GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μετάνιωσε για τις απόψεις της;‏...

Από το http://paideia-gr.blogspot.com/ . Τα μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και το Διοικητικό Προσωπικό του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχ...

Από το http://paideia-gr.blogspot.com/
.
Τα μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και το Διοικητικό Προσωπικό του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, ομόφωνα καταγγέλλουμε το φαινόμενο σπίλωσης και συκοφάντησης της Καθηγήτριας Θάλειας Δραγώνα από ακραίους εθνικιστικούς κύκλους.
Με τη συστηματική διαστρέβλωση και παραποίηση φράσεων και λέξεων από δημοσιεύματά της, αποδίδονται στη συνάδελφό μας, κοινωνική ψυχολόγο με αναγνωρισμένο στη χώρα και διεθνώς επιστημονικό κύρος,
επιστημονικές θέσεις, τις οποίες ουδέποτε υποστήριξε.
Η συκοφαντική αυτή εκστρατεία με την πολιτικά και ηθικά απεχθή μέθοδο του διασυρμού, έχει στόχο να πλήξει τη συνάδελφό μας Καθηγήτρια στο έργο που πρόσφατα ανέλαβε ως Ειδική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας.
Εκφράζουμε αμέριστη συμπαράσταση στη Θάλεια Δραγώνα και...


απευθυνόμαστε στις πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και στο σύνολο της πανεπιστημιακής κοινότητας ζητώντας την καταδίκη ενός φαινομένου που θυμίζει εποχές σκοταδισμού, παραβιάζει θεμελιώδεις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος, θέτει σε κίνδυνο την ελευθερία του λόγου, βλάπτει ολόκληρη την κοινωνία και άρα μας αφορά όλους και όλες.
Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2009

paideia-gr: Κάκιστες υπηρεσίες προσφέρουν οι συνάδελφοί της στην κα. Δραγώνα με την ανακοίνωσή τους. Πρώτον, η αποσιώπηση του ζητήματος των τυπικών της προσόντων ουσιαστικά σημαίνει αναγνώριση και από αυτούς του προβλήματος. Δεύτερον, ακραίος εθνικιστικός κύκλος χαρακτηρίζεται για παράδειγμα ο Νεοκλής Σαρρής; Κάκιστες υπηρεσίες...

84 σχόλια

  1. Παπανδρέου ΠΑΠΑΤΖΗ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΕΣ κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή όσοι ασκούν κριτική είναι φασίστες; ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!
    Και η κα Δραγώνα ας μας πει αν αληθεύει ότι ως βασικό πτυχίο πριν το "διδακτορικό" δεν είχε πτυχίο ΑΕΙ αλλά ενός παραρτήματος του DEREE...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί ο Καρατζαφέρης να είναι υμνητής της Χούντας, αλλά τη φασιστική συμπεριφορά τη δείχνουν οι αριστερίζοντες "προοδευτικοί" που όποιος τολμήσει να υποστηρίξει κάτι διαφορετικό, τον απαξιώνουν χαρακτηρίζοντάς τον ως φασίστα, ρατσιστή, ξενοφοβικό και άλλα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κομματόσκυλο και αναγκαστικά περιορισμένων ικανοτήτων Θάλια Δραγώνα, έχει την υποστήριξη των συναδέλφων κομματόσκυλων "Τα μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και το Διοικητικό Προσωπικό του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών". Συνταρακτικό γεγονός!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Διοικητικό προσωπικό το καταλαβαίνω, τους άλλους δεν καταλαβαίνω για το όψιμο ενδιαφέρον τους. Δεν βρηκαν όμως τίποτε να γράψουν, ώστε να αντικρούουν τις συγκεκριμένες αιτίες των κατηγοριών προς την κυρία Δραγώνα. Ας πάψουν να χαρακτηρίζουν ακροδεξιούς όσους δεν συμφωνούν μαζύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε, βρε, για δέστε πώς ξεσηκώνονται οι "πνευματικοί" άνθρωποι του τόπου όταν είναι να υποστηρίξουν τα συντεχνιακά τους συμφέροντα και να καλύψουν τη θεσούλα τους από κάθε αμφισβήτηση.

    Πού ήσασταν βρε σαλτιμπάγκοι τόσο καιρό που η χώρα μετατρέπονταν σε μπουρδέλο τρίτης κατηγορίας;

    Πού ήσασταν;

    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ?
    ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!

    ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ!
    ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
    ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΝΑ ΧΕΣΩ ΕΙΔΙΚΗ)

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ:

    1)ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ.
    2)ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
    3)ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821!!!
    4)ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑΥΤΗΝ!
    5)" Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ 19ο ΑΙΩΝΑ.
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΞΩΘΕΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΝΤΟΝΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ"

    ΑΝΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΟΚ!!!
    ΜΙΑ ΝΕΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ.

    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
    ΦΙΛΕ ΤΖΕΦΡΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΛΑΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    "ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΜΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ.ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΕΓΕΡΘΟΥΜΕ, ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΟ ΗΘΟΣ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ"

    ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΟΦΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ -ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΛΑΟΥ ΜΑΣ:
    ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ.
    Ή ΑΚΟΜΑ:
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...επιστημονικές θέσεις, τις οποίες ουδέποτε υποστήριξε.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟ;
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΕΣ ΜΕ ΔΟΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ..."Με τη συστηματική διαστρέβλωση και παραποίηση φράσεων και λέξεων από δημοσιεύματά της, αποδίδονται στη συνάδελφό μας, κοινωνική ψυχολόγο με αναγνωρισμένο στη χώρα και διεθνώς επιστημονικό κύρος, επιστημονικές θέσεις, τις οποίες ουδέποτε υποστήριξε."...

    Κρατικοδίαιτοι καραγκιόζηδες, αν οι "θέσεις, τις οποίες ουδέποτε υποστήριξε" η Θάλια Δραγώνα είναι "επιστημονικές", τότε αναγκαστικά οι θέσεις που υποστηρίζει η συγκεκριμένη κυρια είναι μη επιστημονικές. Και τέτοια σούργελα σαν εσάς και σαν αυτήν έχουν πόστα ευθύνης. ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΝEA ΤAΞΗ σχεδιάζει τώρα το μεγαλύτερο κτύπημα κατά της χώρας, ΤΗΝ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ με την ελληνοποίηση παιδιών εισβολέων [λαθρομεταναστών], που θα μείνουν νόμιμα γιά πάντα, αυτοί [200000-250000] και οι συγγενείς τους [800000-1000000] στη χώρα. Για να πετύχει τον σκοπό της χρησιμοποιεί συχρόνους Νενέκους [ΤΖΕΦΡΥ-ΜΠΟΥΛΗΣ-ΠΑΚΗΣ-ΝΤΟΡΑ-ΓΙΑΝNΑΚΟΥ-ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΔΑΜΑΝΑΚΗ-ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ-οι περισσότεροι του ΣΥΡΙΖΑ-μερικοί του ΚΚΕ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ-ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ κτλ] που εκμεταλλεύονται τον ανθρωπισμό μας. Σαν ''΄ελληνες''[και με κατεύθυνση της χώρας προελεύσεώς τους] άσχετα με το που θα μένουν θα μπορούν να γραφούν όπου θέλουν δημότες π.χ. οι Αλβανοί στην Ηγουμενίτσα, οι Ασιάτες στην Κομοτηνή κτλ. Σκέφτηκαν όσοι το συζητούν, αυτή την περίπτωση? Είναι τόσο ηλήθιοι ή αδίστακτοι προδότες? Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η χώρα έχει γεμίσει ΕΦΙΑΛΤΕΣ και ΝΕΝΕΚΟΥΣ, οι οποίοι γνωρίζουν ότι είναι προδότες αλλά αδιαφορούν, διότι πιστεύουν ότι θα μείνουν ατιμώρητοι και διότι οι σύγχρονοι ΞΕΡΞΗΣ και ΙΜΠΡΑΗΜ δίνουν πολλούς ΔΑΡΕΙΚΟΥΣ και ΓΡΟΣΙΑ με ρήτρα ΔΟΛΑΡΙΟΥ. Μήπως κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για τον ΑΘΗΝΑΔΗ και τον ΣΑΓΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 'Ολο το Σημιτικο-φιλελεύθερο κατεστημένο, όλοι οι υβριστές της
    πολιτικής παρακαταθήκης του Ανδρέα
    Παπανδρέου, η νέα δεξιά δηλαδή,
    στηρίζουν το 'έργο' της ασήμαντης
    αυτής κυρίας. Δίνουν,ακόμη, δικαίωμα στα ακροδεξιά λαμόγια να
    παριστάνουν τους εθναμύντορες.
    Κατάντια!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπλιάχχχχχχχχχ εμετός
    πασοκικός.
    ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΛΗ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΒΡΟΜΟΚΟΠΑΕΙ......
    ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ. ΤΣΟΛΑ με το νύχτα πτυχίο ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΔΕΣ Η ΚΙΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΜΕΝΟΣ ΜΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΕΛΟΣ.ΕΔΩ ΠΟΣΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ Ο ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΣΤΙΓΑ.ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΓΕΝΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΣ.ΠΗΡΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΕΛΟΣ.ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΑΛΗΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαμένα κορμιά του Πασόκ.
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?

    Ο πρωθυπουργός δεν απέκλεισε αύξηση του ΦΠΑ.

    Ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου δεν απέκλεισε σ’ημερα το ενδεχόμενο αύξησης του ΦΠΑ.
    Σε ερώτηση αν υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί απάντησε “δεν μου έχει εισηγηθεί κάτι τέτοιο το οικονομικό επιτελείο,
    αλλά θα δούμε τι θα γίνει με τη διαβούλευση“.

    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΟΡΘΙΑ
    ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΕΙ ΛΕΡΕΣ.
    ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαρτάται ποια είναι ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΛΗ που την υποστηρίζουν και εάν έχουν διοριστεί από την ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΙΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ορίστηκε την Τρίτη το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με τον δικηγόρο Νικόλα Κανελλόπουλο να αναλαμβάνει την προεδρία του οργανισμού.

    Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, μέλη του ΔΣ ορίστηκαν οι Διονύσης Πάνος, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, Αννια ΣΠηλιωπούλου, Αίγλη Μπαλαμάτση, Δήμητρα Μπούρα, Ελένη Τσατσάκη, Περικλής Σπάτουλας και Αντώνης Κεραστάρης.

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ OPENGOV ΑΛΛΑ ΑΝΑΤΕΘΗΚΑΝ?
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ?
    Η ΚΑ.ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ Κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΡΕΠΠΑ…

    Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΗΓΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ.. ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ!!
    ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ..ΕΦΙΑΛΤΕΣ.. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξέρετε γιατί η Δραγώνα δεν πάει στην Τουρκία να γίνει ειδική σύμβουλος?
    α. ...............
    β. ...............
    γ.Επειδή από εδώ βοηθάει τους αγαπημένους της Οθωμανούς περισσότερο.
    Απαντήστε πολυπολιτισμικοί, διεθνιστές, ανθέλληνες πανεπιστημιακοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. oute hh Dragona
    oute o Koulaidhs
    oute h Mpotsarh
    exoyn ptyxia
    tous ta edosan oi "yphresies"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για φαντάσου…
    Βγήκε η θλιβερή κλίκα, λοβιτούρα, μασονία, των «πνευματικών ταγών» της χώρας να μας κατηγορήσει για «ακραίο εθνικισμό»…
    Εσείς βρε θλιβερά νούμερα που έχετε ανάγει τα πανεπιστήμια σε τσιφλίκια σας, που – σε γενικές γραμμές, για να μην ισοπεδώσω τους πάντες και τα πάντα- έχετε ανύπαρκτο ακαδημαϊκό έργο, που είστε οι μεγαλύτερες κοτούλες της οικουμένης, που δεν υψώσατε ποτέ το ανάστημα σας τα τελευταία χρόνια για να βάλετε «πλάτη» στην πολιτιστική μας κατρακύλα, βγάλατε γλώσσα;
    Λοιπόν γελοία και ανιστόρητα φαιδρά υποκείμενα, αν δεν ήταν κάποιο λόγιοι και διανοούμενοι πριν δύο- τρεις αιώνες, ενδεχομένως να φορούσατε «φακιόλιον τούρκικο» στα γελοία κεφάλια σας, αλλά μάλλον ποσώς που θα σας ένοιαζε.
    Βγείτε ρε πνευματικοί νάνοι και κατηγορήστε τον Ρήγα, τον Κοραή και τον Ανώνυμο για… ακραίο εθνικισμό.
    Να εκφράσετε, καραγκιόζηδες, την αμέριστη συμπαράσταση στον κακό σας τον καιρό και μετά λοβιτουριάστε για να μοιράσετε έδρες και επιδόματα, θλιβεροί δημόσιοι υπάλληλοι, μέλη ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και του Διοικητικού Προσωπικού του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
    Ξεφτίλες…

    V For Vendetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρία Δαμανάκη ΣΚΑΝΔΑΛΟ Συλβάνα Ράπτη ΣΚΑΝΔΑΛΟ Θάλεια Δραγώνα ΣΚΑΝΔΑΛΟ Οι απατεωνισσες δεξιες του κυκλου παιδειας πασοκ... ΄Αρχισε ο δήθεν διάλογος για την ...

    www.greekalert.com/.../rado-fyrom.html - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες

    PIAZZA del POPOLO: Η ανθρωποφαγία συνεχίζεται μέσα στην ΝΔ19 Μαρ. 2009 ... Μαρία Δαμανάκη ΣΚΑΝΔΑΛΟ Συλβάνα Ράπτη ΣΚΑΝΔΑΛΟ Θάλεια Δραγώνα ΣΚΑΝΔΑΛΟ Οι απατεωνισσες δεξιες του κυκλου παιδειας πασοκ. ...

    piazzadelpopolo.blogspot.com/.../blog-post_5478.html - Προσωρινά αποθηκευμένη


    Independent Media Center | www.indymedia.org | ((( i )))Μαρία Δαμανάκη :“Εταίρες” κατά την αρχαιότητα εκαλούντο οι γυναίκες εκείνες, ... Είναι η γυναίκα που έβγαλε το σκάνδαλο των ομολόγων το οποίο της έδωσε η κ. ...

    www.indymedia.org/.../921247.shtml - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΠ, ΕΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ .....
    τί είναι αυτά τά συνδικαλιστικά?
    Κόμικ,μικροί εξερευνητές:
    ΔΕΠ:Δέν Έχω Πρόνοια.
    ΕΕΔΙΠ:Εγώ Έχω Δισκοιλιότητα Ίσως
    Πάντα.
    ΕΤΕΠ:Έρχομαι Τώρα Ετοιμάσου Πλύσου
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εκφράζουμε αμέριστη συμπαράσταση στη Θάλεια Δραγώνα και...
    --------------------------------
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟΠΛΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ.

    ΓΙΩΡΓΟ
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ "Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ"; ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΣΤΥΛ ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΥΤΕ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ****** παραιτήσου μωρή άσχετη ξενόδουλη - ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΟ ΕΧΕΙΣ
    ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑ ΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΣΚΥΛΑ -
    λεφτά έχεις μπόλικα.
    ΑΜΑΝ ΠΙΑ !
    ή ακριβώς για το ξενόδουλη
    ΣΕ ΧΩΣΑΝΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
    ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ
    ΤΟΥ BRAVO GIORGO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν η Θάλεια Δραγώνα διαθέτει πράγματι διεθνώς επιστημονικό κύρος γιατί μονο τα ντόπια κομματόσκυλα εκφράζουν την αμέριστη συμπαράσταση τους σ'αυτήν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν συνεχίσει με τέτοιες επιλογές προσώπων το ΠΑΣΟΚ,δεν βγάζει το 2010...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η κυρια αυτή εάν δεν εχει πτυχίο ΑΕΙ, αλλά διαθέτει μεταπτυχιακό και διδακτορικο μετά από σπουδές στο Deree,δεν επρόκειτο να πάρει ούτε αναγνώριση των σπουδών της από το πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ, αν δεν φοιτούσε πρώτα σε Ελληνικό πανεπιστήμιο για να πάρει το βασικό πτυχίο.
    Αρα για ποιά αναγνώριση σπουδών μιλάτε;
    Πώς τοποθετήθηκε Σύμβουλος στο Υπουργείο Παιδείας;
    Δεν υπήρχαν προσωπικότητες με αναγνωρισμένες σπουδές που να μην αμφισβητούσαν την ελληνικότητα του λαού μας;Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ Η ΔΡΑΓΟΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ,ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ,ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΟΓΚΕΜΠΕΛΙΣΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ;ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φοβερά δημοκρατικό το www.opengov.gr. Από τη μια κόβονται αναρίθμητα σχόλια διαφωνούντων και από την άλλη τα πράσινα παιδάκια μετά από εντολή άνωθεν κατακλύζουν το site με «προοδευτικά» σχόλια. Το δε φοβερό και τρομερό www.in.gr (του προσφάτως εκλιπόντος μεγαλοευεργέτη και διδασκάλου του γένους) έβγαλε σε χρόνο μηδέν από τους τίτλους του την είδηση του μεγάλου αριθμού αρνητικών σχολίων στο opengov.gr.
    Εσείς οι μισέλληνες, προοδευτικοί του καναπέ, σταματήστε να χαρακτηρίζετε φασίστα όποιον ανησυχεί για το μέλλον και την ασφάλεια των παιδιών του. Δεν θα μιλήσω για όλους τους ξένους που ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΑ ήρθαν στο σπίτι μας, ειδικά όμως για τους αλβανούς όλοι γνωρίζουμε το μίσος που έχουν απέναντι στην Ελλάδα και τις διεκδικήσεις τους για τη Θεσπρωτία στα πλαίσια της μεγάλης αλβανίας (και μη γράψετε τίποτα μπαρούφες ότι οι περισσότεροι είναι μεροκαματιάρηδες κλπ., UCKάδες – κρυφοί ή φανεροί - είναι οι περισσότεροι).
    Αναγνωρίζω ότι σαν λαός έχουμε πολλά, πάρα πολλά ελαττώματα… και λοιπόν τι έγινε;;; Πάτε να μας διορθώσετε με το ζόρι καταστρέφοντας και το ελάχιστο συναίσθημα ασφάλειας που μας έχει μείνει.
    Κύριε Παπανδρέου σας εκλιπαρώ να μην συνεχίσετε αυτό το έγκλημα εναντίον μας. Η ιστορία δείχνει ότι ο φόβος ενός λαού (και οι Έλληνες είναι πολύ φοβισμένοι απέναντι σε πολλά) όταν ξεχείλισε μαζικά χύθηκε πολύ αίμα. Δεν θα μπορέσετε να ελέγξετε με τίποτα τις συνέπειες εάν η σιωπηλή πλειοψηφία αποφασίσει να μην παραμείνει σιωπηλή. Μπορεί οι Έλληνες να καταφεύγουν συχνά σε ψευτοπαλληκαριές και λεονταρισμούς αλλά να τρέμετε ένα φοβισμένο όχλο ο οποίος πήρε όπλα (και υπάρχουν αρκετά από αυτά στα ελληνικά σπίτια) στα χέρια του.
    Στο σπίτι μας αποφασίζουμε εμείς για τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΜΕ τον οποιοδήποτε. Αυτό θα πρέπει να γνωρίζει ο εκάστοτε ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ένοικος του Μεγάρου Μαξίμου και να μην ελπίζει στους ψήφους των ξένων για να μονιμοποιήσει τη θεσούλα του.
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ Τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ......Εκφράζουμε αμέριστη συμπαράσταση στη Θάλεια Δραγώνα ...

    ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ?
    ΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΛΑΒΟΙ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΛΒΑΝΟΙ? ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΕΚΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΤΙΚΑΤΕ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ ΕΔΩ ΠΟΥ
    ΖΟΥΣΑΝ[!] ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ?
    Ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΤΕΧΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
    ΟΥΤΕ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΙΛΑΕΙ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.
    ΕΣΑΣ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΕ Η ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ?
    ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΣΑΣ?

    ΚΟΥΦΑΛΑΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
    ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ
    ΘΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙ ΕΛΛΑΔΑ,
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
    ΕΞΩ!
    ΟΥΣΤ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πανεπιστημιακά καραγκιοζάκια, που ανακαλύψατε "διαστρέβλωση και παραποίηση λέξεων". Ανάλογης πνευματικής εμβέλειας σαν και σας θα είναι και μαντάμ! ΟΥΣΤ ανίκανοι χαραμοφάηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά συνασπισμός ήταν και είναι η Θ. Δραγώνα και την βάλανε στο τομέα παιδειας του ΠΑΣΟΚ, στο ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ για να εκλεγεί χωρίς σταυρό και μετά επειδή δεν θα εύρισκε ούτε το δικό της σταυρό δεν τόλμησε να κατέβει υποψήφια στις εκλογές της 4.10.2009.
    Προεκλογικά το πολιτικό της γραφείο έλεγε ψέμματα ότι είχε αποφασίσει να γυρίσει στο πανεπιστήμιο, όπως αποδείχτηκε μετά τις εκλογές, στο υπουργείο της παιδείας ήθελε να γυρίσει.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΙΞΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΑΛΛΆ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ 342 ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ.
    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ για να προστατεύσει το κόμμα που την τίμησε, πρέπει να πει τα εξής απλά ενάντια στα όσα κακόβουλα ισχυρίζονται οι άλλοι και όχι η ίδια λέγονται για το πρόσωπό της:
    1. Να εκθέσει με σαφήνεια τις επιστημονικές της απόψεις οι οποίες δεν είναι αντικείμενο ανακοινώσεων συμπαράστασης.[ Αυτό πρέπει να το γνωρίζει η κυρία καθηγήτρια]
    2.Να καταθέσει τους ακριβείς τίτλους σπουδών της, τους οποίους επιμελώς δεν αναφέρει στο βιογραφικό της που η ίδια έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα του πανεπιστημίου.
    Επιτέλους το ΠΑΣΟΚ δεν είναι παιδική χαρά από την ίσως παρασυρμένη καθηγήτρια του τμήματος νηπιαγωγών [μωρών] του πανεπιστημίου αθηνών
    Αυτά γιατί 1+1=2 και όχι 342

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ..... ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....

    ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εφόσον η συγκεκριμένη "κυρία" θαυμάζει το οθωμανικό... μεγαλείο (δεν υπαινίσσομαι τίποτα) ας μας κάνει τη χάρη να ξεβρομίσει τον τόπο αδειάζοντάς μας τη γωνιά. Ας πάει σε κάποιο από τα αφεντικά της κατά άγκυρα ή αμερική μεριά, για να γλιτώσουμε και τον όχι χαμηλό μισθό που της καταβάλουμε.
    Α… φεύγοντας ας πάρει μαζί της και μερικά σκουπίδια (τσίπρα, τρεμόπουλο, ν. δήμου ή ότι άλλο έχει ευχαρίστηση).

    Υγ. Δεν είμαι άσχετος από γραμματική, απλά τα ονόματα σκουπιδότοπων ή σκουπιδανθρώπων δεν ξεκινούν με κεφαλαίο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε σεις, αυτή δεν υποδυόταν τον εφιάλτη στην ταινία «300»;;;
    Τέτοια φάτσα δεν ξεχνιέται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιωργο αν δεν ριξεις μια κλωτσια στην Δραγωνα και τα εμετικα αποβρασματα και ακτακαθεια που την στηριζουν συντομα θα μεινεις εσυ η Δραγωνα και 3εις και ο κουκος!

    Το θεμα ειναι ομως βαθυτερο. Απο οτι φαινεται προδοτικα σκουληκια οχιες και βδελες εχουν καταλαβει τα Πανεπηστιμια μας.
    Προσεξε ΓΑΠ θα μας ζητησεις αυξημενους φορους. Αν ειναι να πανε αυτα τα λεφτα για την επιβιψωση αυτων των φιδιων ξεχασε το! θΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΟΥΜΕ!

    Για να δεξεις καλη διαθεση πηγαινε στα πανεπιστημια και πρωτα απο ολα στην παντειο και σαν Χριστος με το γραγκελιο πεταξε εξω ολα τα ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και μετα θα σε υποστηριξουμε ως το τελος!

    Ενας Σκεπτομενος Ψηφοφορος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ, ΑΠΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΑΡΧΙΚΙΝΑΙΔΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΤΩΡΑ Η ΔΡΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΤΗΣ.
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΑΜΕ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΞΥΠΝΑΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα .....Τελικά οι κότες θα μας φάνε αφού ασχολούμαστε με προσωπικότητες της κλάσεως Θάλια Δραγώνα και των υποστηρικτών της. Που αλλου από ελληνικό πενεπιστήμιο η ΕΡΤ θα μπορούσαν όλα αυτά τα σούργελα να μισθοδοτούνται με τις μπούρδες που γραφουν και διακινούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ενας Σκεπτομενος Ψηφοφορος σου

    30 Δεκ 2009 6:50:00 μ.μ.

    ΦΙΛΕ,
    ΚΑΛΗ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ.
    ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ.
    ΕΣΚΙΣΕΣ.
    ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΓΩΝΑ , ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΑΜΕ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΞΥΠΝΑΤΕ!!
    30 Δεκ 2009 7:37:00 μ.μ.

    ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΑΣ.
    ΕΝΑ ΠΟΥΤΣΟ ΘΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΡΑΠΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ
    ΠΑΠΑΚΩΝΚΑΤΣΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ
    ΣΟΣΙΑΛ ΗΣΤΙΚΗΣ ΠΑΣΟΚ.
    Θέλουμε να πέσει η Κυβέρνηση; Εύκολο. Φορολογική Αντίσταση.
    ______________________
    Δείχνουν δόλο, ή βαριά αμέλεια σε εθνικά θέματα.
    Δόλο, ή βαριά αμέλεια σε ενεργειακά θέματα.
    Δόλο και βαριά αμέλεια σε φορολογικά και δημοσιονομικά θέματα

    Εισπράττουν χωρίς να μειώνουν τα έξοδα. Εξακολουθούν και σπαταλούν σαν να μην τρέχει τίποτα. Μας κοροϊδεύουν με επικοινωνιακά τρυκ.

    Τα λεφτά υπάρχουν; Φυσικά και υπάρχουν. Έχουμε ό,τι έχουμε, και θέλουν να μας το πάρουν κι αυτό. Για να το πετάξουν στην μαύρη τρύπα.

    Μιλάνε για παραοικονομία. Παραοικονομία είναι οι σκοτεινές και άνομες συμφωνίες σε βάρος μας. Ο εθνικός και οικονομικός μας ευτελισμός.
    Φτάνει. Φορολογική αντίσταση.______

    Αν 100.000 Έλληνες, αρνηθούμε να πληρώσουμε για 6 μήνες, θα πέσουν. Αν 200.000, αρνηθούμε να πληρώσουμε, θα πέσουν σε 3 μήνες. Αν 800.000 αρνηθούμε να πληρώσουμε, θα πέσουν σε ένα μήνα.
    Και τι θα μας κάνουν;
    Νταντά;____________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν αμφιβαλω για την δεοντολογια των περισσοτερων σχολιαστων,μια ερωτηση μονο.Χρονικα,ποτε κατορθωσε και στεραιωσε αυτη η δραγωνα η οποιαδηποτε ρεπουση και δεν ξερω εγω,πως αλλοιως λεγονται?Και οχλος δεν ειμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα εθνικιστικά νήπια βρήκαν φέτος με τι παιχνιδάκι θα περάσουν την ώρα τους. Τη μια χρονιά Ρεπούση, την άλλη Δραγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πνευματικες κοπριες που απεκτησαν τους 'τιτλους' ανατρεχοντας στην wikipedia,και πινοντας καφε στα κυλικεια του Harvard η αλλου ισοτιμου πανεπιστημιου,τολμωντας μαλιστα να χαρακτηριζουν με την γνωστη πλεον πιπιλα ''φασιστες'' οσους τους κακοχαρακτηριζουν και τους αποχαρακτηριζουν.Α να χαθειτε κομμουνιστοειδη κοπροσκυλα που βγαζετε τα κομπλεξ σας επανω στον λαο που σας ανεχεται και δεν σας εχει γαμισει ακομη.Που σας πληρωνει και κυκλοφορειτε ελευθεροι σε αυτο το Μπουρδελισταν.Αλλα για ολα υπαρχει μια αρχη και ενα τελος.Και το δικο σας ειναι πολυ κοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Άντε βρε μαλακοβιόληδες καθηγητοσυνδικαλιστές της κακιάς ώρας. Μίλησε το άθλιο καθηγητικό αριστερό κατεστημένο. Δε σας μάθαμε στα πανεπιστήμια τόσα χρόνια τι διδάσκετε όλοι σας, τσιράκια της νέας τάξης.

    ΟΥΣΤ ΚΩΛΟΖΩΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια σε σένα φίλε! Μπράβο!
    (είμαστε πολλοί! Αυτό ας το ξέρουν τα πασοκικά καθίκια, αλλά και τα υπόλοιπα! )

    ......Εκφράζουμε αμέριστη συμπαράσταση στη Θάλεια Δραγώνα ...

    ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ?
    ΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΑΣ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΛΑΒΟΙ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΛΒΑΝΟΙ? ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΕΚΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΤΙΚΑΤΕ?
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ ΕΔΩ ΠΟΥ
    ΖΟΥΣΑΝ[!] ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ?
    Ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΤΕΧΕΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
    ΟΥΤΕ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΙΛΑΕΙ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.
    ΕΣΑΣ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΕ Η ΚΥΡΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ?
    ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΣΑΣ?

    ΚΟΥΦΑΛΑΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
    ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ
    ΘΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙ ΕΛΛΑΔΑ,
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
    ΕΞΩ!
    ΟΥΣΤ!

    30 Δεκ 2009 5:00:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τα εθνικιστικά νήπια βρήκαν φέτος με τι παιχνιδάκι θα περάσουν την ώρα τους. Τη μια χρονιά Ρεπούση, την άλλη Δραγώνα.

    31 Δεκ 2009 12:54:00 π.μ.
    --------------------

    Εσύ τώρα ποιός είσαι, μήπως κανένας Heinrich? Άντε και γαμήσου!
    Fick dich!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ουστ ρε κοματόσκυλα του κερατά, σας θίξαμε την διανόηση που ακούει στο όνομα Δραγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΩΡΑ!!!31 Δεκ 2009, 7:10:00 π.μ.

    Ας πάψει πλέον το ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ της Ακρο-Αριστεράς και των ανθελλήνων... Έλληνες είμαστε και έχουμε κάθε δικαίωμα να υπερασπιζόμαστε ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ και θα το λέμε ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ. Η εν λόγω κυρία θεωρεί "ρατσισμό" μόνο και μόνο το γεγονός οτι αποκαλούμε τους ευατούς μας ΕΛΛΗΝΕΣ...!!! Σίγουρα θα προτιμούσε το ΡΑΓΙΑΣ ή το ΟΘΩΜΑΝΟΣ, αλλά λυπούμαστε πολύ που η "τρομοκρατική, εθνικιστική κ επεκτατική ομάδα" του Θ.Κολοκοτρώνη κ των λοιπών παλληκαριών, φρόντισε να μας απαλλάξει από τους Οθωμανούς-Μογγόλους-απολίτιστους-βαρβάρους που αυτή η ΞΕΝΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ, εξυμνεί... ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στην Ρεπούση/Δραγώνα κ ΚΥΡΙΩΣ στο νομοσχέδιο για την ψήφο των αλλοδαπών. ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ: http://www.laos.gr/1front.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Georgios o 3. (Papandreou)
    25% Ελληνας
    75% Εβραίος.

    Κάτι άλλο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τα εθνικιστικά νήπια βρήκαν φέτος με τι παιχνιδάκι θα περάσουν την ώρα τους. Τη μια χρονιά Ρεπούση, την άλλη Δραγώνα.
    31 Δεκ 2009 12:54:00 π.μ.

    Καραγκιοζάκο @31 Δεκ 2009 12:54:00 π.μ., αν οι κυριες ήταν υπάλληλοι της τουρκικης δημοκρατίας κανένας δεν θα είχε πρόβλημα με τα λεγόμενα τους για τον "αντικειμενικά" προοδευτικό ρόλο και χαρακτήρα της οθωμανικής αυτοκρατορίας η του σύγχρονου τουρκικου κράτους. Το να χρησιμοποιεί κάποιος/α επιχειρήματα των τούρκων εθνικιστών για να δείξει ποσο έχει ξεπεράσει τον ελληνικό εθνικισμό η να εγκωμιάζει την πολυκοσμικοτητα εννοώντας αποκλειστικά το ισλαμ, μονο σε ντόπιους ηλίθιους βρίσκει απήχηση. Επειδή όμως οι αναφερόμενες απευθύνονται σε ηλίθιους δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους/τις αγνοούμε, όσο ανιαρή και να είναι η ενασχόληση μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΙ ΗΤΑΝ; ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ; ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ, ΦΑΣΙΣΤΑΣ; ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΙΡΙ-ΝΤΙΡΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΟΥ. ΠΟΣΑ ΔΙΣ. ΤΣΕΠΩΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΗΣ; ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΗ ΚΟΠΡΙΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ! ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

    Η Θάλεια Δραγώνα είναι μαζί με την Άννα Φραγκουδάκη επιστημονικές υπεύθυνες του προγράμματος “Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων”. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξεκίνησε το 1997 και εξελίχθηκε σε φάσεις: Στην πρώτη (1997-2000) και δεύτερη φάση (2002-2004) στοίχισε 9.640.000 ευρώ. Στην τρίτη φάση (2004-2008) στοίχισε 7.350.000 ευρώ. Συνολικά για το πρόγραμμα από το 1997 έως το 2008 οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη διαχειρίσθηκαν 17.000.000 ευρώ! Μετά το τέλος της χρηματοδότησης από το Γ' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης,τον Ιούλιο του 2008, οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη ζήτησαν την επαναπροκήρυξη του συγκεκριμένου προγράμματος. Τον Νοέμβριο του 2008 το υπουργείο Παιδείας επαναπροκήρυξε το πρόγραμμα για την περίοδο 2009-2012. Για λόγους οικονομίας κλίμακος, όμως, οι μουσουλμανόπαιδες εντάχθηκαν στο ευρύτερο πρόγραμμα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για όλη την Ελλάδα που απευθύνεται σε παιδιά που δεν έχουν ως μητρική γλώσσα την ελληνική (βλ. προκήρυξη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», με κωδικό: 01-03.73.43.01, για την πράξη «Ένταξη των παιδιών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών και εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων») http://www.epeaek.gr/epeaek/jsp/el/sear ... sp?id=1117.

    ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

    Η προοπτική αυτή δεν άρεσε στις κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη που δενήθελαν να ενταχθούν σε κάποιο άλλο πρόγραμμα, αλλά επέμεναν να υπάρχει ξεχωριστό πρόγραμμα μόνον για τους μουσουλμανόπαιδες. Η ανησυχία τους ήταν ότι θα έχαναν την αποκλειστικότητα στη διαχείριση των τεραστίωνκονδυλίων. Κυρίως όμως τις ενδιέφερε ότι θα μειωνόταν το ποσό που θα διαχειρίζονταν οι ίδιες, αφού θα πήγαινε αναλογικά προς τον αριθμό τωνμουσουλμανοπαίδων. Η δαπάνη για όλο το πρόγραμμα ανερχόταν σε 28.000.000 ευρώ. Οι μουσουλμάνοι μαθητές είναι περίπου 6.000-7.000 ενώ οι υπόλοιποι αλλοδαποί και παλιννοστούντες είναι περίπου 85.000. Συνεπώς για το πρόγραμμα των μουσουλμανοπαίδων θα πήγαιναν σε μία τριετία λιγότερα από 4.000.000 ευρώ. Καμμία σχέση με την περίοδο των παχιών αγελάδων του Γ ΚΠΣ! Η κ. Δραγώνα εκείνη την περίοδο ήταν βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ (2007-09) με αρμοδιότητα στα θέματα Παιδείας και προσπάθησε να ασκήσειτην επιρροή της. Όταν έγινε ο ανασχηματισμός τον Ιανουάριο του 2009, με παρέμβαση της Υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη προς τον νέο Υπουργό Παιδείας, Άρη Σπηλιωτόπουλο, η προκήρυξη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί καμμία εξήγηση. Σε ανταπόδοση η κυρία Δραγώνα σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα, όπως αυτός της Παιδείας, φέρθηκε με το γάντι απέναντι στον Υπουργό Παιδείας που της έκανε το χατήρι. Οι προσωπικές ερωτήσεις που κατέθεσε στη Βουλή για θέματα παιδείας ανήλθαν συνολικά σε 4 (τέσσερις)! Παράλληλα συνυπέγραψε και άλλες 6 ερωτήσεις για θέματαπαιδείας με άλλους συναδέλφους της (πηγή ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ http://www.pasok.gr/portal/resource/con ... icTextList).

    ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ

    Η ακύρωση του προγράμματος είχε ως αποτέλεσμα για όλο το σχολικό έτος 2008-2009 να μην υπάρξουν πουθενά στην Ελλάδα τα ειδικά προγράμματα για την εκπαίδευση των μαθητών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την ελληνική. Οι κυρίες Δραγώνα και Φραγκουδάκη, που κατά τα άλλα κόπτονται για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, ήσαν ικανοποιημένες. Δεν πειράζει οι αλλοδαποί μαθητές να μη μάθουν ελληνικά. Η διαχείριση του μπεζαχτά δεν άλλαξε χέρια. Τελικά, τον Αύγουστο του 2009 βγήκε νέα προκήρυξη και, ώ του θαύματος! Υπήρχε ξεχωριστό πρόγραμμα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς και ξεχωριστό πρόγραμμα για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. πρόσκληση http://www.edulll.gr/default.asp?siteID ... entryid=64).

    ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ

    Στη νέα προκήρυξη για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012 μόνον για τους μουσουλμάνους το ποσόν είναι 9.000.000 ευρώ. Η κυρία Δραγώναείχε κάθε λόγο να είναι ευτυχής. Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου η κυρία Δραγώνα ανέλαβε ειδική γραμματέας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Υπουργείο Παιδείας. Από αυτή τη θέση έχει την εποπτεία όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, περιλαμβανομένου και αυτού για τους μουσουλμάνους. Νομικά μπορεί να εμφανίζεται ότι είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της:

    Στην ιστοσελίδα του προγράμματος(http://www.museduc.gr/index.php?page=1&sub=1) αναφέρονται τα εξής: Eπιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου: Άννα Φραγκουδάκη Kοινωνιολόγος της Eκπαίδευσης, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών, Θάλεια Δραγώνα, Kοινωνική Ψυχολόγος, Kαθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Aθηνών. Κατά το διάστημα 2007-08 επιστημονική υπεύθυνη είναι μόνο η Άννα Φραγκουδάκη.

    Τα ερωτήματα που τίθενται όμως προς την υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό (που σίγουρα ενδιαφέρεται για τη διαφάνεια) είναι τα ακόλουθα:

    ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ

    Θεωρούν ηθικά όσα έγιναν με τις ακυρώσεις και επαναπροκηρύξεις των προγραμμάτων το 2009;
    Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα να έχει σήμερα την εποπτεία του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων το οποίο έχει προκηρυχθεί για την περίοδο από 1/10/2009 έως 31/8/2012;
    Είναι ηθικό η κυρία Δραγώνα (τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα της οποίας διδάσκονται στα πλαίσια του προγράμματος Μουσουλμανοπαίδων) να είναι και κρίνουσα (ως γενική γραμματέας) και κρινόμενη (ως περιεχόμενο του προγράμματος);
    Υπάρχει περίπτωση η κυρία Δραγώνα να κρίνει ότι το πρόγραμμα που θα διευθύνει η φίλη της Φραγκουδάκη και οι παλιοί της συνεργάτες της δεν είναι καλό;
    Για ποιό λόγο η κυρία Δραγώνα ανακάλεσε την άλλη πρόσκληση του ΕΠΕΑΕΚ για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς (υποτίθεται για να επανεκτιμηθεί το πρόγραμμα) και δεν ανακάλεσε και την πρόσκληση για τους Μουσουλμανόπαιδες (βλ. απόφαση Διαμαντοπούλου 17529/13-11-2009 - την ημέρα δηλαδή που τελείωνε η κατάθεση των προτάσεων);
    Στη δεύτερη περίπτωση δεν χρειάζεται επανεκτίμηση;
    Μήπως η κυρία Δραγώνα θα προσπαθήσει να επιβάλει από τη νέα θέση της τα βιβλία που εξέδωσε στοπρόγραμμα μουσουλμανοπαίδων ως βιβλία για όλη τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα;
    Πηγή:'Εθνο-λογικά
    http://ethnologic.blogspot.com/2009/12/ ... st_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΟ κείμενο για τις δύο γερμανίδες
    Δραγόνα και Φραγκουδακη, εδώ:

    http://ethnologic.blogspot.com/2009/12/ ... st_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Υπάρχουν διάφορες όμορφες αναρτήσεις και άρθρα σήμερα, όπως και πάντα...

    Αλλά,

    Οι Έλληνες σήμερα αντιμετωπίζουμε Πασόκους!
    Και Ντραγκόνες και Φράγκες!

    Ορθά ο Τζόνης ονομάζει αυτούς τους τύπους, «σκυλιά». Διότι, σκυλιά είναι.

    Όποιος καταφέρει και τους πηδήξει αυτούς, θα γίνει ήρωας.

    Αν επιτρέψουμε να παραμείνουν λίγο ακόμα στην εξουσία, σε λίγο δεν θα μείνει πόστο που να μην διοικείται από Ρομπερτ, Φριντριχ, Χανς και Φρανκ!

    Έλληνες, ας κάνουμε κάτι εναντίον αυτών των σκυλιών που τραβολογούν τις σάρκες μας και σπαράσσουν το ελληνικό έθνος.
    Ας μην αφήσουμε το κράτος, την διαχείρηση των Οικονομικών μας στα χέρια τέτοιων αλητών!

    Η συμμορία αυτή, όπως και οι άλλες, πρέπει να διαλυθεί πριν μας διαλύσει αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Georgios o 3. (Papandreou)
    25% Ελληνας
    75% Εβραίος.

    Κάτι άλλο;;;;

    31 Δεκ 2009 11:01:00 π.μ.



    Μην είσαι αφελής, Γερμανός είναι ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ou na mou xa8eis gamo ton anti8eo sou tsoutseka pou se plironoume apo pano!
    OUST STO DIAOLO ROUFIANA TOU KERATA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΣΚΑΝΔΑΛΟ

    ΟΥΤΕ Η ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΕΙΔ. Γ. ΠΑΟΔΕΙΑΣ
    ΟΥΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΙΔΗΣ Γ Γ ΠΑΕΙΔΕΙΑΣ
    ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ
    ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ Η ΣΙΑ - ΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΟΥΤΕ Η ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΠΤΥΧΙΑ

    ΟΙ ΕΥΠ ΤΗΣ ΤΑ ΕΔΟΣΕ

    ΨΑΧΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΣΥΖΥΓΟΥ - ΕΥΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΟ κείμενο για τις δύο γερμανίδες
    Δραγόνα και εδώ:

    http://ethnologic.blogspot.com/2009/12/ ... st_30.html

    31 Δεκ 2009 5:37:00 μ.μ.
    Φραγκουδακη,LESVO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η συμμορία αυτή, όπως και οι άλλες, πρέπει να διαλυθεί πριν μας διαλύσει αυτή!

    31 Δεκ 2009 6:18:00 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
    Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
    ΟΧΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ.
    ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Λένε (δηλ. η Εύη Μακρή Μπότσαρη, ο Βασίλης Κουλαιδής και οι πολιτικοί ... ΑΣ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ! ...


    www.greekalert.com/.../rado-fyrom.html -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Όμως σας ενημερώνουμε ότι πιθανά θα αντιμετωπίσετε τα άτομα του λεγόμενου “Παραεκπαιδευτικού κυκλώματος” δηλ. την Εύη Μακρή Μπότσαρη ΑΠΑΤΗ, τον Βασίλη Κουλαιδή ΑΠΑΤΗ και τους πολιτικούς τους πάτρωνες Μαριέττα Γιαννάκου ΑΠΑΤΗ και Μαρία Δαμανάκη ΑΠΑΤΗ (που είναι μια παρέα και απλά σας δουλεύουν όλους μέσα στο Πασοκ. Κλέβουν, παρανομούν, εκβιάζουν, έχουν κύκλωμα “καλυμμένης πορνείας”, βρίζουν τους σωστούς βουλευτές του Πασοκ και το Πρόεδρο, και λαδώνουν!!

    Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε τα άτομα αυτά πιθανόν ... να σας εκβιάσουν να μη μιλήσετε με ένα προσωπικό μυστικό που έχετε ή θα το “κατασκευάσουν”. Λένε (δηλ. η Εύη Μακρή Μπότσαρη, ο Βασίλης Κουλαιδής και οι πολιτικοί τους πάτρωνες Μαριέττα Γιαννάκου και Μαρία Δαμανάκη- που είναι μια παρέα και απλά σας δουλεύουν όλους μέσα στο Πασοκ ) ότι ...….. Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΤΟΥ ΡΑΦΕΙΟΥ ΣΑΣ και γιαυτό δεν θα τολμήσετε μα τους πειράξετε ποτέ!!

    Έχετε να αντιμετωπίσετε ... άτομα που δρουν ως μαφία του υποκόσμου που πιθανόν θα σας καταστρέψουν…

    Μπορείτε να τους εξαφανίσετε αν πατήσετε πόδι και καταθέσετε αναφορά ή επερώτηση για την υπόθεση της ΑΣΠΑΙΤΕ και την παράνομη εκλογή της Εύης Μπότσαρη στην ΑΣΠΑΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΗ ΕΒΡΑΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καθηγητρια χωρις πτυχιο τι γραφετε δεν υπαρχει ντροπη ξυπνηστε οταν γραφετε εδω δεν μιλατε σε οπαδους αλλα σε νοημονες εξω η Δραγωνα και οι αποψεις της.Να παει να ζησει στα βαθη της Ανατολίας να καταλαβει τι σημαινει Τουρκια.Δε θα αφησουμε να αποβλακωσει τα παιδια μας η (Κυρια καθηγητρια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. πως ξέρεις ηλίθιε @31 Δεκ 2009 9:34:00 μ.μ. ότι είναι εβραία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. πως ξέρεις ηλίθιε @31 Δεκ 2009 9:34:00 μ.μ. ότι είναι εβραία;

    31 Δεκ 2009 11:50:00 μ.μ.

    ΠΗΔΑΓΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
    Διαβάζουμε στο alfavita.gr. 01.01.10: Ποιοι είναι οι μετακλητοί, ειδικοί σύμβουλοι
    και συνεργάτες του υπουργείο Παιδείας. Δεν θα σχολιάσουμε τα πρόσωπα, άνθρωποι εμπιστοσύνης της πολιτικής ηγεσίας είναι, δικαίωμά τους που τους επέλεξαν.
    Εκείνο που θα σχολιάσουμε είναι ο χώρος της πρότερης εργασίας τους (σε όσους επιλεκτικά έχει γίνει αναφορά0: Γενικό Χημείο του Κράτους, Δήμος Μεταμόρφωσης, ΕΘΕΛ. ΔΕΗ , Δήμος Αχαρνών [… υποθέτω ότι έχουν εμπειρίες και σχέση με την παιδεία] και για το γραφείο του υφυπουργού δύο αποσπάσεις από την ΑΣΟΕΕ [τυχαίο το ίδρυμα, υποθέτω δεν είναι απλά υπάλληλοι. Και βέβαια όλοι γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει πλέον ΑΣΟΕΕ , αλλά ΟΠΑ= Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας]
    Αυτά γιατί για τα άλλα δεκατρία άτομα δεν αναφέρεται καμία ιδιότητα.
    …. Και δεν ξεχνάμε … όλα είναι θέμα παιδείας … που καθιέρωσε η ΝΔ και μας εγκατέλειψε με τη βοήθεια του λαού στις 4.10.2010…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 31 Δεκ 2009 11:50:00 μ.μ.

    ας πει η δραγωνα οτι δεν ειναι εβραια και θα δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

    Η «καθηγήτρια» και ειδική γραμματέας του υπουργείου παιδείας δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων μίλησε.
    ΠΟΥ: στο κανάλι 1 του Πειραιά
    ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ: ότι όλα είναι συκοφαντίες και παρερμηνείες και ότι είναι προσπάθεια να βλάψουν την αποφασισμένη πολιτική του γαπ που είναι αυτή που εκφράζει στα «επιστημονικά της πονήματα».
    Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά βγήκε και «Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» και έβαλε ανακοίνωση συμπαράσταση για τις άδικες επιθέσεις στη Θάλεια Δραγώνα με θέμα : « Δημιουργικός πατριωτισμός του πολίτη: σίγουρα ναι. Στενόμυαλος εθνικισμός: σίγουρα ΟΧΙ» ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: Πρόεδρος της «Ένωσης πολιτών» είναι κατά τύχη ο σύζυγος της κυρίας…
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΟΣ: για το θέμα των πτυχίων της καμία νύξη, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ γαπ και τον υφυπουργό παιδείας για τον αγώνα που κάνουν για την αξιοκρατία και την πάταξη της παρανομίας στο χώρο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης
    ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ Ο γαπ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΡΠΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΤΟΣ 2011!! ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ας πει η δραγωνα οτι δεν ειναι εβραια και θα δουμε...
    01 Ιαν 2010 7:59:00 μ.μ.

    εσύ πάντως δεν είναι ανάγκη να επιβεβαιώνεις ότι είσαι ηλίθιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ας πει η δραγωνα οτι δεν ειναι εβραια και θα δουμε...
    01 Ιαν 2010 7:59:00 μ.μ.

    εσύ πάντως δεν είναι ανάγκη να επιβεβαιώνεις ότι είσαι ηλίθιος.

    02 Ιαν 2010 1:29:00 μ.μ.

    ΠΑΣ ΜΗ ΕΒΡΑΙΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ
    ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΠΑΝΗΛΗΘΙΟΣ
    ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ
    ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
    ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. kai meta to kanali ena tou peiraia edose sunedefksi xoris na leei tipote epi tis ouias sta NEA, kai mas pernaei gia makakes kai malista ekthetei kai ton gap pou leei oti einai h theoritiki tis politikis tou.
    kai gia ti prixia exei kai pos egine kathigitria xoris prixio bgazei ton skasmo.
    I kori mou me to idio prixio giati den borei na dioristei sto dimosio kai auti egine kathigitria.
    protino osoi exoun to idio prixio me tin kiria na kanoun aitisi sto upourgio kai na mas apamtisei i kiria an to ptixio afto exei isxi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Από τη συνέντευξή της κ. Θ. Δραγώνα στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» 2-3 Ιανουαρίου 2009

    Ερώτηση:
    Ποια είναι η αλήθεια για το πτυχίο σας; Γράφτηκε ότι δεν έχετε.

    Απάντηση:

    Το 1984, όταν κατέθεσα τα χαρτιά μου για αναγνώριση στο τότε ΔΙΚΑΤΣΑ, προβλεπόταν η αναγνώριση του διδακτορικού τίτλου ανεξάρτητα από το πρώτο πτυχίο. Το διδακτορικό μου που αναγνωρίστηκε είναι από το Αston Universiity in Βirmingham. Άλλωστε, εκτός από το ΔΙΚΑΤΣΑ, οι σπουδές μου αναγνωρίστηκαν τέσσερις φορές σε δύο πανεπιστήμια (Ιωαννίνων και Αθηνών), στα οποία εκλέχτηκα παμψηφεί από τέσσερα ανεξάρτητα εκλεκτορικά σώματα, ενώ οι τέσσερις πράξεις διορισμού έχουν υπογραφεί από τέσσερις πρυτάνεις και τέσσερις υπουργούς Παιδείας. Όλα τα στοιχεία έχουν κατατεθεί στη Βουλή και όποιος θέλει μπορεί να τα αναζητήσει

    Και τα ερωτήματα:
    1. Πάντοτε το ΔΙΚΑΤΣΑ *για την αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ζητούσε και τους προτυχιακούς τίτλους για τους εξής λόγους:
    • Για να διαπιστώσει αν υπάρχουν λόγοι μη αναγνώρισης του βασικού τίτλου σπουδών
    • Για τι σε πολλές περιπτώσεις ο βασικός τίτλος σπουδών του εξωτερικού που δεν ήταν ισότιμος με ελληνικό αντίστοιχο αποκτούσε ισοτιμία βασικού διπλώματος μαζί τους μεταπτυχιακούς τίτλους
    • Στην περίπτωση που δεν υπάρχει αναγνώριση του βασικού τίτλου σπουδών των εξωτερικών δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι κάποιος κάτοχος Μεταπτυχιακών Τίτλών Σπουδών [Μπορεί κάποιος να πάρει διδακτορικό δίπλωμα ή Μεταπτυχιακό Δίπλωμα χωρίς να έχει πτυχίο πανεπιστημίου. Μην τρελαθούμε]

    2. Είναι λογοπαίγνιο τα εκλεκτορικά σώματα δεν αναγνωρίζουν σπουδές όπως τεχνηέντως αναφέρει στην συνέντευξη, εκείνο που κάνουν είναι να κρίνουν αν το γνωστικό αντικείμενο των όποιων τίτλων έχει συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυχθείσης θέσης. Τι ισχυρισμός είναι αυτός μπορεί να έκαναν και λάθος ή τα «στραβά μάτια» πρώτη φορά είναι.

    3. Τι σημαίνει τέσσερις πράξεις διορισμού έχουν υπογραφεί από τέσσερις πρυτάνεις και τέσσερις υπουργούς παιδείας Τι επιχείρημα είναι αυτό!! [κλασικό παράδειγμα η περίπτωση του τμήματος κοινωνικής θεολογίας που προσφατα ανακάλυωε ο νυν υφυπουργός παιδείας και έπραξε τα δέοντα προς τιμή του]

    4. Ωραίο το επιχείρημα «όλα τα στοιχεία έχουν κατατεθεί στη Βουλή και όποιος θέλει μπορεί να τα αναζητήσει». Μα δεν είναι απλό γιατί δεν μας λέει ποιες είναι οι βασικές της σπουδές, που τις έκανε και αν αυτές ακόμη και σε σήμερα αναγνωρίζονται από το ελληνικό κράτος και το υπουργείο παιδείας στο οποίο κατέχει πολιτική θέση

    • και αν δεν θυμάται η κυρία Θ. Δραγώνα τα ίδια έκαναν και με τις αναγνωρίσεις και τα πανεπιστήμια πριν την ίδρυση του ΔΙΚΑΤΣΑ . Ως γνωστόν από την μεταπολίτευση μέχρι και την ίδρυση του ΔΙΚΑΤΣΑ οι τίτλοι σπουδών του εξωτερικού αναγνωρίζονταν από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα
    • και επίσης εκείνο που δεν μας λέει η κυρία Δραγώνα είναι σε ποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα του εξωτερικού [δηλαδή σε ποια χωρά του εξωτερικού ] πήγε αυτοπροσώπως και έκανε τις σπουδές της αναφορικά με το πρώτο πτυχίο της.

    …..Πανεπιστημιακοί που γνωρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δείτε όμως τι λέει στο βιβλίο του "Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα: ο μύθος καταρρέει" ο Άδωνις Γεωργιάδης:

    «Βαρέθηκα να ακούω όλους αυτούς τους ανθέλληνες να λένε πως οι ιεροί πρόγονοί μου είναι πούστηδες, πως είχαν κάνει την σούφρα τους τάληρο» (σελ 10)

    «Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να αποδείξω πως στην αρχαία Ελλάδα αν ήσουν πούστης σε λιθοβολούσαν. Έτσι θα πετύχω τον τελικό μου σκοπό που είναι να οργανώσω ένα ολοκαύτωμα κατά αυτών των αθλίων που πάνε ενάντια στην φύση» (σελ 13)

    «Καταδικάζω την πρόοδο των Σκανδιναβικών χωρών στις οποίες έχουν γίνει γάμοι ομοφυλοφίλων. Ειδικότερα καταδικάζω αυτόν τον πούστη τον υπουργό της Νορβηγίας που παντρεύτηκε τον φίλο του. Μάλιστα οι Ευρωβουλευτές μας ζήτησαν από το Ευρωκοινοβούλιο να βγάλει καταδικαστική απόφαση και να ζητήσει να τους συλλάβουν για παραβίαση πρωκτού» (σελ 15)

    "Καταδικάζω κάθε πρόοδο" (σελ 15)

    «Οι ομοφυλόφιλοι γίνονται ανώμαλοι πατεράδες και μανάδες και πρέπει να μην τους δωθεί το δικαίωμα να υιοθετούν παιδιά, αφού εγώ ο μέγας κοινωνιολόγος και ψυχολόγος Άδωνης Γεωργιάδης αποφασίζω και διατάζω πως θα βγουν ανωμαλάρες» (σελ 15)

    «Φυσικά κι υπήρχαν αρχαίοι Έλληνες που ήταν κίναιδοι, δηλαδή ανωμαλάρες του κερατά» (σελ 17)

    «Το να είσαι ανεκτικός προς μία μειοψηφία είναι φαινόμενο παρακμής. Θάνατος τώρα σε όλες τις μειοψηφίες» (σελ 17)

    «Δεν θα διστάσω να αναφερθώ σε εργασία της αντίθετης άποψης αν αυτή είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη, αλλά πως είναι δυνατόν να είναι τεκμηριωμένη μία άποψη που είναι αντίθετη της δικής μου;» (σελ 23)

    «Ουδείς όπου κι αν βρίσκεται δεν έχει την δυνατότητα να μας απαγορεύση να υπερασπισθούμε με επιχειρήματα την ιερή μνήμη προγόνων όπως ο Λεωνίδας, ο Σωκράτης, ο Πλάτων κ.α, από το στίγμα και την ντροπή του να έχεις αυτό το κουσούρι, το να είσαι μία ανώμαλη πούστρα» (σελ 24)

    «Θα σπιλώσω ονόματα κι υπολήψεις συγγραφέων που έχουν αντίθετη με εμένα άποψη κι ας μην τους γνωρίζω καν» (σελ 24)

    «άλλωστε όταν μία εργασία δημοσιεύεται δίδεται αυτομάτως από τον συγγραφέα άδεια να γίνει έρμαιο του κάθε πολίτη και να την αλλοιώσει κατά το δοκούν για να υπηρετήσει την επικρατούσα ιδεολογία. Ε, τι στο καλό, έχουμε και κάτι προγόνους να τιμήσουμε, σαν τον Κλέαρχο από τους Σόλους της Κιλικίας» (σελ 27)

    «Η αρχαία Αθήνα ήταν σαν το Ιράν στο θέμα της ομοφυλοφιλίας. Βέβαια το Ιράν το καταδικάζω γιατί είναι άθλιοι Μουσουλμάνοι, την Ελλάδα όμως όταν κυβερνήσει ο ΛΑ.Ο.Σ. θα την κάνω intolerant χώρα και θα μηνύω κάθε μέρα αυτούς τους ανώμαλους» (σελ 78)

    «Ο Βαλλιανάτος δεν πρέπει να είναι σύμβουλος του υπουργού παιδείας γιατί είναι κίναιδος» (σελ 90)

    «Τους ομοφυλόφιλους οι αρχαίοι τους έλεγαν Κίναιδους, που θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε με την λέξη «καταραμένοι». Και πράγματι καταραμένοι είναι όποιοι παραβιάζουν τον πρωκτό τους, όπως μας αποδεικνύει κι ο μύθος του Λάιου και του υιού του Πέλοπα, Χρύσιππου. Ο Λάιος πλάγιασε με τον Χρύσιππο και γι’ αυτή του την αισχρή πράξη (γιατί αισχρή είναι η ομοφυλοφιλία) ο Πέλοπας τον καταράστηκε. Έτσι ο οίκος των Λαβδακιδών εξαφανίστηκε. Γιατί ο Θεός μισεί τους πούστηδες. Έτσι κι οι σύγχρονοι βρωμοκίναιδη, από τον Θεό θα το βρουν. Καταριέμαι με Χριστιανική αγάπη αυτούς και τις οικογένειές τους έως την τρίτη γενεά.» (σελ 145-147)

    «Όσοι είναι κατά της στρατιωτικής θητείας είναι πούστηδες κι οι πούστηδες είναι κατά της στρατιωτικής θητείας γιατί μόνο οι ανδρείοι είναι άνδρες κι οι άνδρες, ανδρείοι κι οι πούστηδες, δηλαδή οι αστράτευτοι είναι ανθέλληνες και πρέπει να τους κρεμάσουμε» (σελ 158)

    «Οι Ισραηλινοί είναι intolerant έτσι πρέπει κι εμείς να γίνουμε. Ζήτω ο προπάτοράς μας ο Αβραάμ» (σελ 197)

    Επιτέλους κάποιος βάζει τα πράγματα στη θέση τους, τόσον καιρό οι εβραιομασώνοι του χόλυγουντ και οι "πνευματικοί" άνθρωποι λένε ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν γεμάτη ντιγκιντάγκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. η υπουργος παιδειας αναγνωρίζει ότι η καθηγήτρια πανεπιστημίου κ. Θ.Δραγώνα έχει βασικό πτυχίο Κέντρου Έλευθέρων Σπουδών !!!!!!


    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΘΑΛΕΙΑΣ ΔΡΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΣΠΥΔΕΣ ΕΝΟΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΡΑ ΚΕΚ

    ΑΥΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ή ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ

    ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ

    ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Για δείτε τι λέει για το θέμα του βιβλίου της Δραγώνα ο akritas:

    http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2010/01/blog-post_3822.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. φιλε [06 Ιαν 2010 2:22:00 π.μ.] εισαι εκτος θεματος ηθελημενα για τη νομιμοτητσ των πτυχιων και κατ΄επεκτση της εκλογης σε θεση μελους ΔΕΠ προφανως δεν εχεις επιχειρηματα όπως και για τη διγλωσσία της υπουργου [συμφωνουμε στη γενικη διατυπωση , διαφωνουμε επι της ειδικης "ερμηνειας" της περίπτωσης ΘΔ]

    πανεπιστημιιακοί που γνωριζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

«ΑΚΕΦΑΛΗ» η Χεζμπολάχ! ΟΙ IDF ΣΚΟΤΩΣΑΝ και τον διάδοχο του Νασράλα...

Ο ισραηλινός στρατός επιβεβαίωσε απόψε ότι ένας από τους κορυφαίους αξιωματούχους της Χεζμπολάχ, ο οποίος αναμενόταν να γίνει ο επόμενος ηγέ...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *