Η Ζήνα Κουτσελίνη μίλησε στο περιοδικό People και στον Γιώργο Πράτανο για την αποχή της από την τηλεόραση. Όλη αυτή την ενέργεια, επει...
Η Ζήνα Κουτσελίνη μίλησε στο περιοδικό People και στον Γιώργο Πράτανο για την αποχή της από την τηλεόραση.
Όλη αυτή την ενέργεια, επειδή σε έχω ζήσει επαγγελματικά, να κλείνεις 8 ώρες μέσα σε ένα control και στη συνέχεια να κάνεις την προετοιμασία των άλλων εκπομπών, πού τη διοχετεύεις τώρα;
Τα τελευταία χρόνια δημιούργησα μια εταιρία που ασχολείται με τη στρατηγική και την επικοινωνία σε πρόσωπα και εταιρίες. Τρέχω την καμπάνια μιας εταιρίας και ενός προσώπου. Μου αρέσει πολύ αυτό, παθιάζομαι. Αυτό που με διαφοροποιεί ουσιαστικά από άλλα πρόσωπα, είναι ότι εγώ υπηρετώ ένα project από την αρχή ως το τέλος του. Συλλαμβάνω την ιδέα, βρίσκω τα πρόσωπα, την εκτελώ. Όταν κάτι έχει πάρει το δρόμο του, στη συνέχεια δεν έχει αξία να είμαι στο control. Αν για παράδειγμα μια εκπομπή φτάσει να κάνει ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης, δεν έχω λόγο να υπάρχω. Μου αρέσει το δημιουργικό κομμάτι. Να μου ζητήσουν να τους στήσω ένα τηλεοπτικό προϊόν για τη ζώνη 14:00 με 16:00, για παράδειγμα. Να σκεφτώ τι έχει ο ανταγωνισμός, ποιο πρόσωπο θα μπορούσε να σταθεί στον ανταγωνισμό και να πετύχει, και τι το διαφορετικό θα μπορούσε να προσφέρει εκείνη η ζώνη. Το «Μπλα Μπλα» ήταν ένα τέτοιο προϊόν. Υπήρχε το «Κους Κους» που είχε τις τηλεφωνικές γραμμές, η Λαμπίρη που έκανε το gossip μεσημεριανό και ήρθαμε εμείς να αντιγράψουμε το «Κους Κους», που δεν μας βγήκε και στην πορεία μπήκαμε πρώτοι στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ. Ήμασταν οι πρώτοι που το στήσαμε, οι πρώτοι που μίλησαν για νούμερα τηλεθέασης. Αυτό είναι η δική μου μαγεία.
Δεν είναι ψυχοφθόρο να ζητάς συνέχεια το νέο και να μην «κάθεσαι στα αυγά της επιτυχίας»;
Όχι, είναι η διαστροφή μου. Και έχω μάθει να ζω με τις διαστροφές μου. Σκέφτομαι καμιά φορά τι έχουμε κάνει... Μετρούσαμε για παράδειγμα την τηλεθέαση της Πετρούλας. Η μαγκιά σε αυτό ήταν πως το έκανε ολόκληρη Νανά Παλαιτσάκη. Το αντιμετωπίζαμε με μια σοβαρότητα, αλλά από μόνο του ήταν αστείο. Το πιο εύκολο στην τηλεόραση είναι να φέρεις έναν άνθρωπο και να τον αντιμετωπίσεις γραφικά. Αυτό από μόνο του δεν θα πουλήσει. Το θέμα είναι να φέρεις έναν άνθρωπο που κάποιοι τον χαρακτηρίζουν γραφικό και να δεις την ψυχή αυτού του ανθρώπου. Αυτό θα πουλήσει και θα πουλάει. Όπως είναι ωραίο να τσαλακώσεις έναν άνθρωπο που θεωρείται σοβαρός. Αυτή ήταν η μαγκιά της Ελένης Μενεγάκη στις συνεντεύξεις της. Ήξερε πώς να αντιμετωπίσει τον κάθε καλεσμένο της. Ακόμη και σε ένα σοβαρό καλεσμένο, του πετούσε 2-3 «Μενεγάκειες ερωτήσεις» και οι απαντήσεις θα συζητιούνται για χρόνια. Αν η ομάδα «πίσω» από τις κάμερες δεν γελάει με το «μπροστά» στα αστεία, είναι σαν να μην γελάει το κοινό με την εκπομπή.
Όλη αυτή την ενέργεια, επειδή σε έχω ζήσει επαγγελματικά, να κλείνεις 8 ώρες μέσα σε ένα control και στη συνέχεια να κάνεις την προετοιμασία των άλλων εκπομπών, πού τη διοχετεύεις τώρα;
Τα τελευταία χρόνια δημιούργησα μια εταιρία που ασχολείται με τη στρατηγική και την επικοινωνία σε πρόσωπα και εταιρίες. Τρέχω την καμπάνια μιας εταιρίας και ενός προσώπου. Μου αρέσει πολύ αυτό, παθιάζομαι. Αυτό που με διαφοροποιεί ουσιαστικά από άλλα πρόσωπα, είναι ότι εγώ υπηρετώ ένα project από την αρχή ως το τέλος του. Συλλαμβάνω την ιδέα, βρίσκω τα πρόσωπα, την εκτελώ. Όταν κάτι έχει πάρει το δρόμο του, στη συνέχεια δεν έχει αξία να είμαι στο control. Αν για παράδειγμα μια εκπομπή φτάσει να κάνει ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης, δεν έχω λόγο να υπάρχω. Μου αρέσει το δημιουργικό κομμάτι. Να μου ζητήσουν να τους στήσω ένα τηλεοπτικό προϊόν για τη ζώνη 14:00 με 16:00, για παράδειγμα. Να σκεφτώ τι έχει ο ανταγωνισμός, ποιο πρόσωπο θα μπορούσε να σταθεί στον ανταγωνισμό και να πετύχει, και τι το διαφορετικό θα μπορούσε να προσφέρει εκείνη η ζώνη. Το «Μπλα Μπλα» ήταν ένα τέτοιο προϊόν. Υπήρχε το «Κους Κους» που είχε τις τηλεφωνικές γραμμές, η Λαμπίρη που έκανε το gossip μεσημεριανό και ήρθαμε εμείς να αντιγράψουμε το «Κους Κους», που δεν μας βγήκε και στην πορεία μπήκαμε πρώτοι στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ. Ήμασταν οι πρώτοι που το στήσαμε, οι πρώτοι που μίλησαν για νούμερα τηλεθέασης. Αυτό είναι η δική μου μαγεία.
Δεν είναι ψυχοφθόρο να ζητάς συνέχεια το νέο και να μην «κάθεσαι στα αυγά της επιτυχίας»;
Όχι, είναι η διαστροφή μου. Και έχω μάθει να ζω με τις διαστροφές μου. Σκέφτομαι καμιά φορά τι έχουμε κάνει... Μετρούσαμε για παράδειγμα την τηλεθέαση της Πετρούλας. Η μαγκιά σε αυτό ήταν πως το έκανε ολόκληρη Νανά Παλαιτσάκη. Το αντιμετωπίζαμε με μια σοβαρότητα, αλλά από μόνο του ήταν αστείο. Το πιο εύκολο στην τηλεόραση είναι να φέρεις έναν άνθρωπο και να τον αντιμετωπίσεις γραφικά. Αυτό από μόνο του δεν θα πουλήσει. Το θέμα είναι να φέρεις έναν άνθρωπο που κάποιοι τον χαρακτηρίζουν γραφικό και να δεις την ψυχή αυτού του ανθρώπου. Αυτό θα πουλήσει και θα πουλάει. Όπως είναι ωραίο να τσαλακώσεις έναν άνθρωπο που θεωρείται σοβαρός. Αυτή ήταν η μαγκιά της Ελένης Μενεγάκη στις συνεντεύξεις της. Ήξερε πώς να αντιμετωπίσει τον κάθε καλεσμένο της. Ακόμη και σε ένα σοβαρό καλεσμένο, του πετούσε 2-3 «Μενεγάκειες ερωτήσεις» και οι απαντήσεις θα συζητιούνται για χρόνια. Αν η ομάδα «πίσω» από τις κάμερες δεν γελάει με το «μπροστά» στα αστεία, είναι σαν να μην γελάει το κοινό με την εκπομπή.
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση