GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Προφητεία του Μάο!

Toυ Θωμά Ακρωτηριανάκη. To 1969 o Μάο Τσε Τουνγκ έκανε την ακόλουθη προφητεία: «Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,δεν υπά...

Toυ Θωμά Ακρωτηριανάκη.

To 1969 o Μάο Τσε Τουνγκ έκανε την ακόλουθη προφητεία:
«Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο ενδεχόμενα :
Το ένα είναι ότι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση και το άλλο είναι ότι η επανάσταση
θ' αποτρέψει τον πόλεμο».Πιστεύω ότι δεν πρόκειται για ιδεαλιστική-μεταφυσική ψευτοπροφητεία,
αλλά για επαναστατική προφητεία,στη βάση προσδιορισμού νομοτελειών,και ότι πριν περάσει από
το 1969,που την πρωτοδιατύπωσε την προφητεία του αυτή,μια ολόκληρη διάρκεια ανθρώπινης
ζωής,θα επαληθευτεί.

23 σχόλια


  1. «Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο ενδεχόμενα :
    Το ένα είναι ότι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση και το άλλο είναι ότι η επανάσταση θ' αποτρέψει τον πόλεμο»(Mάο,1969).Μετά το Γ' ΠΠ,αν αυτός δεν αποτραπέι,θα έχουμε επανάσταση,που θα επεκταθεί σ' όλο το κόσμο και άμεση παγκόσμια επικράτηση του σοσιαλισμού.Η τυχόν «νίκη» των ΕΠΑ ή της Ρωσίας στον Γ' Π.Π. ούτε κατά το ελάχιστο δεν θα καθυστερήσει αυτή την εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο ενδεχόμενα :
    Το ένα είναι ότι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση και το άλλο είναι ότι η επανάσταση θ' αποτρέψει τον πόλεμο»(Mάο,1969).Μετά το Γ' ΠΠ,αν αυτός δεν αποτραπέι,θα έχουμε επανάσταση,που θα επεκταθεί σ' όλο το κόσμο και άμεση παγκόσμια επικράτηση του σοσιαλισμού.Η τυχόν «νίκη» των ΕΠΑ ή της Ρωσίας στον Γ' Π.Π. ούτε κατά το ελάχιστο δεν θα καθυστερήσει (ούτε θα επιταχύνει) αυτή την εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. «Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,
    δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο ενδεχόμενα :
    Το ένα είναι ότι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση
    και το άλλο είναι ότι η επανάσταση θ' αποτρέψει τον πόλεμο»(Mάο,1969).
    Μετά τον Γ' Π.Π.,αν αυτός δεν αποτραπέι,θα έχουμε επανάσταση,που θα επεκταθεί
    σ' όλο τον κόσμο και άμεση παγκόσμια επικράτηση του σοσιαλισμού.Το ποιος θα
    είναι ο «νικητής» του Γ' Π.Π. δεν θα έχει καμιά σημασία, και ούτε κατά
    το ελάχιστο δεν θα καθυστερήσει (ούτε θα επιταχύνει) αυτή την εξέλιξη προς τον παγκόσμιο σοσιαλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην περίπτωση που «νικητής» του Γ' Π.Π. θα είναι η Ρωσία,
    ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση λιγάκι λιγότερο γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως ο Λένιν το 1905 ευχόταν την ήττα της Ρωσίας στο ρωσοϊαπωνικό πόλεμο
    (κατά τον οποίο μάλιστα η Ιαπωνία εισέβαλε στη Ρωσία),
    για να ευνοηθεί η δημιουργία μιας επαναστατικής κατάστασης στη Ρωσία,
    έτσι και μεις σήμερα πρέπει να ευχόμαστε την ήττα στον 3ο Π.Π.
    της νεοχιτλερικής-νεοτσαρικής Ρωσίας,με νέους Χίτλερ-τσάρους τους
    Πούτιν-Γιέλτσιν-Γκορμπατσώφ-Τσερνιένκο-Αντρόποφ-Μπρέζνιεφ-Χρουστσιόφ
    ή τους όποιους μελλοντικούς.
    «Σε σχέση με το ζήτημα του παγκόσμιου πολέμου,δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο
    ενδεχόμενα : Το ένα είναι ότι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση και το άλλο
    είναι ότι η επανάσταση θ' αποτρέψει τον πόλεμο»(Mάο,1969).
    Kαι ο πόλεμος θα προκαλέσει την επανάσταση πιο γρήγορά στη νεοχιτλερική-νεοτσαρική
    Ρωσία,ιδίως αν θα είναι η ηττημένη του πολέμου,διότι ιστορικά ήταν η χώρα του Οχτώβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Λένιν το 1905 ήταν υπέρ της ήττας της Ρωσίας στο ρωσοϊαπωνικό πόλεμο
    (κατά τον οποίο μάλιστα η Ιαπωνία εισέβαλε στη Ρωσία),και ο Στάλιν ήταν
    υπέρ της ήττας της Γερμανίας στον Β' Π.Π.,(και μάλιστα συμμάχησε με την Αγγλία και
    τις ΕΠΑ για να επιτευχθεί αυτή η ήττα).
    Έτσι και μεις σήμερα πρέπει να είμαστε υπέρ της ήττας στον 3ο Π.Π. της καπιταλιστικής
    νεοχιτλερικής-νεοτσαρικής Ρωσίας (και είναι τέτοια από τα μέσα της δεκαετίας του 1960).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Λένιν το 1905 ήταν υπέρ της ήττας της Ρωσίας στο ρωσοϊαπωνικό πόλεμο
    (κατά τον οποίο μάλιστα η Ιαπωνία εισέβαλε στη Ρωσία),και ο Στάλιν ήταν
    υπέρ της ήττας της Γερμανίας στον Β' Π.Π.,(και μάλιστα συμμάχησε με την Αγγλία και
    τις ΕΠΑ για να επιτευχθεί αυτή η ήττα).
    Έτσι και μεις σήμερα πρέπει να είμαστε υπέρ της ήττας στον 3ο Π.Π. της καπιταλιστικής
    νεοχιτλερικής-νεοτσαρικής Ρωσίας.Και είναι τέτοια από τα μέσα της δεκαετίας του 1960.
    [Κοντολογής η χώρα του Οχτώβρη,η Ρωσία,τώρα που έχει μετατραπεί στο αντίθετό της,
    είναι προς το συμφέρον της Επανάστασης να ηττάται από τις άλλες ιμπεριαλιστικές χώρες].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η χώρα του Οχτώβρη,η Ρωσία,τώρα που έχει μετατραπεί στο αντίθετό της,
    είναι προς το συμφέρον της Επανάστασης να ηττάται από τις άλλες
    ιμπεριαλιστικές χώρες,σε κάθε περίσταση,τομέα,διαφορά,αντίθεση,
    ανταγωνισμό,σύγκρουση,πόλεμο (αν θα υπάρξει 3ος παγκόσμιος πόλεμος
    και ο «νικητής» του θα είναι η Ρωσία,θα επιβραδυνθεί η παγκόσμια
    επικράτηση του σοσιαλισμού,αλλά απειροελάχιστα,κατά περίπου 40 μέρες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η χώρα του Οχτώβρη,η Ρωσία,έχει μετατραπεί στο αντίθετό της.Μάλιστα έχει γίνει
    ο πιο φιλοπόλεμος,φασιστικός,αντιλαϊκός καπιταλισμός,ιμπεριαλισμός.Λόγω της στρατιωτικοποίησης της οικονομίας της,αν και δεν έχει τη μεγαλύτερη οικονομική ισχύ,μπορεί να συγκλονιστεί συγκριτικά λιγότερο από τις οικονομικές κρίσεις.
    Επίσης ο πληθυσμός στη Ρωσία είναι πιο θρησκόληπτος απ' ο,τι στη Δύση.
    Η Επανάσταση πια πιο δύσκολα θα γίνει στη Ρωσία,παρά στη Δύση.Έχει γίνει η Ρωσία
    ο κύριος εχθρός των λαών και το κύριο στήριγμα του παγκόσμιου καπιταλισμού.Είναι λοιπόν προς το συμφέρον της Επανάστασης να ηττάται η Ρωσία από τη Δύση σε κάθε περίσταση,τομέα,διαφορά,αντίθεση,ανταγωνισμό,σύγκρουση,πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η χώρα του Οχτώβρη,η Ρωσία,έχει μετατραπεί στο αντίθετό της.Μάλιστα έχει γίνει ο πιο φιλοπόλεμος,φασιστικός,αντιλαϊκός καπιταλισμός,ιμπεριαλισμός.Λόγω της στρατιωτικοποίησης της οικονομίας της,αν και δεν έχει τη μεγαλύτερη οικονομική ισχύ,μπορεί να συγκλονιστεί συγκριτικά λιγότερο από τις οικονομικές κρίσεις.Επίσης ο πληθυσμός στη Ρωσία είναι πιο θρησκόληπτος απ' ο,τι στη Δύση.Η Επανάσταση πια πιο δύσκολα θα γίνει στη Ρωσία,παρά στη Δύση.Έχει γίνει η Ρωσία ο κύριος εχθρός των λαών και το κύριο στήριγμα του καπιταλισμού διεθνώς.Είναι λοιπόν προς το συμφέρον της Επανάστασης να ηττάται η Ρωσία από τη Δύση σε κάθε περίσταση,τομέα,διαφορά, αντίθεση ανταγωνισμό,σύγκρουση,πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι προς το τέλος της ζωής του ο Μάο
    ετοιμαζόταν να εξελίξει την επαναστατική
    προφητεία του αυτή ως εξής :
    ...............................................
    Ο παγκόσμιος πόλεμος,που τελικά δεν θ' αποτραπεί,
    θα προκαλέσει την παγκόσμια νικηφόρα σοσιαλιστική
    επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάζουμε προηγούμενο σχόλιο,που έχει ως εξής :
    «Η χώρα του Οχτώβρη,η Ρωσία,έχει μετατραπεί στο αντίθετό της.Μάλιστα έχει γίνει ο πιο φιλοπόλεμος,φασιστικός,αντιλαϊκός καπιταλισμός,ιμπεριαλισμός.Λόγω της στρατιωτικοποίησης της οικονομίας της,αν και δεν έχει τη μεγαλύτερη οικονομική ισχύ,μπορεί να συγκλονιστεί συγκριτικά λιγότερο από τις οικονομικές κρίσεις.Επίσης ο πληθυσμός στη Ρωσία είναι πιο θρησκόληπτος απ' ο,τι στη Δύση.Η Επανάσταση πια πιο δύσκολα θα γίνει στη Ρωσία,παρά στη Δύση.Έχει γίνει η Ρωσία ο κύριος εχθρός των λαών και το κύριο στήριγμα του καπιταλισμού διεθνώς.Είναι λοιπόν προς το συμφέρον της Επανάστασης να ηττάται η Ρωσία από τη Δύση σε κάθε περίσταση,τομέα,διαφορά, αντίθεση ανταγωνισμό,σύγκρουση,πόλεμο.».
    Μά τα λέει σοβαρά αυτά ;;; Ή μήπως θέλει να περάσει υποσυνείδητα στον αναγνώστη
    τα αντίθετα ;; Θεωρώντας ότι έτσι το πετυχαίνει με το πιο αποτελεσματικό τρόπο
    (μέθοδος ανάστροφης ψυχολογίας),ενώ αλλιώς (κλασικά,ευθέως) θα ήταν πιο δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aπό τα 4 πιο κάτω σημεία,η ΟΑΚΚΕ συμφωνεί με τα 1) και 2).
    Δεν είμαι βέβαιος για το εάν συμφωνεί και με τα 3) και 4).

    1) Η Ρωσία είναι η κύρια πηγή πολέμου,θα εξαπολύσει τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο.

    2) Η Ρωσία είναι ο κύριος εχθρός των λαών.

    3) Η Ρωσία είναι η κυριότερη ασπίδα,το κυριότερο στήριγμα του καπιταλιστικού συστήματος διεθνώς.

    4) Η ήττα της Ρωσίας στον 3ο παγκόσμιο πόλεμο,και η νίκη των ΕΠΑ,θα είναι,αντικειμενικά,προς το συμφέρον της Επανάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1) Η Ρωσία είναι η κύρια πηγή πολέμου,θα εξαπολύσει τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο.
    2) Η Ρωσία είναι ο κύριος εχθρός των λαών.
    3) Η Ρωσία είναι η κυριότερη ασπίδα,το κυριότερο στήριγμα του καπιταλιστικού συστήματος διεθνώς.
    4)Όπως ο Λένιν το 1905 ευχόταν την ήττα της Ρωσίας στο ρωσοϊαπωνικό πόλεμο (κατά τον οποίο μάλιστα η Ιαπωνία εισέβαλε στη Ρωσία),για να ευνοηθεί η δημιουργία μιας επαναστατικής κατάστασης στη Ρωσία,έτσι και μεις σήμερα πρέπει να ευχόμαστε την ήττα στον 3ο Π.Π. της νεοτσαρικής Ρωσίας,με νέους τσάρους τους Πούτιν-Γιέλτσιν-Γκορμπατσώφ-Τσερνιένκο-Αντρόποφ-Μπρέζνιεφ-Χρουστσιόφ ή τους όποιους μελλοντικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΣΟΥΠΕΡ
    ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΣΗ,
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΟΙ ΟΙ ΤΗΣ
    ΡΩΣΙΑΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ
    ΕΜΒΡΥΩΔΩΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ.
    ΟΠΟ'ΤΕ,ΠΡΟΤΙΜΩΤΕΡΕΣ ΟΙ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ,ΠΟΥ
    ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο πιο κάτω άρθρο της «ΟΑΚΚΕ» της 10 Νοεμ. 2016
    http://www.oakke.gr/global/2013-02-16-19-26-19/item/741-%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%80-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%BF-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BD-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF
    γράφεται το εξής :
    «Αν για παράδειγμα υποθέσουμε ότι ο Πούτιν κινηθεί αύριο ενάντια στις Βαλτικές και τότε το Κογκρέσο επιχειρήσει να βάλει βέτο στην απόφαση του Τραμπ να μην τις βοηθήσει αποφασιστικά με το ΝΑΤΟ, αυτό το βέτο, αν περάσει, δεν θα μπορεί να έχει πρακτικό αποτέλεσμα. Δηλαδή δεν θα μπορεί να εμποδίσει τη Ρωσία να καταβροχθίσει σε χρόνο μηδέν τις Βαλτικές και μετά να σύρει και το αμερικάνικο Κογκρέσο σε διαπραγματεύσεις μαζί της, την ίδια ώρα που θα εξελίσσεται ένα κίνημα “υπέρ της Ειρήνης” κατά της ανάμειξης των ΗΠΑ στην Ευρώπη, κίνημα που θα σαρώνει τις ΗΠΑ ενώνοντας τα “πατριωτικά” στίφη του Τραμπ με τους οικολόγους, τροτσκιστές “αντιιμπεριαλιστές και πασιφιστές” κάθε είδους, ενώ οι δημοκρατικές μάζες και τα πραγματικά φιλοευρωπαϊκά και πατριωτικά τμήματα της αμερικάνικης αστικής τάξης θα επιχειρούν μόλις τότε να συγκροτήσουν ένα αντιρώσικο μέτωπο.».
    Δείχνει η αμερικονόφιλη,δυτικόφιλη,αντιρώσικη (ή η προσποιούμενη ανάποδα ;;) «ΟΑΚΚΕ» τί φοβάται ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός και συνολικά η ιμπεριαλιστική Δύση :
    Μια στρατιωτική εισβολή της Ρωσίας στις Βαλτικές χώρες,σαν άμυνα απέναντι στον κλοιό περικύκλωσης που της βάζουν.
    Υποστηρίζω εκ των προτέρων μια τέτοια εισβολή !!!
    Και αυτό μένει και στον αναγνώστη της «ΟΑΚΚΕ»,που σ'αυτόν πάντα μένουν τ'αντίθετα απ'όσα γράφει (ή «γράφει»;;) η «ΟΑΚΚΕ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O καπιταλισμός της Ρωσίας δεν είναι πιο εύκολος ν'ανατραπεί,σε σύγκριση μ' αυτόν των Δυτικών χωρών.Όμως η Ρωσία δεν είναι αστική δημοκρατία,το κράτος της είναι χιτλερικού-μουσουλινικού τύπου,είναι ο κυριότερος εχθρός των λαών του κόσμου.Η νεοχιτλερική Ρωσία θα εξαπολύσει τον 3ο Π.Π,που είθε να χάσει και θα χάσει απ' τις ΕΠΑ,το ΝΑΤΟ.την ΕΕ,που αποτελούν το σημερινό αντιφασιστικό μέτωπο,μαζί με τους λαούς,την εργατιά,τους κομμουνιστές.Όπως συνέβη στον 2ο Π΄Π.,κατά τον 3ο Π.Π. ενάντια στη νεοχιτλερική Ρωσία,που είναι η «χιτλερική Γερμανία της εποχής μας»,από τις γραμμές του αστικού στρατού,στα πλαίσια του ΝΑΤΟ,που είναι η αντιφασιστική στρατιωτική συμμαχία της εποχής μας,θα πολεμήσουν οι λαοί και οι κομμουνιστές.Και μετά το τέλος του 3ου Π.Π.,και την ήττα της νεοχιτλερικής Ρωσίας,θα έχει δημιουργηθεί επαναστατική κατάσταση ανώτερη απ' αυτές μετά τον 1ο και 2ο Π.Π.,που θα μετεξιλιχθεί σε σοσιαλιστική Επανάσταση,που θα αποβεί παγκόσμια νικηφόρα.Η ταχτική του αντιφασιστικού μετώπου δεν θα εμποδίσει αυτή την Επανάσταση,αντίθετα θα την ευνοήσει,και ας μην καταλαβαίνουν κάποιοι κακοί παίχτες «κόκκινου σκακιού»,οπορτουνιστές,νεορεβιζιονιστές.Σχετικά με την περίφημη υπεροχή για ιστορικούς λόγους της Ρωσίας σε σύγκριση με τη Δύση.ως προς την επαναστατική σοσιαλιστική δυναμική,να πω ότι αυτή η υπεροχή κάπως ενεργοποιείται μόνο όταν η Ρωσία,η ίδια ή μια φιλική της χώρα,ηττάται στα πολεμικά μέτωπα.Ένα πολύ καλό σύνθημα τοίχου είναι το εξής :
    ΡΩΣΙΑ=ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
    ΝΑΤΟ=ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝΑΤΟ=ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΗΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΑΚΟΜΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΑΝΩΔΗ ΕΥΡΩΠΗ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ
    ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ,ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Την άκρως αντιδραστική θέση : «ΤΟ ΝΑ­ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΝΕΟΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΥ,
    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΑΝΩΔΗ ΕΥΡΩΠΗ» έχει η ΟΑΚΚΕ,
    και δεν αποτελεί διαστρέβλωσή της,ούτε προβοκάτσια σε βάρος της.
    Άλλωστε υπάρχει αυτολεξεί σε άρθρο της και μάλιστα πρόσφατο (26 Αυγ.2016).Πιο κάτω η ηλεκτρονική παραπομπή του.
    Ένα είναι το σχετικό σύνθημα (4 λέξεις πάνω,4 λέξεις κάτω) :
    ΕΞΩ ΤΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΑΠΟ ΟΝΕ,ΕΕ,ΝΑΤΟ
    ----------------------------------

    http://www.oakke.gr/global/2013-02-16-19-25-28/item/711-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%BF-brexit-%CE%B5i%CF%87%CE%B5-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CF%87%CE%B9%CF%84%CE%BB%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%85

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διάβασα μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη,με την οποία συμφωνώ :
    ..........................................................
    [την περίοδο του σοσιαλιμπεριαλισμού ... η ηγεσία του ΚΚΕ ασκούσε πιέσεις...] :
    «...στην αστική τάξη της Ελλάδας να στραφεί
    προς τη μεριά της Σοβιετικής Ενωσης»
    (στην περιοδική επιθεώρηση «Αντίθεση»,έκδοση του Κ.Ο.του ΚΚΕ(μ-λ),
    σε ενυπόγραφο άρθρο,αριθ.τεύχ. 3,σελ.60,Οχτώβρης 2009).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διάβασα μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη,με την οποία συμφωνώ :
    ..........................................................
    [την περίοδο του σοσιαλιμπεριαλισμού ... η ηγεσία του ΚΚΕ ασκούσε πιέσεις...] :
    «...στην αστική τάξη της Ελλάδας να στραφεί
    προς τη μεριά της Σοβιετικής Ενωσης»
    (στην περιοδική επιθεώρηση «Αντίθεση»,έκδοση* του Κ.Ο.του ΚΚΕ(μ-λ),
    σε ενυπόγραφο άρθρο,αριθ.τεύχ. 3,σελ.60,Οχτώβρης 2009).
    *έκδοση,όχι όργανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα δεχόμουνα τις (γεω)πολιτικές αναλύσεις της
    ΟΑΚΚΕ,αν δεν είχα τη «θεωρία των ρευστών».
    Θεωρώ τον καπιταλισμό της Δύσης στερεό (όμως
    όπως γράφεται στο «Κομμουνιστικό Μανιφέστο»:
    «κάθετι το στερεό εξαχνώνεται»),αλλά τον
    καπιταλισμό της Ρωσίας παχύρευστο,
    δηλαδή μεταξύ υγρού και στερεού.
    Κι έτσι φλερτάρω υπέρ της αξιοποίησης του
    παχύρευστου ενάντια στο «στερεό»,και όχι
    αντίστροφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα δεχόμουνα τη (γεω)πολιτική στάση της
    ΟΑΚΚΕ,αν δεν είχα τη «θεωρία των ρευστών».
    Θεωρώ τον καπιταλισμό της Δύσης στερεό (όμως
    όπως γράφεται στο «Κομμουνιστικό Μανιφέστο»:
    «κάθετι το στερεό εξαχνώνεται»),αλλά τον
    καπιταλισμό της Ρωσίας παχύρευστο,
    δηλαδή μεταξύ υγρού και στερεού.
    Κι έτσι φλερτάρω υπέρ της αξιοποίησης του
    παχύρευστου ενάντια στο «στερεό»,και όχι
    αντίστροφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *