GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Haircut στις ΜΕΓΑΛΕΣ συντάξεις...

Απο το http://nataliakalou.blogspot.com/ Με μεγάλη απογοήτευση παρακολουθώ μια χώρα συνταξιούχων πολυτελείας να πορεύεται μη βλέποντας...

Απο το http://nataliakalou.blogspot.com/
Με μεγάλη απογοήτευση παρακολουθώ μια χώρα συνταξιούχων πολυτελείας να πορεύεται μη βλέποντας ότι βαδίζει στο γκρεμό, στο αδιέξοδο.
Βγαίνουν όλοι οι της γενιάς που χρεοκόπησε τη χώρα και διαβεβαιώνουν ότι δεν θα πειράξουν τις συντάξεις. Γιατί το λένε αυτό; Γιατί θέλουν να διαφυλάξουν τις δικές τους συντάξεις. Βουλευτές, δικαστικοί, ΔΕΚΟ και γενικά όλοι αυτοί που...
ζουν σε βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας. Πως γίνεται να μεγαλώσει κάποιος τα παιδιά του με 600 ευρώ ενώ ο συνταξιούχος του δημοσίου να χρειάζεται... 1500 με 5000e και βάλε για να περάσει τα γεράματα του!!
Πως θα επιβιώσει αυτή η χώρα; Με το να λιμοκτονούν οι νέες οικογένειες και να πηγαίνουν εκδρομές οι συνταξιούχοι;
Ολες οι συντάξεις σε μια χρεοκοπημένη χώρα δεν πρέπει να υπερβαίνουν τον κατώτατο μισθό του ιδιωτικού τομέα. Έτσι και θα περισσέψουν χρήματα ώστε να γίνουν επενδύσεις για να δημιουργηθούν δουλειές και να αποπληρωθεί το χρέος. Οι συνταξιούχοι δεν θα πεθάνουν αν πάρουν 600 ευρώ το μήνα ενώ μια νέα οικογένεια πως θα ταΐσει και θα σπουδάσει τα παιδιά της με τα ίδια χρήματα;
ΝΑΤΑΛΙΑ

43 σχόλια

  1. Σου πηρε πολυ ωρα Ναταλια να τα σκεφτεις ολα αυτα ?
    Ειδαμε οτι ΜΟΝΟ με περικοπες σε συνταξεις και μισθους, το ελειμα αναθεωρηθηκε."Η μηπως οχι ?
    Αναπτυξη και επενδυσεις αγαπητη μου θα δεις οταν Κινεζοποιηθουν οι μισθοι και χασουν οι εργαζομενοι ολα τα εργασιακα και ασφαλιστικα δικαιωματα.
    Εκτος αν αυτο θελεις εσυ και τα συμφεροντα που εξυπηρετεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητή ναταλία ο συνταξιούχος έχει ανάγκη από φάρμακα ιατρική περίθαλψη πολύ συχνότερα από τον υπόλοιπο πληθυσμό, χρειάζεται ταξί για τις μετακινήσεις του προσωπικό για τις εξωτερικές και εσωερικές του δουλειές. Όσοι έχουν υψηλές συντάξεις είναι επειδή έχουν πληρώσει αρκετά χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές οι οποίες είναι ανταποδοτικές με μόνο στόχο τα αξιοπρεπή γεράματα καιυην ενίσχυση ας μην κρυβόμαστε των παιδιών και εγγόνων τους. Οι μόνοι που δεν έχουν πληρώσει εισφορές είναι οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ των οποίων οι συντάξεις είναι της τάξεως των 450 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΝΑΤΑΛΙΑ

    μια νέα οικογένεια πως θα ταΐσει και θα σπουδάσει τα παιδιά της με τα ίδια χρήματα;

    Μια βαφή λαμέ στο κομωτήριο κοστίζει 100 ευρώ, βάλε ντύσιμο, μανικιούρ πεντικιούρ, εκκλησία σκυλάδικο,

    θάνατος στους συνταξιούχους να ζήσουν οι "ωραίες" μαμάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους φωνάξτε τα αυτονόητα μήπως και ξυπνήσουν οι μαθητευομενοι μάγοι.Οι βολεμένοι και διαχρονικοί καλοπερασακηδες νομίζουν οτι θα σηκώσουν τα φουστανια τους και δεν θα λερωθούν απο την κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία μου σας εύχομαι οι γονείς σας να είναι πάντοτε υγιείς και να μην είναι ποτέ: άρρωστοι, κατάκοιτοι, (δηλ. να χρειάζονται συνέχεια έναν άνθρωπο δίπλα τους), να μένουν στο νοίκι και να παίρνουν 600 ευρώ. Α και να έχουν δουλέψει και οι δύο 35 χρόνια ο καθένας με συνολικές ασφαλιστικές εισφορές στο - περίπου - 45% του μισθου που έπαιρναν στο χέρι. Να ειναι καλά οι άνθρωποι και να μην αρρωστήσουν ποτέ. Γιατί με παιδί με τέτοιες ιδέες σαν τις δικές σας .... αστα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσι μου πτωχο το πνευματι,οι συνταξεις ειναι ανταποδοτικες,οσα σου κρατουν τοσα σου δινουν,εσυ νομιζεις οτι το δημοσιο δινει δωρεαν συνταξεις.Αν γινει αυτο που σουρθε στην κουτρα θα καταρευσουν αυτοματα τα ταμεια μιας και δεν θα εχουν μεγαλες κρατησεις.Το μονο που μπορει να γινει ,ειναι να μπει πλαφον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα σημαίνει ότι κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ INTERNET BLOGGING!

    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΘΕΛΕΙ..!

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΑΤΑΛΙΑ,ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟ 40% ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥΣ,ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ.

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ,ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε ανεγκέφαλε ανώνυμε, η Ναταλία όταν λέει να τα πάρουμε από τους έχοντες, για σένα κοιτάει το συμφέρον της- αυτή και τα συμφέροντα των...αφεντικών της. Σαφώς έχεις δίκιο ότι λύση είναι μόνο η ανάπτυξη, αλλά καταλαβαίνουμε ότι ανάπτυξη για σένα σημαίνει να πηδήξουμε όλο τον κόσμο για να φάμε κι άλλα εμείς (εσείς).Όταν οι δημ. υπάλλ. παίρνουν επιδόματα για..χρήση κομπιούτερ ή για τα αεροπλάνα που περνάνε (υπάρχει), δεν δουλέουνε ποτέ και παίρνουν τη διπλή και τριπλή σύνταξη από τους ελεύθ. επαγγελματίες π.χ., και "ΔΕΝ έχουν πληρώσει ΠΟΤΕ χρήματα όλα τα χρόνια που εργάζοντο σε εισφορές" απλά γιατί ΚΑΙ τις εισφορές όπως ΚΑΙ το μισθό τους τον πληρώνουμε εμείς οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- που πληρώνουμε τόσα χρόνια για ένα κράτος που ποτέ δε δούλεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε παιδιά η κοπελλα είναι...ξανθιά, τι σοβαρά πράγματα περιμένετε να σας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α! παιδιά μη βαράτε τη ΝΑΤΑΛΙΑ

    "ξανθιά" είναι, οτι θελει μπορεί να λεει,

    εγώ άκουσα και πολλούς ΝΔημοκράτες να συζητάνε παρόμοια θέματα.

    Αμα βγεί ο Αντωνάκης ο Σαμαράς, άμα λένε,

    το πρώτο που θα κόψει είναι οι μισθοί και συντάξεις των Δημοσίων ΔΕΚΟ κλπ, γιατί εκεί είναι ολοι τους ΠΑΣΟΚΟΙ και θα δώσει αύξηση στους εκπαιδευτικούς οι οποιοι φυσικά, ψηφίζουν ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσά μου παιδιά , όταν παίρνεις μια συγκεκριμένη σύνταξη, η και εφ'άπαξ, έχεις πληρώσει ανάλογες εισφορές γι αυτά....
    Δεν στα δίνουν...τζάμπα, ούτε επειδή είσαι ενδεχομένως όμορφος!...
    Οι δε περικοπές τους, αν δεν επρόκειτο για τη σωτηρία της χώρας, μόνο σαν κλοπή θα μορούσε να χαρακτηρισθεί, έτσι?
    (Αλλά αυτά βέβαια, γίνονται μια φορά, όχι κάθε μέρα).
    Εχω ένα φίλο που εργάζεται σε τράπεζα, και έκανε υπόμνημα στην υπηρεσία του, (με κάποια δόση χιούμορ βέβαια), να του δίνουν τις...κρατήσεις, και να του κρατάνε το ..μισθό!... Τον συνέφερε καλύτερα...
    Κατάλαβες?
    Αρα λοιπόν, Ναταλία, από τα (πολλά)λεφτά που πληρώθηκαν από τον καθ' ένα, και μάλλιστα προκαταβολικά και για πολλά χρόνια, τα οποία μάλιστα επενδύονται(!), και ανταποδίδεται ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ τους, είναι οι κάποιες υψηλότερες συντάξεις, της τάξης των 1500-2000 Ε, (γιατί εγώ δεν ξέρω να υπάρχουν τόσο υψηλές που λες, άσε που έχει μπει και πλαφόν μέσα στο 2010,έτσι?).
    Αυτός που παίρνει τα 600Ε (κι ο πατέρας μου μαζί), δεν πλήρωσε ποτέ μεγάλου ύψους εισφορές, αλλά ανάλογες με το τι παίρνει τώρα.
    Μη βιάζεσαι λοιπόν τόσο πολύ.
    Αλλά επειδή φαίνεται από τα γραφόμενα πως είσαι πολύ νέα,(καλό είναι αυτό), έχεις και πολλά ελαφρυντικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΠΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ,ΤΟΥ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΑΠΟ 18 ΕΤΩΝ ΕΩΣ 40,ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΙΚ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΒΙΖΙΤΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ .ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΞΟΦΛΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.ΚΟΦΤΕ ΡΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τις κρατήσεις όμως τις κάνανε όταν τους πληρώνανε τους μισθούς?
    Τώρα να μειωθούν. Εντάξει, αποδώστε τους όμως τη διαφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΝΑΤΑΛΙΑ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ,
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ 500 ΚΑΙ 600 ΕΥΡΩ ΟΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙ 2,3 Ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.

    ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ-ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΖΥΓΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.

    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ 6ΟΟ ΕΥΡΩ Ή ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ.

    ΣΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΕΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ 4:25

    ΓΩΝΣΤΟΣ ΜΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΓΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΙΣΦΟΡΑ 600 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμε 5:17

    Είσαι ηλίθιος παιδάκι μου και επαναλαμβάνεις συνέχεια το ίδιο σχόλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπραβο Ναταλια, συμφωνω μαζι σου , ειναι τυχαιο οτι αυτοι που παιρνουν μεγαλες συνταξεις ηταν οι ποιο ευνοημενοι , τα καλα παιδια και οι πρετωριανοι της εκαστοτε κυβερνησης;
    Δυστηχως δεν τους πειραζει κανεις, πρετωριανοι βλεπεις , λενε οτι πληρωναν πολλες εισφορες, τοτε εγω λεω οτι ο μησθος που πληρωνανε ηταν και ειναι παρα πολυ μεγαλος. Δεν αποδιδανε και δεν αποδιδουν. Με αλλα λογια χαραμοφαιδες. Τζαμπα χανουμε τα λογια μας Ναταλια , τα καλα και συμφερωντα, που λενε και τα αλλα καθυκια, οι δεσποταδες. Για αυτο μια χρεοκωπια θα μας εσωζε, αλλα δυστηχως, σωθηκανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και ο Σαμαράς προ ημερών το εδήλωσε πως

    "θα ενισχύσει τους μικροσυνταξιούχους και τους χαμηλόμισθους".

    Δεν είπε πού θα βρεί λεφτά αλλά τα ευκόλως εννοούμενα ...

    Συνεπώς εκείνο που τώρα τους χρειάζεται είναι οι ΕΚΛΟΓΕΣ και μια καθαρή νίκη της ΝΔ.

    τΟ ΠΑΣΟΚ οτι μπορούσε έκανε, οσα μπορούσε έκοψε άλλα δεν μπορεί, για αυτό προσπαθούν με νύχια και με δόντια να ανεβάσουν το ίματζ του Σαμαρά. Ο Σαμαράς μόλις εκλεγεί θα κανει απογραφή θα βρεί "καμμένη γή" και το ταμείο άδειο και θα περικόψει μισθούς και συντάξεις.

    Οι πρώτοι που θα χτυπάν το κεφάλι τους θα είναι οι νεοδημοκράτες, σάν τη Ναταλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γνωριζετε τι εχει δηλωσει
    η Λουλού τους ΓκΑΠ ?????
    Ενω οταν ηταν αφεντικο των τοκων δηλωνε οτι “η Οικονομια μας εφυγε απο την 2η Εθνικη και ειναι πλεον στην Πρωτη Εθνικη !!!….”

    Οταν εφυγε απο τη διαχειρηση του τοκου, πηγε στο Αλ Τζαζιρα και δηλωσε…..
    “Greece lacks a built in culture of stability and dicipline !!!”

    Τον έχει ο Χατζηστεφάνου στο ντοκυμαντέρ που του κόστισε τη δουλειά του.
    Κι άλλα μαργαριτάρια θα βγούνε σιγά σιγά.
    Τρομάζω στην ιδέα να δούμε τί άλλο είχα πεί ο Τσάρος της μπανάνας....

    Να δείτε όλοι το τέλος του ντοκιμοντέρ του Αρη Χατζηστεφάνου.
    Πολύ μεγάλος συμβολισμός.

    Χατζηστεφάνου: RESPECT

    Συγκλονιστικό.
    To GAP βάζει το σακάκι και ακούγεται ο ήχος από το ελικόπτερο.
    Τα σέβη μου στο δημοσιογράφο, Σπαρτιάτης με κεφαλαίο.


    Το θέλουμε οπωσδήποτε σε έκδοση download για προβολές σε σχολεία κλπ.

    Το GAP πάντως αποκαλούσε όλους τους Έλληνες απατεώνες.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΤΑΙ...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.


    υπαρχει μια σοφη ελληνικη παροιμια που
    λεει λαγος πιπερι εσπερνε κακο στην
    κεφαλη του. προεκλογικα ο παπανδρεου
    ελεγε οι ελληνες ειναι λαμογια
    πως περιμενει η τροικα να τον πιστεψη οταν ειναι
    ενας απο εμας

    μωρε τον εχουν παρει χαμπαρι τι ντουροστικ ειναι !!
    και βρηκαν πορτα και μπηκαν..
    αυτο χαιρεται να χαιρεταει και να ειναι “εκει”…
    νομιζει οτι ειμαστε το 81 του μπαμπα του που οτι ελεγαν περνουσε αφιλτραριστο !!
    κουνια αμερικανική που τον κουναγε !!

    ατιμε Κολομβε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΧΡΩΣΤΑΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Η ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΕΦΑΠΑΞ ΣΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 35 ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 40 ΟΤΕ ΚΤΛ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΟΛΟΙ.ΠΑΛΙΟ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στις συνταξεις υπαρχει πλαφον. Ισως να μην υπαρχει στους πολιτικους μας !
    Γιωργο 5.08.00 μ.μ. αν μαθαμε για καποιον που παιρνει 4 συνταξεις, αυτος ειναι ο Μητσοτακης.Ξερεις κανεναν δημοσιο υπαλληλο που παιρνει 2 ? "Η κανεναν συνταξιουχο του ΙΚΑ ?
    Το υψος της συνταξης αγαπητε ειναι αναλογο με τις εισφορες σου. Αν εισαι στο ΙΚΑ, διαλεξε κατηγορια με περισσοτερα ασφαλιστρα ωστε να παρεις κατι παραπανω στα γεραματα σου !
    Και αν εσυ πιστευεις οτι μονο οι αλλοι πληρωνουν στο κρατος, κανεις λαθος. Παρε μια κατασταση πληρωμης ενος δημοσιου υπαλληλου και κοιτα να δεις τι πληρωνει για ασφαλιση και τι για ΦΜΥ. Αυτο το ΦΜΥ ειναι αυτο που πληρωνεις και εσυ.Αρα κανενας δεν τα παιρνει τζαμπα.Μονο κατι κομματοσκυλα και κατι εργατοπατερες που εχουν πλατη πολιτικους και συγγενεις που ειναι σε καποια ανωτερη υπαλληλικη θεση.
    Μεγαλη η γκρινια απο παπαγαλακια γιατι αυτο θελει η εργοδοσια και οι κυβερνωντες, να λετε για επιδοματα και μονιμοτητες, αλλα πες μας, που ησουν εσυ οταν γινοντουσαν απεργιες ? Μην μου πεις οτι οι εργατοπατερες της ΓΣΕΕ τζαμπα απεργιες κανανε.Εσυ φταις που τους αφηνες. Οκ, αυτοι κερδισανε πολλα.Εσυ ομως τι εκανες για σενα και τους αλλους μη μονιμους ?
    Σου αδειασαν τα ταμεια με τα δομημενα ομολογα, το κουκουλωσανε για να μην πανε φυλακη και εσυ συνεχιζεις να χτυπας αυτους που βρισκονται στην ιδια μοιρα με σενα. Στο να πουν μια μερα δηλαδη.Λεφτα δεν υπαρχουν, βγητε στα χωραφια και μαζεψτε ραδικια.
    Ψαξε να βρεις και διαβασε το αρθρο του Βικτωρα Νετα "Απο το 1950 ληστευεται αγρια το ΙΚΑ" ελευθεροτυπια 28-6-2005 σελιδα 9. Ρωτα να μαθεις πως φτωχηνε το ΝΑΤ !
    Αναρωτηθηκες αν εχουν το δικαιωμα να σου κοψουν το δωρο Πασχα - Χριστουγεννων ? Σου λεω πως οχι.Ειναι τμημα του μισθου σου που με νομο το παρακρατουν οι εργοδοτες .....για αναπτυξη και επενδυσεις και που σου το επιστρεφουν ως "Δωρο".
    ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ Η ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ.
    Δουλευουν και εχουν δικαιωμα αμοιβης. Πρεπει να αγωνιζονται γι`αυτην.
    Προσφατα Γιωργο μια και τωρα το θυμηθηκα, λεγανε οτι θα δημευουν περιουσιες αυτων που δεν εχουν αποδωσει εισφορες στα ασφαλιστικα ταμεια. Δυο μερες μετα δωσανε αναβολη εφαρμογης μεχρι 31-12-2012 για οσους υπαχθουν στην ρυθμιση.Και σε ρωτω.Γιατι δεν τα απεδιδαν ? Των δημοσιων υπαλληλων που τοσο μπεμπελη βγαζετε , τους τα κρατανε πριν καν τα δουνε.Οπως και αλλων εργαζομενων. Ποιοι τα κρατανε ? Το κρατος φυσικα και μετα οι εργοδοτες. Βαλε λοιπον τις φωνες εκει. Αλλα οταν εισαι του συστηματος του οσα φαμε οσα πιουμε και οι αλλοι φωτια και μπουρμπουλη, ε τοτε τι να σου πω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΜΕΙΣ 35-40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΣΤΟ ΙΚΑ &ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ,ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ&ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΚΟΨΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΑΣ Η ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ&ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ&ΤΑ ΑΝΕΡΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΣΤΕΚΟΥΝ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ?Ε?ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ?&ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τριαντα πεντε χρονια πληρωνα σε ενα κράτος
    που το μονο που του οφειλω ειναι μια φοιτηση εξι χρονια στο γυμνασιο.
    Το δημοτικο το πληρωσε η φουκαριαρα η μανα μου απο την πεινα της σε ενα ιδιωτικο σχολειο στο περαμα του 60 μετα εγινα ναυτικος και συνεχώς πληρωνα
    Τώρα που εφθασα στα 56 πηρα την συνταξη μου 20 συναπτα ετη στην θαλασσα οταν γιορταζες εγω επαιζα με τα κυματα και ετρωγα κρεατα 20 χρονων οταν γεννησε η γυναικα μου εγω ξεφορτωνα πετρελαια και μου εφερε το μαντατο ο μαρκονης
    Τωρα ερχεσαι και μου λες οτι να παρω 600 ευρω
    ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΗΣ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΒΡΩΜΙΑΡΑ ΣΙΧΑΜΕΝΗ
    ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟ ΦΤΟΥ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟ ΦΤΟΥ ΣΟΥ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΑΖΙ ΚΟΠΡΩΣΚΥΛΙΑΖΑΜΕ ΠΑΛΕΥΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΣΙΧΑΜΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗ..ΚΑ ΝΑΤΑΛΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩ 70 ΚΑΙ 80 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ Η ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ 16¨.00 ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΒΛΑΞ ΒΛΑΞ ΒΛΑΞ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. &ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ 600 ΕΥΡΟΥΛΆΚΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ&ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΕΡΙΚΕΣ ΒΟΛΤΟΥΛΕΣ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ&ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΗΦΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΞ, ΠΟΥ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΡΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΧΡΥΣΑΦΙ&ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ&ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ.ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΑΥΤΙΚΟΣ...ΝΑΥΤΙΚΟΣ...

    ΑΝΤΕ ΓΑΥΓΙΣΕ ΑΛΛΟΥ
    ΜΑΛΑΚΑ

    ΟΤΑΝ ΚΑΣΤΕΔΤΕΨΕ ΤΟ ΝΑΤ
    Ο ΣΑΠΙΟΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ
    ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΣΙΑΠΛΑΔΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΒΑΦΕΙΑΔΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗ
    ΚΙΟΛΑΣ..
    ΚΑΙ ΗΤΑΝ 30.000 ΚΑΙ........

    ΤΑ ΧΑΒΑΤΕ..

    ΦΑΕ ΤΩΡΑ ΞΕΡΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΚΑΤΟ
    ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ
    ΝΟΥΜΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΝΑΤΑΛΑΚΙ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙς ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ .ΝΑΤΑΛΑΚΙ
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΤΟΤΕ ΕΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 600 Η ΤΑ 1000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΤΟ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΠΕΡΝΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΗΓΕΝΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το 20% των συνταξιούχων παίρνει το 80% των συντάξεων ΑΙΣΧΟΣ...
    Συνταξιούχος της ΔΕΗ φίλος παίρνει 7600 το μήνα ΝΑΙ καλά βλέπετε ΞΥΠΝΑΤΕ
    ...και αυτά μετά την μείωση... αν και τώρα σαμάτησε να παραπονιέται με τόση κατακραγή του κόσμου...

    Μπράβο ΝΑΤΑΛΙΑ

    Ευ πράττειν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. i-ACT side of creation
    Ειπαμε να λεμε ψεματα αλλα εσυ το παραχ-σες.
    Αν αυτα τα λες για νεοεισερχομενους στην αγορα εργασιας, τοτε καποια μερα θα σε θυμηθουν και θα σε κραξουν. Οι παλιοι ομως σε κραζουν απο τωρα.
    Ολοι πλεον εδω και χρονια παιρνουν ως συνταξη το 80% του μισθου. Και κανενας ΔΕΗτζης δεν παιρνει τετοια συνταξη γιατι υπαρχει πλαφον στα 3000. Αναρωτηθηκες γιατι μεγαλοδιευθυνταδες της ΔΕΗ δεν λενε να βγουν στην συνταξη ? Θα σου πω εγω. Τους συμφαιρει να παιρνουν 2πλασια και 3πλασια απο τα 3000 μενοντας στην επιχειρηση. Ετσι δε οπως τα λες, πριν την μειωση επαιρνε 9000 ???
    Για ποσο βλακες ψαχνεις ?
    Ξεκινα λοιπον το μαθημα σου με τα αντιασφαλιστικα νομοσχεδια των Σιουφα, Ρεππα, Πετραλια και μετα ελα !
    Οταν η κυβερνηση προ ημερων εψαχνε να ασκησει διωξη σ`αυτον που ελεγε για την πτωχευση, εσενα τι πρεπει να σε κανει ?
    Ποσο γλιτσας εισαι τελικα ? Αναρωτηθηκες ?
    Μια και ειναι και φιλος σου αυτος που παιρνει 7600 συνταξη, παρε την εκκαθαριση της κυριας συνταξης του, σβυσε ονομα και μητρωο απο επανω, σβυσε ΑΜΚΑ και λογαριασμο τραπεζης απο κατω και ανεβασε φωτογραφια.
    Ετσι για να ξερεις οτι κατι περισσοτερο ξερω απο το να λεω μπαρουφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΙουχαν Ελληναρους8 Απρ 2011, 8:46:00 π.μ.

    @ ΗΛΙΑΣ 9:28'.
    -------------
    Το blog ΔΕΝ ειναι ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ
    ουτε απευθυνεσαι σε ΜΟΥΤΣΟΥΣ
    ουτε μιλας ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ σου
    γι' αυτο
    εδω μεσα στα blogs ΔΕΝ θα κοπρολογεις
    αλλα θα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙΣ
    αν και δεν προκειται να καταλαΒεις την διαφορα
    ....
    παντως και 4000 ευρω συνταξη να επαιρνες
    δυστυχως δεν θα ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΣΟΥΝ σε ΑΝΘΡΩΠΟ απο εκει που εχεις ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ τωρα
    ......
    μερικα αγαθα ΔΕΝ αγοραζονται
    α π ο κ τ ι ο υ ν τ α ι με κ ο π ο και θ ε λ η σ η


    σε τελικη ΚΑΚΩΣ βγηκες στην συνταξη
    δεν κανεις για εδω....

    γυρνα στο περιβαλλον σου
    με τους ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δίκιο έχει η Ναταλία. Υπάρχουν συνταξιούχοι των 3000,00 ευρώ που βγήκαν με ευνοϊκούς όρους στην σύνταξη όταν ήταν 45 ετών και ζούνε ζωή χαρισάμενη με παχυλότατες καταθέσεις στις τράπεζες. Και όσο για τα ανταποδοτικά τέλη των εισφορών αυτά τα ακούω βερεσέ, όταν τα ασφαλιστικά ταμεία δεν μπορούν να μοιράσουν 2 γαϊδάρων άχυρα!!!
    Αυτοί που ορείονται εδώ γιατί δεν μας λένε το φοβερό μυστικό της αναβάθμισης συνταξιακής κλίμακας ε? Ξέρω γνωστό που με δωράκι στο τμήμα συντάξεων τα ποσά μαγειρεύτηκαν καταλλήλως....ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΛΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΤΥΛ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΒΓΑΛΤΟ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ 3000 ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΤΑ. ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΛΑΦΚΑ 12% ΛΟΓΑΡΙΑΣΕ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΑΦΟΝ 2600 ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχω μαγαζί γυράδικο με τ'αδέλφια μου, και 5 υπαλλήλους, δουλεύουμε περισσότερο απ' αυτούς, παίρνουμε λιγότερα, και όλοι μαζί δίνουμε τα περισσότερα στο κράτος. 22 με 30 χιλ.€ το χρόνο στο ΙΚΑ, 15 με 25 για ΦΠΑ, 12 χιλ. ΤΕΒΕ, 10 χιλ. δημοτικοί φόροι (τώρα μειωθήκανε), 8 με 12 χιλ. εφορία, 450€ φόρος μουσικής, φόρος πρασιάς. Όποιος δημ. υπάλ. περάσει - υγειονομικό, ΙΚΑ, Επιθ. εργασίας, Τουριστ. αστυνομία, αστυνομία, δημοτ. αστυνομία, πολεοδομία, εφορία- ή θα ψάξουν να κόψουν πρόστιμο ή το λάδι για την τσέπη τους. Τα πρώτα χρόνια ποτέ δε λαδώσαμε. Έχουμε πληρώσει πάνω από 80 χιλ. σε πρόστιμα του ΙΚΑ για τυπικά λάθη (¨μουτζούρες στα βιβλία¨ όταν το ίδιο το χαρτί του προστίμου ήταν το ίδια μουτζουρωμένο (!), εκπρόθεσμη κατάθεση, κλπ). Τα αντίστοιχα των δημ. υπαλλήλων ήταν πάντα πολλαπλάσια, δεν έτρεχε ποτέ τιποτα.
    Πρόπερσι ήρθε περαίωση 75 χιλ.€, μας τα κατεβάσανε στις 54 και είπαμε κι ευχαριστώ. Πέρυσι μου έκοψε πρόστιμο η εφορία 1200€ γιατί η γυναίκα μου έπινε μπύρα και δεν της έκοψα απόδειξη. Μετά ήρθε η άλλη περαίωση, 14 χιλ. Η πολεοδομία για μία περγκολα που δεν της βγάζει άδεια ποτέ αλλά λαδώθηκε και είπε Ο.Κ., μετά από 4 χρόνια ήρθε κι έκοψε πρόστιμο 102 χιλ.€! Εδώ και 1,5 χρόνο δεν μπορούμε να πληρώσουμε το ΤΕΒΕ μας...Ποτέ δεν πήρα πάνω από 10 χιλ. το χρόνο από το μαγαζί, για να πληρώνω τα χρέη -και η περίπτωση να κλείσει το μαγαζί δεν υπάρχει γιατί πώς θα πληρωθούν τα 200 χιλ. που έχουν μαζευτεί..
    Όταν ήμουν 20άρης, 2-3 φορές μου είπανε να μπω στο δημόσιο. Πήγα, είδα, όλοι καθόντουσαν, οι μισοί λείπανε κάθε φορά. Είπα, παράσιτο εγώ δε γίνομαι. Δούλεψα 10 χρόνια ελεύθ. επαγγ/τίας, το κράτος από τότε με απομιζούσε, έλεγα θα τα καταφέρω μόνος μου. Ανοίξαμε το μαγαζί, φτάσαμε να δίνουμε δουλειά σε 22 άτομα από το τίποτα (είμαστε φτωχοί, ο πατέρας μας από τα 15 μου ανάπηρος) τώρα έχω 3 χρ. κόρη και δεν ξέρω αν ποτέ πάρω σύνταξη, έστω 400-500€.
    (Κλείσαμε κάποτε το μαγαζί να πάμε σε απεργία της ΓΣΕΕ, είπαμε στους υπαλλήλους θα πληρωθείτε κανονικά, πήγαμε μόνο τα "αφεντικά", οι υπάλληλοι για καφέ!)
    Η μαμά μιας τηλεφωνήτριας που είχα, 12 το μεσημέρι που έπιανε δουλειά η κόρη της, δημοτική υπάλ. αυτή, ερχόταν για καφέ στο μαγαζί. Στίς 2:30 έφευγε, σχόλασα, έλεγε. Έπαιρνε τηλ. το δημαρχείο "καθυστερήσατε την πληρωμή 2% του τζίρου σας", έλεγε. Θα δουλέψουμε, θα τα βγάλουμε, λέγαμε.
    Εδώ και χρόνια ξεχωρίζουμε πια τους δημ. υπαλ. πελάτες γιατί έρχονται και μας φέρονται σαν δούλους. Κι όλο δικαιώματα έχουν. Κι όλο πληρώνουν εισφορές από την τσέπη τους! Άνθρωποι που δεν ίδρωσαν ποτέ. Ξέρω ότι δουλεύω για να καλύψω τις τρύπες για τα φαγοπότια τους και τα εφάπαξ τους. Πιστεύω ότι κάποιοι, δημόσιοι, όχι μόνο δεν συγκινούνται απ αυτά, αλλά θα γελάνε - δούλευε, μαλάκα, δούλευε, θα ξανάρθουμε να μας ταΐσεις - λεφτά ή σουβλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 8 Απρ 2011 10:47:00 π.μ.
    Μιλας για καποια εξαιρεση και οχι τον κανονα.
    Πηγαινε λοιπον και κανε καταγγελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γιωργακη, μεγαλο το ανεκδοτο και γελιο δεν βγαζει. Μεχρι και εσυ μπερδευτηκες με τις τοσες ανοησιες σου.
    Θα`θελα να σου ριξω τις ταπες σου σε οσα εγραψες, αλλα ειναι μεσημερι και παω για σιεστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ Γιωργο 8 Απριλιου, 1:22 μμ.
    --------------------
    Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για το οδοιπορικο σου.

    Να εισαι καλα.
    Δυστυχως με τετοιο δημοσιο, δεν ειναι τυχαιο που εφυγαν οι επιχειρησεις για αλλου . . . . .
    Βουλγαρια, Κυπρο, Ρουμανια, Σερβια, Αλβανια. . . .
    Ειχα 15 πιτσαριες, αλλα τις πουλησαμε σε καλη εποχη και καλα καναμε τελικα και τωρα τρωμε τα ετοιμα με την ησυχια μας. . . . .

    Αν δεν εχεις απαιτησεις τρελλες, για δευτερο και τριτο αυτοκινητο, για δευτερο και τριτο εξοχικο και αν δεν χαρτοπαιζεις, δεν θελεις και πολλα να ζησεις αυτη την ΣΥΝΤΟΜΗ και ΠΙΚΡΗ ζωη.

    Ασε τους κλεφτες να κλεβουνε, μια μερα θα γινουν χωμα και ολα εδω θα τα αφησουν μαζι με τις ΚΑΤΑΡΕΣ του κοσμου που θα τους ακολουθουν αιωνια . . . .

    καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *