Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή: Αγαπητές συναδέλφισσες - Αγαπητοί συνάδελφοι, Σε απάντηση της δημόσιας πρόσκλησης-πρόκληση...
Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη επιστολή:
Αγαπητές συναδέλφισσες - Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σε απάντηση της δημόσιας πρόσκλησης-πρόκλησης σας για δημιουργία "Πανελληνίου Συλλόγου Αδιόριστων Θεολόγων", θα επιθυμούσαμε να μας συγκαταριθμήσετε στο δυναμικό της Συντονιστικής Ομάδας, εφόσον βέβαια μας επιλύσετε τις παρακάτω -εύλογες- απορίες μας.
1. Ποιοι λόγοι επέβαλλαν την ανωνυμία των συντακτών του "Καλέσματος" , όπως αυτό κυκλοφόρησε σε ιστοσελίδες ενημέρωσης για εκπαιδευτικούς (esos, alfavita) και αναπαράχθηκε κυρίως από μέλη που ανήκουν στον Σύλλογο του "Καιρού" σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης;
2. Πως πιστεύετε ότι είναι δυνατό να επιλυθούν τα χρόνια, ποικίλλα και σύνθετα προβλήματα του κλάδου, με τη δημιουργία ενός ακόμη θεολογικού συλλόγου; Δεν νομίζετε ότι...
είναι ήδη αρκετοί; Γιατί δεν ενισχύετε με την παρουσία σας, την ενεργητικότητα και το ζήλο σας για το Μάθημα τους υπάρχοντες συλλόγους;
3. Ποια εχέγγυα μπορείτε να παράσχετε ώστε να διαφυλαχτεί η περίφημη "θεολογική ενότητα", όταν αναφέρεστε γενικά στις συλλογικότητες του κλάδου; Με ποιον τάσσεστε τελικά και γιατί;
4. Γιατί προκρίνετε τις "ανάγκες της πολυπολιτισμικής κοινωνίας" συγχέοντας την ανθρωπιστική και κοινωνική δυναμική του Μαθήματος των Θρησκευτικών με τις βλέψεις και επιδιώξεις συγκεκριμένης μερίδας του θεολογικού κόσμου που -τυχαία;- συναρτώνται με τις "απαιτήσεις" του Συνασπισμού για την θρησκευτική αγωγή στην πατρίδα μας;
5. Δεν είναι λίγο ξεπερασμένο να μιλάμε για "αδιοριστία" σήμερα με τις εξελίξεις στη πατρίδα μας και την Ε.Ε. ; Αν έχετε εξειδικεύσει με σειρά μέτρων για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων Θεολογίας, γιατί δεν τα παρουσιάζετε αυτά πρώτα; Συμφωνείτε ή όχι με τα 7 σημεία που έχουν προταθεί από τις Θεολογικές Σχολές, την ΠΕΘ και την διοίκηση της Εκκλησίας μας από τον Δεκέμβρη του 2008 στην Πεντέλη; Πως ακριβώς σκέφτεστε να αγωνιστείτε για αυτά;
Επειδή είναι πολλά υποσχόμενα τα λεγόμενα σας για τα Ιδρύματα, την Εκκλησία, τους διορισμούς, σας καλούμε με πραγματική αγωνία και πόνο ψυχής να απαντήσετε στις παραπάνω απορίες με εντιμότητα και ειλικρίνεια και βεβαίως με επώνυμα, διευθύνσεις και τηλέφωνα...
Όπως ακριβώς έπραξαν άλλοι συνάδελφοι σας πριν από εσάς και εισέπραξαν τη χλεύη της "συντεχνίας" από προοδευτικούς-διορισμένους και τη λοιδoρία άλλων ως δήθεν ονειρευόμενοι θέσεις και οφίτσια... Είναι πιθανό να κληθείτε να αντιμετωπίσετε και τέτοιες συμπεριφορές εκτός βέβαια αν ήδη έχετε προεπιλέξει το "θεολογικό άρμα" στο οποίο θα ανεβείτε! Πάντως την ανεργία, την υποαπασχόληση και την ετεροαπασχόληση των συναδέλφων καλό είναι να την αφήνουμε έξω από την θεολογική συζήτηση για το τι τελικά θέλουμε με το περιεχόμενο του Μαθήματος των Θρησκευτικών όπως και με άλλα ζητήματα που άπτονται του θεολογικού προβληματισμού και δεν έχουν τύχει -ακόμα- αξιόλογης και ολοκληρωμένης αντιμετώπισης.
Αγαπητές συναδέλφισσες - Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σε απάντηση της δημόσιας πρόσκλησης-πρόκλησης σας για δημιουργία "Πανελληνίου Συλλόγου Αδιόριστων Θεολόγων", θα επιθυμούσαμε να μας συγκαταριθμήσετε στο δυναμικό της Συντονιστικής Ομάδας, εφόσον βέβαια μας επιλύσετε τις παρακάτω -εύλογες- απορίες μας.
1. Ποιοι λόγοι επέβαλλαν την ανωνυμία των συντακτών του "Καλέσματος" , όπως αυτό κυκλοφόρησε σε ιστοσελίδες ενημέρωσης για εκπαιδευτικούς (esos, alfavita) και αναπαράχθηκε κυρίως από μέλη που ανήκουν στον Σύλλογο του "Καιρού" σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης;
2. Πως πιστεύετε ότι είναι δυνατό να επιλυθούν τα χρόνια, ποικίλλα και σύνθετα προβλήματα του κλάδου, με τη δημιουργία ενός ακόμη θεολογικού συλλόγου; Δεν νομίζετε ότι...
είναι ήδη αρκετοί; Γιατί δεν ενισχύετε με την παρουσία σας, την ενεργητικότητα και το ζήλο σας για το Μάθημα τους υπάρχοντες συλλόγους;
3. Ποια εχέγγυα μπορείτε να παράσχετε ώστε να διαφυλαχτεί η περίφημη "θεολογική ενότητα", όταν αναφέρεστε γενικά στις συλλογικότητες του κλάδου; Με ποιον τάσσεστε τελικά και γιατί;
4. Γιατί προκρίνετε τις "ανάγκες της πολυπολιτισμικής κοινωνίας" συγχέοντας την ανθρωπιστική και κοινωνική δυναμική του Μαθήματος των Θρησκευτικών με τις βλέψεις και επιδιώξεις συγκεκριμένης μερίδας του θεολογικού κόσμου που -τυχαία;- συναρτώνται με τις "απαιτήσεις" του Συνασπισμού για την θρησκευτική αγωγή στην πατρίδα μας;
5. Δεν είναι λίγο ξεπερασμένο να μιλάμε για "αδιοριστία" σήμερα με τις εξελίξεις στη πατρίδα μας και την Ε.Ε. ; Αν έχετε εξειδικεύσει με σειρά μέτρων για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων Θεολογίας, γιατί δεν τα παρουσιάζετε αυτά πρώτα; Συμφωνείτε ή όχι με τα 7 σημεία που έχουν προταθεί από τις Θεολογικές Σχολές, την ΠΕΘ και την διοίκηση της Εκκλησίας μας από τον Δεκέμβρη του 2008 στην Πεντέλη; Πως ακριβώς σκέφτεστε να αγωνιστείτε για αυτά;
Επειδή είναι πολλά υποσχόμενα τα λεγόμενα σας για τα Ιδρύματα, την Εκκλησία, τους διορισμούς, σας καλούμε με πραγματική αγωνία και πόνο ψυχής να απαντήσετε στις παραπάνω απορίες με εντιμότητα και ειλικρίνεια και βεβαίως με επώνυμα, διευθύνσεις και τηλέφωνα...
Όπως ακριβώς έπραξαν άλλοι συνάδελφοι σας πριν από εσάς και εισέπραξαν τη χλεύη της "συντεχνίας" από προοδευτικούς-διορισμένους και τη λοιδoρία άλλων ως δήθεν ονειρευόμενοι θέσεις και οφίτσια... Είναι πιθανό να κληθείτε να αντιμετωπίσετε και τέτοιες συμπεριφορές εκτός βέβαια αν ήδη έχετε προεπιλέξει το "θεολογικό άρμα" στο οποίο θα ανεβείτε! Πάντως την ανεργία, την υποαπασχόληση και την ετεροαπασχόληση των συναδέλφων καλό είναι να την αφήνουμε έξω από την θεολογική συζήτηση για το τι τελικά θέλουμε με το περιεχόμενο του Μαθήματος των Θρησκευτικών όπως και με άλλα ζητήματα που άπτονται του θεολογικού προβληματισμού και δεν έχουν τύχει -ακόμα- αξιόλογης και ολοκληρωμένης αντιμετώπισης.
Σε όλα τα υπόλοιπα για την δυναμική διεκδίκηση και αποκατάσταση των δικαίων του κλάδου θα είμαστε μαζί σας!
Και κάτι ακόμη για μια αμέλεια που διαπράξατε, Πόσο δύσκολη μπορεί να ήταν η εξεύρεση ενός εναλλακτικού παρόχου για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Συντονιστικής Ομάδας και δη του ονόματος αυτού; {Είναι ευρέως γνωστό πως ο λογαριασμός theologoi@gmail.com ανήκει στον Σύνδεσμο Θεολόγων Μακεδονίας-Θράκης.} Μήπως τελικά είναι βολική αυτή η σύγχυση;
Και κάτι ακόμη για μια αμέλεια που διαπράξατε, Πόσο δύσκολη μπορεί να ήταν η εξεύρεση ενός εναλλακτικού παρόχου για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Συντονιστικής Ομάδας και δη του ονόματος αυτού; {Είναι ευρέως γνωστό πως ο λογαριασμός theologoi@gmail.com ανήκει στον Σύνδεσμο Θεολόγων Μακεδονίας-Θράκης.} Μήπως τελικά είναι βολική αυτή η σύγχυση;
Μετά τιμής,
Αθανάσιος Κ. Δεβετζίδης, M.Th.
Κωνσταντίνα Χρ. Σφακιανάκη, M.Th.
Γεώργιος Κ. Σαμολαδάς, Θεολόγος
Κωνσταντίνα Χρ. Σφακιανάκη, M.Th.
Γεώργιος Κ. Σαμολαδάς, Θεολόγος
Ο συμπαθής κλάδος των θεολόγων. Θα λείψει σίγουρα από τα παιδιά η καζούρα προς τον θεολόγο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ να μου χαθείτε κοπρίτες.
Ρε άχρηστοι πηγαίνετε να σκάψετε κάνα χωράφι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε φορά που μια ανάρτηση σχετίζεται με Θρησκεία η Ελένη παρούσα. Πολλά βάσανα ......................
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΗΣΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ Ή ΠΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΒΛΈΠΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΖΟΥΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΑΡΑ ΣΕ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε μάγκα τους σιχαίνομαι. Εκεί που περνάω καλά, με το μυαλό μου να λειτουργεί και την ψυχή μου να πλανιέται, νάσου η καφρίλα, νάσου οι τα φαιά φέροντες, νάσου η πληγή της γης (μία, από τις πολλές, γιατί έχουμε και τους άλλους αδελφούς του Ισλάμ, του Ισραήλ.. ). Ε τις παίρνω ανάποδα. Εσένα δεν σου γυρίζουν τα έντερα; Και τους πληρώνω και από πάνω τα γαμησάτικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δε μου γυρίζουν. Ο καθένας ζει όπως θέλει, ως θρήσκος, ως άθρησκος ως βουδιστής, ως χριστιανός ή όπως αλλιώς γουστάρει. Σεβασμός σε όλους και ηρεμία γιατί αλλιώς φανατιφαζόμαστε ως θρήσκοι, ως άθρησκοι κ.ο.κ. και τότε αρχίζουν τα στραβά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δε μου γυρίζουν. Ο καθένας ζει όπως θέλει, ως θρήσκος, ως άθρησκος ως βουδιστής, ως χριστιανός ή όπως αλλιώς γουστάρει. Σεβασμός σε όλους και ηρεμία γιατί αλλιώς φανατιζόμαστε ως θρήσκοι, ως άθρησκοι κ.ο.κ. και τότε αρχίζουν τα στραβά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τους πληρώνουν όμως οι θρήσκοι, ο πατέρας και η μάνα μου τι δουλειά έχουν. Επίσης να μπορώ και εγώ στο σχολείο μου να μιλάω σαν άθεη και να με σέβονται και όχι να με γαμάνε στις αποβολές και στα δεκάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι βέβαια 12:51:00 μ.μ. οι θεολόγοι είναι σοβαροί και έχουν επιχειρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δικός μου είναι μια γλοιώδης αδερφή, τους ομοφυλόφιλους τους σέβομαι, και το ξέρουν όλοι.
Το πρώτο είναι θέμα πολιτειακό.Να το θέσεις στους αρμόδιους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το δεύτερο δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σε αποβάλλουν λόγω αθεϊστικής ιδεολογίας και πολύ περισσότερο ότι οι βαθμοί σου δεν είναι καλοί για αυτό το λόγο.
Ακόμα και τα θρησκευτικά μαθήματα σήμερα δεν επιβάλλουν θρησκευτική πίστη, άλλα διδάσκουν, εκτός ιδιόρρυθμων θεολόγων, θέλω να πιστεύω λίγων.
Τέλος νομίζω ότι πρέπει να ασκήσουμε το σεβασμό μας στα πρόσωπα των άλλων με τις ιδέες των οποίων διαφωνούμε αποβάλλοντας το φανατισμό από τη ζωή μας. Δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε να λειτουργούν πρώτα οι άλλοι έτσι όσο απαραίτητο και αν είναι. Ας λειτουργήσουμε εμείς, νομίζω θα είναι καλύτερα και για μας και για την κοινωνία.
Καλό απόγευμα
Οι θεολόγοι φίλε είναι χριστιανολόγοι και προσηλυτίζουν τα παιδιά. Το βρίσκεις σωστό αυτό; Στον μεσαίωνα είμαστε; Όλη βιολογία βασίζεται στον Δαρβίνο και αυτοί μιλάνε για Αδάμ και Νώε. Συλλαμβάνεις την καφρίλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θεολόγος έχει πρόβλημα με το Δαρβίνο είναι αγράμματος δεν ενοχλεί καθόλου η εξέλιξη την εκκλησιαστική πίστη, όταν το ψάξετε σοβαρά επιστημονικά θα καταλέβετε να μη μπερδεύτε τις θετικές επιστήμες με τη θρεισκειακή φιλοσοφία. Κάποιοι θεολόγοι που ξέρω εγώ πάντως δεν απορρίπτουν την εξέλιξη. Και όποιος άλλος έχει πρόβλημα με τη θρησκεία λόγω εξέλιξης είναι εξίσου αγράμματος και επιστημονικά μη εξελιγμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να επιχειρηματολογώ κατά των παπάδων και των θεολόγων είναι σαν να παραβιάζω ανοιχτές πόρτες. Είναι κοράκια που μόνο κρα ξέρουν να λένε. Αυτοί που τους συντηρούν είναι ηλίθιοι ή έχουν υλικό συμφέρον. Ξέρω πως είμαι αδύναμη να τα βάλω μαζί τους γιατί ο όλος μηχανισμός είναι πανίσχυρος. Εκείνο που μου απομένει, για την ώρα, είναι να τους βρίζω και να τους χλευάζω.(Όταν με παίρνει τους κάνω και άλλα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί οι θεολόγοι δεν διδάσκουν την εξέλιξη;
ΑπάντησηΔιαγραφή