Η 88η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ ολοκληρώθηκε με το «Spotlight» να κερδίζει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας, τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο ...
Η 88η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ ολοκληρώθηκε με το «Spotlight» να κερδίζει το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας, τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο το βραβείο που περίμενε τόσα χρόνια και ένα δυνατό πολιτικό μήνυμα για τις ευκαιρίες και τη διαφορετικότητας στη βιομηχανία και τον κόσμο γύρω μας.
Στα βραβεία το Spotlight κέρδισε το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας που του αναλογούσε ήδη από την πρεμιέρα του τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Φεστιβάλ Βενετίας, αλλά συνόδευσε τη νίκη του μόνο με το Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου. Τα περισσότερα Οσκαρ της βραδιάς (όλα τεχνικά) κέρδισε το «Mad Max: Fury Road», ο Μαρκ Ράιλανς έκανε την έκπληξη και «έκλεψε» το Οσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου από τον Σιλβέστερ Σταλόνε ενώ τα υπόλοιπα βραβεία κινήθηκαν κατά μέσο όρο μέσα στα προγνωστικά.
Ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο πήρε επιτέλους το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για το «The Revenant», το οποίο κέρδισε ακόμη δυο μεγάλα βραβεία, σπάζοντας το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο: ο διευθυντής φωτογραφίας Εμουνουέλ Λουμπέζκι κέρδισε το τρίτο του συνεχόμενο Οσκαρ (τα δύο προηγούμενα ήταν για το «Gravity» και το «Birdman»), ενώ ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου γίνεται ο τρίτος σκηνοθέτης στην ιστορία των Οσκαρ που κερδίζει δύο συνεχόμενα Οσκαρ Σκηνοθεσίας, μετά την περσινή του νίκη με το «Birdman».
Στα βραβεία το Spotlight κέρδισε το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας που του αναλογούσε ήδη από την πρεμιέρα του τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Φεστιβάλ Βενετίας, αλλά συνόδευσε τη νίκη του μόνο με το Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου. Τα περισσότερα Οσκαρ της βραδιάς (όλα τεχνικά) κέρδισε το «Mad Max: Fury Road», ο Μαρκ Ράιλανς έκανε την έκπληξη και «έκλεψε» το Οσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου από τον Σιλβέστερ Σταλόνε ενώ τα υπόλοιπα βραβεία κινήθηκαν κατά μέσο όρο μέσα στα προγνωστικά.
Ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο πήρε επιτέλους το Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για το «The Revenant», το οποίο κέρδισε ακόμη δυο μεγάλα βραβεία, σπάζοντας το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο: ο διευθυντής φωτογραφίας Εμουνουέλ Λουμπέζκι κέρδισε το τρίτο του συνεχόμενο Οσκαρ (τα δύο προηγούμενα ήταν για το «Gravity» και το «Birdman»), ενώ ο Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου γίνεται ο τρίτος σκηνοθέτης στην ιστορία των Οσκαρ που κερδίζει δύο συνεχόμενα Οσκαρ Σκηνοθεσίας, μετά την περσινή του νίκη με το «Birdman».
Αναλυτικά οι νικητές της 88ης Απονομής των Βραβείων Οσκαρ
- Καλύτερη Ταινία: «Spotlight» του Τομ ΜακΚάρθι
- Σκηνοθεσία: Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου για το «The Revenant»
- Α' Ανδρικός Ρόλος: Λεονάρντο Ντι Κάπριο για το «The Revenant»
- Α' Γυναικείος Ρόλος: Μπρι Λάρσον για το «Room»
- Β' Ανδρικός Ρόλος: Μαρκ Ράιλανς για το «H Γέφυρα των Κατασκόπων»
- Β' Γυναικείος Ρόλος: Αλίσια Βικάντερ για το «The Danish Girl»
- Πρωτότυπο Σενάριο: Τομ ΜακΚάρθι & Τος Σίνγκερ για το «Spotlight»
- Διασκευασμένο Σενάριο: Ανταμ ΜακΚέι & Τσαρλς Ράντολφ για το «The Big Short» («Το Μεγάλο Σορτάρισμα»)
- Φωτογραφία: Εμάνουελ Λουμπέζκι για το «The Revenant»
- Μοντάζ: Mάργκαρετ Σίξελ για το «Mad Max: Fury Road»
- Ξενόγλωσση Ταινία: «Ο Γιος του Σαούλ» (Ουγγαρία)
- Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «Inside Out»
- Μουσική: Ενιο Μορικόνε για το «The Hateful Eight»
- Τραγούδι: «Writing's On The Wall» (Spectre)
- Ντοκιμαντέρ: «Amy: Το Κορίτσι Πίσω από το Ονομα» του Ασίφ Καπάντια
- Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: «A Girl in the River: The Price of Forgiveness»
- Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Κόλιν Γκίμπσον για το «Mad Max: Fury Road»
- Ενδυματολογία: Τζένι Μπίβαν για το «Mad Max: Fury Road»
- Οπτικά Εφέ: «Ex Machina»
- Μακιγιάζ & Κομμώσεις: «Mad Max: Fury Road»
- Ηχητικό Μοντάζ: «Mad Max: Fury Road»
- Ηχητικό Μιξάζ: «Mad Max: Fury Road»
- Μικρού Μήκους Κινουμένων Σχεδίων: «Bear Story» (Historia De Un Oso)
- Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας: «Stutterer»
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση