ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ Του Βασίλη Μπουζιώτη Τι μαθαίνω; Ότι οι οντισιόν για το «Γλυκό Πουλί της νιότης» που θα ανέβει με Αλεξάνδρα ντε ...
Του Βασίλη Μπουζιώτη
Τι μαθαίνω; Ότι οι οντισιόν για το «Γλυκό Πουλί της νιότης» που θα ανέβει με Αλεξάνδρα ντε Λάγκο την Κάτια Δανδουλάκη δεν έχουν τελειωμό. Η Νικαίτη Κοντούρη δοκιμάζει συνέχεια ηθοποιούς για τον πρωταγωνιστικό του Τσανς Γουέιν και βλέπει τις «χημείες» που έχουν οι…μνηστήρες του ρόλου με την «Αλεξάνδρα» της.
Έχουν περάσει αρκετές εβδομάδες με απανωτές οντισιόν, έχουν πέσει πολλά ονόματα στο τραπέζι, έχουν υπάρξει γερά φαβορί,αλλά μέχρι και χθες η έμπειρη σκηνοθέτιδα δοκίμαζε νέους και ανερχόμενους ηθοποιούς για τον τόσο απαιτητικό ρόλο… Άμεσα θα καταλήξει και θα βάλει το τελευταίο κομμάτι στο ιδιαίτερο «παζλ» που φτιάχνει με τόση προσοχή και λαχτάρα… Αναμένουμε!
ΓΡΑΜΜΕΝΟ το 1956 και «σημαδεμένο» από την τεράστια κινηματογραφική επιτυχία που γνώρισε διεθνώς 3 χρόνια αργότερα, σε σκηνοθεσία Ελία Καζάν (Αλεξάνδρα ντελ Λάγκο η Τζέραλντιν Πέιτζ και Τσανς Γουέην ο Πωλ Νιούμαν) και εγχωρίως απ’ το Θέατρο Τέχνης με τη Μελίνα Μερκούρη στον ρόλο της Αλεξάνδρα Ντελ Λάγκο και τον Γιάννη Φέρτη στον ρόλο του Τσανς Γουέιν, το «Γλυκό πουλί της νιότης» θα ανέβει στο «Δανδουλάκη» το χειμώνα με την υπογραφή της Νικαίτης Κοντούρη.
Το «Γλυκό πουλί της Νιότης» είναι αυτό ακριβώς που υποδηλώνεται απ’ τον τίτλο του. Ο χρόνος που περνά κι αφήνει πίσω του σημάδια στα πρόσωπα και τις ψυχές είναι το βασικό θέμα που πραγματεύεται εδώ ο Τενεσί Ουίλιαμς και δεν είναι τυχαίο που οι δύο βασικοί ήρωες είναι άνθρωποι απόλυτα εξαρτώμενοι απ’ την εξωτερική τους εικόνα. Η Αλεξάνδρα ντε Λάγκο μεγάλη σταρ του κινηματογράφου, έχει περάσει την πρώτη της νιότη και νιώθει ότι οι μέρες της λιγοστεύουν στον αδηφάγο χώρο του θεάματος που αποθεώνει μόνο τους νέους με αψεγάδιαστα πρόσωπα και παραμονεύει σαν εφιάλτης για τις πρώτες ρυτίδες που εμφανίζονται και σημαίνουν συνήθως την αρχή του τέλους.
Ο Τσανς Γουέιν είναι ένας γοητευτικός ζιγκολό επίσης με ημερομηνίας λήξης. Αν αρχίσει να μεγαλώνει πολύ δεν θα μπορεί να χρησιμεύει στις ώριμες κυρίες ως συνοδός. Είναι φιλόδοξος κι επιθυμεί να γίνει κινηματογραφικός αστέρας. Έχει ήδη αργήσει, καθώς μια αποτυχία βαραίνει το παρελθόν του.
Οι δυο τους θα συναντηθούν σε μια στιγμή που έχουν απόλυτη ανάγκη ο ένας τον άλλον. Τους συνδέουν πρακτικά ζητήματα. Δεν υπάρχει καθόλου χώρος για συναισθήματα. Εκείνη, είναι εύθραυστη και θέλει κάποιον άντρα να της κανονίσει πρακτικά ζητήματα, πχ να οδηγήσει το αυτοκίνητο της, να κλείσει ξενοδοχείο, να της εξασφαλίσει τη δόση της. Εκείνος τη χρειάζεται για να του εξασφαλίζει τα καθημερινά έξοδα και να τον βοηθήσει να υπογράψει συμβόλαιο με εταιρεία παραγωγής. Ο Τσανς αποφασίζει να οδηγήσει την πολυτελή Κάντιλακ της Αλεξάνδρας στη γενέθλια πόλη του μια που εκεί εξακολουθεί να ζει η Χέβενλι, το κορίτσι που αγαπούσε. Ωστόσο, σ’ αυτήν την πόλη του αμερικανικού νότου που βασιλεύει η βία κι ο ρατσισμός θα έρθει αντιμέτωπος με τον κυριότερο εκφραστή τους, τον πατέρα της Χέβενλι που έχει βάλει σκοπό της ζωής του να εξοντώσει αυτόν που αμαύρωσε το όνομα της κόρης του.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση