ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ. Με το που «αλίευσα» την γερή είδηση πως η μεγάλη Κυρία του θεάτρου μας Ρένη Πιττακή και ο χα...
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ
Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ.
Με το που «αλίευσα» την γερή είδηση πως η μεγάλη Κυρία του θεάτρου μας Ρένη Πιττακή και ο χαρισματικός Λάζαρος Γεωργακόπουλος θα «παντρέψουν» τις δυνάμεις τους στο γερό θρίλερ«Misery» και δη με την σκηνοθετική καθοδήγηση του έμπειρου Τάκη Τζαμαργιά ήξερα πως κάτι ιδιαίτερο μας περιμένει.Και πράγματι, δεν έπεσα έξω,αφού οι δύο εξαιρετικοί μας ηθοποιοί πετυχαίνουν ένα ζηλευτό κέντημα στο φιλόξενο Ιλίσια-Βολανάκης.Οι δύο τους έχουν μια αξιοθαύμαστη «χημεία» που δεν μπορεί να μην κλέψει ακόμα και τον πιο δύσκολο και απαιτητικό θεατή! Γίνονται με δεξιοτεχνικό τρόπο οι ήρωες του δυνατού αυτού θρίλερ:εκείνος συναρπάζει στο ρόλο του επιτυχημένου συγγραφέα Πωλ Σέλντον, που μετά από ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα, σώζεται από την «Νούμερο 1» θαυμάστρια του Αννι Γουίλκς που ντύνεται εκείνη με συνταρακτικό τρόπο! Καθώς το έργο προχωρά,με τον Πωλ παγιδευμένο στο σπίτι της και εκείνη να μαθαίνει πως η αγαπημένη της Misery σκοτώνεται απ’τα χέρια του,η αδρεναλίνη ανεβαίνει.Η Άννι οργίζεται,φουντώνει, τρελαίνεται και του κάνει τη ζωή κόλαση, οδηγώντας τον να γράψει ένα νέο βιβλίο μέσω από το οποίο επαναφέρει τη Misery στη ζωή.Το παιχνίδι αγριεύει,το αίμα παγώνει:ποιος θα βγει... νικητής; Ποιος θα χάσει το παιχνίδι και μαζί τη ζωή του;
Η Ρένη Πιττακή «βουτά» στην Άννι και «γίνεται»αυτή,έχοντας όλη την παραφορά και την τρέλα της.Την έχω απολαύσει τα τελευταία σαράντα χρόνια σε πολλές «νίκες» απ’την Επίδαυρο και το Τέχνης,μέχρι σε εναλλακτικές σκηνές. Εδώ η «νίκη»της είναι ιδιαίτερη.Πείθει το κοινό πως όντως είναι ικανή να σπάσει το πόδι του αγαπημένου της συγγραφέα επειδή «σκοτώνει»την ηρωίδα που της δίνει νόημα ζωής.Τη βλέπεις να σπαράζει, να χάνει τα λογικά της,να εκδικείται ενώ λίγα μόλις λεπτά πριν έχει εκλιπαρήσει για να σωθεί η Misery της.Τι σπουδαία,τι μαγική ηθοποιός. Μια Μεγάλη Κυρία του θεάτρου μας σε μια αληθινά έξοχη ερμηνεία της.
ΠΛΑΙ της εντυπωσιάζει με την υποκριτική του ωριμότητα, το κύρος, την αμεσότητα, την δεξιοτεχνική δουλειά του ο πολύτιμος Λάζαρος Γεωργακόπουλος. Εδώ και χρόνια τον απολαμβάνω και αυτόν να ανέρχεται,να ανεβάζει τον πήχη,να τολμάει,να κερδίζει, να «πλουτίζει»και να μας «πλουτίσει».Στο «Misery»φτιάχνει μια λεπτοδουλειά χάρμα οφθαλμών καθώς «γίνεται»ο συγγραφέας που πέφτει θύμα της παράφορης θαυμάστριάς του που του κάνει τη ζωή κόλαση.Ο τρόπος που «αλλάζει»κι από ανήξερος, καταλαβαίνει τι γίνεται και περνά από τον φόβο και τον πανικό και την απόφαση να εκδικηθεί την τρελή δυνάστη του είναι θαυμαστός.Ένας πλήρης πρωταγωνιστής σε μια έξοχη δουλειά και σε μια ζηλευτή «χημεία»με την παρτενέρ του.Μαζί τους αρέσει πολύ και ο άξιος Δημήτρης Καραμπέτσης που πάντα έχει τον τρόπο να βάζει καίριες πινελιές σε κάθε νέο του ρόλο.
ΕΥΡΥΘΜΗ και ατμοσφαιρική η παράσταση του έμπειρου Τάκη Τζαμαργιά έχει δουλευτεί με προσοχή,μεράκι,φαντασία.Ο ίδιος έχει κάνει και την δραματουργική επεξεργασία με αποτελεσματικότητα.Εξαιρετικό είναι το λειτουργικό σκηνικό του Εδουάρδου Γεωργίου-ο ίδιος υπογράφει και τα κοστούμια της παράστασης.Οι φωτισμοί του «μαιτρ»Αλέκου Γιάνναρου είναι από τα πολύ μεγάλα ατού της δουλειάς,όπως και η έξοχη μουσική του Κωστή Ξενόπουλου.Στα ατού της και η άψογη κινησιολογική επιμέλεια της Φρόσως Κορρού.Μια παράσταση που πρέπει να σπεύσετε να δείτε.Είναι απ’ τις καλύτερες της σεζόν και όχι μόνο.Τρέξτε!
Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ.
Με το που «αλίευσα» την γερή είδηση πως η μεγάλη Κυρία του θεάτρου μας Ρένη Πιττακή και ο χαρισματικός Λάζαρος Γεωργακόπουλος θα «παντρέψουν» τις δυνάμεις τους στο γερό θρίλερ«Misery» και δη με την σκηνοθετική καθοδήγηση του έμπειρου Τάκη Τζαμαργιά ήξερα πως κάτι ιδιαίτερο μας περιμένει.Και πράγματι, δεν έπεσα έξω,αφού οι δύο εξαιρετικοί μας ηθοποιοί πετυχαίνουν ένα ζηλευτό κέντημα στο φιλόξενο Ιλίσια-Βολανάκης.Οι δύο τους έχουν μια αξιοθαύμαστη «χημεία» που δεν μπορεί να μην κλέψει ακόμα και τον πιο δύσκολο και απαιτητικό θεατή! Γίνονται με δεξιοτεχνικό τρόπο οι ήρωες του δυνατού αυτού θρίλερ:εκείνος συναρπάζει στο ρόλο του επιτυχημένου συγγραφέα Πωλ Σέλντον, που μετά από ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα, σώζεται από την «Νούμερο 1» θαυμάστρια του Αννι Γουίλκς που ντύνεται εκείνη με συνταρακτικό τρόπο! Καθώς το έργο προχωρά,με τον Πωλ παγιδευμένο στο σπίτι της και εκείνη να μαθαίνει πως η αγαπημένη της Misery σκοτώνεται απ’τα χέρια του,η αδρεναλίνη ανεβαίνει.Η Άννι οργίζεται,φουντώνει, τρελαίνεται και του κάνει τη ζωή κόλαση, οδηγώντας τον να γράψει ένα νέο βιβλίο μέσω από το οποίο επαναφέρει τη Misery στη ζωή.Το παιχνίδι αγριεύει,το αίμα παγώνει:ποιος θα βγει... νικητής; Ποιος θα χάσει το παιχνίδι και μαζί τη ζωή του;
Η Ρένη Πιττακή «βουτά» στην Άννι και «γίνεται»αυτή,έχοντας όλη την παραφορά και την τρέλα της.Την έχω απολαύσει τα τελευταία σαράντα χρόνια σε πολλές «νίκες» απ’την Επίδαυρο και το Τέχνης,μέχρι σε εναλλακτικές σκηνές. Εδώ η «νίκη»της είναι ιδιαίτερη.Πείθει το κοινό πως όντως είναι ικανή να σπάσει το πόδι του αγαπημένου της συγγραφέα επειδή «σκοτώνει»την ηρωίδα που της δίνει νόημα ζωής.Τη βλέπεις να σπαράζει, να χάνει τα λογικά της,να εκδικείται ενώ λίγα μόλις λεπτά πριν έχει εκλιπαρήσει για να σωθεί η Misery της.Τι σπουδαία,τι μαγική ηθοποιός. Μια Μεγάλη Κυρία του θεάτρου μας σε μια αληθινά έξοχη ερμηνεία της.
ΠΛΑΙ της εντυπωσιάζει με την υποκριτική του ωριμότητα, το κύρος, την αμεσότητα, την δεξιοτεχνική δουλειά του ο πολύτιμος Λάζαρος Γεωργακόπουλος. Εδώ και χρόνια τον απολαμβάνω και αυτόν να ανέρχεται,να ανεβάζει τον πήχη,να τολμάει,να κερδίζει, να «πλουτίζει»και να μας «πλουτίσει».Στο «Misery»φτιάχνει μια λεπτοδουλειά χάρμα οφθαλμών καθώς «γίνεται»ο συγγραφέας που πέφτει θύμα της παράφορης θαυμάστριάς του που του κάνει τη ζωή κόλαση.Ο τρόπος που «αλλάζει»κι από ανήξερος, καταλαβαίνει τι γίνεται και περνά από τον φόβο και τον πανικό και την απόφαση να εκδικηθεί την τρελή δυνάστη του είναι θαυμαστός.Ένας πλήρης πρωταγωνιστής σε μια έξοχη δουλειά και σε μια ζηλευτή «χημεία»με την παρτενέρ του.Μαζί τους αρέσει πολύ και ο άξιος Δημήτρης Καραμπέτσης που πάντα έχει τον τρόπο να βάζει καίριες πινελιές σε κάθε νέο του ρόλο.
ΕΥΡΥΘΜΗ και ατμοσφαιρική η παράσταση του έμπειρου Τάκη Τζαμαργιά έχει δουλευτεί με προσοχή,μεράκι,φαντασία.Ο ίδιος έχει κάνει και την δραματουργική επεξεργασία με αποτελεσματικότητα.Εξαιρετικό είναι το λειτουργικό σκηνικό του Εδουάρδου Γεωργίου-ο ίδιος υπογράφει και τα κοστούμια της παράστασης.Οι φωτισμοί του «μαιτρ»Αλέκου Γιάνναρου είναι από τα πολύ μεγάλα ατού της δουλειάς,όπως και η έξοχη μουσική του Κωστή Ξενόπουλου.Στα ατού της και η άψογη κινησιολογική επιμέλεια της Φρόσως Κορρού.Μια παράσταση που πρέπει να σπεύσετε να δείτε.Είναι απ’ τις καλύτερες της σεζόν και όχι μόνο.Τρέξτε!
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση