Εμπρηστικός μηχανισμός εξερράγη στη είσοδο των γραφείων της Δημοκρατικής Αναγέννησης στη Θεσσαλονίκη στις 7:10 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Μ...
Εμπρηστικός μηχανισμός εξερράγη στη είσοδο των γραφείων της Δημοκρατικής Αναγέννησης στη Θεσσαλονίκη στις 7:10 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Μαρτίου .Την ώρα της έκρηξης ο πρόεδρος του κόμματος Στέλιος Παπαθεμελής και οι συνεργάτες του βρίσκονταν και εργάζονταν μέσα στον χώρο των γραφείων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο εμπρηστικός μηχανισμός ήταν μεγάλης ισχύος και κατέστρεψε την πόρταα σφαλείας των γραφείων καθώς και τον περιβάλλοντα χώρο του κλιμακοστασίου,ενώ από την επίθεση, από καθαρή τύχη, δεν έπαθε τίποτε κανείς από τους εργαζόμενους-συνεργάτες του κ. Παπαθεμελή. Σε δήλωσή του στα ΜΜΕ ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης τόνισε σχετικά με τη νέα αυτή σε βάρος του, τρομοκρατική επίθεση: "Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται η τρομοκράτησή μου. Την πρώτη φορά...
έκαναν στάχτη το γραφείο μου στην Αθήνα και το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν καιτώρα. Προφανώς ο πολιτικός μου λόγος ενοχλούσε και συνεχίζει να ενοχλεί τα κέντραπου προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν. Τους πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να υποκύψω και να αλλάξω τις πολιτικές μου θέσεις, τις οποίες με συνέπεια υπηρετώ 33 τώρα χρόνια. Ωστόσο θα ήθελα να προσθέσω πως η τρομοκρατική αυτή πράξη σε βάρος μου, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά το οξύτατο πρόβλημα ασφάλειας που αντιμετωπίζει η χώρα".
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο εμπρηστικός μηχανισμός ήταν μεγάλης ισχύος και κατέστρεψε την πόρταα σφαλείας των γραφείων καθώς και τον περιβάλλοντα χώρο του κλιμακοστασίου,ενώ από την επίθεση, από καθαρή τύχη, δεν έπαθε τίποτε κανείς από τους εργαζόμενους-συνεργάτες του κ. Παπαθεμελή. Σε δήλωσή του στα ΜΜΕ ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης τόνισε σχετικά με τη νέα αυτή σε βάρος του, τρομοκρατική επίθεση: "Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται η τρομοκράτησή μου. Την πρώτη φορά...
έκαναν στάχτη το γραφείο μου στην Αθήνα και το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν καιτώρα. Προφανώς ο πολιτικός μου λόγος ενοχλούσε και συνεχίζει να ενοχλεί τα κέντραπου προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν. Τους πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να υποκύψω και να αλλάξω τις πολιτικές μου θέσεις, τις οποίες με συνέπεια υπηρετώ 33 τώρα χρόνια. Ωστόσο θα ήθελα να προσθέσω πως η τρομοκρατική αυτή πράξη σε βάρος μου, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά το οξύτατο πρόβλημα ασφάλειας που αντιμετωπίζει η χώρα".
ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παραπληροφόρηση από τα τηλεοπτικά παράθυρα, ειδικά στις οι επονομαζόμενες «ειδήσεις», έχει πάρει διαστάσεις σκανδάλου.
Το παιγνίδι είναι ΣΤΗΜΕΝΟ!
Όλες οι λέξεις και φράσεις και η ροή των τηλεοπτικών σχολίων είναι από πριν σκηνοθετημένες και οι σχολιαστές / παρουσιαστές / δημοσιογράφοι ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ.
Με λίγη προσοχή καταλαβαίνεις πόσο ΣΙΚΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ και πόσο «ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ» είναι τα σχόλια:
1. ΟΙ ΤΗΛΕ-ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ που ξέρεις ότι αποκλείεται να σκέπτονται με αυτούς τους ρυθμούς, απλά διαβάζουν αυτά που έχουν μπροστά τους στο μόνιτορ.
2. ΌΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΥΝΟΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ τον βάζουν στο αριστερό τηλεοπτικό παράθυρο και τον αντίπαλό του στο δεξί, (όπως κοιτάμε, εάν δεν το ξέρετε ο ανθρώπινος εγκέφαλος ελκύεται περισσότερο από αυτά που βλέπει στο αριστερό μέρος της οθόνης, προσέξτε πχ. τις διαφημίσεις καταναλωτικών προϊόντων).
3. ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ εάν θέλουν να ευνοήσουν κάποιον και την χαμηλώνουν εάν όχι. ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΝΗ των καλεσμένων, κάνοντας πιό μπάσες όσων θέλουν να συμπαθήσουμε και πιο τσιριχτές όσων θέλουν να μην πάρουμε στα σοβαρά ή να λοιδορήσουμε.
4. ΒΑΖΟΥΝ ΓΡΑΠΤΟ ΤΙΤΛΟ στο κάτω μέρος της οθόνης, ανάλογα με το τι λέει ένας τηλε-ηθοποιός ή πολιτικός, διότι ξέρουν ότι ο γραπτός λόγος συγκρατείται στο μυαλό του ανυποψίαστου πολύ ευκολότερα από τον προφορικό του τηλε-ηθοποιού. Η πλάκα είναι ότι πολλές φορές το μπάνερ βγαίνει ΠΡΙΝ να πεί τη φράση ο δημοσιογράφος και έτσι ξεβρακώνεται η σκηνοθεσία. Τα γραπτά μπάνερ στο κάτω μέρος της οθόνης είναι η πιο ύπουλη μορφή παραπληροφόρησης, πχ. η μεγαλοκοπέλα – παρουσιάστρια ΛΕΕΙ "σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο ΧΧΧ έχει πάρει μίζα" και το μπάνερ ΓΡΑΦΕΙ "ο ΧΧΧ έχει πάρει μίζα". Προφανώς το "σύμφωνα με το ρεπορτάζ" το λένε ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ σαν άλλοθι για να μη φάνε αγωγές, αλλά η λάσπη που αφήνει το γραπτό μπάνερ παραμένει το μυαλό πολύ περισσότερη ώρα από την προφορική φράση «σύμφωνα με το ρεπορτάζ». Να τους δώσω και μία ιδέα,να κάνουν το μπάνερ να αναβοσβήνει για να περνούν ακόμη πιο έντονα την παραπληροφόρηση.
5. ΌΤΑΝ ΚΑΛΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ προσκαλούν τους πιο επικοινωνιακούς και διαβασμένους από το κόμμα που θέλουν να ευνοήσουν και τους πιο γραφικούς από αυτό που θέλουν να απαξιώσουν.
6. ΣΤΗ ΣΠΑΝΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗ ΘΕΛΟΥΝ, είτε αλλάζουν το θέμα της συζήτησης (ακόμη και διακόπτοντας άγαρμπα τον καλεσμένο τους) ή του επιτίθενται με συνεχείς κακοπροαίρετες τοποθετήσεις και πριν προλάβει αυτός να απαντήσει μας αναγγέλλουν ότι τελείωσε ο χρόνος. Εννοείται ότι ο καλεσμένος αυτός θα ξαναβγεί στο κανάλι όταν παγώσει η κόλαση.
7. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΥΝΟΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ παρουσιάζουν πολλές φορές μέσα στη μέρα τις απόψεις των στελεχών του ενώ εάν θέλουν να το «θάψουν» εξαφανίζονται οι δηλώσεις τους για εβδομάδες. Το τελευταίο τρίμηνο, για παράδειγμα, βλέπουμε καθημερινά τα στελέχη του Λάος και σπανιότατα τα στελέχη του Σύριζα.
8. ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ σε κάποια θέματα και μηδαμινό ή καθόλου σε άλλα πολύ μεγαλύτερης εμβέλειας και σημασίας. Για παράδειγμα μπορεί να ακούμε καθημερινά το ίδιο (βαρετό) ρεπορτάζ για την ακρίβεια επί χρόνια αλλά να μην μαθαίνουμε ποτέ για ιδιαίτερα σημαντικά θέματα όπως η εξέλιξη της Εγνατίας οδού ή η συμφωνία με τους κινέζους για τον ΟΛΠ ή η εξάρθρωση μεγάλου δικτύου διακίνησης βαριών ναρκωτικών .
9. ΟΙ ΤΗΛΕ-ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, (πχ. Πρετεντέρης, Τσίμας, Τρέμη, Καψής, Οικονομέας, Παπαχελάς, Καμπουράκης, Ευαγγελάτος, Βερύκιος, Μακρή, Λιαρέλλης, Παπαδάκης, Αναγνωστάκης, Σρόιτερ) με λίγες εξαιρέσεις, που όμως όταν, κατάλαβαν ότι το παιγνίδι έχει χρήμα, ευθυγραμμίστηκαν με τους πρώτους (πχ. Χατζηνικολάου, Τράγκας, Αυτιάς, Κύρτσος).
10. ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ βασίζονται κυρίως στο Δημόσιο (άμεσα ή έμμεσα) για τα έσοδα των άλλων επιχειρήσεών τους, χωρίς το οποίο θα έμεναν ταπί. Αυτό είναι ξεκάθαρο διότι όσοι από αυτούς προσπάθησαν να πετύχουν επιχειρηματικά εκτός Ελλάδας απέτυχαν.
Ζήτω λοιπόν ο Μπόμπολας, ο Λαμπράκης, ο Αλαφούζος, ο Κυριακού, ο Κοντομηνάς, ο Βαρδινογιάννης, ο Κουρής και ο Βρυώνης.
Τους αγαπάμε γιατί είναι πολύ καλοί άνθρωποι και, πάνω από όλα, αλτρουιστές!
ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» ΜΑΣ.
ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΥΡΙΟΙ :
ΑπάντησηΔιαγραφήο Μπόμπολας, ο Λαμπράκης, ο Αλαφούζος, ο Κυριακού, ο Κοντομηνάς, ο Βαρδινογιάννης, ο Κουρής, η Τεγοπούλου και ο Βρυώνης.
Τους αγαπάμε γιατί είναι πολύ καλοί άνθρωποι και, πάνω από όλα, αλτρουιστές!
ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» ΜΑΣ.
ΤΑΠΕΙΝΑ ΔΟΥΛΟΙ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΘΕΡΜΩΣ.....ΤΟ ΜΟΡΙΟ.
Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ.
THE BLOOPERS TEAM ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα πυγμαίος στο σώμα, παρά πυγμαίος στο μυαλό, όπως μερικά φρούτα εδώ μέσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΥΙΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΡΧΙΚΟΙ
Φοβήθηκαν ότι ο Παπατεμπελής θα αναλάβει υπουργός αστυνομικών και άλλων κατασταλτικών δυνάμεων και του έβαλαν προειδοποιητικό γκαζάκι στην πόρτα. Όταν ήταν υπουργός δημόσιας τάξης ο κοντός έπιασε κανένα αναρχικό που πέταγε μολότωφ; Μπαααα, έκανε την πάπια κι αυτός... Τώρα θα φτάσουν στο κρεβάτι του...
ΑπάντησηΔιαγραφή