GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η Εύα Καϊλή εξομολογείται στο Press-gr...

...και απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ! . (Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης ) . Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι; Να υπάρχει υγεία...

...και απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ!
.
(Επιμέλεια: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)
.

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να υπάρχει υγεία και να είμαι κοντά στην οικογένεια μου.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Οι άνθρωποι που περιμένουν από μένα πολλά...

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Συνέχεια... Κυρίως όταν βλέπω ότι η παρουσία μου στην πολιτική ενοχλεί ορισμένους που έχουν μάθει αλλιώς. Τότε λέω πως κάτι κάνω καλά.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Είμαι αντιδραστική, αλλά χωρίς να γίνομαι αγενής.

Το βασικό ελάττωμά σου;
Λέω αυτό που σκέφτομαι και κάνω αυτό που νιώθω -όχι και το ιδανικό για έναν πολιτικό.

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Τα λάθη είναι ανθρώπινα, οι νοοτροπίες είναι που δεν μπορώ να δικαιολογήσω ορισμένες φορές.

Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Όταν προσπάθησαν να μου φορτώσουν ένα σωρό "πρέπει" της δουλειάς. Η σοβαροφάνεια είναι το τελευταίο καταφύγιο των δυστυχισμένων και κενών ανθρώπων...

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με εκείνους που αμφισβητούσαν τα όσα μάθαιναν... και αν κάτι με οδηγεί είναι η αριστοτέλεια λογική -πιστεύω πως η γνώση είναι που μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Όσοι δεν φοβούνται να είναι μειοψηφίες για τα πιστεύω τους...και με αξιοπρέπεια επιβιώνουν στον αγώνα της καθημερινότητας -γιατροί, καθηγητές, εργαζόμενοι γονείς...

Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Πολιτικές ταινίες. Από το "V for Vendetta", μέχρι ταινίες με την ζωή του Γκάντι...

Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Ως φοιτήτρια αρχιτεκτονικής, η Βαρκελώνη, αλλά και το Chicago. Δεν είναι τα ταξίδια, άλλο βλέμμα χρειάζεται...

Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Σκαμπαρδώνης, Αλ. Σταμάτης, Giddens. Πολλοί για διαφορετικούς λόγους.

Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Μεγαλοψυχία, ως άνθρωποι.…

Και σε μια γυναίκα;
Υπευθυνότητα, ως μητέρες.

Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Λειβαδάς, Χατζηγιάννης, Χριστοδουλόπουλος. Νέα παιδιά όλοι.

Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Ανάλογα...Έχω κολλήσει με Σταβέντο, "Πόσο ακόμα" λέγεται, με αγαπημένο στίχο, "γίνε η στροφή στην δική τους την ευθεία"...

Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
"Όταν έκλαψε ο Νίτσε" στο είδος του, αλλά πολιτικά, "Η δεύτερη Μεταπολίτευση" του Πρετεντέρη, για την δικτατορία το βιβλίο του Παπαχελά, κ.α...

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Νταλί και Πικάσο αλλά και Ερμής Σαμπανόπουλος, ως παιδί θαύμα της Θεσσαλονίκης...

Το αγαπημένο σου χρώμα;
Του ουρανού

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Ότι δεν συμβιβάστηκα σε θέματα αρχών και δεν σιώπησα όταν είχα άποψη, σωστή ή λάθος δεν έχει τόση σημασία...

Το αγαπημένο σου ποτό;
Τίποτα με αλκοόλ.. ποτέ δεν μου άρεσε.

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που δεν βλέπω όσο συχνά θέλω ανθρώπους που εκτιμώ.

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ' όλα;
Την αδικία εις βάρος των αδυνάτων. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδιά και ό,τι μπορεί να πληγώσει μια παιδική ψυχή..

Όταν δεν ασκείς κοινοβουλευτικό έργο, ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Διαβάζω και μιλάω με φίλους, brainstorming το λέμε, συζητώντας κάνουμε την ψυχανάλυση μας, βρίσκουμε και ένα σωρό φρέσκες ιδέες...

Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Το να μην με αφήσουν να κάνω όσα μπορώ και όσα πρέπει- στο σημείο να απογοητεύσω την γενιά μου.

Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Τα ξεχνάω τα ψέματα, οπότε το πολύ πολύ να δώσω μια άλλη διάσταση της αλήθειας.

Ποιο είναι το μότο σου;
Μόνο το καλύτερο είναι αρκετά καλό αλλά και αν δεν προσπαθήσεις ποτέ δεν θα μάθεις.

Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Με αξιοπρέπεια...

Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Ό,τι όλα κάτι σημαίνουν...

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Στο full, σε όλα τα επίπεδα, και δεν μου φτάνει το 24ώρο πάλι...

206 σχόλια

  1. Μετά από τόση αγωνία και αϋπνία διαβάζοντας την συνέντευξη της Καϊλή ησύχασα και επιτέλους θα κοιμηθώ το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφήστε τις μαλακίες με τις τριτοκοσμικές Barbie-"πολιτικούς" και διαβάστε τι γίνεται στον πολιτισμένο κόσμο:


    Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ

    "Στη Φινλανδία, στα πολυθέσια και ολοήμερα σχολεία θα βρεις παιδιά από 8 μηνών μέχρι 16 ετών. Όταν εργάζονται και οι δύο γονείς μπορούν να αφήσουν το 8 μηνών και άνω παιδί τους στο σχολείο μαζί με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του.
    Στη μικρή κοινότητα του σχολείου θα βρεις...

    παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχουν ειδικά ιδρυματικά-σχολεία. Θα βρεις βρέφη, να μαθαίνουν από μικρά να συνυπάρχουν με μεγάλους και αναπήρους, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά.
    Στη Φινλανδία γιορτάζουν, γιατί θα βρεθούν πάλι σε σχολεία με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με κλειστά γυμναστήρια και πισίνες, με ειδικές αίθουσες χαλάρωσης και σάουνας, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουν και θα δημιουργήσουν γνώση με τους δασκάλους φίλους τους, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα, όπως στην Ελλάδα.

    Τα παιδιά στη Φινλανδία, στις πρώτες έξι τάξεις, κάνουν συχνά τεστ, όχι όμως για να βαθμολογηθούν (να τιμωρηθούν όπως τα ελληνόπουλα) αλλά για να διαπιστωθούν οι αδυναμίες τους, ώστε να τους παρασχεθεί εξατομικευμένη ενισχυτική διδασκαλία.

    Τα παιδιά στη Φινλανδία μπορούν ήδη από τις πρώτες τάξεις, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί της δευτέρας δημοτικού, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα της τρίτης ή ακόμη και της πρώτης, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Τα παιδιά στη Φινλανδία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, που το εκπαιδευτικό τους σύστημα είναι ανάμεσα σε εκείνο των πρώτων πέντε στον κόσμο, όπως στην Ιαπωνία, Κορέα και Καναδά, όταν έχουν τεστ στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στη γλώσσα τους, επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βοήθημα (βιβλίο με τους μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς τύπους και λεξικό γλώσσας). Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς.

    Όταν το απόγευμα, μετά την ενισχυτική διδασκαλία, οι Φιλανδοί μαθητές πάνε στο σπίτι, αφήνουν τη σάκα με τα βιβλία στο σχολείο. Όλη η υπόλοιπη ημέρα τους ανήκει. Χαίρονται την παιδικότητά τους. Τεστ για το σπίτι απαγορεύονται. Η λέξη φροντιστήριο δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους. Είναι πρώτα στην Ευρώπη στην ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και τελευταία σε τηλεθέαση.
    Τα ελληνόπουλα τρέχουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο σαν κουρδιστά πορτοκάλια. Το μόνο που τους μένει μετά, είναι να καθίσουν εξαντλημένα μπροστά στην τηλεόραση μέχρι να τους πάρει ο ύπνος. Σε καμιά άλλη χώρα του κόσμου δε βλέπεις παιδιά με τσάντες να κυκλοφορούν μέχρι τα μεσάνυχτα τρέχοντας σαν τον Βέγγο να προλάβουν το επόμενο μάθημα αποστήθισης, προς μεγάλη ικανοποίηση των φροντιστηρίων. Είναι δυνατόν αυτά τα τραύματα της χαμένης παιδικότητας να μην έχουν βαθιές και μακροχρόνιες ψυχικές συνέπειες;
    Τα περισσότερα ελληνόπουλα πάνε άκεφα σε άθλια δημόσια σχολεία, που μοιάζουν σαν γκαράζ αυτοκινήτων. Θα συναντήσουν δασκάλους, στην πλειονότητά τους σκυθρωπούς και δίχως όρεξη, που από τότε που τελείωσαν τις σπουδές τους δεν έχουν ανοίξει βιβλίο. Θα συναντήσουν δασκάλους, για τους οποίους η λέξη εξατομικευμένη προσέγγιση μαθητή με ιδιαίτερα προβλήματα, υπάρχει μόνο στα λεξικά. Θα πρέπει να αποστηθίσουν κακογραμμένα βιβλία πάνω στα οποία θα εξεταστούν. Όποιος έχει την καλύτερη μνήμη ή τις καλύτερες τεχνικές αποστήθισης, όχι απαραίτητα και το καλύτερο μυαλό, θα επιβραβευθεί. Οι κακοί μαθητές θα τιμωρηθούν και θα σπρωχθούν στη μαθησιακή άρνηση.
    Η μαθητική διαρροή στη χώρα μας, σε κάποιες περιοχές ξεπερνά το 30% , ενώ στη Φινλανδία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η απάντηση της υπουργού παιδείας τους είναι: «είμαστε μια μικρή χώρα και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε έναν μαθητή». Γιατί αλήθεια συμβαίνουν όλα αυτά τα τραγικά, στο σημαντικότερο τομέα μιας χώρας όπως είναι η παιδεία, από την οποία εξαρτώνται όλα τα άλλα; Γιατί βασανίζουμε δίχως λόγο ότι πολυτιμότερο έχουμε, τα παιδιά μας; Γιατί, ενώ πληρώνουμε τα περισσότερα λεφτά στον κόσμο για την παιδεία (στην παραπαιδεία των φροντιστηρίων), έχουμε μια τόσο άθλια δημόσια παιδεία;

    Κυβερνώντες και εξουσιάζοντες, που στέλνουν τα παιδιά τους σε πανάκριβα ιδιωτικά σχολεία, δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά στη δημόσια παιδεία, όπως δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν λεφτά για τη δημόσια υγεία αφού αν χρειαστεί, οι ίδιοι και τα παιδιά τους θα πάνε στο Memorial. Αυτή είναι η μοναδική εξήγηση και καμία άλλη για τα άθλια δημόσια σχολεία μας. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες προς βλάκες! Στη Φινλανδία, ο γιος του πρωθυπουργού, του προέδρου της ΝΟΚΙΑ, του θυρωρού της πολυκατοικίας και του χασάπη της γειτονιάς πάνε στο ίδιο δημόσιο σχολείο. Γι αυτό και έχουν κάθε λόγο να δίνουν τα διπλάσια ακριβώς λεφτά από εμάς, γύρω στο 7% του ΑΕΠ, για την παιδεία τους. «Βάση της εκπαίδευσής μας είναι η ισότητα όλων στο σχολείο», λέει η υπουργός τους.
    Οι Φιλανδοί αγαπούν την πατρίδα τους, όχι ακροδεξιά και θεωρητικά σαν μια αφηρημένη ιδέα, αλλά σαν ζωντανό οργανισμό. Γι' αυτούς πατρίδα είναι πάνω απ' όλα ο λαός τους, οι άνθρωποί τους, τα παιδιά τους."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΙΤΣΙΟΥΣ

    28-01-2009


    H GPO ας συμπεριλάβει στις δημοσκοπήσεις της και την ερώτηση, ποιο κανάλι είναι αξιόπιστο και αντικειμενικό, όπως και ποιος τηλεπαρουσιαστής – τηλεαστέρας???
    .
    Είναι βέβαιο ότι τόσο το MEGA, όσο και ο προπαγαντίτσιους «κύριος» ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ θα πάρουν την πρωτιά, με μεγάλη διαφορά μάλιστα, της διαπλοκής, της αναξιοπιστίας, της εμπάθειας, της μικροπρέπειας και του γκεμπελίσκου.

    «Κύριε» ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ σε έχουμε πάρει χαμπάρι!!!!

    Είσαι ο καλλίτερος προπαγαντιστής της κυβέρνησης και του «καταλληλότερου» (sk).
    Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ωχριά μπροστά σου.

    «Κύριε» ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ όσο και αν προσπαθείς κάθε βράδυ να μας κάνεις πλύση εγκεφάλου σε πληροφορούμε ότι ματαιοπονείς, δεν πρόκειται να μας παραπλανήσεις.

    «Κύριε» ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ κλείνουμε ραντεβού για το βράδυ των εκλογών, είναι σίγουρο ότι θα γελάσει κάθε πικραμένος με τα ζαρωμένα, από τη λύπη, μουτράκια σου.

    Άντε γεια προς το παρόν!!!!!!!!

    Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H ΚΟΠΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ! ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. της αρεσει ο πρετεντερης ουχαχαχα το αλλο με τον τοτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουστ ρε τσοκαρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω κουλτούρα!
    Και Χριστοδουλόπουλος (o Mάκαρος άραγε?) και Σκαμπαρδώνης και "V for Vendetta", και "Οταν κλάψαν οι μουνίτσες"!!
    Έφαγα μεγάλη ψυχολογία...
    Ηταν μια συνέντευξη ποταμός και συγχρόνως μια καίρια παρέμβαση στα κοινωνικο-πολιτιστικο-ιδεολογικο-πολιτικο-οικονομικά δρώμενα τουτουνού του δόλιου τόπου.
    Εύχομαι την επαύριο των εθνικών εκλογών, οψέποτε γίνουν, ο Θεός να φωτίσει το George να ορίσει Υπουργό Πολιτισμού την Ευα στην θέση του Αριστόβουλου, ο οποίος δεν "τραβάει".
    Τελικά, η χώρα έχει μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η κυρία Καϊλή να αλλάξει επάγγελμα και να γίνει μουσικός . Την είδαμε στην συγκέντρωση του Βενιζέλου να κτυπάει πολύ καλά το τύμπανο. Καλό θα είναι να κάνει μια μπάντα μαζί με άλλα νούμερα του είδους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορω να εξηγησω προς τι η συνεντευξη της κ. Καιλη. Εγω που ειναι καθημερινος αναγνωστης σας προσπαθω να καταλαβω τα βαθεια νοηματα της συνεντευξης. Ολα τα ...νουμερα στην πιστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί έγινε ρε παιδιά....άρχισαν και στο press.gr τα σαχλαμαρομεσημεριανά της ιδιοτικής τηλ/σης.
    Ποιός χέστηκε για το τι σκέπτεται η Καιλή.....εδω ο κόσμος χάνετε και η Κιλή χτενίζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 29 Ιαν 2009 9:07:00 πμ κάντο ποστ κανονικό στο πρεςς... Μόνο που το διαβάζω ντρέπομαι για το ελληνικό κράτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή απαγορεύετε/αι να είναι πολιτικός επειδή είναι μικρή σε ηλικία και όμορφη; Δεν είναι λίγο φασιστικό αυτό; Έχουμε τόσους ηλίθιους, κλέφτες, λοπωδύτες βουλευτές, η Καϊλή σας ενόχλησε; Εδώ μέχρι κι ο Ρουσόπουλος έγινε πρωθυπουργός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η κυρία Καϋλή είναι καλή στο να παίζει στο κινητό και να στέλνει μηνυματάκια κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων στη βουλή...

    Πάντως εσείς στο press-gr θα μας απαντήσετε κάτι? Η συνέντευξη εστάλη με mail και απάντησε στις ερωτήσεις ή δόθηκε live σε κάποιον απο εσάς? Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Και η Μπεζεντάκου τα έγραφε ωραία στην επιστολή , αλλά live παθαίνει ένα τρακ ρε παιδί μου και πετάει κάτι μαλακίες που σου έρχεται να την πετάξεις στο τρίκυκλο και να την πας στη χωματερή να τη φάνε οι γλάροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μετά απο μιά συνέντευξη που είχε δώσει ο Ελευθέριος Βενιζέλος το 1912,αυτή είναι η σημαντικότερη στιγμή της Ελληνικής Δημοσιογραφίας!!

    Αρε που καταντήσαμε...άλα είμαστε άξιοι της μοίρας μας αφου δεν πιάνουμε τη βρεμένη σανίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακόμα φοιτήτρια ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλιστα, ερωτηματολόγιο του Προυστ. Ο Προυστ δηλαδή έκανε τις παρακάτω ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιό του :

    "Όταν δεν ασκείς κοινοβουλευτικό έργο, ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία"

    "Το αγαπημένο σου ποτό;"

    "Η τελευταία φορά που έκλαψες;"

    Αυτό μπορεί να είναι το ερωτηματολόγιο του Πουστ. Του Προυστ όμως, με τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. koita na deis!..polu wraio to keimeno gia tin paideia kai etsi ki alliws exw ksekinisei mia seira erwtisewn uper tis dimosias dwrean paideias.
    Twra, i sunenteuksi den einai politiki profanws!!! alla merikes fores kapoioi theloun na mathoun kai ton xaraktira i tin nootropia enos politikou. episis den iksera oti prepei na eimai san olous tous allous tis voulis. ta idia thelete telika? ennoeitai oti einai polu simantikotero na uparxoun kai eidikoi kai sofoi kai exoume dei ti exei prosferei o kathenas.. so, wraia i eukoli kritiki edw, alla proswpiki..kai dekti kai i kalopisti kritiki pou afora tin douleia mou, alla den vlepw na apasxolei pollous edw.
    anyway, ta lew kai sto facebook mou kai sto blog mou auta..alla edw to klima itan ligo exthriko kai eipa na apantisw kai pali..
    euxaristw polu pantws gia tin filoksenia edw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συνέντευξη και βλακείες.
    Η κοπέλα είναι γκομενάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε ξετσίπωτοι, γιατί δεν λέτε ευθέως ότι αν δεν ήταν θεογκόμενα η Καϊλή, ούτε που θα αναφέρατε το όνομά της; Κι ας ανέπτυσσε πολύ σημαντικά οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα. Ουδείς αμφιβάλλει ότι εκείνος που έκανε τις ερωτήσεις, χαλβάδιαζε με τη μικρή και στο τέλος ούτε που θυμόταν τι του είχε απαντήσει.

    Μήπως την ακούμπησες και λίγο; Μόνο λίγο, παραδέξου το! Και με τι την ακούμπησες... όλα στη φόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μετά τη συνέντευξη αυτή,διαπιστώνω χωρίς καμία αμφιβολία πως οι όποιες αρνητικές κριτικές και αμφισβητήσεις σχετικά με την πολιτική ύπαρξη και ουσία της Εύας Καϊλή δεν έχουν σαν βάση και εφαλτήριο την εξωτερική της εμφάνιση όπως η ίδια θέλει να πιστεύει,αλλά τον μην στοχευμένο και ΜΗ ουσιώδη πολιτικό λόγο ,την προσήλωση στο δήθεν και την ανυπαρξία διάθεσης για πολιτική προσφορά.Με άλλα λόγια η Εύα Καϊλή δεν έχει θέση στην πολιτική σκηνή, δεν έχει πολιτική ικανότητα και δεξιοτεχνία ,δεν πείθει ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πιο όμορφη απο την Ελενίτσα. Μη μας πέσει κι΄αυτή, με τα ρούχα, χειμώνα στο Θερμαϊκό!!!!!, ακούγοντας το:
    "Θα με θυμηθείς να το θυμηθείς
    όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς
    παγωνιά και τέλος
    Τότε τι να πεις για παρηγοριά
    τότε θα ν' αργά

    Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
    μόνη σου θα κλαις κλείσανε θα λες
    της ζωής οι στράτες
    Θα με θυμηθείς
    όταν πια θα δεις
    πόσο σ' αγαπώ
    Θα με θυμηθείς θα με θυμηθείς...

    Θα με θυμηθείς να το θυμηθείς
    όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς
    και θα με γυρεύεις
    Τότε τι να βρειςμες στην ερημιά
    Τότε θα ν' αργά... ", απο πρώτο χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΥΣΤ ΡΕ BARBIE... ΑΝΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ CLUB! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΟΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://el-gr.facebook.com/group.php?gid=47357448981

    KANTE OLOI JOIN STO GROUP ENANTION TWN ANARXOTROMOKRATWN!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλοδεχουμενοι οι ομορφοι ανθρωποι πολυ περισσοτερο η κυρια που ειναι καλου χαρακτηρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. IQ:ραδικιού. Από όλη, την τεράστια βιβλιογραφία της πολιτικής επιστήμης, η κ. Καϊλή εντυπωσιάσθηκε από το κουτσομπολίστικο παραπολιτικό του Πρετεντέρη. Οπως ακριβώς η άλλη καλύπυγος και ομόσταυλη της, από όλους τους Ελληνες ποιητές προτιμά τον Λευτέρη Παπαδόπουλο.
    Σημεία των καιρών και της κατάντιας μας.
    Αϊντε, κοπέλα μου και γλάστρα στην "Ανατροπή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η κοπελίτσα είναι όμορφη και κάνει για πρωινάδικο...
    Μέχρι εκεί καλά είναι...
    Από εκεί και πέρα οι πολιτικοί μας αρχηγοί και οι φυσικά οι ισχυροί επιχειρηματίες της χώρας που ελέγχουν πρόσωπα και πράγματα είναι για κλωτσιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. krima giati to sxolio gia tin paideia einai poli aksiologo ala se lathos xoro.edo asxolountai me to mouni tis kathe kira vasilos.kai oi oxtroi exoun mpei stin poli..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΑΙΛΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΑ :

    Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ????

    ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ , ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΙΡΟ .

    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΕΝΣΗΜΑ , ΕΝΤΑΞΕΙ !

    ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΗ ΚΑΙΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΡΑΤΗ ΤΟΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΗΔΗΧΤΕΙ.

    ΨΗΦΙΖΕΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ . ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΟΥ ΤΟ ΔΙΚΙΟ.

    ΟΜΩΣ Η ΚΥΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΜΕΣΗ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ, ΟΣΟ ΜΙΛΟΥΣΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΣΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ,ΔΕΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΧΑΖΟΓΕΛΟΥΣΕ ΚΑΙ .... ΕΠΙΑΝΕ ΤΑ ΑΥΤΑ ΤΗΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΧΑΡΙΣΤΗ.
    ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΘΥΡΩΡΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΕΣΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΑΝΩ ΤΗΣ ΣΤΙΣ 4 ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΣΤΟ ΗΙLTON ΠΟΥ ΗΜΟΥΝΑ ΚΟΚΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝΑΜΑΛΛΙΑΣΜΕΝΗ!ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ 9 ΜΕ 8 ΟΡΟΦΟ...ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θ-Ε-Α!!!
    Έξω όλα τα γερόντια από τη Βουλή.
    Να μπουν ΝΕΟΙ άνθρωποι και όχι τα ραμολί με το 1,5 πόδι στον τάφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο ρε ευάκι! :) nng

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. o ka8enas exei dikaiwma na leei oti 8elei kai na einai sevastos...Min grafete vlakeies,loipon...

    Alla ayto gia to oti einai to agapimeno tis vivlio tou Pretenteri,ola ta lefta to afinw asxoliasto...

    A,re eksuxronistan...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕ Μ ΑΡΕΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μπορινγκ, μπορινγκ, μπορινγκ

    σαν συνέντευξη για το 7ημερεςΤΒ

    δεν λέω, καλή η φωτογραφία, αλλά πολύ φιταχτή ρε παιδί μου. πολύ επικοινωνιακή... σαν διαφήμιση σερβιέτας.

    την σημαδεψε βιβλιο του πρετεντερ... λετε να χτύπησε και κανα τατουαζ;

    ακούει και κοσμοτε χ'βιαννη

    απο ψυχεδέλια κάτω του 0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΚΥΡΙΑ ΚΑΫΛΗ ΤΕΛΙΚΑ...

    ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ ΕΤΟΙΜΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ MAIL Ή ΗΤΑΝ LIVE ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΕΣ...?

    ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΟΣΑ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ναι, δεν μας είπε τι μαρκα σερβιετες φοράει τις δύσκολες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. vft exeis dikio!pio boring den ginetai!

    "Agaphmenos syntheths: Xatzhgiannhs"(!)

    Ferte pisw tin Vardanika na sxoliasei ton polemo stin Gaza na gelasoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μόνο το γεγονός ότι το press gr δημοσιεύει συνέντευξη μίας γυναίκας μοντέλου , αυτό κάτι σημαίνει.έχει χαθεί η πνευματική ελίτ ή σκοπίμως τη θαύετε??
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η μιζέρια, το κόμπλεξ και η γκρίνια δεν κρύβονται και είναι πολύ εύκολο τελικά να κρινεις οποιονδήποτε εκ του ασφαλούς και ανώνυμα. Όλα αυτά τα σχόλια ήταν επίπεδου κουτσομπολίστικης εκπομπής και όχι η συνέντευξη της Εύας, η οποία προφανώς δεν ήταν πολιτικού ύφους για να αρχισει η Εύα να μιλάει για το εκπαιδευτικό σύστημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΔΣε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
    Στο full, σε όλα τα επίπεδα, και δεν μου φτάνει το 24ώρο πάλι...
    αναρτήθηκε από press.gr@hotmail.com στις 7:43 πμ την 29 Ιαν 2009

    ΚΑ(Υ)ΤΑΛΑΒΕΣ Ζώον?
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ξέχασε να σου κάνει την ερώτηση:"Πως σκέφτεσαι να αντιδράσεις στη διαφθορά και τη διαπλοκή συναδέλφων, συντρόφων και κουκούλωμα (που συνεχίζεται);Αυτά που βλέπεις να γίνονται σε βάρος του λαού απο τους ίδιους που έταξαν "άλλα",θα σε κάνουν να επαναστατήσεις ή θα τα κάνεις γαργάρα στη συνέχεια;
    Αν χαλάσεις την πιάτσα Εύα μου δεν θα λέγεσαι βουλευτής.
    Το μαντρί εξακολουθεί να υφίσταται.
    Γι αυτό μην μπαίνεις και σύ στα "ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ισως η Καιλη να ειναι πιο εξυπνη απο πολλους πολιτικους , αλλα και αυτο παλι σε βαζει σε ανυσηχιες για την καταντια του πολιτικου συστηματος μας-παντα ομως εχουμε οτι μας αναλογει- ευελπιστω να μπει καποτε και η Μπεζαντακου στην βουλη ,μαζι και τα παρατραγουδα της Αννιτας Πανιας, για να αποκτησουμε την Βουλη που πραγματικα μας αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η κ.Καϊλή είναι ένα απαίδευτο κοριτσάκι που επιβλήθηκε,από τον πατέρα της στέλεχος του ΠΑΣΟΚ ,την εποχή της μεγάλης κρίσης του Πασοκ και χωρίς να πάρει το πτυχίο της στην Αρχιτεκτονική ,διότι ήταν μεγάλη η βιασύνη του πατρός να τακτοποιήσει το παιδάκι του ,αφού ήταν όμορφο και το επάγγελμα του Μηχ/κού περνούσε κρίση (μηχ/κος είναι και ο πατέρας αλλά δημόσιος υπάλληλος) Ετσι αυτό το παιδάκι το όμορφο έρχεται σαν άλλη Ράπτη της Νέας Δημοκρατίας ,να σώσει αυτήν την χώρα ,που με τέτοιες επιλογές δεν σώζεται με τίποτε!!Ολα αυτά οφείλονται στον αναξιοκρατικό τρόπο επιλογής των υποψηφίων βουλευτών στα Ελληνικά κόμματα και βλέπουμε αυτές τις περιπτώσεις αγράμματων καλονών που στην ηλικία των 26 ετών καλούνται να ασχοληθούν με το πολύ σοβαρό λειτούργημα της πολιτικής. Εξ ού και το συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα δεν ειναι καθόλου σοβαρή η πολιτική και αστείοι οι πολιτικοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. symfwnw me tous parapanw oti einai kali gia proinadiko..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. stin ellada ton barby kai ton kretinikon malakismenon..stin agamia kai stin apeydesia mia kaili-kayli apotelei tin prepousa lysi..xaritomenies,vlemma ageladas,adola matia poy sfyzoun apo lagneia,ploysios mpoystos,prothymia gia skypsimo,parmeno to miso ektelestiko tou pasok kai antipalon deos tis eyrovouleytou matsouka ex agrinioy voitheia mas ormomeni...stin ellada ton metrion kanoyn party oi anikanoi kai oi mpoyzouktzoydes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. συνέντευξη βουλευτή σε ακροδεξιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πλάκα-πλάκα δε φαντάζεστε τη Μελέτη βουλευτή;

    ΑΝΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΠΡΑΒΩ ΕΥΑΚΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ.
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ..... ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΔΙ........!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εχεις μπει και συ στο πνεύμα της παπαριάς Εύα μου όπως και οι συνάδελφοί σου στο κοινοβούλιο.
    Συνεχίζετε να υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας.
    Θα πάρετε τις απαντήσεις σας στην κάλπη μήπως και καταλάβετε.
    Αν ποτέ καταλάβετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η Κοπελίτσα γράφει σε άπταιστα greeklish και με ύφος γραφής που παραπέμπει σε μικρές ηλικίες ή κάνω λάθος?
    Εκτός από την εξωτερική της εμφάνιση τι άλλο καλό έχει να προσφέρει άραγε?
    Η πολιτική έγινε πασαρέλα?
    Θα δούμε και την Πετρούλα σε λίγο άραγε στη βουλή?
    Όλα lifestyle?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπράβο στους Σαλινικιούς, όλα τα νούμερα από κει κατεβαίνουν. Πάσχουν οι Σαλονικιοί από υπερβολική ελαφρότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. YPARXEI LYSI O DR KOUTSOUKOS STI VOULI NA FAEI LOUTSO I EVA KAVLI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εμεις οι ελληνες, η μαλλον οι νεοελληνες εχουμε ακριβως οτι μας αξιζει, τη παιδεια που μας αξιζει, τα νοσκοκομεια, τους πολιτικους, τους δημοσιογραφους, τους δικηγορους, τους δρομους, τους δημοσιους υπαλληλους, τη τηλεοραση, τους παπαδες ακομα ακομα και τους πλουσιους αυτου του τοπου να συγκρινεις με τους εξω θα καταλαβεις το χαλι μας ...εστω και φυσιογνωμικα ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kseftilo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. δεν πιστευω ρε ευακι να γραφεις greeklish επειδη δεν ξερεις ορθογραφια?? οχι ετσι? εισαι σιγουρη?? γιτι εχεις ...πολυ ορθο πολιτικο λογο και....αποψη με λιγα λογια δεν λες μαλακιες....ε καλα καμια φορα μπορει να λες κμια μαλακιουλα αλλα οκ, alora, (so)εισαι οντως με τον βενιζελο? αν ναι παντως ...καταλαβαμε περα απο...τσακαλι εισαι υπερ ενος καλου μα παρα πολυ καλου ανθρωπου που δεν αγαπαει την....προδοσια...ουτε την αλαζονεια....ουτε εχει εξουσιομανια...σιγουρα ομως ο βαγγελακης ειναι τοσο αετος που καταφερε να γυρισει το ποταμι πισω...δηλ αν δεν εκανε τιποτα απολυτως θα ηταν σημερα προεδρος του πασοκ και πιθανον αυριο προθυπουργος (παναγιτσα μου) αλλα αυτο καταφερε το...απιστευτο εκανε σε ενα μηνα το 70-30 το εκανε 30-70 και....παει ο συχγωρεμενος ωραια θα ηταν να ειχαμε εναν διαφορετικο πρωθυπουργο ειχαμε ενα κακο ανθρωπο(σημιτης) εχουμε ενα βλακα (καραμανλης) σκεψου να ειχαμε δυο σε ενα (και κακο και βλακα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αφου ανεχομαστε να μας κυβερνουν ρεμαλια και αποβρασματα της κοινωνιας και να ασχολουμαστε με το τι κανει το καθε τσουλι και ο καθε πρεζακιας στη tv καλα να παθουμε
    να τη χαιρομαστε την ΤΗΛΕΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας αδερφια ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ
    υ.σ πρεπει να κλεισω τωρα γιατι αρχιζουν σε λιγο οι ειδησεις των 8 να παρω μια κοκα κολα και να ...απολαυσω τα ακρωτιριασμενα παιδια της Γαζας (αν βεβαια μας το δειξουν γιατι προεχει η δηλωση του..λεβεντη της κρητης Μαρκογιαννακη αυτος ντε το παιδι της αγροτιας.....με τον αντρικιο λογο γεματο αξιοπιστια και λεβεντια.....παλιοτομαρο ε παλιοτομαρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΡΑΧΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    "Χρησιμοποιώντας τον προφορικό λόγο ως φασαρία - η τέχνη του να μιλάτε χωρίς να λέτε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα" από την Εύα Καιλή σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπολεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΛΑΝΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

    ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!!
    ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΤΣΑΝ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ??
    η καιλι που ειναι?? μονο μοστρα κανει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πώς έγινε βουλευτής,θα μας πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ σοφία έπεσε! Τι φοβερές ιδέες είπε το κοριτσάκι! Φοβερή συνέντευξη! Έμεινα άφωνος!!!
    Το μότο μου απ'ο δω και πέρα:
    Καϊλή-Οτεγιάννης-Πρετεντερης-Προπαγκαντισιους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Kala, eseis ta spirta, pistepsate oti mia eya pou apantise einai h kailh? Einai oi politikoi mas pou einai, eiste omos kai merikoi etoimoi na ta katapieite amasita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εχουμε τρελαθει να βλεπουμε καλα μουνι@ να τα πετανε στην τουβου . Μουνι@ που εμεις ο απλος ο κοσμος δε προκειται να ακουμπησει ποτε του!
    Οι βασικες κατηγοριες ειναι δυο:
    1.Μουνι@ κατηγοριας τσαμπιονς λιγκ προερχομενα απο φτωχα @ρχιδι@.
    2.Μουνι@ τσαμπιονς λιγκ προερχομενα απο πλουσια @ρχιδι@ .

    Στην κατηγορια 1 ανηκουν οι περισσοτερες που βλεπουμε στην τουβου οι οποιες ΦΥΣΙΚΑ και ξερουν ποσο πανε τα μουνι@ τους στην αγορα και το ποσο ξεροσταλιαζουν ολοι στη θεα τους και συνηθως το μονο που θα ενδιαφερθουν ειναι να αποκατασταθουν με καποιον φορτωπουλο πριν η αδυσωπιτη κρεατομηχανη των ΜΜΕ τις πεταξει στην ακρη για χαρη των φρεσκων "μουν@ρων" .

    Στην κατηγορια 2 ανηκουν επισης πολλες μουν@ρες που βλεπουμε οι οποιες συνηθως παρουσιαζονται και πιο "συμπαθεις" . Δεν εχουν βλεπετε το κομπλεξ του "νεοπλουτου" . Και αυτες φυσικα δεν μπορουν να κατσουν με ενας "κοινο" ανδρα παρα μονο με καποιον "πνευματωδη" , "δυναμικο" και φτωχουλη εφοπλιστη κλπ(βλεπε Καιλη) .
    Συνηθως οι γονες φορτεξ και "φτωχουληδω" γενικως ειναι μουν@ρες . Και αυτο αιτιολογηται απολυτα αν σκεφτεις οτι απο μουν@ρ@ μανα θα βγει μουν@ρ@ κορη! Και παει λεγοντας!

    Anyway αυτο που με εξοργιζει και θελω να σας αποκαλεσω ολους εσας που ψηφιζετε Καιλη , Ραπτη κλπ κοροιδα , ειναι το ποσο δεν εχετε επιγνωση της καταστασης !
    Ειναι μουν@ρες , ειναι γονοι πακετων , ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ? ! ! ! !
    Μπραβο ρε μ@λ@κες !
    Εσενα φτωχε που ζεις τζεντεζικα και προσπαθεις να αρπαξεις ενα κοκκαλακι τρεντισμου και πασχιζεις να εισαι "μεσα στο παιχνιδι" αυταπατασαι! Κοροιδευεις τον εαυτο σου αν νομιζεις οτι ολες αυτες θα μπορουσαν να γυρισουν ποτε να σε κοιταξουν(εκτος αν εισαι σερβιτορος) !
    ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΚΟΡΙΤΣΑ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ
    ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑ!
    ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ! ! ! !
    Οι μεγαλη πλειοψηφια των βουλευτων μας δεν εχουν βγει ποτε στο πεζοδρομιο να κανουν μια αληθινη δουλεια οπως εσυ και γω , πως μπορουν ποτε να μας καταλαβουν και να μας βοηθησουν? ! ! !
    Αλλα καποιοι εκει, το δικο τους!
    Αντε ολοι μαζι να ψηφισουμε μουν@ρες!
    Αντε τωρα να τις εχουμε και εθνομητερες(εθνομουν@ρες)! ! !

    Τουμπα G4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. I KOPELA OLO TO KALOKAIRI ITAN STIN MYKONO KAI EKANE DIAKOPES... KAI MIA XARA PERNAGE... DE MOY ARESEI TO ALKOOL... OLO ME ENA POTIRI SAMPANIA KOMMATIA ITAN KAI KOLOTRIVOTAN SE GNWSTO EFOPLISTI MIA ,, KAI SE GNWSTO IDIOKTIKI CLUB TIN ALLI MERA!OUST APO EDW!! ME TA LEFTAKIA MAS TO PAIZEI AYTI KAI I ADELFI TIS.. TIS KSERNAW,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλά ρε παιδιά ακόμη δεν μάθατε τι πρέπει να ρωτάτε τους πολιτικούς όταν τους παίρνετε συνέντευξη;
    Πρέπει να τους ρωτάτε πράγματα επι της ουσίας και όχι γενικολογίες τύπου "τι βιβλία διαβάζεις".Δεν μας ενδιαφέρει τι βιβλία διαβάζει.Τι έχει κάνει μέχρι τώρα και τι σκοπεύει να κάνει πρέπει να ρωτάτε.Δημόσιο πρόσωπο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. "ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΣΤΟΝ Α.ΣΑΜΑΡΑ."

    ναι ετσι ειναι

    Τον Σαμαρα τον θελουν και οι αμερικανοι για τις υπηρεσιες που εχει προσφερει σε αυτους και ηταν ολοι μαζι καποτε στο αμερικα!!!!

    Αυτα ελεγαν εχθες το βραδυ οι πρασινοφρουροι του δρ Κουτσουκου στην Μηλιωνη και ετριβαν τα χερια τους γιατι θεωρουν τον Σαμαρα ευκολο αντιπαλο για το Πασοκ

    Κωστας Μηλιωνη Πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γκρίνια και μόνο γκρίνια. Αυτά είναι τα ανοιχτά μυαλά σας? Το χάσμα γενεών έχει ανοίξει τόσο πολύ που πλέον τρομοκρατεί! Που και να σας έτρωγε το ψωμί η κοπέλα.. ή μήηηηηηπως σας το τρώει... Η βουλή για να είναι αντιπροσωπευτική του λαού της , πρέπει να έχει και νεο κόσμο. Καλώς η κακώς αυτή είναι η Ελλάδα . Συγκεντρώνουμε κάθε δύναμη και πολεμάμε την στασιμότητα και την μιζέρια. Πολιτικά δεν θα κρίνω την Καιλή αλλά εσάς που πυροβολάτε ότι κινείται.. Θα γυρίσει ο 'Αλέξης' και θα κόψει κώλους. Τότε θα παρακαλάτε για βοήθεια μπαμπούρια . Σκεφτείτε πού πέφτουν στο marketing τα πολλά λεφτά.. Εκεί κάνετε την κότα.. Έσεις-Εμείς τα φτιάξαμε έτσι.. Παίζουμε με τους νέους παγκόσμιους όρους ,προσαρμοζόμαστε και ενισχύουμε κάθε βουλευτή για να πάει μπροστά αυτός ο τόπος. Θέλετε ρε να πάει μπροστά? ΘΕΛΕΤΕ? για ρωτήστε στην lcd οθόνη σας.. ΘΕΛΩ?

    Κώστας 27

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σιγά ρε παιδιά. Μη σπρώχνεστε! Τουλάχιστον φαίνεται καλό άτομο. Πέρα από κούκλα. Πολύ παιδί. Ετσι θα τη χαρακτήριζα. Αναρωτηθήκατε ποτέ τι σαπίλα κυκλοφορεί στην πολιτική; Η Εύα τουλάχιστον είναι ένα λουλούδι (στην κυριολεξία) που δεν μαράθηκε ακόμη. Της εύχομαι να μείνει έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. psssss pali malakies sxolia diavazw. h zhleia se olo ths to megaleio. dld 8elete na me peisete oloi eseis oi h8ikologoi oti aksiokratika eisaste sth douleia sas enw h kailh oxi?
    mou exete kai politikh apopsh re noumera. re tempeloneoellhnes. afou psifizete to ena komma gia na mhn vgei to allo. mexri ekei sas kovei.
    asxoli8eite twra kai me ta dika mou grafta.. etsi kai aliws argosxoloi eisaste oi perissoteroi.
    p.s nai goustarw ta greeklish. apaksiw ta ellhnika kai ton tropo pou einai topo8ethmena sto keyboard. me volevoun ta greeklish.an vgaloun plhktrologio me default glwssa ta ellhnika to ksanasizitame. alla opws leei kai o panmegistos panousis: emeis den mporoume oute kapotes na vgaloume. tis fernoume ap'eksw...

    tetoioi eisaste. anti na prokopsete ka8este kai kritikarete opoion kseperasei thn metriothta sas...
    geia sas malakes neoellhnes. gamw thn 8rhskeia sas ta kommata sas kai thn neo ellada sas.

    siga pou sas peirakse. ama sas dwsw ena 200euro 8a to kanete avavava. einai sto dna sas.egw prospa8w na apalagw apo thn retsinia tou neoellhna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Για το προηγούμενο σχόλιο. Ο Πανούσης δηλαδή είναι ο υπερ... εργατικός των... βορείων προαστίων κι εμείς των υπολοίπων, οι... τεμπέληδες; Οσο για την Εύα υπάρχουν πολλοί που γράφουν υπέρ της και καλά κάνουν. Μάλλον δεν τα είδες καλά όλα τα σχόλια. Διάβαζε καλά πρώτα και μετά σχολίασε. Δεν υπάρχει άλλωστε δημόσιο πρόσωπο πουθενά στον κόσμο που να δέχεται μονάχα θετικές κρίσεις. Αν δε, δεν σ' αρέσει η Ελλάδα άλλαξε υπηκοότητα. Είναι απλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλό κορίτσι κι από καλή οικογένεια. Ωστόσο, πολύ προβάλλει την ομορφιά της σε ένα σωρό στημένες πόζες και της αρέσει να την κολακεύουν. Ως εδώ καλά. Γυναίκα είναι, φιλαρέσκεια πρέπει νάχει. Από την άλλη δεν δείχνει ιδιαίτερα συγκροτημένο άτομο με βάση τα γούστα της. Πολύ μπανάλ βρε αδερφέ. Αν δεν ήταν όμορφη θα ήταν βουλευτής; Εδώ χιλιάδες άξιοι και άξιες με προσόντα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα απλά και μόνο επειδή δεν έχουν τα μάτια της Εύας. Ο Ελληνας τελικά αρέσκεται στη συσκευασία. Δεν θέλω να τη μειώσω, κάθε άλλο, αλλά εγώ προσωπικά δεν θα ψήφιζα την οποιανδήποτε απλά και μόνο επειδή είναι όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ευα μου αμα έχεις αξιοπρεπεια, πήγαινε και κάνε ανώνυμα ένα γκάλοπ και δες ποια είναι η επικρατούσα γνώμη για την παρουσία σου. Αν εξακολουθείς να έχεις αξιοπρέπεια τότε, βρες το θάρρος να δεις την απάντηση στα μάτια και δείξε λίγο αυτοσεβασμό και ασχολήσου με κάτι που σου αναλογεί.
    (Λυπάμαι αλλά το αν κάποιος έχει το χάρισμα της πολιτικής φαίνεται ευθύς αμέσως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και μια παρατηρηση για εσάς κυριοι υπεύθυνοι του Press.gr:

    φυσικά σε μια δημοκρατεια υπάρχει ελεύθερη διακίνηση και έκφραση ιδεών και προσώπων. Δε σας κατηγορεί κανένας για αυτό. Αυτό που τουλάχιστον προκαλεί είναι οτι σ'ενα πολιτικό ιστολόγιο, εσείς κάνατε ερωτήσεις βεληνεκούς Σουπερ Κατερίνα και Max (ποιο ειναι το αγαπημενο σου ποτο;;;)

    Ουδεμια πολιτικη ερώτηση;;!!

    Λίγη αιδώς κυριοι, επειδή είναι το αγαπημενο κοριτσι του κομματος που ευνοειται δε δικαιολογεί οτι σε μια "πολιτικο" δε κάνατε καμία ερώτηση κοινού ενδιαφερόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Για την επιλογή των ερωτήσεων δεν ευθύνεται η Εύα αλλά η σύνταξη του περιοδικού. Δεν είναι πάντα υποχρεωμένος κάποιος να απαντάει μονάχα σε πολιτικά θέματα. Εστω ως πολιτική δραστηριότητα από τα εφηβικά της χρόνια σε ένα κόμμα εξουσίας, κάτι πρόσφερε και κάτι έχει να προσφέρει. Γιατί δηλαδή, άλλοι και άλλες της πολιτικής είναι πιο σοβαροί; Ολοι; Και μόνο η Εύα αποτελεί εξαίρεση;
    Ωστόσο, η ίδια πρέπει να χτίσει ένα πιο "σοβαρό" προφίλ για τον ρόλο που επέλεξε, διαφορετικά όλο και θα βρίσκεται η κάθε "Πανδώρα" του Βήματος και όχι μόνο να της ασκεί κριτική, κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον "δηλητηριώδη". Η πολιτική εμπειρία της λείπει, όχι το ήθος! Ούτε η μόρφωση. Προσοχή λοιπόν Εύα στις κακοτοπιές και στις κάθε λογής παγίδες. Η δημοσιότητα είναι δίκοπο μαχαίρι, μην το ξεχνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. φαντάζει τόσο γελοία η προσπάθεια της κα. Καϊλή να το παίξει διανοούμενη πολιτικός.
    Επειδή έχω συνεργαστεί μαζί της, σε μια επιτροπή κατοίκων στη Θεσ/κη, έχω να καταθέσω πως μιλαμε για IQ κατσικιού.
    Βέβαια αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση δεν ήταν η άγνοιά της ,(είναι νέα και συγχωρείται) ,αλλά η συνολική παρουσία της. Συμπερφερόνταν λες και ήταν σε φωτογράφιση/πασαρέλα και πόζαρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εσύ κύριε ανώνυμε που υποτίθεται δεν έχεις IQ κατσικιού, αν και για το τελευταίο, αυτό ουδέποτε έχει μετρηθεί ποσοτικά, μια φορά το γάλα της κατσίκας κάνει έξυπνα παιδιά, γιατί διαβάλλεις με τόσο ανοίκειο τρόπο και μάλιστα ανώνυμα, έναν νέον άνθρωπο που κανείς δεν σε υποχρέωσε να τον κάνεις παρέα;
    Εγώ -προς το παρόν- δεν έχω γνωρίσει κάποια κατσίκα χωρίς εισαγωγικά να έχει τελειώσει αρχιτεκτονική και μάλιστα να έχει κάνει μεταπτυχιακό. Εσύ άμα ξέρεις, να μας την συστήσεις, έστω για το βιβλίο Γκίνες! Θάχει πλάκα...
    Μια φορά, και επειδή η χώρα εσχάτως ειδικά, έχει γεμίσει κωλόφατσες, προτιμώ το πρόσωπο της κας Καϊλή, έστω για φωτογράφηση, παρά τις κωλόφατσες. Πολύ τσιμέντο και κωλόφατσα στην Ελλάδα ρε γαμώτο. Πήξαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. είναι όμορφη και μαγκιά της, αλλά μέχρι εκεί βρε παιδιά.
    όχι να μας λέει και η Καϊλή πως κουβαλάει στις πλάτες της το μέλλον της γενιάς της....
    Το κοριτσάκι πλούσιο γαμπρό για να εξασφαλιστεί ψάχνει και πάλι μαγκιά της, αλλά μέχρι εκεί. άντε γιατί αήδιασα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. όσο για το μεταπτυχιακό της Καϊλή μιλάμε για τρελό άνέκδοτο. Ρώτησε συμφοιτητές της να δεις αν πάτησε έστω και μια φορά στο πανεπιστήμιο. Μάλιστα όταν ένας καθηγητής μας αρνήθηκε να την περάσει στις εξετάσεις, έβαλε τα μεγάλα μέσα και περασε πανηγυρικά η κυρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Καλά τι άλλο θα ακούσουμε...έβαλε -λέει- μέσα, ο καθηγητής αρνήθηκε να την περάσει, δεν πάτησε ποτέ κλπ
    Αποδείξεις έχεις γι' αυτά που λες;
    Κι αν δεν έχεις, ασχολήσου καλύτερα με τα "γαλάζια" παιδιά που όλα έχουν πανάξια προκόψει και προκόβουν ως...αγροφύλακες μέσα από γλαφυρές συνεντεύξεις στον θεματοφύλακα της "κουλτούρας" αυτής της χώρας, Προκόπη. Η ΝΔ φημίζεται άλλωστε για την προώθηση πολιτιστικών "θησαυρών" τύπου Γιουροβίζιον. Αφήστε ήσυχο το κορίτσι ρε κι αν δεν την βρίσκετε "επιπέδου" μην ασχολείστε μαζί της. Είναι πιο έντιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. αγαπητέ Σπύρο, θα σε στενοχωρήσω, αλλά ΝΑΙ έχω αποδείξεις για αυτά που λέω για το μεταπτυχιακό.

    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για τα "άξια" γαλάζια παιδιά, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η κα Καϊλή ανήκει στην ίδια κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Την κυρία Καϊλή έχω παρακολουθήσει στη Βουλή, στη διάρκεια της συζήτησης για τον φετεινό Προϋπολογισμό και η ομιλία της μου άρεσε.
    Οσο για το μεταπτυχιακό, σε όλα μα όλα τα μεταπτυχιακά που "τρέχουν" σε ελληνικά πανεπιστήμια, η πλειονότητα των παρακολουθούντων αυτά είναι εργαζόμενοι με πολλές παράλληλες υποχρεώσεις και δικαιολογείται ένας αριθμός απουσιών. Εσείς δεν ξέρω αν υπήρξατε απουσιολόγος στο μεταπτυχιακό της κας Καϊλή, και σίγουρα ούτε εγώ είμαι συνήγορός της, αλλά ως παρουσία ξεχωρίζει στο ελληνικό Κοινοβούλιο κι ας πούμε και μια καλή κουβέντα στους νέους ανθρώπους να τους ενθαρρύνουμε και να ξεσαβουρώσουμε κάπως. Μεσοκαιρίτης είμαι, κομπλεξικός όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Επειδή ανώνυμε μου κίνησες την περιέργεια, έψαξα τα αρχεία του Βήματος, στο οποίο εξάλλου είμαι τακτικός αναγνώστης και η ιστορία με το μεταπτυχιακό που αναφέρεις δεν είναι εντέλει εις βάρος της κας Καϊλή όπως το παρουσιάζεις, μιας και είχε ζητήσει νόμιμη άδεια λόγω προεκλογικής περιόδου 2007. Για περισσότερες λεπτομέρειες στο ΒΗΜΑ της 10/2/2008. Και επαναλαμβάνω. Τους νέους ανθρώπους καλό να τους στηρίζουμε και μια καλή κουβέντα, παρά το γενικό κλίμα τσιγκουνιάς και κατήφειας στη χώρα μας, δεν κοστίζει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Πρασινα κοστουμια!!

    Στο "Πρωτο θεμα" ο Μακρυγιαννης Γιαννης "ραβει κοστουμια" σε 50 βουλευτες του πασοκ...που θα...εκλεγουν...
    Στα ονοματα φιφουραρουν οι ιδιοι και οι ιδιοι..
    Που είναι η ανανεωση??
    Με αυτα τα μυαλα θελετε να ξαναβγειτε??
    Μακρυγιαννη μηπως ξεχασες καποιους νεους και μαχητικους??
    Ξανασκευτειτε το για τι "πισω εχει η αχλαδα την ουρα"!!
    Φωτης Πασπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Εκλασε η νύφη ,σχόλασε ο γάμος!!!!!
    ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
    A.J.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Πρετεντερη εισαι ονμικροσ γυος του μεγαλου Πατερα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Παιδιά, δεν πρέπει να είμαστε άδικοι με τους νέους ανθρώπους, και ειδικότερα με τις νέες κοπέλες που επιθυμούν να προσφέρουν στα κοινά. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι ότι δεν έχει ακόμη φωτογραφηθεί με bikini ή με αποκαλυπτικά εσώρουχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Εμένα εκείνο που με ενοχλεί είναι ότι η Ελλάδα έχει γεμίσει βλάκες που κάνουν ξεδιάντροπα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Οταν μια γυναίκα -ωραία ή μέτρια- τη βλέπεις μόνο ως γκόμενα είσαι τουλάχιστον ηλίθιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. αχ κυριε σπυρο μου ποσο προοδευτικος εισαστε....μου θυμιζετε τον....αειμνηστο ευαγγελο βενιζελο!!!!!
    Υ.Σ. αυτον ντε που καταφερε να γυρισει το ποταμι πισω, να κανει το 70-30, το εκανε 30-70!!!
    αυτον ντε που στηριξε το .....φρεσκο προσωπο της κυριας καιλη αυτη ντε που οπου βρει πτηση για μυκονο μπουκαρει...
    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗ ΕΥΑ ΚΑΙΛΗ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗ ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗ ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ....ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ.....ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΔΡΑΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ....ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.....
    Υ.Σ.2 αυτες και αυτοι μας αξιζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. τιμη και δοξα στον κυριο σπυρο που στηριζει τους νεους ανθρωπους, φανταζομαι κυριε σπυρο θα ειστε μπροσταρης στις διεκδικησεις των νεων.... αν και δεν θυμαμαι να εχετε στελει ποτε μηνυμα εδω για για αλλον νεο ανθρωπο.....θελω να πιστευω οτι ειναι ....τυχαιο....συμπτωση δηλαδη....διαβολικη συμπτωση....
    καλη σας νυχτα ''κυριε'' σπυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Το επίπεδο των σχολιαστών του σάϊτ, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι θλιβερό. Η κα Καϊλή -σας αρέσει ή όχι- έχει μια αξιοπρέπεια, που ορισμένοι προσπαθείτε να ισοπεδώσετε. Παρά να βλέπω τη φάτσα του μπούλη σας στα κανάλια, προτιμώ σίγουρα τη δική της! Και ασφαλώς και είμαι προοδευτικός. Τη Δεξιά την είχα ανέκαθεν χε...νη. Τα εισαγωγικά δε να τα βάζετε στο "κύριος" όταν αναφέρεστε στην πάρτη σας και όχι σε μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Η κα Καϊλή μπορεί να έχει αξιοπρέπεια, μια φορά διανοούμενη δεν είναι και ούτε βρίσκω τη συνέντευξή της κάτι το εξαιρετικό. Μακάρι η ίδια να βελτιωθεί στην πορεία ως νέα πολιτικός με φιλοδοξίες. Η ειρωνεία δε προηγούμενου σχολίου απέναντι στον Ε. Βενιζέλο αποπνέει εμπάθεια ή απογοήτευση ή και τα δύο. Ωστόσο ο Ευάγγελος παραμένει, κατά τη γνώμη μου, και σήμερα, το πλέον αξιόλογο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Μακάρι ορισμένοι άλλοι και άλλες να διέθεταν την ευφυϊα και τη μόρφωσή του. Μεταξύ άλλων δε, αποφεύγει και τη Μύκονο και καλά κάνει. Υπάρχουν πιο ήρεμοι τόποι διακοπών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. τωρα που ξεκαθαρισαμε τα πολιτικα σας πιστευω κυριε σπυρο ας μας πειτε και αν εχετε καποια κοινωνικηοικονομικη συναναστροφη με τη κυρια καιλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. κυριε σπυρο τα εισαγωγικα τα εβγαλα και σας ζηταω συγνωμη αν σας εθιξα ομως εχετε σκεφτει ποσο θιγεται η νουμοσυνη καποιων που βλεπει ως εκπρωσοπο του τη κυρια καιλη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. πως ειναι δυνατον να ειναι εξυπνος καποιος που καταφερε να γυρισει το ποταμι πισω και να κανει το 70-30 σε ...30-70??? για φαντασου τον ευαγγελο πρωθυπουργο!!!!
    βλακες πρωθυπουργους ειχαμε και εχουμε οπως τον σημερινο, διαπλεκομενο και φτηνο απατεωνισκο ειχαμε τον σημιτη κακο ειχαμε επισης τον σημιτη αλλα και βλακα και διαπλεκομενο και κακο δεν ειχαμε ποτε εκτος αν καταφερναμε να βγαζαμε τον ευαγγελο πρωθυπουργο!!
    Υ.Σ.1 βλακας ειναι αυτος που μεσα σε ενα μηνα καταφερνει το 70% υπερ του να το κανει εναντιον του
    Υ.Σ.2 διαπλεκομενο ειναι αυτο που αντι να συνομιλησει με φορεις και ψηφοφορους για την προεδρια του κομματος παρακαλαγε να συναντησει τις μεταμεσονυκτιες ωρες καναλαρχες και ''δημοσιογραφους''
    Υ.Σ.3 κακο ανθρωπος ειναι αυτος που ενας βασανισμενος πολιτης του ριχνει ενα καφε και αυτος τον αποκαλει εγκαθετο, πρακτορα και τρομοκρατη!!!!!!
    Υ.Σ.3α επισης κακος ειναι καποιος που τη τελευταια φορα που χαμογελασε ηταν προ ανακαλυψης της πινεκελινης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Λυπάμαι που θα τονίσω πάλι κάποια πράγματα, αλλά φαίνεται ότι η εμπάθεια για ένα πρόσωπο είναι κάτι που δεν θεραπεύεται, εύκολα τουλάχιστον:
    1. εδώ το αντικείμενο είναι η συνέντευξη μίας νέας πολιτικού, η οποία με τρόπο εντελώς απαράδεκτο, υφίσταται σχολιασμούς προσβλητικούς και ανεπίτρεπτους από ορισμένους.
    2. αντικείμενο του σχολιασμού δεν είναι εντέλει η άποψη ενός άλλου σχολιαστή αλλά η συνέντευξη αυτή καθαυτή.
    3. δεν την γνωρίζω προσωπικά την κυρία Καϊλή και θεωρώ απαράδεκτο το υπονοούμενο περί οικονομικών σχέσεων. Αυτά να τα πείτε αλλού και για άλλους χώρους.
    4. όχι! εγώ δεν ντρέπομαι καθόλου που εκπρόσωπος του λαού είναι και η κυρία Καϊλή. Εδώ τόσοι και τόσοι έχουν προδώσει την εμπιστοσύνη του λαού και ειδικά στην κυβερνητική παράταξη και η κυρία Καϊλή σας ενόχλησε και μάλιστα, χωρίς να αναφέρετε ούτε καν το μικρό σας όνομα; Προσωπικά και από διαίσθηση, επειδή είμαι εκπαιδευτικός και έχω βοηθήσει πολλούς νέους και νέες να προκόψουν, όπως και οι ίδιοι μου έχουν αναγνωρίσει, άρα δεν είναι μόνο η κυρία Καϊλή όπως κάποιος δηκτικά ανέφερε πριν, πιστεύω ότι αυτή είναι και έντιμη και αξιοπρεπής. Κυρίως δε, αυτοδημιούργητη. Μην ξεχνάτε ότι όχι μόνο δεν πριμοδοτήθηκε από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ αλλά ο τελευταίος της πήρε και την έδρα το 2004 για να εκλεγεί τελικά ένας εκλεκτός του στη Λάρισα.
    Συμπέρασμα: αφήστε την κα Καϊλή στην ησυχία της και μην κάνετε προσωπικές επιθέσεις σ' αυτούς που δεν είναι αγενείς τουλάχιστον και κρίνετε καλύτερα την ανύπαρκτη και επικίνδυνη για τον τόπο κυβέρνηση της ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Αμάν πια αυτή η εμπάθεια για τον Ευάγγελο Βενιζέλο! Ποιό άλλο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ είναι αξιότερο αυτού; Μήπως ο Πάγκαλος που κλωτσάει κάθε τρεις και λίγο την καρδάρα με το γάλα; Η Διαμαντοπούλου που δεν κατάλαβε ακόμη κι η ίδια τι προτείνει για την Παιδεία, τον τομέα ευθύνης της;
    Ο Ευάγγελος έκανε λάθη σίγουρα. Τακτικής κυρίως, λόγω απειρίας. Το μεγαλύτερο ήταν η συνέντευξη στο Ζάππειο τη βραδιά των εκλογών που έχασε το ΠΑΣΟΚ και όπου φάνηκε λιγούρης για αρχηγία. Η φάση με τον καφέ κλπ Ωστόσο, έδειξε μετά την ήττα ότι διδάχθηκε από τα λάθη του και φρόντισε να μην τα επαναλάβει τουλάχιστον. Αλλοι όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ε λοιπόν θα μπω στον πειρασμό να καταθέσω το σχόλιο με αριθμό 100. Εκτός κι αν με προλάβει άλλος. Και αυτό το σχόλιο λέει απλά ότι όσο κι αν προκληθώ εκ νέου, δεν πρόκειται να απαντήσω ξανά σε κακοήθη σχόλια τρίτων. Σνομπάρω. Απλά.
    Οσο για τη συνέντευξη, παρά το απολιτίκ του πράγματος, διακρίνω μια αθωότητα. Κάτι είναι κι αυτό μιας και λείπει από τους περισσότερους πολιτικούς στις μέρες μας. Για να μην πω από όλους! Να γιατί θέλω την κα Καϊλή στη Βουλή. Την προτιμώ χίλιες φορές έναντι των σοβαροφανών δήθεν καθώς πρέπει με την ξύλινη γλώσσα και τον καλοδεμένο κόμπο της γραβάτας. Μεταξύ άλλων, προσωπικά σιχαίνομαι τις γραβάτες, τους κόμπους και τα δεσμά γενικώς. Ισόβια και μη. Αέρας ανανέωσης χρειάζεται, να ανοίξουν στους νέους οι πόρτες του Κοινοβουλίου, να φύγει η μούχλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ε ενταξει μωρε παιδι ηταν τοτε με τον καφε ο ευαγγελος και δεν ηξερε!!!! σιγα το πραμα!!!! ενα ...λαθακι εκανε μωρε!!!! ενα ...αθωο λαθακι εκανε!!! απειρο ηταν το ...μωλο!!! και ας πουμε οτι κυβερνουσε ποτε τη χωρα (παναγιτσα μου) και εκανε καποια τετοια ...λαθακια!! η εκανε κανα πολεμο!!! η εκοβε τις συνταξεις!! γιατι απο εναν βλακα ολα μπορει να τα περιμενεις ειναι απροβλεπτος ο βλακας αρα και επικινδυνος ποσο μαλλον αμα ειναι και κακος ανθρωπος ...και εξισιουμομανης....κατα τ αλλα καποια απλα....λαθακια εκανε ο ...ατιμουλης ο ευαγγελος
    ρε τι τραβαμε με δαυτους εδω μεσα που εχουν το θρασος να μιλανε για.....λαθακια....μα αυτα τα λαθακια εφεραν το τοπο σ αυτη τη κατασταση......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ε τοτε ας σωσουμε το δικαιωμα (ψηφος) στη κυρια καιλη να κανει και αυτη τα δικα της .....λαθακια...αχ καημενη ελλαδιτσα που σε θελουνε πειραματοζωο ...ας παιξουμε ενα δυο χι (12χ) κανει η δε κανει η καιλη...η να μαδησουμε τη μαργαριτα (οχι τη γνωστη αμερικανα μητηρ) να δουμε τι θα αποφανθει το αμοιρο το λουλουδι για το αν κανει η καιλη.... ρε ποτυ καταντησαμε να αντιδικουμε για τα αυτονοητα!!!!! ρε καλα μας κανουνε λοιπον και λιγα τραβαμε....ΑΥΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΜΕ, ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, όπως ο κάθε άνθρωπος, έχει και καλά και στραβά. Ηταν άπειρος ναι, στις κομματικές ίντριγκες...άλλωστε το απέδειξε με το γεγονός ότι ουδέποτε υπονόμευσε τον Παπανδρέου μετά την ήττα του αλλά ούτε και πριν. Λάθη, γκάφες ή οτιδήποτε άλλο συμβαίνουν...τα εγκλήματα δεν συγχωρούνται. Σαν κι αυτά του "αείμνηστου" "εθνάρχη" που έκανε τσιμέντο μια όμορφη χώρα.
    Ενας άνθρωπος που έγινε καθηγητής στα 27 του δεν έγινε έτσι στην τύχη. Μπορεί να μην έχει χιούμορ κι ο Λαζόπουλος που έχει τι έγινε; Κάνει για πρωθυπουργός; Ή ο πρωθυπουργός είναι για να λέει ή να ακούει ανέκδοτα, αν δεν είναι ανέκδοτο ο ίδιος όπως ο σημερινός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Εκείνο για το οποίο η κοπέλα είναι αξιέπαινη είναι ότι με τη δουλειά της και το πείσμα της τα κατάφερε. Και όταν βρέθηκε εντός Βουλής το 2004 αλλά την άφησαν εκτός(!) δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια αλλά δούλεψε ως δημοσιογράφος και παράλληλα ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές. Είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για τους σημερινούς νέους, πολλοί εκ των οποίων διαβιούν με τα λεφτά του μπαμπά τους ενώ σπουδάζουν κάπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. οχι οι πολιτικοι δεν ειναι για να λενε ανεκδοτα αλλα τουλαχιστον να μην ειναι η συμπεριφορα τους ανεκδοτο απο μονη της το οτι δεν υπονομευσε τον παπανδρεου εμα αυτο του ελειπε να τον υπονομευσει κιολας δεν φτανει οσα εκανε στο κομμα που το εκανε ανω κατω και τελικα χωρις κανενα απολυτως λογο αλλα θα πρεπει να του πουμε και ευχαριστω!!!! δηλαδη τι πιο βρωμικο απο αυτο που εκανε ο ευαγγελος με το να παει πριν καλα καλα τελειωσουν οι εκλογες να διεκδικησει το ....αξιωμα?? τι πιο ανανδρο απο αυτο??? τουλαχιστον καποιες φορες ο ελληνας εχει σωστη κριση και τον εστειλε στο πυρ το εξωτερο που κατα πως δειχνουν τα πραγματα μαλλον δεν θα ξαναγυρισει, θα πρεπει να ζησει με αυτο στη οποια πορεια θα εχει εντος η εκτος!! κομματος
    αρκετα ταλαιπωρησε το κομμα με τα καραγκιοζιλικια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τα ξανάπαμε για τον Βενιζέλο. Φάνηκε λιγούρης, εντάξει. Κανονικά έπρεπε να τα πει με τον Παπανδρέου πρώτα αφού άφηνε μερικές μέρες να περάσουν να κατακαθήσει η σκόνη. Ο μηχανισμός του κόμματος όμως ήταν του Γιωργάκη. Πάνε αυτά, τέλειωσαν τώρα. Ες αύριον τα σπουδαία. Ουδείς αναμάρτητος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. σύνθημα σε τοίχο...2 Απρ 2009, 3:22:00 μ.μ.

    Εύα...το άλλο όνομα της άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ωραίος ο ρομαντισμός και τα... συνθήματα στους τοίχους αλλά κάπου πρέπει να προσγειωθούμε και να μην εξιδανικεύουμε πρόσωπα, που όσο όμορφα κι αν είναι, αυτό δεν αρκεί για να αναδειχθούν σε...προσωπικότητες. Από τη συνέντευξη εκείνο που αξίζει είναι η...φωτογραφία. Ο κόσμος πεινάει και δεν ακούει Σταβέντο αλλά... τα παιδιά να κλαίνε. Η κα Καϊλή δεν πεινάει, επομένως μπορεί να ακούει ό,τι θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ο Βενιζέλος που υποστηρίχτηκε σφόδρα από την κα Καϊλή βγήκε πάλι να κάνει δηλώσεις άκαιρες, μιας και το ΠΑΣΟΚ προηγείται σημαντικά, έμμεσα υπονομευτικές στην ηγεσία. Καλά το έλεγε ο Πάγκαλος τελικά ότι ο Μπένυ είναι ένας καλός ρήτορας και ως τέτοιος θα μπορούσε να πολιτογραφηθεί ως ο... Καραμανλής του ΠΑΣΟΚ. Κυρία Καϊλή καλύτερα να υποστηρίζεις τον ΠΑΟΚ παρά ένα ΠΑΣΟΚ που θα είχε αρχηγό τον Βενιζέλο! Ο Γιώργος μπορεί να μην είναι ρήτορας, είναι όμως μακριά από...ακαδημαϊκά κατεστημένα και μητσοτακικές συμπάθειες. Κι αυτό αρκεί για να τον κάνει πιο αγνό στα μάτια της συντριπτικής πλειοψηφίας των δημοκρατικών ψηφοφόρων. Τα μπλα μπλα τα χορτάσαμε από τον..."καταλληλότερο". Οχι στην αρχηγία Βενιζέλου. Είναι επικίνδυνος! Ζήτω ο ΠΑΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Εγώ θα επαναλάβω το πρώτο σχόλιο του ανώνυμου που απεικονίζει λακωνικά την πραγματικότητα σχετικά με την κυρία:

    Ούστ!

    τα υπόλοιπα είναι -με το συμπάθειο- μαλ...ίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. σύνθημα σε τοίχο15 Απρ 2009, 2:27:00 μ.μ.

    Κάποιες φορές τα συνθήματα στους τοίχους εκφράζουν ευσεβείς πόθους.
    Αλλες πάλι, ασεβείς. Προτιμήστε τους δεύτερους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. EVA MHN AFINIS TIN OMORFIA SOU
    NA SE COMPLARI.AGRIEPSE LIGO KAI BGALE APO MESA SOU TIN DINAMIKH EVA
    H ELLADA EXH ANANGH APO ELLINES
    POLITIKOUS KAI OXI GENITSAROUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. EVA AGRIEPSE LIGO KAI MIN FOBASE TOYS GENITSAROPIIMENOUS POLITIKOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Η ομορφιά δεν φτάνει. Περνάει με το χρόνο. Το θέμα είναι ο χαρακτήρας. Η ευγένεια του ατόμου που βγαίνει -αν βγαίνει- προς τα έξω, αν είναι προσποιητή ή όχι. Μη ζητάτε πράγματα πέραν των δυνατοτήτων κάποιου, εν προκειμένω κάποιας.
    Πολλοί έχουν υπερτιμήσει τα προσόντα της κυρίας. Κακό του κεφαλιού τους! Για νάμαστε δίκαιοι, από τους νέους πολιτικούς στη Βουλή, δεν βρίσκω κάποιον που να ξεχωρίζει. Από τους παλιούς κάποιοι ναι. Οχι όλοι. Για μένα ο καλύτερος όλων, ο πιο αγνός και έντιμος είναι ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Οικολόγος, ποδηλάτης, ονειροπόλος.
    Γι' αυτό του βάζουν συνέχεια τρικλοποδιές και του φέρονται ύπουλα πολλές φορές τα κανάλια και κάποιοι δήθεν... γελωτοποιοί. Δεν σημαίνει όμως ότι οι ονειροπόλοι δεν είναι ταυτόχρονα και δυνατοί χαρακτήρες. Πολύ πιο δυνατοί από όλους αυτούς που τους θεωρούν απλά ...ονειροπόλους και ίσως, γραφικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ρε παιδιά φτάσατε τα 115 σχόλια για την Καϊλή. Ημαρτον! Αφήστε την να πάει στη Μύκονο να βρει την παρέα της τη "σοσιαλιστική", να κάνει την επανάσταση τη "σοσιαλιστική" με τη Μενεγάκη και άλλους τέτοιους "κουλτουριάρηδες" του είδους της. Αμάν. Έλεος! Οχι άλλα σχόλια...η Ελλάδα πάει για χρεωκοπία κι εσείς ασχολείστε με την Καϊλή! Βρείτε κάτι πιο δημιουργικό, ευχάριστο, έξυπνο να κάνετε...χαράς τον πολυέλαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Επειδή θεωρώ ότι η κυρία Καϊλή έχει κατά την κρίση μου τα φυσικά και πνευματικά χαρίσματα να εμπνεύσει έναν ποιητή, σας καλώ να διαγράψετε τα 116 προηγούμενα σχόλια και να κρατήσετε μόνο το τελευταίο δικό μου, που απλά επαναλαμβάνει το σύνθημα... σε τοίχο:

    Εύα...το άλλο όνομα της άνοιξης!

    Οσο για την Ελλάδα, αυτή αν χρεωκοπήσει, δεν θα ευθύνονται οι ποιητές, ούτε ασφαλώς η κυρία Καϊλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ολο αυτο το καραγκιοζιλικι εδω με την καιλη τη μονο που συμφερει ειναι την ιδια και τους αβανταδορους της αν ειναι δυνατον να ασχολουμαστε με την καιλη ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ...ενώ αν ασχολούμεθα ως ενεργοί πολίτες με την Ελλάδα του Σουφλιά, του Παυλίδη και του Καραμανλή, αυτό λέγεται πολιτισμός!
    Χρειάζεσαι δραμαμίνη για να τους αναφέρεις και να μην ξερνάς!
    Την Εύα απλά δεν την ξεχνάς. Μιας και η ομορφιά -εξωτερική και ψυχής- κατάντησε στις μέρες μας είδος πρώτης ανάγκης εν ανεπαρκεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. τουλαχιστον ο καραμανλης και οι αλλοι απατεωνες οριζουν τη ζωη σου καλως η κακως (κακιστως) τουτο εδω το πραγμα τι ακριβως ειναι...η μηπως θελεις να μοας πεις οτι ενα δεν ηταν ομορφη θα την ηξερε η μανα της??? γιατι αν πιστευεις κατι αλλο τοτε να σε ρωτησω το ονομα της ελληνιδας μαθητριας που εχει φτασει στο υψηλοτερο σημειο της αντικαρκινικης νανοχειρουργικης
    Υ.Σ.1.ασφαλως ουτε εγω το ξερω
    Υ.Σ.2.μαλλον δεν θα ειναι τοσο ομορφη οσο η καιλη
    Υ.Σ.3. δεν θα σε τιμαει να το βεις στο διαδυκτιο και να μας το πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ...ή θα λες κάτι που γνωρίζεις ή θα υποθέτεις...αν υπάρχει μαθήτρια που έγινε κορυφαία της νανοχειρουργικής να μας το γράψει η μάνα της να το μάθουμε κι εμείς. Εσύ μια φορά δεν το ξέρεις, άρα πάψε να γράφεις βλακίες και ανορθόγραφες μάλιστα, χωρίς τόνους. Δικαίωμά μου να με εμπνέει η Καϊλή ως άνθρωπος συνολικά, η οποία είναι τίμια, εν αντιθέσει με τα λαμόγια της εξουσίας. Επίσης ξέρω ότι δεν τελειώνεις αρχιτεκτονική, ούτε μεταπτυχιακό, επειδή απλά είσαι όμορφος. Για να εισαχθείς δε σε ΑΕΙ και δη σε Πολυτεχνείο, δεν πρέπει να είσαι σκράπας, αλλά πάνω από πολύ καλός. Τουλάχιστον σ' αυτή τη σχολή που πρέπει νάχεις και ταλέντο στο σχέδιο. Και επιπλέον, είσαι και αγενέστατος διότι αποκαλείς "πράγμα" την Εύα, πηγή της έμπνευσής μου! Πώς είσαι σίγουρος ότι εγώ δεν διεκδικώ επάξια Νόμπελ λογοτεχνίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. να θεσπιστει και νομπελ βλακιας για ατομα σαν την καιλη...μας τα ζαλισατε ολοι εσεις που την επαινειτε...και οι 300 ειναι για φτυσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. epeidi mpike polytexneio h kyria den shmainei oti edose ayti thn ilithia synenteyksi kai mpike giati an edine tetoia synenteyksi ekei tha tis erixnan giaourtia!
    gia proinadiko me ti memegaki kati tha ekane...toylaxiston i menegaki den zitise na bgei boyleytis...myalo koykoytsi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Βρε ανώνυμοι αρλούμπες, η Εύα είναι ένα παιδί...ψυχούλα...και τα παιδιά τα μαλώνουν μεν καμμιά φορά όταν από αδεξιότητα κάνουν ζημιές, αλλά δεν τα πληγώνουν ποτέ! Ακόμη δεν το εμπεδώσατε αυτό το απλό; Το νόμπελ βλακίας σε σας ανήκει δικαιωματικά και όχι σε 'κείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. αχ....να το μαλωσουμε το μωλο......αχ μωρε και καμια μαλακιουλα να κανει δεν βαριεσαι......μωλο ειναι μωλε........ουστα βρωμοσκυλα που τολματε να παιζετε με τη νουμοσυνη του πολιτη
    ουστ και παλι ουστ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ο πολίτης που έχει νοημοσύνη γράφει πρώτα απ' όλα τη λέξη με τη σωστή ορθογραφία, όπως παραπάνω.
    Ο πολίτης που έχει νοημοσύνη δεν εκλέγει δεύτερη φορά, και μάλιστα αυτοδύναμη, μία άθλια κυβέρνηση.
    Ο πολίτης που έχει νοημοσύνη σέβεται τις απόψεις των άλλων, όποιες κι αν είναι αυτές.
    Διότι νοημοσύνη σημαίνει πριν και πάνω απ' όλα πνευματικότητα υψηλής στάθμης. Οταν η τελευταία δεν υφίσταται, και η νοημοσύνη ωσαύτως απουσιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Κύρ Σπύρο ξύπνα!
    Επειδή φαίνεσαι μορφωμένος και καλός άνθρωπος απορώ πώς στηρίζεις άτομα σαν την Καϊλή. Ισως δεν είσαι ενημερωμένος τι είδους παρέα συνοδεύει την κυρία "σοσιαλίστρια". Σύμφωνα με το περιοδικό "Λοιπόν" υπάρχει καταγγελία που δεν διαψεύστηκε και που αναδημοσιεύει και η ηλεκτρονική σελίδα του "Εθνους", ότι ο συνοδός της κυρίας επιτέθηκε σε δύο φωτορεπόρτερ με κλωτσιές, αφού τους εξύβρισε με αγοραίο τρόπο. Ποιό ήταν το "έγκλημά" τους; Επαιρναν φωτογραφίες το ζεύγος κατά την έξοδό του απο νυχτερινό κέντρο. Και όταν είπαν στην κυρία να τον ηρεμήσει, αυτή απάντησε σκέτη διάνοια: Μα έχει τη γιορτή του σήμερα!
    Λοιπόν κυρ Σπύρο για να σε φυλάξω στα γράφω αυτά και λυπάμαι αν σε στενοχώρησα, αλλά ο σοφός λαός λέει: δείξε μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι. Και η Καϊλή μας τους έδειξε και με το παραπάνω.
    Δυστυχώς δεν έχεις δίκιο. Δίκιο έχουν όσοι έγραψαν τα... Ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Το τελευταίο σχόλιο αποδεικνύει από το ύφος του ότι ορθώς παρενέβην υπέρ της Εύας. Οπως και το προ προηγούμενο, που αποκαλεί εμμέσως πλην σαφώς και εμένα... "βρωμόσκυλο"!!!
    Επίπεδο κατινιάς και πεζοδρομίου αντίστοιχα...τα περί ουστ εκφράζουν αυτούς που τα γράφουν και ουδόλως μειώνουν την Εύα, μια νέα πολιτικό με αποδεδειγμένες ικανότητες και ευαισθησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Κυρ Σπύρο επειδη εισαι -με το συμπαθιο- ξεροκεφαλος, διαβασε αν μπορεσεις καπου στο διαδικτυο -εχει αναρτηθει- τι έλεγε ο συνοδος αυτηνης που εκτιμας μπροστα στον κοσμο και μετα ελα να μας πεις αν πρεπει η οχι αυτη να παραμεινει βουλευτης ή να της ζητησει αμεση παραιτηση ο αρχηγος της...ολα εχουν ενα οριο. Αυτη το ξεπερασε...λογω βλακιας δε με νοιαζει...μια φορα το ξεπερασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ακόμη κι οι καλοί, μορφωμένοι κλπ παίρνουν ανάποδες. Και πολλές μάλιστα. Μην τους υποτιμάτε! Ειδικά αν είναι και ξεροκέφαλοι. Γι'αυτό μη με προκαλείτε άλλο...την Εύα τη στήριξα και δεν το μετανοιώνω. Ως πολιτικός δεν έχει δώσει δικαιώματα. Τι βγάζει προς τα έξω ο κάθε κομπλεξικός δημοσιογράφος ή μη για την προσωπική της ζωή, δεν μ' ενδιαφέρει. Ουδέποτε στη ζωή μου ασχολήθηκα με παραπολιτική, κατινιές και άθλια κουτσομπολιά. Τη θεωρώ πάντα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ρε μην πεφτετε στη παγιδα της καιλη και των αβανταδορων της σαν τον κυριο σπυρο το μονο που επιθυμουν ειναι να βγουν απο την αφανεια που τους εριξε ο γιωργακης προσπαθωντας να φτιαξει το νεο πασοκ, ξερωντας βεβαια η κυρια καιλη οτι δεν θα ειναι μεσα στη βαρκα ελεω της συμπεριφορας της στις εσωκομματικες εκλογες, δεν νοειται να ασχολειται τοσους μηνες ο κυριος σπυρος και να επιμενει με τοσο παθος στο να υπερασπιζευαι το τεραστιο μεγεθος της πολιτικης....τη κυρια καιλη!!!! μα τοσο μυαλο θελει...προσπαθει να συντηρησει τη....''συγχορεμενη'' στο προσκηνιο, αλλα δυστυχως για αυτους και ευτυχως για μας δε τους αντεχουν οι καιροι
    καλη συνεχεια στον ...εντιμο αγωνα που κανατε προσπαθοντας να βγαλετε το ψωμι σας κυριε σπυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ζητω η συντροφισα κυρια Καιλη
    αραγε ηταν κ αυτη στο πολυτεχνειο το βραδυ του 73????
    αχ κατι αγωνιστες που βγαζει ο σοσιαλισμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙΛΗ!!!! ΜΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΟΓΑΚΙΑ
    ΠΕΣ ΒΡΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΙ ΤΙΠΤΑ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ
    ΜΑ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Το μόνο που έχω να απαντήσω σε άθλια σχόλια είναι η περιφρόνησή μου. Δεν θα επανέλθω.
    Τη συγκεκριμένη συνέντευξη της Εύας την διάβασα τυχαία και απλά απάντησα σε προηγούμενα άθλια σχόλια και το ένα έφερε το άλλο. Εδώ και μήνες. Ετσι είναι.
    Πίστευα και πιστεύω ότι η κα Καϊλή δεν είναι αυτή που κάποιοι συστηματικά διαβάλλουν αλλά μία αξιόλογη νέα παρουσία στην πολιτική ζωή με ευαισθησίες. Μεγαλύτερη (θετική) εντύπωση μου έκανε ο λόγος της στη Βουλή για τον φετεινό προϋπολογισμό και μία συνέντευξή της στο Εψιλον στις αρχές Γενάρη φέτος, όπου μίλησε για την εξέγερση των νέων. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος από τη μία να εκφράζεται τόσο ωραία και από την άλλη να είναι κάτι light όπως ορισμένοι ισχυρίζονται. Ως αρχιτέκτων δε η ίδια -φαντάζομαι- ότι μπορεί να διακρίνει μεταξύ Τέχνης και...τσιμέντου και να εκτιμήσει εντέλει την... Τέχνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Poly sobara pernete ta pragmata sxetika me to atomo kai den aksizei ton kopo. Yparxoun alla pio endiaferonta sti zoi opos p.x. mia volta gia mpanio sti thalassa tin imera ton eklogon. Na apodiksoume stous karamanlobenizelopapandreou kailides toulaxiston oti kseroume kalo kolybi ki oti otan tha zitoun tin psipho mas, apo emas tous ¨tapinous¨ pou mas graphoun kanonika otan einai eksousia, emeis tha pigainoume gia banio ki an oi ekloges peftoun xeimona, gia ski!
    Gia sas politikantides! Protimame tous karxaries ton thalasson apo esas tis sterias!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ "ΥΠΟΠΤΟΣ". ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ; ΤΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΕΧΕΙ; ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ; ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΣ ΤΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΡΩΤΑ. ΑΡΑ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΧΛΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΕΥΠΡΕΠΩΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΠΥΡΟΣ. Ή ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙΛΗ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ Ή ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΜΜΑ. ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΟΜΩΣ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΓΙ' ΑΥΤΗΝ, ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ Ή ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΑΓΡΙΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ, ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Kyrie spyro, xaneis ton kairo sou. Den mas peitheis. Sovaros fainesai ti thes ki asxoleisai me to atomo?
    Ayti perimenei akomi ton xontro ton Mpeni na ginei arxigos na thin kanei grammatea toy pasok. Goustarei ta megaleia h kyria! Esy ti perimeneis apo aytin kyrie spyro?
    Ektos ki an thes na pantreyteis mia san ki aytin opote se lypamai prokatabolika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Τελικα κυριε Σπυρο ειναι φιλη σου η τυχαια τη διαβασες τη συνεντευξη???
    μα αποφασισε τελικα για μαλλον τα εχεις μπερδεψει τα πραγματα.
    Σου προτεινω λοιπον να μπεις με αλλο ονομα και να πεις κατι πιο ουσιαστικο παλι βεβαια υπερ της κυριας Καιλη αλλα με αλλο ονομα να κανετε και μπουγιο δηλαδη να φαινεστε πολλοι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Κάποιοι επιμένουν να μην διαβάζουν σωστά τα ελληνικά. Εγώ έγραψα ότι την κα Καϊλή τη θεωρώ φίλη μου παρά τα όσα αρνητικά της προσάπτουν και τα οποία ουδόλως πιστεύω, με την ίδια λογική, που και η ίδια, αλλά και πολλοί άλλοι επώνυμοι στο διαδίκτυο, ισχυρίζονται ότι έχουν κάνει χιλιάδες φίλους, ψηφοφόρους τους ή μη. Αυτό και πέραν τούτου ουδέν. Δεν είναι κολλητή μου. Το έχω ξαναγράψει. Το γιατί τη θεωρώ αξιόλογη, το έχω αναφέρει επίσης πρωτύτερα, επομένως δεν χρειάζεται να το επαναλάβω. Δηλαδή, προσωπικά, δεν τη θεωρώ απλά μια ωραία ξανθιά αλλά και με μυαλό και πολύ δυνατή προσωπικότητα που κρύβει όμως μέσα της μεγάλες ευαισθησίες, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο και μυστηριώδες πρωτίστως. Ποιητικότατη γυναίκα! Αφού είστε τόσο ηλίθιοι και δεν το καταλαβαίνετε αλλά την αποκαλείτε Μπάρμπι, εγώ τι φταίω; Ακόμη, έγραψα, πάλι για αυτούς που δεν διαβάζουν σωστά τα ελληνικά, ότι τη συγκεκριμένη συνέντευξη τη διάβασα τυχαία. Τη συγκεκριμένη! Αυτή είναι η αλήθεια. Και εφόσον η κα Καϊλή δεν είναι κολλητή μου όπως προείπα, δεν κατάλαβα την αντίφαση του πράγματος. Ωστόσο, μια χαρά κοπέλα είναι, να τη χαίρονται οι δικοί της και να πάψουν ορισμένοι "παπανδρεϊκοί" εδώ μέσα να της ρίχνουν τα "δηλητηριώδη βέλη" τους. Από την άλλη, δεν χρειάζεται να αλλάξω το όνομά μου. Η υποστήριξη η δική μου στο πρόσωπό της αρκεί. Δεν χρειάζεται μπούγιο. Ούτε άλλωστε το έχει ανάγκη η ίδια.
    Α και κάτι ακόμη. Ετσι απλά για να τη σπάσω σε ορισμένους, επειδή με αναγκάζουν να γίνω κακός. Στις εσωκομματικές εκλογές ψήφισα Βενιζέλο και πήρα μαζί μου και τη μαμά μου με το ζόρι. Της έδωσα δε ψηφοδέλτιο του Βενιζέλου, έγκυρο, και την καθοδήγησα μέχρι που το έριξε στην καλπη. Μετά τη ρώτησα:
    Ρε συ μάνα γιατί με βγάλατε Σπύρο; κι αυτή μου απάντησε: γιατί τουλάχιστον ένας Σπύρος πρέπει να υποστηρίζει και την Καϊλή παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. τωρα μας φωτισες .....αστα κυριε Σπυρο τα κανεις χειροτερα, πρωτα ξεμπερδεψε τα μονος σου και μετα προσπαθησε να μας πεισεις ......
    αν και ολοι οσοι εχουμε διαβασει post σου περα απο γελιο, απορουμε με τη προχειροτητα με την οποια τα γραφεις, μα βρε χριαστιανε μου διβασε πρωτα προτου τα στελεις γιατι τα εχεις κανει μανταρα (θα τη κανεις να θυμωσει τη....σιδηρα κυρια και να σε απολυσει)
    Υ.Σ. οσο για το αν ψηφισες βενιζελο ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ....ΜΑ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΗΞΕΡΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. μαλλος σκεψου να την ειχε και γκομενα τι θα εκανε ο τυπος μεχρι φονο θα εκανε για παρτη της
    η μηπως εκει αποσκοπεις βρε πονηρουλη???
    (πολυ αμφιβαλω κ εγω οτι δεν σε εχει βαλει η ιδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ase kurie spuro ta ekanes mouskema ti mia mas les oti den tin ksereis tin alli oti einai ligo fili sou APOFASISE GIATI KAI I VLAKEIA EXEI TA ORIA TIS KRIMA GIATI SE EIXA PAREI GIA SOVARO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. San oudeteros paratiritis tha po oti ta sxolia toy Spyrou einai kai sovara kai metrimena kai deixnoun megalo sebasmo gia tin kyria Kaili, tin opoia polloi exoun prosballei kai o kyrios Spyros yperaspizetai kai xoris na thn gnorizei prosopika opos leei. Tin yperaspizetai me poiotita kai tin tima. Ayto prokyptei apo ta sxolia toy kyriou Spyrou. Etsi kanoun aytoi pou timoun ta pantelonia pou phoroun kai pou den einai anthropakia alla antres alithinoi. Ta ypoloipa mono blakes den ta katalabainoun. Oloi aytoi pou den katalabainoun ton kyrio Spyro, to epipedo kai to ithos tou, phenetai oti psifisan Giorgaki dagoto. Ti perimeneis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Δεν ήξερα λοιπόν ότι τα πράγματα ορισμένοι τα κάνουν τόσο φαιδρά ώστε να γελάς με τις ώρες. Εχω ξελιγωθεί στο γέλιο μ' αυτά που διαβάζω για μένα. Μου καταλογίζουν ότι είμαι βλάκας, ότι την έχω γκόμενα, ότι είναι προφανές ότι είμαι βενιζελικός κλπ κλπ...
    Κατ' αρχήν με μπερδεύουν τα ηλεκτρονικά, οι εξελίξεις συχνά μας προσπερνούν, είχαμε μάθει αλλιώς. Αν γράψω καμμιά γραμμή δτο διαδίκτυο έχει καλώς. Κινητό δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ μιας και τα 9 στα 10 νούμερα τα πληκτρολογώ λάθος λόγω αφηρημάδας. Υπάρχει λοιπόν και ο ορισμός του διαδικτυακού φίλου στα πλαίσια της εικονικής πραγματικότητας του διαδικτύου. Μπορεί να μην γνωρίζεις ανθρώπους προσωπικά και να τους εκτιμάς επειδή έχεις μαζί τους κάποια αλληλογραφία και σέβεσαι τη γνώμη τους κι αυτοί τη δική σου. Ολοι οι πολιτικοί άλλωστε ή σχεδόν όλοι αναφέρονται στους διαδικτυακούς τους φίλους. Και εγώ σ' αυτή τη φιλία αναφέρθηκα. Και τον Βενιζέλο τον στήριξα πάλι ηλεκτρονικά. Ούτε αυτόν γνωρίζω προσωπικά. Και τι έγινε; Σιγά μωρέ τα ωά. Αν ορισμένοι δεν καταλανβαίνουν την ελληνική ας πάνε να τη μάθουν...κι όσο για τις τελευταίες εκλογές, ως τις 7 παρά πέντε πριν κλείσουν οι κάλπες έκανα αποχή. Μετά σκέφτηκα να μην κατηγορηθεί τζάμπα ο Ευάγγελος ότι απέχουν οι οπαδοί του και πετάχτηκα δυο λεπτά στο εκλογικό, δίπλα στο σπίτι μου και ψήφισα ΠΑΣΟΚ. Οχι Γιωργάκη, να εξηγούμαστε. ΠΑΣΟΚ ο... πονηρούλης! Να μην πιστεύει στ' αυτιά του ο αρχηγός ότι επιτέλους νίκησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. αχ κυριε σπυρο και να υπηρχε ποιοτικη ψηφος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Μα υπάρχει ποιοτική ψήφος. Η δική μου!
    Εμένα τώρα τελευταία μάλιστα και ενόψει αναμενόμενων εκλογών το Φθινόπωρο, μπας και φύγει μαζί με τη γρίππη και... η κυβέρνηση της ΝΔ, χειρότερη επιδημία αυτή, μου έχει κολλήσει η εξής έμμονη ιδέα.
    Γιατί δεν αξιοποιούν την Εύα ως εκπρόσωπο Τύπου του ΠΑΣΟΚ και μελλοντική υπουργό Επικρατείας; Να αποκτήσει επιτέλους αισθητική η χώρα. Από τον Αντώναρο στην Εύα! Οπως λέμε, από την υπόγα μιας άθλιας πολυκατοικίας της Κυψέλης στ' αετώματα του Παρθενώνα! Επειδή συντάχθηκε με τον Βενιζέλο; Μα και ο Βενιζέλος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος δεν είναι;
    Βρε "βλήματα" της Ιπποκράτους, τώρα που φεύγει ο πολύ πετυχημένος όντως Παπακωνσταντίνου στις Βρυξέλλες και επειδή έρχονται έτσι κι αλλιώς εκλογές, γιατί δεν δίνετε μια ευκαιρία στην κοπέλα;
    Ωραία είναι, ευφράδεια διαθέτει λόγω προγενέστερης εμπειρίας στις ειδήσεις, από καλή οικογένεια είναι, ξύπνια είναι, στα "παράθυρα" στην προεκλογική περίοδο του 2007 τα πήγε μια χαρά, τι άλλο θέλετε;
    Ξυπνήστε ρεεεεε μπας και ξαναγίνει το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Χεστηκαμε για τη Καιλη. Μια χαζογκομενα είναι και απορω ποιοι ηλιθιοι την ψηφισαν. Αν θελει να ξαναβγει το Πασοκ στην εξουσια θα πρεπει να πεταξει όλα τα νουμερα εξω.
    ΒΡΕ ΟΥΣΤ κοπρόσκυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Συμφωνώ να πετάξει όλα τα νούμερα έξω. Και πριν απ' όλα τα λαμόγια και τα λιγούρια που ετοιμάζονται πάλι να πέσουν με τα μούτρα στο "ψητό". Προτιμώ τις "χαζογκόμενες" που δεν κλέβουν τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Λόγω της υποστήριξης που παρέχω στην Εύα, ήδη ένας σχολιαστής πριν με χαρακτήρισε "βρωμόσκυλο" και ένας άλλος τώρα τελευταία "κοπρόσκυλο".
    Ας αποφασίσουν επιτέλους τι είδους "σκυλί" είμαι. Μια φορά διαθέτω σκυλί χωρίς εισαγωγικά, ράτσας μικρόσωμο Σπιτς, πανέξυπνο, παιχνιδιάρικο και πολύ καλό φύλακα.
    Οπότε με βλέπει κουνάει χαρούμενο την ουρίτσα του και με καλεί να παίξουμε με απανωτά γαβ γαβ.
    Επειδή λοιπόν αγαπώ πολύ τα ζώα και καθόλου τα "ζώα", ας υπάρχει μια συνέπεια τουλάχιστον στους χαρακτηρισμούς για μένα.
    Είναι δε χαρά μου πάντα να στηρίζω μία αξιόλογη νέα πολιτικό, της οποίας παραμένω ένας συνεπής διαδικτυακός φίλος.
    Το διευκρινίζω αυτό προς αποφυγή νέων παρεξηγήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Η πολιτική στην Ελλάδα είναι σκέτη απογοήτευση. Οι πολιτικοί; Μη τα ρωτάς! Εχω χτυπήσει πόρτες πολιτικών γραφείων πολλών επωνύμων ταγών του Εθνους στη μέση της τετραετίας να δω από κοντά ποιοί επιτέλους κυβερνούν αυτόν τον τόπο. Παγωμάρα όπως εξόριστος στη Σιβηρία! Παραμονές εκλογών; Σε κερνούν τούρτες και σαμπάνια έστω και να έχουν περάσει τα γενέθλιά σου.
    Συμπέρασμα: προτιμώ να τα γιορτάζω σόλο. Αν και μεγαλώνοντας, συμφέρει να μην τα θυμάσαι καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Μα δεν ντρεπόμαστε ρε παιδιά που η Καϊλή έχει και πολιτικό λόγο; Πού τον φτιάχνει; Στη Μύκονο όταν κυκλοφορεί λιώμα από το ποτό; Ή όταν πάει να τυλίξει διάφορους πλούσιους γαμπρούς; Μα τι ψέμματα είναι αυτά! Τυποποιημένες απαντήσεις με μία δόση κουλτούρας για ένα άτομο που δεν έχει τσίπα και μας κοροϊδεύει κατάμουτρα εισπράττοντας κάθε μήνα τον παχυλό μισθό του πολιτικού; Αίσχος! Χρειαζόμαστε πολιτικούς και όχι υποκριτές και επιτέλους ας φύγουν από τη βουλή αυτοί που μπαίνουν απλώς για να βολευτούν και ας μπουν άνθρωποι που έχουν πραγματική αξία και ευαισθησία για τη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Oxi xtypimata kato apo ti mesi.
    Polloi politikoi kanoun diakopes sti Mykono kai epitelous as yparxei ligo tsipa kai apo orismenous apo aytous pou sxoliazoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Σίγουρα πολλοί πολιτικοί πηγαίνουν στη Μύκονο για διακοπές και δεν την κρίνω γι' αυτό. Αλλά δεν δηλώνουν ότι δεν πίνουν ποτέ αλκοόλ... που είναι ψέμα. Αν ψεύδεται για κάτι τόσο απλό πώς μπορείς να της έχεις εμπιστοσύνη για πιο σοβαρά θέματα; Η ίδια έχει δείξει πάντως με τη συμπεριφορά της ότι την ενδιαφέρει περισσότερο η προσωπική της αποκατάσταση παρά η πρόοδος της χώρας. Γι' αυτό καλύτερα είναι να βγει από την πολιτική και να αφήσει χώρο σε άλλους που έχουν όρεξη για δουλειά και όχι μόνο για ολονύχτια γλέντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Pali katinies?
    Esy pos ksereis an pinei kai ti pinei? Babas tis eisai?
    Pes mas apo tous neous politikous enan kalytero, stin ilikia tis Kaili. Anyparktoi oloi tous. Toulaxiston ayti kati kanei. Ki oso gia tin politiki, den tin exei anagki gia vioporismo. Eixe lambri kariera stin tileorasi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Σίγουρα δεν ξέρω τι ακριβώς πίνει... Εγώ λέω ότι την είδα λιώμα να υποβαστάζεται σε ένα τοίχο για να μην πέσει κάτω. Όσο για τη λαμπρή καριέρα στην τηλεόραση, πώς να το σχολιάσω; Πότε πρόλαβε να την κάνει; Δεν θεωρείται καν δημοσιογράφος και πολλοί διαμαρτυρήθηκαν όταν έγινε αδίκως και χαριστικώς δεκτή στην ΕΣΗΕΑ. Μπορεί να είσαι φίλος της και να θέλεις να την υποστηρίζεις αλλά... μην αγιοποιούμε ανθρώπους που δεν έχουν κάνει έργο ακόμη σε τίποτα και δεν έχουν αποδείξει ότι έχουν δύναμη να κάνουν κάτι γιατί όλοι ξέρουμε ότι ο μπαμπάς της τη βοήθησε να φτάσει εδώ και μόνο η εμφάνισή της και τίποτα άλλο. Έπρεπε κάπου να βολευτεί η κοπέλα! Όσο για τον αν υπάρχουν πιο ικανοί από αυτή μέσα στην βουλή εξαρτάται για πιο θέμα μιλάς ότι έχει ικανότητα... Πάντως όχι για την πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Otan les oti tin eides na ypobastazetai klp prepei na to apodeiknieis bazontas to onoma sou kai oxi na krybesai. Apo ta sxolia sou kai tin empathia pou ayta deixnoun, mallon prokyptei oti sou erikse xylopita kai kala ekane.
    Polloi stin ilikia tis sti Bouli exoun apodeixthei axristoi. Apo tzakia parakalo. Ayti epeidi den einai apo tzaki prepei na ti thigeis m'ayto ton ageni tropo anonyma?
    Stis eidiseis, meta to arxiko tis trak kali egine. Kai tha mporouse na synexisei epitixos. Ki omos protimise tin politiki. Akomi kai mono tin omorfia na eixe, pali tha tin protimousa enanti allon, mias kai i Ellada exei gemisei asximia alla kai kakia, an krino apo ta sxolia orismenon, oxi mono s'ayto to blog dystyxos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Mipos protimise tin politiki giati einai polla ta fraga Ari?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Τα χρηματα που εισπράττουν οι διάφοροι τηλεοπτικοί "αστέρες" είναι απείρως περισσότερα. Δεν με λένε Αρη, ούτε θα αποκαλυφθώ. Αφού δεν υπάρχει σεβασμός στα μπλογκς, οφείλω να αυτοπροστατευθώ.
    Απλά, η Εύα ως τηλεοπτική παρουσία ήταν καλή με προοπτική να γινόταν ακόμη καλύτερη. Η πολιτική είναι πολύ πιο δύσκολη υπόθεση και χρειάζεται ωριμότητα που αποκτιέται με το χρόνο. Το μεγαλύτερο ως τώρα λάθος της Εύας είναι ότι γίνεται καμμιά φορά εριστική με κομματικούς συναγωνιστές, τους οποίους έπρεπε να αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη διπλωματικότητα. Ειδικά όταν και οι ίδιοι έχουν αποκτήσει ένα καλό όνομα στο χώρο τους. Η αλαζονεία ποτέ δεν ωφέλησε κανέναν και καμμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ο σεβασμός προς ανθρώπους που έδιναν αγώνες για το ΠΑΣΟΚ όταν η Καϊλή δεν είχε γεννηθεί ακόμη, πρέπει να είναι αυτονόητος.
    Οσοι και όσες καβάλησαν το καλάμι, καλό να ξεπεζέψουν σύντομα.
    Η προσωπική ζωή της Καϊλή δεν μας αφορά, ούτε αν πίνει ή όχι.
    Εκείνο που ενδιαφέρει όμως είναι η πολιτική της συμπεριφορά ως βουλευτής. Γι' αυτήν κρίνεται και γι' αυτήν θα κριθεί, όπως όλοι όσοι ασχολούνται με τα κοινά και ζητούν τη λαϊκή ψήφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Για το σχόλιο του...apple

    Κινέζε πρόσεξε καλά. Να μιλάς λιγότερο και με σεβασμό για την αγάπη μου.
    Η Εύα είναι μία και μοναδική. Εσείς κοντά δύο δισεκατομμύρια τσιν τσιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Πολυ ρατσιστικό το τελευταίο σχολιο. Και οι Κινέζοι έχουν ψυχή...και τα "φαινόμενα" πολλες φορες...απατούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Το τι σχέση έχουν οι Κινέζοι, τα ποτά κλπ με τη συνέντευξη της Εύας, μόνο οι συντάκτες των σχολίων γνωρίζουν. Μάλλον φταίει η ζέστη...
    Μια έφηβη 18 ετών με ένα κομπιουτεράκι ανά χείρας είναι η κοπέλα. Τόσο μυαλό θέλει;
    Χεστήκαμε λοιπόν για τους Κινέζους, την κυβέρνηση, τα ζεστά ποτά κλπ. Προτιμούμε καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά με τις... βαρελίσιες σε καλά παγωμένα ποτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. πως έδωσε συνέντευξη αφού δεν μπορεί να μιλήσει Ελληνικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Όποιος μιλάει ή νομίζει, σωστά τα ελληνικά, θα πρέπει και να τα γράφει. Για παράδειγμα, σε ερώτηση το "πώς" τονίζεται.
    Από τους νέους πολιτικούς εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Εύα έχει δυνατότητες. Αρκετά παιδί πάντα, αλλά αυτό δεν είναι κακό. Το αντίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Μεταξύ au revoir και adieu, πείστηκα πλέον ότι μου ταιριάζει το δεύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. κυρ Σπύρο έχεις φάει το κράξιμο της αρκούδας και εσύ συνεχίζεις το βιολί σου...μάλλον από άλλο πλανήτη κατέβηκες...μάλλον αιθεροβάμων είσαι, ονειροπαρμένος, ζεις σε κόσμο ιδανικό, βλέπεις ένα όμορφο πρόσωπο και φτιάχνεις τον μαγικό, μοναχικό μικρόκοσμό σου...σύνελθε άνθρωπε του Θεού...αν έχεις το θεό σου γιατί μάλλον δεν τον έχεις...τι διάβολο είσαι; καλλιτέχνης; ποιητής; ψώνιο; φαντασιόπληκτος; βγες έξω από το καβούκι σου στον κόσμο που δεν λογαριάζει τύπους σαν και σένα, μιας και η Γη δεν είναι για τύπους σαν και σένα, αφού ταξιδεύεις στους ουρανούς σου, εξιδανικεύοντας πρόσωπα, μακριά από την πραγματικότητα που σε τρομάζει να τη δεχτείς ως έχει...πονάει έτσι; νομίζεις ότι αυτά που γράφεις τα λογαριάζει κανείς; νομίζεις ότι σε υπολογίζει κανείς; ο κόσμος είναι βάρβαρος κυρ Σπύρο. προς θεού μη φορέσεις αλεξίπτωτο και κατέβεις να τον γνωρίσεις από κοντά. Συνέχισε το ταξίδι σου στην επουράνια σφαίρα της ψευδαίσθησης και του ονείρου κι αν κάποτε προσγειωθείς, πρόσεχε μη φας τα μούτρα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Για το προηγούμενο σχόλιο:

    Ανέκαθεν πίστευα και πιστεύω ότι οι αρκούδες είναι υπέροχα ζώα. Δεν μπορώ όμως να ισχυριστώ το ίδιο και για τους αρκουδιάρηδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΚΑΛΕ ΚΥΡΙΟ ΣΠΥΡΟ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΟΝΟΜΑΣ? ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΚΑΙΛΗ Η ΤΟ ΚΟΜΜΑ Η ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΤΣΑΜΠΑ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ?? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΟΝΟΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΟΥ ΚΕΘΙΕΡΩΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80 ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ...ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. αχου ενας αγωνιστης ....αχου ενας ...σοσιαλιστης!! αχ κυριε σπυρο μου ειμαι σιγουρος οτι θα αγαπας και τον Ευαγγελο Βενιζελο μετα τη καιλη... αυτον τον εντιμο και ....πανεξυπνο πολιτικο που καταφερε μεσα σε μια εβδομαδα στις εσωκομματικες εκλογες του πασοκ το 70-30 υπερ τουνα το κανει.....30-70 εναντιον του!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. κυριε σπυρο μην ανυσηχεις δεν σε φτυνουν.......απλως ψιχαλιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. απο ολα αυτα τα κοσμογονικα που συμβαινουν στο τοπο μας του κυριου σπυρου του κανει εντυπωση η .....καιλη!!!!
    θαυμαστα τα εργα Σου Κυριε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. καλα που εισαι κ εσυ βρε σπυρο κ μας κανεις να ξεχναμε τα προβληματα μας, να σαι καλα βρε παιδακι μου να σαι καλα να προσφερεις ετσι αβασανιστα το γελιο στο κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Δεν τα κονομάω από κανένα και αγαπάω μόνο την Καϊλή. Είμαι τζάμπα σαχλαμάρας ή μήπως εντέλει άνθρωπος με αισθήματα; Για λύσε μας τον γρίφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΣΠΥΡΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΒΛΑΚΑΣ Η ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. φαντασου χαρα που θα κανουν οι δικοι σου σπυρο μολις θα σκας μυτη θα ψοφανε στο γελιο μολις σε αντικρυζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. giati re file ego nomizo oti o kyrios spuros einai polu....sovaros.......axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ZITO O SPUROS O ....SOSIALISTIS....O ANENTAXTOS....POU STIRIZEI TOYS ......ENTIMOUS... SOSIALISTES POLITIKOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. ΣΠΥΡΟ ΠΡΩΤΟΜΗΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙΛΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. ΚΑΠΟΙΟ ΕΞΤΡΑΔΑΚΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΕΥΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΤΟΜΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Αν όποιος αγαπάει την Εύα είναι επικίνδυνος για την κοινωνία, τότε ζήτω ο κίνδυνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. Εγώ ψηφίζω στην Κορινθία και λόγος δεν μου πέφτει για την Καϊλή. Μού κάνει όμως εντύπωση ποιοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και κάνουν τέτοιες αήθεις επιθέσεις σε κάποιον που -δικαίωμά του- έχει γράψει καλά λόγια γι' αυτή. Μπορεί να διαφωνείς με κάποιον γι' αυτά που γράφει, αλλά δεν τον προσβάλλεις σε καμμιά περίπτωση. Τουλάχιστον αν έχεις δημοκρατική Παιδεία και ήθος. Αν είσαι αγροίκος, αλλάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Η κακοήθεια πολλών σχολίων εναντίον ανθρώπων εκφραζομένων κοσμίως, είναι προφανής. Ανεπίτρεπτο για ένα βήμα διαλόγου.
    Θλιβερό το επίπεδο των συντακτών τους. Στο διαδίκτυο τελικά κυκλοφορεί πολύ μπάζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Η νέα κυβέρνηση πρέπει και οφείλει να θεσπίσει πολύ αυστηρότερους κανόνες για το διαδίκτυο. Ελευθερία δεν σημαίνει ασυδοσία, αλλά σεβασμός στην άποψη του άλλου. Έτσι μόνο κατοχυρώνεται το δημοκρατικό δικαίωμα του πολίτη στην ελεύθερη έκφραση.
    Ετσι κι αλλιώς, όποιος βρίζει η συκοφαντεί, πρωτίστως φτύνει τα μούτρα του στον καθρέφτη. Οχι με ψιχάλισμα, αλλά με χοντρές ροχάλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Παντως εγω δεν βλεπω οση ωρα ψαχνω κανενα υβριστικο σχολιο τωρα αν εσεις τα σχολια τα καυστικα τα θεωρειτε υβρεις αλλαζει το θεμα, μαλλον δημοκρατεια εννοειτε να μην διαφωνει κανενας μαζι σας η μαλλον να διαφωνουμε με τον τροπο που εσεις θελετε!!!!!
    ωραια δημοκταεια!!!αλλα ειπαμε σ αυτον εδω το τοπο παντα ειχαν δικιο οι λιγοι και ποτε οι πολλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. διλαδη για καθηστε ρε παιδια γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε, τι σοβαροτητα μπορει να εχει ενας που εδω κ τοσους μηνες μας τα εχει ζαλισει με ενα συγκεκριμενο προσωπο, τη καιλη
    τι θα πρεπει να του πεις και πως να του το πεις?? τι να του εξηγησεις? δεν ειναι σε θεση να καταλαβει μονος του οτι η καιλη ειναι νουμερατζα πρεπει να του το πει καποιος ειδικος?? ωραια να το παμε αλλιως τοτε, οχι η καιλη δεν ειναι νουμερατζα αλλα ειναι ...σοβαρη πολιτικος...με σοβαρο πολιτικο λογο και θεσεις....θεσεις....σοσιαλιστικες!!! οπως του κομματος το οποιο υπηρετει (μαλλον υπηρετει ενα συγκεκριμενο βουλευτη που φερνει ολιγον απο σκυλο) και ο τροπος που ζει και οι συναναστροφες τις ειναι ακρως....σοσιαλιστικς!!!
    πως σας φαινεται αυτο?? δεν ειναι αστειο?? δεν θα γελασει καποιος μολις το διαβασει??
    οποτε παρατηστε μας στα βασανα μας που το μονο που σας κανει εντυπωση απο ολα αυτα τα κοσμογονικα οπως εγραψα και αλλη φορα ειναι η κυρια.....καιλη
    μα αυτο βρε σεις βρηατε να πειτε?? δε σας ενοχλει τιποτα απο αυτα που ζειτε καθημερινα?? δεν σας κανει εντυπωση τιποτα??? μα και ιδια η καιλη ακομα κ αυτη κατι θα της εκανε εντυπωση κατι θα ψελιζε ισως για την ανεργια οσως για το δημοσιο χρεος ισως για τη πειδεια...ισως για τις νεες τασεις τις μοδας.....εσεις εκει εμμονη ...γιατι αραγε???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. ΑΧΟΥ ΚΑΤΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ....ΑΧΟΥ ΚΑΤΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ....ΑΧΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙΛΗ
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΤΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ 17-11-73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. δε φταιτε εσεις αλλοι φταινε που δεν σας εβαλαν σ'ενα καραβι να σας πεταξουν στη θαλασσα να ησυχασει ο τοπος μια για παντα απο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. ρε παιδια δε σεβεστε αυτο το κακομοιρο λαο και τον βασανιζετε ετσι δε βλεπετε οτι αυτο ο λαος ασθενει εδω και τοσα χρονια ειναι αμαρτια να του συμπεριφερεστε κατ αυτον το τροπο ενας λαος βλαμενος που το μονο που τον ενδιαφερει ειναι να κατσει στη τηλεοραση του να παρακολουθει την ακρατη επιδειξη πλουτισμο που κανουν καθημερινα οι πολιτικοι stars που οι ιδιοι εκλεγουν, που ο ιδιος ο πρωθυπουργος της χωρας λεει στην επισημη προεκλογικη του τηλεοπτικη συνεντευξη οτι το εξωτερικο χρεος της χωρας το 1981 ηταν 2 δισ δραχμες (οχι ευρω) και αντι οχι να ξεσηκωθουν τουλαχιστον να πουνε ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΔΙΑΨΕΥΣΗ αυτος ο φουκαρας λαος αυτος ο μιζερος κοσμακης (ετσι αποκαλουν οι πολιτικοι που ΕΜΕΙΣ εκλεγουμε το κοσμο....κοσμακη η τελευταιο πολιτη θα εχετε ακουσει να λενε "μα αυτο το γνωριζει και ο τελευταιος πολιτης" η το γνωστο οτι το "το μαρμαρο το πληρωνει ο κοσμακης" η το αλλο "ο απλος πολιτης" ακου κοσμακη το λαο, ακου απλο πολιτη το πολιτη λες και υπαρχει απλος πολιτης και συνθετος πολιτης λες και υπαρχει κοσμος και κοσμακης και αυτο ο λαουτζικος οπως τον αποκαλεσε στην εκμπομπη αποδειξεις η "κυρια" Βουλγαρακη-πελεκη δεν κανει τιποτα παρα μονο συνεχιζει και ψηφιζει τους ιδιους κλεφτες και απατεωνες που εχουν λεηλατησει το δημοσιο πλουτο και που εχουν βαλει υποθηκη το μελλον των παιδιων μας τα τελευταια 30 και βαλε χρονια με τους "σεμνους και ταπεινους" και με τους σοσια-ληστες
    αν αυτο δεν ειναι αρρωστια, ψυχασθενεια παραφροσυνη βερας μορφης τοτε τι ειναι?
    καλυ μας νυχτα ελληνες η μαλλον νεοελληνες συνεχιστε να τσακωνεστε για το ποιος ειναι λιγοτερο η περισσοτερο κλεφτης και αφηστε τους να κλεβουν και να ξευτυλιζουν τα παιδια μας βαζοντας τα στα ...stages τη στιγμη που ξερετε οτι οι πολιτικαντηδες που ΕΜΕΙΣ εκλεγουμε διαβαζουν καξημερινα τα blogs εσεις αναλωνεστε (εσκεμμενα πολλες φορες) σε κατι σαχλαμαρες τυπου αν ειναι καλη η λιγοτερο καλη η καιλη και τετοιες μπουρδες μα αυτο θελουν και οι πολιτικατηδες αυτο ακριβως που κανετε εσεις και λενε " αχ κατι μαλακες, καλα που δεν ασχολουντε με τα σοβαρα θεματα" και σας ριχνουν κανα δυο εγκαθετους να σας παραπλαναν με τη καιλη και με αλλες ανοησες και εσεις τσιμπατε και απαντατε ενα καρω σαχλαμαρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. πιστευει εστω και ενας απο σας οτι απο μεθαυριο θα αλλαξει εστω και ενα πραγμα στη ζωη σας τωρα με το γιωργακη?? οτι ειχαμε με το κωστακη θα εχουμε και με τον γιωργακη (ακου ρε να εχουμε πρωθυπουργο της χωρας ''γιωργακη'' εδω θα μου πεις οτι ο λαος καποτε εβγαλε δυο φορες μαλιστα πρωθυπουργο εναν τυπο με 38 νουμερο παπουτσι (τον αδερφο του Σπυρου Σημιτη εννοω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Θλιβερα ανθρωπακια στρατευμενα στα μικροσυμφεροντα σας η κοινοι γελωτοποιει που αγνοωντας την εννοια της αξιοπρεπειας εκλεγεται αυτους που εκλεγεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. μαθετε λοιπον οτι η ελλαδα ταλαιπωρειται τοσο και τοσα χρονια απο τους λεγομενους ...."δημοκρατικους"" σαν του λογου σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. "η νεα κυβερνηση" το λες και γεματος ανακουφιση λες και θα αλλαξει κατι στη καθημερινοτητα σου, η στο μελλον των παιδιων σου, εκτος και εισαι μες το κολπο κι εσυ.
    Τουλαχιστον οσοι ειναι μες το κολπο και θα κονομησουν παει στο καλο, οι αλλοι βρε ζωα τι πανυγηριζετε??? παλι στη πεινα θα εισαστε απλως το μονο που θα καταφερετε ψηφιζωντας μια απο τους δυο οικογενειες που καταδυναστευουν το τοπο τοσα χρονια, ειναι να κανετε τους πλουσιους πλουσιοοτερους και εμας απο φτωχους φτωχοτερους αλλα κατι τετοιους μαλακες σαν κι εσας βλεπουν οι πολιτικοι μας και τριβουν τα χερια τους απο ικανοποιηση, μαλακες ε μαλακες που καμαρωνετε κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. Εμεις οι ελληνες, η μαλλον οι νεοελληνες εχουμε ακριβως οτι μας αξιζει, τη παιδεια που μας αξιζει, τα νοσκοκομεια, τους πολιτικους, τους δημοσιογραφους, τους δικηγορους, τους δρομους, τους δημοσιους υπαλληλους, τη τηλεοραση, τους παπαδες ακομα ακομα και τους πλουσιους αυτου του τοπου να συγκρινεις με τους εξω θα καταλαβεις το χαλι μας ...εστω και φυσιογνωμικα. ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. αφου ανεχομαστε να μας κυβερνουν ρεμαλια και αποβρασματα της κοινωνιας και να ασχολουμαστε με το τι κανει το καθε τσουλι και ο καθε πρεζακιας στη tv καλα να παθουμε
    να τη χαιρομαστε την ΤΗΛΕΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας αδερφια ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ
    υ.σ πρεπει να κλεισω τωρα γιατι αρχιζουν σε λιγο οι ειδησεις των 8 να παρω μια κοκα κολα και να ...απολαυσω τα ακρωτιριασμενα παιδια της Γαζας (αν βεβαια μας το δειξουν γιατι προεχει η δηλωση του..λεβεντη της κρητης Μαρκογιαννακη αυτος ντε το παιδι της αγροτιας.....με τον αντρικιο λογο γεματο αξιοπιστια και λεβεντια.....παλιοτομαρο ε παλιοτομαρο

    4 Φεβ 2009 6:44:00 μμ
    λιγο παλιο αλλα παντα επικαιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. Άκου λέει δεν υπάρχουν υβριστικά σχόλια εναντίον μου! Και επειδή ακριβώς είμαι πολύ σοβαρός, τα γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου, ευχαριστώντας όμως όσους πήραν το μέρος μου.
    Δηλαδή πάνω από 30.000 άνθρωποι που ψήφισαν την Εύα το 2007 είναι για φτύσιμο; Υπάρχουν πολλοί που την αγαπούν γι' αυτό που είναι και άλλοι που την αντιπαθούν. Μπορεί ακόμη κάποιοι να την εκμεταλλεύονται κιόλας για να κερδίσουν κι οι ίδιοι ψήφους. Και γιατί σας πειράζει δηλαδή τόσο που εγώ την υποστηρίζω; Έτσι γουστάρω! Λογαριασμό θα σας δώσω; Πολλά σχόλια εις βάρος μου είναι ελεεινά και τρισάθλια. Πόσες φορές γράφτηκε η λέξη βλάκας; Προφανώς έχει γίνει έμμονη ιδέα στους αληθινούς βλάκες που τη χρησιμοποιούν συχνά. Αμ το άλλο; Οτι δήθεν πληρώνομαι κιόλας για να την υποστηρίζω; Αυτό δεν αποτελεί συκοφαντία; Εγώ, επειδή δεν κολώνω, εξακολουθώ να τη στηρίζω επειδή μ' αρέσει! Με βάση το IQ μου δε, συγκαταλέγομαι στις μεγαλοφυϊες! Δεν το πιστεύετε; Je m' en fous, κοινώς χ...κα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙΣ 30.000 ΕΔΩ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ "ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ" ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΡΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΚΑΝΑ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ.....ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΠΥΣ "ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ" ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!! ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΗΡΕ 30.000 ΨΗΦΟΥΣ Η ΚΑΙΛΗ ΕΔΩ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΤΗ ΚΑΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΑΚΟΜΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Κ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ, ΠΑΣΧΕΙ, ΝΟΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ Κ ΕΣΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΗΡΕ Η ΚΑΙΛΗ 30.000 ΕΔΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΒΕΡΓΗΣ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Η ΚΑΙΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΩΡΑΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Το οτι εισαι ατσιδα ....φαινεσαι μα πολυ ατρσιδα ρε παιδι μου....παρα πολυ....αετος μοναχος εισαι.... και πολυ μετριοφρων... μπραβο σου φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. ΜΑ ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ, ΕΧΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΜΝΟΙΩΝ ΣΟΥ
    υ.σ. σινεχισε απτοητος, εισαι και ο πρωτος, γιγαντα, τεραστιε, ανεπαναληπτε, μοναδικε ελληνα ψηφοφορε, "ευτυχως" που υπαρχουν τοσοι πολλοι Σπυροι να συνεχιζουν το καταστροφικο εργο που συντελουν τα αποβρασματα της κοινωνιας που κυβερνουν τη χωρα τοσα χρονια
    συνεχισε ελληνα να τους ψηφιζεις συνεχισε κυριε σπυρο συνεχισε.....συνεχισε....συνεχισε....να δουμε τι αλλο πρεπει να παθουμε ως χωρα και ως λαος για να σταματησεις να τους εκλεγεις για να αποφασιζουν για το μαυρο μελλον των παιδιων σου....συνεχισε....συνεχισε......μη σταματας πουθενα....ολοκληρωσε το εργο σου....προχωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. Αχ καημενη ελλαδιτσα πως σε καταντησαν μια χουφτα "αγωνιστες του πολυτεχνειου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. Αν θεωρείτε τον ελληνικό λαό ανώριμο να ψηφίζει, μάλλον τού προτείνετε χούντα! Τέτοια μυαλά κουβαλάτε...
    Όσο για το μετριόφρων, με έχετε βρίσει τόσες φορές, που έπαψα να είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *