GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η σημερινή απαγορευμένη ατζέντα του Μπουζ 4/1/2017

Του Βασίλη Μπουζιώτη Διαβάστε τις σημερινές σημειώσεις στην ατζέντα του Μπουζ.   Παράταση για το «Show me the world» που… σπάει πόρτες! Π...


Του Βασίλη Μπουζιώτη

Διαβάστε τις σημερινές σημειώσεις στην ατζέντα του Μπουζ.

 

Παράταση για το «Show me the world» που… σπάει πόρτες!

Πρώτος σου «πρόδωσα»  ότι ο πολυσχιδής δημιουργός Πάνος Αμαραντίδης ετοιμάζει κάτι δυνατό  για τα γόνιμα 20 χρόνια του «Regency Casino Thesaloniki», πρώτος σου αποκάλυψα όλες τις λεπτομέρειες για την υπερπαραγωγή «Show me the world» που θα φιλοξενούνταν στο πανέμορφο και ατμοσφαιρικό «Βεργίνα» και τώρα που αυτό «σπάει πόρτες» εκεί, έρχομαι να σε ενημερώσω ότι πήρε παράταση μέχρι και το Σάββατο 21 Ιανουαρίου, μιας και ήταν πολλοί αυτοί που δεν κατάφεραν να βρουν εισιτήριο για να το απολαύσουν… Όπως λένε έγκυρες πηγές μου θα «πήγαινε» και  αργότερα με τέτοιο «ρεύμα» που υπάρχει, αλλά η εξαίρετη Μελίνα Ασλανίδου που πρωταγωνιστεί και εντυπωσιάζει στην εν λόγω μουσική παράσταση έχει κλείσει από καιρό εμφανίσεις στον «Βοτανικό»!  Όσοι πιστοί λοιπόν σπεύσατε, γιατί όσοι  απόλαυσαν την παραγωγή αυτή μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για αυτήν.Τρέξτε!

ΠΕΡΑ από την Ασλανίδου-που παίζει κιόλας για πρώτη φορά,πέρα από το ότι τραγουδάει τα …πάντα!-, αρέσουν τρελά και οι Μιχάλης Μαρίνος,Παναγιώτης Πετράκης και Εύη Σιαμαντά. Μαζί τους έχουν και δεκαμελές μπαλέτο, έχω να σου πω! Ο Αμαραντίδης υπογράφει κείμενα και σκηνοθεσία,η Σοφία Σπυράτου έχει  κάνει τις χορογραφίες, ενώ τη διεύθυνση ορχήστρας και την ενορχήστρωση έχει ο  Κωνσταντίνος Παγιάτης. Τα υπέροχα κοστούμια έφτιαξε η Έλενα Παπανικολάου.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ  παράσταση του Πάνου Αμαραντίδη «SHOW ME THE WORLD» είναι αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος της. Ένα show με μουσικές του κόσμου… ένα ταξίδι στις μουσικές του κόσμου… στις σκηνές του κόσμου… στα μεγάλα θέατρα και στα διάσημα Music Halls του κόσμου… στις μουσικές μητροπόλεις του κόσμου… 

STORY:Ο Μιχάλης (Μιχάλης Μαρίνος), ο έξυπνος και φιλόδοξος μάνατζερ της Μελίνας (Μελίνα Ασλανίδου), την πιέζει να ανοίξει τα φτερά της και να κάνει διεθνή καριέρα. Μέσα από τα λεγόμενα, τις προτροπές και τις αφηγήσεις του η Μελίνα (και μαζί της κι εμείς) κάνει ένα «μουσικό ταξίδι» στις μητροπόλεις της μουσικής και του θεάματος: Λονδίνο – Νέα Υόρκη – Παρίσι – Μαδρίτη – Ρώμη. Ένα ταξίδι στις μουσικές του κόσμου με διαχρονικά και σύγχρονα τραγούδια από τη διεθνή μουσική σκηνή και το μιούζικαλ που ερμηνεύουν ο Παναγιώτης Πετράκης και η Εύη Σιαμαντά. Ένα ταξίδι στα θεάματα/σταθμούς του κόσμου. Η Μελίνα απολαμβάνει (και μαζί της κι εμείς) το ταξίδι, συμμετέχει με μεγάλη επιτυχία στα θεάματα αλλά η καρδιά της χτυπάει για την Ελλάδα. Αποφασίζει λοιπόν να την ακούσει και να επιστρέψει και να συνεχίσει το πρόγραμμά της προσφέροντας μια απολαυστική ώρα απόλυτης διασκέδασης με όμορφα ελληνικά τραγούδια.

 

Μαρινέλλα - Ζαχαράτος… σαρώνουν το Παλλάς!

ΕΓΡΑΨΑ πρώτος για το υποσχόμενο «πάντρεμα» Μαρινέλλας-Ζαχαράτου στον «Καθρέφτη του Παλλάς», μπήκα πρώτος στις πρόβες και σου «πρόδωσα» ότι «τα σπάνε» με όρεξη και μεράκι και     την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ήμουν στην πρεμιέρα τους! Η παραγωγή των Αθηναϊκών Θεάτρων εντυπωσιακότατη,η σκηνοθετική δουλειά του«μαιτρ» Σταμάτη Φασουλή ζηλευτή,τα κείμενα και οι στίχοι του μοναδικού Γιάννη Ξανθούλη αληθινά εμπνευσμένα,η ενορχήστρωση και τα νέα       τραγούδια που έγραψε για την παράσταση ο χαρισματικός Γιάννης Χριστοδουλόπουλος έξοχα,οι χορογραφίες του έμπειρου Δημήτρη Παπάζογλου ζηλευτές,η σκηνογραφική … πινελιά του άξιου Μανόλη Παντελιδάκη υπέροχη,τα κοστούμια της θέας Ντένης Βαχλιώτη συναρπαστικά και οι φωτισμοί της  καίριας Ελευθερίας Ντεκώ άψογοι!

ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΤΟΥ ΠΑΛΛΑΣ ΠΟΤΕ ΚΛΑΙΣ ΠΟΤΕ ΓΕΛΑΣ,λέει ένας στίχος και πράγματι στην ομώνυμη εξαιρετική αυτή παραγωγή και γελάς μέχρι δακρύων και συγκινείσαι βαθιά! Στην έναρξη βγαίνουν υπέρλαμπροι μαζί Μαρινέλλα-Ζαχαράτος, τραγουδάνε το κομμάτι «Στον καθρέφτη του Παλλάς»και κλείνουν το μάτι για όσα έρχονται. Μετά ο «δαιμόνιος»Τάκης μένει μόνος στη σκηνή και μιμείται  με τον μοναδικό τρόπο που έχει  πολλά και διαφορετικά πρόσωπα με φωνές και    αξεσουάρ,ενώ παράλληλα «τα σπάνε» και οι βιντεοσκοπημένες μεταμορφώσεις του.Τι χαρισματικό πλάσμα είναι αυτό και πως «γίνεται»τόσα πολλά πρόσωπα!

ΝΑΙ,ναι κάποια στιγμή μιμείται-ζηλευτά - τον Νίκο Χατζηνικολάου που παρουσιάζει την Γεροβασίλη-στον ρόλο ο ίδιος!-και στη συνέχεια «περνάει» στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα-τον «ντύνεται» ετοιμόρροπο όπως ήταν όταν ήρθε ο Ομπάμα με άκρως καυστικά σχόλια για την…μη εμφάνισή του-  Μετά «τρέχουν»τα πρόσωπα:Αγγελοπούλου [κλαις],Λαγκάρντ και Τραμπ[με «χτένισμα κασκόλ»],Μπάσεϊ και Σάκης Ρουβάς που «παντρεύει»το «Μακαρόνια με κιμά»με το «Ηλιε Νοητέ»,Κιάμος και Ασλανίδου,Ζωζώ και Άντζελα Δημητρίου.Στην Μποφίλιου του που θρηνεί τραγουδώντας με πλερέζα,πέφτει το θέατρο-τρέχανε τα δάκρυά μου ποτάμι,το ομολογώ κι ας αγαπώ την φωνή της πολύ!-. Πολύτιμος «αρωγός»του σε όλο αυτό το συναρπαστικό «παιχνίδι»ο σεναριογράφος-   κειμενογράφος Πάνος Έξαρχος που του έχει δώσει το καλύτερο υλικό να «πατήσει».       

ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ μοναδική,αναντικατάστατη, σαρωτική, χειμαρρώδης, ακάματη, συγκλονιστική,εκθαμβωτική. Η μεγάλη -όχι σε ηλικία γιατί ουσιαστική είναι … μικρότερη όλων μας-κυρία του τραγουδιού παίρνει τη σκυτάλη και απογειώνει το κοινό με τις σπουδαίες ερμηνείες της. Κάθε της τραγούδι και ένα μονόπρακτο.Γελάει και συγκινείται, δονείται και δονεί, πονάει και αγαπάει, χωρίζει και κομματιάζεται, γλεντά και σε ξεσηκώνει, χορεύει και μαγεύει. Δεν μπορεί κανείς μας να περιγράψει αυτό το «φαινόμενο»,γιατί για «φαινόμενο» πρότειται. Κάνει…Πρόβα Νυφικού λέγοντας Τολμώ, φέρνει το Τρανζίστορ με τα αμερικάνικα, προτείνει Πάρ’το φεγγάρι. Στο «Όλος ο κόσμος είσαι εσύ»που αφιέρωνε στα παιδιά της και τα εγγόνια της που ήταν στην πρώτη σειρά του «Παλλάς» στην πρεμιέρα, γέμισαν δάκρια χαράς τα μάτια της και ταυτόχρονα  και τα δικά μας.Ήταν η Θεά,που…έκλεινε το μάτι στα εγγονάκια της με ύφος «δείτε με τώρα και μετά θα σας μαγειρέψω και θα σας κάνω όμορφες αγκαλιές».Γιατί η Μαρινέλλα δεν είναι μόνο μια σπουδαία τραγουδίστρια.Είναι και ένας «κανονικός» άνθρωπος με μια ευτυχισμένη οικογένεια που «πλουτίζει» από αυτήν,όσο με τίποτα άλλο.

ΔΟΤΙΚΗ και γενναιόδωρη δίνει χώρο στον Τάκη Ζαχαράτο να βγούνε μαζί ως … Δύο Μαρινέλλες στη σκηνή-ντυμένοι αλλά και βαμμένοι ίδια!-,αστειεύεται,σαρκάζει και αυτοσαρκάζεται,του τείνει το χέρι, τον αγκαλιάζει όπως κάνει και αργότερα στο κοινό λαϊκό τους πρόγραμμα που κλείνει το πρόγραμμα.Οι παραστάσεις δεν είναι πολλές για αυτό σας προτείνω να τρέξετε να τους απολαύσετε να «τα σπάνε» στην παραγωγή αυτή που είναι αξιοζήλευτη! ΠΟΤΕ «ΧΤΥΠΑΝΕ» ΣΤΟ «ΠΑΛΛΑΣ»:

Κυριακή 8, 15, 22, 29/1

Τετάρτη 11, 18/1

Πέμπτη 12, 19/1

Παρασκευή 6, 13, 20, 27/1

Σάββατο 7, 14, 21, 28/1

Ώρα έναρξης: 20:30 (εκτός από την τελευταία παράσταση 29/1, όπου η ώρα έναρξης είναι 19:00)

Παραγωγή: Αθηναϊκά Θέατρα Α.Ε.

 

Γουλιώτη-Πανταζάρας μαζί στο «AmorS»

 

Δύο ισχυρότατες μονάδες του θεάτρου μας «παντρεύουν» τις δυνάμεις τους για το άκρως φιλόδοξο «AmorS»που θα φιλοξενηθεί στις  16-17/1 και στις 23-24/1 στο «Θέατρο της οδού Κυκλάδων-Λευτέρης Βογιατζής». Ο λόγος για την σημαντική Στεφανία Γουλιώτη και τον εξαίρετο Αργύρη Πανταζάρα που μας περιμένουν για να μας «κλέψουν» στο θεατράκι που πότισε με ιδρώτα ψυχής και σώματος ο Λευτέρης Βογιατζής. Μπορεί το “έτος Σαίξπηρ” τυπικώς να έληξε, ωστόσο ο ίδιος ο κορυφαίος Άγγλος δραματουργός είναι ανεξάντλητος και εμπνέει κάθε χρονική περίοδο τους ανθρώπους του θεάτρου. Στο πλαίσιο του αφιερώματος «Τα σονέτα του Σαίξπηρ στη νέα Σκηνή» ΣΑΙΞΠΗΡ στην νέα ΣΚΗΝΗ», το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής παρουσιάζει σονέτα και σκηνές  με γενικό τίτλο AmorS για έξι πολύ ενδιαφέρουσες παραστάσεις, διάρκειας 40 λεπτών έκαστη, από τους Γουλιώτη- Πανταζάρα.

Η Στεφανία Γουλιώτη και ο Αργύρης Πανταζάρας μαζί με τους Rootless Root “γράφουν” το δικό τους έργο μέσα από μία συρραφή σονέτων και σκηνών από τα έργα του Σαίξπηρ, στην προσπάθειά τους να δώσουν αναπνοή στην πιο δυσνόητη και δύσβατη περιοχή της ανθρώπινης φύσης, τον έρωτα… Τα σαιξπηρικά σονέτα έχουν διττό ενδιαφέρον. Κατ’ αρχάς κάποια από αυτά μπορούν να τοποθετηθούν στο επίκεντρο της εικόνας του Σαίξπηρ ως ποιητή κι αποτελούν δείγματα του σπουδαίου λυρισμού του.

Κατά δεύτερο λόγο, έστω και με επιφυλάξεις, μπορούν να θεωρηθούν ως τα μόνα έργα του που διαθέτουν έντονα βιογραφικά στοιχεία.

Στις παραστάσεις του Θεάτρου της Οδού Κυκλάδων, ΑmorS, μία χειμαρρώδης ροή διατρέχει το έργο του κορυφαίου συγγραφέα.

Άλλοτε εξαιρετικά ανάγλυφη κι άλλοτε σκοτεινή. Αυτή ακριβώς η ροή κεντρίζει το ενδιαφέρον των δύο ταλαντούχων ηθοποιών και τους κάνει να την αναδείξουν, να τη διερευνήσουν σε βάθος, να τη δουν να αναδύεται προκειμένου να ζήσουν τη δική τους σκηνική εμπειρία και να κάνουν το κοινό να την αφουγκραστεί.Η μετάφραση είναι των Βασίλη Ρώτα (σε επιλεγμένα σημεία) και Διονύση Καψάλη.Tην επιμέλεια της κίνησης έχουν οι Rootless Root - Λίντα Καπετανέα και Josef Frucek - σε μία πολύ ενδιαφέρουσα σύμπραξη με τους δύο πρωταγωνιστές.Τη μουσική επιμέλεια έχει ο Γιώργος Πούλιος.

 

Ο «Μπαμπάς» έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Θα έκοβαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα στο «Ριάλτο- Αλέκος Αλεξανδράκης» για το σαρωτικό «Μπαμπά μην ξαναπεθάνεις Παρασκευή» και δεν θα είχα φωτογραφικό υλικό; Ε,όχι! Εξασφάλισα πόζες από την κοπή της πίτας και …ιδού! Μπορεί ο Αλέξανδρος Ρήγας να πήρε… μαχαίρι, αλλά δεν το έκανε για να εξοντώσει κάποιους από τους συνεργάτες του που όπως γράφηκε απαίτησαν μεγαλύτερα ποσοστά. Το έκανε για να κόψει την πίτα και το φλουρί έπεσε στον δημοσιογράφο Νίκο Μοίρα από την εκπομπή «Αποκαλυπτικά»- βλέπεις ο  Αλέξανδρος θεώρησε σωστό και δικαίως       να κοπούν κομμάτια και για τους ρεπόρτερ που κάλυψαν την εκδήλωση! Το κέφι ήταν στο …κόκκινο, τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν όπως και τα γέλια. Και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς με το σαρωτικό «ρεύμα»που έχει ο «Μπαμπάς»τους … σπάζοντας ταμεία! Καλή χρονιά παίδες!

Η παράσταση Μπαμπά μην ξαναπεθάνεις Παρασκευή, μία από τις μεγαλύτερες καλλιτεχνικές και εμπορικές επιτυχίες της σύγχρονής θεατρικής Αθήνας, ήρθε δυναμικά στο ανακαινισμένο θέατρο Ριάλτο, με έναν μοναδικό-επετειακό θίασο να προσφέρει άφθονο καθαρό γέλιο και διασκέδαση. Η παράσταση «Μπαμπά μην Ξαναπεθάνεις Παρασκευή...» μονοπώλησε για πέντε συνεχόμενα χρόνια το θεατρικό ενδιαφέρον της Αθήνας με ανεβάσματα σε μεγάλα θέατρα (θέατρο Ήβη, Λαμπέτη , Αθηνά) και παρουσιάστηκε σε όλη την Ελλάδα σε δύο θριαμβευτικές περιοδείες. Παρουσιάστηκε επίσης για δύο συνεχόμενες χρονιές από το Σατιρικό θέατρο Κύπρου σε σκηνοθεσία Δέσποινας Μπεμπεδέλη, ενώ έχει παρουσιαστεί από δεκάδες ερασιτεχνικούς θιάσους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Γιατί οι νεκροί τρώνε τυρόπιτες;
Ποια είναι η διαφορά μιας τυρόπιτας κουρού από έναν Κούρο στους Γαργαλιάνους;
Πότε μια μοιρολογίστρα τρίζει;
Γίνεται να κλάψεις λάθος άνθρωπο;
Γιατί έχει θεριέψει η ομοφυλοφιλία στην επαρχία;
Βγάζει καλή φούντα η Καλαμάτα;
Μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους δύο γυναίκες του lifestyle;
Μήπως να τον φάμε;
Ο γέρος τη βουτυρώνει την μπεσαμέλ;
Επιστρέφει κανείς πορτοφόλι στην Ελλάδα;
Χάνουμε τελικά 21 γραμμάρια όταν πεθαίνουμε;
Εσύ είσαι το τσουλάκι που έλεγε ο Λευτέρης;
Είχε ο Νέστορας -ο παλιός- εξοχικό ανάκτορο;

Τέτοια και παρόμοια μεταφυσικά ερωτήματα θέτουν ο Αλέξανδρος Ρήγας και ο Δημήτρης Αποστόλου στο θεατρικό έργο "Μπαμπά ... Μην Ξαναπεθάνεις Παρασκευή". Και το περίεργο δεν είναι που τα θέτουν...Το περίεργο είναι που τα απαντούν! Την παράσταση έχουν παρακολουθήσει και αγαπήσει πάνω από ένα εκατομμύριο θεατές . Ένα νούμερο ρεκόρ που προβλέπεται να συνεχίζει να αυξάνεται.

ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ότι στην παράσταση δίνουν ρέστα οι εξαίρετοι Μπέσυ Μάλφα, Δημήτρης Μαυρόπουλος,Παρθένα Χοροζίδου, Τάσος Παλαντζίδης,Σοφία Μουτίδου,Παντελής Καναράκης, Κωνσταντία Χριστοφορίδου,
Πατρίκιος Κωστής,Θωμάς Πανδής και φυσικά η κυρία Χρυσούλα Διαβάτη

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *