H Tόνια Σωτηροπούλου σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Hello, μιλά για τους κινηματογραφικούς της στόχους, τα λάθη της, ενώ διηγ...
H Tόνια Σωτηροπούλου σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Hello, μιλά για τους κινηματογραφικούς της στόχους, τα λάθη της, ενώ διηγείται ωραίες ιστορίες για την ίδια και τους γονείς της...
Προσωπικά είχα θυμώσει μαζί σου, γιατί επιστρέφοντας στην Ελλάδα εξαργύρωσες λάθος, κατά τη γνώμη μου, τη δημοσιότητα που σου πρόσφερε η συμμετοχή σου σε ταινία Τζέιμς Μποντ.
Καταλαβαίνω τι εννοείς κι έτσι αισθάνομαι κι εγώ. Έχεις απόλυτο δίκιο. Η βάση μου ήταν στο Λονδίνο, ερχόμουν –έβγαινα τότε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου–, έδινα συνεντεύξεις, έφευγα και δεν ήξερα τι γινόταν μετά και πώς διαστρεβλώνονταν τα λεγόμενά μου. Αν και ήταν λάθος, έγινε σε πολύ καλή χρονική στιγμή σε σχέση με την πορεία που έχω να διανύσω, καθώς συνέβη νωρίς. Γι' αυτό και αρκετά γρήγορα είπα «Stop, δε μ' αρέσει, δε θα το ξανακάνω, τέλος». Βρισκόμουν σε σύγχυση.
Για το σύντροφό σου, Αλέξη Γεωργούλη, δε μιλάς για να προστατεύσεις εσένα ή εκείνον;
Νομίζω ότι το ίδιο θα κάνω με όποιον άνθρωπο κι αν έρθει στη ζωή μου από εδώ και πέρα. Αφενός, προστατεύεις την προσωπική σου ζωή, δεν την πουλάς – μου έχει τύχει να είμαι με άνθρωπο ο οποίος «πουλούσε» το ότι ήταν μαζί μου, αυτό είχε μεγαλύτερη αξία για εκείνον. Αφετέρου, όπως δεν είναι ευπρόσδεκτος κάποιος που «κολλάει λόγια» πάνω σε μια φωτογραφία μου όταν είμαι μ' έναν άνθρωπο, το ίδιο δε θα είναι ευπρόσδεκτος όταν ίσως χωρίσω. Αυτό που έχει σημασία για μένα και γι' αυτούς που αγαπώ –φίλους, συντρόφους, συγγενείς– είναι ότι κρατάω το συναίσθημα, αλλά για τον τύπο της σχέσης νομίζω ότι είναι περιττό να μιλάω. Ιδίως όταν είσαι με κάποιον που κάνει το ίδιο επάγγελμα με σένα, είναι σαν ν' αποσπάς την προσοχή απ' αυτό που προσπαθείς να χτίσεις και να ρίχνεις τα φώτα σε άλλα πράγματα. Εγώ νιώθω άβολα μ' αυτό. Μια σχέση, όταν έχει να κάνει μ' ένα πρόσωπο εκτεθειμένο στα Μέσα, έχει τα πάνω και τα κάτω της, καλές και κακές στιγμές, κι αν δεν την προφυλάξεις, θα φθαρεί. Επίσης, δεν αντέχω την τάση με τη «μανο-μανία». Καταλαβαίνω ότι κάθε μάνα βλέπει τα παιδιά της ως μοναδικά, αλλά είναι σαν να «πουλάς» τα παιδιά σου και τον άντρα σου. Είναι ένα πρότυπο που πουλάει, αλλά πρέπει να βάζεις και κάποια όρια, δεν είναι ανάγκη ο κόσμος να ξέρει τα πάντα.
Οι ηθοποιοί μεταξύ τους δεν πλήττουν; Όταν με το σύντροφό σου μιλάτε για τα ίδια πράγματα;
Δε μιλάς για τα ίδια. Τρεις σημαντικές σχέσεις έχω κάνει στη ζωή μου και ήταν και οι τρεις με ηθοποιούς. Υπήρχε απόλυτη κατανόηση. Έχεις, ωστόσο, το θέμα του ανταγωνισμού, αλλά μεγαλώνοντας και βρίσκοντας πόρτες ανοιχτές και άλλες κλειστές, αντιλαμβάνεσαι πως αυτή είναι η πραγματικότητα της δουλειάς. Ειδικά αν και ο άλλος έχει περάσει απ' αυτά τα στάδια. Προσωπικά δεν είμαι ανταγωνιστική, γιατί πιστεύω ότι μέσα από μια διαδικασία σύγκρισης κάνω κακό σ' εμένα την ίδια. Έχω περάσει από πολλές οντισιόν και μ' ενδιαφέρει το ταξίδι, όχι μόνο ο ρόλος.
Προσωπικά είχα θυμώσει μαζί σου, γιατί επιστρέφοντας στην Ελλάδα εξαργύρωσες λάθος, κατά τη γνώμη μου, τη δημοσιότητα που σου πρόσφερε η συμμετοχή σου σε ταινία Τζέιμς Μποντ.
Καταλαβαίνω τι εννοείς κι έτσι αισθάνομαι κι εγώ. Έχεις απόλυτο δίκιο. Η βάση μου ήταν στο Λονδίνο, ερχόμουν –έβγαινα τότε με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου–, έδινα συνεντεύξεις, έφευγα και δεν ήξερα τι γινόταν μετά και πώς διαστρεβλώνονταν τα λεγόμενά μου. Αν και ήταν λάθος, έγινε σε πολύ καλή χρονική στιγμή σε σχέση με την πορεία που έχω να διανύσω, καθώς συνέβη νωρίς. Γι' αυτό και αρκετά γρήγορα είπα «Stop, δε μ' αρέσει, δε θα το ξανακάνω, τέλος». Βρισκόμουν σε σύγχυση.
Για το σύντροφό σου, Αλέξη Γεωργούλη, δε μιλάς για να προστατεύσεις εσένα ή εκείνον;
Νομίζω ότι το ίδιο θα κάνω με όποιον άνθρωπο κι αν έρθει στη ζωή μου από εδώ και πέρα. Αφενός, προστατεύεις την προσωπική σου ζωή, δεν την πουλάς – μου έχει τύχει να είμαι με άνθρωπο ο οποίος «πουλούσε» το ότι ήταν μαζί μου, αυτό είχε μεγαλύτερη αξία για εκείνον. Αφετέρου, όπως δεν είναι ευπρόσδεκτος κάποιος που «κολλάει λόγια» πάνω σε μια φωτογραφία μου όταν είμαι μ' έναν άνθρωπο, το ίδιο δε θα είναι ευπρόσδεκτος όταν ίσως χωρίσω. Αυτό που έχει σημασία για μένα και γι' αυτούς που αγαπώ –φίλους, συντρόφους, συγγενείς– είναι ότι κρατάω το συναίσθημα, αλλά για τον τύπο της σχέσης νομίζω ότι είναι περιττό να μιλάω. Ιδίως όταν είσαι με κάποιον που κάνει το ίδιο επάγγελμα με σένα, είναι σαν ν' αποσπάς την προσοχή απ' αυτό που προσπαθείς να χτίσεις και να ρίχνεις τα φώτα σε άλλα πράγματα. Εγώ νιώθω άβολα μ' αυτό. Μια σχέση, όταν έχει να κάνει μ' ένα πρόσωπο εκτεθειμένο στα Μέσα, έχει τα πάνω και τα κάτω της, καλές και κακές στιγμές, κι αν δεν την προφυλάξεις, θα φθαρεί. Επίσης, δεν αντέχω την τάση με τη «μανο-μανία». Καταλαβαίνω ότι κάθε μάνα βλέπει τα παιδιά της ως μοναδικά, αλλά είναι σαν να «πουλάς» τα παιδιά σου και τον άντρα σου. Είναι ένα πρότυπο που πουλάει, αλλά πρέπει να βάζεις και κάποια όρια, δεν είναι ανάγκη ο κόσμος να ξέρει τα πάντα.
Οι ηθοποιοί μεταξύ τους δεν πλήττουν; Όταν με το σύντροφό σου μιλάτε για τα ίδια πράγματα;
Δε μιλάς για τα ίδια. Τρεις σημαντικές σχέσεις έχω κάνει στη ζωή μου και ήταν και οι τρεις με ηθοποιούς. Υπήρχε απόλυτη κατανόηση. Έχεις, ωστόσο, το θέμα του ανταγωνισμού, αλλά μεγαλώνοντας και βρίσκοντας πόρτες ανοιχτές και άλλες κλειστές, αντιλαμβάνεσαι πως αυτή είναι η πραγματικότητα της δουλειάς. Ειδικά αν και ο άλλος έχει περάσει απ' αυτά τα στάδια. Προσωπικά δεν είμαι ανταγωνιστική, γιατί πιστεύω ότι μέσα από μια διαδικασία σύγκρισης κάνω κακό σ' εμένα την ίδια. Έχω περάσει από πολλές οντισιόν και μ' ενδιαφέρει το ταξίδι, όχι μόνο ο ρόλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση