Μια από τις πιο πολυσυζητημένες μορφές της σύγχρονης ελληνικής διανόησης τιμά το Press-gr και απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ. (Επιμέλε...
(Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)
Γεννήθηκε στην Αθήνα (1935), στη Μιχαήλ Βόδα, ζει στο Παλαιό Ψυχικό. Θα ήθελε να είναι μουσικός και δηλώνει “αισθησιακός ασκητής”. Τελείωσε το Κολλέγιο Αθηνών, ενώ παράλληλα σπούδαζε γαλλική φιλολογία στην Αθήνα. Την περίοδο 1954-1960 σπούδασε φιλοσοφία και αγγλική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, ενώ ήδη είχε αρχίσει να ασχολείται με το γράψιμο και το πρώτο του βιβλίο εκδόθηκε το 1953. Ακολούθησαν άλλα πενήντα επτά, με πολλές ανατυπώσεις.
Γνωστότερα στο ευρύ κοινό είναι τα βιβλία όπου αναλύει και κρίνει την ελληνική πραγματικότητα, όπως το "Η Δυστυχία του να είσαι Έλληνας", "Οι Νέοι Έλληνες", "Η Χαμένη Τάξη", "Απολογία ενός Ανθέλληνα". Το 1962, άρχισε να εργάζεται στη διαφήμιση. Η εταιρία που ίδρυσε το 1965 ανέβηκε γρήγορα στις πρώτες θέσεις της ελληνικής αγοράς. Εκτός από τις επιτυχημένες εμπορικές διαφημίσεις, η εταιρία διακρίθηκε για τις κοινωφελείς πρωτοβουλίες της (πχ το σήμα "Δεν ξεχνώ" για την Κύπρο).
Το 1983 αποσύρθηκε από την επιχειρηματική δραστηριότητα για να ασχοληθεί αποκλειστικά με το γράψιμο. Από το 1979 δημοσιογραφεί: επώνυμες στήλες στα περιοδικά "Επίκαιρα", "4Τροχοί", "Τέταρτο", "Φωτογράφος", "Status", "Odyssey" "RAM", "Car" και στις εφημερίδες "Το Βήμα", "Καθημερινή", "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" και "Έθνος της Κυριακής". Ήταν ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας που δημιούργησε τηλεοπτικές εκπομπές. Συντόνιζε παλαιότερα την εκπομπή "Μία ταινία - μία συζήτηση". Επανήλθε το 1987 με την εκπομπή "Διάλογοι", το 1991 με τις "Περιπέτειες Ιδεών" και το 1999 με τις "Μεγάλες Παρεξηγήσεις".
Στο ραδιόφωνο ανήκε στην ιδρυτική ομάδα του "9.84 FM". Αργότερα είχε εκπομπές και στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ. Στο ενεργητικό του έχει δύο δημοσιογραφικά βραβεία (Ιπεκτσί και Μπότση) και...
δέκα παραιτήσεις. Από το 1950 φωτογραφίζει. Έχει δημοσιεύσει δύο φωτογραφικά άλμπουμ, έχει κάνει τρεις εκθέσεις φωτογραφίας και έχει κρατήσει φωτογραφικές στήλες σε περιοδικά. Ήταν επίσης ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας που απέκτησε δικό του Τόπο στο Internet (http://www.ndimou.gr). Το 1997 το Δημοτικό Συμβούλιο της Ερμούπολης, πατρίδας της μητέρας του, τον ανακήρυξε επίτιμο δημότη. Το 2000 τιμήθηκε για την πνευματική προσφορά του με το βραβείο "Δημήτρης Μητρόπουλος". Στις ευρωεκλογές 2009 ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ψηφοδέλτιο του κόμματος Δράση. Σήμερα ο Νίκος Δήμου συνεχίζει να ανανεώνει την στήλη «Επίκαιρα» στην προσωπική του ιστοσελίδα και να αρθρογραφεί στην εφημερίδα LIFO.
Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Όταν δεν ψάχνω την απόλυτη ευτυχία.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Το γεγονός ότι κοιμάμαι άσκημα. Η μέρα έχει λιγότερους εφιάλτες.
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Είναι πολύ μακριά – δεν θυμάμαι… Σπάνια γελώ – χαμογελώ.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Mία (ψωρο)περηφάνια.
Το βασικό ελάττωμά σου;
Το ίδιο.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη των άλλων. Τα δικά μου, ασυγχώρητα.
Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Σήμερα, ακούγοντας Σούμπερτ.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Μάρκος Αυρήλιος.
Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
«Αλίμονο στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από ήρωες» (Μπρεχτ – παραλλαγμένο).
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Καζαμπλάνκα.
Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Γρανάδα. Βρετάνη. Κωνσταντινούπολη.
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Οι παιδικοί: Ιούλιος Βερν, Άντερσεν, Στήβενσον.
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την εντιμότητα.
…Και σε μια γυναίκα;
Την εντιμότητα.
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Σούμπερτ, Μότσαρτ, Μπαχ.
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Όποιο μου έχει «κολλήσει» τελευταία.
Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα.
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Βερμέερ και Ρέμπραντ.
Το αγαπημένο σου χρώμα;
Κίτρινο της ΑΕΚ
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Το ότι δεν συναλλάχτηκα. Ούτε έδωσα ούτε πήρα παντός είδους μίζα.
Το αγαπημένο σου ποτό;
Νερό.
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που επέστρεψα στην Ελλάδα μετά τις σπουδές μου.
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Την μικροψυχία.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Να φροντίζω τις γάτες μου.
Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
H απώλεια του νου.
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Σχεδόν αδύνατο – δεν μου βγαίνει.
Ποιο είναι το μότο σου;
«Νήφε και μέμνησο απιστείν»,
(Επίχαρμος: «Να είσαι νηφάλιος και θυμήσου να αμφιβάλλεις»).
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Ανεπαίσθητα και ανώδυνα.
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Μιλάνε οι αυταπάτες;
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Μαχόμενη απαισιοδοξία.
....σύγχρονης ελληνικής διανόησης ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑ,,, ΧΑ,, ΧΑ
ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
ΕΞΩ ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ ΜΕΛΑ ΜΕΤΑΞΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν η ροή της ιστορίας δεν γυρίσει προς τον Διεθνισμό, τότε η Εβραϊκή φυλή είναι χαμένη”. (George Marlen, Στάλιν, Λένιν ή Τρόσκυ, σελ. 414, Νέα Υόρκη 1937). “Το μεγάλο ιδανικό του Εβραϊσμού είναι ότι ολόκληρος ο κόσμος θα εμποτιστεί με Εβραϊκές διδασκαλίες και ότι σε μια Παγκόσμια Αδελφότητα των εθνών – στην ουσία ενός μεγαλύτερος Εβραϊσμός – όλες οι ξεχωριστές φυλές και θρησκείες θα εξαφανιστούν”. (Εβραϊκός κόσμος, 9/2/1883).
ΑπάντησηΔιαγραφή“Με το χρυσάφι μπορούμε να αγοράσουμε τις πιο ανεξάρτητες συνειδήσεις, μπορούμε να χορηγούμε όλα τα κρατικά δάνεια και μετέπειτα να κρατάμε κράτη στο έλεός μας. Ήδη οι κύριες τράπεζες, οι συναλλαγές ολόκληρου του κόσμου, οι πιστώσεις όλων των κυβερνήσεων είναι στα χέρια μας”. (Ραββίνος Reicham)
ΣΕ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ώρα που η χώρα μας μαστίζεται από υπογεννητικότητα των Ελλήνων...
ΤΟ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΟΛΟΙ, ΔΕΞΙΟΙ- ΠΑΣΟΚΟΙ –ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ, ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΡΥΠΝΟΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ, ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ
ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ.
Σε γιουσουφάκια και υποτακτικούς του Σόρος (όπως ο κος (;) Δήμου) απαντούμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΦΡΑΤΗ!
Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΡΓΗ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ...
Δεν μπορούμε να μιλάμε πλέον για αυξημένη εγκληματικότητα... Μιλάμε για συντονισμένη και κατα μέτωπον επίθεση στην ελληνική κοινωνία, από στίφη ανθρωπόμορφων εισαγώμενων εγκληματιών με την ανοχή και την κάλυψη του πολιτικού συστήματος -του πολιτεύματος αν θέλετε- που αδυνατεί να προστατέψει το Κράτος και το λαό του. Ένα πολίτευμα που αυτοϋπονομεύθηκε από τους δημιουργούς του και τους διαχειριστές του και υπονόμευσε με την σειρά του τους θεσμούς εκείνους που θα μπορούσαν να βάλουν κάποιο φρένο στην κατηφόρα που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον γκρεμό.
ΠΡΕΣΣ ΤΖΙ ΑΡ:
ΑπάντησηΔιαγραφήσταματείστε τη υποχρεωτική μουσική. Το μόνο που προσφέρει ειναι να γινει η σελίδα απο δυσπρόσιτη ως απαγορευτική.
Αγαπητέ μου Στέφανε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροχτές το βράδυ στην ΝΕΤ ο Νίκος Δήμου στην εκπομπή «Στα άκρα» επαναλάμβανε τις γνωστές απόψεις Ρεπούση-Λιάκου-Κουλούρη-Άννας Φραγκουδάκη και του νέου «φρούτου», της κ. Δραγώνα, τ. βουλευτού του ΠΑΣΟΚ και «ειδικής γραμματέως του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων» δηλαδή στην καρδιά της διαμόρφωσης της σκέψης, των γνώσεων και του ήθους των Ελλήνων του μέλλοντος. Στην «παρέα», συμμετέχει και ο κ. Νίκος Μουζέλης, σύζυγος της κ. Θ. Δραγώνα, καθηγητής του LSE (?) και επιστημονικός υπεύθυνος του «Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ»!!! Άλλο ένα πόστο-κλειδί. Το 1999 συναντάμε την κ. Δραγώνα μαζί με τους «επιφανέστερους Έλληνες αναθεωρητές ιστοριογράφους» σε διεθνές συνέδριο στην Χάλκη του CDRSEE (Κέντρο για την Δημοκρατία και την Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη) και του ΕΛΙΑΜΕΠ (έδρα του κ. Βερέμη) με θέμα την «Εθνική Μνήμη» (δηλ. λέω εγώ, «πώς θα καταργήσουμε την εθνική μας μνήμη»). Η κ. Δραγώνα στο βιβλίο της «Τι είν’ η πατρίδα μας;» πιάνει τον … ταύρο από τα κέρατα (θαύμασε ύφος γραφής): «Η ελληνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού. Κοντολογίς κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχθήκαμε για να κονομήσουμε (!!!) πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων». (Τρέμετε άθλιοι «κονομάκηδες» Σεφέρη και Ελύτη, που στην ομιλία σας κατά την απονομή του βραβείου Νόμπελ υμνήσατε την συνέχεια του ελληνικόυ έθνους από τον Όμηρο έως σήμερα). Στο εν λόγω βιβλίο της η σύμβουλος της κ. Άννας Διαμαντοπούλου αναφέρει σχετικά: «Η αρχαιότητα χρησιμοποιείται σαν πρότυπο υπεριστορικό (!) με αποτέλεσμα να «αποδεικνύει» την αναξιότητα της ελληνικής κοινωνίας και του πολιτισμού της».
Επίσης το Έθνος περιγράφεται ως «οντότητα υπερχρονική και στατική» με αποτέλεσμα να ναρκοθετείται η έννοια της εξέλιξης και να καλλιεργούνται αντίθετα με τις αξίες της εποχής μας εθνοκεντρισμός και ξενοφοβία».
Ο μόνος που απάντησε δημοσίως σ’ αυτά απ’ ό,τι γνωρίζω, είναι ο Κώστας Γεωργουσόπουλος σε τελευταίο άρθρο του στα «ΝΕΑ», ο οποίος προς τιμήν του απαντώντας σε σχετικό με τα παραπάνω άρθρο της κ. Άννας Φραγκουδάκη, στενής φίλης και ομοϊδεάτισσας της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας: «Η κ. Φραγκουδάκη θεωρεί πως κάθε αναφορά σε πατρίδα, πατριωτισμό, έθνος είναι συντηρητική, δεξιά και σχεδόν φασιστική πολιτική (…). Έτσι καλό θα είναι να απαλειφθούν από τα σχολικά βιβλία όλα τα ποιήματα, τα διηγήματα και τα δοκίμια που αναφέρουν θετικούς χαρακτηρισμούς ως έννοιες «πατρίδα», «έθνος». Πρέπει ευθύς να αφαιρεθούν από τα σχολικά εγχειρίδια όλες οι αναφορές που υπάρχουν στο έργο του Σολομού και ιδίως στον πατριδοκαπηλικό «Ύμνο εις την Ελευθερίαν» στις έννοιες «πατρίδα» και «έθνος». Αν δεν γίνεται να καταχωνιαστεί η «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» του Παπαρηγόπουλου, καλό θα είναι να καεί. Οπωσδήποτε όμως θα πρέπει να καεί και μάλιστα δημοσίως το φασιστικό μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα «Για την Πατρίδα». Να εξοβελισθούν τα δεκατετράστιχα του Παλαμά «Πατρίδες» (…). Εντός σύντομης προθεσμίας πρέπει να αλλάξουν όνομα η ποδοσφαιρική ομάδα «Εθνικός», το «Εθνικό Θέατρο», η εφημερίδα «Έθνος», το «Πατριωτικό Ίδρυμα», το «Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών», το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Εθνική Λυρική Σκηνή κλπ. κλπ.»
Όπως καταλαβαίνεις, μπροστά σ’ αυτή την βαρυχειμωνιά που μας προέκυψε ξαφνικά, ένας μονάχα κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη. ο κύριος στόχος όλων των Ελλήνων, ανεξάρτητα από ιδεολογίες και κόμματα, θα πρέπει να είναι ο Πατριωτισμός.
Σε χαιρετώ με αγάπη,
Μίκης Θεοδωράκης
Όταν σε μια χώρα οι κάτοικοί της φοβούνται και οι ξένοι αισθάνονται ασφαλείς, τότε έχουμε ΕΙΣΒΟΛΗ και ΚΑΤΟΧΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση:«Το 73,4% των μεταναστών αισθάνονται «ασφαλείς» και το 25,3% νοιώθει ότι «κινδυνεύει», ενώ το 65,3% των Ελλήνων πιστεύει ότι «κινδυνεύει» έναντι του 29,6% που αισθάνονται «ασφαλείς»…» Δηλαδή μέσα στην ίδια την Ελλάδα 2 στους 3 Έλληνες νοιώθουν ότι κινδυνεύουν, ενώ στους ξένους(λαθρομετανάστες στην συντριπτική τους πλειοψηφία, που ήλθαν παράνομα στη χώρα μας) νοιώθει ότι κινδυνεύει ΜΟΝΟ 1 στους 4!!
Έπιασαν δουλειά Νεοταξίτες, ΠΑΣΟΚοφρουροί, αριστερούληδες της πολυθρόνας και της μάσας ,γελοίοι χρηματοδοτούμενοι πουθενάδες και υποταγμένοι νενέκοι με χορηγούς σήμερα στο ραδιόφωνο φωνάζοντας "ναι στην ιθαγένεια, όλοι να πάρουν ιθαγένεια". Ποιοί; Αυτοί που ΔΕΝ καλέσαμε να έλθουν στην χώρα μας και ΔΕΝ τήρησαν κανέναν κανόνα από τους στοιχειώδεις της μετανάστευσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Σκάι, Θέμα, Flash μέχρι και η κρατική ΝΕΤ σήκωσαν τα μανίκια και έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά που ανέλαβαν:Να πείσουν τον Έλληνα ότι η ιθαγένεια και η ψήφος στους πρώην λαθρομετανάστες είναι κάτι που το δικαιούνται... όλοι αυτοί δηλαδή που κατάφεραν να την σκαπουλάρουν και να μείνουν στην Ελλάδα ΔΙΧΩΣ να συλληφθούν παρότι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ δικαιούνται και ΕΠΑΘΛΟ! Παραποιώντας συλλήβδην τον όρο "ιθαγένεια" που προϋποθέτει την καταγωγή από Έλληνες γονείς και έχοντας την εντύπωση πως απευθύνονται σε αποκτηνωμένο και αποχαυνωμένο κοινό που είναι δεκτικό στην πρωτοφανή προπαγάνδα που είναι σε εξέλιξη άρχισαν το Γκεμπελικό τους έργο.
Το χρέος είναι παιδί του ΠΑ.ΣΟ.Κ ανεξάρτητα αν κάνει προσπάθεια εδώ και πολλά χρόνια να το κάνει αποπαίδι. Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από το 1980 οι προϋπολογισμοί ήταν ισοσκελισμένοι, δηλαδή όσα ήταν τα έσοδα ήταν και οι δαπάνες του κράτους. Το μόνο χρέος το οποίο υπήρχε ήταν το χρέος του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων αυτό, δηλαδή, που πηγαίνει στην ανάπτυξη.
Από τα 300.000.000.000 ευρώ του συσσωρευμένου δημόσιου χρέους 2.000.000.000 είναι η ευθύνη όλων των κυβερνήσεων μέχρι το 1981, που ισοδυναμούσε με το 26% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος. Η ευθύνη των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας την περίοδο 1990-1993 με το πρωτογενές έλλειμμα που δημιούργησε εκείνη την εποχή είναι 2.000.000.000 ευρώ και 7.000.000.000 ευρώ είναι η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας για το πρωτογενές έλλειμμα και το χρέος που δημιουργήθηκε την περίοδο 2004-2009 και κυρίως για το 2008-2009 λόγω της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Όλο το υπόλοιπο χρέος των 289.000.000.000 ευρώ είναι χρέος των κυβερνήσεων του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Μόνο την περίοδο 1990-1993 και 2004-2009, από χρήσεις προηγούμενων ετών, οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας πλήρωσαν 81 δισεκατομμύρια ευρώ για τόκους, 19 δισεκατομμύρια ευρώ την περίοδο 1990-1993 και 62 δισεκατομμύρια ευρώ την περίοδο 2004-2009. Μόνο για τόκους.
ΦΤΟΥ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΖΕΦΡΕΥ.
Γιώργο …διάβαζε τα blogs αν θες να κυβερνήσεις σωστά …και να μην σε ρήξουν τα λαμόγια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ο Γιώργος έπιασε έστω και στο παραπέντε στην γκάφα που τον οδηγούσε ο υπουργός του ...όταν την έπεσε στα blogs για τις αποκαλύψεις με το πάρτι της χλιδής και της σπατάλης στους μισθούς στην ΕΡΤ !
Ακόμα και ο Καρατζαφύρερ έχει καλύτερα αντανακλαστικά από τους κυβερνώντες και βγήκε απο την Βουλή και τους τα είπε χύμα...
Δυστυχώς Γιώργο ...τα λαμόγια είναι βαθιά ριζωμένα στο κράτος και στην κονόμα...
Και να είσαι ικανοποιημένος που βγήκαν τώρα στη φόρα τα μισθολόγια της ΕΡΤ ..γιατί έχουμε την υποψία οτι ετοίμαζαν κάτι αντίστοιχο και για τους δικού σας που θα τους αντικαθιστούσαν...
Και να είσαι προετοιμασμένος για νέες αποκαλύψεις....
Πολύ ρεμούλα ρε Γιώργο...Και ας λες έσυ οτι θα κόψεις ...τους golden μισθούς !
Εχεις να δεις ακόμα εργατοπατέρες ...ειδικά του ΠΑΣΟΚ πως κονομάνε μέσα απο το κράτος !
Αλλους αξιωματούχους που έχουν στήσει ολόκληρες φάμπρικες ...μέσα στο κράτος και κάνουν άγριες κονόμες ...όταν εσύ λες τέρμα στην αρπαχτή !
Πολλά αρπαχτικά έχεις γύρο σου Γιώργο!
Καψαμπέλη να τον χαίρεσαι Μεταγραφική επιτυχία α μεγέθους.Πάρε και την προεδράρα των ιδιαίτερων να δέσει το γλυκό Σε λίγο θα αναρτάς ανακοινώσες του παρατηρητηρίου του @#$%& Ευγε ξανά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠ
Ωωωω, ο κ. Δήηηηημου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς τονε κι ας μην έχει αργήσει ποτέ στο ραντεβού του με την Σκατόμελη διάθεσή του να θεωρεί "δυστυχία την Ελληνική καταγωγή(;) του!"
Ο κύριος Δήηηηημου!
Ο πλουτήσας με την χειρηλάτηση, μέσω της «Διαφήμισης», του Ελληνικού Λαού!
Ο κύριος που έτυχε Γαλλικής και Αγγλικής παιδείας! Ο Άνθρωπος που στα κείμενά του έχουν θέση όλοι, Γάλλοι, Άγγλοι, Γερμανοί, Λατίνοι Σοφοί, -των οποίων και αυτός μεταξύ(!), ο φιλόΣοφος-, αλλά ποτέ, ποτέ, ποτέ, ο Σωκράτης, ο Πλάτων, ο Όμηρος, ο Αριστοτέλης, ο Θουκυδίδης...
Δεν είναι Ελληνοφρων Εθνοφασίστας(φτου!), ο κύριος Δήμου! Δεν είναι περήφανος για την καταγωγή του, αλλά για την παιδεία του!
Έλληνας, Ελληνισμός, Ελληνική Γραμματεία, Ελληνική φιλοσοφία είναι για τον πλούσιο ΔιαΦημιστή και προπαγανδιστή του κάθε μορφής καταναλωτισμού, Σκύβαλα .
Που τα ξινά του μούτρα και ο ακατάδεκτος αρχοντοχωριατισμός, του δεν επιτρέπουν να τα ορέγονται οι κάτοικοι αυτού του τόπου «καλώντας» τους εαυτούς τους, έστω και με την θεωρία που προσάπτουν στον Ισοκράτη, Έλληνες!
Δεν υπάρχει πρόταση στην ψηλομύτικη αρθρογραφία του κυρίου Νίκου που να μη την "στηλώσει" πάνω σε μια "παρόλα" των Δυτικών, Κλεψίλογων των Ελλήνων, Σοφών!
Σαν τους νεοπλούσιους με την ταπεινή καταγωγή, που για να κρύψουν την γενιά και την ρίζα τους ονόμασαν τα τσαρούχια τους μιούλς, έτσι και οι «Πολίτες του Κόσμου», οι Διεθνολάγνοι απάτριδες φίλοι του, με τον κ. Δήμου απολογητή τους, «στοχεύουν» και «καρφώνουν» την ψυχή μας ως «εθνικιστική», «μισαλλόδοξη», «φασιστική», «άφιλη και κακούργα», κάθε φορά που θα τολμήσουμε να σκεφτούμε το παρελθόν ως «επικείμενο μέλλον» και «Χαρακτήρα»!
ΝεοΟθωμανική δουλεία, ραγιαδισμός, φόβος χρησιμοθηρία, τομαροκρατία, ρεμούλα, αμορφωσιά και προπάντων γλωσσική αλαλία!
Έχει τους θαυμαστές και τους προστάτες του ο αξιόλογος ΛογοΧειριστής της Μαγαροποιήσης της Ελληνικής συνείδησης κ. Δήμου, αλλά έχει- και φαντάζομαι το απολαμβάνει ως εύσημον-, αυτούς που τον περιφρονούν και τον σιχαίνονται!
Χαίρομαι να με μετρήσει στους τελευταίους! Όπως, φαντάζομαι, προσμέτρησε και καταχώρισε λόγω των θέσεών του, τον «Εθνικιστή Φασίστα Ελληνοσυνείδητο» Μίκη Θεοδωράκη!
Καλά Χριστούγεννα και τα έτη σας , όσα, «ωφέλιμα», κ. Διαφημιστά!
Ειδεμή, άχρηστα, λόγω των μελλουμένων,έσονται!
Ευτυχώς έτυχε της προσοχής σας ο ...Επίχαρμος!
Στον οποίον μάλλον ωφείλεται η...απιστία σας!
ΥΓ.
και μεις θεωρούμε ότι το μεγαλύτερο ατύχημα ήταν που γυρίσατε μετά τις σπουδές σας, στην Ελλάδα!
Ισως μακριά της, κάποιοι λιγώτερο αρχοντοχωριάτες από σας, σας έκαναν να την αγαπήσετε!
Και κάποιοι "κεκλημένοι Έλληνες", να γλύτωναν από το να σας παρηγορούν στην "δυστυχία σας" να θεωρείστε ένας απ αυτούς!
Άσε μας ρε με τον Δημο-σοφιστή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφικός ο Δήμου και μέτριος συγγραφέας. Μετριότατος θα έλεγα. Ως δημοσιογράφος, σε κάποιες φάσεις, κυρίως κατά το παρελθόν, κάτι έκανε. Τον ξεπέρασαν όμως οι εξελίξεις και σήμερα, και ως δημοσιογράφος ακόμη, είναι βαρετός. Ως συγγραφέας και φιλόσοφος ποτέ δεν υπήρξε κάτι το ιδιαίτερο. Απέτυχε να πάρει το διδακτορικό του στη Φιλοσοφία και λέει στους ατυχείς ελληνοϊθαγενείς ότι δήθεν αδιαφόρησε να το πάρει, γιατί δεν ήθελε (δήθεν) ακαδημαϊκή καριέρα, αλλά την αδέσμευτη ζωή ενός ελεύθερου συγγραφέα (η καρδούλα του το ξέρει...).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριαυτολογεί αενάως και, δυστυχώς και για τον ίδιο, οι γνώσεις του είναι πασαλειμματικού τύπου, ενώ οι απόψεις του άκρως κοινότοπες (και το αστείο είναι ότι ο ίδιος τις θεωρεί ως σούπερ πρωτότυπες!!!). Εμφορείται από κακοχωνεμένες, επιφανειακές "δυτικίζουσες" αντιλήψεις, τις οποίες προσεγγίζει, όπως όλοι οι "διαννούμενοι" (του γλυκού νερού), από τη σκοπιά του Διαφωτισμού, χωρίς ούτε μια στιγμή να μπορεί να σκεφτεί τον αρνητικό ρόλο του Διαφωτισμού στη σημερινή εξέλιξη του εκφασισμού της δημόσια ζωής από την τυφλή κυριαρχία της μαζών.
Ο σνομπισμός/εκλεκτικισμός του είναι επιφανειακός, στα πρότυπα του τυπικού (και βαρετού) δυτικού, liberal, διανοουμένου, αποτελώντας κατά βάσιν σύμπτωμα βαρβάτης ανασφάλειας (στα πρότυπα του Ernest Hemingway: απορρίπτω σνομπάροντας σχεδόν του πάντες για να μην προλάβουν να με απορρίψουν οι ίδιοι...).
Στην ουσία, αυτό στο οποίο, ουσιαστικά, αποσκοπεί, είναι να γίνει αποδεκτός από το Σύστημα ως μυστικοσύμβουλος ή, για να το θέσουμε με τους όρους του Gramsci, "οργανικός διανοούμενος" (του λεγόμενου φιλελεύθερου χώρου ή, γενικώς του "εκσυγχρονιστικού" χώρου).
Δεν δίστασε να εξελιχθεί σε "απολογητή" της άχαρης Θεοδώρας της Αγίας Οικογένειας (θυμάται κανείς εκείνη την εμετική, γλειψιματική συνέντευξη που τις έκανε για το STATUS;), η οποία, μόλις του έδειξε λίγη προσοχή, τον κατέκτησε αμέσως και, έκτοτε, τον έχει, ως τζάμπα προπαγανδιστή, στο βρακί της (αυτό δεν γίνεται με όλους του δήθεν ανεξάρτητους, χαλβάδες διανοούμνους της μετριότητας - τις θεραπαινίδες της κάθε εξουσίας;).
Παρλαπίπες είναι, συνελόντι ειπείν, αυτά που λέει ο Δήμου - παρλαπίπες για μικρά παιδιά και αφελείς δήθεν κοσμοπολίτες. Η καρδιά του χτυπάει για αποδοχή - από το Σύστημα, το κοινό, την συντεχνία του. Όμως ο ίδιος, βαθύτατα μέτριος και υπερτιμημένος, αντί να κάνει τον σταυρό του που σ΄ αυτή την αστεία χώρα μπόρεσε να κάνει ένα ονοματάκι, οδύρεται, ως δήθεν παραγνωρισμένη αξία, γιατί δήθεν η ελληνική μετριοκρατία δεν τον άφησε να αναδειχεθεί. Στη βάση ποιού έργου και ποιας πρωτοτυπίας κύριε Δήμου; Για ανακύκλωση είναι τα πιο πολλά από όσα γράφετε. Αναμασήματα - και μάλιστα δημοσιογραφικού τύπου (και σε καμιά περίπτωση φιλοσοφικού).
Δυστυχής άνθρωπος ο Δήμου. Έχει κερδίσει περισσότερα από ό,τι αξίζει, αλλά, παρα ταύτα, βολεύεται να ισχυρίζεται ότι (και αυτόν) η Ελλάδα τον έπνιξε. Χωρίς να λέει, βέβαια, ότι στην Αγγλία ή την Γερμανία, λ.χ. θα ανήκε στους συγγραφείς του κιλού. Στην Ελλάδα όμως;
251
ΑπάντησηΔιαγραφήFOBEROS
Καλά βρέ παιδιά, ψάχνατε πολύ καιρό να τον βρήτε γιά φάτσα-νόστρα νά μας τον παρουσιάσετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι΄ εσύ άνθρωπέ μου, πού επιμελήθηκες τό κείμενο, έψαχνες πολύ νά μάς κάνεις τήν "φοβερή" αυτή παρουσίαση γιά τον ΝΔ;
Διότι η εντύπωση πού επικρατεί είναι ότι ο κ.ΝΔ πλασάρεται από χρόνια ώς "ειδικός" επίπαντός επιστητού καί μάλιστα καί επί πάσης θρησκείας, ώς πολύξερος, κινούμενος μεταξύ Αθεϊας, Προτεσταντισμού, Γραικυλισμού, Γιόγκα, Βουδισμού, καί ίσως καί Ισλαμισμού...
Καί όποιον πάρει ο χάρος...
Νά χαιρόσαστε το άσοφο - φιλοσοφικό αυτό μπουμπούκι, πού όταν γράφει νομίζει ότι απευθύνεται σέ Έλληνες χαχόλους πού χρειάζονται οπωσδήποτε τίς αμπελοφιλοσοφίες του...
a
ο υμνητης εβραιος του καραμανλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Ανώνυμε (27 Δεκ 2009 1:26:00 μ.μ.) για την ανάρτηση της επιστολής του Θεοδωράκη. Αλήθεια γιατί θάβεται η επιστολή αυτή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Αυτααααα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη πολλοί μιλούν για τους προγόνους, οι ίδεες των αρχαίων "ζουν" στον δυτικό κόσμο, έχουν φύγει από αυτόν τον τόπο.
Ο άνθρωπος δεν είπε ότι δεν αγαπάει την Ελλάδα, επειδή ακριβώς την αγαπάει, μετάνοιωνει που γύρισε, με αυτα που βλέπει εδώ. Το ίδιο ισχύει με πολλούς επιστήμονες που αποφάσισαν να γυρίσουν πίσω.
Αλλωστε και ο θεοδωράκης δεν είχε δηλώσει ότι ασθάνεται σαν "τάνκερ στην λίμνη των Ιωαννίνων"?
Κατά τη γνώμη μου ο Νίκος Δήμου είναι μια μετριότητα που βασανίζεται από τη νοσηρή ανάγκη να λέει διαρκώς εξυπνάδες. Τον νοιάζει περισσότερο η συζήτηση που επακολουθεί τα λεγόμενά του, παρά η όποια ουσία αυτών που εκφράζει. Είναι ένας «παράξενος» και μονίμως «θυμωμένος» «αρχοντοχωριάτης» που του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Κατά προτίμηση τού φταίνε οι Έλληνες και η Ελλάδα, παρόλο που σ’ αυτή τη χώρα ζει και έχει κάνει τα λεφτά του. Δεν είναι μόνο που τα βάζει συνεχώς με τους συμπατριώτες και την πατρίδα του, δεν κάνει και τίποτα ουσιαστικό να βελτιώσει την όντως τραγική κατάσταση πέρα από τα να θυμώνει και να γκρινιάζει. Έχει επιφυλάξει για τον εαυτό του τον ρόλο ενός υπέρτατου κριτή, χωρίς να έχει βάλλει τα χέρια του στη φωτιά ή στα σκατά, όπως θέλετε πάρτε το. Πιθανότατα πρόκειται για άνθρωπο που ρέπει στην τεμπελιά και την κατάθλιψη, παρά για διανοούμενο υψηλού επιπέδου. Εξ’ άλλου, με τόση δυσθυμία που τον διακατέχει, όσο κι αν προσπαθεί δεν μπορεί να παράγει ουσιαστικό και βαθύ έργο. Γι αυτό γράφει μόνο σε γκρινιάρικα και μεμψίμοιρα έντυπα, όπως είναι οι 4τροχοί και κάποιες εφημεριδούλες που διανέμονται δωρεάν σε πιτσαρίες. Ούτε φωτογράφος υπήρξε ποτέ καλός και αυτό είναι γνωστό στους ειδικούς. Μπορεί να έκανε μερικές εκθέσεις φωτογραφίας και να κάλεσε μερικούς άλλους «παράξενους» σαν τον ίδιο να τον παινέψουν, αλλά οι φωτογραφίες του είναι παιδαριώδεις. Κατατάσσονται περισσότερο στην κατηγορία των αναμνηστικών φωτογραφιών, οι οποίες είναι σεβαστές, αλλά σίγουρα δεν αποτελούν τέχνη. Μια ματιά στο site του θα πείσει για την ποιότητα των φωτογραφιών του, οι οποίες είναι κατά μέσο όρο χειρότερες απ’ αυτές που τραβούν τα εκατομμύρια των συμπατριωτών του, τους οποίους κάνει σκουπίδια όποτε ανοίγει το στόμα του. Αυτός είναι και ο λόγος που γράφω αυτό το σχόλιο, επειδή ο Νίκος Δήμου προσβάλλει μαζικά τους Έλληνες και την Ελλάδα από κακία και φθόνο. Υπάρχουν κι άλλες πολλές μετριότητες που έχουν κάνει όνομα χωρίς να το αξίζουν, αλλά τουλάχιστον δεν συμπεριφέρονται σαν προδότες. Ο Νίκος Δήμου εκδικείται τους Έλληνες και την Ελλάδα από αίσθημα μειονεξίας, επειδή εδώ δεν μπορεί να υποδυθεί με επιτυχία τον πνευματικό άνθρωπο. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα ο τόπος αυτός ξεβράζει τους υποκριτές και τις υπερτιμημένες μετριότητες, κι αυτό αποτελεί μια σπουδαία ένδειξη της σχέσης των νεοελλήνων με τους προγόνους τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ "27 Δεκ 2009 7:22:00 μ.μ.", Διάβασε τις απαντήσεις του κ Δημου στην συνέντευξη και προπάντων, την επιστολή Θεοδωράκη προς τον ΄Στέφανο Ληναίο! Για τον φιλόσοφο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός του ...Επίχαρμου, είχε άλλη αναφορά ο κ. Διαφημιστής σε Έλληνα σοφό ή μή;
Εξ άλλου το γεγονός ότι "οι αρχαίοι και το πνεύμα τους" δεν είναι πια έδω, οφείλεται στους Ξενότροφους σαν τον κ Δημου!
Εκαναν ότι μπορούσαν να καταργήσουν τη βάση της εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων, την γνώση πρώτα απ΄ όλα της γλώσσας τους!
Πράγμα που οι συνομιληκοί τους και ο ίδιος δεν στερήθηκε! Ωστε να μπορεί να καταλαβαίνει και να επιρρεάζεται από τον ...ΕπίΧαρμο!
ο Αυτάααα
Οι μπολσεβίκοι θέλουν ακόμα περισσότερες νομιμοποιήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή“ΓΙΟΡΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ” ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ Στην γνωστή του γραμμή συνεχίζει να βαδίζει το ΚΚΕ. Κλείνοντας τα μάτια στην εγκληματικότητα, στην ανεργία, στη φτώχεια, στη διάλυση της εθνικής συνοχής και σ’ αυτή την ίδια την βούληση του ελληνικού λαού που δεν θέλει τους λαθρομετανάστες στη Πατρίδα μας, τα εγχώρια ορφανά του Μάρξ δείχνουν να “δυσαρεστήθηκαν” από τα μέτρα του Γιωργάκη και της κυβέρνησής του, γιατί… θέλουν ακόμα περισσότερες νομιμοποιήσεις μεταναστών! Αμετανόητοι λοιπόν στην διαχρονική αντεθνική τους γραμμή. Κάποτε επεδίωκαν τον διαμελισμό της Ελληνικής Γής, τώρα αρκούνται στην εκ των έσω άλωση της Πατρίδας μας που είναι πιό “αποτελεσματική” για τα σχέδιά τους…
Σε γιορτή για τα παιδιά των μεταναστών που διοργάνωσε το ΚΚΕ, η Αλέκα Παπαρήγα αναφερόμενη στην απόφαση της κυβέρνησης να αναγνωρίσει τα παιδιά μεταναστών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα ως ισότιμα με τα παιδιά των Ελλήνων, σημείωσε ότι το ΚΚΕ δεν μπορεί να χειροκροτήσει εύκολα την απόφαση αυτή, αφού… αφήνει απ’ έξω τα 2/3 των μεταναστών που βρίσκονται στη χώρα μας…
O Νίκος Δήμου - παρότι δεν συμφωνώ πάντα μαζί του - είναι ένας σκεπτόμενος, έξυπνος και μάλλον καλός άνθρωπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνθρωπος που με τα γραπτά του έχει προσφέρει πολλά. Ολα αυτά που γράφετε και του προσάπτετε δείχνουν ότι σίγουρα δεν έχετε διαβάσει τίποτε από το έργο του.
Η ποιότητα του λόγου και η επιθέσεις-εκφράσεις σας (είπαμε δεν συμφωνούμε σε όλα) δείχνουν το πόσο δυστυχισμένοι είστε και το πόσο δεν μπορείτε να διαχειριστείτε αυτήν την δυστυχία, είστε τουλάχιστον θλιβεροί.
Ευτυχώς από αυτά που γράφετε, τελικά δεν μένει τίποτε, ενώ το έργο του μένει και υπάρχει για να διαβάζεται...
ΥΓ: Ο Νίκος Δήμου είχε ανοίξει κάποια από τα πρώτα blogs στην Ελλάδα, μπορείτε εκεί όσοι δεν το ξέρετε ν' αναζητήσετε την ...ποιότητα στα blogs)
O Δήμου άφησε ένας στίγμα ως δημοσιογράφος,όπως σωστά λέει ο κ. Cavendish, τις δεκαετίες 80 και 90. Τα βιβλία του είναι μετριότατα και ό,τι έχει από αυτά ενδιαφέρον είναι τα βιωματικά και όχι τα φιλοσοφικά/πολιτικά κλπ. Επίσης στερείται παντελώς χιούμορ, ένα σημαντικό μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου ενώ παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχει παρακμάσει και κάποιος πρέπει να του το πει για να σταματήσει να εκτίθεται. 9 στα 10 κείμενα που γράφει στη LIFO είναι αφελή και πληκτικά, το δε κείμενο για την Μπακογιάννη είναι για τα πανηγύρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Δήμου ειναι το "θερμόμετρο", που το σπάμε όταν δεν θελουμε να ασχοληθούμε με την αρρώστια.Οσα γραφει εναντιον της καταντιας που εχουν φθασει οι Νεοελληνες, τα γραφει με πόνο, καλυμμένο με ειρωνεια,κατι που λίγοι το καταλαβαίνουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια ειναι δυστυχημα , για αυτόν, που γυρισε πίσω, αν μπορούσε να σταδιοδρομήσει σε πολιτισμένη περιοχή , όπως η Δυτ. Ευρώπη..
Για θυμηθείτε λίγο το Σεφέρη "Οπου και να γυρίσω, η Ελλάδα με πληγώνει"..Και αυτός ανθέλλην????
Και όλοι εσεις που τον βριζετε δεν αισθανεσθε ντροπή που ανηκετε στην πιό διεφθαρμένη χώρα της Ευρώπης??Που σε στατιστικές Διαφανείας έρχεται πίσω και απο την Μποτσουάνα , στην 71η θέση , ισοβαθμώντας με την Ρουμανία και τα Σκόπια?? Που σε παγκόσμιο διαγωνισμό κατανόησης κειμένου ανάμεσα σε μαθητές 15 ετών ήρθαμε τρίτοι από το τέλος, επί συνολου 150 κρατών?? Που απατεώνες και μπαταχτσήδες μας χαρσκτηρίζουν , και με το δίκιο τους, παγκοσμίως??
Και τα βάζετε με τον ανθρωπο που με τον τρόπο του σας τα λέει...μέλη της κατηγορίας των PIGS ( Portugal, Italy , Greece and Spain"....
Αλλά ξεχασα , τα βελανιδια και τους Παρθενώνες..
Ακριβώς επειδή ανήκουμε στους PIGS κάποιοι σαν το Δήμου θεωρούνται μεγάλοι διανοούμενοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ρωτήστε αυτόν τον "πυλώνα της διανόσης" αν θυμαται τις βόλτες που έκανε μαζί με τον μακαρίτη τον Μακαρέζο όταν αυτος ήατν υποθργος συντονισμου και που τότε δήλωνε φίλος του στις εταιρίες για να τσιμπήσει κανενα διαφημιστικό λογαριασμο... και ας αφήσει τα ρέστα . Υπαρχουν ακόμα ανθρωποι που τους θυμούνται μαζι...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Dimu κατ' αρχήν
ΑπάντησηΔιαγραφή¶ δεν είναι συμπατριώτης μας - είναι αλλοδαπός.
¶ δεν είναι ξενότροφος -
είναι αλλοδαπός.
¶ είναι όμως, αυτό που κάποιος ορθότατα παραπάνω είπε:
Η καρδιά του χτυπάει για αποδοχή - από το Σύστημα, το κοινό, την συντεχνία του. Όμως ο ίδιος, βαθύτατα μέτριος και υπερτιμημένος, αντί να κάνει τον σταυρό του που σ΄ αυτή την αστεία χώρα μπόρεσε να κάνει ένα ονοματάκι, οδύρεται, ως δήθεν παραγνωρισμένη αξία, γιατί δήθεν η ελληνική μετριοκρατία δεν τον άφησε να αναδειχεθεί.
¶ μόνο ένας είναι χειρότερος απ' αυτόν σήμερα: ο zak!
Καταλαβαίνετε τώρα ποιός με ποιόν είναι συμπατριώτες!
Ειναι τιμη να εισαι Ελληνας να νοιωθεις Ελληνας να ζεις σαν Ελληνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυπους σαν τον κ Δημου που φυσιογνωμικα παραπεμπει σε εβραιο τοκογλυφο - σπιουνο βλεπε Αρτεμης Ματσας με μουστακι (αν και ο Αρτεμης στην προσωπικη του ζωη ητανε ενας εξαιρετος και ταπεινος ανθρωπος) πνευματικα διεπεται απο ενα διεθνισμο απο το ψυχικο ομως οχι απο την Ζηνωνος και ολοι οι ξενοι ειναι πνευματικα ανωτεροι - αναπηροι.
Μηπως ειναι ευκολο αυτος ο λαλιστατος κυριος να μας πει ποιων συγγραματα και σκεψεις εχουν διδαχθει στα πανεπιστημια να τον κοσμο ολοι αυτοι ?
Σωστός ο 1:45. Ο Δήμου δεν είναι καλός συγγραφέας ούτε και μεγάλος. Το μικρό ελληνικό πλαίσιο και η ασχετοσύνη καθώς και τα χαμηλά κριτήρια τον έκαναν κάπως γνωστό και μάλιστα ως "δημοσιογράφο". Αυτό ας μην το ξεχνάμε. Δεν έχω προσωπικά τίποτε με τον άνθρωπο και στην βιβλιοθήκη μου έχω περί τα 30 βιβλία του. Τον διάβαζα όταν ήμουν μαθητής και τότε τον διάβαζα με ενδιαφέρον. Όμως αργότερα άρχισα να τον βρίσκω αδιάφορο και μη πρωτότυπο, σταμάτησα να τον διαβάζω και δεν κάθομαι να τον ακούσω ή να τον δω στην τηλεόραση όποτε τον πετυχαίνω. Όχι από μένος εναντίον του, αλλά απλώς γιατί εδώ και πάρα πολλά χρόνια τον βρίσκω ξεπερασμένο και μάλλον βαρετό. Δεν έχει σημασία όμως. Όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να προσπαθούν να εκφράζονται. Έτσι και ο κ. Δήμου. Όταν όμως εκτίθεσαι δημοσίως, πρέπει να δέχεσαι και την κριτική. Ευχάριστη ή δυσάρεστη. Και τα επικριτικά σχόλια των παραπάνω σχολιαστών ήταν, τα περισσότερα, αν και έντονα, κατά βάσιν ορθά ως προς την επιχειρηματολογία τους. Και στο κάτω-κάτω το να είσαι μέτριος συγγραφέας ή κακός ποιητής και φωτογράφος, όπως ο κ. Δήμου, δεν είναι και προς θάνατον. Το θέμα είναι να ασχολείσαι με ό,τι σου αρέσει με αγάπη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@12:58
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγόρι μου, έχεις "τσιμπίσει" και εσύ (όπως και ο προσκυνημένος Ν.Δήμου) για τα καλά την προπαγάνδα των ξενέρωτων αγγλοσαξώνων οι οποίοι τσουβαλιάζουν αδιάκριτα όλα τα κράτη της ευρωπαικής μεσογείου ως PIGS προσπαθώντας να τα μειώσουν!
Είναι γνωστό το αβάσταχτο κόμπλεξ των αγγλοσαξώνων για το καλύτερο επίπεδο ζωής των κατοίκων της ευρωπαικής μεσογείου, ενώ σ' αυτούς ευημερούν(;) μόνον οι αριθμοί ενώ τα περισσότερα νοικοκυριά δεν έχουν ούτε σπιτικό πλυντήριο και πηγαίνουν και πλένουν σε πλυντήρια έξω επί πληρωμή...
Πολυ παρε δωσε με τον Βαλιανατο-Δημητρα-εχει;ΜΗΠΩΣ ρε μορτες !!!!!Βλεπε ΕΛΣΙΝΚΙ ολα μαζι τα κανουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ παρε δωσε με τον Βαλιανατο-Δημητρα-εχει;ΜΗΠΩΣ ρε μορτες !!!!!Βλεπε ΕΛΣΙΝΚΙ ολα μαζι τα κανουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε οι Παλαιολογοι ουτε ο παπα-φλεσας ουτε και ο Μεταξας ήταν Έλληνες!
ΑπάντησηΔιαγραφή10.52, πολύ σωστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι καιρός να αρχίσουμε να μαθαίνουμε μερικά πράγματα για τους υποκριτές Φράγκους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίαν περίεργον. Από τα σχόλια εδώ φαίνεται ότι ο κ. Δήμου δεν πρέπει να είναι και πολύ συμπαθής στον κόσμο. Κατά τη γνώμη μου θυμίζει την Μπακογιάννη: Είναι τόσο πολύ αντιπαθής, χωρίς όμως να το καταλαβαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό το σχόλιο του 12:12. Αντιπαθέστατος ο κ. Δήμου και τρομερά περίεργο αυτό για κάποιον που αυτοδιαφημίζεται ως ειδικός της επικοινωνίας. Ενώ και για έναν μη ειδικό είναι καταφενάστατο γιατί ο Ν. Δήμου είναι τόσο αντιπαθής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κύριος Δήμου είναι ένας φάρος διανόησης στην απέραντη βλακεία που μας περιτριγυρίζει.Καλό θα ήταν οι άσχετοι να διαβάσουν και κανένα κείμενό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδεχομένως ο Ν.Δ. να μην είναι ο διανοούμενος του βεληνεκούς που οι υποστηρικτές του (και, ενδεχομένως ο ίδιος) θα επιθυμούσαν. Γεγονός παραμένει ότι αυτός ο άνθρωπος με την όποια ιδιότητά του (του συγγραφέα, του δημοσιογράφου, του φωτογράφου, του λάτρη της οδήγησης, της τεχνολογίας και πολλών άλλων) παρεμβαίνει συστηματικά στα δημόσια πράγματα αυτής της κωλοχώρας γιά πολλές δεκαετίες (ομολογουμένως με φθίνοντα παρεμβατισμό με την πάροδο του χρόνου, αλλά αυτό δεν είναι προς θάνατον). Το "έγκλημά" του είναι ότι επέλεξε τον ρόλο του αστού διανοούμενου, κάποιου που αντιμάχεται το σύστημα εκ των έσω, στα πρότυπα ενός Γκορ Βιντάλ μπορεί να πει κανείς (χωρίς αυτό να συνιστά ποιοτική σύγκριση) σε μία κοινωνία βαθύτατα λαϊκή/λαϊκίστικη (και κακομαθημένη σε βαθμό κακουργήματος) που αυτά δεν τα σηκώνει. Η Ελλαδάρα θέλει Θεοδωράκηδες ή/και Λαζόπουλους. Ασχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί του, δεν μπορεί να μην παραδεχτεί την συνέπειά του στις θέσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχόλια της πλειοψηφίας των προηγούμενων με κάλυψαν σε μεγάλο βαθμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιος κάνει καυστική κριτική για όλα και για όλους μια ολόκληρη ζωή πρέπει να έχει τα α.....α να αντέχει την κριτική άλλων και να μην πέφτει σε καταθλίψεις μετά δακρύων "Σούμπερτ".
Εκτός από ένα-δύο αστοχαζοδημοπουλάκια (τι πλούσια που είναι η ελληνική γλώσσα!) που επιμένουν να κελαηδούν υπέρ του δημόσια, λόγω της αντιεξουσιαστικής και αντιπατρικής μανίας τους (οι πρώτες μεγάλες αγάπες δημιουργούν μερικές φορές και πρωτοκλασάτα μίση), οι υπόλοιποι καταλαβαίνουμε τα "ευκόλως εννοούμενα" για το "κοινωνικό και δημιουργικό έργο" του Νίκο Δήμου.
Εκτός όμως από τον ιεροεξεταστή και καταδιώκτη του Ελληνισμού και ειδικότερα του Ελληνικού πατριωτισμού έχουμε μπροστά μας τον Νίκο, τον συνάνθρωπο και συμπατριώτη(;) μας.
Τι δυστυχία να είναι Νίκος Δήμου!
Να έχει την παθολογική αγάπη μιας δυστυχισμένη από την ζωή της υποχονδριακής μάνας, γόνος ξεπεσμένης κυκλαδοφράγκικης αριστοκρατικής οικογένειας.
Να έχει το επώνυμο ενός πατέρα που έδειχνε περιφρόνηση και έκανε αυστηρότατη κριτική για τα "κατορθώματα" του Νίκου.
Η μάνα να του γεμίζει το μυαλό με ιστορίες για Βενετικά παλάτια και πλούτη πριν από μερικές εκατοντάδες χρόνια και εκείνος να νιώθει στο πετσί του την περιφρόνηση των συμμαθητών στο πανάκριβο σχολείο για εκείνον τον γιό του δημοσίου υπαλλήλου.
Οιδιπόδειο σύμπλεγμα πλεγμένο με το άγχος μικροαστού νεανία να "τους δείξει".
Έκανε συμφωνίες με ένα σωρό διαβόλους γι' αυτό, Μερκεζίνηδες, Τομ Πάπας, όλη η αφρόκρεμα της Χούντας.
Δυστυχώς ποτέ δεν τον δέχθηκαν τα μεγάλα τζάκια της εποχής εκείνης σαν ίσο τους στα σοβαρά παρά μόνο σαν τον διαφημιστή της αστικής τάξης και γελωτοποιό της παρέας.
Τι πατριωτισμό και αγάπη για την Ελλάδα να δείξει ο Νίκος Δήμου, που μόνο σαν Φράγκος κατακτητής ονειρεύτηκε μικρός μια Δυτικορομαντική Ελλάδα του 13ου αιώνα.
Μια Ελλάδα κατακτημένη από τους Φράγκους που ζούσαν σε φέουδα με κάστρα πάνω στους λόφους, αρχοντοχωριάτες αυτοί οι πρώην γελαδάρηδες ή τοκογλύφοι, και ο Ελληνικός λαός υπηρέτες τους αγράμματοι από κάτω.
Η εξουσία αλλάζει, τα κάστρα γίνονται φαντάσματα, πρώτα έρχονται οι Τούρκοι, τα παιδιά των δουκών γίνονται πασάδες, τα κορίτσια τους οδαλίσκες στα χαρέμια του Σουλτάνου, μετά το κερασάκι στην αγγουρόπιτα, η Επανάσταση του 21.
Οι πρώην υπηρέτες γίνονται εξουσία.
Πάνε τα φέουδα, η φεουδοκρατία, οι τίτλοι, η εύκολη ζωή.
Η πειναλέα αριστοκρατία τύπου Μαντάμ Σουσού παραμένει στην ψυχή των Φραγκοσυριανών προγόνων του Δήμου που ποτέ δεν κατόρθωσαν να δουν τον εαυτό τους απόγονο της αιώνιας ψυχής των Ελλήνων.
Ό Νίκος Δήμου μας πιπιλάει το μυαλό για την ανωτερότητα των Φράγκων εκείνων που όταν μπήκαν στην Κωνσταντινούπολη το 1204 και μετά στην Ιερουσαλήμ βίασαν και έσφαξαν τους Ορθόδοξους χειρότερα από τους Τούρκους.
Αυτών των Καθολικών φεουδαρχών κάτω από την ευλογία του Παπισμού και με μεγάλο σύμμαχο την αλληλοφαγωμάρα των Ελλήνων επικράτησαν στην πρώην Βυζαντινή Αυτοκρατορία, την κατάντησαν προτεκτοράτο τους, την καταστρέψανε οικονομικά και την άφησαν στο έλεος των Μαμελούκων.
Η Ιστορία επαναλαμβάνεται σαν κωμωδία με το γέλιο να παρέχεται άφθονο από τα καμώματα και τα λόγια του φραγκολάτρη Νίκου Δήμου.
Τον αγαπάμε γιατί είναι ευχάριστος τύπος και μας προσφέρει την ζωή του σαν χρονογράφημα, πάθημα για μάθημα.
Ο Νίκος Δήμου πιστεύει ότι ο Θεός είναι αυταπάτη, μιά και το Εγώ του έχει οργασμική ανάγκη να πιστεύει ότι είναι ΥπερΔημάνθρωπος.
Του ευχόμαστε Καλή Υγεία, και ανοικτά μυαλά.
Ίσως κάποτε ευτυχήσει να δει την Αλήθεια με ελεύθερη την βούληση από τα δεσμά της μεγαλομανίας του.
Μία είναι η Ουσία, δεν υπάρχει Αθανασία.