Dimitris Liberopoulos συμπαθάτε με που δεν είμαι σοφός ( το πρωί που θα ξυπνήσετε ρίξτε μιά ματιά παρακάτω από αυτό το κείμενο - όσοι κ...
Dimitris Liberopoulos
συμπαθάτε με που δεν είμαι σοφός
( το πρωί που θα ξυπνήσετε ρίξτε μιά ματιά παρακάτω από αυτό το κείμενο - όσοι καταλαβαίνουν θα δουν ότι η ΕΛΛΑΔΑ των αξίων βρίσκεται ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΕΔΏ )
---------------------------------------
Μου λένε... εδώ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ και συ κάνεις αναρτήσεις για να περνάει η ώρα των χαζών που δεν αντιλαβάνονται ότι η φωτιά έφτασε στα μπατζάκια μας... τι να κάνω ρε παιδιά, δεν έχω τις γνώσεις και την ικανότητα κάποιων χρηστών του F/B που παριστάνουν τους πολιτικοαναλυτές και οικονομο - κοινωνιολόγους σωτήρες της χώρας... άσε και τους αμπελοφιλοσοφούντες με το απλανές βλέμμα προς το άπειρο... δεν έχω τη σοφία τους... βουτάω λοιπόν ένα πυροσβεστήρα και προσπαθώ να δροσιστούμε λίγο εν μέσω αφόρητης κάψας που μας τσουρουφλίζει.
Τί, πως, βουγιουκλακίζω ? Μα την Αλίκη είχαμε εθνική σταρ, όχι την Κατίνα Παξινού.
Τί, πως... και ποιόν πρωθυπουργό και ποιούς πολιτικούς ? Όχι βέβαια τον Καποδίστρια που τον δολοφονήσαμε ή τον Ελευθέριο Βενιζέλο που τουφεκίζαμε... Πάλι νοιώθω χαμένος μέσα στη νύχτα...
---------------------------------------
Την Οινουσιώτισσα Kathryn Hunter βραβεύει το Theater for a New Audience της Νέας Υόρκης
Της Ειρήνης Αϊβαλιώτου
H Kathryn Hunter γεννήθηκε στις 9 Απριλίου 1957, στη Νέα Υόρκη. Σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Δραματικών Τεχνών του Λονδίνου. Ήταν υποψήφια για το Βραβείο Λόρενς Ολίβιε Καλύτερου Β' Γυναικείου Ρόλου, όπως και για το Βραβείο Drama Desk Καλύτερης Ατομικής Ερμηνείας. Τιμήθηκε με το Βραβείο Λόρενς Ολίβιε Καλύτερου Α' Γυναικείου Ρόλου.
Τη Δευτέρα 25 Απριλίου το Theater for a New Audience της Νέας Υόρκης θα της απονείμει το βραβείο "Extraordinary Commitment to Promoting the Power of Language in Contemporary and Classical Theater".
Η αξιοσημείωτη «λεπτομέρεια» που κάνει τη διαφορά όμως, είναι πως η Κάθριν Χάντερ είναι Ελληνίδα. Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη αλλά από Έλληνες γονείς -κλάδος της μεγάλης εφοπλιστικής οικογένειας από τις Οινούσσες της Χίου- με το όνομα Αικατερίνη Χατζηπατέρα.
Αδελφός της μεγαλύτερος, ο διεθνής εικαστικός Μαρκ Χατζηπατέρας. Όσοι την έχουμε δει από κοντά, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με μια έφηβη, λεπτοκαμωμένη, μικροσκοπική, καταμελάχρινη γυναίκα, με πυκνά σγουρά μαλλιά, ευκίνητο βλέμμα, ντυμένη απλά και νεανικά, με τζιν και σακίδιο στην πλάτη, χαμογελαστή και αέρινη… Στη σκηνή είναι ικανή και για τις πιο απίστευτες μεταμορφώσεις.
Η πρώτη της επαφή με το θέατρο έγινε στο πανεπιστήμιο, στο τμήμα δράματος και γαλλικής φιλολογίας. Ανέβαζαν το έργο του Μπρεχτ «Στη ζούγκλα των πόλεων». Εκείνο που τη συνεπήρε ήταν οι τεχνικές πρόβες γιατί ακόμα δεν ήξερε από θέατρο. Την ενθουσίασε η ομαδικότητα: όλοι μαζί να ράβουν τα κοστούμια, να σχεδιάζουν τους φωτισμούς… Ήταν γι’ αυτήν μια απροσδόκητη ευχαρίστηση. Μετά έπαιξαν ένα έργο του Ανούιγ. Έτσι σιγά σιγά βρέθηκε στο θέατρο. Όταν ανακοίνωσε στη γιαγιά της στα εικοσιένα της ότι ήθελε να γίνει «θεατρίνα» και όχι «ηθοποιός», καθότι δεν ήταν καλά τα ελληνικά της, η γιαγιά της ταράχτηκε. Ύστερα κατάλαβε πως η λέξη "θεατρίνα" στα ελληνικά είχε αρνητική σημασία. Κατόπιν όμως όλοι στην οικογένεια την υποστήριξαν πολύ.
Φοιτά στην RΑDΑ- τη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης. Η μεγάλη έκρηξη έγινε όταν ήρθε σε επαφή με τους Complicite. Ο θίασoς του Complicite είναι μια από τις πιο πρωτοποριακές ομάδες θεάτρου στη Βρετανία, έχει εξελιχθεί σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινότητα, όπως μια φυλή ανθρώπων που πηγαίνουν μακριά για να επιστρέψουν, να ξαναπάνε μακριά και να γυρίσουν πάλι. Το θέατρο, όπως το αντιλαμβάνεται η ομάδα, είναι μια ολοκληρωμένη φυσική και πνευματική εμπειρία. Στην ομάδα η Κάθριν Χάντερ βρέθηκε από τις αρχές της δεκαετίας του ’80. Η εμπειρία αυτή ήταν σαν μία δεύτερη εκπαίδευση. Της δόθηκαν άλλες δυνατότητες, μια τεράστια ελευθερία, μια καινούργια γλώσσα για το σώμα και τον χώρο. Αλλά δεν ήταν η μέθοδος μόνο, ήταν και τα μέλη του «Κομπλισιτέ», άνθρωποι ιδιαίτερα χαρισματικοί και πολύ αναρχικοί. Της ανέθεσαν να υποδυθεί την Κλερ Ζαχανασιάν στην «Επίσκεψη της γηραιάς κυρίας» στα 33 της. Δεν υπήρχαν όρια ηλικίας.
Εκεί θα γνωρίσει και τον Ιταλό Marcello Magni, συνιδρυτή των «Κομπλισιτέ». Επίσης εξαιρετικό ηθοποιό και σκηνοθέτη, που στην Ελλάδα τον είδαμε στην παράσταση «Θραύσματα» του Πίτερ Μπρουκ, και ειδικευμένο σε θέματα κίνησης. Είναι μαζί περισσότερα από 20 χρόνια.
Έχει εμφανιστεί ως Κλεοπάτρα, σε μια παραγωγή του «Αντώνιου και της Κλεοπάτρας», ως Fool, σε μια παραγωγή του «Βασιλιά Ληρ», έχει παίξει επίσης τον «Πίθηκο» του Κάφκα, τον Πουκ στο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» κ.α. Ακόμη έχει υποδυθεί πολλούς ανδρικούς χαρακτήρες στη σκηνή, όπως τον Βασιλιά Λιρ, τον Ριχάρδο Γ' και τον Σιρανό ντε Μπερζεράκ.
συμπαθάτε με που δεν είμαι σοφός
( το πρωί που θα ξυπνήσετε ρίξτε μιά ματιά παρακάτω από αυτό το κείμενο - όσοι καταλαβαίνουν θα δουν ότι η ΕΛΛΑΔΑ των αξίων βρίσκεται ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΕΔΏ )
---------------------------------------
Μου λένε... εδώ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ και συ κάνεις αναρτήσεις για να περνάει η ώρα των χαζών που δεν αντιλαβάνονται ότι η φωτιά έφτασε στα μπατζάκια μας... τι να κάνω ρε παιδιά, δεν έχω τις γνώσεις και την ικανότητα κάποιων χρηστών του F/B που παριστάνουν τους πολιτικοαναλυτές και οικονομο - κοινωνιολόγους σωτήρες της χώρας... άσε και τους αμπελοφιλοσοφούντες με το απλανές βλέμμα προς το άπειρο... δεν έχω τη σοφία τους... βουτάω λοιπόν ένα πυροσβεστήρα και προσπαθώ να δροσιστούμε λίγο εν μέσω αφόρητης κάψας που μας τσουρουφλίζει.
Τί, πως, βουγιουκλακίζω ? Μα την Αλίκη είχαμε εθνική σταρ, όχι την Κατίνα Παξινού.
Τί, πως... και ποιόν πρωθυπουργό και ποιούς πολιτικούς ? Όχι βέβαια τον Καποδίστρια που τον δολοφονήσαμε ή τον Ελευθέριο Βενιζέλο που τουφεκίζαμε... Πάλι νοιώθω χαμένος μέσα στη νύχτα...
---------------------------------------
Την Οινουσιώτισσα Kathryn Hunter βραβεύει το Theater for a New Audience της Νέας Υόρκης
Της Ειρήνης Αϊβαλιώτου
H Kathryn Hunter γεννήθηκε στις 9 Απριλίου 1957, στη Νέα Υόρκη. Σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Δραματικών Τεχνών του Λονδίνου. Ήταν υποψήφια για το Βραβείο Λόρενς Ολίβιε Καλύτερου Β' Γυναικείου Ρόλου, όπως και για το Βραβείο Drama Desk Καλύτερης Ατομικής Ερμηνείας. Τιμήθηκε με το Βραβείο Λόρενς Ολίβιε Καλύτερου Α' Γυναικείου Ρόλου.
Τη Δευτέρα 25 Απριλίου το Theater for a New Audience της Νέας Υόρκης θα της απονείμει το βραβείο "Extraordinary Commitment to Promoting the Power of Language in Contemporary and Classical Theater".
Η αξιοσημείωτη «λεπτομέρεια» που κάνει τη διαφορά όμως, είναι πως η Κάθριν Χάντερ είναι Ελληνίδα. Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη αλλά από Έλληνες γονείς -κλάδος της μεγάλης εφοπλιστικής οικογένειας από τις Οινούσσες της Χίου- με το όνομα Αικατερίνη Χατζηπατέρα.
Αδελφός της μεγαλύτερος, ο διεθνής εικαστικός Μαρκ Χατζηπατέρας. Όσοι την έχουμε δει από κοντά, έχουμε έρθει αντιμέτωποι με μια έφηβη, λεπτοκαμωμένη, μικροσκοπική, καταμελάχρινη γυναίκα, με πυκνά σγουρά μαλλιά, ευκίνητο βλέμμα, ντυμένη απλά και νεανικά, με τζιν και σακίδιο στην πλάτη, χαμογελαστή και αέρινη… Στη σκηνή είναι ικανή και για τις πιο απίστευτες μεταμορφώσεις.
Η πρώτη της επαφή με το θέατρο έγινε στο πανεπιστήμιο, στο τμήμα δράματος και γαλλικής φιλολογίας. Ανέβαζαν το έργο του Μπρεχτ «Στη ζούγκλα των πόλεων». Εκείνο που τη συνεπήρε ήταν οι τεχνικές πρόβες γιατί ακόμα δεν ήξερε από θέατρο. Την ενθουσίασε η ομαδικότητα: όλοι μαζί να ράβουν τα κοστούμια, να σχεδιάζουν τους φωτισμούς… Ήταν γι’ αυτήν μια απροσδόκητη ευχαρίστηση. Μετά έπαιξαν ένα έργο του Ανούιγ. Έτσι σιγά σιγά βρέθηκε στο θέατρο. Όταν ανακοίνωσε στη γιαγιά της στα εικοσιένα της ότι ήθελε να γίνει «θεατρίνα» και όχι «ηθοποιός», καθότι δεν ήταν καλά τα ελληνικά της, η γιαγιά της ταράχτηκε. Ύστερα κατάλαβε πως η λέξη "θεατρίνα" στα ελληνικά είχε αρνητική σημασία. Κατόπιν όμως όλοι στην οικογένεια την υποστήριξαν πολύ.
Φοιτά στην RΑDΑ- τη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης. Η μεγάλη έκρηξη έγινε όταν ήρθε σε επαφή με τους Complicite. Ο θίασoς του Complicite είναι μια από τις πιο πρωτοποριακές ομάδες θεάτρου στη Βρετανία, έχει εξελιχθεί σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινότητα, όπως μια φυλή ανθρώπων που πηγαίνουν μακριά για να επιστρέψουν, να ξαναπάνε μακριά και να γυρίσουν πάλι. Το θέατρο, όπως το αντιλαμβάνεται η ομάδα, είναι μια ολοκληρωμένη φυσική και πνευματική εμπειρία. Στην ομάδα η Κάθριν Χάντερ βρέθηκε από τις αρχές της δεκαετίας του ’80. Η εμπειρία αυτή ήταν σαν μία δεύτερη εκπαίδευση. Της δόθηκαν άλλες δυνατότητες, μια τεράστια ελευθερία, μια καινούργια γλώσσα για το σώμα και τον χώρο. Αλλά δεν ήταν η μέθοδος μόνο, ήταν και τα μέλη του «Κομπλισιτέ», άνθρωποι ιδιαίτερα χαρισματικοί και πολύ αναρχικοί. Της ανέθεσαν να υποδυθεί την Κλερ Ζαχανασιάν στην «Επίσκεψη της γηραιάς κυρίας» στα 33 της. Δεν υπήρχαν όρια ηλικίας.
Εκεί θα γνωρίσει και τον Ιταλό Marcello Magni, συνιδρυτή των «Κομπλισιτέ». Επίσης εξαιρετικό ηθοποιό και σκηνοθέτη, που στην Ελλάδα τον είδαμε στην παράσταση «Θραύσματα» του Πίτερ Μπρουκ, και ειδικευμένο σε θέματα κίνησης. Είναι μαζί περισσότερα από 20 χρόνια.
Έχει εμφανιστεί ως Κλεοπάτρα, σε μια παραγωγή του «Αντώνιου και της Κλεοπάτρας», ως Fool, σε μια παραγωγή του «Βασιλιά Ληρ», έχει παίξει επίσης τον «Πίθηκο» του Κάφκα, τον Πουκ στο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» κ.α. Ακόμη έχει υποδυθεί πολλούς ανδρικούς χαρακτήρες στη σκηνή, όπως τον Βασιλιά Λιρ, τον Ριχάρδο Γ' και τον Σιρανό ντε Μπερζεράκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση