GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Forum για τη Μεταρρύθμιση στην Εκπαίδευση...

Από το http://margaritaschool.blogspot.com/ " Το παιδαγωγικό και γνωστικό έλλειμμα που αφήνει πίσω του το δημόσιο σχολείο ισοδυναμεί...

Από το http://margaritaschool.blogspot.com/
"Το παιδαγωγικό και γνωστικό έλλειμμα που αφήνει πίσω του το δημόσιο σχολείο ισοδυναμεί με έλλειμμα κοινωνικών δικαιωμάτων που πλήττει ολόκληρη την κοινωνία...
Απευθυνόμαστε σε όλους τους εκπαιδευτικούς που δεν ανέχονται άλλο την προσωπική και επαγγελματική τους απαξίωση, αλλά και την υποτίμηση του θεσμού που υπηρετούν, και συνειδητοποιούν ότι η ανάγκη για Μεταρρύθμιση της Εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της παρούσας κρίσης, είναι δραματικά επείγουσα και επιβεβλημένη."
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου, ώρα 10:30 π.μ.
46ο Γυμνάσιο Αθήνας
Ασκληπιού 181 (προς τη Λεωφ. Αλεξάνδρας)
Πρόγραμμα
10:30 Προσέλευση –Καφές – άνοιγμα καταλόγου για...
 ομιλίες/τοποθετήσεις
11:00 Εισηγήσεις – Τοποθετήσεις
13:30 Ίδρυση Φόρουμ - Έγκριση καταστατικού
14:30 Στόχοι - Συμπεράσματα
15:00 Εκλογή προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής
Εδώ και καιρό το εκκρεμές της Δημόσιας Εκπαίδευσης αιωρείται ανάμεσα στην απαξίωση και την αβελτηρία.
Το Δημόσιο Αγαθό της Εκπαίδευσης πλήττεται ολοένα από πολιτικές επιλογές και νοοτροπίες που συντηρούν την προχειρότητα, την αναξιοκρατία και την επίφαση μιας διαρκώς προσδοκώμενης μεταρρύθμισης που ποτέ ουσιαστικά δεν έρχεται. Στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης η ήδη ισχνή χρηματοδότηση της δημόσιας παιδείας εξανεμίζεται με αποτέλεσμα την υποβάθμιση, κοινωνική και οικονομική, σχολείου και εκπαιδευτικών. Η γενικευμένη απαξίωση του παιδαγωγικού/γνωστικού ρόλου του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών στη συνείδηση των μαθητών και της κοινωνίας, οι αδιέξοδες και αναποτελεσματικές απεργίες, οι εθιμικές καταλήψεις, ο συμβιβασμός με το πνεύμα του «τίποτα δε γίνεται», η γραφειοκρατική ακαμψία και η δημοσιοϋπαλληλική ανευθυνότητα, οι πελατειακές σχέσεις και η έλλειψη δημιουργικότητας κάνουν το τοπίο πιο ζοφερό.
Οι αξιόλογες προσπάθειες μεμονωμένων σχολείων και εκπαιδευτικών, που σίγουρα δεν είναι λίγες, δεν παύουν να μοιάζουν με φωτεινές εξαιρέσεις μπροστά στη γενικευμένη εικόνα της παθογένειας, που πλήττει μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και ολόκληρη την κοινωνία. Το παιδαγωγικό και γνωστικό έλλειμμα που αφήνει πίσω του το δημόσιο σχολείο ισοδυναμεί με έλλειμμα κοινωνικών δικαιωμάτων που πλήττει ολόκληρη την κοινωνία, κυρίως όμως τους κοινωνικά αδύναμους.
Είναι προφανές ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί! Αν θέλουμε να λεγόμαστε εκπαιδευτικοί λειτουργοί, δεν μπορεί να εμμένουμε στη δυσαρέσκειά μας για τα κακώς κείμενα, για τον μισθό μας που περικόπτεται, ή για τον «μπαμπούλα» της «περιβόητης» αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Δεν μπορούμε να περιοριζόμαστε στο να εκδηλώνουμε μονίμως μια στείρα αντίδραση απέναντι στην εκάστοτε κυβερνητική δράση, ούτε να αρθρώνουμε έναν «κούφιο» αντίλογο απέναντι στις όποιες πολιτικές του εκάστοτε υπουργού παιδείας.
Ως επιστήμονες και λειτουργοί της εκπαίδευσης οφείλουμε εμείς πρωτίστως να έχουμε λόγο και συγκεκριμένες προτάσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία, τη δομή και λειτουργία του δημόσιου σχολείου και τον ρόλο μας ως λειτουργών. Οφείλουμε να επινοήσουμε νέες μορφές αλληλεγγύης και κοινής δράσης με τους μαθητές μας και τους γονείς τους. νέες μορφές συλλογικής κινητοποίησης με άξονα την υπεράσπιση του δημόσιου εκπαιδευτικού αγαθού, ώστε να έχουμε την κοινωνία στο πλευρό μας. Πρέπει να αντιστρέψουμε τους ρόλους και να ξεφύγουμε από την κακοδαιμονία και τη μιζέρια του εκπαιδευτικού που στέκεται απαθής απέναντι στις εξελίξεις, και να σκεφτούμε εμείς οι ίδιοι τι σχολείο θέλουμε και πώς θα το κάνουμε πραγματικότητα. να αναλάβουμε εμείς την πρωτοβουλία διατύπωσης μεταρρυθμιστικών προτάσεων, μακριά από τη συντεχνιακή νοοτροπία που αντιμετωπίζει το υπουργείο ως εκ προοιμίου εχθρό και αμετακίνητο στη στάση του.
Απευθυνόμαστε σε όλους τους εκπαιδευτικούς που δεν ανέχονται άλλο την προσωπική και επαγγελματική τους απαξίωση, αλλά και την υποτίμηση του θεσμού που υπηρετούν, και συνειδητοποιούν ότι η ανάγκη για Μεταρρύθμιση της Εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της παρούσας κρίσης, είναι δραματικά επείγουσα και επιβεβλημένη.
Αντιμετωπίζουμε την αναγκαιότητα της μεταρρύθμισης ως εγχείρημα με αναφορά στην κοινωνία και με στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων που καθηλώνουν το Δημόσιο Σχολείο και δεν του επιτρέπουν να αξιοποιήσει τις υπαρκτές δυνατότητές του.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
Ανανιάδου Αναστασία, 46ο Γυμνάσιο
Αντωνίου Γιάννης, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Γαβρίλη Δάφνη, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Δημόπουλος Ευθύμης, 6ο Δημοτικό Βριλησίων
Δρίβας Θανάσης , 42ο Λύκειο Αθήνας
Καστάνας Λεωνίδας, 1o ΕΠΑΛ Aγ. Αναργύρων
Κλάπας Παναγιώτης, ΕΠΑΛ Πρέβεζας
Κόχιλας Νικόλαος ΠΕ 19_20 ΠΕ,ΔΕ, ΕΑ
Κυβέλος Χρήστος, Βιολόγος, 2ο Γενικό Λύκειο Δάφνη
Κωσταντάτος Σπύρος, 23ο Γυμνάσιο Αθήνας
Κωνσταντόπουλος Ασημάκης, 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθήνας
Λιαβέρη Δήμητρα, 13ο Γυμνάσιο
Μπογιατζής Βασίλης, Γυμνάσιο-Λ/Τ Βιλλίων
Πατσαλιάς Μιχάλης, 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθήνας
Σαραντίδου Βίβιαν, 1 ΓΕΛ Χαλανδρίου
Σταθοπούλου Χαρά, 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Τάτση Αννίτα, Γυμνάσιο-Λ/Τ Βιλλίων
Τσέλιου Βάντα, 46ο Γυμνάσιο Αθήνας

4 σχόλια

  1. ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΜΑΡΙΟΡΗ Ο ΦΕΡΕΤΖςΣ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΠΕ

    ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ

    Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΙΩΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΕΙ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΦΗΕΡΙΔΕΣ

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ [ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ]ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ
    ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

    ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΜΠΑΛΕΤΟ, ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ [ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ]

    ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ [ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΥΞΗΘΙΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΚΟΝΣΕΡΒΟΙΗΜΕΝΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ]

    ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΕΡΦΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΎΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ

    ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟ ΙΔΙΟ
    ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ η/υ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΑΡΝΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΓΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΕΚΑΝΕ 400 ΑΛΛΑ ΜΗΔΕΝ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 200 ευρω

    ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ

    ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΠΑΝ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ

    ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
    ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ....

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΣ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ
    ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΕΣ ΑΣ ΠΡΟΣΓΕΙΟΥΘΟΥΜΕ
    ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΑΣ

    ΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΗΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ , ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟΣ Ο ΓΙΑΛΟΣ
    ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΖΕΣΑΙ ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ "ΦΥΣΙΚΗ" ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πασοκ

    Σκεπτισμος στην Μηλιωη
    οικουμενικη κυβερνηση Πασοκ ειπε ο δρ Κουτσουκος!

    Ακουγεται οτι ο δοκτωρας εχει στα χερια τοου αποδεικτικα εγγραφα του σκανδαλου ευρωπαικα προογραμματα Ασπαιτε κλπ.

    Ερχεται χαλασμος

    Νινα Πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @1 Δεκ 2010 11:55:00 π.μ.
    να εχεις οτι ποθείς , μπράβο σου ,λογια σταράτα , λογια αληθινά
    γονιός όπως και συ που σε καταλαβαίνει

    ολοι φταιμε , ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
    πρέπει να δούμε τιο θα κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @1 Δεκ 2010 11:55:00 π.μ.
    να εχεις οτι ποθείς , μπράβο σου ,λογια σταράτα , λογια αληθινά
    γονιός όπως και συ που σε καταλαβαίνει

    ολοι φταιμε , ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
    πρέπει να δούμε τιο θα κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *