GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

OI ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ

Nico Mastorakis   OI ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ Οπου ο μεν Λήο πηρε επιτελους το αγαλματάκι και του περασε ο καϋμος, οπου ο Ιναρίτου (ξανα!!...

Nico Mastorakis 
OI ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΝ ΟΣΚΑΡ
Οπου ο μεν Λήο πηρε επιτελους το αγαλματάκι και του περασε ο καϋμος, οπου ο Ιναρίτου (ξανα!!) με τη βουλα καλυτερος σκηνοθετης (εγω προσωπικα δεν αντεξα παραπανω απο 15 λεπτα της ταινιας του,) μπραβο που δωσανε στον Ενιο βραβειο μουσικης, το αξιζε η πρωταγωνιστρια του Room το πρωτο γυναικειο, μπραβο στον απιστευτο Λουμπεζκι για το τριτο Οσκαρ φωτογραφιας, ειναι φαινομενο ο ανθρωπος. Το Revenant κοστισε 135 εκ. δολλαρια και τα Οσκαρ του εχουν και ελληνικο χρωμα, αφου ο Τζιμ Γιαννοπουλος ειναι ο ισχυρος ανδρας της Fox που (συν)χρηματοδοτησε την παραγωγη.
Το Spotlight ομως, ως καλυτερη ταινια... πιιιφ, αν δεν ηταν στη μεση η ιστορια του Βατικανου δεν θα ειχε διακριθει. Αν εκανα προβλεψεις θα ειχα πεσει μεσα 100% στα πρωτοδευτερα. Ομως αν εδινα εγω τα Οσκαρ, θα τα ειχα παραδωσει ολα, χωρις συζητηση, στο Mad Max και στον δικο μας George Miller. Η ταινια του ηταν cinematiκατορθωμα και δεν υποκριθηκε να ειναι τιποτα περισσοτερο απο βεριτάμπλ Χολλιγουντ 2016. Οσο κι αν το Χολλιγουντ καθε χρονο υποκρινεται/υποκλινεται στη δηθεν "ποιοτητα," ακομη περισσοτερο οταν η "ποιοτητα" αυτη ειναι προϊον της λευκης επικυριαρχιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *