. Από το http://diaporon-bl.blogspot.com/ Κυβέρνηση για κλάμματα: off shore "GRECO MASCARA" Co.!! Στην αρχή δεν μπορούσα να το πισ...
Από το http://diaporon-bl.blogspot.com/
Κυβέρνηση για κλάμματα: off shore "GRECO MASCARA" Co.!!
Στην αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω! Είναι όμως ΑΛΗΘΕΙΑ !! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!! ΚΡΙΜΑ !! Οι Παλαιοκώστας και Ριτζάϊ απέδρασαν από τις φυλακές Κορυδαλλού με ελικόπτερο, το οποίο προσγειώθηκε στις Αφίδνες. Εκεί τους περίμεναν δύο πολυτελή μαύρα τζιπ, στα οποία...
επιβιβάστηκαν και αναχώρησαν προς άγνωστη κατεύθυνση! Ύπαρχει Κυβέρνηση! ΝΑΙ είναι της off shore "GRECO MASCARA Co" έχω άδικο;;;
Η Ελληνική ξεφτίλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης Ελληνικής ξεφτίλα
Στην Ελληνική ξεφτίλα
Την Ελληνική ξεφτίλα
Ω Ελληνική ξεφτίλα
Υπάρχει σχετικό video game που παίζουν τα παιδάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήστο playstation3 .
Αυτό δεν το είχαν δώσει να το παίζει ο χοντρούλης ακαταλληλότερος ;
ΡΕ ΑΧΡΙΣΤΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑ??ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ ΤΑ ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ .ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ
Ρε μαλάκες της ΕΛ.ΑΣ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήστα χωριά σας όταν κατέβαιναν οι αλεπούδες από τα βουνά για να φάνε τις κότες σας ,στα κοτέτσια που είχατε στα σπίτια σας , το πρώτο πράγμα που κάνατε ποιό ήταν ;
Να ασφαλίσετε το κοτέτσι φυσικά και να βάλετε πλέγμα γύρω-γύρω και στην οροφή.
Έτσι δεν είναι ρε πανίβλακες ;
Φτού σας σαΐνια μου να μη σας ματιάσουμε .
Τελικά υπάρχει πάντα κάτι χειρότερο σε αυτή τη ζωή,σε αυτή τη χώρα.
Να είσαι χωριάτης , νεοδημοκράτης , γαλονάς και το χειρότερο αθελά σου(πιστεύω) να είσαι και σύμμαχος της αλεπούς !!!
ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ,
ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ .
Θ Υ Μ Ω Σ Ε Ο πρωθυπουργός......ξανά! μέτρα είχε λάβει;
ΑπάντησηΔιαγραφήHgeths o Giorgos!
ΑπάντησηΔιαγραφήPoly kalh h omilia Giorgou...stin Athinaida..para polys kosmos...exei aera Prouypourgou o Giorgos...
panemorfi kai h Anta Papantreou...
einai kalyteri apo thn
Natassa tou xontrouli
ayta legan oi prasinofrouroi tou dr Koutsoukou stin Milioni meta tin omilia Giorgou!!
22 Φεβ 2009 4:24:00 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εκλογές
Πολυς κοσμος στην ομιλια του Γιωργου σημερα...πολυ καλες παρουσιες....Κατσέλη, Πασβαντίδης, Δρ Κουτσούκος (που χαιρέτησε την Αντα - που ήταν στις ομορφίες της σήμερα) Ραγκούσης, Παπακωσταντίνου και όλοι οι πρασινοφρουροί!!
Συγκονιστικός ο Γιώργος...ο αυριανός Πρωθυπουργός!!
Εκλογές εδώ και τώρα!!
Πασοκζηδες
22 Φεβ 2009 4:29:00 μμ
Συμπαράσταση στο φίλο και Επίτιμο Δημότη Κομοτηνής, καθηγητή και πρώην Πρύτανη του ΔΠΘράκης Γιάννη Πανούση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΟΥΣΗ
Άρθρο στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ", 23/02/2009
Κανένας στρατηλάτης
δεν νίκησε τον εαυτό του
Λ. Αξελός, Ο δικός σου πόλεμος
Εχει κανείς την εντύπωση πως η ελληνική κοινωνία είναι κομμένη στη μέση. Η πρώτη εκδοχή αυτού του τεμαχισμού σχετίζεται με την εξουσία και τον πλούτο. Από τη μια μεριά έχουν «βολευτεί» οι έχοντες και οι κατέχοντες, το κατεστημένο, το σύστημα κι από την άλλη επιβιώνουν (με λιγότερες ή περισσότερες πιθανότητες) οι χαμένοι του οικονομικού ανταγωνισμού. Η άλλη εκδοχή δεν τέμνει τα κοινωνικά στρώματα καθέτως όπως η προηγούμενη αλλά οριζοντίως. Ανεξαρτήτως δηλαδή των ποσοτικών χαρακτηριστικών κάθε ομάδας (χρήμα, θέσεις, αγαθά) αυτές διακρίνονται κυρίως από τα ποιοτικά τους στοιχεία.
ΕΤΣΙ π.χ. μπορείς να βρεις έντιμους και ευγενείς καθαρούς ανθρώπους ή ανέντιμους και βρώμικους ανθρώπους και σ' αυτούς που κινούνται στις ανώτερες και σ' αυτούς που κινούνται στις κατώτερες τάξεις.
ΜΙΑ τρίτη εκδοχή είναι η ένταξη των ατόμων και ομάδων σε μορφώματα βίας ή σε ειρηνικά, δυναμικά, διεκδικητικά κινήματα. Αυτή η επιλογή, ακόμη κι όταν γίνεται κάτω από συνθήκες που τη «νομιμοποιούν», εγγράφεται και μέσα στον τρόπο σκέψης και στο ηθικό/ιδεολογικό πεδίο του καθενός.
ΣΤΟ θανάσιμο παιχνίδι της ανακύκλωσης και κλιμάκωσης της βίας πάντοτε θα υπάρχει κάποιος ισχυρότερος στα όπλα και πάντοτε θα υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Στους ειρηνικούς (όχι προσχηματικούς ή κλισέ) κοινωνικούς αγώνες πάντοτε το όνειρο των πολλών στο τέλος θα νικήσει. Αυτό άλλωστε μας διδάσκουν όλη η Ιστορία και η πορεία της ανθρωπότητας.
Η φαυλότητα, η διαφθορά, η ανισότητα, η αδικία στη χώρα μας είναι εκτεταμένα φαινόμενα. Μπορεί να βρίσκονται και να κινούνται και πιο κοντά από όσο φανταζόμαστε. Τούτο σημαίνει ότι θα «σκοτώσουμε» τον πατέρα ή τον αδελφό μας επειδή τον κρίνουμε εμείς (άλλωστε ποιοι «είμαστε εμείς»;) ως αναλώσιμο; Αντί να κηρύξουμε διαρκή πόλεμο κατά της φτώχειας ή της αδικίας, θα αρχίσουμε να χτυπάμε αδιάκριτα όποιον δεν συμφωνεί με τα μέσα πάλης μας;
ΔΗΛΑΔΗ οι φαύλοι είναι χρήσιμοι διότι μας δίνουν το άλλοθι και οι έντιμοι είναι στόχοι διότι δεν είναι μαζί μας;
ΤΟ 'χω ξαναγράψει. Αν μερικοί πιστεύουν ότι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», πρέπει όλοι οι συν-πολίτες και συν-άνθρωποι να συμφωνήσουμε «ποιος αγιάζει τον σκοπό». ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, αντί να επανενώσουμε την τεμαχισμένη κοινωνία (με νέους όρους διαφάνειας, εντιμότητας και αλληλεγγύης) θα μετράμε κάθε μέρα τα θύματα ενός αδιέξοδου για όλους πολέμου.
ΥΓ.: Το τίμημα της ελευθερίας, όταν δεν είσαι με τους ένθεν/κακείθεν θύτες, είναι να είσαι πάντοτε θύμα. Αισθάνεται όμως θύμα κάποιος που χιλιάδες φοιτητές του τον αγαπάνε;
Από τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΟΥΣΗ
Περεστρόικα α λα γκρεκ;
Άρθρο στην εφημερίδα "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ", 16/02/2009
Για βεβαιότητες παλεύει κανείς.
Πώς να παλέψεις όταν έχεις επίγνωση;
Π. Αθανασόπουλος, Στον Νίκο Πουλαντζά
ΑΝ η παγκόσμια, ευρωπαϊκή και εθνική οικονομική κρίση μπορεί να έχει ένα παράπλευρο όφελος, αυτό θα είναι η συνειδητοποίηση της ανάγκης ενδυνάμωσης (και όχι χαλάρωσης) της κοινωνικής συνοχής. Η ενίσχυση των κοινωνικών δεσμών, του κοινωνικού κράτους, της κοινωνικής αλληλεγγύης δεν αναιρεί (πώς θα μπορούσε άλλωστε;) τις ταξικές διαφορές και τις πολιτισμικές ανισότητες. Δεν είναι όμως η ώρα για να εκδικηθούμε τους υπερόπτες πρώην πλούσιους και νυν εκπεπτωκότες στο μικρομεσαίο επίπεδο. Δεν είναι η στιγμή για την προβολή δευτερογενών διακρίσεων (προς τα πάνω ή προς τα κάτω). Εδώ και τώρα πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα, προς εχθρούς και φίλους αλλά και προς την Ιστορία, ότι είμαστε μια κοινωνία ενωμένη, ότι έχουμε όλοι κοινή μοίρα και πορεία, ότι ξέρουμε ν' αγωνιζόμαστε για την επιβίωση του πλαϊνού μας (όποιος κι αν είναι αυτός). Αυτές οι σκέψεις δεν έχουν καμία σχέση με μια πολιτικά κατασκευασμένη ψευδοσυναίνεση δικομματικού χαρακτήρα ή με μια έστω προσωρινή ανάσχεση/αναστολή των κοινωνικών δικαιωμάτων οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ανασυγκρότηση είναι προϋπόθεση για την υπέρβαση της κρίσης. Κρίσης ταυτότητας, κρίσης ιδεολογικοπολιτικής και ιδίως στρατηγικής κρίσης επιβίωσης της Ελλάδας (άρα και ημών των ιδίων).
ΥΓ.: Επειδή δεν είμαι στην υπηρεσία κανενός κι επειδή πιστεύω στη δύναμη των ιδεών και στην αυταξία των ελεύθερων ανθρώπων, αρνούμαι κάθε μορφή βίας και βιασμού συνειδήσεων. (Απόσμασμα του άρθρου).
Για την αντιγραφή των άρθρων του καθηγητή Γιάννη Πανούση:
“LOS DECAMISADOS”
ΣΣ. «Η δημοκρατική και νηφάλια απάντηση στην κακοποίηση του καθηγητή Γιάννη Πανούση δεν πρέπει να είναι η αδιέξοδη μεγαλύτερη καταστολή αλλά η δημοκρατική εγρήγορση, η ουσιαστική λειτουργία των θεσμών, το βάθεμα των θεσμών της Δημοκρατίας, επισημαίνουν οι 109 πανεπιστημιακοί, στο κείμενο συμπαράστασης που υπογράφουν, και δημοσιεύθηκε στην «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ», 23-2-09.
Οι “LOS DECAMISADOS”, συνυπογράφουν το κείμενο αμέριστης συμπαράστασης,
των 109 πανεπιστημιακών, για το φίλο και Επίτιμο Δημότη Κομοτηνής, καθηγητή και πρώην Πρύτανη του ΔΠΘράκης Γιάννη Πανούση.
ΥΓ. Οι “LOS DECAMISADOS”, δεν πρόκειται να «υποστείλουν τη σημαία έκφρασης της ελεύθερης γνώμης», παρά τις εισηγήσεις που δέχονται οι πολιτικοί από συμβούλους τους, γιατί:
«Εδώ και τώρα πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα, προς εχθρούς και φίλους αλλά και προς την Ιστορία, ότι είμαστε μια κοινωνία ενωμένη, ότι έχουμε όλοι κοινή μοίρα και πορεία, ότι ξέρουμε ν' αγωνιζόμαστε για την επιβίωση του πλαϊνού μας (όποιος κι αν είναι αυτός). Αυτές οι σκέψεις δεν έχουν καμία σχέση με μια πολιτικά κατασκευασμένη ψευδοσυναίνεση δικομματικού χαρακτήρα ή με μια έστω προσωρινή ανάσχεση/αναστολή των κοινωνικών δικαιωμάτων οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας».
Αυτά, για τους νυν εκπεπτωκότες στο μικρομεσαίο επίπεδο.