Κάθετα αντίθετος με τη δυνατότητα αναδοχής από ομόφυλα ζευγάρια εμφανίστηκε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Κωνσταντίνος Κατσίκης, επικρίνοντας έντο...
Κάθετα αντίθετος με τη δυνατότητα αναδοχής από ομόφυλα ζευγάρια εμφανίστηκε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Κωνσταντίνος Κατσίκης, επικρίνοντας έντονα όσους την υιοθετούν και κάνοντας λόγο για "λογική παράνοιας" και για "σεξουαλικά παρεκτρεπομένους".
"Τα αίτια της ομοφυλοφιλίας δεν είναι απόλυτα σαφή, εξαρτώνται από διάφορους ψυχογενείς, οικογενειακούς και κοινωνικούς παράγοντες. Σε πολλές περιπτώσεις η ομοφυλοφιλία αποτελεί όμως επιλογή και όχι αναπόφευκτο αποτέλεσμα. Η επιχειρηματολογία των θιασωτών της ομοφυλοφιλίας πως η αγάπη δεν είναι αμαρτία έχει απάντηση. Φυσικά και δεν είναι αμαρτία η αγάπη εξαρτάται όμως και το που κατευθύνεται" τόνισε ο κ. Κατσίκης και πρόσθεσε:
"Οι θιασώτες της ομοφυλοφιλίας λένε ότι η αγάπη δεν έχει σύνορα . Φυσικά και δεν έχει σύνορα. Το ζήτημα όμως είναι το που κατευθύνεται. Η αγάπη στο χρήμα που καθιστά τον άνθρωπο πλεονέκτη και ικανό να διαπράξει φρικτά εγκλήματα υποδουλωμένος σε αυτό του το πάθος δεν είναι αμαρτία; Η αγάπη ενός πατέρα προς την κόρη που είναι διαφορετική της πατρικής είναι ή όχι αμαρτία; Την ίδια αγάπη θα μπορούσαν να ισχυριστούν πως έχουν και οι παιδόφιλοι. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις η αγάπη είναι αμαρτία και μάλιστα τερατώδης ενώ στις ομοφυλοφιλικές σχέσεις θεωρείται αθώα αυτή η αγάπη ; Όλα τούτα ξεπερνούν πράγματι τη λογική μας, έχουν γίνει λογική της παράνοιας".
"Βιώνουμε την δικτατορία του διαφορετικού, εμένα όμως δεν μου βάζει κανείς φίμωτρο, στηρίζω την ελευθερία του λόγου μου και την ελευθερία των ιδεών μου. Αμφισβητώ την καλή πρόθεση των ομόφυλων ζευγαριών να έχουν παιδί.
Οι άνθρωποι αυτοί που έχουν την ικανότητα να συνευρίσκονται σεξουαλικά δεν θέλουν να οδηγήσουν αυτή την ικανότητα στο να αναπαραχθούν αλλά θέλουν να υιοθετήσουν παιδί. Κατά την άποψή μου τα ομόφυλα ζευγάρια δεν δικαιούνται να γίνουν ανάδοχοι παιδιών" είπε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ .
"Τα αίτια της ομοφυλοφιλίας δεν είναι απόλυτα σαφή, εξαρτώνται από διάφορους ψυχογενείς, οικογενειακούς και κοινωνικούς παράγοντες. Σε πολλές περιπτώσεις η ομοφυλοφιλία αποτελεί όμως επιλογή και όχι αναπόφευκτο αποτέλεσμα. Η επιχειρηματολογία των θιασωτών της ομοφυλοφιλίας πως η αγάπη δεν είναι αμαρτία έχει απάντηση. Φυσικά και δεν είναι αμαρτία η αγάπη εξαρτάται όμως και το που κατευθύνεται" τόνισε ο κ. Κατσίκης και πρόσθεσε:
"Οι θιασώτες της ομοφυλοφιλίας λένε ότι η αγάπη δεν έχει σύνορα . Φυσικά και δεν έχει σύνορα. Το ζήτημα όμως είναι το που κατευθύνεται. Η αγάπη στο χρήμα που καθιστά τον άνθρωπο πλεονέκτη και ικανό να διαπράξει φρικτά εγκλήματα υποδουλωμένος σε αυτό του το πάθος δεν είναι αμαρτία; Η αγάπη ενός πατέρα προς την κόρη που είναι διαφορετική της πατρικής είναι ή όχι αμαρτία; Την ίδια αγάπη θα μπορούσαν να ισχυριστούν πως έχουν και οι παιδόφιλοι. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις η αγάπη είναι αμαρτία και μάλιστα τερατώδης ενώ στις ομοφυλοφιλικές σχέσεις θεωρείται αθώα αυτή η αγάπη ; Όλα τούτα ξεπερνούν πράγματι τη λογική μας, έχουν γίνει λογική της παράνοιας".
"Βιώνουμε την δικτατορία του διαφορετικού, εμένα όμως δεν μου βάζει κανείς φίμωτρο, στηρίζω την ελευθερία του λόγου μου και την ελευθερία των ιδεών μου. Αμφισβητώ την καλή πρόθεση των ομόφυλων ζευγαριών να έχουν παιδί.
Οι άνθρωποι αυτοί που έχουν την ικανότητα να συνευρίσκονται σεξουαλικά δεν θέλουν να οδηγήσουν αυτή την ικανότητα στο να αναπαραχθούν αλλά θέλουν να υιοθετήσουν παιδί. Κατά την άποψή μου τα ομόφυλα ζευγάρια δεν δικαιούνται να γίνουν ανάδοχοι παιδιών" είπε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ .
"Η ψυχική και συναισθηματική ασφάλεια των παιδιών απαιτεί πρωτίστως διακριτούς και αλληλοσυμπληρώμενους ρόλους… Η οικογένεια δεν είναι λέξεις σε καρκινική επιγραφή για να διαβάζεται η έννοια του πατέρα και της μητέρας με ελαφρότητα… Τα παιδιά αυτά δεν θα μεγαλώσουν εδώ μέσα προστατευμένα από προοδευτικά μυαλά, αλλά εκεί έξω, φορτωμένα με τη διαφορετικότητα που δεν θα μπορούν να χειριστούν από την κοινωνική πραγματικότητα" τόνισε , μεταξύ άλλων, ο κ. Κατσίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση