Γράφει ο Κώστας Λεμονίδης Ίσως ο πιο σημαντικός δίσκος του George Harrison,στη μετά τους Beatles καριέρα του,και το όχημα γιά πολλά απ’τα...
Γράφει ο Κώστας Λεμονίδης
Ίσως ο πιο σημαντικός δίσκος του George Harrison,στη μετά τους Beatles καριέρα του,και το όχημα γιά πολλά απ’τα τραγούδια που έγραψε κατά τη τελευταία περίοδο των Fab Four.
Οι ηχογραφήσεις ξεκίνησαν τη περίοδο που,ειδικά οι Lennon & McCartney,
«καβγάδιζαν» γιά το πως θα διέλυαν το πιό πετυχημένο συγκρότημα στο κόσμο και ο δίσκος κυκλοφόρησε τα Χριστούγεννα του 1970.
Το All things must pass χαρακτηρίστηκε αντίστοιχο με το σοκ που υπέστησαν οι,πριν το πόλεμο,φίλοι του κινηματογράφου,όταν η Garbo άνοιξε γιά πρώτη φορά το στόμα της σε ομιλούσα ταινία.Η Garbo μιλάει= ο Harrison είναι ελεύθερος.
Το γεγονός ότι οι Beatles καταπίεσαν το...
ταλέντο του George Harrison,αποδείχτηκε το κρυφό του όπλο,αφού στα μισά του 1970 είχε συγκεντρώσει τόσο υλικό που ο δίσκος βγήκε τριπλός.(ο πρώτος τριπλός δίσκος στην ιστορία της ροκ).
Η μουσική του έδειχνε, πως οι μυστικιστικές αναζητήσεις του, ξεκλίδωσαν πηγές δημιουργίας που τρία χρόνια νωρίτερα οι θαυμαστές του δεν φαντάζονταν ότι υπήρχαν.
Ο δίσκος αποτελείται ,σε μεγάλο βαθμό,από Ινδουιστικές αρχές μεταμορφωμένες σε τραγούδια, και κάθε βασική αρχή της Ινδουιστικής φιλοσοφίας,έχει τουλάχιστον μία αναφορά.
Το ομώνυμο κομμάτι του δίσκου μιλά γιά τη προσωρινότητα των πραγμάτων, ενώ το “Beware of Darkness” μας προειδοποιεί γιά τη maya,τη ψευδαίσθηση του υλικού κόσμου.Τα δυό πιό πετυχημένα κομμάτια του δίσκου,μουσικά και στιχουργικά έχουν μυστηριώδεις σαγηνευτικές μελωδίες.
Υπάρχει ένα «δοκίμιο» γιά το κάρμα,”Run of the Mill” κι ένα γιά τη μετενσάρκωση,
“The Art of Dying”.Γιά τον George Harrison όπως και γιά τους περισσότερους οπαδούς του Ινδουισμού,ο υψηλότερος στόχος είναι να σπάσεις τον ατελείωτο κύκλο της αναγέννησης επιτυγχάνοντας την ένωση με το Θεό.
Στο “Awaiting on you all” δηλώνει πως υμνώντας τ’όνομα Του «θα ελευθερωθείς και θα δεις».Στο “My Sweet Lord” έκανε ακριβώς αυτό.Μιμούμενος με τη slide κιθάρα του το ινδικό όργανο sarangi,παρέσυρε το δυτικό κόσμο στο να τραγουδήσει από “Alleluia”,”Hare Krishna”.
Ο Harrison είχε τη τύχη να βρεθεί στο σωστό μέρος και να βρει τα μέλη των Delanie & Bonnie Band.Οι Jim Gordon (ντραμς), Carl Radle (μπάσο) και ο Bobbie Whitlock (πλήκτρα) είχαν έρθει στην Αγγλία γιά να βρεθούν με τον Eric Clapton (και να γίνουν Derek & The Dominoes).Όλοι μαζί είχαν βρεθεί τη προηγούμενη χρονιά όπου συνόδευαν τους Delanie & Bonnie στη περιοδεία τους.
Μαζί μ’αυτούς ο Ringo Starr,ο Jim Keltner και ο Ginger Baker (ντραμς),ο Billy Preston και ο Gary Brooker των Procol Harum (πλήκτρα) ο Klaus Voorman (μπάσο) και πολλοί άλλοι,γιά να χτίσουν το «τείχος του ήχου» που ήθελε ο παραγωγός του δίσκου Phil Spector.
Σε πολλά κομμάτια υπάρχουν τέσσερις ακουστικές κιθάρες ή δύο μπάσα το ένα πάνω απ΄το άλλο, έγχορδα και πνευστά,όλα θαμένα βαθειά στη μίξη αφού η άποψη του Spector ήταν ότι «κάποια όργανα πρέπει να τα αισθανόμαστε και όχι να τ’ακούμε».
Στο “Isn’t it a Pity”,μιά προσωπική αντίδραση του Harrison στο συναισθηματικό πόνο κι ένα κομμάτι που αποκαλύπτει τη βαθειά γνώση του γιά τον εαυτό του,
χρησιμοποιείται αυτή ακριβώς η συνταγή.
Εκτός απ’τον Spector μιά άλλη παρουσία είναι εμφανής.Ο Bob Dylan,αν και δεν παίζει στο δίσκο έχει προσφέρει το “If not for you” κι έχει γράψει,μαζί με το Harrison,το “I’d have you Anytime”,που πραγματεύεται τη σχέση των δύο μουσικών.
Ο διάλογος μεταξύ τους:
George Harrison – Let me in here I know I’ve been here
Let me into your heart
Let me know you let me show you
Let me roll it to you
Bob Dylan - All I have is yours all you see is mine
And I’m glad to hold you in my arms
I’d have you anytime.
Το All things must pass είχε εντυπωσιακή επιτυχία.Έγινε γρήγορα Νο 1 και στις δυό πλευρές του Ατλαντικού κι έμεινε εκεί γιά πολλές εβδομάδες.Το “My Sweet Lord”
πήγε ακόμα καλύτερα,όσον αφορά τα σινγκλς κι εξακολουθεί να είναι το σινγκλ με τις περισσότερες πωλήσεις ανάμεσα στους πρώην Beatles (εξοργίζοντας τον John Lennon κάθε φορά που τ’άκουγε στο ραδιόφωνο) και το μόνο που έγινε Νο 1 στη Βρετανία όπου το κοινό ήταν πιό αυστηρό με τις δουλειές των πρώην Fab.*
*Fab : Ο Harrison ειρωνευόταν το τίτλο Fab Four,με τον οποίο οι δημοσιογράφοι αποκαλούσαν τους Beatles.
Ίσως ο πιο σημαντικός δίσκος του George Harrison,στη μετά τους Beatles καριέρα του,και το όχημα γιά πολλά απ’τα τραγούδια που έγραψε κατά τη τελευταία περίοδο των Fab Four.
Οι ηχογραφήσεις ξεκίνησαν τη περίοδο που,ειδικά οι Lennon & McCartney,
«καβγάδιζαν» γιά το πως θα διέλυαν το πιό πετυχημένο συγκρότημα στο κόσμο και ο δίσκος κυκλοφόρησε τα Χριστούγεννα του 1970.
Το All things must pass χαρακτηρίστηκε αντίστοιχο με το σοκ που υπέστησαν οι,πριν το πόλεμο,φίλοι του κινηματογράφου,όταν η Garbo άνοιξε γιά πρώτη φορά το στόμα της σε ομιλούσα ταινία.Η Garbo μιλάει= ο Harrison είναι ελεύθερος.
Το γεγονός ότι οι Beatles καταπίεσαν το...
ταλέντο του George Harrison,αποδείχτηκε το κρυφό του όπλο,αφού στα μισά του 1970 είχε συγκεντρώσει τόσο υλικό που ο δίσκος βγήκε τριπλός.(ο πρώτος τριπλός δίσκος στην ιστορία της ροκ).
Η μουσική του έδειχνε, πως οι μυστικιστικές αναζητήσεις του, ξεκλίδωσαν πηγές δημιουργίας που τρία χρόνια νωρίτερα οι θαυμαστές του δεν φαντάζονταν ότι υπήρχαν.
Ο δίσκος αποτελείται ,σε μεγάλο βαθμό,από Ινδουιστικές αρχές μεταμορφωμένες σε τραγούδια, και κάθε βασική αρχή της Ινδουιστικής φιλοσοφίας,έχει τουλάχιστον μία αναφορά.
Το ομώνυμο κομμάτι του δίσκου μιλά γιά τη προσωρινότητα των πραγμάτων, ενώ το “Beware of Darkness” μας προειδοποιεί γιά τη maya,τη ψευδαίσθηση του υλικού κόσμου.Τα δυό πιό πετυχημένα κομμάτια του δίσκου,μουσικά και στιχουργικά έχουν μυστηριώδεις σαγηνευτικές μελωδίες.
Υπάρχει ένα «δοκίμιο» γιά το κάρμα,”Run of the Mill” κι ένα γιά τη μετενσάρκωση,
“The Art of Dying”.Γιά τον George Harrison όπως και γιά τους περισσότερους οπαδούς του Ινδουισμού,ο υψηλότερος στόχος είναι να σπάσεις τον ατελείωτο κύκλο της αναγέννησης επιτυγχάνοντας την ένωση με το Θεό.
Στο “Awaiting on you all” δηλώνει πως υμνώντας τ’όνομα Του «θα ελευθερωθείς και θα δεις».Στο “My Sweet Lord” έκανε ακριβώς αυτό.Μιμούμενος με τη slide κιθάρα του το ινδικό όργανο sarangi,παρέσυρε το δυτικό κόσμο στο να τραγουδήσει από “Alleluia”,”Hare Krishna”.
Ο Harrison είχε τη τύχη να βρεθεί στο σωστό μέρος και να βρει τα μέλη των Delanie & Bonnie Band.Οι Jim Gordon (ντραμς), Carl Radle (μπάσο) και ο Bobbie Whitlock (πλήκτρα) είχαν έρθει στην Αγγλία γιά να βρεθούν με τον Eric Clapton (και να γίνουν Derek & The Dominoes).Όλοι μαζί είχαν βρεθεί τη προηγούμενη χρονιά όπου συνόδευαν τους Delanie & Bonnie στη περιοδεία τους.
Μαζί μ’αυτούς ο Ringo Starr,ο Jim Keltner και ο Ginger Baker (ντραμς),ο Billy Preston και ο Gary Brooker των Procol Harum (πλήκτρα) ο Klaus Voorman (μπάσο) και πολλοί άλλοι,γιά να χτίσουν το «τείχος του ήχου» που ήθελε ο παραγωγός του δίσκου Phil Spector.
Σε πολλά κομμάτια υπάρχουν τέσσερις ακουστικές κιθάρες ή δύο μπάσα το ένα πάνω απ΄το άλλο, έγχορδα και πνευστά,όλα θαμένα βαθειά στη μίξη αφού η άποψη του Spector ήταν ότι «κάποια όργανα πρέπει να τα αισθανόμαστε και όχι να τ’ακούμε».
Στο “Isn’t it a Pity”,μιά προσωπική αντίδραση του Harrison στο συναισθηματικό πόνο κι ένα κομμάτι που αποκαλύπτει τη βαθειά γνώση του γιά τον εαυτό του,
χρησιμοποιείται αυτή ακριβώς η συνταγή.
Εκτός απ’τον Spector μιά άλλη παρουσία είναι εμφανής.Ο Bob Dylan,αν και δεν παίζει στο δίσκο έχει προσφέρει το “If not for you” κι έχει γράψει,μαζί με το Harrison,το “I’d have you Anytime”,που πραγματεύεται τη σχέση των δύο μουσικών.
Ο διάλογος μεταξύ τους:
George Harrison – Let me in here I know I’ve been here
Let me into your heart
Let me know you let me show you
Let me roll it to you
Bob Dylan - All I have is yours all you see is mine
And I’m glad to hold you in my arms
I’d have you anytime.
Το All things must pass είχε εντυπωσιακή επιτυχία.Έγινε γρήγορα Νο 1 και στις δυό πλευρές του Ατλαντικού κι έμεινε εκεί γιά πολλές εβδομάδες.Το “My Sweet Lord”
πήγε ακόμα καλύτερα,όσον αφορά τα σινγκλς κι εξακολουθεί να είναι το σινγκλ με τις περισσότερες πωλήσεις ανάμεσα στους πρώην Beatles (εξοργίζοντας τον John Lennon κάθε φορά που τ’άκουγε στο ραδιόφωνο) και το μόνο που έγινε Νο 1 στη Βρετανία όπου το κοινό ήταν πιό αυστηρό με τις δουλειές των πρώην Fab.*
*Fab : Ο Harrison ειρωνευόταν το τίτλο Fab Four,με τον οποίο οι δημοσιογράφοι αποκαλούσαν τους Beatles.
Ώ ρε θράσος, να συνεχίζουν να μιλάνε οι δεξιοί νεκροθάφτες της χώρας, οι εγγονοί και γιοί των δοσίλογων, των ταγματα(σφα)λητών, των συνεργατών των ναζί, των Χουντικών Υπανθρώπων, των προδοτών του έθνους και του ελληνικού λαού ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ για την οικονομική πολιτική??
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα τρισκατάρατα δεξιά καθάρματα, που μέσα στα 5 χρόνια της καταστροφικής τους διακυβέρνησης, ανέβασαν το δημόσιο χρέος της χώρας από 180 δις (που ήταν το Μάρτιο του 2004- ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΘΝΟΥΣ!!!!) σε 300 δις ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009!!!
ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ, ΟΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΟΙ, που μόλις έχασαν τον έλεγχο – ΕΛΛΕΙΜΜΑ 15,4% ΓΙΑ ΤΟ 2009 ?!?!?!?!?!?!? (και μαζί τα αβγά και τα πασχάλια!!!) άρχισαν οι αχρείοι να λένε και ψέματα στην Ευρώπη, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΥΤΙΛΙΣΟΥΝ ΩΣ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΩΣ ΛΑΟ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ!!!!
ΟΥΣΤ, ΑΠΟ ΔΩ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!
ΕΚΕΙ, ΕΚΕΙ, ΕΚΕΙ ΣΤΟ 20% ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ…
ΚΑΙ ΘΑ ΞΥΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΣΑΣ!!!!!
ΑΠΟΛΟΓΗΣΟΥ ΤΩΡΑ...11,54 ΖΩΑΑΑΑΑΑΡΕ. ΠΑΣΟΚσκατόπραγμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώρα 22 εκ. ευρώ της Αννας Νταλάρα στους συνδικαλιστές!
ΠΑΣΟΚ: ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΑΣ ___________________
Ετσι εξηγείται γιατί μουγκάθηκαν!!
Η αρμόδια για την εργασία ……
υφυπουργός στην εποχή του ΔΝΤ υπέγραψε υπερωρίες έως και 40 ωρών ανά μήνα που θα κοστίσουν 2,7 εκατ. ευρώ μέσα στο 2011 αλλά κι επιχορηγήσεις 19,2 εκατ. ευρώ στα Σωματεία των...
εργαζόμενων.
Την στιγμή που το σύνολο του ελληνικού λαού καλείται σε αιματηρές θυσίες, άθικτα παραμένουν τα οικονομικά προνόμια που απολαμβάνουν από τον κρατικό προϋπολογισμό οι συνδικαλιστικές οργανώσεις. Κι αυτό μάλιστα δια χειρός της αρμόδιας υφυπουργού Εργασίας κας. Άννας Νταλάρα....
Όπως σήμερα παρουσιάζουμε ούτε λίγο, ούτε πολύ 19,2 εκατ. ευρώ θα δαπανηθούν συνολικά σε επιχορηγήσεις προς τις εργατοϋπαλληλικές οργανώσεις μέσα στο 2011 από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Προστασίας με υπογραφή της κυρίας υφυπουργού. Πρόκειται για χρήματα που θα διανεμηθούν στις διάφορες συνδικαλιστικές οργανώσεις όπως είναι για παράδειγμα ο Σύλλογος Υπαλλήλων υπουργείου Εργασίας ή ο Πανελλήνιος Σύλλογος προσωπικού εργατικής Εστίας. Κοινώς η κυβέρνηση δια χειρός της υφυπουργού κας Άννας Νταλάρα για να διατηρεί κοινωνικές ισορροπίες και να μην δει τη συμμετοχή κι άλλων συνδικάτων στις κινητοποιήσεις και τις ογκούμενες πορείες διαμαρτυρίας για το Μνημόνιο, από την πίσω πόρτα δεν φείδεται να δώσει πολύ χρήμα κι ας ζητά κατόπιν θυσίες από τον υπόλοιπο λαό για «συμμάζεμα του Κράτους». Θα πρέπει να τονίσουμε πως οι πόροι αυτοί διαχειρίζονται από συγκεκριμένα πρόσωπα όπως ο γνωστός για τις σχέσεις του με το κυβερνών κόμμα πρόεδρος των εργαζόμενων στο υπουργείο Εργασίας κ. Ηλίας Κιούλος. O Γορτύνιος συνδικαλιστής μάλιστα συμμετέχει ενεργά σε πολιτικές εκδηλώσεις υποψηφίων βουλευτών της ιδιαίτερης πατρίδας του ενώ αποτελεί σύμφωνα με πηγές τον «κυματοθραύστη» της κάθε πολιτικής ηγεσίας στον τομέα ευθύνης του.
iefimerida.gr
Είναι δυνατόν αυτή η είδηση να αληθεύει ;
Από τη μία ξεζουμίζουν τους Ελληνες εργαζόμενους και συνταξιούχους, ακούμε για νέα μέτρα και φορολογίες κι από την άλλη δίνουν αφειδώς χρήματα δια της πλαγίας οδού στους συνδικαλιστές ώστε να κρατάνε το στόμα τους κλειστό ;
Ακόμα και το πενιχρό επίδομα του ΟΑΕΔ σκέφτονται να περικόψουν,τα φαρμακεία και οι προμηθευτές των νοσοκομείων είναι απλήρωτοι με αποτέλεσμα την απίστευτη ταλαιπωρία ασφαλισμένων και αρρώστων κι αυτοί βουλώνουν στόματα από το παράθυρο ;
Σήμερα κιόλας να διευκρινιστεί τι είδους παροχές είναι αυτές προς τις συνδικαλιστικές οργανώσεις κι αν υπάρχει έστω και δόση αλήθειας στο δημοσίευμα να ξεκουμπιστούν όλοι τους !
ΣΗΜΕΡΑ ΤΩΡΑ ΑΛΗΤΕΣ ΤΡΟΚΤΙΚΑ
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$