GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο ελληνικός στρατός σκοτώνει...

Από το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ http://www.diktiospartakos.blogspot.com/ Τα θύματα των συνθηκών , της ακραίας πολεμικής εκπ...

Από το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
http://www.diktiospartakos.blogspot.com/

Τα θύματα των συνθηκών, της ακραίας πολεμικής εκπαίδευσης που επιβάλλουν τα νατοϊκά πρότυπα και οι ανάγκες του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού, της αυθαιρεσία των διοικήσεων και τα άχρηστα-επικίνδυνα οπλικά συστήματα, εκτινάσσονται.
24 Αυγούστου, αυτοκτονεί διά απαγχονισμού ένας 19χρονος στο 601 Τ.Π. Κιλκίς. Οι «ανώνυμες πηγές του...
 Πενταγώνου» αναφέρουν: «έλα μωρέ, ένα 19χρονο τσιγγανάκι ήταν, παιδί εξαμελούς οικογένειας, που καυγάδιζε όλο το απόγευμα με την γκόμενα»!
22 Αυγούστου, 3:30 τα ξημερώματα κατέληξε αιφνίδια ένας 19χρονος νεοσύλλεκτος στο Κέντρο Εκπαίδευσης Κορίνθου. Διάγνωση: πνευμονικό οίδημα. Βαριές οι ευθύνες του Υγειονομικού που στην διάρκεια της κατάταξης περιορίζεται σε εικονικές εξετάσεις, ενώ γονείς καταγγέλλουν ότι το παλικάρι αντιμετώπιζε όλο το απόγευμα άσθμα και διαρκές έντονο βήχα, εκλιπαρώντας αξιωματικό να επισκεφτούν τα ιατρεία. Απάντηση: «σκάσε και κοιμήσου, θα πάμε το πρωί».
19 Αυγούστου, κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης στη Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών, σκοτώνεται πέφτοντας από ύψος 22 μέτρων, ο Σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού Γ.Λυκάκης.
16 Αυγούστου, παρ ολίγο νέα τραγωδία όταν πανάρχαιο ελικόπτερο τύπου UH-1H Χίουι, παρουσιάζει μηχανική βλάβη και πραγματοποιεί έκτακτη προσγείωση στο Βόλο.
13 Αυγούστου, ο 27χρονος Π.Π., επιστρέφοντας μόλις από αναβολή στο Κ.Ε.Κορίνθου, έχοντας κριθεί υγιείς, αισθάνεται δυσφορία, παρουσιάζει αναπνευστικά προβλήματα και στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου που μεταφέρεται πεθαίνει. Η διάγνωση: «πνευματικό οίδημα», αποκρύπτοντας τις ευθύνες Υγειονομικού και Διοίκησης της μονάδας.
11 Αυγούστου, ελικόπτερο με τριμελές πλήρωμα της Π.Α. τύπου ΑΒ-205 απογειώνεται από την Σαντορίνη. Σε 15 λεπτά ο κινητήρας του «κράτησε» και το ελικόπτερο «βούτηξε». Με αυτοθυσία ο πιλότος καταφέρνει να το προσγειώσει σε ξέρα, ένα μίλι από την Ανάφη.
30 Ιουλίου, σκοτώνονται από πτώση ενός άχρηστου πολεμικού ελικοπτέρου Απάτσι ο Ταγματάρχης Α.Δ. και ο Αρχιλοχίας Κ.Γ. Τα Απάτσι παρουσιάζουν κατασκευαστικό πρόβλημα στα ηλεκτρονικά συστήματα, υπήρξαν για χρόνια, 12 από αυτά, αποθηκευμένα σε ακατάλληλες συνθήκες (εκτεθειμένα στη υγρασία του Ελληνικού) καθώς ο Μεϊμαράκης δεν τα παραλάμβανε εξαιτίας αθέτησης της συμφωνίας από την Boeing. Στην υπηρεσία τα ενέταξε διαταγή του Βενιζέλου, ενώ ακολούθησε σύγκρουση με την εταιρεία που διεκδικεί την πανάκριβη συντήρηση τους.

37 σχόλια

  1. Πασοκ

    Σκανδαλιδης Σγουρος Μιχας δρ Κουτσουκος Μπεη..ολοι μαζι παιδια

    δεν εχουμε πολυτελεια για προσωπικα τωρα!

    Αυτα λεγαν στην Μηλιωνη πριν λιγο!

    Μηνας Πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κακή συντήρηση είναι γνωστή σε όλη την Ελλάδα εδώ και χρόνια μιας και είτε δεν υπάρχουν κονδύλια είτε αυτά τα κατατρώνε οι διάφοροι μεσάζοντες και λαμόγια υπουργοί.

    Αλλά μη τρελλαθούμε κιόλας ότι η εκπαίδευση στο στρατό είναι σκληρή. Δε μπορώ να ακούω μαλακίες. Ρωτήστε ο καθένας 10 φίλους σας που υπηρέτησαν τη τελευταία δεκαετία πόσες βολές κάναν. Πολλοί λίγοι θα έχουν κάνει πάνω από 10 βολές σε ολόκληρη τη θητεία τους. Και ακόμα λιγότεροι πάνω από 5 σοβαρές ασκήσεις. Όσο για την φυσική κατάσταση του στρατεύματος δε το συζητάω αν βάλεις 100 φαντάρους να τρέξουν 3 χιλιόμετρα με όλπλο κράνος κι εξάρτηση οι 85 θα εγκατα΄λείψουν στο 1,5 το πολύ. Στρατός είναι δεν είναι παιδική χαρά Έλεος πια με το να μη πάθουν κάτι τα καημένα τα παιδάκια μας και ζοριστούν. Οι μισοί βγαίνουν από τη θητεία τουλάχιστον 7 κιλά βαρύτεροι απ ότι μπήκαν από το πολύ ΚΨΜ και τις τυρόπιτες. Οι αξιωματικοί φυσικά μιας και κάνουν καριέρα πλέον και δε πολυνοιάζονται για τη κατάσταση του στρατεύματος σιωπηλά συνενούν σε αυή τη κατάσταση για να πάρουν τη προαγωγή.

    Λες κι εμείς δε πήγαμε στρατό. Άντε ε τις μαλακίες ανακονώσεις. Κι όχι δεν ανήκω σε κανένα εθνικιστικό κόμμα, οργάνωση κτλ. Της επαναστατικής αριστεράς είμαι αλλά με τέτοια κοινωνία όχι επανάσταση δε θα κάνουμε αλλά ούτε την Αθήνα δε θα έχουμε σε πολύ λίγο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με υπουργό κομπλεξικό που αντιμετωπίζει τους ένστολούς ως τους τελευταίους πολίτες αυτής της χώρας και μηδενικές πιστώσεις για συντήριση των μονάδων το στράτευμα έχει διαλύσει.
    Ουτε αυτό δεν πήρε χαμπάρι ο ΓΑΠ να τον αλλάξει ,μπας και διασωθεί κάτι.Ο φίλος του υφυπουργός τι κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Δεξια Κυρίου"

    Του Θωμα Ακρωτηριανάκη

    Διαβάζουμε απο το μπλογκ του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου,
    σε ένα κείμενο που αυτος αναδημοσιεύει :
    "... η χωρίς Θεό καί χωρίς Εθνικά ιδανικά, Παιδεία του νέου ΠΑΣΟΚ.",
    δείτε το : http://mkka.blogspot.com/2010/07/blog-post_26.html

    Δυστυχως το πιο πάνω απόσπασμα δεν εκφράζει την Εκκλησία και
    θυμίζει την ιδεολογία της χούντας,περι μιασμάτων.
    O Αμβρόσιος και λίγοι άλλοι μητροπολίτες,αποτελουν μια φθίνουσα,μια υπο εξαφάνιση,
    και μια μη εκφράζουσα την Εκκλησία,την Ορθοδοξία ομάδα,
    τη λεγόμενη "Δεξια Κυρίου".

    H "Δεξια Κυρίου" κάνει στο ΠΑΣΟΚ,σε σύγκριση με τη ΝΔ, πιο έντονη,
    και απολύτως λαθεμένη και άδικη,κριτικη ,πράγμα που δεν εκφράζει την Εκκλησία,την Ορθοδοξία (εξ άλλου αυτο φαίνεται και απο το πιο πάνω απόσπασμα),ενω θα έπρεπε να τηρει ίσες αποστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΣΟΚ

    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΜΟΝΟ
    ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

    οι
    ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ
    ΚΑΨΜΠΕΛΗΣ
    ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ
    ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ
    ΔΙΟΝΥΣΗΣ
    ΝΑΣΟΣ

    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΟ-ΠΟΥΣΤΡΟΥΔΕΣ!!

    ΠΑΣΟΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oi stratokauloi opws o prohgoumenos kurios kalutera na mhn miloun panw apo nekrous pou den eftai3an se tipote. Oso gia tis "karieres" twn a3iwmatkwn (karabanades legontai an den 3ereis file mou) 3eroume polu kala ti "paizei". Mis8os 3ekourastos gia ton ka8e agramato, kafedaki me 0,50 euro kai tzampa mpanakia sta KAAY. Auta palikare na ta peis se kapoio amerikanaki, oxi se emas. Phgame kai emeis ekei, oxi mono esu. Otan omws psofaei kapoios karabanas ton bgazoun kai hrwa, oi stratiwtes einai zwa gia autous. Stratos prepei na uparxei kai malista dunatos, oxi omws me autes tis sun8hkes. Kai mia erwthsh: Phge pote kanenas fulakh gia ton adiko 8anato kapoiou stratiwth? An den 3ereis 'h an adunateis na grapseis mia protash file, kalutera na mhn grafeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΗΔΞΧΤΕΙΤΕ ΡΕ ΖΩΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ.
    ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ Ε ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοκ-Πασοκ

    Σκανδαλιδης Σγουρος Μιχας δρ Κουτσουκος Μπεη Τζούλια, Νετανάχιου, Καντάφι, Ντούβλη, Μαντέλης..ολοι μαζι παιδια

    δεν εχουμε πολυτελεια για διαφωνίες τωρα! Η μοιρασιά και το γαμήσι μετά!

    Αυτα λεγαν στην Μηλιωνη πριν λιγο!

    Μηνας Πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Opoios den mporei na apanthsei logiko einai na brizei. Mporw kai egw na brisw mikra karabano8remena kai agrammata paidakia , alla den 8a to kanw. Oute kwloaristeros eimai oute tipote, to anti8eto pisteuw, pws h brwmoaristera mono kako ekane ston topo mas. Alla oute kai malakas kollhmenos eimai. Gamhste tous agrammatous dhmosioupallhliskous tou stratou wstw na kanoun thn douleia tous kai na mhn ka8ontai olh mera se mia karekla gelwntas me olous emas pou douleuoumai se duo douleies gia na zhsoume. Telos stous magkes tou dhmosiou kai eidikotera stous karabanades. na uparxei dunatos stratos giati exoume mounopana geitones, alla oxi tempelxanikia kai apra3ia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΑΜΠΙΡΙΑ

    ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μηνας Πασοκ

    31 Αυγ 2010 4:50:00 μ.μ.



    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΑΣΟΚΤΣΗΔΕΣ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Profanws o filos mas pou mas protrepei na paroume ta xeria mas apo ton E.S. trwei apo ekei kai pinei tzampa. Logiko loipon na 8umwnei. Na eisai kala file mou, egw o malakas kai aloi polloi malakes se plhrwnoume gia na mas to paizeis magkakos esu kai oi agrammatoi filoi sou. Tempelxanades, koproskula twn L.A.F. kai twn prathriwn. "Mia zwh kai shmera" mh milate se emas pou douleuoume. Apo emas ginate magkes, gamw thn monimothta sas, esas kai tou ka8e dhmosioupallhliskou, apo ton teleutaio karabana mexri tous upourgous kai tous bouleutes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 31 Αυγ 2010 6:00:00 μ.μ

    ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΙΚΡΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΕΣΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.
    ΚΡΙΜΑ ΣΟΥ. ΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
    ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
    ////////////////////////////////
    Ο Σπάρτακος τό λιγότερο πού θά σάς
    έλεγε είναι:
    Πάρε 10,χτένισε τό λιοντάρι καί
    γάμησε τόν Κράσο.
    Όχι μ΄αυτή τή σειρά απαραίτητα.
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ Η ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΛΑ.ΒΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ Ν.Δ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΡΕ ΞΕΦΤΗΛΕΣ ΑΥΤΟΙ Η ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 31 Αυγ 2010 6:00:00 μ.μ.


    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ,ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ,Η ΟΣΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ,ΚΑΛΟ-ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ,ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΒΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.



    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΥΤΗ Η "ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ" ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ , ΞΑΝΑΛΕΩ:



    ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΗΦΙΝΑ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΕΤΡΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ , ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΟ ΑΝΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΙΛΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΤΩΡΑ, ΤΟΥΜΠΕΚΙ. ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΧΑΛΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ότι θα υπερασπιζόμουν το στράτευμα ούτε που το φαντάστηκα ποτέ αλλά... ξέρετε πόσα λεφτά παίρνει υπολοχαγός ας πούμε? Περίπου 900 ευρώ άρα δεν είναι κανένας ευνοημένος. Ούτε και λιγότερο μορφωμένος θεωρώ ότι είναι ο απόφοιτος της ευελπίδων από οποιοδήποτε άλλο απόφοιτο πανεπιστημίου.

    Με τους αγράμματους να τα βάλετε με τος ΕΠ.ΟΠ. και να συμφωνήσω μαζί σας. Αλλά αυτούς τους θέλετε όλοι. Από όσο ξέρω όλη η Ελλάδα για επαγγελματικό στρατό μιλάει.Κάθε φορά που κάποιος αλήτης υπόσχεται να μειώσει τη θητεία τρέχετε να ψηφφίστε όλοι για να μη ταλαιπωρηθείτε. Πως θέλετε δυνατό στρατό χωρίς να πάμε φαντάροι? Με το να κάνουμε 9 μήνες θητεία? Εγώ είμαι κατά του επαγγελματικού στρατού σε επίπεδο οπλιτών αλλά για πείτε μου πως σκατά θα γίνει αυτό αν δε θέλουμε να κάνουμε θητεία?

    Πάτε όλοι φαντάροι κάνετε 18 μήνες θητεία για να μην έχουμε χαραμοφάηδες αγράμματους δημόσιους υπαλλήλους που τους πληρώνετε όπως λέτε. Θα είναι και πολυ λιγότερο ελέγχομενο το στράτευμα σε οποιαδήποτε απόπειρα επιβολής δικτατορίας αν δεν έχει ΕΠ.ΟΠ.

    Όσσο για σένα φίλε μου που μου είπες αν τιμωρήθηκε ποτέ κανείς στο στρατό για εξήγησε μου γιατί να διαφέρει από την υπόλοιπη κοινωνία?Που τιμωρήθηκε κάποιος στην Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια? Άσε που μπορεί να είναι και περισσότερο να τιμωρηθεί κάποιος από άλλους τομείς της Δημόσιας Διοίκησης. Τουλάχιστον εγώ ξέρω Υπαξιωματικό που έχασε βαθμό όταν έκανα θητεία. Κανένα εφοριακό που να έγινε κλητήρας δε ξέρω. Όσο σκατά είναι η κοινωνία μας είναι και ο στρατός μας πολύ φυσιολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Epeidh oi perissoteroi edw (oxi oloi) lete xontres malakies kai aerologies kai epi tou 8ematos polloi ligoi egrapsan estw th gnwmh tous. Apantaw: Osoi uperaspizontai tous karabanades me ta posts tous edw einai a3ioi ths moiras tous. Einai profanws kai oi idioi karabanoskula ths kareklas 'h apla einai toso mikromualoi kai blakes kai den katalabainoun pws auth h koinwnikh omada trwei apo emas. O filos pou eipe pws se olo to dhmosio uparxei atimwrhsia, swsta milaei, apla edw eixame to 8ema tou stratou. Ston allo filo pou anaferei ton mis8o enos karabana, 8a tou pw pws enas mis8os einai megalos 'h mikros analoga me to ti kanei o dikaiouxos tou mis8ou, oxi kat' apoluth timh, dhladh 900 einai liga kai 1700 p.x. polla. Oso gia thn Euelpidwn, mporei apo kapoious na 8ewreitai isa3ia me to Panepisthmio, dikaiwma tous na pisteuoun oti 8eloun, den shmainei omws pws einai kai gnwstes ths anwtaths ekpaideushs. Dhmokratia exoume, as lene oti 8eloun. Oi idioi geloiopoiountai me tis malakies pou lene, alla etsi einai, otan o ka8e agrammatos milaei gia 8emata pou den katexei, logiko einai na petaei kotsanes. Ston filo pou me ebrise den 8a apanthsw giati den exei nohma, einai ektos 8ematos o tupos, den a3izei na ton kanthliasw, einai to mono eukolo. Kati akousa gia mpoulhdes, swsth h anafora tou filou, auta ta busmata prepei na papsoun, Egw proswpika phga fantaros gia 12 mhnes kai malista sthn parame8orio kai oxi spiti mou kai an htan megaluterh h 8hteia kai pali 8a phgaina giati eimai Ellhnas. Den eimai omws kai gidi opws polloi edw pou kanoun pws den blepoun thn apra3ia twn monimadwn kai ta skata tou strateumatos. Gia osous alh8eia den katalabainoun, apla den exw na pw kati, tosaa katalabainoun, tosa lene. Kai telos epeidh douleuw kai plhrwnw forous dikaioumai na milaw gia kati remalia tou dhmosiou opws oi karabanades kai ta tsirakia tous opws kapoioi pio panw. Kala, gia ta epopia 8a sumfwnhsw kai me to parapanw. File, h sterhsh ba8mou den einai timwria, gia kane esu mia malakia ston idiwtiko xwro kai pes meta tou ergodoth na sou kanei sterhsh ba8mou. Einai malakies auta pou les pitsiriko. osoi apo edw eiste karabanades mhn ntrepeste na to grapsete, "mpam" kanete. Paw gia upno giati aurio douleuw, blepete den kanw egw uphresia AYDM kai epopth apo thn karekla kai to krebataki, kanw kanonikh douleia. Perasate kala to kalokairi sta tzampa KAAY? Egw ta plhrwsa. Phrate pragmata apo ta prathria? Ta 3analeme se ligous mhnes pou arxizoun oi nees perikopes stous mis8ous sas, ekei na sas dw. Kai o upoloxagos me ta 900 an den einai euxaristhmenos as paei e3w ston idiwtiko tomea na brei douleia an tolmaei kai na parei kai pio polla. Afou opws lene kapoia filarakia edw einai kai apofoitos Panepisthmiou. "Mia zwh kai shmera", 8a ka8este prosoxh otan sas milane polites, autoi sas plhrwnoun. Estw kai sta posts. Allages sto dhmosio edw kai twra, apo ton teleutaio brwmokarabana mexri upourgous kai bouleutes. Euxaristw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Egw ftaiw pou ka8omai kai asxoloumai me tous" mia zwh kai shmera"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eutuxws filaraki ta xalia mou den einai mpotes kai paralages opws ta dika sou, alla einai pantelonaki kai poukamisaki. Epishs sta xalia mou den perilambanetai to na xtypaw "prosoxes" ka8e ligo se alla noumera opes esu gia na e3asfalisw ena karbeli pswmh opws esu kai oi xaki filoi sou. Gidi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Oso gia thn pikra mou pou leei enas malakas pio panw 8a sumfwnhsw... Einai megalh pikra... na bgazeis to mhna osa bgazei enas dhmosioupallhlos karabanas se 4 mhnes. Ti les? Exw polu pikra? Gidi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Bampiria, mono kai mono apo to onoma sou katalabainw oti eisai mpazo kai malista mpazo monimh. Pare mia tsapou mazi me ta 900 tou upoloxagiskou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε μου δεν είμαι καραβανάς και μάλλον έχω χειρότερη γνώμη από σένα για τους ΕΠ.ΟΠ. αλλά σου λέω ότι ο στρατός είναι μια από τα ίδια με όλη την κοινωνία.Όσο για τον ιδιωτικό τομέα δε διαφέρει και πολύ από το στρατό όσο αφορά το επίπεδο της αξιοκρατίας. Κι εκεί βύσμα θέλει και γνωριμίες κι ας μη κρυβόμαστε. Η ευελπίδων έχει από τις υψηλότερες βάσεις ή είχε τουλάχιστον όταν έδινα εγώ πανελλήνιες άρα τουλάχιστον θεωρητικά οι υποψήφιοι της δεν είναι τα βλήματα του σχολείου που δε μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο στη ζωή τους.

    Γνώρισα πολύ αξιόλογους αξωματικούς στο στρατό όπως και πολλά σκουπίδια αλλά κοίταξε γύρω σου στη δουλειά σου και πες μου αν είναι διαφορετικά τα πράγματα? Στον ιδιωτικό τομέα δουλεύω κι από μπούφους άλλο τίποτα. Η στέρηση είναι τιμωρία και συνεπάγεται και μείωση αποδοχών. Σίγουρα όχι ότι καλύτερο αλλά όχι χειρότερα από την υπόλοιπη Δημόσια Διοίκηση. Το πρόβλημα δεν είναι οι καραβανάδες ή οι Δ.Υ. γενικά και ισοπεδωτικά. Το πρόβλημα είναι η νοοτροπία κι ο ωχαδερφισμός της Ελληνικής κοινωνίας στο σύνολο της. Οι καραβανάδες κάποιοι απο μας είναι, δε φύτρωσαν ξαφνικά και γίναν βλάκες ούτε προορίζονταν από τότε που γεννήθηκαν γι αυτό. Κι όπως σου ξαναείπα αν κι εγώ κι εσύ που κανάμε 12 μήνες είχαμε κάνει 18 όπως ήταν κάποτε θα υπήρχαν μόνο οι αξιωματικοί μόνιμοι και θα πληρώναμε λιγότερους αλλά δε το θέλουμε.

    Όσο για το ότι τους πληρώνουμε ναι το κάνουμε όπως κι οποιονδήποτε Δημόσιο υπάλληλο αλλά δε βλέπω που είναι το αφύσικο.

    Τα ΚΑΑΥ απ όσο ξέρω με λεφτά του ταμείου τους έγιναν, μπορεί και να κάνω λάθος αλλά αυτό ξέρω.

    Εγώ δε βλέπω το μισθό καθενός συγκριτικά με το τι έχει ανάγκη για να ζήσει και ναι δε θεωρώ τα 900 ευρώ αξιοπρεπή διαβίωση. Άσε που όπως και οι πυροσβέστες οι αστυνομικοί κ.α. πηρώνονται για τη μια φορά που θα τους χρειαστούμε. Ας είχε το θάρρος το κράτος όταν δεν είμαστε σε καιρόπολέμου να χρησιμοποιήσει το στρατό και για άλλους τομείς. Ας κανεί το μηχανικό τους δρόμους τις γέφυρες κτλ. Αλλά εκεί θα χαθεί η κονόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμφωνώ με κάποια από όσα λέει ο φίλος πιο πάνω, αλλά όχι με όλα. Το συμπέρασμα είναι πως ο δημόσιος τομέας πρεπει να αλάξει κάποια στιγμή για να μην αισθάνονται αδικία όσοι δεν απασχολούνται εκεί. Θα ήθελα να συμπληρώσω και κάτι: η βάση μιας σχολής αντιπροσωπεύει κυρίως τη ζήτηση της και όχι την "επιστημονικότητα" της (επιτρέψτε μου τον όρο). Πολύ καυστικά τα λόγια κάποιου προηγούμενου, αλλά έχουν κάποια βάση όσα λέει. Για τους ΕΠ.ΟΠ. δεν θα γράψω κάτι γιατί είναι τραγικά γελίο και μόνο που το αναφέρω. Θα πώ μόνο αυτό που λέει ο ανιψιός μου: ΕΠ.ΟΠ. και ΔΕΑ τον παίρνετε παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αντί να με βρίζετε και να λέτε διάφορα συνθήματα του΄τύπου μια ζωή και σήμερα και διάφορες τέτοιες μπούρδες που έχω να τις ακούσω από τότε που π΄γα φαντάρος καλό είναι να επιχειρηματολογήσετε και λίγο.

    Συμφωνώ με το φίλο που αέφερε ότι η βάση μιας σχολής είναι αποτέλεσμα της ζήτησης κι όχι του επιστημονικού αντικειμένου απλώς αναφέρω ότι η τόσο υψηλή ζήτηση και βάση σίγουρα εξασφαλίζει ότι τουλάχιστον πάνε καλοί μαθητές. Το επιχείρημα ότι καλός μαθητής δε σημαίνει απαραίτητα και πάρα πολλά το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο. Σίγουρα δεν εξασφαλίει τίποτα αλλά οι πιθανότητες είναι πολύ καλύτερες να βρεις ικανούς ανθρώπους στους καλούς μαθήτές ενός σχολείου παρά στ αλάνια του.

    Ακόμα και η πλήρης αδυναμία να εκφέρουν λόγο των περισσότερων εδώ μέσα είναι ενδεικτικό της κατάντιας τη ςκοινωνίας μας. Καταφεύγουμε σε συνθήματα φωνάζοντας πιο δυνατά προσπαθώντας να καλύψουμε την αδυναμία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λέω στον σχολιαστή
    31 Αυγ. 2010,4:03μμ
    ότι η φράση "Δεξιά Κυρίου"
    έλκει την καταγωγή της από :

    "δεξιὰ Κυρίου ἐποίησε δύναμιν,
    δεξιὰ Κυρίου ὕψωσέ με,
    δεξιὰ Κυρίου ἐποίησε δύναμιν.".
    ( = Ψαλμός 117,στίχος 15 και 16 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. >>> http://www.youtube.com/watch?v=R8JRxTkpFEw&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΠΟΠ: Επειδή Πείνασα Ορκίστηκα Πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ένα, δύο. Προσοχή. Άκυρο, ψαράδες. Καραβανάδες σας λυπάμαι πολύ. Τι κάνει η πείνα; Σε κάνει καραβανά, ΕΠ.ΟΠ., ΟΒΑ, ΕΜΘ κ.ά.. Πάνε στην Ευελπίδων για να βγούν ανθυποψαράδες με τουφέκι, στην Ικάρων για να βγούν ανθυποψαράδες με κιάλια και στην Ναυτικών Δοκίμων για να βγούν ανθυποψαράδες με πετονιά και καλάμι. Σας λυπάμαι πολύ καραβανάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. AXAXXAXAXAAAXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXAXAXXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXAAXAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρε παιδια ολα καλα και αγια.Διαβασα ολα τα σχολια και με μερικα απο αυτα συμφωνω αλλα και με μερικα αλλα οχι.Κι εγω οπως οι περισσοτεροι πηγα φανταρος και υπηρετησα οσο διαστημα ειχα να υπηρετησω.Συμφωνω πως στο στρατο βεβαια γινονται οσα και στην υπολοιπη κοινωνια.Ομως εχω την εξης αποψη:Οπως και σε αλλα κρατη,ο στρατος - ενα παραπανω στην Ελλαδα- εχει ενα σκοπο: Να προστατευει και να υπηρετει τη χωρα.Πραγμα για το οποιο υπαρχει ο στρατος.Ενα παραπανω διοτι βρισκομαστε σε κακο σημειο και με κακους γειτονες.Αυτο και μονο δικαιολογει και τους υψηλοτερους μισθους,και τις λοιπες καλλιτερες συνθηκες-οπου υπαρχουν.Κι εγω γνωρισα υπολοχαγους με αρχιδια ,αποφοιτους πανεπιστημιου και οχι μονο της Σ.Σ.Ε.Τωρα αν η λειτουργια του στρατου εχει διαστρεβλωθει,οπως αλλωστε και σε πολλους τομεις της κοινωνιας,ενα εχω να πω.Δεν παμε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρε παιδια ολα καλα και αγια.Διαβασα ολα τα σχολια και με μερικα απο αυτα συμφωνω αλλα και με μερικα αλλα οχι.Κι εγω οπως οι περισσοτεροι πηγα φανταρος και υπηρετησα οσο διαστημα ειχα να υπηρετησω.Συμφωνω πως στο στρατο βεβαια γινονται οσα και στην υπολοιπη κοινωνια.Ομως εχω την εξης αποψη:Οπως και σε αλλα κρατη,ο στρατος - ενα παραπανω στην Ελλαδα- εχει ενα σκοπο: Να προστατευει και να υπηρετει τη χωρα.Πραγμα για το οποιο υπαρχει ο στρατος.Ενα παραπανω διοτι βρισκομαστε σε κακο σημειο και με κακους γειτονες.Αυτο και μονο δικαιολογει και τους υψηλοτερους μισθους,και τις λοιπες καλλιτερες συνθηκες-οπου υπαρχουν.Κι εγω γνωρισα υπολοχαγους με αρχιδια ,αποφοιτους πανεπιστημιου και οχι μονο της Σ.Σ.Ε.Τωρα αν η λειτουργια του στρατου εχει διαστρεβλωθει,οπως αλλωστε και σε πολλους τομεις της κοινωνιας,ενα εχω να πω.Δεν παμε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. GAMIOYNTAI OI KARABANADES KAI OI MPATSOI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. an o kathenas mas ekane ena lathos stin doulia tou k kapoios pathene kati k emeis exoume tin eythini, tote tha mas kinigagane g mia zwi...
    alla otan einai o stratos tpt..
    aaaa re zwwwwwaaaaaa!!!!!!
    den eiste anthropoi eseis,zwa eiste!!!!
    ksiloma thelete oi perisoteroi ekei mesa.
    ntropiiii sas !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *