GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

O ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ PRESS-GR...

Από τον Διονύση Σαββόπουλο Με υπόδειξη φίλων διάβασα xθες στην PRESS-GR/ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ όπως αυτοα...

Από τον Διονύση Σαββόπουλο

Με υπόδειξη φίλων διάβασα xθες στην PRESS-GR/ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ όπως αυτοαποκαλείται, επιστολή ανάλογης έπαρσης και φιλαρέσκειας, από την άγνωστη σε ‘μενα - κι ούτε θέλω να τη μάθω - Δανάη Παναγιωτοπούλου κι αναγούλιασα.
Μολονότι κοντεύω πια τα εβδομήντα, μετά κόπου συγκρατώ τα νεύρα μου απέναντι σε ελεεινές και κατάφορα άδικες επιθέσεις και δεν θα ‘πρεπε να απαντήσω καν. Όμως η συκοφαντική επιστολή τής ας πούμε κυρίας Δανάης, εμπίπτει στην αρμοδιότητα του εισαγγελέα.
Ανάγκη να βάλω ένα - δυο πραγματάκια στη θέση τους.
Όταν είπα στη Μαρία Χούκλη ότι «μας δωροδοκούσαν» χρησιμοποίησα τον πληθυντικό για να συμβάλλω, αλληλέγγυος, στην αυτογνωσία και αυτοσυνειδησία μας. Δεν έχω πάρει ποτέ ούτε δραχμή απ’ το Υπουργείο Αμύνης όπως ψευδέστατα ισχυρίστηκαν οι συκοφάντες μου . Και ενώ είχα φυσικά, δικαίωμα αμοιβής, έπαιξα δωρεάν για τους φαντάρους τότε, ακριβώς για να μη μπερδευτώ με τα σκατά, πράμα που εντέλει δεν απέφυγα, διότι ξεσήκωσαν σαχλό θόρυβο οι κιτρινιάρες εφημερίδες εκείνης της εποχής, ότι δήθεν τα πήρα.
Επενέβει ο εισαγγελέας, «έσκαψε» επί μήνες και εντέλει με αθώωσε, πανηγυρικά μπορώ να πω, αφού το ανακοίνωσαν όλα τα ραδιόφωνα. Φαίνεται ότι μερικοί υποανάπτυκτοι έκαναν πως δεν...
 άκουσαν.
Γράφει επίσης αυτή η Παναγιωτοπούλου, ότι «με εξαγόρασε η καθεστηκυία τάξη».
Τον κακό της τον καιρό.
Σαράντα έξι χρόνια δε ζήτησα ποτέ καμία επιδότηση από κανένα υπουργείο. Σιχαίνομαι τους κρατικοδίαιτους καλλιτέχνες. Μελαγχολώ με την επιχορηγούμενη τέχνη.
Τραγουδούσα πάντοτε όπως αισθανόμουν και όπως σκεπτόμουν, ανεξάρτητα απ’ το όποιο προσωπικό κόστος, όχι επειδή είμαι τάχα ανώτερος, αλλά επειδή δεν μπορώ να κάνω αλλιώς τη δουλειά μου. Σαράντα έξι χρόνια τώρα, παρ’ όλα τα φριχτά μου ελαττώματα και τις αδυναμίες, ήρθα σε σύγκρουση όταν χρειάστηκε, όχι μόνο με τη Χούντα αλλά και με τις λογοκρισίες των κομματικών γραφείων και με περισπούδαστους δημοσιογράφους, κάποιες φορές μάλιστα και με το ίδιο το αξιότιμο κοινό.
Ξέρετε άραγε πολλούς που να διακινδύνευσαν τέτοια πράγματα για την ελευθερία της έκφρασής τους; Αν ήθελα να ‘μαι το «καλό παιδί» και να τραγουδώ μόνο ότι «συμφέρει», σιγά το δύσκολο, θα με αποθεώνατε ανοήτως ακόμη· και όλοι θα ‘μασταν ευχαριστημένοι και ηλίθιοι.
Στην κρίση που περνάμε, κανείς δεν έχει δικαίωμα να λέει ότι η κρίση δεν τον αφορά και ότι ως συνήθως φταίνε μόνο και πάλι οι άλλοι. Διότι αυτός που δεν έκοψε απόδειξη κι αυτός με το αυθαίρετο κι αυτός που «έσπρωξε» για να διοριστεί το παιδί του, ενθαρρυνθήκανε εντέλει να συνδιαμορφώσουν λιγουλάκι κι αυτοί, την κόλαση που ζούμε τώρα.
Αυτό δεν σημαίνει καθόλου ότι συμφωνώ με το «μαζί τα φάγαμε», διότι η ευθύνη ανήκει σ’ αυτόν που είχε την δυνατότητα της πρόβλεψης. Κι ενώ την είχε, την παραμέρισε, μα από αδυναμία χαρακτήρος; Μα από κυνισμό; Μα από ιδιοτέλεια; Αδιάφορο.
Όταν η τράπεζα τραβούσε τον κόσμο απ’ το μανίκι να του δώσει δάνεια που δεν εξοφλούνται, δεν έφταιγε ο ανθρωπάκος που πήρε το δανειάκι· έφταιγε η τράπεζα. Όταν βούλιαζαν οι ΔΕΚΟ δεν έφταιγε ο υπάλληλος· έφταιγαν οι κυβερνήσεις και οι εργατοπατέρες. Όταν κάποιος αγρότης αγόραζε Καγιέν ή τα ‘τρωγε με τις Ρωσίδες, δεν έφταιγε ο αγρότης· έφταιγαν οι μαφίες που μοίραζαν τις επιδοτήσεις για τη μίζα τους.
Και για τις πελατειακές σχέσεις των κομμάτων εξουσίας χρόνια τώρα, δεν έφταιγε βέβαια ο ψηφοφόρος αλλά εκείνοι οι πολιτικοί που τον κηδεμόνευαν.
Αυτά εννοούσα όταν έλεγα «μας δωροδοκούσαν». Το ρήμα μπορεί να μην είναι ακριβές για όλες τις επιμέρους περιπτώσεις, διότι μιλώ πάντα σαν καλλιτέχνης και το είπα συμβολικά. Όλοι το καταλαβαίνουν αυτό, εκτός από μερικούς πνευματικούς κάφρους. Αν και είμαι βέβαιος, ότι κι αυτοί το καταλαβαίνουν αλλά βρήκαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν πάλι την ναζιστική συνταγή του Γκαίμπελς: «Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, όλο και κάτι μένει».
Μ’ αυτόν τον συγκεκριμένο φασισμό να δούμε τί μέλλει γενέσθαι.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να διαφωνεί με το περιεχόμενο των τραγουδιών μου ή των συνεντεύξεών μου. Αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να διαδίδει συκοφαντικά ότι τάχα η έκφρασή μου δεν είναι πράξη ελεύθερης βούλησης αλλά εξαγορασμένης συνείδησης.
Κι όποιος το διαδίδει ενώ ξέρει ότι είναι ψέμα, είναι ή φασίστας ή επηρμένο τσογλάνι.

113 σχόλια

  1. ΠΕΡΙΕΡΓΟ.ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ
    ΒΡΙΣΚΕΣΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ.ΕΧΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΛΟΥΣ
    ΜΑΝΑΤΖΕΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ti egine

    telika stin Lyriki me tin Diamantopoulou??

    o dr Koytsoukos

    poy htan ekei ti lei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε θυμάμαι τώρα, δεν τα γράφω κιόλας αλλά με το Μητσοτάκη, κάτι για πιλότους είχε γραφτεί.

    Γιάννης
    ΥΓ: έχεις δίκιο που δε θες να μας ξέρεις νοματαίος εσύ τίποτα εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ ΞΕΦΤΙΛΑ ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΟΥ ΞΕΦΤΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Σαβοπουλε το περιεχόμενο των τραγουδιών σας σε παρελθόντα χρόνο μας έφερε κοντά σας και σας αγαπήσαμε ,από την στιγμή όμως που γίνατε κολλητός με τον κάθε Βαρβιτσιώτη και την κάθε εξουσία…χάσατε κύριε αυτούς που σας αγάπησαν το γιατί το γνωρίζετε είστε αρκετά έξυπνος άνθρωπος .
    Ελπίζω να μην θέλετε να με μηνήσετε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι απ αυτους που κατηγορουν συνεχεια την Αθηνα, Αλλα στην Αθηνα τρωνε τοσα χρονια το ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΤΟΥΣ.
    ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρόσφατα δήλωσε ο θιγμένος:
    -Μια ευχή για σας τον ίδιο αλλά και για όλους μας για τη νέα χρονιά;
    -Να πετύχουν ο Μπουτάρης και ο Καμίνης. [γνωστοί γενίτσαροι]
    Μιας λοιπόν και τώρα μας λέει:
    "Όταν η τράπεζα τραβούσε τον κόσμο απ’ το μανίκι να του δώσει δάνεια που δεν εξοφλούνται, δεν έφταιγε ο ανθρωπάκος που πήρε το δανειάκι· έφταιγε η τράπεζα. Όταν βούλιαζαν οι ΔΕΚΟ δεν έφταιγε ο υπάλληλος· έφταιγαν οι κυβερνήσεις και οι εργατοπατέρες. Όταν κάποιος αγρότης αγόραζε Καγιέν ή τα ‘τρωγε με τις Ρωσίδες, δεν έφταιγε ο αγρότης· έφταιγαν οι μαφίες που μοίραζαν τις επιδοτήσεις για τη μίζα τους.
    Και για τις πελατειακές σχέσεις των κομμάτων εξουσίας χρόνια τώρα, δεν έφταιγε βέβαια ο ψηφοφόρος αλλά εκείνοι οι πολιτικοί που τον κηδεμόνευαν".
    ΤΙ ακριβώς ΠΡΑΤΤΕΙ ο θιγμένος για την ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ στο ΔΝΤ, τους λαθροεισβολείς και τους νταβατζήδες του;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι σίγουρος Διονύση πως ενώ η λάσπη θα αναπαραχθεί πολλές φορές η δικιά σου απάντηση θα περάσει στο ντούκου.
    Νάσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν κουκουλωνόταν την κυανόλευκο και έπαιρνε σβάρνα τα στρατόπαιδα, που στη νιότη του απέφευγε, νομίζω πως είχε κάποιους πολύ αγαπημένους δικούς του που υπηρετούσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΄ΚΕΙΟ ΤΟ ΣΚΉΠΤΡΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ
    ΕΧΕΙ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΩΡΑΙΑ ΘΩΡΙΑ
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΡΙΧΝΕΙ
    ΕΙΣ ΣΕ ΔΑΚΡΥΑ ΠΙΚΡΑ.

    ΕΣΥ, ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ, ΣΥΝΑΓΕΛΑΣΤΗΚΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,

    ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΣ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


    ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ (ΣΤΑ 70 ΚΑΙ) ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ.....

    ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΕ ΝΙΟΝΙΟ, ΔΕΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ Ή ΚΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΞΙΩΘΕΙ, ΑΡΧΙΣΕΣ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ) ΝΑ ΞΕΦΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΞΕΦΤΙΣΜΑ.

    ΝΙΟΝΙΟ ΤΟ ΠΟΥΛΕΒΕΡ ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΖΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΞΕΦΤΙΣΕΙ ΟΛΟ.

    ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΔΙΚΕ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΦΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ....

    ΑΒΑΔΑΙΟΣ ΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε Νιόνιο πως πάει ρε 'κείνη η Ορθοδοξία; Α ρε μπαγάσα πως σου πάει ο μπερντές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν την ξερει λεει,κι ομως εχει κανει δηλωσεις απο οτι γραφει η αναρτηση της Δαναης.
    Τωρα Διονυση πως απο τους Κολλοελληνες εγινες εκλεκτος και σιωπηλος το εχω αναρωτηθει και εγω,εσυ φυσικα εδωσες την μαχη σου οταν ησουν νεος,τωρα ομως θα μπορουσες να δωσεις την τοτε δυναμη και τρελλα σου στους σημερινους που προσπαθουν να πιαστουν απο καπου,ισως δεν το θελεις ουτε αυτο,δικαιωμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Διονύσης Σαββόπουλος στον Ant1 (Ant1 Web TV)
    "Βγάζω το καπέλο για άλλη μια φορά στην ξεχωριστή και ιδιαίτερη αυτή δημιουργό και ερμηνεύτρια. Όχι μόνο για το ταλέντο της, αλλά και για το θάρρος να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Μπράβο Δανάη!"
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΙΟΝΥΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλύτερα να μην απαντούσες, κύριε Διονύση. Το ύφος σου δείχνει την ένοχη συνείδησή σου. Τις πρόδωσες τις αξίες και τις ωραίες μουσικές που μας ένωναν,Σαββόπουλέ μας. Δεν είσαι πια ο Νιόνιος που αγαπούσαμε μια φορά!
    Να λοιπόν, που σου γυρίζουμε την πλάτη, φωνάζοντάς σου δυνατά: GET LOST!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νιόνιο, μπράβο σου, αποδείχτηκες γνήσιος κωλοέλληνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α ρε Διονύση, μόνο εμείς "οι παλιοί σου φίλοι" ξέραμε τι κάθαρμα είσαι. Υ.Γ. Γι΄αυτό και για πάντα φύγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νιόνιο,
    μού χρωστάς 5min από 2.022 ώρες
    σκοπιά(6ώρο ημερήσιο,4ώρο βραδυνό)
    καί ότι προαιρείσαι από 26 μήνες
    θητεία σέ νησί.
    Σάλτα ρέ,τρελλό αντράκι,προβλημα-
    τικό Ι5 ψυχοσυμπτωματάκι....
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΕ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΕ, ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥ , ΑΛΗΘΙΝΕΣ Η ΨΕΥΤΙΚΕΣ ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.... ΓΙΑΤΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ 45+ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΡΙΜΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ.Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΟΝΙΟ. ΤΟ ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ .ΗΡΘΕ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΟΙΩΣΕ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ!!!ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟΗΘΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΙΟΝΙΟ ΜΑΣ!!!ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ!!ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΝΙΟΝΙΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αφηστε μας κ. Σαββοπουλε να σας θυμομαστε από τα παλαιότερα τραγουδια σας κ όχι από το "όταν παιρνω φόρα, φόρα κατηφόρα" κλπ. Δεν σας ταιριαζει αυτή η ερμηνεία......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αααα για στάσου κύριε Διονύση.
    Τα παίρνεις , πως δεν τα παίρνεις απ τις κυβερνήσεις.
    Στη Νισυρο τον Αύγουστο εσυ δεν ήσουν που ήρθες για αρπαχτή;
    Τότε, με τον ιστιοπλοϊκό αγώνα Aegean Regatta , επι υπουργείας του γνωστού Υπουργού Ναυτιλίας Του Παυλίδη,που έφυγε κλωτσηδόν απο την ΝΔ,εσύ δεν ήσουν που ήρθες και έκανες δήθεν συναυλία λέγοντας τρία τραγούδια ΤΡΙΑ, (τα υπόλοιπα τα είπαν τα τσιράκια, οι παγκοσμίως άγνωστοι...καλλιτέχνες που είχες μαζύ σου)
    Και τσέπωσες 30 000 ευρώπουλα.
    Για πλάκα . Για πλάκα τα πήρες.
    Γιαυτό τώρα που κοντεύεις τα 70 άραξε στη γωνια σου για να χωνέψεις τα χοντρομπούκια που αρπαξες στη διαδρομή σου,κι άσε μας εμάς και τα εγγόνια σου να βγάλουμε το φίδι απ την τρύπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Βουλγαράκης ήταν όχι ο Παυλίδης.
    Βλέπεις έχουν ίδια μούρη και τα μπερδεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 10:27,
    άν οί άντρες παίρνουν τίς ευθύνες
    τους,μοιραστείτε τό χρόνο κάθε
    άλλου αρσενικού.
    Παπάρες,κάποιοι υπηρετούσαν καί
    κάποιοι έφτιαχναν καριέρα.
    Εγώ δέν είμαι δημοσιογράφος.
    Χαλάλισα πολλά πράγματα,γιά νά
    μού τή βγαίνεται καί από πάνω.
    Γράφεις καί γιά "ιεροσυλία",
    πανάθεμα σε.
    Κόψε κάτι ρέ.
    Κανά μαρούλι σγουρό.
    Μέ τά νύχια κυρτά...μπαμπάλακα.
    Άν ο εσύ ή ο νιόνιος έχετε πρβλμ
    τήλ. 6978890826.
    Ώρες μή κρατικοδίαιτου γραφείου.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νιονιο ηρεμα φιλε, προτεινω να φορεσουμε παλτο και γαντια και μηνα ιουλιο οπως καναμε πριν πενηντα χρονια να κατεβουμε μια βολτα απο την Ξενοκρατους στην Αθηνα να δουμε, ξυπνησε ο κοσμος η παλι θα μας χλευαζη, ευχομαι μεσα στον περιεργο περιβαλλον που ζουμε να μπορεις να τα ξεπερνας ολα αυτα, αλλωστε εχεις την Αντα, Φιλια, ενας φιλος απο τα παλια.
    Γκερτσος Γιαννης Βρυξελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΑΝΑΓΟΥΛΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ.

    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΑΝΑΗ,
    ΤΩΡΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΜΑΘΕΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΝΑΗ ...

    ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ....

    ΑΥΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΑΓΟΥΛΑ.

    ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ.

    ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ "ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΕ ΜΥΑΛΟ" ....

    ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ,
    ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΥΡΙ ΚΑΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ...
    ΓΡΑΦΙΚΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ, ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΟΚΡΙΤΗ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ.

    ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΣΟΥΦΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Τον γνωρίζω μέσα από τα τραγούδια του και τις συναυλίες του. Για μένα είναι κορυφαίος και η συμβολή του στην ελληνική μουσική είναι σημαντικότατη. Καλό θα ήταν σε αυτή την χώρα να μάθουμε να σεβόμαστε τους ανθρώπους που μας έχουν ανεβάσει ένα σκαλοπάτι. Το ποιούς έχει φίλους, τί άνθρωπος είναι και άλλα διάφορα με αφήνει αδιάφορη. Δεν θα τον παντρευτώ. Το να αντιμετωπίζουμε έναν τόσο εξαιρετικό καλλιτέχνη με την λογική του μεσημεριανάδικου και να ξεκατινιαζόμαστε σαν τις κυράτσες μας κάνει πολύ φτηνούς.
    Σαββόπουλε σε αγαπάμε. Είσαι μεγάλος. Την κα Δανάη και τον κάθε κομπλέξα αύριο δεν θα τον θυμάται κανείς. Εδώ δεν το ξέρει ούτε σήμερα δηλαδή. Τα τραγούδια σου όμως είναι αθάνατα. Ελαττώματα έχουμε όλοι. Κάποιοι μένουν μόνο με αυτά μέσα στην μιζέρια τους. Κάποιοι τα προσπερνούν χαρίζοντας στον κόσμο το εξαιρετικό τους ταλέντο. Προχώρα μπροστά και άσε τους στην μιζέρια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θα σου κακόπεφτε να μπορούσες να μπορούσες να πήγαινες με καμιά ρωσίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σιχαμένε Σαββόπουλε έχεις ανάγκη να πάς στον εισαγγελέα;
    Γεγονός είναι ένα: Σαββόπουλε έγινες ένα με το σύστημα και κατάντησες ένα λαμόγιο, άλλος ένας Νταλάρας του κερατά.
    Φτού σου!
    Από σήμερα πετάω στα σκουπίδια τη συλλογή μου από βινύλιο με τα τραγούδια που ανδρώθηκα κι έφτασα κι εγώ στα 55.
    Ρε παιδιά όλοι μας πούλησαν τελικά για τριάντα αργύρια.............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε παιδιά δύο ειναι οι ντίβες στη music biz που συνεπήραν με τα τραγούδια τους τον φτωχό Ελληνα και τώρα τρώνε με χρυσά κουτάλια και διαμένουν σε επαύλεις στα ακριβά προάστεια Αθήνας και Θεσ/νίκης. Νταλάρας & Σαββόπουλος.
    Δεν λέω, έβγαλαν λεφτά με τη σέσουλα, δεν τάκλεψαν, αλλά μη το παίζουν και αναξιοπαθούντες. Στην κοσμική elite ανήκουν πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΥΡΙΕ

    ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΕ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΝΝΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ "ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΛΕΞΕΙΣ" .

    ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΤΕ ΣΤΑ "ΜΗΤΣΟΤΑΚ"

    ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ
    Ο ΒΑΡΝΑΛΗΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ

    "ΘΕΣ Η ΘΕΛΗΣΗ ΛΙΓΗ
    ΘΕΣ Ο ΠΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣ
    ΑΧ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΝΙΟΤΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕΣ
    ΠΩΣ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΑΛΛΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑΝ ΗΘΙΚΟ ΑΝΔΡΑ ΣΑΝ ΕΣΑΣ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΣΑΣΤΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μπαρμπα νιονιο κατι σαν και εσενα μαζί με την ελλεινή γεννιά του πολυτεχνείου φτάσατε την χωρα εδω που είναι σημερα
    Για τους νεους ανθρώπους εισαι το ιδιο μισητός όσο ηταν και για εσενα οι ταγματαρχες της χούντας.
    Η εκδικηση της νεολαίας θαρθει και αλλοίμονο σε αυτόν που θα βρεθεί μπροστά της.
    Φαγατε όπως ετρωγαν εις βαρος των επόμενων γεννεών.
    Τραγουδάγατε παρέα με αυτούς που ταφαγαν και παρακαλούσατε τον παγκαλο να τα φατε παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτή η κυρία θα ξεχαστεί. Ο Σαββόπουλος όμως θα μείνει και θα τον τραγουδάμε, εμείς και τα παιδιά μας. Και κάτι ακόμα. Τί σχέση έχει ο Σαββόπουλος με τον Νταλάρα? Τί σχέση έχει ο εργολάβος των συναυλιών για την Κύπρο, ο ξάδελφος Ραγκούσης και η σύζυγος-υπουργός Αννα με τον μεγάλο δημιουργό Σαββόπουλο. Ποιός θα θυμάται τους Νταλαραίους-Ραγκούσηδες μετά το τέλος του συστήματος ΠΑΣΟΚ? (εκτός ίσως από την ομώνυμη φράση: δεν μας... ρε Νταλάρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αυτος που γαφει για τη Νίσυρο δεν ξέρει τι του γίνετε!!!
    ο αγνωστος μικρος τραγουδιστής που γραφει είναι Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ειναι μια απο τις καλύτερες συναυλίες τησ ζωής μου....
    όσοι είμασταν εκεί ξέρουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ "ΝΙΟΝΙΟ"....
    ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ,Η ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Νιόνιο, καταρχήν η επιστολή της δεν απευθυνόταν σε εσένα, αλλά σε εμάς. Στην πραγματικότητα ούτε το περιεχόμενό της σε αφορά, αν εσύ κρίνεις ότι δεν σε αφορά. Αφορά τη σιωπή και τη συναίνεση όλων των κούφιων ειδώλων της νεοελληνικής κουλτούρας. Στην Κατοχή που χτίζαν χρόνια τώρα. Που με όση ευκολία σιωπούν, με άλλη τόση με την πρώτη ευκαιρία δείχνουν τον λαό και λένε ¨δωροδοκηθήκαμε¨. Τάχα μου ¨όχι εγώ προσωπικά, ο λαός. Αλλά εγώ σαν σύμβολο τον αντιπροσωπεύω¨.
    Σιγά μη σκιστεί η απόδειξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το κακό ξέρετε ποιο είναι κύριοι; Δεν μπορούμε πλέον να ακούσουμε τα τραγούδια του χωρίς να αποφύγουμε τον συνειρμό, χωρίς να αναπλάσουμε την εικόνα του δημιουργού τους και να διώξουμε την αποστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "Τι να τα κάνω τα τραγούδια σου που είναι τόσο λερωμένα, ταιριάζουνε στους επιλήσμονες μα δεν ταιριάζουνε σε μένα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γιατί ρε γαμώτο δεν μπορώ πια να χαρώ τραγούδι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. O Σαββόπουλος είναι συνθέτης, στιχουργός (έως ποιητής) και ερμηνευτής.
    Ο Πάγκαλος είναι πολιτικός.
    Ο Σαββόπουλος διαθέτει ένα ταλέντο σε αντίθεση με τον Πάγκαλο.
    Μπορεί αυτό που νιώθει να το μετουσιώσει σε Τέχνη. Αυτά που θέλει να πει τα ντύνει με μελωδίες και με μια βραχνή φωνή και με αυτόν τον τρόπο επικοινωνεί καλύτρα.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί όλο αυτό το θέμα και το μένος.
    Εμείς τον κάναμε σύμβολο δεν ζήτησε αυτός να γίνει. Αυτά που είπε με τα τραγούδια του άγγιξαν κόσμο, κάποτε. Ο Σαββόπουλος έχει δέκα χρόνια να γράψει τραγούδια ή αλλιώς έχει δέκα χρόνια να επικοινωνήσει.
    Παρ' όλα αυτά διάφοροι κι απ' ότι βλέπω αρκετοί, τον κρίνουν σαν πολιτκό, σαν ρήτορα, σαν εξουσία και δεν ξέρω εγώ τί άλλο.
    Έχουμε χάσει τη μπάλα παιδιά. Πολύ όμως. Πολύ οργή, πολύ μιζέρια, πολυ αρνητικούρα και πολυ πολύ μπέρδεμα.
    Ζητάμε από τους καλλιτέχνες ευθύνες πολιτικών ενώ έχουμε ακριβώς τος ίδιους πολιτκούς εδώ και 30 χρόνια (δεν βγαίνουν μόνοι τους). Μήπως, λέω μήπως, έχουμε εντελώς αποπροσανατολιστεί;
    Και επειδή ο Σαββόπουλος έχει πει πράγματα που ήταν άδικα ή σπαστικά έγινε ο φασίστας, με τον Καρατζαφέρη στο 5,6;
    Ο Σαββόπουλος μας πείραξε;
    Αλήθεια τώρα, το πιστεύει κανείς αυτό ή κρυβόμαστε όλοι στα απαλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σ΄αυτή την χώρα όποιος έχει αξία και ξεχωρίζει συγκεντρώνει από τοην αρχαιότητα τον φθόνο και την ζήλια όλων των ασήμαντων.
    Μακάρι να είχαμε μερικούς ακόμα Σαββόπουλους, Χατζηδάκηδες ή Θεοδωράκηδες και ας μην συμφωνούσαμε πάντα μέ όσα λένε ή κάνουν κατά καιρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ:
    Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΑΝΙΣΤΑΘΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕ ΑΠ΄ΑΥΤΗΝ. ΑΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΟΤΑΧΘΗΚΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ, ΘΥΜΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ.....

    ΜΗΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ?

    ΑΚΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και να μην ηξερα τιποτα για το Νιονιο ο τροπος του στην απαντηση του ειναι ελεεινος. Ρε κωλογερε δε μπορεις καν να κρατηθεις στο επιπεδο της Δαναης.

    Τι μας λες ρε. Φυλακιστηκες στη χουντα; Κατι μερες στη Μπουμπουλινας ασχημη φαση τις λενε, φυλακη δεν τις λενε. Αλλα πρεπει να πεις οτι εκανες κατι και εσυ. Λες και μετα δεν επαιξες και στην χουντικη τηλεοραση καραγκιοζη.

    Αλλα ενταξει δε θα κατηγορισω τον Νιονιο που δεν πηγε να το παιξει ηρωας. Δεκτον.

    Ο ας λεμε κυριος Νιονιος ομως ως ενας απ τους τρεις στο γαμημενο συμβουλιο της ΑΕΠΙ (οι αλλοι δυο ο Νταλαρας και ο Νικολοπουλος) ποσα μαγαζακια καταληστευαν για δικαιωματα παιξιματος των κωλοτραγουδων τους ανεξαρτητα απ το αν τα επαιζαν η οχι; Και μαλιστα πληρωνοντουσαν μονο αυτοι; Τι νομιζες ρε, δεν μαθαινονται αυτα;

    Αντε και γαμησου λοιπον που θα το παιξεις και τιμητης με τοσα λεφτα φαγωμενα απ την κλεψια. Μη ξαναγραψεις και τραγουδια χεστηκαμε, αι σιχτιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ?!?!?

    ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ???

    "ΝΙΟΝΙΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ, ΠΟΥ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ "

    ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΟΤΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΣΑΛΙΑ ?!?!?!

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΡΕ ΝΙΟΝΙΟ, ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ.
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ Ι5.

    Υ.Γ.
    ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ Ι5 ?!?!?

    ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ?!
    Ή ΑΠΛΑ ΤΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ?!?!?!

    Υ.Γ.2

    ΙΣΑ ΡΕ ΦΑΡΙΣΑΙΕ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΒΡΑΙΟΦΑΤΣΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλός προδότης είσαι και εσύ Σαββόπουλε... Νονιο ήπιες και εσύ απο την εξουσία και τώρα είσαι Μούγκα στην Στρούγκα

    Tσάμπα πήγανε όλα, τραγούδια κι αίμα ποτίσαν ψέμα όλα λυγίσανε κι όλα σαπίσανε σ' όσα αγαπήσανε, πάνω τους φτύσανε.

    Αφιερωμένο προδότη ... δεν σε ξεχνάμε!!!

    Τσάμπα πήγανε όλα και παραδόθηκαν και μαντρώθηκαν,
    ήπιανε όλη την εξουσία, φάγαν καλά και στηλώθηκαν.
    Tώρα βρωμάει σαπίλα κι εσύ - τι ξεφτίλα -
    ράβεις όλα τα στόματα, πατάς επάνω στα ίδια μύρια πτώματα
    που εσύ πρώτος θρηνούσες, το δίκιο ζητούσες
    στα μάτια των εχθρών κοιτούσες και τους τραγουδούσες.
    Πάνε όσα είδες όμορφα τώρα κατάλαβες τυχαία πως βρέθηκες,
    στο χρόνο δέθηκες, τα πάντα ανέχτηκες, το βούλωσες, δέχτηκες.
    Πάνε όσα ονειρεύτηκες, αν τα ονειρεύτηκες.
    Τώρα τα έχασες όλα αφού....
    Με τη ντροπή μια νύχτα πέρασες
    κι ως το πρωί, κοίτα πως γέρασες.
    Μες στη σιωπή κοίτα πως κόλλησες
    κι αν κάτι πεις, θα πεις πως ξόφλησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. απορία:
    Όλοι αυτοί οι Eleni K. που δεν μπορούν πλέον να ακούσουν χωρίς να νιώθουν ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ!!!, που δεν είναι ΕΠΙΛΗΣΜΟΝΕΣ!!! και που, κυρίως, δεν μπορούν να χαρούν, γαμώτο, το παθαίνουν επίσης με Dylan, Amalia Rodriges, Κανταρέ, Μαρκές και «δεν έχει τέλος αυτό το πανηγύρι»; Για να καταλάβω: δηλ. άμα τύχει και ακουστεί στο ράδιο «μοσχοβολούν οι γειτονιές...» σκέφτονται τι έχει πει ή κάνει κατά καιρούς ο Θεοδωράκης και τρέχουν να το κλείσουν μην και μολυνθούν τα παιδιά; Γιατί δεν μπορεί να συμβαίνει επιλεκτικά αυτό, μόνο με τον Σαββόπουλο. Υποθέτω ότι στα σπίτια των Eleni K. δεν υπάρχει καν τηλεόραση. Δεν παίζει κανείς με την αποστροφή, ε; Δεν πάμε καλά. Έχουμε χάσει ΕΝΤΕΛΩΣ τη μπάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σα δε ντρέπεστε λιγάκι τσογλάνια. Όταν θα έχετε αφιερώσει 50 χρόνια-μια ζωή ολάκερη σε μία Τέχνη κι όταν θα έχετε προσφέρει στον τόπο σας ανεξίτηλα θαύματα που δεν τα αγγίζει ο χρόνος γιατί θα μείνουν μετά από εσάς, τότε να μιλάτε στον Σαββόπουλο και στον κάθε Σαββόπουλο, που έδωσε τις εξετάσεις του στον κόσμο και τις πήρε με άριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Νιόνιο
    Για κοίτα τα μηνύματα για να δεις πόσο αγαπητός είσαι και πόσο σε πιστευουν γι αυτά που γράφεις,
    Ασε ρε Νιόνιο προδωσες μια ολοκληρη γενιά εχεις μούτρα και μιλάς απο πάνω
    Ντροπή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μίλησαν όλοι, μίλησαν και... τα χούφταλα. Αει κλάσε ρε γέρο με τις ψευτο-αριστεριές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κύριε Σαββόπουλε θυμίζεις τη Μούσχουρη πού όσο ήταν στα χάϊ της και αγοράζαμε εμείς τους δίσκους της μας σνομπάριζε ως κολοέλληνες.
    Τώρα που την πήραν τα χρόνια και ουδείς ασχολείται μαζί της όλο και επιζητά τη δημοσιότητα απο την πατρίδα της με το να συναναστρέφεται τον Ρουβά, να επιζητεί εμφανίσεις στην TV, να δίνει συνεντεύξεις στα έντυπα...Ετσι κι εσύ διαπιστώνεις οτι ουδείς ασχολείται μαζί σου και πάς γυρεύοντας. Τι κέρδισες μ'αυτό; γκρίζα διαφήμηση; εντάξει μαγκιά σου.Αραξε τώρα στο μνημείο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πολίτης Δώρα4 Μαρ 2011, 8:44:00 μ.μ.

    να μας πάρεις μακριά, να μας πας στα πέρα μέρη... μακριά απ' όλα ετούτα τα σκατά, τη χυδαιότητα, την αταλαντωσύνη. Εμένα μου φτάνει που το μπόρεσες και βάζω ν' ακούσω το τραγούδι. Στη διαπασών. Να 'σαι καλά, πουλάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μπράβο στο παιδί που πήρε άριστα. Άντε τώρα, μια καλή νύφη και μια θέση στο δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Οταν ξεκινουσε να τραγουδαει, το επαιζε προοδευτικος.

    Οταν τον καναμε τα κουτορνιθια φιρμα, εγινε απαιτητικος.

    Oταν τα αρπαζε απο την Ντορα το επαιζε δεξιος.

    Οταν τα τσεπωνε απο την Γιαννα ηταν ολυμπιακος.

    Οταν του τα χωνε ο Λαμπρακης παρουσιαζοταν μεγαρικος.

    Οταν τον εκραξε η Δαναη εγινε γραφικος.

    Αι σιχτιρ αδηφαγο αρπαχτικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. NA PO KAI EGO? TON EXASES TON AGONA STHN PRESS. XANIS. EFAGEG 50 KAI EVALES 6 TI TON ITHELES TON AGONA?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. O Σαββόπουλος είναι στιχουργός και ερμηνευτής.Σε ποιούς αρέσει και σε ποιούς όχι,είναι υποκειμενικό.
    Κάποτε εξέφραζε μία ολόκληρη γενιά,η οποία σήμερα αισθάνεται και ίσως και να είναι ένοχη για όσα ζουμε.
    Το τι έκανε στην ιδιωτική του ζωή δεν αφορά κανένα.
    Από έναν καλλιτέχνη περιμένουμε να μιλήσει και πάλι με τα έργα του,εαν ακόμα αισθάνεται ευατόν ενεργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ
    ΤΖΑΜΠΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ?
    ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΜΗΠΩΣ?
    ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ 89'Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ
    ΔΕΞΙ ΣΟΥ ΨΑΛΤΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΗ
    ΤΗΝ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΠΟΥ ΚΡΙΤΙΚΑΡΑΤΕ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ
    ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΣΑΣ, ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ
    ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ...δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τον ιστορικό του ρόλο στην μουσική (τότε)!
    Κατά τα άλλα, όπως όλα τα φωτίζει ο χρόνος, αποδείχτηκε για την περίπτωση του ανθρώπου το γνωστό "..γαυγίζει το σκυλί.." και η απάντηση, "..δώστου να φάει για να σκάσει.."
    Ε, τί θέλουμε τώρα ;

    θαυμαστής (της μουσικής του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Όλοι κάνουμε λάθη αλλά είμαστε σεμνοί. Δεν βγαίνουμε με ανοησίες και ψευτιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σαββόπουλε εξαργύρωσες στο πολλαπλάσιο ό,τι θεωρούσες πως ήταν εξαργυρώσιμο.
    Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια έχασα πάσα ιδέα για το βίο και την πολιτεία σου. Δεν τα ήξερα.
    Τώρα λοιπόν που τα έχεις οικονομήσει για τα καλά μείνε στη σιωπή και μην προκαλείς το κόσμο. Αρκετά σε ανεχτήκαμε.Μας το παίζεις και γκουρού των λιγώτερο προνομιούχων Ελλήνων. Σάλτα ........ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κατεβάστε την ανάρτηση για τον ΜΑΛΑΚΑ γιατί τον βλέπει ο κόσμος και του έρχεται να ξεράσει........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Auth thn sunefoula poso akoma tha thn plhrwnw re pousth mou.Evgale to poukamiso apeksw kai to paixe epanastatis.Gia to megaro mousikhs pou emfanizotan pou einai ena apo ta megalutera skandala kouventa den eipe . Efages efages efages kai theleis ki alla. Ntroph sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το προβλημα μας παντα θα ειμαστε εμεις.Δεν φταινε εξωγενεις παραγοντες,παντα ενα ηταν το θεμα..

    Τόσα πολλά βόδια,τόσες πολλές κουράδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ, ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΟΒΟΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ "ΠΟΝΗΡΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 15 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ.ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΡΕ
    ΞΕΦΤΙΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. auta einai ta odinira apotelesmata tis anonimias sto internet.
    auto den legete eleutheri ekfrasi.legete eleutheri...afodeusi.
    o kathe sumplegmatikos adais kakomiris grafei thrasidila oti tou katevei sto kefali gia ton Dionisi Savopoulo.
    to lathos einai tou Savopoulou afou opoios anakatevete me ta pitoura ton trwne oi kotes.
    Savopoule tha milane panta oi stixoi sou k i mousiki sou.
    xestous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ti malakes KYKLOFOROUN STA BLOGS.....DE NTREPESTE...THRASYDILOI;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. KE TO XEIROTERO=THA MEINETE PANTA ANONYMOI KE ASIMANTOI...MESTIN ANYPARXIA SAS....ANONYMOI YVRISTES...DEILA ANTHROPAKIA/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Κ Σαβοπουλε
    δεν ειστε ο πρωτος που ξεπουληθηκε,που ξεχασε αυτα που ελεγε και τον εκαναν αγαπητο,που ταυτιστικε με το συστημα που πολεμουσε,που εγλειψε αυτους που εφτυνε.
    Αλλα μη ζητατε και τα ρεστα,αραχτε στην ακριβη πολυθρονα σας και απολαυστε την ακριβη ζωη σας.
    Δεν ειστε πια καλητεχνης με αποψη που τα βαζει με την διεφθαρμενη εξουσια αλλα κομματι της.
    Η αποσταση με το παρελθον σας και αυτα που πρεσβευατε ειναι τεραστια και δεν καλυπτετε.
    Το 60-70 ηταν για σας μια πολυ προσοδοφορα εποχη και τα μηνυματα που εκφρασατε στα πλαισια της "μοδας",αυτο αποδειξατε με την σταση σας,γιατι ο καλητεχνης πανω απ ολα πρεπει να στηριζει αυτα που λεει με τον τροπο ζωης του και τις θεσεις του.
    Ειστε παραδειγμα προς αποφυγη για τους νεους ανθρωπους,εκτος βεβαια απ αυτους που τους αρεσει η καλομοιρα,και καλυτερα να σταματησετε την οποια δημοσιοτητα γιατι προκαλειται
    spaceguru

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. OI xydeotites synexizonte.ftanei pia.den exete to..anastima gia na..krinete ton d.sav.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πολλά λόγια μάγκες !!!
    Ισώς ολοι σας θέλετε να παραβλεπετε πως ο Σαββόπουλος έκανε μια δουλεια, η οποία λόγω της φύσης της του χάριζε δημοσιότητα. Σκεφτήτε πόσες τετοιες δουλειές υπάρχουν σήμερα !! Λογικό είναι ότι όταν κάνεις μια δουλειά την κάνεις για να ζήσεις και να βγάλεις και κανενα φράγκο. Δεν έκανε τιποτα παραπάνω από τους πατεράδες μας οι οποιοι άλλοι ήταν επιχειρηματίες, εμποροι ή υπάλληλοι και αποσκοπούσαν να φτιάξουν τη ζωή τους καλύτερα. Ο Σαββόπουλος απλα αύτο έκανε !! Εχτισε την καριέρα του και έκανε οτιδήποτε θα του απεφερε κέρδη για να μεγαλώσει τα παιδία του. Πιστεύω οτι πολλοί απο τους παραπανω ανωνυμους επικριτές, αν ειχαν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τις επαγγελματικές επιλογές του Σαββόπουλου θα το έκαναν.
    Και στο τέλος αυτός ότι ήταν να κάνει το έκανε! Εμείς τι κανουμε τώρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Kύριοι εσείς που δηλώνετε
    υποστηρικτέs του Νιόνιου να
    ξέρετε ότι ''όπου υπάρχει καπνόs
    υπάρχει και φωτιά''γιατί,κανείs να
    μην λέει τίποτα αs πούμε για το
    Δήμο το Μούτση και λέν για το
    Σαββόπουλο?Εδωσε δικαιώματα και
    το αισθητήριο του κόσμου είναι ευαίσθητο..Ki εντάξει λεφτά απο το
    κράτοs για τιs συναυλίεs στα στρατόπεδα δεν πήρε, φαίνεται για
    εξιλέωση που πήγε φαντάροs για μερικέs μέρεs μόνο στην Κόρινθο...
    Το 83'στα εγκαίνια του ΟΑΚΑ η συναυλία που έδωσε ήταν
    δωρεάν?Το 87'-88'η εκπομπή στην ΕΡΤ?Ποτέ δηλαδή δεν έχει λάβει
    χορηγία απο το κράτοs?Δεν νομίζω..
    Και αφού καλά-καλά μια χαρά συνεργάστηκε με το ΠΑΣΟΚ το 89΄τη
    γύρισε στο ΜΗΤΣΟΤΑΚ γράφονταs kιόλαs...kai to ΚΩΛΛΟΕΛΛΗΝΕΣ!
    Όπου φυσσάει ο άνεμοs δηλαδή...
    ΌΣΟ για αυτό που λέει οτι δεν
    γνωρίζει τη Δανάη,δείχνει τον
    χαρακτήρα του υποβαθμίζονταs μια
    συνάδελφο του που τόλμησε να του
    κάνει κριτική΄, λεs και αυτόs δεν
    κάνει κριτική μια ζωή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τόνια Αρβανίτη9 Μαρ 2011, 6:56:00 μ.μ.

    http://akiskapranos.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Στην πιο κρίσιμη εποχή της μεταπολίτευσης, όλοι οι καλλιτέχνες έχουν ΜΟΥΓΚΑΘΕΙ! Και ποιός να μιλήσει; Ποιός δεν κοιμήθηκε με την εξουσία; Ποιός δεν τα άρπαξε; Ποιός δεν δωροδοκήθηκε απο δαύτους; Γιατί δεν μιλάνε; Να βγούν, να κάνουν μια συναυλία μια δήλωση κάτι. KATOXH EXOYME.
    Και βγαίνει μια ταλαντούχα νέα και τους κράζει. ΔΙΑ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ.
    Η πλάκα είναι ότι την κατηγορούν για αποπειρα αυτοδιαφήμισης. Δύο πράγματα χαρακτηρίζουν την συγκεκριμένη τύπισα: η συνοχή και το αίσθημα ευθύνης. Την βρίσκει κανείς στους αγώνες και στους δρόμους εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ανώνυμα και επώνυμα. Η ίδια αρνείται να διαφημίσει τη δουλειά της, αρνείται τις ψεύτικες εικόνες και το ίδιο το μέσο της διαφήμισης. Η κύρια της απασχόληση δεν είναι καν η τέχνη, είναι απλά το μεράκι της.
    Όταν όμως βλέπει που βρισκόμαστε, δεν υπάρχει περίπτωση να το βουλώσει και δεν υπάρχει τρόπος να της το βουλώσεις. Αυτή το καθήκον της το κάνει. Οι άλλοι που έχουν κρυφτεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. EINE KRYMENOI STO..VOTHRO...MAZI SOU..AGONISTI...ANONYME.OUTE TO ONOMA SOU DEN TOLMAS NA VALEIS...PSEFTOARISTERA MOMOLA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Στο τελευταίο Ποντίκι έδωε συνέντευξη όπου έλεγε πόσο πολύ φίλος είναι με το ΓΑΠ καθώς και ότι πιστεύει ότι το παιντί έκανε κάποια λάθη κλπ κλπ...

    διαβάστε την και αηδιάστε!

    Αν και δεν τα ήξερα αυτά, μετά απο αυτή τη συνέντευξη τον σιχάθηκα!

    ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Στην περίπτωση της κ. Παναγιωτοπούλου ταιριάζει η φράση του Γεωργίου Παπανδρέου (του γέρου):
    - Ποιος το είπε αυτό;
    - Η κ. Παναγιωτοπούλου.
    - Ε τότε δεν έχει καμία σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. TI SYMPTOSI;;;OLA TA YVRISTIKA SXOLIA EINE ANONYMA......TI FOVASTE MIKRA EPANASTATIMENA ONTA;;;;;;I KALITERA===ONTA MIKRA XROMATISTA,,,MES TON KATHREFTI KLEIDOMENA////////thavmase savopoule tin nea genia psefto-aristeron////

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. http://www.varometro.net/blog/giati_den_goustarw_ton_savvopoulo/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πολέμησα καιρό
    σε όλα τα πεδία
    και με τυφλή μανία
    ξέσκιζα τον εχθρό.
    Τώρα με χειρουργεί
    η αλλήθωρη νεολαία,
    μια τσογλανοπαρέα,
    που κάνει κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. κ.Σαββόπουλε,δεν ξέρω πωs to
    εννοείται το ''δωροδοκηθήκαμε'
    πάντωs ,to 60 με 70% των Ελλήνων
    είναι στην ' απ'έξω' για αυτό εσείς
    άλλα και ο αξιότιμοs kύριοs
    Πάγκαλοs σταματήστε πια να
    προκαλείτε..Αν θέλετε να βρείτε
    γνήσιουs ''ΚΩΛΛΟΕΛΛΗΝΕΣ''ψάξτε προs
    Eλβετία πλευρά σε αυτούs που έχουν
    τιs τερατώδειs καταθέσειs..
    Επίσηs, να ξέρετε ότι ο kόσμοs δεν
    είναι μόνο να χειροκροτήσει άλλα
    και για να κάνει κριτική,γιατί
    κανείs δεν έχει το αλάθητο..
    ..έναs θαυμαστήs ths μέχρι
    'tραπεζάκια έξω'δουλειάs σou (66'-83')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΣ?
    ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ? ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΟΝΟ?
    ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ?
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Εμείς Διονύση σ' ευχαριστούμε για την "ΩΔΗ ΣΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ", για τη "ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΛΕΞΗ" για όλα τα λυρικά Έπη που μας χάρισες να μας παρηγοράνε τις ώρες που οι δυσφορικοί υβριστές, απλά, πέρδονται.
    Σ' ευχαριστούμε, ...τίποτ' άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τα μισθωμένα είδωλα στοιχειώσανε γενιές
    η απόσταση αμετάκλητη σε μάθανε να λες
    τα μάτια μας κερκόπορτα σε πόλη που κοιμάται
    δεν καθρεφτίζεται η ψυχή ούτε στη συνουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Όλοι εσείς που ανέξοδα βρίζετε, δεν είστε οι επαναστάτες που καμώνεστε πως είστε.
    Κάτι σε κακομαθημένα παιδάρια μου κάνετε...

    Ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αν είναι συνθέτης (που είναι) να γράφει τραγούδια. Αν θέλει να κάνει πολιτική να την κάνει με τους φίλους του αν δεν θέλει να τον ξεβρακώνουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αφιέρωση αντί σχολίου:

    ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ

    Λόγια
    όλα ήταν λόγια
    λόγια-λόγια-λόγια
    ήμαστε οι περισσότεροι
    ορκιζόμαστε
    ν’ αλλάξουμε τον κόσμο
    κι αλλάξαμε ‘μεις
    ασφυκτικά αγκαλιάσαμε
    τον εαυτό μας
    και τον πνίξαμε
    σκύψαμε το κεφάλι
    προσκυνήσαμε
    βαφτίσαμε τη δειλία σύνεση
    και την υποταγή αρετή
    συνετιστήκαμε
    βάλαμε μυαλό
    γίναμε άλλοι άνθρωποι
    κόλακες διανοούμενοι
    Δάβοι της εξουσίας
    ομφαλοσκόποι
    αγιορείτες
    ρουφιάνοι εθελοντές
    άθλιοι συκοφάντες
    καμποτίνοι
    άρπαγες πολιτικοί
    μιαν ανοιξιάτικη μέρα
    γεμάτοι αποστροφή
    εναγώνια θα γυρεύουμε
    μια εκλογίκευση
    ένα άλλοθι στην Ιστορία
    ένα λόγο του “ζην”
    για τα παιδιά μας

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αφιέρωση αντί σχολίου:

    ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ

    Λόγια
    όλα ήταν λόγια
    λόγια-λόγια-λόγια
    ήμαστε οι περισσότεροι
    ορκιζόμαστε
    ν’ αλλάξουμε τον κόσμο
    κι αλλάξαμε ‘μεις
    ασφυκτικά αγκαλιάσαμε
    τον εαυτό μας
    και τον πνίξαμε
    σκύψαμε το κεφάλι
    προσκυνήσαμε
    βαφτίσαμε τη δειλία σύνεση
    και την υποταγή αρετή
    συνετιστήκαμε
    βάλαμε μυαλό
    γίναμε άλλοι άνθρωποι
    κόλακες διανοούμενοι
    Δάβοι της εξουσίας
    ομφαλοσκόποι
    αγιορείτες
    ρουφιάνοι εθελοντές
    άθλιοι συκοφάντες
    καμποτίνοι
    άρπαγες πολιτικοί
    μιαν ανοιξιάτικη μέρα
    γεμάτοι αποστροφή
    εναγώνια θα γυρεύουμε
    μια εκλογίκευση
    ένα άλλοθι στην Ιστορία
    ένα λόγο του “ζην”
    για τα παιδιά μας

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Που να την ξέρεις βρε Νιόνιο μου αυτή την πως την λένε....την Δανάη Παναγιωτοπούλου??? Εσύ πλέον συναναστρέφεσαι "καλλιτέχνες" υψηλής αισθητικής όπως η κ. Καλομοίρα και τραγουδάτε μαζί στα σαλόνια της υψηλής κοινωνίας αναπολώντας τις καλές παλιές εποχές της νιότης σου πριν ξεπουληθείς. Που ήσουν και εσύ δηλαδή σαν αυτή την πως την λένε ....την Δανάη Παναγιωτοπούλου. Βοήθειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Σαββοπουλε το αλλο με τον τοτο το ξερεις...........Δεν μας χεζεις ρε φιλε...αντε πια μπουχτισαμε απο κατι σαν και σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ρε παιδιά μη μου πειράζετε τον εθελοντή
    http://www.youtube.com/watch?v=3U733O327k8&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Tιμή στον ποιητή Χριστιανόπουλο
    που δεν δέχτηκε τιμητική σύνταξη!
    'Αφού παίρνω σύνταξη απο
    τη δουλειά μου κι κάποια δικαιώματα
    απο τα έργα μου''είπε...
    Αυτά να τα βλέπουν μερικοί
    δήθεν κουρεμένοι επαναστάτεs όπου
    όταν άρχισε να ξεφτίζει το όποιο
    για άλλουs υπερτιμημένο για άλλουs
    αξιόλογο έργο τουs για να μείνουν
    στο προσκήνιο έγιναν εξυμνητέs των
    διάφορων...'μήτσοτακ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κάτι σε κακομαθημένα παιδάρια μου κάνετε...

    Ουστ!
    30 Μαρ 2011 1:34:00 μ.μ.


    ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟ ΝΙΟΝΙΟ .....
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ......

    ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ, ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. pantos epimeno oti eine...xydeo krymenoi oi perisoteroi piso apo anonymia na vrizoun ton savopoulo.deila mikra anthropakia...exei prosferei o DIONYSIS POLLA.ESEIS;;TI ALLO EKTOS APO ANONYMES ..VRISIES./;;;;;;;/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Μπράβο Νιονιο . Φερτε του μια τούρτα να πεταχτεί από μέσα η Καυλομοίρα
    Α να χαθείς ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ο κ.Σαββοπουλος μιλησε και ειπε τα αυτονοητα ....το τι μας εφερε σε αυτη τη κατασταση και πως ολοι εχουμε μεριδιο ευθυνης γι αυτη την ηθικη πτωση , αλλος λιγο -αλλος πολυ.( Ποσες φορες εχω ακουσει : "Οποιος εχει το βαζο με το μελι και δεν βαζει το δαχτυλο του να γλυψει ειναι πολυ μ.... ,εαν ημουν στην θεση του θα βουταγα με ολα τα δαχτυλα στο μελι"). Και αντι να ακουμε και να διδασκομαστε απο ενα οξυδερκη και σοφο (λογω ηλικιας και πειρας) ανθρωπο που προσφερε τοσα πολλα στην Ελλαδα υπαρχουν τοσοι πολλοι και αχαρακτηριστοι θα ελεγα μισανθρωποι που ασυγκρατητα διοχετευουν ολο το κομπλεξ τους για να κατηγορησουν ενα ανθρωπο σαν τον κ.Σαββοπουλο.Ενα ειναι σιγουρο οτι ο κ.Σαββοπουλος δεν "εφερε " καμμια ηθικη πτωση αντιθετα καθολη τη διαρκεια της καριερας του δεν ακουσα κατι μεμπτο εναντιον του .Και απο τη στιγμη που βγαινει δημοσια και "νουθετει" η και καταγγελει ακομα καποιες καταστασεις τοτε καλο ειναι να εχουμε τα αυτια μας ανοιχτα για να ακουμε και οχι να του επιτεθομαστε και να τον συκοφαντουμε .
    Κ.Σαββοπουλε συνεχιστε οσο μπορειτε να συνεισφερετε σ'αυτο τον τοπο ιδιαιτερα αυτη την εποχη που η Ελλαδα χρειαζεται συστραυτευση και ομονοια ολων των Ελληνων για να βγουμε απο αυτο το τελμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο κ.Σαββοπουλος μιλησε και ειπε τα αυτονοητα ....το τι μας εφερε σε αυτη τη κατασταση και πως ολοι εχουμε μεριδιο ευθυνης γι αυτη την ηθικη πτωση , αλλος λιγο -αλλος πολυ.( Ποσες φορες εχω ακουσει : "Οποιος εχει το βαζο με το μελι και δεν βαζει το δαχτυλο του να γλυψει ειναι πολυ μ.... ,εαν ημουν στην θεση του θα βουταγα με ολα τα δαχτυλα στο μελι"). Και αντι να ακουμε και να διδασκομαστε απο ενα οξυδερκη και σοφο (λογω ηλικιας και πειρας) ανθρωπο που προσφερε τοσα πολλα στην Ελλαδα υπαρχουν τοσοι πολλοι και αχαρακτηριστοι θα ελεγα μισανθρωποι που ασυγκρατητα διοχετευουν ολο το κομπλεξ τους για να κατηγορησουν ενα ανθρωπο σαν τον κ.Σαββοπουλο.Ενα ειναι σιγουρο οτι ο κ.Σαββοπουλος δεν "εφερε " καμμια ηθικη πτωση αντιθετα καθολη τη διαρκεια της καριερας του δεν ακουσα κατι μεμπτο εναντιον του .Και απο τη στιγμη που βγαινει δημοσια και "νουθετει" η και καταγγελει ακομα καποιες καταστασεις τοτε καλο ειναι να εχουμε τα αυτια μας ανοιχτα για να ακουμε και οχι να του επιτεθομαστε και να τον συκοφαντουμε .
    Κ.Σαββοπουλε συνεχιστε οσο μπορειτε να συνεισφερετε σ'αυτο τον τοπο ιδιαιτερα αυτη την εποχη που η Ελλαδα χρειαζεται συστραυτευση και ομονοια ολων των Ελληνων για να βγουμε απο αυτο το τελμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ενα σχολιο μονο¨...ΟΥΣΤ!...δηθεν σε ολα και παντα,τωρα απειλες και για εισσαγγελεα....μπραβο του παιδιου ,εμαθε να λειτουργει μεσα στο συστημα που τοσο αντιμαχεται.ρε δεν μας παρατας νιονιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. "Όταν η τράπεζα τραβούσε τον κόσμο απ’ το μανίκι να του δώσει δάνεια που δεν εξοφλούνται, δεν έφταιγε ο ανθρωπάκος που πήρε το δανειάκι· έφταιγε η τράπεζα. Όταν βούλιαζαν οι ΔΕΚΟ δεν έφταιγε ο υπάλληλος· έφταιγαν οι κυβερνήσεις και οι εργατοπατέρες. Όταν κάποιος αγρότης αγόραζε Καγιέν ή τα ‘τρωγε με τις Ρωσίδες, δεν έφταιγε ο αγρότης· έφταιγαν οι μαφίες που μοίραζαν τις επιδοτήσεις για τη μίζα τους."

    1. Γιατί μου έδωσαν δάνειο? Δεν ήξεραν οτι δεν θα το πληρώσω?
    2. Γιατί με διόρισαν στη ΔΕΚΟ και μου δήλωσαν οτι δεν πρόκρειται να αποληθώ ποτέ, ότι και να κάνω. Δεν ήξεραν ότι δεν επρόκειτο να δουλέψω?
    3. Γιατί έφεραν τις Ρωσίδες και μου έδιναν επιδοτήσεις? Δεν ήξεραν οτι θα έκανα ψευδείς δηλωδεις για να αρπάξω όσα μπορώ και θα πήγαινα να τα φάω στίς διάφορες πόρνες?

    Κανείσ δεν με είδε σαν το άβουλο ανίκανο, καλοπαιρασάκια (=τεμπέλη) που έιμαι?

    Τελικά η χώρα έχει πάρει το κατήφορο και ακόμη δεν έχει σταματήσει να τρέχει προς τα κάτω.
    Το πρωτο βήμα στην αποτοξίνωση είναι να παραδεχτείς οτι έχεις πρόβλημα (ΕΣΥ, όχι οι άλλοι....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Είναι αστείο να βλέπεις εδώ τους τεμπέληδες της (οχι και τοσο) έφορης κοιλάδας να μιλάνε για επανάσταση.

    Επανάσταση θα ήταν να πάτε να δουλέψετε και να πληρώσετε αυτα που χρωστάτε.

    Δεν ξέρω αν όλοι κλέψατε, αλλα ΟΛΟΙ μαζι τα φάγατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Εχω την αίσθησιν κ. Νιόνιε, ότι το 1989 που μεταστραφήκατε προς κ. Μητσοτάκην, ότι το πράξατε δια ιδιοτελείς λόγους, που επήγαζον εκ της τρομεράς ανασφάλειας που σας διακατέχει διακαώς, οι λόγοι είχον να κάμουν και ότι στέλνατε το τέκνον σας φαντάρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Οι Απολυμένοι του Ιδιωτικού τομέα 2009 – 2011 δεν καταθέτουν φορολογική δήλωση ΚΑΙ δεν πληρώνουν καμία εκτακτη εισφορά


    Μη προνομιούχε υπάλληλε της Ελληνικής επιχείρησης .
    Οι ανίκανοι πολιτικοί κυβερνήτες και τα υπαλληλάκια του γρηγορόσημου βρίσκονται για αλλη μια φορά μπροστά σε ενα προυπολογισμό που θα κλείσει με ελλειμα 15 % +

    Για να καλύψουν τις μαυρες τρυπες που προκαλεσαν οι ανεξέλεγκτες δαπάνες του δημοσίου , τα αφορολόγητα επιδόματα και οι υπεράριθμοι λακέδες της παράγκας τους σκοπεύουν να κλείσουν και να ρευστοποιήσουν την ελληνική επιχείρηση πετώντας εσενα και την οικογένεια σου στην ανεργία.
    Σε αντίθεση με το κοματόσκυλο της πολεοδομίας Περισσού που ενω συνελήφθη απο την αστυνομία για απάτη δεν απολύθηκε , εσυ και η οικογενεια σου θα πληρώσεις με ανεργία και εξαθλίωση τα επιδόματα των δικών τους ανθρώπων

    ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ / ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ

    ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΚΟ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Οτι και να ειπε οτι και να εκανε ενας Σαββοπουλος ένας Χατζηδακης ένας Χατζης ενας Θεοδωρακης, σε πενηντα χρονια τα δισεγγονα μας θα τραγουδανε τα τραγουδια τους. Κι αυτοι θα ειναι αθανατοι. Και το αξιζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. kyrie savopoule:
    TA STERNA TIMAN TA PRWTA,leei o laos.
    kai exw thn entypwsh pws o nionios ths nioths mas,exei papsei apo xronia na tima to otidhpote peran ths bolepshs tou......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 100 σχόλια ανωνύμων!!! και όλα καταδικαστικά για τον Κύριο Σαββόπουλο!!! Μάλλον αυτή η άγνωστη κυρία Δανάη (έτσι κι αλλιώς άγνωστη θα παραμείνει), συνέχισε το άρθρο της με άλλο τρόπο. Εκτός πια και αν για ακόμη μια φορά δικαιώνονται οι στοίχοι του, "κωλοέλληνες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Bρε αθλιοι, μικροπρεπεις και ανευ φαντασιας! Ο Διονυσιος ειναι ΚΑΙ σουρρεαλιστης. Μοναχα παρομοιες ψυχες μπορουν να τον καταλαβουν (μεχρι ενα σημειο, μιας και ολοι διαφερουμε). Πολιτικη, φυση, θρησκεια, επαφες, τεχνη κτλ, τα βλεπει και να κανει με τον δικο του ξεχωριστο τροπο. Γι αυτο διαφερει. Οι στιχοι του ειναι πολυ δυνατοι ενω η μουσικη σχεδον παντα ταιριαζει θαυμασια - κι ας μην εχει κλασσικη παιδεια σε αυτην, δεν φοβαται να εξερευνα! Νομιζετε πως τον νοιαζει για λεφτα? Ειστε τυφλοι. Αυτο που τον ενδιαφερει ειναι να εχει καποια λεφτα για να μπορει να ζει με αυτους που αγαπα και να συνεχιζει το εργο του. Ανθρωπινα κι απλα. Ειστε ανωμαλοι και διεφθαρμενοι εαν πιστευετε πως δεν υπαρχουν σωστοι καλλιτεχνες πια. Κι αν εβγαλε και καποια λεφτα παραπανω, μηπως δεν τα αξιζει? Α να χαθειτε, γελοιοι. Που δεν εχετε δημιουργησει τιποτα ποτε κι οταν πεθανετε θα σας ξεχασει το συμπαν ολο.. Ολοι θα πεθανουμε. Το θεμα ειναι τι θα εχουμε αφησει πισω μας. Ο Σαββοπουλος συνεχιζει και θα συνεχιζει. Ενω εσεις θα αναμασατε τα ξερατα σας, πολιτικοποιημενα κνοδαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Καταρχάς είναι οξύμωρο να κατηγορούν οι υποστηρικτές του Σαββόπουλου την ανωνυμία, και οι μισοί να είναι ανώνυμοι! Αλλά και οι "επώνυμοι" (ένα username δεν σημαίνει τίποτα) τι πρόβλημα έχουν; Είναι της ασφάλειας; Τι τους κόφτει η ανωνυμία; Μήπως να παραθέτουμε και πιστοποιητικό φρονημάτων;
    Βέβαια, με τη μεταστροφή του Σαββόπουλου, φαίνεται ξεκάθαρα και η αλλαγή στο target group του και τους οπαδούς του. Φασίζοντες και μικρόνοες. Ευτυχώς που ο υγιής πληθυσμός σε έχει απαξιώσει και έχεις μείνει με κάτι γραφικούς να σε υποστηρίζουν, κάλπικε Νιόνιο.
    Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που έμειναν συνεπείς στις ιδέες και τις αξίες τους, και είναι αυτοί που δεν τις ξεπούλησαν και δεν τις εξαργύρωσαν! Η διαφορά είναι πασιφανής. Θέρισε τώρα αυτά που έσπειρες Νιόνιο και μην παραπονιέσαι. Δεν μπορεί να έχεις το χρήμα, την επαγγελματική "επιτυχία" (μόνο με οικονομικούς όρους) και την αγάπη του κόσμου ταυτόχρονα. Τώρα έχεις την πελατεία των απολιτικών ηλιθίων που δήθεν κοιτούν μόνο τον καλλιτέχνη. Βραβεία από τα ξεπουλημένα κανάλια και τα σάλια των αστών και του star system. Μη ζητάς και σκεπτόμενους ανθρώπους να σε υποστηρίξουν. Τους έχεις πουλήσει εδώ και πολλά χρόνια και τώρα σε φτύνουν, όπως σου αξίζει. Γελοίε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. προs 20 Μαρτίου 2.24 καλά τα λέs..
    Nai!Πολέμησε(αυτόs kai η παρέα του) σε όλα τα πεδία! Aλλα σε πια?
    Των επιχορηγούμενων συναυλιών,των
    εκπομπών στην ΕΡΤ,του ΟΑΚΑ και
    μάλιστα σε μια εποχή που για να
    κάνειs εκπομπή και συναυλία
    στο νεοδόμητο ΟΑΚΑ θα έπρεπε να
    έχειs πράσινη γλώσσα..
    Πολέμησε!τι κι αν δεν υπηρέτησε! Στιs δημόσιεs σχέσειs με
    πολιτικούs εξουσίαs πχ Μητσοτάκηs..
    Κι όλο κριτική στο σύστημα τάχα
    άλλα μόνο έξω απο αυτό δεν ήταν!
    Τέλοs, όταν έναs
    είναι στρατιώτηs kai τρώει καταπίεση, ενώ εναs άλλοs την κοπανάει ,κάνει δίσκουs που μιλάν
    κι απο πάνω για Eλληνισμούs,Kύπρο
    κι Ορθοδοξίεs,ποιοs ανήκει στην
    τσογλανοπαρέα τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ...aaaaaaxxxxxxx κεινο που με τρωει
    κεινο που με σωζει
    ..ειναι π'ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΕ
    σαν τον καραγκιοζη , ΝΙΟΝΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Θυμάσαι που μπαινόβγασινεςστην νευρολογική και ψυχιατρική κλινική του 401 στο γουδι τ.Σε θυμάμαι εμπαινα σκοπός εκεί. Εν τέλει έμασθα ΄λοτι δεν υπηρέτησεςβγήκες ι5 ι6 ενω εγώ ο μαλάκας
    υπηρέτησα 27 μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. "...με πόση ένταση και πάθος γίνονται πρώτοι οι τελευταίοι..."
    Η Παναγιωτοπούλου σας γνώρισε και μίλησε για σας, εσείς γνωρίσατε τη Παναγιωτοπούλου; για ψάξτε το λίγο, μήπως να της βγάζαμε το καπέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *