Από τον Λευτέρη Παπαδόπουλο. Τελικά ούτε οι άθεοι δεν μπορούν να συμβαδίσουν με την Ένωση Άθεων Ελλάδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αντ...
Από τον Λευτέρη Παπαδόπουλο.
Τελικά ούτε οι άθεοι δεν μπορούν να συμβαδίσουν με την Ένωση Άθεων Ελλάδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αντίδρασης αποτελεί μια δημοσίευση στο site “Πάρε-δώσε”, ένα site που μάχεται και αυτό όπως πολλά άλλα αθειστικά site, με κακοπροαίρετη κριτική την Ορθοδοξία στην Ελλάδα. Μια δημοσίευση όμως η οποία γίνεται κατά της “Ένωσης Άθεων” και με πολύ σκληρό λόγο, λογικό είναι να κάνει εντύπωση και να προβληματίσει πολλούς άθεους και μη, αφού η κοινή λογική θα έλεγε πως υπάρχουν ίδιες απόψεις.
Στην δημοσίευση με τίτλο “Περί της «Ένωσης Άθεων»” (http://www.pare-dose.net/5169 ) στις 31/3/2014, φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει μεγάλη καχυποψία απέναντι σε αυτή την ένωση. Κάποιοι μάλιστα φτάνουν σε σημείο να δηλώνουν δημόσια πως ακόμα και η ονομασία “Ένωση Άθεων Ελλάδας” είναι μια ονομασία την οποία δεν δικαιούται να φέρει.
Ο συντάκτης της παραπάνω δημοσίευσης κατακρίνει την ένωση σχετικά και με την θετική της στάση απέναντι στην ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«θα το πω όσο πιο απλά και ωμά γίνεται: Αυτά είναι αριστερίστικες, θολοκουλτουριάρικες και πολυπολιτισμικές μαλακίες, με μπόλικο πασπάλισμα «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», «ελευθερίας έκφρασης» κ.λπ. κ.λπ.. Η θέση αυτή της εν λόγω ΜΚΟ, ενισχύει σοβαρά την αμφιβολία για το κατά πόσον είναι «απολιτίκ» κι «ακομματίκ», όσο κι αν αυτή υποστηρίζει κάτι τέτοιο. (Αν κι εκείνο το «Οι προσωπικές απόψεις των Μελών της Ένωσης δεν εκφράζουν τις απόψεις της Ένωσης. Οι θέσεις της Ένωσης εκφράζονται μόνο μέσω των νόμιμων εκπροσώπων της», όπως και το άρθρο 6 του καταστατικού της Ένωσης, βρομάνε κομματική πειθαρχία κομμουνιστικού κόμματος). Τέτοιες θέσεις, είναι σχεδόν αδύνατον να μην τις κοιτάξεις και μέσα από πολιτικό πρίσμα, όταν αυτές οι θέσεις χτυπούν στη βάση της την Αθεΐα. Ένας άθεος, από τη στιγμή που στηρίζει, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τη λατρεία μιας οποιασδήποτε ένθεης θρησκείας (ακίνδυνης, αδιάφορης, ή επικίνδυνης), μάλλον έχει χάσει τον προσανατολισμό του.»
Τα όσα γενικά αναφέρονται στο άρθρο τα οποία μπορεί να τα δει κάθε αναγνώστης μόνο θυμό και εμπάθεια βγάζουν προς την Ένωση Άθεων. Παρακάτω αναφέρεται:
«Κι έχουμε και τ' άλλο: Μα καλά, πόση αφέλεια μπορεί να κρύβεται, στην πεποίθηση ότι ένας ένθεος θα γίνει άθεος επειδή διαβάζει πνευματώδη, αλλά «ξερά» διαφημιστικά μηνύματα σε ιστοσελίδες, λεωφορεία και διαφημιστικές πινακίδες, λες και η Αθεΐα είναι ένα σαμπουάν καλύτερο από ένα άλλο (θυμίζει το «λούσου με Ούλτρεξ και θα δεις»). Πραγματικά, υπάρχει έστω κι ένας άθεος, που πέρασε στην Αθεΐα, επειδή του έκανε «κλικ», κάποιο από αυτά τα ανούσια διαφημιστικά; Ο μιμιτισμός συνήθως δεν είναι καλό πράγμα. Ας ελπίσουμε, ότι δεν θα δούμε και στην Ελλάδα «εκκλησίες» άθεων, όπως γίνεται δειλά δειλά στο εξωτερικό, γιατί τότε οι Ιουδαιοχριστιανοί θα έχουν κάθε δίκιο να χλευάσουν μια τέτοια ξεφτίλα.»
Τελικά ούτε οι άθεοι δεν μπορούν να συμβαδίσουν με την Ένωση Άθεων Ελλάδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αντίδρασης αποτελεί μια δημοσίευση στο site “Πάρε-δώσε”, ένα site που μάχεται και αυτό όπως πολλά άλλα αθειστικά site, με κακοπροαίρετη κριτική την Ορθοδοξία στην Ελλάδα. Μια δημοσίευση όμως η οποία γίνεται κατά της “Ένωσης Άθεων” και με πολύ σκληρό λόγο, λογικό είναι να κάνει εντύπωση και να προβληματίσει πολλούς άθεους και μη, αφού η κοινή λογική θα έλεγε πως υπάρχουν ίδιες απόψεις.
Στην δημοσίευση με τίτλο “Περί της «Ένωσης Άθεων»” (http://www.pare-dose.net/5169 ) στις 31/3/2014, φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει μεγάλη καχυποψία απέναντι σε αυτή την ένωση. Κάποιοι μάλιστα φτάνουν σε σημείο να δηλώνουν δημόσια πως ακόμα και η ονομασία “Ένωση Άθεων Ελλάδας” είναι μια ονομασία την οποία δεν δικαιούται να φέρει.
Ο συντάκτης της παραπάνω δημοσίευσης κατακρίνει την ένωση σχετικά και με την θετική της στάση απέναντι στην ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«θα το πω όσο πιο απλά και ωμά γίνεται: Αυτά είναι αριστερίστικες, θολοκουλτουριάρικες και πολυπολιτισμικές μαλακίες, με μπόλικο πασπάλισμα «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», «ελευθερίας έκφρασης» κ.λπ. κ.λπ.. Η θέση αυτή της εν λόγω ΜΚΟ, ενισχύει σοβαρά την αμφιβολία για το κατά πόσον είναι «απολιτίκ» κι «ακομματίκ», όσο κι αν αυτή υποστηρίζει κάτι τέτοιο. (Αν κι εκείνο το «Οι προσωπικές απόψεις των Μελών της Ένωσης δεν εκφράζουν τις απόψεις της Ένωσης. Οι θέσεις της Ένωσης εκφράζονται μόνο μέσω των νόμιμων εκπροσώπων της», όπως και το άρθρο 6 του καταστατικού της Ένωσης, βρομάνε κομματική πειθαρχία κομμουνιστικού κόμματος). Τέτοιες θέσεις, είναι σχεδόν αδύνατον να μην τις κοιτάξεις και μέσα από πολιτικό πρίσμα, όταν αυτές οι θέσεις χτυπούν στη βάση της την Αθεΐα. Ένας άθεος, από τη στιγμή που στηρίζει, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τη λατρεία μιας οποιασδήποτε ένθεης θρησκείας (ακίνδυνης, αδιάφορης, ή επικίνδυνης), μάλλον έχει χάσει τον προσανατολισμό του.»
Τα όσα γενικά αναφέρονται στο άρθρο τα οποία μπορεί να τα δει κάθε αναγνώστης μόνο θυμό και εμπάθεια βγάζουν προς την Ένωση Άθεων. Παρακάτω αναφέρεται:
«Κι έχουμε και τ' άλλο: Μα καλά, πόση αφέλεια μπορεί να κρύβεται, στην πεποίθηση ότι ένας ένθεος θα γίνει άθεος επειδή διαβάζει πνευματώδη, αλλά «ξερά» διαφημιστικά μηνύματα σε ιστοσελίδες, λεωφορεία και διαφημιστικές πινακίδες, λες και η Αθεΐα είναι ένα σαμπουάν καλύτερο από ένα άλλο (θυμίζει το «λούσου με Ούλτρεξ και θα δεις»). Πραγματικά, υπάρχει έστω κι ένας άθεος, που πέρασε στην Αθεΐα, επειδή του έκανε «κλικ», κάποιο από αυτά τα ανούσια διαφημιστικά; Ο μιμιτισμός συνήθως δεν είναι καλό πράγμα. Ας ελπίσουμε, ότι δεν θα δούμε και στην Ελλάδα «εκκλησίες» άθεων, όπως γίνεται δειλά δειλά στο εξωτερικό, γιατί τότε οι Ιουδαιοχριστιανοί θα έχουν κάθε δίκιο να χλευάσουν μια τέτοια ξεφτίλα.»
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση