GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ανώτατα μαθηματικά και οι εξωγήινοι άνθρωποι

Του Θωμά Ακρωτηριανάκη Ακολοθούν συλλογισμοί με τους οποίους συμφωνώ προσωπικά. Ο Γαλαξίας μας έχει περίπου 200 δισ. άστρα. Ο δυαδικός λο...

Του Θωμά Ακρωτηριανάκη

Ακολοθούν συλλογισμοί με τους οποίους συμφωνώ προσωπικά.
Ο Γαλαξίας μας έχει περίπου 200 δισ. άστρα.
Ο δυαδικός λογάριθμος του 200 δισ. είναι περίπου 37,5. Ο δυαδικός λογάριθμος του δυαδικού λογαρίθμουτου 200 δισ. είναι περίπου 5,2. Επομένως είναι πιθανό ότι υπάρχουν περισσότεροιαπό 37 (από το πιο πάνω περίπου 37,5) πλανήτες με ανθρώπους στο Γαλαξία μας.Επίσης,τείνει να είναι βέβαιο ότι υπάρχουν περισσότεροι από 5 (από το πιο πάνω περίπου 5,2) πλανήτες με
ανθρώπους στο Γαλαξία μας. Άνθρωποι διαφορετικών πλανητών διαφέρουν.Άλλωστε,άνθρωποι διαφορετικών ηπείρων του ίδιου πλανήτη διαφέρουν. Πρώτα τα μαθηματικά προβλέπουν,αργότερα με τα (ραδιο)τηλεσκόπια παρατηρούμε.

30 σχόλια

  1. Η ανάρτηση αυτή δημοσιεύτηκε την Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016,
    ο δε κωδικός εντοπισμού της είναι :

    http://www.press-gr.com/2016/01/blog-post_5889.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αεί ο Θεός ο μέγας γεωμετρεί.
    ============================
    Ειδικά δε στη δημιουργία ανθρώπων,ο Θεός υπεργεωμετρεί.
    ............................
    Δηλαδή,
    δημιουργεί ο Θεός ανθρώπους σε πιο πολλούς πλανήτες
    από ό,τι μπορούν να προβλέψουν και να δεχτούν και οι
    πιο εξελιγμένοι μαθηματικοί,όλων των πλανητών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αεί (υπερ)γεωμετρεί
    ====================
    Οι αρχαίοι Έλληνες έλεγαν «τον Θεόν αεί γεωμετρείν».
    Ο Θεός αεί γεωμετρεί.
    Ειδικά δε στη δημιουργία ανθρώπων,ο Θεός «υπεργεωμετρεί»,
    φιλανθρωπίας ένεκεν.
    Δηλαδή :
    Δημιουργεί ο Θεός ανθρώπους σε πιο πολλούς πλανήτες
    από ό,τι μπορούν να προβλέψουν και να δεχτούν και οι
    πιο εξελιγμένοι μαθηματικοί,όλων των πλανητών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΒΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ !!!...
    Η Ορθοδοξία μας δεν αποκλείει τις αλλοπλανητικές Καθόδους,
    Ενσαρκώσεις,Εναθρωπήσεις του Θεού,του Λόγου.
    Και οι παγκοσμιοποιητές κάνουν πως δέχονται την ύπαρξη εξωγήινων
    (που και όταν κάνουν ότι τη δέχονται,τους θεωρούν ζώα,όχι
    αλλοπλανητική φυλή ανθρώπων,διότι λέει--ο σιωνισμός--δεν έχουν ηθική,
    διότι λέει δεν έχουν πάρει τον ηθικό νόμο,που λέει έχει δοθεί μόνο στη Γη,
    στον Μωυσή) για να ενισχύσουν τα κατάλοιπα του Μεσαίωνα με πλάγιο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ορθοδοξία μας δεν αποκλείει τις αλλοπλανητικές Καθόδους,
    Ενσαρκώσεις,Εναθρωπήσεις του Θεού,του Λόγου.
    Και οι παγκοσμιοποιητές κάνουν πως δέχονται την ύπαρξη εξωγήινων
    (που και όταν κάνουν ότι τη δέχονται,τους θεωρούν ζώα,όχι
    αλλοπλανητική φυλή ανθρώπων,διότι λέει--ο σιωνισμός--δεν έχουν ηθική,
    διότι λέει δεν έχουν πάρει τον ηθικό νόμο,που λέει έχει δοθεί μόνο στη Γη,
    στον Μωυσή) για να ενισχύσουν τα κατάλοιπα του Μεσαίωνα με πλάγιο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εν αρχή ην ο Λόγος (λογάριθμος),
    και ο Λόγος(λογάριθμος)ην προς τον Θεόν,
    και Θεός ην ὁ Λόγος(λογάριθμος).

    Ούτος ην εν αρχή προς τον Θεόν.

    πάντα δι' αυτού εγένετο,
    και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ έν ό γέγονεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. «καὶ εὰν [...]ειδῶ τὰ μυστήρια πάντα
    καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν,[...],αγάπην δὲ
    μὴ ἔχω,ουδέν ειμι»(Α'Κορ.13.2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ' αφορμή το εδάφιο Εβρ. ια' 12 : «...καθὼς τὰ ἄστρα...τῷ πλήθει...»,
    προσωπικά απλώς πιθανολογώ,δεν αποκλείω ότι ίσως ο ΘΕΟΣ έπλασε
    ανθρώπους σε περίπου 33 πλάνήτες του Γαλαξία μας.Αν υποθέσουμε ότι
    έκαστος εξ αυτών έχει περίπου 7 δισ. ανθρώπους,οι 33 έχουν συνολικώς,
    συμπεριλαμβανομένης της Γης μας,231 δισ. ανθρώπους περίπου.
    Ε,περίπου τόσα άστρα έχει ο Γαλαξίας μας.Συμβατό λοιπόν με το :
    καθώς τα άστρα τω πλήθει.Καμιά φορά ένα εδάφια ου λέγει,ουδέ κρύπτει,
    αλλά σημαίνει,δίδει σημείον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O Πάπας δέχεται ότι δεν αποκλείεται να υπάρχουν εξωγήινοι άνθρωποι σε πλανήτες
    του Γαλαξία ή άλλων γαλαξιών.Όμως δεν δέχεται ότι,αν υπάρχουν,μπορεί να είναι ήδη βαπτισμένοι
    πλανητόθεν · λέει μόνο ότι μπορεί,αν θέλουν,να τους βαφτίσει.Δηλαδή,για να μη του χαλάσει το αιρετικό εξουσιαστικό πρωτείο,
    δεν δέχεται ότι,αν υπάρχουν εξωγήινοι άνθρωποι,δεν αποκλείεται ο Λόγος να έχει κατέλθει,ενσαρκωθεί,ενανθρωπήσει και στους πλανήτες τους διά την σωτηρίαν τους.Συνακόλουθα δεν δέχεται την ύπαρξη εξωγήινων Εκκλησιών.
    Άγνωστον (αλλά και σωτηριολογικώς αδιάφορον δι' ημάς) αν υπάρχουν εξωγήινοι άνθρωποι,εξωγήινες Εκκλησίες.
    Όμως ορθοδόξως δεν αποκλείεται.Άγνωστοι αι Βουλαί Του (και όχι ότι αποκλείεται να έχει πλάσει ανθρώπους και σε άλλους πλανήτας ή ότι οπωσδήποτε έχει πλάσει.Άγνωστον αν έχει ή όχι).
    Όσο για τους ιουδαϊστές,αυτοί δέχονται ότι μπορούν να υπάρχουν εξωγήινοι και να έχουν μέχρι και αστρόπλοια,αλλά τους θεωρούν ζώα,όχι ανθρώπους ! Γιατί ;; Διότι λέει δεν έχουν ηθικό νόμο,όπως συμβαίνει στα ζώα.Και δεν έχουν λέει ηθικό νόμο,διότι λέει δεν τους εδόθη,διότι λέει εδόθη μόνο στη Γη στο όρος Σινά στον Μωυσή και στους Εβραίους...Oι δε προτεστάντες σε τέτοια ζητήματα ευθυγραμμίζονται πλήρως με τους ιουδαϊστές.Αν λάβουμε ραδιοσήμα από κάποιο σημείο του Γαλαξία που αποδειγμένα δεν θα είναι φυσικό,θα έχουν ουσιαστικό και αξεπέραστο πρόβλημα οι ιουδαϊστές,οι προτεστάντες,οι καθολικοί · όχι όμως η Ορθοδοξία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι μονοθεϊστής ύστερου αρχαιοελληνικού τύπου,
    όπως, πιστεύω,και η σιωπηλή πλειοψηφία της ανθρωπότητας,
    με Σύμβολον της Πίστεώς το ακόλουθο :
    .....................................
    Πιστεύω εις ένα Θεόν,μοναδικόν και μονοπρόσωπον,ετέρου δε Θεού μη όντος ·
    παντοκράτορα, ποιητήν του παντός και των ανθρώπων εις πολλούς πλανήτας ·
    πάντων των ανθρώπων πατέρα-μητέρα·
    εμφυτεύοντα αυτοίς εκ γενετής τον ηθικόν νόμον·
    και αυτών δίκαιον μετά θάνατον κριτήν και τιμωρόν·
    και εν τέλει αποκαταστάτην εις ζωήν αιώνιον,τελειωμένης και ανηλιγμένης διά της θεοενσωματώσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ
    Ο ΘΕΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΛΑΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ
    ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΟΥΔΑΪΣΤΙΚΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το πλήθος των ανθρώπων είναι μόνο 7 δισ.,ενώ το πλήθος των άστρων του Γαλαξία είναι πολύ μεγαλύτερο ,περίπου 200-250 δισ.,δηλαδή το πλήθος τους είναι κατά περίπου 29 έως 36 φορές μεγαλύτερο από το πλήθος των ανθρώπων.
    Μήπως το εδάφιο Εβρ. ια' 12 : «...καθὼς τὰ ἄστρα...τῷ πλήθει...» ου λέγει,ουδέ κρύπτει,αλλά σημαίνει (δίδει σημείον) ότι ο Θεός έπλασε ανθρώπους σε 29 έως 36 περίπου πλανήτες του Γαλαξία,στον οποίο έτσι ισχύει : οι άνθρωποι καθώς τα άστρα τω πλήθει ; Το εδάφιο αυτό υπάρχει και στην Παλαιά Διαθήκη,αλλά η ιουδαϊστική θρησκεία απορρίπτει μετά βδελυγμίας οποιαδήποτε τέτοια σκέψη ερμηνείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένεκα της φιλανθρωπίας Του ο Θεός ήθελε να πλάσει ανθρώπους σε πολλούς πλανήτες.
    Δεν εποίησε τόσους γαλαξίες,για να τους αφήσει "άδειους" από ανθρώπους.
    Και διά την σωτηρία των,αυτό που δεν μπορεί να δεχτεί ο Πάπας της Ρώμης:
    Κάθοδος,Ενσάρκωση,Ενανθρώπιση,Πάθη,Σταύρωση,Ενταφιασμός,Ανάσταση,και πάλι Έλευση μετά Κρίσεως,του Λογου και εις τους πλανήτες τους.
    Αδελφοί,ας μην έχουμε μεσαιωνικού τύπου σοκ.
    Μεσαιωνικοί είναι οι παπικοί,παρά τους ελιγμούς τους.
    Είναι δε πάντα κολλημένοι στο ουσιαστικό πρωτείο,
    που το θέλουν τώρα και πανσυμπαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ύλη κινείται σ' έναν αιώνιο κύκλο,που τον διαγράφει βέβαια σε διάρκειες για τις οποίες το γήινο έτος μας δεν είναι κατάλληλο μέτρο,κύκλο στον οποίο η στιγμή της ανώτερης ανάπτυξης,η ώρα της οργανικής ζωής,και ακόμα περισσότερο η στιγμή των όντων με συνείδηση του εαυτού τους και της φύσης,είναι τόσο περιορισμένη,όσο και ο χώρος που μέσα του υπάρχει η ζωή και η αυτουνείδηση,κύκλο που μέσα του κάθε πεπερασμένος τρόπος ύπαρξης της ύλης --ήλιος ή νεφέλωμα ατμών,μοναχικό ζώο ή ζωικό γένος,χημική σύνθεση ή αποσύνθεση--είναι εξίσου μεταβατικός και όπου δεν υπάρχει τίποτα αιώνιο εκτός από την αιώνια μεταβαλλόμενη και κινούμενη ύλη και τους νόμους σύμφωνα με τους οποίους κινείται και μεταβάλλεται. Αλλά όποια κι αν είναι η συχνότητα και η αδυσώπητη αυστηρότητα με την οποία τούτος ο κύκλος συμπληρώνεται μέσα στο χρόνο και το χώρο,όσα κι αν είναι τα εκατομμύρια των ήλιων και των πλανητών που γεννιούνται και χάνονται,όσο καιρό κι αν χρειαστεί για να δημιουργηθούν συνθήκες ζωής σ' ένα ηλιακό σύστημα,έστω και σ'εναν πλανήτη μονάχα,όσο αναρίθμητα και να 'ναι τα οργανικά όντα που πρέπει να εμφανιστούν και να χαθούν πριν ξεπηδήσουν από μέσα τους ζώα με εγκέφαλο ικανό για σκέψη και να βρεθούν για ένα μικρό χρονικό διάστημα συνθήκες κατάλληλες για τη ζωή τους,για να εξολεθρευτούν κι αυτά με τη σειρά τους χωρίς έλεος---έχουμε τη βεβαιότητα,ότι σ' όλους αυτούς τους μετασχηματισμούς η ύλη μένει αιώνια η ίδια,πως καμιά από τις ιδιότητές της δεν μπορεί ποτέ να χαθεί και πως κατά συνέπεια,αν πρέπει κάποια μέρα να χαθεί από τη Γη με σιδερένια αναγκαιότητα η ανώτερή της άνθηση,το σκεπτόμενο μυαλό,θα πρέπει με την ίδια αναγκαιότητα ν' αναδημιουργηθεί κάπου αλλού και κάποια άλλη ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έστω pa η πιθανότητα να υπάρχουν τουλάχιστον a πλανήτες στον Γαλαξία με ένα είδος ανθρώπινης ζωής και pb να υπάρχουν τουλάχιστον b.
    Τότε :

    pa=pb^(a/b)

    ---Δηλαδή κλασικά,σαν να ήταν ως προς κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Translation of this post from Greek into English
    (this Greek language post is of Tuesday 19 January 2016,
    at 1.07 p.m. Greece Time,its URL is :
    http://www.press-gr.com/2016/01/blog-post_5889.html ) :
    ==================================
    Most advanced mathematics and extraterrestrial humans

    [ photo of galaxies]

    By Thomas Akrotirianakis
    Reflections follow with which I agree personally.
    Our Galaxy has approximately 200,000,000,000 stars.
    The binary logarithm of 200,000,000,000 is approximately 37.5.
    The binary logarithm of the binary logarithm of 200,000,000,000
    is approximately 5.2.
    So it is probable that there are more than 37 (from the above approximately 37.5)
    planets with humans in our Galaxy. Also it tends to be certain that there are more than 5 (from the above approximately 5.2) planets with humans in our Galaxy.
    Humans of different planets differ.Besides,humans of different continents of the same planet differ.First mathematics predicts,later with the (radio)telescopes we observe.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. H διαλεκτική άρνηση της άρνησης,και οι εξωγήινοι άνθρωποι

    Όταν μια πορτοκαλιά δεν είναι χωρίς πορτοκάλια,το πιθανότερο είναι ότι έχει περισσότερα από ένα πορτοκάλι.Εφαρμόζοντας τη φιλοσοφική αρχή της διαλεκτικής άρνησης της άρνησης, λέω ότι,πηγαίνοντας στο ανώτερο επίπεδο,όταν ένας γαλαξίας («πορτοκαλιά») δεν είναι χωρίς πλανήτη με ανθρώπους («πορτοκάλι»), το πιθανότερο είναι ότι έχει περισσότερους από έναν πλανήτη με ανθρώπους («πορτοκάλι»).
    Ε,και μεις ξέρουμε ότι στον δικό μας Γαλαξία («δικιά μας πορτοκαλιά») υπάρχει πλανήτης με ανθρώπους («πορτοκάλι»),η Γη μας,άρα το πιθανότερο είναι να υπάρχει κι άλλος τέτοιος πλανήτης («πορτοκάλι») στον Γαλαξία μας (την «πορτοκαλία» μας).Ε,και σύνηθες οι πορτοκαλιές να έχουν πορτοκάλια («οι γαλαξίες να έχουν πλανήτες με ανθρώπους»).Άνθρωποι διαφορετικών πλανητών κάπως διαφέρουν στην εμφάνιση,
    όπως άλλωστε συμβαίνει με ανθρώπους διαφορετικών ηπείρων του ίδιου πλανήτη.Και είναι αυτονόητο ότιοι φυσιολογικές λειτουργίες είναι συνυφασμένες με τις πλανητικές συνθήκες.Πρώτα η φιλοσοφία προβλέπει,αργότερα με τα (ραδιο)τηλεσκόπια παρατηρούμε.Δεν υπάρχει θρησκεία που επίσημα έχει αποφασίσειότι «ο Θεός έχει πλάσει ανθρώπους μόνο στη Γη,παντού αλλού το πολύ να υπάρχουν ζώα».Άτομα θρησκειών,όχι επίσημα θρησκεία,που υποστηρίζουν κάτι τέτοιο υπάρχουν μεμονωμένα,και δεν εκφράζουν
    τη θρησκεία τους,με πιο δυναμικούς κάποιους ραββίνους του ιουδαϊσμού,που αποφαίνονται ότι αν λάβουμε μη φυσικό ραδιοσήμα από κάπου στον Γαλαξία ή το Σύμπαν,θα είναι από ζώα εξειλιγμένα τεχνολογικά...
    Κάπου διάβασα ότι έχουμε δεχτεί περίπου 400 ραδιοσήματα που δεν έχει αποδειχτεί ούτε ότι προέρχονται από εξωγήινους ούτε ότι δεν προέρχονται απ' αυτους...(λες και θα διατυμπανίσουν τη λήψη ραδιοσήματος από εξωγήινους...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ

    Ο Γαλαξίας μας έχει 5 βραχίονες («βασικά κλαδιά πορτοκαλιάς»),οπότε
    λέω,(συντηρητικά,με ένα «πορτοκάλι ανά κλάδο») ότι η σχετικά πιθανότερη
    τιμή του αριθμού των πλανητών με ανθρώπους στον Γαλαξία μας είναι 5.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ

    Το 1901 έγινε μια μεγάλη μαθηματική απόδειξη,από τις μεγαλύτερες της Ιστορίας.Αποδείχτηκε ότι στην κανονική κατανομή του Gauss συγκλίνουν όλες οι άλλες κατανομές,για μεγάλα δείγματα.Το θεώρημα αυτό λέγεται Κεντρικό Οριακό Θεώρημα. Αφού λοιπόν η κανονική κατανομή του Gauss είναι τόσο σπουδαία,σκέφτηκα,εικάζοντας,ότι μια σπουδαία ιδιότητα θα 'χει ο μαθηματικός πυρήνας της,που είναι η τετραγωνική ρίζα του φυσικού λογαρίθμου (για την ακρίβεια πυρήνας του αντίστροφού της,και χωρίς σταθερές),την εξής σπουδαία ιδιότητα : Είναι πιθανότερο,σ' ένα ολοκληρωμένο σύνολο
    Ν μελών,ο αριθμός α των πιο ακραία προηγμένων μελών του,ως προς κάποιο κριτήριο,να είναι τουλάχιστο ίσος με την τετραγωνική ρίζα του φυσικού λογαρίθμου Ν [ακέραιο μέρος],από το να είναι ακριβώς 1.Ταιριάζει με τις παρατηρήσεις.Το εφαρμόζω στο ανώτερο επίπεδο,(διαλεκτική άρνηση της άρνησης) στον Γαλαξία,με κριτήριο το μέτρο της βιολογικής εξέλιξης.Ο Γαλαξίας έχει 200 δισ. άστρικά συστήματα (άστρα),δηλαδή εδώ Ν=200δισ.,οπότε βάσει της εικασίας,το να είναι ο α (όπου α στην περίπτωσή μας είναι ο αριθμός των βιολογικά πιο προηγμένων αστρικών συστημάτων, δηλαδή που
    έχουν πλανήτη με ανθρώπους) τουλάχιστο ίσος με την τετραγωνική ρίζα του φυσικού λογαρίθμου του 200 δισ. [ακέραιο μέρος] είναι πιθανότερο από το να είναι ίσος ακριβώς με 1.Το ακέραιο μέρος της τετραγωνικής ρίζας του φυσικού λογαρίθμου του 200 δισ. ισούται με 5.Δηλαδή,βάσει της εικασίας,είναι πιθανότερο οι αριθμός των πλανητών του Γαλαξία μας που έχουν ανθρώπους να είναι τουλάχιστο 5 από το να είναι ακριβώς 1.Πάντως 5 είναι και ο αριθμός των κύριων βραχιόνων του Γαλαξία μας...
    Αεί γεωμετρεί,λογαριθμεί,η Φύσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν λάβουμε ραδιοσήμα μη φυσικό,μη γήινο


    Δεν υπάρχει θρησκεία που επίσημα να έχει το δόγμα ότι «ο Θεός έχει πλάσει ανθρώπους μόνο στη Γη,παντού αλλού το πολύ-πολύ να υπάρχουν ζώα».Άτομα θρησκειών όμως υποστηρίζουν ατομικά αυτό το δόγμα, και το υποστηρίζουν πιο έντονα κάποιοι από τους ραββίνους του ιουδαϊσμού,που αποφαίνονται ότι αν λάβουμε μη φυσικό ραδιοσήμα από κάπου στον Γαλαξία ή το Σύμπαν,θα είναι από εξωγήινα ζώα εξελιγμένα τεχνολογικά,όχι από εξωγήινους ανθρώπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ιδού τί λέει (~2004) ο αρχιραββίνος περιοχής της Ουκρανίας
    ότι οι εξωγήιοι είναι ζώα :
    The Head Rabbi of Donbass Pinkhas Vishetsky : " If you are asking about UFOs as
    alien craft or aliens themselves, it is probable because Judaism doesn't exclude the
    possibility that God has created life on other planets (it is mentioned in the Talmud).
    By maintaining the opposite we will limit the omnipotence of God . Extraterrestrials
    might be so perfect from technical or biological point of view that they are able
    to move between the stars,watch the humans and intervene into the life on Earth -
    like the animal species on our planet. According to Judaism, they cannot be defined
    as civilizations . Judaism regards being civilized as the ability of intellect to
    distinguish between good and evil. And this can only be done through the Torah
    since its author is the Almighty himself, that is the only one who knows the truth.
    Only terrestrials humans have the Torah . It was given to the Jews on Mount Sinai
    with an order from God to reveal it to all the peoples on Earth . There can never be
    two Torahs because the Torah is the truth and the truth is always unique. As
    extraterrestrials don't have the Torah we can't consider them civilized despite any
    technical achievements, the complexity of organization or behaviour. They can only
    be regarded as animals,not humans. An example would be dolphins (intellectwise),
    beavers and termites (constructwise) and birds (because of their ability to cover
    long distances quickly)".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σως καλύτερη,και δημοφιλής,ιδέα,και με σχεδόν καθόλου μαθηματικά :

    ////////////////////////////////////

    Πάντως προσωπικά λέω ότι επειδή υπάρχουν άλλοι 4 γαλαξιακοί
    κύριοι βραχίονες (και διαιρώντας διά 2) θεωρώ ότι το να υπάρχουν(τουλάχιστο) άλλοι 2 πλανήτες με ανθρώπους στον Γαλαξία μας είναι πιθανότερο από το να είναι η Γη μας ο μοναδικός τέτοιος πλανήτης στον Γαλαξία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 27 Αυγ 2018, 12:30:00 μ.μ.

    Ιδού τί είπε (~2004) αυτός ο αρχιραββίνος της περιοχής του Ντόνμπας της Ουκρανίας
    ότι οι εξωγήινοι είναι ζώα,και ας μπορούν να κάνουν διαστρικά ταξίδια :

    Ο Επικεφαλής Ραββίνος του Ντόνμπας Pinkhas Vishetsky:
    «Αν ρωτάς για τα ΑΤΙΑ ως διαστημόπλοια των εξωγήινων ή ως τους ίδιους τους εξωγήινους,
    είναι πιθανό,διότι ο Ιουδαϊσμός δεν αποκλείει τη δυνατότητα ότι ο Θεός έχει δημιουργήσει ζω σε άλλους πλνήτες (αναφέρεται στο Ταλμούδ).Εμμένοντας στο αντίθετο θα περιορίζαμε την
    παντοδυναμία του Θεού.Οι εξωγήινοι θα μπορεί να είναι τόσο τέλειοι από τεχνολογικής
    ή βιολογικής άποψης,ώστε είναι ικανοί να μετακινούνται ανάμεσα στα άστρα,να παρακολουθούν τους ανθρώπους να παρεμβαίνουν στη ζωή στη Γη-όπως τα είδη των ζώων στον πλανήτη μας.Σύμφωνα με τον Ιουδαϊσμό δεν μπορούν να οριστούν ως πολιτισμοί.Ο Ιουδαϊσμός θεωρεί το να είσαι πολιτισμένος ως την ικανότητα της διάνοιας να ξεχωρίζει το καλό από το κακό.Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω του Τοράχ,αφού ο συγγραφέας του είναι ο ίδιος ο Παντοδύναμος,που είναι ο μόνος που γνωρίζει την αλήθεια.Μόνο γήινοι άνθρωποι έχουν το Τοράχ.Δόθηκε στους Εβραίους στο Όρος Σινά με εντολή από τον Θεόν να το αποκαλύψουν σε όλους τους λαούς στη Γη.Ποτέ δεν μπορεί να είναι δύο Τοράχ,διότι το Τοράχ είναι η αλήθεια και η αλήθεια είναι πάντα μοναδική.Καθώς οι εξωγήινοι δεν έχουν το
    Τοράχ δεν μπορούμε να τους θεωρήσουμε πολιτισμένους παρά τα όποια τεχνολογικά επιτεύγματα,την πολυπλοκότητα του οργανισμού ή της συμπεριφοράς.Μπορούν μόνο να θεωρηθούν ως ζώα,όχι ως άνθρωποι.Ένα παράδειγμα μπορεί να είναι τα δελφίνια (κατά τη νοημοσύνη),οι κάστορες και οι τερμίτες (κατά την κατασκευαστικότητα) και τα πουλιά (εξ αιτίας της ικανότητας τους να καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις γρήγορά)».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *