφία, διερευνώντας τη σύνδεση του ανθρώπινου και του μυθολογικού… Μια παράσταση φτιαγμένη για να φτιάχνεται καθημερινά τόσο από τους δημιουργούς της αλλά και από το βλέμμα και την παρέμβαση των μεταμφιεσμένων της θεατών. Ένα ανθρωπολογικό πείραμα για τα απώτερα όρια των ταμπού και της ανεκτικότητας και ένα θεατρικό ρομάντζο για τον πιο απλό, συγκινητικό έρωτα. Η ανιδιοτελής αγάπη, γαρ, είναι το μεγαλύτερο όπλο της απιστίας».
*Η παράσταση είναι αυστηρά ακατάλληλη κάτω των 18 ετών
ΣυντελεστέςΜετάφραση / Διασκευή: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία: Αντώνης Γαλέος
Σκηνικά: Βασίλης Βλασταράς
Κοστούμια: Κωνσταντίνα Ελευθεράκου
Μουσική: Μίμης Νικολόπουλος
Κίνηση: Άλεξ Κόντοβος
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος
Βοηθοί σκηνοθέτη: Θαλής Πολίτης, Νίκος Σιγάλας
Τεχνικός Υπεύθυνος: Γιάννης Ελευθεράκος
Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής
Video Trailer:
Σχεδιασμός Αφίσας: Ευαγγελία Βασιλείου
Παραγωγή: Red Moonlight Productions
Ερμηνεύουν (αλφαβητικά):
Περικλής Ασημακόπουλος
Άρης Βέβης
Ορφέας Γεωργίου
Άλεξ Γκόντοβος
Γιώργος Κυριακόπουλος
Βασίλης Λιάκος
Νίκος Μέλλος
Γιώργης Παρταλίδης
Νίκος Σαμουρίδης
Βλάσσης Χρυσικόπουλος
Πληροφορίες
Παραστάσεις: Από 4 Νοεμβρίου
Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Παρασκευή – Σάββατο στις 21.00 - Κυριακή στις 18:15
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση