. Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος http://www.andrianopoulos.gr/ Πριν χρόνια είχα επισημάνει πως η έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής και η α...
Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος
http://www.andrianopoulos.gr/
Πριν χρόνια είχα επισημάνει πως η έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής και η αλλοπρόσαλλη στάση του ελληνικού κράτους απέναντι των μουσουλμάνων κατοίκων της χώρας θα οδηγήσει σε αναταράξεις και κοινωνικές συγκρούσεις. Δυστυχώς, οι φόβοι μου για μια ακόμη φορά άρχισαν να επαληθεύονται.
Βασική αιτία των προβληματικών εξελίξεων είναι η έλλειψη συγκροτημένης και ικανής να εφαρμοσθεί μεταναστευτικής πολιτικής. Να ξεκαθαρίσω από την πρώτη στιγμή πως οι μετανάστες δεν είναι υπεύθυνοι για τα οικονομικά προβλήματα της χώρας. Αντίθετα, η παρουσία τους είναι χρήσιμη για τομείς της οικονομικής δραστηριότητας και συμβάλλουν στην όποια παραγωγική απόδοση της χώρας. Δυστυχώς, η απουσία επίσημης πολιτικής απέναντί τους προκαλεί φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Διότι, πολύ κόσμος, δίχως ενημέρωση, τείνει να καταλογίζει στους ξένους ευθύνες για προβλήματα που δεν προέρχονται απ’ αυτούς,
Οι περισσότεροι τομείς απασχόλησης των ξένων έχουν πάψει από πολλού να ελκύουν έλληνες. Ελάχιστες κατηγορίες ντόπιων εργαζομένων αντιμετωπίζουν, για την ώρα τουλάχιστον, σοβαρό ανταγωνισμό από μετανάστες. Η αντίδραση όμως που δημιουργείται είναι σοβαρή. Και οφείλεται κυρίως σε δύο ζητήματα. Οι περισσότεροι ξένοι δεν είναι ενσωματωμένοι, για διάφορους λόγους, στο σύστημα λειτουργίας της ελληνικής κοινωνίας. Δεν καταγράφονται, δεν έχουν νόμιμα χαρτιά, δεν πληρώνουν φόρους και...
ασφαλιστικές εισφορές. Εν τούτοις τα παιδιά τους πηγαίνουν σε ελληνικά σχολεία, δίχως την κατάλληλη γνώση της γλώσσας και του αντικειμένου των σπουδών τους. Το αποτέλεσμα είναι καθυστέρηση πολλών σχολείων στην αποτελεσματικότητα της αποστολής τους αλλά και επιβάρυνση οικονομική του εκπαιδευτικού συστήματος εφ’ όσον δεν υπάρχει συμμετοχή των γονιών στα βάρη.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην υγεία. Τα κρατικά συστήματα περίθαλψης είναι ανοιχτά σε όλους τους ξένους (και δεν μπορεί να είναι και διαφορετικά) αδιάφορο αν είναι αυτοί νόμιμοι και επίσημα ασφαλισμένοι η παράνομοι. Τα οικονομικά βάρη συνεπώς διογκώνονται ενώ οι συνεισφορές φθίνουν. Το αποτέλεσμα βέβαια όλων των παραπάνω είναι χειρότερη παιδεία και περίθαλψη για όλους. Οι κοινωνικές αντιδράσεις που προκαλούνται είναι λοιπόν εύλογες και δεν εδράζονται σε κάποιον τυφλό εθνικισμό η υστερική ξενοφοβία. Αυτά είναι ζητήματα υπαρκτά και το κράτος οφείλει να τα αντιμετωπίσει.
Η ανεξέλεγκτη εισροή ξένων στην χώρα μαζί με την αυξανόμενη οικονομική δυσπραγία θα οδηγήσει σε απερίγραπτες κοινωνικές συγκρούσεις. Η χάραξη μιάς αποτελεσματικής μεταναστευτικής πολιτικής δεν είναι βέβαια ευχερής. Είναι όμως απαραίτητη. Οφείλουν οι αρχές να αποσαφηνίσουν τους αριθμούς και τις επι μέρους ειδικότητες των ξένων που η χώρα μπορεί να ανεχθεί και να απορροφήσει. Και να ξεκαθαρισθεί αν είμαστε χώρα αφομοίωσης η φιλοξενίας. Δηλ. δεχόμαστε ξένους για ορισμένο διάστημα η για μόνιμη εγκατάσταση;
Στην πρώτη περίπτωση οφείλουν όλοι να δηλώνονται, να καταγράφονται και να αποκτούν κάποιου είδους έγγραφο διαμονής. Μέσα σε 7 μήνες θα πρέπει με ήπιες εξετάσεις να αποδεικνύουν επάρκεια στην ελληνική γλώσσα και απόδειξη κάποιας επαγγελματικής εξειδίκευσης (όλα αυτά με διαδικασίες απλές, δίχως γραφειοκρατία και δίχως ένταξη σε φορολογικό και ασφαλιστικό σύστημα). Σε ανάγκη περίθαλψης η ένταξης παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα θα είναι απαραίτητη η ύπαρξη εργοδότη και η δική του σχετική επιβάρυνση. Το παιδί θα πρέπει υποχρεωτικά να πάρει την ελληνική υπηκοότητα και να ενταχθεί σαν κανονικός πολίτης στο σύστημα. Αρνηση των γονιών θα οδηγεί σε υποχρεωτική και άμεση απέλαση όλων.
Στην περίπτωση της πολιτικής της αφομοίωσης οι παραπάνω διαδικασίες θα συνοδεύονται από δύο πρόσθετες κινήσεις. Με την καταγραφή ο ξένος θα ορκίζεται αφοσίωση και πίστη στο ελληνικό κράτος, θα εξετάζεται στο 7μηνο για επάρκεια γλώσσας και ελληνικής ιστορίας και, εφ’ όσον βρίσκεται στην κατηγορία που το κράτος επιθυμεί την παρουσία του, θα παίρνει ταυτότητα, ΑΦΜ και ασφαλιστικό μητρώο. Ανάλογα με την ηλικία θα καλείται για στράτευση αλλά θα απαγορεύεται η πρόσκληση συγγενών από την χώρα προέλευσης για τουλάχιστον 10 χρόνια.
Αυτονόητα, κάθε ένας που θα βρίσκεται δίχως τα σχετικά χαρτιά θα απελαύνεται ανεξάρτητα από αντιδράσεις και συνέπειες. Τα καραβάνια των παράνομων εισβολέων στην χώρα θα αντιμετωπίζονται όπως επιβάλλει η κανονική νομοθεσία. Εφ’ όσον η ΕΕ διατυπώσει αντιρρήσεις ας αναλάβει και την σχετική ευθύνη απορρόφησης και συντήρησης των ανθρώπων αυτών. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως οι ίδιοι αποφάσισαν να παρανομήσουν. Ουδείς τους το επέβαλε…
Ιδιαίτερο ζήτημα είναι αυτό της θρησκείας. Και μάλιστα της μουσουλμανικής. Εφ όσον οι υπόλοιποι, ασιάτες κυρίως, μετανάστες δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν κάποιο σχετικό πρόβλημα. Αφού η παρουσία μεταναστών δεν θα είναι ανεκτή δίχως τα απαραίτητα χαρτιά και την δήλωση αφοσίωσης στην Ελλάδα είναι αυτονόητο πως όλοι θα οφείλουν να ομιλούν την ελληνική γλώσσα. Παρεξηγήσεις λοιπόν σχετικές με την θρησκεία, τα ιερά κείμενα και κακοπροαίρετες προσβολές δεν θα είναι δυνατόν να γίνονται. Από την άλλη μεριά, κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί είναι εξαιρετικά αφοσιωμένοι στην αυστηρή τους θρησκεία, είναι αυτονόητο πως θα πρέπει να διευκολύνονται από το κράτος στην λατρεία τους. Τζαμιά λοιπόν θα προει να υπάρχουν. Δίχως όμως την παραμικρή ανάμιξη ξένων κρατών και την διδασκαλία του Ισλάμ από επαγγελματίες ταραξίες.
Το λεπτό όμως ζήτημα βρίσκεται στον σεβασμό αξιών και αρχών. Πιθανότατα οι εθνικές αξίες της χώρας υποδοχής μεταναστών, όπως λ.χ. η Ελλάδα, να συγκρούονται με τις αξίες των επισκεπτών της. Το habeas corpus λ.χ. που κυριαρχεί στη Δύση, και κατά συνέπεια αποτελεί βασική αρχή κάθε κοινωνικής αντίληψης και στην χώρα μας, επιβάλλει τον σεβασμό κάθε αντίθετης άποψης και την ανοχή ακόμη και – μη βίαιων βέβαια – ακροτήτων. Στην χώρα μας η προσβολή συμβόλων, κατ’ αρχήν, δεν τιμωρείται. Υπάρχουν βέβαια τα δικαστήρια στα οποία προσφυγές είναι δυνατόν να γίνουν εφ’ όσον θίγονται αρχές και ηθικοί κανόνες που για κάποιους λογίζονται σαν απαράβατοι.
Στην λογική πάνω αυτή οφείλουν και οι μετανάστες να καταλάβουν πως στην κοινωνία που ήλθαν οφείλουν να σέβονται τις αξίες και τα ήθη της χώρας υποδοχής. Και όχι να επιβάλουν πάνω της τα δικά τους. Σε όποιον κάτι τέτοιο δεν αρέσει υπάρχει πάντοτε ο δρόμος της επιστροφής. Στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται η Σαρία (ιερός μουσουλμανικός νόμος). Και η ούμα (μουσουλμανική κοινότητα) δεν είναι παρά μιά μικρή νησίδα σε ένα διαφορετικό και αλλόθρησκο πέλαγος. Διαδηλώσεις λοιπόν και βανδαλισμοί για παραβίαση κάποιων ενδεχόμενα ιερών κανόνων η συμβόλων συνιστούν προσβολή των αρχών και των αξιών της χώρας υποδοχής. Και αυτή δικαιούται να αντιδράσει. Με κάθε μέσον.
Είναι αυτονόητο βέβαια πως όταν ορδές νεαρών αλητών καίνε τις ελληνικές πόλεις και η κοινωνία σχεδόν εκστατικά θαυμάζει τον «καταπιεσμένο δυναμισμό» της νέας γενιάς το μήνυμα που εκπέμπεται στους μετανάστες – ιδιαίτερα τους νέους – είναι πως αυτές οι αξίες κυριαρχούν στην χώρα που ήρθαν. Και πως οι βανδαλισμοί συνιστούν μεθοδολογία αντίδρασης σε οτιδήποτε δυσάρεστο η και καταδικαστέο.
Όπως στρώνεις δηλ., έτσι και θα κοιμηθείς…
http://www.andrianopoulos.gr/
Πριν χρόνια είχα επισημάνει πως η έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής και η αλλοπρόσαλλη στάση του ελληνικού κράτους απέναντι των μουσουλμάνων κατοίκων της χώρας θα οδηγήσει σε αναταράξεις και κοινωνικές συγκρούσεις. Δυστυχώς, οι φόβοι μου για μια ακόμη φορά άρχισαν να επαληθεύονται.
Βασική αιτία των προβληματικών εξελίξεων είναι η έλλειψη συγκροτημένης και ικανής να εφαρμοσθεί μεταναστευτικής πολιτικής. Να ξεκαθαρίσω από την πρώτη στιγμή πως οι μετανάστες δεν είναι υπεύθυνοι για τα οικονομικά προβλήματα της χώρας. Αντίθετα, η παρουσία τους είναι χρήσιμη για τομείς της οικονομικής δραστηριότητας και συμβάλλουν στην όποια παραγωγική απόδοση της χώρας. Δυστυχώς, η απουσία επίσημης πολιτικής απέναντί τους προκαλεί φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Διότι, πολύ κόσμος, δίχως ενημέρωση, τείνει να καταλογίζει στους ξένους ευθύνες για προβλήματα που δεν προέρχονται απ’ αυτούς,
Οι περισσότεροι τομείς απασχόλησης των ξένων έχουν πάψει από πολλού να ελκύουν έλληνες. Ελάχιστες κατηγορίες ντόπιων εργαζομένων αντιμετωπίζουν, για την ώρα τουλάχιστον, σοβαρό ανταγωνισμό από μετανάστες. Η αντίδραση όμως που δημιουργείται είναι σοβαρή. Και οφείλεται κυρίως σε δύο ζητήματα. Οι περισσότεροι ξένοι δεν είναι ενσωματωμένοι, για διάφορους λόγους, στο σύστημα λειτουργίας της ελληνικής κοινωνίας. Δεν καταγράφονται, δεν έχουν νόμιμα χαρτιά, δεν πληρώνουν φόρους και...
ασφαλιστικές εισφορές. Εν τούτοις τα παιδιά τους πηγαίνουν σε ελληνικά σχολεία, δίχως την κατάλληλη γνώση της γλώσσας και του αντικειμένου των σπουδών τους. Το αποτέλεσμα είναι καθυστέρηση πολλών σχολείων στην αποτελεσματικότητα της αποστολής τους αλλά και επιβάρυνση οικονομική του εκπαιδευτικού συστήματος εφ’ όσον δεν υπάρχει συμμετοχή των γονιών στα βάρη.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην υγεία. Τα κρατικά συστήματα περίθαλψης είναι ανοιχτά σε όλους τους ξένους (και δεν μπορεί να είναι και διαφορετικά) αδιάφορο αν είναι αυτοί νόμιμοι και επίσημα ασφαλισμένοι η παράνομοι. Τα οικονομικά βάρη συνεπώς διογκώνονται ενώ οι συνεισφορές φθίνουν. Το αποτέλεσμα βέβαια όλων των παραπάνω είναι χειρότερη παιδεία και περίθαλψη για όλους. Οι κοινωνικές αντιδράσεις που προκαλούνται είναι λοιπόν εύλογες και δεν εδράζονται σε κάποιον τυφλό εθνικισμό η υστερική ξενοφοβία. Αυτά είναι ζητήματα υπαρκτά και το κράτος οφείλει να τα αντιμετωπίσει.
Η ανεξέλεγκτη εισροή ξένων στην χώρα μαζί με την αυξανόμενη οικονομική δυσπραγία θα οδηγήσει σε απερίγραπτες κοινωνικές συγκρούσεις. Η χάραξη μιάς αποτελεσματικής μεταναστευτικής πολιτικής δεν είναι βέβαια ευχερής. Είναι όμως απαραίτητη. Οφείλουν οι αρχές να αποσαφηνίσουν τους αριθμούς και τις επι μέρους ειδικότητες των ξένων που η χώρα μπορεί να ανεχθεί και να απορροφήσει. Και να ξεκαθαρισθεί αν είμαστε χώρα αφομοίωσης η φιλοξενίας. Δηλ. δεχόμαστε ξένους για ορισμένο διάστημα η για μόνιμη εγκατάσταση;
Στην πρώτη περίπτωση οφείλουν όλοι να δηλώνονται, να καταγράφονται και να αποκτούν κάποιου είδους έγγραφο διαμονής. Μέσα σε 7 μήνες θα πρέπει με ήπιες εξετάσεις να αποδεικνύουν επάρκεια στην ελληνική γλώσσα και απόδειξη κάποιας επαγγελματικής εξειδίκευσης (όλα αυτά με διαδικασίες απλές, δίχως γραφειοκρατία και δίχως ένταξη σε φορολογικό και ασφαλιστικό σύστημα). Σε ανάγκη περίθαλψης η ένταξης παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα θα είναι απαραίτητη η ύπαρξη εργοδότη και η δική του σχετική επιβάρυνση. Το παιδί θα πρέπει υποχρεωτικά να πάρει την ελληνική υπηκοότητα και να ενταχθεί σαν κανονικός πολίτης στο σύστημα. Αρνηση των γονιών θα οδηγεί σε υποχρεωτική και άμεση απέλαση όλων.
Στην περίπτωση της πολιτικής της αφομοίωσης οι παραπάνω διαδικασίες θα συνοδεύονται από δύο πρόσθετες κινήσεις. Με την καταγραφή ο ξένος θα ορκίζεται αφοσίωση και πίστη στο ελληνικό κράτος, θα εξετάζεται στο 7μηνο για επάρκεια γλώσσας και ελληνικής ιστορίας και, εφ’ όσον βρίσκεται στην κατηγορία που το κράτος επιθυμεί την παρουσία του, θα παίρνει ταυτότητα, ΑΦΜ και ασφαλιστικό μητρώο. Ανάλογα με την ηλικία θα καλείται για στράτευση αλλά θα απαγορεύεται η πρόσκληση συγγενών από την χώρα προέλευσης για τουλάχιστον 10 χρόνια.
Αυτονόητα, κάθε ένας που θα βρίσκεται δίχως τα σχετικά χαρτιά θα απελαύνεται ανεξάρτητα από αντιδράσεις και συνέπειες. Τα καραβάνια των παράνομων εισβολέων στην χώρα θα αντιμετωπίζονται όπως επιβάλλει η κανονική νομοθεσία. Εφ’ όσον η ΕΕ διατυπώσει αντιρρήσεις ας αναλάβει και την σχετική ευθύνη απορρόφησης και συντήρησης των ανθρώπων αυτών. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως οι ίδιοι αποφάσισαν να παρανομήσουν. Ουδείς τους το επέβαλε…
Ιδιαίτερο ζήτημα είναι αυτό της θρησκείας. Και μάλιστα της μουσουλμανικής. Εφ όσον οι υπόλοιποι, ασιάτες κυρίως, μετανάστες δεν φαίνεται να αντιμετωπίζουν κάποιο σχετικό πρόβλημα. Αφού η παρουσία μεταναστών δεν θα είναι ανεκτή δίχως τα απαραίτητα χαρτιά και την δήλωση αφοσίωσης στην Ελλάδα είναι αυτονόητο πως όλοι θα οφείλουν να ομιλούν την ελληνική γλώσσα. Παρεξηγήσεις λοιπόν σχετικές με την θρησκεία, τα ιερά κείμενα και κακοπροαίρετες προσβολές δεν θα είναι δυνατόν να γίνονται. Από την άλλη μεριά, κι επειδή οι άνθρωποι αυτοί είναι εξαιρετικά αφοσιωμένοι στην αυστηρή τους θρησκεία, είναι αυτονόητο πως θα πρέπει να διευκολύνονται από το κράτος στην λατρεία τους. Τζαμιά λοιπόν θα προει να υπάρχουν. Δίχως όμως την παραμικρή ανάμιξη ξένων κρατών και την διδασκαλία του Ισλάμ από επαγγελματίες ταραξίες.
Το λεπτό όμως ζήτημα βρίσκεται στον σεβασμό αξιών και αρχών. Πιθανότατα οι εθνικές αξίες της χώρας υποδοχής μεταναστών, όπως λ.χ. η Ελλάδα, να συγκρούονται με τις αξίες των επισκεπτών της. Το habeas corpus λ.χ. που κυριαρχεί στη Δύση, και κατά συνέπεια αποτελεί βασική αρχή κάθε κοινωνικής αντίληψης και στην χώρα μας, επιβάλλει τον σεβασμό κάθε αντίθετης άποψης και την ανοχή ακόμη και – μη βίαιων βέβαια – ακροτήτων. Στην χώρα μας η προσβολή συμβόλων, κατ’ αρχήν, δεν τιμωρείται. Υπάρχουν βέβαια τα δικαστήρια στα οποία προσφυγές είναι δυνατόν να γίνουν εφ’ όσον θίγονται αρχές και ηθικοί κανόνες που για κάποιους λογίζονται σαν απαράβατοι.
Στην λογική πάνω αυτή οφείλουν και οι μετανάστες να καταλάβουν πως στην κοινωνία που ήλθαν οφείλουν να σέβονται τις αξίες και τα ήθη της χώρας υποδοχής. Και όχι να επιβάλουν πάνω της τα δικά τους. Σε όποιον κάτι τέτοιο δεν αρέσει υπάρχει πάντοτε ο δρόμος της επιστροφής. Στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται η Σαρία (ιερός μουσουλμανικός νόμος). Και η ούμα (μουσουλμανική κοινότητα) δεν είναι παρά μιά μικρή νησίδα σε ένα διαφορετικό και αλλόθρησκο πέλαγος. Διαδηλώσεις λοιπόν και βανδαλισμοί για παραβίαση κάποιων ενδεχόμενα ιερών κανόνων η συμβόλων συνιστούν προσβολή των αρχών και των αξιών της χώρας υποδοχής. Και αυτή δικαιούται να αντιδράσει. Με κάθε μέσον.
Είναι αυτονόητο βέβαια πως όταν ορδές νεαρών αλητών καίνε τις ελληνικές πόλεις και η κοινωνία σχεδόν εκστατικά θαυμάζει τον «καταπιεσμένο δυναμισμό» της νέας γενιάς το μήνυμα που εκπέμπεται στους μετανάστες – ιδιαίτερα τους νέους – είναι πως αυτές οι αξίες κυριαρχούν στην χώρα που ήρθαν. Και πως οι βανδαλισμοί συνιστούν μεθοδολογία αντίδρασης σε οτιδήποτε δυσάρεστο η και καταδικαστέο.
Όπως στρώνεις δηλ., έτσι και θα κοιμηθείς…
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΣΟ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ. Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΑΔΗΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ.... ΟΤΙ ΖΟΥΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ "ΑΝΩΝΥΜΕ" 9:24; ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΜΟΝΑΧΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑ...Α ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιογράφος: Κύριε Παπανδρέου, δηλώνετε ότι είστε υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης αλλά η κόρη σας πήγε σε ιδιωτικό σχολείο στην Ελλάδα και τη συνοδεύσατε στο εξωτερικό για να τη γράψετε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο, τι λέτε επ' αυτών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιωργάκης: Ε ναι, ξέρετε, εγώ πήγα σε πολλά σχολεία, και δημόσια και ιδιωτικά και διαπίστωσα, και μπλα μπλα μπλα... και μπλα μπλα μπλα...
(τίποτα για την κόρη, φυσικά!)
Μας δουλεύουν ρεεεεεε!
Προκλητικός ο Μ.Τρεμόπουλος, μας έστειλε ...αδιάβαστους
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είπε πάλι ο οικολόγος-πράσινος Μιχάλης Τρεμοπουλος και μας εκνευρίζει όλους μαζί; Εδώ τον κατηγορούν για φιλοσκοπιανό που σπούδασε στα Σκόπια και έδωσε ...αγώνες για να στείλει την Μακεδονία στην γείτονα χώρα και ξέρετε τι απάντησε σήμερα:
"Καλύτερα να μάθουν ιστορία"
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Δεν είπε ότι τα αρνούμαι(πως να το κάνει;)αλλά μας έστειλε όλους αδιάβαστους. Άρα εμμένει σε όσα λέει και...
προκαλεί όλους όσους τον κράζουν να μάθουν την ιστορία μας. Ότι η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική και δεν έχει έθνη. Αυτό πρεσβεύει ο Οικολόγος-πράσινος.
Μάλιστα είπε και στον Χατζηνικολάου ότι δεν θα ακολουθεί την πολιτική του ΥΠ.ΕΞ. σε εθνικά θέματα αλλά την δική του. Ε, τότε τι να κάνει στην ευρωβουλή; Τουλάχιστον επίσημα κανένα ΥΠ.ΕΞ δεν θα έλεγε κάτι για την Μακεδονία μας.
troktiko
οι ελληναράδες, οι ελληνόψυχοι και λοιποί παρόμοιοι ας μας απαντήσουν σε μερικά ερωτήματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. πιστεύουν ότι οι εξαθλιωμένοι οικονομικοί πρόσφυγες έρχονται στην ελλάδα για διακοπές;
2. αν ήταν στη θέση τους και υπήρχε ο κίνδυνος να σφαχτούν στη χώρα τους, θα έφευγαν από εκεί;
3. ποιόν θεωρούν πραγματικά υπεύθυνο; τους ίδιους τους πρόσφυγες ή τις κυβερνήσεις των χωρών τους και βέβαια της ευρώπης και της αμερικής που απομυζούν τον πλούτο τους;
4. όταν αγοράζουν πάμφτηνα προϊόντα από τις χώρες της ασίας, ξέρουν ότι έτσι συμβάλλουν στην περεταίρω εξαθλίωση εκείνων των λαών;
5.Θεωρούν ότι με το να φύγουν οι σημερινοί πρόσφυγες και αν πχ χτίσουμε έναν τοίχο γύρω γύρω από την ελλάδα, θα λυθεί το πρόβλημα;
Όποιος έχει το μυαλό και τα κότσια ας απαντήσει.
Η Λύση είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Όλοι οι οικονομικοί πρόσφυγες να αποκτούν με συνοπτικές διαδικασίες ελληνική υπηκοότητα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν να ταξιδέψουν νόμιμα σε όποιες χώρες της ΕΕ επιθυμούν.
2. Να δημιουργηθούν πρότυποι οικισμοί στην ερημωμένη ελληνική επαρχία, όπου θα δοθούν κίνητρα στους μετανάστες να πάνε εκεί. Κάθε ένας οικισμός θα προσφέρει στέγη σε ισοδύναμες ομάδες όλων των εθνικοτήτων.
Εκεί θα βρούν και δουλειά, εάν επιδοτηθεί η κατασκευή εργοστασίων και λοιπόν μέσων παραγωγής.
Ετσι θα ζησουν αξιοπρεπώς.
Εχουμε τώρα κανα πολιτικό με @@ να τις πραγματοποιήσει, έ έχουμε @@ πολιτικούς;
Νικόμαχος
Ρε Μπούλη, Ρε Παιδοβούβαλο, ποιος σου είπε ότι επειδή είπες ότι αναλαμβάνεις την πολιτική ευθύνη για όσα έκαναν οι υπουργοί και υφυπουργοί σου τελείωσε το πράγμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Μπούλη και μόνο που λες ότι αναλαμβάνεις την πολιτική ευθύνη για πράξεις τους, προφανώς σημαίνει ότι διέπραξαν αδικήματα για τα οποία εσύ ο προϊστάμενος πρωθυπουργός με αυτήν σου την δήλωση τα καλύπτεις, και τους καλύπτεις!
Γιατί ποιος θα σε πιάσει εσένα από το αυτί να σε σύρει στο δικαστήριο; Κανείς! Μια πολιτική ευθύνη ανέλαβες, δηλαδή εδώ που τα λέμε αέρα κοπανιστό και τίποτα άλλο….
Ρε νεοδημοκράτες αυτός ο Μπούλης σας εκφράζει; Έχετε τρελαθεί τελείως για τελείως;
Όπως τον έβλεπα στην τηλεμονομαχία ήταν έτοιμος να παραγγείλει δέκα μερίδες γύρο και αν τον φτάνανε, είδατε στο πρόσωπο του να δείχνει να τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο;
Φανταστείτε, υπόθεση κάνω, αν προσφέρανε εκείνη την ώρα σε όλους τους αρχηγούς από μια μερίδα γύρο το πρόσωπο του κάθε ενός από αυτούς αλλά ιδιαίτερα του Μπούλη!
Έχει δίκαιο ο Ανδρέας. Απλά θα προσθέσω ότι τείνουμε να γίνουμε και εμείς οι ίδιοι μετανάστες και πολλές φορές λαθρομετανάστες στην ίδια την χώρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν αρχίσουμε να ασχολούμαστε με τους ξένους δεν πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε που θέλουμε να πάμε; Ποια κοινωνία θέλουμε; Θέλουμε κοινωνική δημοκρατία (έτσι όπως μας την παρέδωσαν οι προηγούμενες γενιές και έτσι όπως τη συντηρούμε) ή θρησκευτικό φοντμενταλισμό;
28/5 10:42ΜΜ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι προφανές ότι ο εγκέφαλός σου τελεί σε πλήρη σύγχυση. Πραγματική τρικυμία εν κρανίω! Μα καλά, ΤΙ δεν καταλαβαίνεις επιτέλους; Δεν είπε κανείς ότι οι λαθρομετανάστες δεν είναι δυστυχισμένα όντα. Αυτό που λέμε, αλλά η χαμηλή σου νοημοσύνη αδυνατεί να συλλάβει, είναι ότι είμαστε πολύ μικρή χώρα με μικρό πλυθυσμό για να απορροφήσουμε όλες αυτές τις δυστυχισμένες ψυχές. Αναπόφευκτα λοιπόν πρέπει να πάρουμε δυσάρεστα για κάποιους μέτρα. Εκτός αν θέλεις να τους περιθάλψεις ΕΣΥ ο "πονόψυχος", που ασπάζεσαι μάλιστα και την ιδεολογία του "ουμανισμού" και του "διαλεκτικού υλισμού". Και σταμάτα επιτέλους αυτή τη γελοία αριστερίστικη ρητορεία περί "απομύζησης πλούτου", διότι δεν έχει κανένα απολύτως έρεισμα. Και ξέρεις γιατί; Διότι η τύχη των λαών, διαμορφώνεται εν πολλοίς και από τους ΙΔΙΟΥΣ τους λαούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Άσε λοιπόν τις υπεραπλουστεύσεις περί "φθηνών προϊόντων και διάβασε και κανένα άλλο βιβλίο, εκτός από Μαρξ και Λένιν!
Τι λες ωρέ Καραγκιόζη. Αφού δεν τα πιστεύεις ούτε εσύ ο ίδιος , θέλεις να τα πιστέψουμε εμείς αυτά που λές ?
ΑπάντησηΔιαγραφήKoμπλεξικέ 9:24 είμαι σίγουρος οτι δέν διάβασες λέξη είδες μονάχα οτι είναι ο Ανδριανόπουλος και μπήκες μέσα να πετάξεις την κλανιά σου. Ο άνθρωπος μιλάει πολύ σωστά η μεταναστευτική πολιτική που ακολουθούμε τα τελευταία χρόνια είναι απίστευτα λανθασμένη. Δέν έχουμε καμιά όρεξη να φορτωθούμε όλα τα εγκληματικά στοιχεία των τριτοκοσμικών χωρών που δέν τους βαστάει να ζήσουν ούτε στην χώρα τους, έχουμε τα δικά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός άν είσαι και εσύ ένας απο αυτούς.
Ανώνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφή28 Μαϊ 2009 11:24:00 μμ
σε όλες τις ερωτήσεις δεν απάντησες.
δες λίγο την τελευταία και τα ξαναλέμε.
ο βολδ
κύριε Ανδριανόπουλε βλέπω ότι έχετε πάρα πολλές προτάσεις για τη λύση του προβλήματος. Οι περισσότερες απ'΄αυτές προϋποθέτουν τη συναίνεση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού για να μην πω την υποταγή και ανοχή του τις οποίες και δεν τις έχετε. Άρα βρείτε άλλες προτάσεις να κάνετε που να μην επιβαρύνουν την μη προνομιούχα ελληνική κοινωνία. Αν εσείς πηγαίνατε στην Τουρκία, ή στο Ιράκ ή στο Ιράν ή σε οποιαδήποτε μουσουλμανική χώρα και ζητούσατε να λατρεύετε το Θεό σας ελεύθερα και να διαδηλώνετε ελεύθερα να καταπατάτε σημόσια κτήρια ελεύθερα θα σας το επέτρεπαν; Όχι βέβαια! Ε αυτοί που δεν θα σας το επέτρεπαν αυτή τη στιγμή τα σπάνε στην Αθήνα και στην Πάτρα γιατί άκουσον άκουσον τους καταπατάμε τα ανθρώπινα δικαιώματα! Και τα δικά μου δικαιώματα; Οι δικές μου ελευθερίες; Ποιός θα ενδιαφερεθεί για τις δικές μου ελευθερίες, για τα δικά μου δικαιώματα που δεν μπορώ ούτε μέχρι την Ομόνοια να κατέβω πια να πάρω το λεωφορείο να πάω στο σπίτι μου μ' όλα αυτά τα αποβράσματα και τα πρεζόνια που κυκλοφορούν εκεί; Ένα έχω να πω, η χειρότερη μορφή δικτακτορίας είναι αυτή είναι που ζω σήμερα μέσα στην Ελλάδα! Να μην μπορώ να πάω όπου θέλω ότι ώρα θέλω ! Είμαι φυλακισμένη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΝEA ΤAΞΗ σχεδιάζει τώρα το μεγαλύτερο κτύπημα κατά της χώρας, ΤΗΝ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ με την ελληνοποίηση παιδιών εισβολέων [λαθρομεταναστών], που θα μείνουν νόμιμα γιά πάντα, αυτοί και οι συγγενείς τους στη χώρα. Για να πετύχει τον σκοπό της χρησιμοποιεί συχρόνους Νενέκους [ΜΠΟΥΛΗΣ-ΤΖΕΦΡΥ-ΠΑΚΗΣ-ΝΤΟΡΑ-ΓΙΑΝNΑΚΟΥ-ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΔΑΜΑΝΑΚΗ-ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ-οι περισσότεροι του ΣΥΡΙΖΑ κτλ] που εκμεταλλεύονται τον ανθρωπισμό μας. Σαν ''΄ελληνες''[και με κατεύθυνση της χώρας προελεύσεώς τους] άσχετα με το που θα μένουν θα μπορούν να γραφούν όπου θέλουν δημότες π.χ. οι Αλβανοί στην Ηγουμενίτσα, οι Ασιάτες στην Κομοτηνή κτλ. Σκέφτηκαν οι πολιτικοί, που το συζητούν, αυτή την περίπτωση? Είναι τόσο ηλήθιοι ή αδίστακτοι προδότες?
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι νομίζω καιρός να αφήσουμε τις υπερβολικές εκφράσεις και κατηγορίες που εκτοξεύουμε δεξιά κι αριστερά. Είναι πολύ εύκολο να ρίχνεις το φταίξιμο αλλού! Κοίτα πρώτα τι έκανες εσύ για να δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση. Γιατί οι πολιτικοί τους έφεραν αλλά εσύ τους κράτησες! Τους πήρες στη δούλεψή σου να σου καθαρίζουν το σπίτι, να σου δουλέυουν στο χωράφι, να σου χτίζουν το σπίτι, με μεροκάματο που ισοδυναμούσε με το 1/3 του ανειδίκευτου εργάτη. Δεν θα ξεχάσω τις εικόνες από τα χωράφια που ξεσηκώθηκαν οι αλλοδαποί για τα εξευτελιστικά μεροκάματα. Ποιοί τους έδιναν τα εξευτελιστικά μεροκάματα; Οι πολιτικοί; Εσύ τους τα έδινες, εσύ ο αγρότης που κατεβαίνεις τώρα με το τρακτέρ στην Αθήνα και κλείνεις τπους δρόμους για να πιεις το αίμα των φορολογούμενων συμπολιτών σου ζητώντας κι άλλες επιδοτήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΩΝ 11:24
ΑπάντησηΔιαγραφήTo καινούριο website www.whereismygold.org και η ομώνυμη καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει να τεθεί σε εφαρμογή η Οδηγία για τον Εξορυκτικό Τομέα που υιοθέτησαν ομόφωνα στις 26 Μαΐου 2009 οι 15 χώρες της “Οικονομικής Κοινότητας των Χωρών της Δυτικής Αφρικής” (CEDEAO).
Οι περισσότερες χώρες της Δυτικής Αφρικής (Σενεγάλη, Μάλι, Γκάνα, Μπουρκίνα Φάσο, Νιγηρία) είναι εξαρτημένες από τα έσοδα από τις εξορυκτικές βιομηχανίες. Όμως η εκμετάλλευση των ορυκτών πόρων έχει καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στην κοινωνικό-οικονομική και πολιτική σταθερότητα. Οι εξορυκτικές βιομηχανίες είναι πηγή αυξημένης διαφθοράς, καθώς και πηγή ένοπλων συγκρούσεων και βίας στις περισσότερες από τις περιοχές που είναι πλούσιες σε ορυκτά και μέταλλα.
Για τους κατοίκους αυτών των περιοχών, οι φυσικοί πόροι είναι περισσότερο κατάρα παρά ευλογία. Οι μεταλλευτικές εταιρείες συχνά επιβάλλουν την εκμετάλλευση των ορυκτών πόρων σαν μια εθνική προτεραιότητα. Δημιουργούν ανταγωνισμό μεταξύ των χωρών, οι οποίες καθιστούν ανίσχυρες τις ίδιες τους τις νομοθεσίες με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερες ξένες επενδύσεις. Έτσι οι εταιρείες μεγιστοποιούν τα κέρδη τους.
Αυτός ο Περιφερειακός Μεταλλευτικός Κώδικας έχει στόχο να εναρμονισθούν οι εθνικές νομοθεσίες των χωρών του CEDEAO έτσι ώστε να εξασφαλισθούν τα αυτονόητα:
* Ότι οι Κυβερνήσεις θα προστατεύουν τα δικαιώματα των πολιτών τους.
* Ότι οι μεταλλευτικές εταιρείες θα σέβονται τα δικαιώματα των πολιτών και το περιβάλλον.
* Ότι θα διασφαλιστεί το δικαίωμα των κοινοτήτων να γνωρίζουν και να αποφασίζουν.
Από το whereismygold.org αντιγράφουμε μερικές σημαντικές πληροφορίες:
ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
* Η Αφρικανική ήπειρος διαθέτει, εκτός από αποθέματα πετρελαίου (που εκτιμώνται σε 100 δις. βαρέλια), περίπου το 30% των παγκόσμιων αποθεμάτων ορυκτών πόρων.
* Τα ορυκτά προϊόντα αποτελούν το 57% των συνολικών εξαγωγών της υποσαχάριας Αφρικής. Σαν μέτρο σύγκρισης, αυτά τα προϊόντα δεν αποτελούν παρά το 13,2% της παγκόσμιας εμπορικής δραστηριότητας.
* Έρευνες του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι εξορυκτικές βιομηχανίες “είναι μια σημαντική πηγή διαφθοράς” και ότι έχουν πολύ υψηλότερη πιθανότητα να προκαλέσουν διαφθορά από άλλους τομείς της οικονομίας, όπως η γεωργία.
* Οι εξαγωγές πετρελαίου και ορυκτών έχουν σημαντικές επιπτώσεις στον εκδημοκρατισμό. Οι επιπτώσεις του ορυκτού και πετρελαϊκού πλούτου στη δημοκρατία είναι πιο έντονες στις φτωχές χώρες απ’ότι στις πλούσιες.
* Η Γκάνα για παράδειγμα είναι η δεύτερη παραγωγός χώρα χρυσού στην Αφρική με 2,5 εκατ. ουγγιές το 2007. Όμως περίπου το 80% των κατοίκων ζουν με λιγότερα από $2 την ημέρα. Ο εξορυκτικός τομέας συνεισφέρει περίπου το 60% των εσόδων σε συνάλλαγμα, όμως ο τομέας δεν απασχολεί παρά το 5% του εργατικού δυναμικού της χώρας.
* Η Νιγηρία είναι η πρώτη πετρελαιοπαραγωγός χώρα της υποσαχάριας Αφρικής, η 5η παραγωγός χώρα του ΟΠΕΚ και έχει το 2,5% των διαπιστωμένων παγκόσμιων αποθεμάτων φυσικού αερίου. Το πετρέλαιο παράγει το 85% των εσόδων σε συνάλλαγμα της Νιγηρίας. Όμως πάνω από 70% των Νιγηριανών ζουν με λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα. Δείγματα νερού από το δέλτα του Νίγηρα είχαν επίπεδα υδρογονανθράκων 680 φορές υψηλότερα από τα επιτρεπόμενα στο πόσιμο νερό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
* Η παραγωγή πετρελαίου τοποθετεί το Τσαντ στην 8η θέση των Αφρικανικών πετρελαιοπαραγωγών χωρών, ωστόσο το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας στο Τσαντ είναι το υψηλότερο του κόσμου.
* Η πτώση του υδροφόρου ορίζοντα στις χρυσοφόρες ζώνες του Μάλι είναι τέτοια που τα πηγάδια των χωριών σε μια ακτίνα 10 χλμ έχουν στεγνώσει. Άλλα πηγάδια έχουν εγκαταλειφθεί λόγω της ρύπανσης με χημικές ουσίες. Άλλοτε αυτοί οι υδατικοί πόροι χρησίμευαν για κατανάλωση και για τις αγροτικές πρακτικές των κατοίκων.
* Οι εξορυκτικές βιομηχανίες είναι “τεχνολογικά και οργανωτικά αρχιπελάγη, αποσυνδεδεμένα από το περιβάλλον που τα φιλοξενεί”.