GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ναυάγησε η πώληση...

. ...της Αγροτικής Ασφαλιστικής! . H Aγροτική Τράπεζα της Ελλάδος ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκαν, χωρίς επιτυχία, οι διαπραγματεύσεις με τη ...

.
...της Αγροτικής Ασφαλιστικής!
.
H Aγροτική Τράπεζα της Ελλάδος ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκαν, χωρίς επιτυχία, οι διαπραγματεύσεις με τη GROUPAMA ως προτιμητέου επενδυτή για το θέμα της πώλησης πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η στρατηγική της τράπεζας ως βασικού μετόχου για την εταιρεία θα επανεξεταστεί εν ευθέτω χρόνω και παράλληλα θα επιδιωχθεί η ανάπτυξη της εταιρείας και η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της.

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr
-------------------------------

12 σχόλια

  1. Ναι, το Πανεπιστημιακό άσυλο ανήκει σε όλο το λαό, αλλά δεν ανήκει στους κουκουλοφόρους!
    Ναι, το Πανεπιστημιακό άσυλο ανήκει σε όλο το λαό αλλά δεν ανήκει σε όσους καταστρέφουν το Πανεπιστήμιο!
    Ναι, το Πανεπιστημιακό άσυλο ανήκει στο λαό αλλά δεν ανήκει σε όποιον θέλει να μπαινοβγαίνει για να καταστρέφει περιουσίες πολιτών.
    Ναι, το Πανεπιστημιακό άσυλο ανήκει στο λαό αλλά δεν ανήκει σε κανένα κόμμα.
    Ναι, το Πανεπιστημιακό άσυλο ανήκει στον λαό αλλά δεν ανήκει σε κανέναν που δεν το σέβεται
    Ναι, να καταργηθεί το Πανεπιστημιακό άσυλο, γιατί όλα όσα γράφω παραπάνω συμβαίνουν με τις ευλογίες του Πανεπιστημιακού Ασύλου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο εκ των κουμπάρων, διοικητής της ΑΤΕ κ. Μηλιάκος, θάχει νευράκια τώρα, που δεν τούκατσε η συμφωνία, και ποιος να ξέρει τι χάθηκε...
    Με την παλιά ιστορία της Karlyle, και της "διαμεσολαβήτριας" εταιρείας, (που την έφερε δηλ."σε επαφή" με την ΑΤΕ, με αμοιβή-προμήθεια 7.600.000 Ε, διαβάζω), τι απόγινε?
    Εννοώ εκτός που έδωσε εξηγήσεις, (πειστικές πάντα), σε κάποια επιτροπή της βουλής, με εντολή του κουμπάρου του!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντίδραση συγγραφέων για τον φασισμό της μειοψηφίας

    Το κείμενο διαμαρτυρίας των Α. Δοξιάδη, Τ. Θεοδωρόπουλου και Π. Μάρκαρη

    «Τα γεγονότα των δυο τελευταίων εβδομάδων μας έχουν προβληματίσει βαθειά.
    Κρατικοί λειτουργοί και αντιπολιτευόμενοι πολιτικοί μοιάζουν ανίκανοι να αντιδράσουν στην έμπρακτη αμφισβήτηση βασικών θεσμών και κανόνων της δημοκρατίας, από ομάδες ανθρώπων οι οποίοι, με αφετηρία ένα τραγικό γεγονός, επιτίθενται με τυφλή βία στα δικαιώματα των πολιτών και στις αρχές της κοινής μας ζωής. Την κοινοτυπία των κούφιων συνθημάτων και της ξύλινης γλώσσας των εκ του ασφαλούς αντι-εξουσιαστών, ανταγωνίζεται σε υπερβολή μονάχα η προτροπή κάποιων ενοχικών μεσηλίκων να “αφουγκραστούμε τα μηνύματα” της ανομίας, τα οποία τάχα περιέχουν περισπούδαστες και τολμηρές απόψεις για τα προβλήματα του τόπου την οποία εμείς, οι αμέτοχοι στο “κίνημα”, δεν αντιλαμβανόμαστε.

    Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά. Θέλουμε όμως σήμερα να σχολιάσουμε ειδικότερα τη βίαιη διακοπή της πρεμιέρας της Νέας Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, καθώς και άλλες αντίστοιχες αυτο-αποκαλούμενες “παρεμβάσεις”, που την ακολούθησαν, με αποτέλεσμα τη ματαίωση πολλών θεατρικών παραστάσεων. Με μια έννοια, τα γεγονότα αυτά υστερούν σε σημασία των όσων προηγήθηκαν, δεν είναι παρά η φαρσική εκδοχή των κατά πολύ τραγικότερων καταστροφών, σε σπίτια, σχολειά, πανεπιστήμια, γραφεία και μαγαζιά Ελλήνων πολιτών. Από μια άλλη όμως άποψη είναι αποκαλυπτικά, καθώς αναδεικνύουν μια βασική διάσταση του τι συμβαίνει αυτό τον καιρό στην πατρίδα μας, αμφισβητώντας ανενδοίαστα την ουσία της ίδιας της δημοκρατίας, με την επίθεση στην καρδιά της, που είναι η ελευθερία της σκέψης, του λόγου και της έκφρασης, που αντιπροσωπεύει η τέχνη.

    Αν εμείς οι άνθρωποί της ανεχόμαστε αγόγγυστα την κάθε ομάδα «επαναστατημένων» νεαρών να μαγαρίζει ανενόχλητη την Ακρόπολη ή να διακόπτει μια θεατρική παράσταση βρίζοντας το κοινό και γράφοντας με σπρέι στο καινούργιο, καθαρό φουαγιέ του Εθνικού το ναζιστικής υφής σύνθημα “σκατά στους κουλτουριάρηδες” (!), τι μας λέει ότι δεν θα δούμε μεθαύριο τους ίδιους ή άλλους να καίνε βιβλία ή να επιχειρούν να ορίσουν το τι θα λέμε και τι θα σκεφτόμαστε; Που μπαίνει το όριο σε αυτή την κωμικοτραγική “πολιτιστική επανάσταση” των απολίτιστων; (Παρεμπιπτόντως, τους οργισμένους νεαρούς τους προέβαλλαν αποκλειστικά οι θεατρικές παραστάσεις ποιότητας, που παίζονται στα αφύλακτα, ταλαίπωρα θέατρά μας. Ούτε στα μπουζουκτζίδικα με τους μπράβους τους προσπάθησαν να «παρέμβουν», ούτε στα ποδοσφαιρικά ματς, προφανώς επειδή αυτά είναι υπεράνω κάθε υποψίας “κουλτούρας”.)

    Η ευθύνη όμως δεν ανήκει μόνο στους αυτουργούς αλλά και στους καθ’ ύλην αρμόδιους, όσους δηλαδή χρεώνονται με πρωταγωνιστικούς ρόλους στην πολιτιστική μας ζωή. Και βέβαια, μπορεί μερικοί από τους καλλιτέχνες που αποφάσισαν να υποκύψουν στη βία και να διακόψουν τις παραστάσεις τους, προδίδοντας το κοινό τους, να κινήθηκαν από το φόβο του όχλου, οπότε, την ανάγκη φιλοτιμία ποιούντες, υποκρίθηκαν ότι «συμπαρίστανται». Κι αυτό είναι εν μέρει κατανοητό – αλλά φτάνει, ως εδώ. Ίσως κάποιοι άλλοι πάλι να συμφωνούν με τους βιαίως διακόψαντες. Δικαίωμά τους – στην ιδιωτική τους ζωή. Αλλά η τέχνη είναι λειτούργημα, που περιλαμβάνει στον κώδικα τιμής του την προάσπιση της ελευθερίας της έκφρασης. Κι όμως, δεν ακούσαμε κανένα από τους γενικώς και αορίστως περί δημοκρατίας κοπτόμενους σχετικούς επαγγελματικούς φορείς να διαμαρτύρεται για το αίσχος της βίας που συνιστούν οι «παρεμβάσεις». Και, σε κάθε περίπτωση, καλλιτεχνικοί διευθυντές εθνικών σκηνών, ή άλλοι, λιγότερο ή περισσότερο πλουσιοπάροχα επιχορηγούμενοι από τους φόρους μας, χορογράφοι, σκηνοθέτες και ηθοποιοί, ας θυμηθούν ότι είναι υπόλογοι και στους νόμους της τέχνης αλλά και του κοινωνικού μας συμβολαίου, που επιτάσσουν μεγαλύτερο σεβασμό στο κοινό αίσθημα, δηλαδή σε όσους, καλλιτέχνες ή μη, πιστεύουν στη δημοκρατία και τηρούν τους κανόνες της».

    Υπογράφουν, σε αλφαβητική σειρά, οι συγγραφείς Απόστολος Δοξιάδης, Τάκης Θεοδωρόπουλος και Πέτρος Μάρκαρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πως θα την αναπτύξετε την εταιρία όταν, πρώτον έχετε ακριβά ασφάλιστρα, και δεύτερον όταν σας τηλεφωνεί κάποιος να ρωτήσει κάτι, πρώτον αργήτε να απαντήσετε, και αυτός ο κάποιος κύριοι ξέρει ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές και καλύτερες, και δεύτερον όταν κάποιος από εσάς «αρμόδιος επί του θέματος του καλούντος απαντήσει, ή θα μιλά σαν μαστουρωμένος, ή θα δίνει στον υποψήφιο πελάτη να καταλάβει πως εδώ δεν πρόκειτε να εξυπηρετηθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιστορική ενημέρωση
    Όλων των οπαδών της Δεξιάς του Κυρίου .
    (copy paste από ΒΗΜΑ Κυριακής 03.Αυγ.2008 )
    *********************************************************************************

    Για όσους εξ ημών το όνομα «Καραμανλής» προκαλεί ένα ευχάριστο, αναζωογονητικό ρίγος εθνικής υπερηφανείας, η περασμένη Τρίτη 29 Ιουλίου ήταν μια ξεχωριστή ημέρα!

    Διότι στις 29 Ιουλίου του μακρινού 1711 ο Αχμέντ Καραμανλί Πασάς (Qaramanli ή al-Qaramanli), γενίτσαρος τουρκικής ή αλβανικής καταγωγής, έθεσε υπό την κυριαρχία του το βιλαέτι της Τρίπολης στη σημερινή Λιβύη. Η επιρροή του γρήγορα εξαπλώθηκε και στα άλλα δύο γειτονικά βιλαέτια και η δυναστεία που εγκατέστησε κυβέρνησε την περιοχή, η οποία σχεδόν ταυτίζεται με εκείνη της σημερινής Λιβύης, ως το 1835.

    Θεωρείται πρόδρομος της ανεξαρτησίας της Λιβύης. Μολονότι η χρήση της έννοιας του έθνους εν προκειμένω δεν είναι ακριβής, δεν μπορώ να μην πω (με καραμανλικούς όρους...) ότι ο Αχμέντ Καραμανλί ήταν ο «εθνάρχης» της Λιβύης.

    Από αυτό το σημείο της ιστορίας όμως και πέρα τα πράγματα περιπλέκονται και οι παραλληλισμοί με τα δικά μας γίνονται πιο σύνθετοι. Διότι η εξέλιξη του Αχμέντ Καραμανλί είναι, βεβαίως, ο σημερινός Γκαντάφης ! (Γεγονός που ενέχει κάποια ειρωνεία, καθ΄ όσον ο Γκαντάφης ήταν φίλος του Ανδρέα Παπανδρέου, καλύτερος μαθητής του οποίου υπήρξε ο δικός μας Κώστας Καραμανλής...)

    Ο Αχμέντ Καραμανλί ήταν (καταφεύγω πάλι σε όρους του σύγχρονου καραμανλισμού...) ένας τοπικός «νταβατζής» της εποχής. Με τον στόλο των πειρατικών του εκβίαζε τα κράτη και αποσπούσε μεγάλα ποσά για να μην επιτίθεται με τους κουρσάρους του εναντίον των εμπορικών πλοίων τους. Οπως και ο λα-τρε-μέ-νος Μοάμαρ (ο Γκαντάφης), η δυναστεία των Καραμανλιδών της Λιβύης, διά του ηρωικού Γιουσούφ Καραμανλί (που μάλλον ήθελε να αποδείξει ότι δεν είναι «γιουσουφάκι»), κήρυξε τον πόλεμο εναντίον των ΗΠΑ το 1801, όταν ο μέγας Τόμας Τζέφερσον, ως πρόεδρος των ΗΠΑ, αρνήθηκε να πληρώσει φόρο τιμής 225.000 δολαρίων της εποχής στον Γιουσούφ. Το αμερικανικό ναυτικό απέκλεισε την Τρίπολη και, παρά κάποιες αρχικές επιτυχίες των κουρσάρων, ο Γιουσούφ συνθηκολόγησε το 1805.

    (Εννοείται, βεβαίως, ότι το 2011, οπότε συμπληρώνουμε 300 χρόνια από την ανάρρηση του γενάρχη Αχμέντ Καραμανλί, θα το κάψουμε!..)

    Εδώ πρέπει να πω «μπράβο»; Μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλλού κατάλαβαν τι συμβαίνει, εδώ ακόμα τίποτα...
    http://www.youtube.com/watch?v=VftR9vOn8xE

    Καπετάν Μακρής. Από το παρελθόν για το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΥΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ κύριοι Μπόμπολα, Κοντομηνά, Λαμπράκη, Αλαφούζο και Κουρή.

    Δεν θέλουμε να μας λέτε τί να σκεπτόμαστε, μπορούμε και μόνοι μας.

    Έχουμε την ελευθερία της μπλογκόσφαιρας και έτσι σπάσαμε το φασισμό σας.

    Δεν θέλουμε ΤΟ MEGA σας, δεν θέλουμε τον ALPHA σας, δεν θέλουμε τον ΑNT-1 σας, δεν θέλουμε τον ΣKAI σας, δεν θέλουμε το Alter σας.

    Δεν θέλουμε το Έθνος σας, ούτε την Ελευθεροτυπία σας, δεν θέλουμε τα Νέα σας, δεν θέλουμε το Βήμα σας, δεν θέλουμε την Καθημερινή σας, δεν θέλουμε το Πρώτο Ψέμμα σας, ούτε την Αυριανή σας.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ DVD ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΣΑΣ.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    Η Ελλάδα είναι χώρα της Ευρώπης και κοιτάει τα δικά της συμφέροντα, εάν δεν σας αρέσει να πάρετε του υπαλλήλους σας και να φύγετε όλοι από εδώ.

    Ακούς Γιωργάκη, ακούς Ντορούλα;

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ Η ΤΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 5.000 ΧΡΟΝΩΝ.

    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ, ΜΕ ΜΑΙΜΟΥ ΗΓΕΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Εάν δεν ακούσατε ακόμα, κακό του κεφαλιού σας.

    Ανοχή τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σας φίλοι μου του Press-gr,

    Γειά σου παμμέγιστε Καψαμπέλη, είσαι και ο πρώτος. Μη σταματάς αυτό που κάνεις, έχω προβληματικό συκώτι και βοηθάς πολύ, μα την Παναγία.

    Με τις μαλακίες που γράφεις και λές καθημερινά, γελάω όχι μόνο εγώ αλλά και όλη η Ελλάδα!

    (Αληθεύει ότι είσαι ακόμη πιστός στη μόνη που λάτρεψες αληθινά στη ζωή σου, τη δεξιά σου χούφτα; )

    Παλιά είχαμε τον Κακανουνάκη, πήρες όμως τη σκυτάλη και οδεύεις ακάθεκτος για καινούργια ρεκόρ γραφικότητας (άν και τώρα τελευταία προσπαθεί φιλότιμα και ο Παπαγιάννης, δε λέω).

    Γειά σου και σένα Μάκη Γιομπαζολιά, μεγάλε δάσκαλε.

    Επί δεκαετίες έχεις γεμίσει με μίσος και χολή τη ζωή σου και είπες τώρα να τα μεταδώσεις και στη νέα γενιά!

    Συνέχισε, μη μας κόψεις τη διασκέδαση, έχει πολύ πλάκα όταν σε βλέπω τόσο ζορισμένο εναντίον της Ν.Δ.

    Μόνο πρόσεχε λίγο την πίεση γιατί θέλει προσοχή στην ηλικία σου. Μη συμβεί και τίποτε και χάσουμε τη διασκέδαση.

    By the way, που έλεγε και μια γλυκιά Κερκυραίικη ψυχή, μένει αλήθεια και κανα ψιλούλι για την ομάδα από το Μπόμπολα, ή μεροδούλι - μεροφάι;

    Πρέπει πάντως να το παραδεχθείς :
    Είναι μεγάλη κατάντια να βολοδέρνεις σαν ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ από δώ και από κεί στην ηλικία σου.
    Τουλάχιστον οι γύρω σου αυτό λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος (συγκεντρωσιάρχης του σιδερένιου) στο άρθρο του «Σκέψεις για την επικαιρότητα και τη λειτουργία του κόμματος» υποστηρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ρεύμα νίκης στην κοινή γνώμη, δεν έχει πείσει ότι έχει συγκεκριμένο πολιτικό πρόγραμμα, δεν έχει εγκαταλείψει τον κυβερνητισμό του παρελθόντος και τα στελέχη του, στην πλειονότητά τους, συνωστίζονται και δουλεύουν για να έχουν απολαβές από την επικείμενη κατάκτηση της εξουσίας.


    "Αυτήν την περίοδο που φαίνεται το Κίνημά μας να ανακάμπτει, μοιάζει σαν μπουκωμένο όχημα. Δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός και καμία μέριμνα. Το κόμμα δεν λειτουργεί. Κατ’ ουσίαν είναι ανύπαρκτο και δεν ανταποκρίνεται ουδόλως στη στοιχειώδη λειτουργία ενός δημοκρατικού και σοσιαλιστικού κόμματος».

    Κάνει λόγο για «εκφυλισμένες συγκεντρώσεις και στελέχη που κουράζουν με τον ξύλινο λόγο τους».



    ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΤΣΙ-ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ


    ΠΙΠΑ-ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ ΑΛΛΑ ΦΡΕΝΟΒΛΑΒΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *