GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το Athens Pride 2011...

Σε εξέλιξη είναι οι κεντρικές εκδηλώσεις του Athens Pride 2011, του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουα...

Σε εξέλιξη είναι οι κεντρικές εκδηλώσεις του Athens Pride 2011, του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών στην πλατεία Κλαυθμώνος. Σε ανακοίνωσή της η οργανωτική επιτροπή του Pride σημειώνει μεταξύ άλλων πως...
 «τόσο η κρίση όσο και το κίνημα της αγανάκτησης μας αφορά και μας επηρεάζει. Η κοινότητα των LGBT (λεσβιών, γκέι, αμφισεξουαλικών, τρανσεξουαλικών) έχει έναν παραπάνω λόγο να είναι αγανακτισμένη: τη διαιώνιση της διάκρισης σε όλα τα επίπεδα». Ειδικότερα επισημαίνει πως η πολιτεία εξακολουθεί και κωφεύει στα αιτήματά των LGBT, ακυρώνει τους γάμους, δεν θεσμοθετεί ούτε καν το σύμφωνο συμβίωσης.
Με σύνθημα της φετινών εκδηλώσεων «Φίλα με παντού» η οργανωτική επιτροπή στρέφει τα βέλη της «στη θεσμική ομοφοβία και στην κορωνίδα της, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης».

28 σχόλια

  1. H POYSTIA STOUS DROMOUS, H ANOMALIA STHN EXOUSIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτές τις ημέρες έχω δει να εμφανίζονται δεκάδες "Καθηγητές" στα Κανάλια να λένε την άποψη τους γι' αυτά που συμβαίνουν στην Πατρίδα μας, και δεν άκουσα ούτε μια να ταυτίζεται με των υπόλοιπων, Προσδοκούσα μια επέμβαση από τους Έλληνες διανοούμενους, Αλλά αυτό που άκουσα και είδα ήταν μια σκέτη αποτυχία, και πολύ φοβάμαι μια στείρα επίδειξη και κομματικής επιρροής λόγου.
    ΦΕΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι στην κατανόηση στις ιδιαίτερες αυτές ομάδες συνανθρώπων μας.

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΚΧΥΔΑΪΣΜΟ.

    ΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά, αυτά δεν είναι σωστά πράγματα.
    Ο άνδρας νυμφεύεται γυναίκα, απο αρχαιοτάτων χρόνων. Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οταν καποιοι αυτοξεφτιλιζονται δημοσίως είναι άξιοι της μοιρας τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΕ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ ΣΑ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ;
    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατί οί φ...ούστηδες πάνε να καπελώσουν τούς αγανακτισμένους, θέλοντας να δείξουν ότι κι΄αυτοί καί οί αγανακτισμένοι είναι ένα καί συναινούνε μαζί τους!

    ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ !

    Βάλτε πάγο καί διώξτε τούς ανώμαλους γιατί η ρετσινιά τους θα πέσει κι΄ επάνω σας.

    Πάνε να σάς μολύνουν την ηθική καί δίκαιη επανάσταση, πού είναι επανάσταση του κάθε άνεργου νέου, του κάθε οικογενειάρχη για τα παιδιά του και δεν έχει καμία σχέση με τους πισινούς των ανώμαλων…

    Μή τούς αφήνετε να μπαίνουν στίς συγκεντρώσεις σας,

    ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ!

    Ούστ καί έξω !

    Μάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι πισογλεντηδες κλπ ...στην τουρλα του Σαββατου!!
    Αν ειναι δυνατον ... ήμαρτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποιος ο λόγος να δημοσιοποιηθεί με ένα Parade ? εισαι αυτο που είσαι γι' αυτό που είσαι για σένα και η δημοσιοποίηση προς τους άλλους προς τι ?????? ανώφελο μήπως ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 4 Ιουν 2011 9:12:00 μ.μ.

    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ...
    ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ "ΚΑΙΓΕΤΑΙ" ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ?!?!?!
    ΤΣΤΣΤΣ ...
    ΑΛΛΩΣΤΕ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ?!?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το οτι ειμαι λεσβια δεν σημαινει οτι δεν πληρωνω φορους. Τα μετρα κ το ΔΝΤ θυγουν κ την δικη μου τσεπη. Απο αρχαιοτατων χρονων υπηρχαν κ τα οργια στο δωδεκαθεο....οχι να κραταμε οτι μας συμφερει απο την ιστορια μας....Ντροπη σας για τα πικροχολα σχολια σας...Σιγουρα υπαρχει καποιος στην οικογενεια σας....Δεν ειμαι υπερ τις υοθεσιας αλλα λεω ναι στο συμφωνο. Γιατι εχω τα ιδια δικαιωματα με εσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το οτι ειμαι λεσβια δεν σημαινει οτι δεν πληρωνω φορους. Τα μετρα κ το ΔΝΤ θυγουν κ την δικη μου τσεπη. Απο αρχαιοτατων χρονων υπηρχαν κ τα οργια στο δωδεκαθεο....οχι να κραταμε οτι μας συμφερει απο την ιστορια μας....Ντροπη σας για τα πικροχολα σχολια σας...Σιγουρα υπαρχει καποιος στην οικογενεια σας....Δεν ειμαι υπερ τις υοθεσιας αλλα λεω ναι στο συμφωνο. Γιατι εχω τα ιδια δικαιωματα με εσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς την(?) 2.38 πμ..

    Κανεις δεν σου στερει το δικαιωμα να εισαι λεσβια αγαπητη μου. Το τι κανεις στο υπνοδωματιο σου ειναι απολυτα δικη σου επιλογη και, σε τελικη αναλυση, δεν μ' ενδιαφερει..

    Το να βγαινεις ομως στους δρομους, για να διαδηλωσεις την "ιδιαιτεροτητα" σου ειναι απαραδεκτο, προκλητικο και, γιατι οχι, ανηθικο και προβοκατορικο.

    Ασχετα αν πιστευεις σε θρησκεια η οχι, ο Πλαστης μας (η, η φυση) εφιαξε τα δυο γενη για εναν πολυ φανερο σκοπο, την διαιωνιση του ανθρωπινου γενους. Η δικη σου επιλογη, ιδιαιτεροτητα, πες την οπως θελεις, παει ΕΝΑΝΤΙΑ στην φυση και, αργα η γρηγορα η ιδια η φυση θα τιμωρηση αυτους κι αυτες που την περιφρονουν..

    Καντε οτι θελετε, αλλα μην το δημοσιοποιειτε και το παρουσιαζετε σαν κατι το.. φυσικο... γιατι μονο αυτο δεν ειναι.

    ΥΓ. ..και βεβαια υπηρχαν 'οργια' οπως τα αποκαλεις και στην αρχαιοτητα ομως, κι τοτε, ηταν κατακριτεα απο τον λαο και ετιμωρουντο αυστηρα απο την πολιτεια (οι ομοφυλοφιλοι). Μην ακους τους συκοφαντες και διαστρεβλωτες της Ελληνικης Ιστοριας, διαβασε μονη σου αρχαιους ιστορικους να βρεις την αληθεια..

    Θανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 5 Ιουν 2011 2:38:00 π.μ.

    ================================================

    Το να είσαι ότι είσαι από την στιγμή που δεν ενοχλείς τον άλλον είναι επιλογή σου και απόλυτο δικαίωμα σου,αλλά σε τελική ανάλυση είστε κόντρα στην φύση,και η φύση είναι η ετεροφυλία,η τεκνοποϊία,η οικογένεια, πώς να το κάνουμε ρε παιδιά?????

    ΚΠ

    Υ.Γ. Και εγώ δεν συμφωνώ με τις ύβρεις αλλά και εσείς προκαλείτε χοντρά κάποιες φορές.
    Και το τι υπήρχε στο δωδεκάθεο ή το ότι υπάρχει κάποιος-α στην οικογένεια μας,τι σημαίνει δηλαδή,τίποτε απολύτως,οι νόμοι της
    φύσης είναι σταθεροί και δεν διαφοροποιήθηκαν στο διηνεκές των αιώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Εκκλησία καταδικάζει τον κιναιδισμό. Τα πιστά μέλη της Εκκλησίας πρέπει να απέχουν από τις σεξουαλικές παρεκτροπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάκη είσαι μεγάλος υποκριτής βλάκας...
    Η κυρία λεσβία από πάνω με δυο λέξεις είπε τα πιο σωστά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Απόστολος Παύλος γράφει ότι :

    «Ούκ οίδατε ( δεν γνωρίζετε) οτι ναός Θεού εστέ και το πνεύμα του Θεού οικεί εν υμιν; ( κατοικεί μέσα σας ; ) Όστις ( όποιος ) τον ναόν του Θεού φθείρει ( καταστρέφει και μολύνει με αμαρτίες… ) , φθερεί ( θα τον καταστρέψει ) τούτον ο Θεός.

    Ο γαρ ναός του Θεού άγιος εστίν, οίτινες εστέ υμείς…( γιατί ο ανθρώπινος ναός του Θεού είναι άγιος, και εσείς είστε αυτός ο ναός ) ( Α΄ Κορινθίους κεφ. Γ΄ 17 )


    «Μη πλανάσθε (δηλαδή, μη σας ξεγελάει κανένας… ), ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί ( αυνανιζόμενοι), ούτε αρσενοκοίται ( ομοφυλόφιλοι και λεσβίες σήμερα…), ούτε κλέπται, ούτε πλεονέκται, ούτε μέθυσοι ( ναρκομανείς σήμερα), ...βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι»
    (Α' Κορινθ. ΣΤ΄.9.)

    καί αλλού:

    «Φάσκοντες ( νομίζοντες ότι) είναι σοφοί, εμωράνθησαν...

    Διά τούτο παρέδωκεν αυτούς ό Θεός έν ταίς επιθυμίαις τών καρδιών αυτών είς ακαθαρσίαν τού ατιμάζεσθαι τά σώματα αυτών ( μεταξύ τους...), αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν ( παρά φύσει μέσα στον γάμο, ή και εκτός γάμου, ή ως λεσβίες… ), ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας εξευκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους, άρσενες εν άρσεσι ( αρσενικοί με αρσενικούς – ομοφυλόφυλοι… ) την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες»

    ( σημειώνει ή Αγία Γραφή, στήν πρός Ρωμαίους επιστολή Αποστ. Παύλου Α΄ 22 -27 )

    Μάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΣΥ υπεκυψες στο χλευασμο των φραγκατων
    αγοραζες την ελεεινη τους πραματεια
    εβλεπες τα τσοντοκαναλα τους σκαι μεγα αλτερ
    τους ψηφιζες,τους εγλειφες,τους θαυμαζες,και τους καθοσουνα...
    μηπως εισαι εσυ ο πισογλεντης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λοιπον επειδη τραβηξε το αστειακι με τους απο πανω οι οποιοι εντελως ξαφνικα αρχισαν να διαδηλωνουν και να στηριζουν οι οποιοι θυμηθηκαν να ξυπνησουν τωρα που δεν τουσ φτανουν τα χρηματα να πανε διακοπες ειμαστε gay λεσβιες τα παντα εχουμε καθε δικαιωμα να απαιτουμε τα παντα αυτα δηλαδη που εχετε και εσεις οι "κανονικοι" οπως λετε εχουμε καθε δικαιωμα να κυκλοφορουμε οπως θελουμε να κανουμε οτι θελουμε παντως ποτε δεν θα φτασουμε στα δικα σας χαλια γιατι δν ειμαστε ιδιοι με εσας οσο και αν θελετε να το πιστευετε αλλα θελω να σας δω τι θα κανετε αν καποιο απο τα παιδια σας παλιο φασιστες βγει ομοφιλοφιλο εκει να δω πως θα το βουλωσετε εμεις τουλαχιστον ειμαστε πιο αντρες απο εσας δν φοβομαστε ακομη και το ονομα μας να γραψουμε αλλα δεν πηγαινουμε και στη συγγρου να ψωνισουμε τραβελια για να μας πηδηξουν εν αντιθεση με εσας ΔΗΜΗΤΡΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ..ΤΟ PRIDE ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΚΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ..ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΕΙΤ..ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΕΙΤ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΦΙΛΟΥ..ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ Η ΑΞΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΑΒΙΑΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ..ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΤΑΜΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΑ ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ..Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ..ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΚΕΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΚΡΙΣΗ..ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ PRIDE ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?ΑΥΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ..ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΓΩΓΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σιγουρα το αν ειναι καποιος ομοφυλοφιλος θα επρεπε να νοιαζει μονο αυτον και να μην το διαδηλωνει!σιγουρα πολυ σωστη αποψη που θα μπορουσε να πραγματοποιηθει βεβαια, αν δεν υπηρχαν τα καθιερωμενα ταμπου σε αυτην την ζωη. γιατι φιλοι μου ο καθενας απο οσους ειναι str μπορει να χαμογελασει και να πει ειμαι ερωτευμενος! ...η οταν θα ειναι λυπημενος θα μπορει να εξηγησει στους αλλους τον λογο... δεν θα ειναι υποχρεωμενος να προσεχει την παραμικρη του κουβεντα προς φιλους και μη, και αυτο γιατι θα φοβαται την αντιδραση του κοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πασοκ
    οι τραπεζιτες θα βαλουν δικους τους πολιτικους αφου πηραν ολα τα λεφτα, οπως εγινε στην Λεττονια!. Τειωνουν Γιωργος Σαμαρας Καραμνλης κλπ...Ολοι δουλευουν για τον συνεργατη των ναζι κ. Λατση....

    Οι εισπρακτικες εκβιαζουν και ειδικα η Eurobank του κ. Λατση....Για το ερωτημα αν ο Λατσης εχει εξωχωρια εταιρια και η τραπεζα ειναι εξωχωρια ποιος θα απαντησει?

    Να πως εκβιαζουν:


    Παραπλάνηση από εισπρακτικές εταιρίες
    Παραπλάνηση 1
    Τελευταία, πολλά μέλη του blog μας, αναρωτιόνται, πως γίνεται να μας καλεί μια εισπρακτική εταιρία, αλλά στην αναγνώριση κλήσεως να εμφανίζεται αριθμός, που ανήκει σε τράπεζα. Επίσης, πως γίνεται και οι....
    εταιρίες διαθέτουν τόσα πολλά νούμερα κλήσης.

    Η απάντηση είναι απλή:

    Οι εισπρακτικές εταιρίες χρησιμοποιούν VOIP τηλεφωνία, δηλ τηλεφωνία μέσω Internet. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα, διαθέτοντας μια σύνδεση στο internet, να αποκτούν πρόσθετους τηλεφωνικούς αριθμούς, με κόστος από 1 ευρώ το μήνα για κάθε νούμερο.

    Επίσης, με κάποια διαδικασία, μπορούν να καμουφλάρουν τον αριθμό, δηλαδή ενώ σας καλούν από τον αριθμό 211ΧΧΧΧΧΧΧ, εσείς στην αναγνώριση κλήσης να βλέπετε 210ΥΥΥΥΥΥΥ. Φυσικά αυτή η διαδικασία είναι παράνομη και δεν την χρησιμοποιούν οι περισσότερες εισπρακτικές εταιρίες, αλλά κάποιες από αυτές. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η παρανομία αναφέρεται στην πλαστοπροσωπία και όχι στην τεχνική διαδικασία. Δίνουμε ένα παράδειγμα:

    Ο χρήστης Σουβλατζής τηλεφωνεί στον πελάτη. Ο αριθμός του σουβλατζίδικου είναι 210-σουβλατζής. Στο καντράν του πελάτη όμως εμφανίζεται ο αριθμός 210-μπακάλης. Αν ο σουβλατζής πει ότι τηλεφωνεί από το σουβλατζίδικο, δεν έχει διαπραχθεί παρανομία, ανεξάρτητα από το ποιος αριθμός εμφανίζεται στον πελάτη. Παρανομία έχουμε μόνο αν ο σουβλατζής σας συστηθεί ως μπακάλης.

    Παραπλάνηση 2
    Πριν από 3 μέρες δέχθηκα τηλεφώνημα «εκ μέρους της τοκογλύφος Bank». Ρωτώντας την συμπαθεστάτη κυρία, τι εννοεί όταν λέει «εκ μέρους», αναγκάστηκε να μου απαντήσει ότι είναι από την εισπρακτική «Νταβαντζής Α.Ε.», με αριθμό μητρώου τάδε, αλλά αυτό δεν έχει σημασία διότι νόμιμα της ανατέθηκε από την τράπεζα η ενημέρωση οφειλετών.

    Μέχρι εδώ όλα καλά.

    Μου είπε λοιπόν ότι το καταναλωτικό δάνειο μου έχει καταγγελθεί και είναι απαιτητό όλο το ποσό, διαφορετικά θα λυπηθούν πολύ, αλλά θα κινηθούν οι νομικές διαδικασίες εναντίον μου. Τους απάντησα πως «λυπηθούν δε λυπηθούν» εγώ χρήματα δεν έχω. Οπότε μου είπε ότι για διευκόλυνσή μου, από την εκπροσωπούμενη τράπεζα, προσφέρεται διακανονισμός με 50% προκαταβολή του οφειλόμενου και το υπόλοιπο σε 12μηνη εξόφληση με επιτόκιο 11%. Μάλιστα, θα μου ταχυδρομήσουν και γραπτώς την προσφορά. Της είπα ότι θα το σκεφτώ και θα μιλήσουμε την επόμενη μέρα.

    Μέχρι εδώ επίσης όλα καλά.

    Δυό ώρες αργότερα, με κάλεσε μια άλλη συμπαθέστατη κυρία, η οποία συστήθηκε ως «κεντρικά της Τοκογλύφος Bank». Μου είπε ότι το δάνειο έχει καταγγελθεί και ότι η τράπεζα προσφέρει διακανονισμό, με 0% προκαταβολή, περίοδο χάριτος 6 μηνών (δηλ πληρωμή μόνο τόκων) και εξόφληση σε 120 μήνες με επιτόκιο 10,5 %.

    Τη ρώτησα αν θα μου στείλουν γραπτή προσφορά και μου απάντησε ότι δεν χρειάζεται. Θα συμπληρώσουμε τηλεφωνικά μια αίτηση, θα εγκριθεί από τα κεντρικά, θα πάω στο πλησιέστερο υποκατάστημα της «Τοκογλύφος Bank», θα διαβάσω τη σύμβαση και αν συμφωνώ υπογράφω.

    Για όσους δεν κατάλαβαν ακόμα, τονίζω ότι ότι ο πιο επίσημος και έγκυρος τρόπος συναλλαγής με τράπεζα είναι να πας σε υποκατάστημά της.

    Και αναρωτιέμαι εγώ ο αδαής, η εισπρακτική «Νταβατζής Α.Ε.» δεν εξαπατά τηλεφωνικά τους οφειλέτες; Δεν διαπράττει παρανομία; Υπάρχει τέλος πάντων κάποιος έλεγχος και τιμωρία σε αυτό το σάπιο κράτος, όπου οι δημόσιοι άρχοντες το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να ξοδεύουν τα λεφτά μας και να κλαψουρίζουν όταν οι εξαγριωμένοι πολίτες τους προπηλακίζουν;

    Συμβουλές
    Μην εμπιστεύεστε κανέναν και για τίποτα, όταν σας τηλεφωνούν.
    Δεν μπορείτε να γνωρίζετε ποιός είναι στην πραγματικότητα.

    --

    Μην υπογραφετε τιποτα!!

    Πασοκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραία είναι να βρίζετε τους ομοφυλόφιλους...αλλά σκεφτείτε μόνο αν υπάρχει κάποιος απο "δαύτους" στο σπίτι σας..!!!ΩΠΑ!Μην βιάζεστε να πείτε όχι και οτι η δική σας οικογένεια είναι φυσιολογικη...έτσι νομίζει και η μάνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραία είναι να βρίζετε τους ομοφυλόφιλους...αλλά σκεφτείτε μόνο αν υπάρχει κάποιος απο "δαύτους" στο σπίτι σας..!!!ΩΠΑ!Μην βιάζεστε να πείτε όχι και οτι η δική σας οικογένεια είναι φυσιολογικη...έτσι νομίζει και η μάνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 5:50 ΘΕΟΣ!!!!!
    Εγώ δεν είμαι γκέι αλλά η μάνα μου και ο πατέρας μου κόντεψαν να πάθουν έμφραγμα όταν έμαθαν ότι ο χοντρομαλάκας πατρίς-θρησκεία-οικογένεια κολλητός τους και νονός μου, ετών 70 παρακαλώ, έχει σχέσεις με άντρες από μικρός!!!
    Χα χα χα, μέλια έφαγα, ούτε τη γυναίκα του λυπήθηκα, να μάθουν να κράζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΘΕΟΣ!!!!!
    QUOTE:
    -------

    Εγώ δεν είμαι γκέι αλλά η μάνα μου και ο πατέρας μου κόντεψαν να πάθουν έμφραγμα όταν έμαθαν ότι ο χοντρομαλάκας πατρίς-θρησκεία-οικογένεια κολλητός τους και νονός μου, ετών 70 παρακαλώ, έχει σχέσεις με άντρες από μικρός!!!
    Χα χα χα, μέλια έφαγα, ούτε τη γυναίκα του λυπήθηκα, να μάθουν να κράζουν!!!
    6 Ιουν 2011 1:36:00 π.μ.

    ================================================================================================

    ..και τι αποδεικνυει αυτο ρε φιλε? Ειδες που και συ ο ιδιος το χλευαζεις και το βλεπεις σαν .. κουσουρι?

    Οι κρυφοι (σαν τον νουνο σου) ειναι χειροτεροι (και πιο επικινδυνοι) απο τους φανερους, γιατι συνηθως παντρευονται κανονικα και δημιουργουν οικογενειακες τραγωδιες με ολα τα επακολουθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. to oti sas vara i malakia ston egefalo to exete ipopsin sas oxi apla tha imaste gay oxi apla tha kikloforoume agalia oxi apla tha filiomaste alla tha to anexeste gt exoume dikeoma iparksis kai dikaioma na kanoume oti goustaroume afou dn sas xtipame vrizoyme klevoume klp ok ante xestite leo ego to provlima ine diko sas psixakies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν υπαρχουν ομοφοβικοι...υπαρχουν ρατσιστες.και για οσους λενε πως δεν ειναι φυσικο να εισαι ομοφιλοφιλος,εντελος πληροφοριακα ολα τα ζωα στο ζωικο βασιλιο ειναι αμφιφιλοφιλα.πλυν καποιων ανθροπων που ακομα πιστευουν πως υπαρχει θεος που ασχολειται μαζι τους και θα τους κρινει για τις αμαρτιες τους.και αν η κολαση ειναι γεματη με γιδια και γελαδια εσεις στον παραδεισο τι θα τρωτε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *