GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

H άλλη άποψη για την Αίγλη Μπαλαμάτση...

Του Σωτήρη Βαρελά http://sotirisvarelas.blogspot.com/ Διάβασα την κριτική που ασκείται στην κα. Μπαλαμάτση και στον Πρωθυπουργό για την επι...

Του Σωτήρη Βαρελά
http://sotirisvarelas.blogspot.com/

Διάβασα την κριτική που ασκείται στην κα. Μπαλαμάτση και στον Πρωθυπουργό για την επιλογή της και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις. Προσωπικά δε γνωρίζω τη κα.Μπαλαμάτση αλλά γνωρίζω και παρακολουθώ τη δουλειά της στο χώρο του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών ενώ από τα σκίτσα μου πιστεύω να έχετε καταλάβει τη διάθεση διάθεση μου για άσκηση κριτικής σε κάθε εξουσία.
Στη κουβέντα για αξιοκρατία θα ήθελα να ρωτήσω αν η κα. Μπαλαμάτση είχε με επιτυχία περάσει τα τελευταία της μαθήματα (κάτι που δεν γνωρίζω αν το έχει ήδη κάνει) θα ήταν καλύτερος άνθρωπος, πιο αξιόλογος…; Εάν οι δεξιότητες ενός ανθρώπου κρίνονται μονάχα από τις σπουδές του τότε να στελεχωθεί το κράτος με καθηγητές πανεπιστημίου.
Πέρασε όμως στα ψιλά ότι...

η κα. Μπαλαμάτση κατασκέυασε το νέο διαδικτυακό χώρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ http://www.pasok.gr/ το οποίο αποτελούσε ένα πραγματικό δύσκολο project. Για τους τεχνολογικά καταρτισμένους ο νέος ιστοχώρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ θεωρείται από τους πλέον αποδοτικούς, με διαδραστική διασύνδεση όλων τα social media χωρίς χάνει την ευκολία στη χρήση του προσφέροντας και αυτοματοποιημένη ενημέρωση σε όλα τα μέλη. Αποτελεί πρότυπο λειτουργικότητας και ευχρηστίας. Επίσης σε ηλικία 19 εργάστηκε στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 ως υπεύθυνη προγραμματισμού, στη Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας (τμήμα Διαδικτύου και Διαδραστικών Μέσων). Τα δύσκολα project που έφερε εις πέρας και οι δεξιοτητές στις νέες τεχνολογίες είναι το βιογραφικό της κα.Μπαλαμάτση,. Και αυτές τις δεξιότητες δεν τις αποκτά κανείς μόνο μέσω σπουδών αλλά κυρίως μέσω σκληρής εργασίας.
Τώρα εάν αποτελεί προσωπική επιλογή του Πρωθυπουργού (κάτι που επίσης δε γνωρίζω) νομίζω ότι και αυτό πρέπει να το χρεώσουμε στα θετικά της. Ο κ.Παπανδρέου έχει ένα “κόλλημα” θέλει οι συνεργάτες του να είναι έντιμοι και εργατικοί. Το ότι η κα. Μπαλαμάτση είναι εργατική μας το απέδειξε με το γεγονός ότι εργάζεται από τα 19 στο χώρο των νέων τεχνολογιών (ίσως και με κόστος των σπουδών της) το εάν είναι έντιμη οφείλει να μας το αποδείξει στο μέλλον κατά την άσκηση των καθηκόντων της. Παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση που τη μοναδική περίπτωση νέου ανθρώπου που θα στελεχώσει το κράτος σπεύσαμε με μεγάλη ευκολία να την “σταυρώσουμε”.
Τέλος θα ήθελα να σημειώσω το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα ο ΕΟΤ και ίσως να συνδέεται με την επιλογή Μπαλαμάτση. Ο ΕΟΤ με τη σημερινή του μορφή του απλού διεκπεραιωτή μεταξύ κράτους και τουριστικών επιχειρήσεων καθίσταται κατώτερος των συγκυριών και ανεπαρκής. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έρχονται να αλλάξουν ριζικά τον τουριστικό τομέα. Ο ΕΟΤ πρέπει να λειτουργήσει επιτέλους στα πρότυπα του http://www.tourismturkey.org/, http://www.spain.info/, http://www.visitbritain.gr/, που έχουν ως μοναδικό σκοπό τη προσέλκυση των τουριστών μέσω διαδικτύου. Ο τουρισμός παγκοσμίως αλλάζει με τα social media και το tourism 2.0 να αποτελεί την τελευταία τάση στην Ευρώπη. Πρακτικές όπως Geografical Information Systems (GIS), RFID, e-procurement, e-Marketing, e-Ticketing, Application Service Providers, VoIP, Customer Relationship Management, self-service kiosks, e-learning, mobile commerce, knowledge management systems, ERP, e-recruitment αλλάζουν σημαντικά το περιβάλλον στις τουριστικές επιχειρρήσεις. Αν η κα.Μπαλαμάτση με τις αποδεδειγμένες δεξιότητες της στο χώρο του διαδικτύου και τις νέες τεχνολογίες μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της εποχής εγώ θα συμφωνήσω με την επιλογή της.

45 σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα. Η ικανότητα φαίνεται στην πράξη και όχι στην απόκτηση πτυχίου. Το δημόσιο έχει ανάγκη από ικανούς εργατικούς ανθρώπους και όχι από "τιτλοφόρους"! Ας σημειωθεί ότι πολλοί από εκείνους που έχουν τη δυνατότητα "συλλογής τίτλων" (προπτυχιακών - μεταπτυχιακών - διδακτορικών) δεν έχουν ποτέ στην πράξη εφαρμόσει την παραμικρή γνώση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄΄ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ "ΘΑΥΜΑ".
    ΠΟΥ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΌ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ..
    ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΔΙΟΦΥΙΑ !!!!

    ΡΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ.
    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΜΑΚΑ
    ΣΟΥΡΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ.
    ΡΕ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΣΤΑ 19 ΣΟΥ
    ΑΜΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !!!!

    ΠΩ.ΠΩ..ΡΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ.
    ΤΑ ΕΜΑΘΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...
    ΑΠΟ ΤΑ 19 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΦΥΤΟ !!!!

    ΣΤΗΝ ΝΑSA.
    Πως δεν την πήραν ακόμη
    Μαστούρη ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eπιτέλους και μια αξιόλογη παρέμβαση-άποψη στον αντίποδα του καννιβαλισμού-εθνικού μας σπορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εάν οι δεξιότητες ενός ανθρώπου κρίνονται μονάχα από τις σπουδές του τότε να στελεχωθεί το κράτος με καθηγητές πανεπιστημίου.
    -----------------------

    ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο Λ Α !!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ !!!

    Ολες αυτες οι κρισεις, οικονομικες, πολιτικες κλπ., απο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ εχουν γινει !!
    Που κανουν β λ α κ ε ι ε ς με δ ι π λ ω μ α !!!



    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


    ΝΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To flouri tou 2010
    to kerdise o dr Koutsoukos sthn Milioni shmera!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηλίθιε Βαρελα, μήπως έχεις βάλει στο μάτι καμια θεσούλα στο κράτος και γλύφεις υπερασπιζόμενος το έργο της κυριας; Για να κανεις όλα αυτά που της αποδίδεις δεν χρειάζεται να πάει κανεις ούτε Γυμνάσιο. Αναγκαίο και ικανό για την καριέρα της αποτελεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός το ότι είναι κομματόσκυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχει απολυτα δικαιο για την κυρια Μπαλαματση..Εσεις στο blogs εχετε την ταση στην ευκολη κριτικη και μαλιστα χωρις να εχετε σφαιρικα την εικονα για το οτιδηποτε γραφετε. Λιγο περισσοτερη σοβαροτητα εκ μερους σας πιστευω οτι θα αναβαθμιζε την ποιοτητα του blog σας ..ο Λαικισμος εχει και αυτος ακομα τα ορια του αγαπητοι φιλοι!!!Jimmy L

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο,Μπράβο!!από τις πιο εμπεριστατωμενες αναλυσεις,διαπιστωσεις που εχω διαβάσει το τελευταιο διαστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε τα λες πολυ ωραια, αλλά για μερικούς, αν στελεχωσουμε το κράτος με διαφορους καθηγητάδες ΠΑΠΑΡΟΠΟΥΛΟΥΣ θα ειναι καλλιτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος είπε...

    ΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
    ΧΡΥΣΟΦΟΡΟ.
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ
    ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!
    31 Δεκ 2009 5:08:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΛΑ Ας ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ'''

    ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ

    ΕΔΩ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ!!

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιος ο λόγος λοιπόν να εφαρμόζουμε, δήθεν, αντικειμενικές διαδικασίες επιλογής ; Για όλες τις ανέντιμες επιλογές μας άνετα βρίσκουμε δικαιολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ
    ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ
    ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ
    ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΕΙ!!

    ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΕΣ" ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ!!

    ΣΑΚΗΣ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Εάν οι δεξιότητες ενός ανθρώπου κρίνονται μονάχα από τις σπουδές του τότε να στελεχωθεί το κράτος με καθηγητές πανεπιστημίου"

    Eχεις απόλυτο δίκιο !!!
    Γι'αυτο να στελεχωθεί με αυτούς που νοιώθουν ιδιοκτήτες της μαλακισμένης πατρίδας μας κάθε φορά που κερδίζουν τις "ελεύθερες δημοκρατικές" εκλογές. Τα κομματόσκυλα της καθε εξουσίας και τις απαστράπτουσες κωλοτρυπίδες όσων κρατούν ηττημένα τα νέα παιδιά απο πριν να γεννηθούν. Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Εάν οι δεξιότητες ενός ανθρώπου κρίνονται μονάχα από τις σπουδές του τότε να στελεχωθεί το κράτος με καθηγητές πανεπιστημίου;"

    Το να είναι κάποιος καθηγητής σε ελληνικό πανεπιστήμιο δεν πια η καλύτερη σύσταση. Πόσοι από αυτούς έχουν τα κότσια να διεκδικήσουν έδρα σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπου η κομματική/συνδικαλιστική δραστηριότητα δεν εκτιμάται όπως στην Ελλάδα. Οι δεξιότητες ενός ανθρώπου κρίνονται από τις επιτυχίες του και για επιτυχίες της συγκεκριμένης κυριας έξω από τον κομματικό χώρο δεν αξίζει τον κόπο να γίνεται κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγνώμη, αφού είναι τόσο καλή και ικανή γιατί επαγγελματικά επιζητά σταθερή και μόνιμη θέση στο κράτος. Στα 19 της χρονια στο Αθηνα 2004 από τον κολλητό του μπαμπά. Στα 25 στην Βουλή από το παράθυρο λίγες ώρες πριν τις εκλογές . Τώρα στο ΔΣ του ΕΟΤ. Να πάει στον Ιδιωτικό τομέα με τόσες αρετές και ικανότητες που έχει. Στα 40 δηλαδή να την περιμένουμε στην Προεδρεια της Δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΗ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΟΤ, ΔΕΝ ΑΡΚΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΒΜΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΙΓΛΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κακό χρόνο να έχετε καριόληδες. Πως κάνετε έτσι...να μην δείτε άνθρωπο να προκόψει.....Σε λίγο θα αποτελεί και βρισιά και κώλυμα στην καριέρα του το να είναι κάποιος κομματόσκυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ OPENGOV OI ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΕΜΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ , ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΘ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ
    ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ .. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣ ΟΤΕΛΕΙΟΣ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ .... ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ... ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ.... ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ... ΤΙ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ...
    ... ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .....
    .....ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.... ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ, ΟΙ ΚΑΘΗΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
    Διαβάζουμε στο alfavita.gr. 01.01.10: Ποιοι είναι οι μετακλητοί, ειδικοί σύμβουλοι
    και συνεργάτες του υπουργείο Παιδείας. Δεν θα σχολιάσουμε τα πρόσωπα, άνθρωποι εμπιστοσύνης της πολιτικής ηγεσίας είναι, δικαίωμά τους που τους επέλεξαν.
    Εκείνο που θα σχολιάσουμε είναι ο χώρος της πρότερης εργασίας τους (σε όσους επιλεκτικά έχει γίνει αναφορά0: Γενικό Χημείο του Κράτους, Δήμος Μεταμόρφωσης, ΕΘΕΛ. ΔΕΗ , Δήμος Αχαρνών [… υποθέτω ότι έχουν εμπειρίες και σχέση με την παιδεία] και για το γραφείο του υφυπουργού δύο αποσπάσεις από την ΑΣΟΕΕ [τυχαίο το ίδρυμα, υποθέτω δεν είναι απλά υπάλληλοι. Και βέβαια όλοι γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει πλέον ΑΣΟΕΕ , αλλά ΟΠΑ= Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας]
    Αυτά γιατί για τα άλλα δεκατρία άτομα δεν αναφέρεται καμία ιδιότητα.
    …. Και δεν ξεχνάμε … όλα είναι θέμα παιδείας … που καθιέρωσε η ΝΔ και μας εγκατέλειψε με τη βοήθεια του λαού στις 4.10.2010…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βλέπω κάποιοι είναι σε εντεταλμένοι αποστολή. Κάτι τέτοιοι απερίσκεπτοι σφουγγοκωλάριοι δίνουν συγχωροχάρτια στους επιβήτορες της εξουσίας και μετά μιλάν για δεξιότητες και παπαριές. Βρε ηλίθιε ο Παπανδρέου δεν μας τα έχει πρήξει με τα πτυχία και τους τίτλους τι κάθεσαι και γράφεις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σώπα ρε φίλε...μην τρελλαίνεσαι...Bill Gates την έχεις βγάλει την κοπέλα. Ένας απλός web developer είναι. Το site του ΠΑΣΟΚ είναι μετριότατο, το γεγονός ότι δούλεψε στο Ο.Ε.Ο.Α. ωφείλεται αποκλειστικά στο ότι είναι κομματόσκυλο και ανέλαβε αυτή τη θέση με τις γνωριμίες της.
    Και σιγά να μην ανέλαβε κανένα τρομερό πόστο, μας αράδιασες μια θέση με έναν πομπώδη τίτλο και κάτι μας είπες τώρα...μια απλή δουλειά γραφείου θα έκανε η κοπέλα. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σοβαρό στα 19 σου.
    Σκοπός μου δεν είναι να μειώσω την κοπέλα ή τις ικανότητες της. Για μένα είναι μια απλή προγραμματιστής όπως χιλιάδες άλλοι που κυκλοφορούν εκεί έξω. Απλά οι χιλιάδες άλλοι έχουν και ένα πτυχιάκι, έχουν μια σοβαρή προυπηρεσία, αλλά δεν έχουν κανένα βύσμα και δεν έχουν πάρει καμιία πίπα ώστε να καβαντζώσουν τέτοιες ωραίες θεσούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά και όμορφα όλα όσα περιγράφει η ανάρτηση...
    Όμως, η κυβ'έρνηση μίλησε για το διαχωρισμό κράτους κόμματος, για μάστερ και πτυχία που πρέπει να έχουν τα κυβερνητικά στελέχη, για επιλογές από το διάδίκτυο και τόσα άλλα...
    Κι έτσι, στο χρυσοφόρο ΕΟΤ, εκτός από την κυρία με τα τόσα προσόντα... (άραγε γιατί σκατά μας ζήταγαν πτυχία και μεταπτυχιακά;), μπήκε πακέτο και ο ο δεξιός Βρυώνης...
    ναι το παιδί θαύμα του νεοφιλελευθερισμού που προσέλαβε ο ΓΑΠ ως επαγγελματία στο ΠΑΣΟΚ, για να κάνει τους "πράσινους" μπλογκερς...
    Ναι, το παιδί θαύμα που μπήκε κι αυτός στο ΔΣ του ΕΟΤ μαζί με την κυρία (τι σύμπτωση...), που έχει την εταιρία με το sync κι ανεβοκατεβάζει μπλογκς στην κωλοεπετηρίδα του, που παίρνει τις δουλειές επιμόρφωσης του ΠΑΣΟΚ...
    Έλεος, κύριε "αρθρογράφε", δεν είμαστε ζουλού, ούτε μαλάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το κορίτσι έχει ορεξη για δουλειά και αυτό μετράει, το έχει αποδείξει επανειλημμένα, την προτελευταία φορα με τον διορισμό της στη βουλή. Το ότι δεν έχει ούτε πτυχίο από ΤΕΙ τι σημαίνει; Μήπως πρέπει να έχουμε για μέτρον σύγκρισης η πρότυπο την Τσέκου που έχοντας πτυχίο ανωτατης σχολης δεν κατάφερε να βολευτεί ούτε σε μια κατά πολύ κατώτερη μισθολογικά θέση από αυτήν της κυριας Mπαλαματση στον ΕΟΤ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Αυτός που έγραψε το ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ , ΤΟ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟ , ΤΙ έχει να απαντήσει ;
    ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΛΑ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ή τριράκι του άδειου κρανίου του.

    ΔΕΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δηλαδή στα 19 την έκαναν υπεύθυνη και της ανέθεταν πρότζεκτ επειδή ήταν παιδί θαύμα κι όχι επειδή ήταν του κόμματος; Κουτόχορτο νομίζεις ότι τρώμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΠΗΓΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ και ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ "ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ" ΤΗΣ ΜΙΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΤΙ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ... ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΣΡΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
    [ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΜΕ ΜΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δουλευόμαστε μεταξύ μας; Τα κομματόσκυλα επικρατούν.Βολεύονται και βολεύουν τους δικούς τους ανθρώπους. Όσο για το Παιδείας ετοιμάζουν θεσάρα στην κομματοσκυλίτσα γκόμενα γεροκομματόσκυλου. Ουστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το φάγατε το κορίτσι με την κακια σας. και πτυχίο από ΤΕΙ θα πάρει και διδακτορικό στην Ιατρική θα κάνει αν θέλει. Γιατί όχι, με ότι έχει ασχοληθεί μέχρι τώρα έχει πετύχει, διαθέτει background.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
    ΧΡΥΣΟΦΟΡΟ.
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ
    ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!

    31 Δεκ 2009 4:41:00 μ.μ.
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Αν διαβάσει κανείς προσεκτικά το βιογραφικό της κυρίας θα καταλάβει ότι είναι αγράμματη και το μόνο προσόν της είναι ότι ξέρει να φτιάχνει ιστοσελίδες [από πουθενά δε δεν τεκμαίρεται τι επιπέδου ιστοσελίδες ξέρει να φτιάχνει].

    Το εξωφρενικό δε είναι ότι τα μηδενικά προσόντα της τα παρουσιάζει με πομπώδη και βαρύγδουπο τρόπο. Φαίνεται ότι έκανε συμβουλευτική παρέμβαση η κοινωνική ψυχολόγος του υπουργείου παιδείας.

    Πάντως ενώ ο γαπ μας λέει ότι το να είσαι πασοκ δεν πρέπει να μετράει για την κατάληψη της όποιας θέσης και συμφωνώ, όσοι έχουν διοριστεί είναι οι αγράμματοι που το παίζουν πασοκ.

    Εγώ πάντως όχι μόνο οργανωμένος πασοκ είμαι αλλά είμαι από τα παλαιότερα αν όχι το παλαιότερο στην ηλικία μου μέλος του κομμάτος.
    Έχω τα μεταπτυχιακά μου, τις ερευνητικές μου δραστηριότητες, την επιτυχημένη και έντιμη παρουσία στο επιστημονικό και συνδικαλιστικό κίνημα και είμαι από εκείνους που γνωρίζουν όσο λίγοι τα θέματα της παιδείας. Όλα αυτά νομίζω ότι χαλάνε την πιάτσα που πάει να δημιουργηθεί από τους αγράμματους, τους κατόνομα πασόκ, τους μη έχοντες την κοινή λογική και πολιτική σκέωη.

    Περιμένω να δω αν θα μας ζητήσουν τη γνώμη και την παροχή υπηρεσιών με ανιδιοτέλεια.
    Όπως περιμένω να δω ποιούς καλύτερούς μου θα χρησιμοποιήσουν στήν άνευ ουσίας παρότρυνση ότι "κανείς δεν περισσεύει".

    Δεν αντέχετε όμως άλλο να κανονίζουν τις τύχες της παιδείας οι αγράμματοι και μόνο αυτοί

    Δεν ανέχομαι πλεόν να με βρίζουν ως βαθύ ΠΑΣΟΚ εμένα που μαζί με άλλα έντιμα και αξιοπρεπή στελέχη της αριστερας διατυπώσαμε θέσεις και προτάσεις για την παιδεία τις οποίες ευνούχισαν άτομα σαν την κυρία χωρίς πτυχίο που το μόνο που ίσως ξέρει είναι να φτιάχνει ιθστοσελίδες.
    Παρενθετικά και εγώ ξέρω να φτιάχνω ιστοσελίδες αλλά το κυριώτερο οι μεταπτυχιακές μου σπουδες [όχι ένα , όχι δυο, αλλά περισσότερα Μεταπτυχιακά Διπλώματα] έχουν σχέση με τη θεωρία της πληροφορίας , την οργάνωση και τη διοίκηση, την αξιολόγηση στοιχεία που εγγυώνται αυτό που εμπειρικά προσπαθεί να κάνει η αγράμματη και χωρίς πτυχίο "συντρόφισα".....
    ... και μη μου πούνε τίποτε γιατι στην πιάτσα όλοι γνωριζόμαστε πολύ καλά και δεν μπορεί να παιζουν με τις τύχες αυτού του τόπου .... και να δίνουν πεδίο έκφρασης στη Δεξιά και τον Καρατζαφέρη να παίζουν τους τιμητές μιας κατάστασης που ο ιδεολογικός τους χώρος οδήγησε αυτό τον τόπο στην μιζέρια και τη διχόνοια.
    ..... και κάτι τελευταίο δεν μπορεί οι τυχάρπαστοι και ανίκανοι που το παίζουν πασοκ ... ενώ υπηρετούσαν τη δεξιά και την οδήγησαν στην κατάρρευση ως ανίκανοι να φέρουν σε πέρας το έργο που τους είχε αναθέσει να το παίζουν σήμερα ειδικοί και να ρουφιανεύουν,.... έλεος χριστιανοί ... έλεος και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ

    ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ
    ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ
    ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΥΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

    ... ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΕΘΕΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
    [3η Σεπτέμβρη 1974].

    31 Δεκ 2009 6:02:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εφόσον είναι παιδι θαύμα γιατί δεν δοκιμάστηκε και λιγάκι στον ιδιωτικό τομέα; η δεν την έπαιρνε;

    καλα και η αλλη περίπτωση με τον vrypan είναι απερίγραπτη, θα μας πούνε αυτοί οι κύριοι ποσο τους πληρώθηκε η υποστήριξη στο ΠΑΣΟΚ από τις αμοιβές ΔΣ στον ΟΠΑΠ και τον ΕΟΤ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΙΔΙΟ
    ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΑ Ο ΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ ΔΕ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.ΕΒΑΛΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 26ΧΡΟΝΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ PRESS-GR ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Ή Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ. ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ. ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αφού τα πανεπιστήμια μας όποτε θέλουμε τα κλείνουμε τα καίμε και τα κάνουμε και χώρο κατασκευης βομβών προτείνω να τα κλείσουμε τελείως και να ανοίξουνε τα κόμματα σχολές αφού όπως φαίνεται το κορίτσι φοιτησε στην κομματική σχολή του Πασόκ και βγήκε τόσο καλή σαν να φοιτησε στο ΜΙΤ. Τι χρειαζόμαστε τα μεταπτυχιακά τα διδακτορικά, αν είσαι μέλος του Πασοκ τα μαθαίνεις πιο γρήγορα αν έχεις δάσκαλο το Γείτονα το Λαλιώτη η τον Σκανδαλίδη δεν χρειάζεται να φοιτήσεις πουθενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο Αλογοσκούφης , νομίζω, έχει πτυχίο. Είναι και καθηγητής Πανεπιστημίου.Είχε, μέχρι τώρα, καλό βιογραφικό.

    Τώρα θα μάθει τα παιδιά μας οικονομία!!!(χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Από αυτά που διαβάσαμε και για όλους εμάς που έχουμε σπουδάσει σε ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι η κ. Μπαλαμάτση ήταν φοιτητομάνα και ανταμείφθηκε για τις υπηρεσίες της με την πρόσληψη της στη Βουλή. Στη Βουλή θα χρησιμοποιήσει και τη φοιτητική ιδιότητα για να λουφάρει και να πληρώνεται 16 μισθούς.

    Αν και είμαι κάτοχος πτυχίου, μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος δεν είμαι οπαδός της αρχής που θέλει πτυχιούχους και μόνο να συμμετέχουν στη διοίκηση του κράτους αλλά της αρχής "ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση". Δηλ. εάν η κ. Μπαλαμάτση είχε μία αξιόλογη πορεία και εμπειρία στην τουριστική βιομηχανία σαφώς και θα μπορούσε να έχει μία θέση στο Δ.Σ. του ΕΟΤ. Ας μας πούνε λοιπόν με ποια κριτήρια επιλέχθηκε.

    Εάν ήμασταν μία χώρα στην οποία υπήρχε λογική δε θα έπρεπε στο οργανόγραμμα του Δ.Σ. να υπάρχουν και παραπομπές σχετικά με τα προσόντα/εμπειρία που απαιτούνται για κάθε θέση π.χ. άτομο από τον κλάδο των ξενοδόχων, άτομο από τον κλάδο των τουριστικών πρακτόρων, ξεναγών κ.ο.κ. Στην προηγούμενη είχαμε βαρεθεί να βλέπουμε απόστρατους και συνταξιούχους εκπαιδευτικούς να έχουν θέση στα διάφορα Δ.Σ.

    Τώρα βέβαια πως επιλέχθηκε όλως τυχαία άτομο με "κομματική προυπηρεσία" είναι κάτι που θα πρέπει να το σκεφτούν πολύ σοβαρά αυτοί που αποφάσισαν τη ανοικτή διαδικασία επιλογής. Ή θα υπάρξει αξιοκρατική επιλογή ή κομματική επιλογή. Θα μπορούσαν να βάλουν υπηρεσιακά διοικητικά συμβούλια μέχρι να επιλέξουν τους κατάλληλους με αξιοκρατικά κριτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΥΡΙΕ ΒΑΡΕΛΑ,
    ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΦΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ?
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΞΕΡΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ , ΛΕΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ.
    ΑΜΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ,
    ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΓΙΑΤΡΟ?
    ΘΑ ΣΟΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΥΝΑΤΗ.
    ΣΑΝ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΥΩΣΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΕΒΕΣΑΙ?
    ΟΥΣΤ ΜΑΛΑΚΟΚΑΥΛΗ,
    ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΙΑ ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ψαγμενος φαινεται ο ειδικος στον τουρισμο.....
    ψαγμενος και με τα εσωτερικα...του
    ΠΑΣΟΚ.....
    δεν μας λεει ομως...αν ειναι ωραιο
    το...γκομενακι...
    ουστ ρε ...τρομπα...ουστ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και η κυβέρνηση καλό είναι να δίνει μεγάλη προσοχή σε τέτοια πράμματα γιατί κλονίζει την εμπιστοσύνη που του/της έδειξε ο κόσμος! Προσοχή λοιπόν! Η γυναίκα του Καίσαρα δεν φτάνει να είναι τίμια πρέπει και να φαίνεται...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Bέβαια παρόλο που ο συντάκτης δεν γνωρίζει την Κυρία Μπαλαμάτση, ξέρει πολύ καλά την διαδρομή της και πόσο δύσκολο είναι να κάνει κάποιος την σελίδα του ΠΑΣΟΚ.
    Δεν έχω αντίρρηση με την τοποθέτηση της συγκεκριμένης κυρίας στο ΔΣ του ΕΟΤ, απλά να μην μας πουλάνε το παραμύθι της αξιοκρατίας.

    Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν και άλλα άτομα με πολύ περισσότερα προσόντα για τη θέση αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μπαλαμάτση,το παιδί-θαύμα!!
    Κομματόσκυλο η κυρία; Ε,και λοιπόν; Η πρώτη είναι ή η τελευταία; Έχει ύφος; Δεν χάλασε ο κόσμος,το συνηθίζουν αρκετοί μέσα στο ΠΑΣΟΚ...
    Το ΠΑΣΟΚ μάλιστα έχει μιά παράδοση ανύψωσης των αγράμματων.Ίσως είναι το πιό αγράμματο κόμμα.Θυμώσαστε που ο Αντρέας έκανε διευθυντές τούς κλητήρες;Που εξομοίωσε απόφοιτους δημοτικού με πτυχιούχους; Ε,ο Γιωργάκης με τα προβληματικά ελληνικά του συνεχίζει την παράδοση...Η κυρία θα μάς κάτσει στο κεφάλι τώρα είτε το θέλουμε είτε όχι...Ο Γιωργάκης με υπουργούς τύπου βασιλόφρονα Γερουλάνου θα αποτύχει οικτρά.Δεν φτάνει ένας Λοβέρδος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συμφωνώ με όλα όσα έχουν γραφεί για την κ. Μπαλαμάτση.

    Ωστόσο, θέλω να παρατηρήσω τα εξής σε όσους αναφέρονται ότι ο διορισμός της είναι προκλητικός για χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους. Οι πολιτικές θέσεις δεν είναι λύση για την ανεργία.

    Καταρχήν πρέπει να καταργηθούν οι 10.000 πολιτικές θέσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν ο κάθε φοιτητοπατέρας ή πολιτευτής να λαμβάνει μία θέση πολιτικής ευθύνης ως ανταμοιβή στις υπηρεσίες του στο κόμμα. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είναι πολιτική θέση (δηλ. θέση που κάποιος πρέπει να είναι οπαδός συγκεκριμμένης πολιτικής για να μπορέσει να την εφαρμόσει) και τι δεν είναι πολιτική θέση. Σήμερα ακόμη και τα κρατικά ωδεία διοικούνται από άτομα που δεν έχουν καμία σχέση με τη μουσική αλλά απλά υπήρξαν πολιτευτές κάποιου κόμματος εξουσίας!!!

    Οι υπόλοιπες θέσεις πρέπει να δημοσιεύονται και να στελεχώνονται με αξιοκρατικά. Επίσης γιατί να μη μπορούν να ανεβαίνουν ψηλά στην ιεραρχία άτομα που προέρχονται από τους ίδιους οργανισμούς και γνωρίζουν το αντικείμενο πολύ καλύτερα από τους διάφορους επαγγελματίες πολιτικούς; Γιατί ο κ. Μαργαρίτης με το πλαστό πτυχίο έπρεπε να οριστεί αναπληρωτής διευθυντής στο Δρομοκαίτειο. Γιατροί που υπηρετούν χρόνια είτε στο νοσοκομείο είτε άλλα άτομα που εργάζονται στο χώρο της ψυχικής υγείας δεν υπήρχαν; Γιατί για παράδειγμα Διοικητής του ΕΛΓΑ πρέπει να είναι ο πρώην βουλευτής της ΝΔ κ. Κατσαρός. Γεωπόνοι και κτηνίατροι που εργάζονται χρόνια στον ΕΛΓΑ δε θα μπορούσαν να διοικήσουν τον οργανισμό;

    Όταν κάποιος δεν έχει εργαστεί ποτέ στη ζωή και δεν έχει περάσει από τα χαμηλά στα ψηλά δεν μπορεί να διαχειριστεί την εξουσία. Επιπλέον τα άτομα αυτά γαντζώνονται στην εξουσία και τις κυβερνητικές καρέκλες μιας και δεν έχουν τι άλλο να κάνουν και που να πάνε όταν το κόμμα τους φύγει από την εξουσία. Θέλουν να λύσουν το βιοποριστικό τους πρόβλημα και για αυτό βάζουν βαθιά το χέρι στο μέλι μιας και οι θέσεις εξουσίας τους δημιουργούν και ακριβές συνήθειες.

    Η Ελλάδα έχει μείνει πολύ πίσω από τους διάφορους άσχετους που έχουν καταλάβει θέσεις ευθύνης. Καιρός να τελειώνουμε με αυτές τις πρακτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πρέπει να έχεις θράσος χιλίων ΠΑΣΟΚων για να τα γράφεις αυτά.
    Ποιά πράξη και κουραφέξαλα ρε απατεώνες;
    Ξυπνάτε οι υπόλοιποι!!!!
    Πρώτα ήλθε ο Ανδρέας το 1982 και έριξε την πρώτη τσεκουριά στην Παιδεία.
    Μετά ο Σημίτης όχι απλώς διόριζε τους φίλους του, αλλά τους "άνοιγε" και πανεπιστήμια, ενώ οι τοπικές "κοινωνίες" έτριβαν τα χέρια τους: γκαρσονιέρες, φραπόγαλα, μπουζούκια, μπαράκια και όλος ο συρφετός για τους "φοιτητές".
    Τώρα περνάμε σε άλλα κόλπα, μιας και οι τωρινοί ανακάλυψαν την "απαξίωση" των "Α""Ε""Ι".
    Τώρα θα τα διαλύσουν εντελώς, οι τοπικές "κοινωνίες" θα ξαναμείνουν με το ... στο χέρι, ενώ οι "φοιτητές" θα "σπουδάζουν" στην Ιπποκράτους.
    ΠΑΣΟΚ: Τα λέει όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. as parith8ei to poutanaki na teleionoyme

    oust tsimpoukogleiftra

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *