«Η λογική θα σε πάει από το Α στο Β. Η φαντασία θα σε πάει παντού», είχε πει ο Αλβέρτος Αϊνστάιν. Τη ρήση αυτή ακολουθούν στην Ελλάδα ο...
«Η λογική θα σε πάει από το Α στο Β. Η φαντασία θα σε πάει παντού», είχε πει ο Αλβέρτος Αϊνστάιν.
Τη ρήση αυτή ακολουθούν στην Ελλάδα ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες και καταστηματάρχες των οποίων η φαντασία στη φοροδιαφυγή φαίνεται πως δεν γνωρίζει όρια.
Έχουν βρει τους πλέον ευφάνταστους τρόπους για να ξεγλιστρούν από την Εφορία, να κρύβουν τα πραγματικά τους εισοδήματα, να κλέβουν τον ΦΠΑ ακόμη και τώρα που οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι πληρωμές με πλαστικό χρήμα έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των πολιτών.
«Πειραγμένα» POS που στέλνουν στο εξωτερικό, αδήλωτες ταμειακές μηχανές, παπούτσια μόνο για το ένα πόδι, αποδείξεις από διπλανά καταστήματα, αποδείξεις μικρότερης αξίας από την πραγματική συναλλαγή, εκπτώσεις για πληρωμή με μετρητά και χωρίς απόδειξη, αλλά και επαγγελματίες που έχουν κλείσει τα βιβλία τους και συνεχίζουν να προσφέρουν την εργασία τους στην αγορά είναι ορισμένα μόνο από τα κόλπα που σκαρφίζονται όσοι θέλουν να ξεφύγουν από τις δαγκάνες της Εφορίας.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Έθνος», πριν από λίγες ημέρες συνεργεί ελεγκτών από τη Ρόδο βρέθηκε στην Κω. Εκεί εντόπισαν ιερέα ο οποίος διοργάνωνε θρησκευτικές εκδρομές – προσκύνημα σε μοναστήρι.
Η μεταφορά των πιστών γινόταν με ιδιωτικό πουλμανάκι, ενώ η εκδρομή περιελάμβανε και γεύμα.
Έτσι, μετά το προσκύνημα στη μονή, ο ιερέας μετέφερε τους πιστούς σε ταβέρνα της περιοχής.
Μόνο που η ταβέρνα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, ανήκει στη γυναίκα του ιερέα. Και όπως διαπίστωσαν οι εφοριακοί, δεν έκοβε ούτε μία απόδειξη.
Τα στελέχη της Υπηρεσίας Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων που εντόπισαν τις παραβάσεις εφάρμοσαν τον νόμο και έβαλαν 48ωρο «λουκέτο» στη ταβέρνα της παπαδιάς.
Η φαντασία στη φοροδιαφυγή δεν γνωρίζει όρια. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, σχολή χορού στον Πύργο της Ηλείας λειτουργούσε – άγνωστο με ποιο τρόπο – με καθεστώς ΜΚΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση