Γράφει η Ερατώ Μπέλλου. Προσωπικά συμφωνώ με τα ακόλουθα. Πιστεύω ότι η ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού είναι η ακόλουθη : Η Παρασκ...
Γράφει η Ερατώ Μπέλλου.
Προσωπικά συμφωνώ με τα ακόλουθα.
Πιστεύω ότι η ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού είναι η ακόλουθη :
Η Παρασκευή 7 Απρ.(π.η.) του έτους 30 (θεωρώ ότι η Γέννηση του Χριστού ήταν το Μάρτιο του 4 π.Χ. και ο θάνατος του Ηρώδη τον Απρίλιο το ίδιο έτος).Στο κεφ. 3 του κατά Λουκά αναφέρεται ότι βαπτίστηκε ο Χριστός το 15ο έτος Τιβερίου Καίσαρος,οπότε εσταυρώθη περίπου 3 έτη μετά.Το έτος Τιβερίου άρχιζε όχι με τη στέψη του που ήταν στις 18 Σεπτ.(του έτους 14),αλλά σύμφωνα με τις εφαρμοζόμενες πρακτικές από τις 3 Απρ.(πάλι του έτους 14),που ήταν ο ορισμός του ως διαδόχου του Αυγούστου από τον ίδιο,οπότε και έγινε συμβασιλεύς.Αρα το 15ο έτος Τιβερίου που ο Χριστός ήταν «ωσεί 30» ("τριαντάριζε") ήταν από τις 3 Απρ.(π.η) του έτους 28 έως τις 2 Απρ.του έτους 29.Οι πιο πάνω ημερομηνία είναι συμβατή μ' αυτό το χωρίο του Λουκά και με το ότι ο Χριστός σταυρώθηκε 33 ετών (δεν υπάρχει έτος μηδέν,πριν το 1 μ.Χ. είναι το 1 π.Χ.).Δεν υπάρχουν άλλες ημερομηνίες.άλλες Παρασκευές κατά ή μια μέρα πριν από το εβραϊκό Πάσχα που να έχουν τέτοια συμβατότητα,επί Ποντίου Πιλάτου.Την ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού,την 7η Απρ. του 30 είχαμε μια αστρονομική σύμπτωση (αστρονομικόν σημείον θαυμάσιον ;;).Στις 12.10 μ.μ.ώρα μεσημβρινού Ιεροσολύμων (ίσον UT συν 2 ώρες και 21 λεπτά).όταν ο Χριστός ήταν στον Σταυρό, ο ήλιος ήταν ακριβώς στο μέσον (=15°) του Κριού (οι αμνοί επί σφαγήν,με τους οποίους παρομοιάζετει ο Χριστός, είναι νεαρά κριαράκια επί σφαγήν,κατά ποσοστό 95%,διότι τα θηλυκά τα θέλουμε για το γάλα,βλέπε Εξοδος ιβ' 5,για το πασχαλινό αρνί των Εβραίων: «πρόβατον τέλειον, ἄρσεν, ἐνιαύσιον ἔσται ὑμῖν·»),έναντι 3.00μμ που εξέπνευσε ο Χριστός,βλέπε
http://www.astro.com/swisseph/ae/0000/ae_0030.pdf χρειάζεται και απλή γραμμική παρεμβολή.
Τέλος να πω ότι το νέο ημερολόγιο που σήμερα προπορεύεται του παλαιού,του ιουλιανού κατά 13 μέρες, αν το εκλάβεις αναδρομικά,τω καιρώ εκείνω υστερεί του παλαιού,του ιουλιανού κατά 2 μέρες.
Προσωπικά συμφωνώ με τα ακόλουθα.
Πιστεύω ότι η ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού είναι η ακόλουθη :
Η Παρασκευή 7 Απρ.(π.η.) του έτους 30 (θεωρώ ότι η Γέννηση του Χριστού ήταν το Μάρτιο του 4 π.Χ. και ο θάνατος του Ηρώδη τον Απρίλιο το ίδιο έτος).Στο κεφ. 3 του κατά Λουκά αναφέρεται ότι βαπτίστηκε ο Χριστός το 15ο έτος Τιβερίου Καίσαρος,οπότε εσταυρώθη περίπου 3 έτη μετά.Το έτος Τιβερίου άρχιζε όχι με τη στέψη του που ήταν στις 18 Σεπτ.(του έτους 14),αλλά σύμφωνα με τις εφαρμοζόμενες πρακτικές από τις 3 Απρ.(πάλι του έτους 14),που ήταν ο ορισμός του ως διαδόχου του Αυγούστου από τον ίδιο,οπότε και έγινε συμβασιλεύς.Αρα το 15ο έτος Τιβερίου που ο Χριστός ήταν «ωσεί 30» ("τριαντάριζε") ήταν από τις 3 Απρ.(π.η) του έτους 28 έως τις 2 Απρ.του έτους 29.Οι πιο πάνω ημερομηνία είναι συμβατή μ' αυτό το χωρίο του Λουκά και με το ότι ο Χριστός σταυρώθηκε 33 ετών (δεν υπάρχει έτος μηδέν,πριν το 1 μ.Χ. είναι το 1 π.Χ.).Δεν υπάρχουν άλλες ημερομηνίες.άλλες Παρασκευές κατά ή μια μέρα πριν από το εβραϊκό Πάσχα που να έχουν τέτοια συμβατότητα,επί Ποντίου Πιλάτου.Την ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού,την 7η Απρ. του 30 είχαμε μια αστρονομική σύμπτωση (αστρονομικόν σημείον θαυμάσιον ;;).Στις 12.10 μ.μ.ώρα μεσημβρινού Ιεροσολύμων (ίσον UT συν 2 ώρες και 21 λεπτά).όταν ο Χριστός ήταν στον Σταυρό, ο ήλιος ήταν ακριβώς στο μέσον (=15°) του Κριού (οι αμνοί επί σφαγήν,με τους οποίους παρομοιάζετει ο Χριστός, είναι νεαρά κριαράκια επί σφαγήν,κατά ποσοστό 95%,διότι τα θηλυκά τα θέλουμε για το γάλα,βλέπε Εξοδος ιβ' 5,για το πασχαλινό αρνί των Εβραίων: «πρόβατον τέλειον, ἄρσεν, ἐνιαύσιον ἔσται ὑμῖν·»),έναντι 3.00μμ που εξέπνευσε ο Χριστός,βλέπε
http://www.astro.com/swisseph/ae/0000/ae_0030.pdf χρειάζεται και απλή γραμμική παρεμβολή.
Τέλος να πω ότι το νέο ημερολόγιο που σήμερα προπορεύεται του παλαιού,του ιουλιανού κατά 13 μέρες, αν το εκλάβεις αναδρομικά,τω καιρώ εκείνω υστερεί του παλαιού,του ιουλιανού κατά 2 μέρες.
Λέει η ανάρτηση ότι ο Χριστός
ΑπάντησηΔιαγραφήσταυρώθηκε την Παρασκευή 7 Απρ.
του έτους
30,που ισοδυναμεί,με Παρασκευή 5 Απρ. του έτους 30 με
το αναδρομικό νέο ημερολόγιο,αφού τω καιρώ εκείνω αυτό υστερεί κατά 2 μέρες του ιουλιανού,του παλαιού,όπως αναφέρεται στο τέλος
της ανάρτησης.
Ομως εάν ήταν έτσι τα πράγματα,
όπως τα λέει η ανάρτηση, γιατί
δεν γιορτάζουμε την Κυριακή του Πάσχα κάθε χρόνο στις 7 Απρ.με το
νέο ημερολόγιο και αν δεν είναι Κυριακή,την επόμενη Κυριακή ;;;
Αν ήταν σωστή η ανάρτηση θα το
κάναμε,άρα αφού δεν το κάνουμε,
κάποιο λάθος έχει κάνει η ανάρτηση.
Aυτό που λέει ο προηγούμενος
ΑπάντησηΔιαγραφήσχολιαστής είναι έωλο.
Η Εκκλησία είναι ζωντανός οργανισμός που αναπνέει.
Οταν η Εκκλησία προσδιορίσει ημερομηνία Ανάστασης του Χριστού,αυτή θα γίνει
η βάση του εορτασμού του Πάσχα,
που θα εορτάζεται ανήμερα,αν
είναι Κυριακή,και αν δεν είναι, την επόμενη Κυριακή.
Και φυσικά για να γίνει
αυτό πρέπει και αρκεί να υπάρξει
σχετική απόφαση μελλοντικής
Οικουμενικής Συνόδου.
Πάντως του χρόνου το 2016
ο Βαρθολομαίος θα προωθήσει
την αποδοχή του Δυτικού Πασχαλίου.
Στο χριστουγεννιάτικο μήνυμά του του 2008,ο Οικ.Πατριάρχης Βαρθολομαίος Α' έγραφε,είπε :
ΑπάντησηΔιαγραφή«Η ενσάρκωσις αυτη του Υιου του Θεου ... έγινεν εις συγκεκριμένην ιστορικην στιγμην, επι του
Αυτοκράτορος Οκταβιανου Αυγούστου, περι το 746 (με τα νεα αστρονομικα δεδομένα) απο κτίσεως Ρώμης...»,
δείτε το : http://www.ec-patr.org/docdisplay.php?lang=gr&id=1025&tla=gr
Πάντως η πρώτη μέρα του έτους 1 από κτίσεως Ρώμης ήταν η 21η Απριλίου (π.η.) του 753 π.Χ.
Αρα το έτος 746 από κτίσεως Ρώμης αρχίζει την 21η Απρ. του έτους 8 π.Χ. και λήγει την
20ή Απρ. του 7 π.Χ.