GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ανοιχτή επιστολή στον Γ. Παπανδρέου...

. Του Μάκη Γιομπαζολιά http://giobazolias.blogspot.com . . Κύριε Γιώργο Παπανδρέου! Αν είσθε κατάλληλος για να ηγηθείτε της χώρας, όπως λένε...

.
Του Μάκη Γιομπαζολιά
http://giobazolias.blogspot.com
. .
Κύριε Γιώργο Παπανδρέου! Αν είσθε κατάλληλος για να ηγηθείτε της χώρας, όπως λένε οι υποστηρικτές σας ή αν δεν είσθε κατάλληλος, όπως υποστηρίζουν οι εχθροί σας, θα το αποδείξετε, πρώτον στις εκλογές και δεύτερον εάν ο λαός σας δώσει την ευκαιρία να κυβερνήσετε.Υπάρχει όμως κάτι στο οποίο ισχυρίζομαι, ότι ο λαός θα έδινε άποψη που δημοσκοπικά θα έπιανε κάτι κοντά στο 100%, εάν ετίθετο τέτοια ερώτηση σε όποια δημοσκόπηση.Εμφανίστε στις - οψέποτε γίνουν - εκλογές ένα κόμμα, που θα έχει σχέση με την όποια προηγούμενη εκδοχή του, μόνο με εσάς προσωπικά. Και τίποτε άλλο. Αλλάξτε τους όλους. Υποψήφιους, βουλευτές, μελλοντικούς υπουργούς. Καμμιά σχέση με το παρελθόν του κόμματός σας. Καμμιά σχέση ακόμη και με εσάς, στις προηγούμενες "εκδοχές" του κόμματός σας !
Δεν μπορείτε ή κρίνετε ότι δεν πρέπει να τους αλλάξετε όλους ; Αλλάξτε τους συντριπτικά περισσότερους. Και σίγουρα όσους κυβέρνησαν στις περιόδους που το κυβερνητικό ΠΑΣΟΚ πρόσβαλε τον εαυτό του και τους πολίτες. Γνωρίζετε πολύ καλά τις περιόδους αυτές.
Απευθύνω αυτήν την έκκληση προς εσάς, καθώς οι ισχύοντες εκλογικοί και λοιποί σχετικοί νόμοι σας επιτρέπουν να αποφασίζετε για όλους και για όλα, σε ό,τι αφορά το κόμμα σας. Διότι αυτό που εγώ και όσοι συμφωνούν με τις απόψεις μου πρεσβεύουμε, είναι πως η Δημοκρατία στην Ελλάδα θα κερδίσει πολλούς και σημαντικούς πόντους, εάν και όταν :

1.- Οι υποψήφιοι βουλευτές θα υποδεκνύονται μέσα από αυθεντικές δημοκρατικές διαδικασίες της λαϊκής βάσης, σε όλους τους χώρους.
2.- Οι βουλευτές θα αντιπροσωπεύουν, όχι κατ΄ανάγκην το κόμμα αλλά τους επαγγελματικούς, κοινωνικούς και τοπικούς, εν τέλει ταξικούς, χώρους από τους οποίους θα αναδεικνύονται και θα "αποστέλλονται" στη Βουλή. Και το κόμμα, το όποιο κόμμα, θα διεκδικεί στις εκλογές μόνο την εκτελεστική εξουσία. Εάν και η πλειοψηφία των βουλευτών, που θα εκλέγονται με τον παραπάνω τρόπο, πρόσκειται στο κόμμα αυτό, με γειά του με χαρά του.
3.- Κανένας βουλευτής να μή γίνεται υπουργός και το αντίστροφο. Άλλο Κυβέρνηση που κρίνεται και άλλο Βουλή που κρίνει την Κυβέρνηση. Κρίνοντες και κρινόμενοι οι ίδιοι είναι κάτι που μόνο σε γνήσια Δημοκρατία δεν παραπέμπει.Ονειρικές καταστάσεις θα μου πείτε. Καθόλου. Αλλά θα συμφωνήσω, ότι για τη χώρα μας και όσα έχουμε συνηθίσει, είναι προχωρημένα πράγματα. Και επειδή πατάω στη γή, σας προτείνω, μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες για τέτοια πράγματα, να κάνετε τώρα εσείς το πρώτο βήμα.Αλλάξτε τους όλους ή πάντως τους συντριπτικά περισσότερους. Μπορεί να έχετε αντιρρήσεις από τους ίδιους. Αλλά όχι από τον λαό, που άλλους τους έχει καταδικάσει και άλλους τους έχει βαρεθεί. Έχετε λοιπόν προκαταβολικά την συναίνεση του λαού. Όχι μόνον των Πασόκων αλλά ολόκληρου του λαού. Τι λοιπόν μπορεί να σας εμποδίσει ; Τολμήστε το.
Καταργήστε τον επαγγελματισμό στην πολιτική. Καταργήστε τους επαγγελματίες πολιτικούς. Και θα δείτε τότε, σε τί ποσοστό θα εκτοξευθούν τα νικηφόρα ποσοστά του κόμματός σας.Πώς θα το κάνετε αυτό ; Καθιερώνοντας εσωκομματικά το εξής κριτήριο : Ουδείς δικαιούται να είναι βουλευτής για περισσότερες από τρείς κοινοβουλευτικές θητείες. Δηλαδή περισσότερο από εννέα έως δώδεκα χρόνια. Αυτό για τώρα, γιατί αργότερα οι επιτρεπτές θητείες μπορούν να γίνουν και δύο, θα το δείτε αυτό ). Μη το φοβάσθε. Βάλτε το σε εσωκομματικό δημοψήφισμα και να είσθε βέβαιος, ότι θα υπερψηφισθεί με συντριπτικό ποσοστό.
Ερώτημα δικαιολογημένο : Και τί θα γίνει με την συσσωρευμένη κοινοβουλευτική ( και κυβερνητική ίσως ) πείρα εκείνων που διετέλεσαν βουλευτές ( ή και υπουργοί ) επί εννέα έως δώδεκα ( ή και πολλά περισσότερα ) χρόνια ;
Είναι απλό. Κομματικά στελέχη δεν είναι ; Η μήπως παύουν να είναι κομματικά στελέχη, όταν πάψουν να είναι βουλευτές ( ή και υπουργοί ) ; Να κάτσουν λοιπόν στο κόμμα, όταν πάψουν να είναι βουλευτές. Να πλαισιώσουν κομματικές επιτροπές παραγωγής πολιτικής και θέσεων σε κάθε τομέα. Και με την πολύτιμη πείρα τους να τροφοδοτούν με σοβαρές πολιτικές θέσεις τους νεότερους βουλευτές.
Ποιό είναι το πρόβλημα ; Ότι δεν θα παίρνουν τον βουλευτικό ( ή και υπουργικό ) μισθό τους ; Ε, και λοιπόν ; Για τον μισθό μπήκαν στην πολιτική; Να επιστρέψουν στην επαγγελματική τους δραστηριότητα, για να βγάζουν τα προς το "ζην". Και επι τέλους, εάν θέλουν να εξαργυρώσουν την κομματική δουλειά τους, ας τους "κόψει" το κόμμα μια αποζημίωση. Που μπορεί να είναι ένα μέρος της βουλευτικής αποζημίωσης των νεότερων βουλευτών. Το μισό ας πούμε. Γιατί ; Και οι νέοι βουλευτές πρέπει να συνειδητοποιούν από την αρχή, ότι μπαίνουν στην Βουλή, όχι για τον "μισθό" του βουλευτή αλλά για να προσφέρουν. Και μετά από 2-3 θητείες, θα επιστρέψουν στο επάγγελμά τους. Αλλιώς να μην είναι καν υποψήφιοι. Ποιο είναι το πρόβλημα ;
Κύριε Γιώργο Παπανδρέου. Εάν αποφασίσετε να υλοποιήσετε τα παραπάνω, για υπολογείστε, πόσοι ( ανεξάρτητα από το ποιοι ) από την μέχρι τώρα κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός σας δεν θα είναι υποψήφιοι στις επόμενες εκλογές ; Και πόσοι ( ανεξάρτητα από το ποιοι ) νέοι βουλευτές θα σας προκύψουν σίγουρα. Δίνοντας σαφώς την εικόνα και την ουσία της πραγματικής ανανέωσης στο κόμμα σας. Σε πρόσωπα, σε ιδέες, σε αρχές και κυρίως σε αξίες !Υστερόγραφο απαραίτητο, για να μην παρεξηγούμαστε : Εσείς προσωπικά, κύριε Γιώργο Παπανδρέου, δεν είσθε χαρακτηριστική περίπτωση "επαγγελματία" πολιτικού, με αρκετές βουλευτικές θητείες στην "πλάτη" σας ; Βεβαίως. Αλλά είσθε εκλεγμένος αρχηγός του κόμματός σας. Και η πρότασή μου εξαιρεί τον όποιο εκλεγμένο αρχηγό, όσο έχει αυτήν την ιδιότητα. Εάν και όταν χάσετε αυτήν την ιδιότητα, φυσικά θα ισχύσει και για εσάς προσωπικά ο παραπάνω κανόνας.
Ακροτελεύτιο : Ο βουλευτής , μετά από 2-3 θητείες στη Βουλή, δεν θα μπορεί να είναι πάλι υποψήφιος βουλευτής. Για μια τετραετία όμως. Εάν θέλει μετά και εάν το κόμμα του τον αναδεικνύει και πάλι ως υποψήφιο, ας ξαναείναι υποψήφιος. Όμως προσέξτε :
- Τέλος ο επαγγελματίας πολιτικός- Περιορισμός ή και τέλος στην διαπλοκή πολιτικού-βουλευτή και όποιων άλλων συμφερόντων επιχειρούν να επηρεάζουν πολιτικούς-βουλευτές- Τα "προς το ζήν" από το βιοποριστικό επάγγελμα και όχι από τον βουλευτικό ( ή και υπουργικό ) μισθό.
- Συνεχής ανανέωση της πολιτικής, με νέους ανθρώπους, νέες ιδέες.-Μόνιμη αξιοποίηση των πρώην βουλευτών ( η και υπουργών ) και της πείρας τους.
-Πιθανή επάνοδος των "πρώην", εάν ο αρχηγός ( τώρα ) ή ο λαός ( μετά ) τους ξαναθέλει και το θέλουν και οι ίδιοι.
- Κυρίως όμως : Πρώτο σημαντικό βήμα, για την πλήρη απεξάρτηση της Βουλής, δηλαδή της νομοθετικής εξουσίας, από την Κυβέρνηση, δηλαδή την εκτελεστική εξουσία.Πέστε μου στις αντιρρήσεις σας. Και εσείς κύριε Γιώργο Παπανδρέου. Και κυρίως εσείς αγαπητοί φίλοι αναγνώστες αυτού του ιστολογίου.
----------------------------

51 σχόλια

  1. Μάκη πολύ καλά τα λες με βρίσκεις σύμφωνο σε πολλά όχι σε όλα !!

    ο Γιώργος Παπανδρέου να είσαι σίγουρος είναι ο πολιτικός που θα αλλάξει την χώρα αρκεί να του δωθεί έστω μια φορά η ευκαιρία να Κυβερνήσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω συμφωνω.υπαρχουν πολλα προσωπα που δεν πρεπει να ειναι σεμια μελλοντικη κυβερνηση πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάκη σε όσα λες συμφωνώ απόλυτα..
    Αλλά έχω την εντύπωση ότι ο Γιώργος πρέπει να φυλαγετε καλυτέρα ,γιατί τα συμφέροντα είναι πολλά και τα λεφτά ακόμα περισσότερα ,οπότε θα ψάξουν να βρουν τρόπο να τον σταματήσουν με ηθικό η ανήθικο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με τον κ. Γιομπαζολιά. Κάτι πρέπει ν' αλλάξει στην λειτουργία αυτής της χώρας. Και πρώτα απ΄ολα στα κόμματα. Πρέπει να πάψουν να είναι οργανώσεις βολέματος και εξυπηρέτησης διαφόρων συμφερόντων. Πρέπει στα κόμματα και στη Βουλή να συμμετέχουν πολίτες με εμπειρία επαγγελματική, που έχουν βιώσει τις δυσλειτουργίες της κοινωνίες μας μεταξύ των άλλων και μέσα από την επαγγελματκή τους ενασχόληση. Δεν χρειαζόμαστε πολιτικούς που ίσως κάποτε εργάσθηκαν, αλλά κατήντησαν άνθρωποι του "θερμοκηπίου", που ζουν αποκομμένοι από την κοινωνία.
    Και πέρα από τα κόμματα, χρειαζόμαστε ενεργούς πολίτες που θα δραστηριοποιούνται π.χ. μέσα από κινήσεις πολιτών.

    enepol.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργος Παναγιωτακόπουλος (συγκεντρωσιάρχης του σιδερένιου) στο άρθρο του «Σκέψεις για την επικαιρότητα και τη λειτουργία του κόμματος» υποστηρίζει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ρεύμα νίκης στην κοινή γνώμη, δεν έχει πείσει ότι έχει συγκεκριμένο πολιτικό πρόγραμμα, δεν έχει εγκαταλείψει τον κυβερνητισμό του παρελθόντος και τα στελέχη του, στην πλειονότητά τους, συνωστίζονται και δουλεύουν για να έχουν απολαβές από την επικείμενη κατάκτηση της εξουσίας.


    "Αυτήν την περίοδο που φαίνεται το Κίνημά μας να ανακάμπτει, μοιάζει σαν μπουκωμένο όχημα. Δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός και καμία μέριμνα. Το κόμμα δεν λειτουργεί. Κατ’ ουσίαν είναι ανύπαρκτο και δεν ανταποκρίνεται ουδόλως στη στοιχειώδη λειτουργία ενός δημοκρατικού και σοσιαλιστικού κόμματος».

    Κάνει λόγο για «εκφυλισμένες συγκεντρώσεις και στελέχη που κουράζουν με τον ξύλινο λόγο τους».



    ΠΙΠΑ-ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ



    ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΤΣΙ-ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο αυστηροί με το ΠΑΣΟΚ και τόσο απαιτητικοί. Έτσι θα πρέπει. Ενώ με την Ν.Δ. όλα μπάχαλο γιατί έτσι θα πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ Δεξιοί στα σχόλια τους εξακολουθούν να είναι χυδαίοι. Γιατί έτσι πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που κατάντησε το Πασοκ να μιλάει και ο Παναγιωτακόπουλος για ξύλινο λόγο.
    Μάκη το σύστημα δεν θέλει διορθωτικές κινήσεις αλλά ριζικές αλλαγές.Συντεχνίες και κορπορατισμό αποπνέουν οι προτάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οψέποτε(? σύ γράφεις),
    μήπως πρέπει νά διαλοστείλουμε
    καί κάποιους δημοσιογράφους πού
    πήραν πτυχείο (έν υπνώσει)
    α.βλητικής
    β.ανατομίας
    γ.κοσμοθεωρίας
    δ.εγκληματολογίας
    ε.συγκοινωνιολογίας
    στ.μετεωρολογίας
    ζ.οικονομίας
    θ.άμυνας
    ι.ναυτιλίας
    κ.λογοτεχνίας
    λ.πυρόσβεσης
    μ.δικηγορίας
    ν.διπλωματίας
    ξ.ιατρικής
    ο.αρχιτεκτονικής
    π.εξαθλίωσης
    ρ.θρησκοληψίας
    σ.τυμβορυχίας
    τ.σεισμολογίας
    υ.υδατολογίας
    φ.διατροφολογίας
    χ.κοσμετολογίας
    ψ.διαίτης
    ω.αθλητισμού.
    Άντε μαζευτείτε παντογνώστες μέ τήν
    συσσωρευμένη(εσύ γράφεις) γνώση επί
    παντός επιστητού.
    Αναστάσης.(καί 10 ξυραφάκια δώρο γιά πάρτη σου).
    Ακροτελεύτιο(εσύ τό έγραψες)τί πίνεις
    ρέ νά παραγγείλω κι΄εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάκη Γιοπαζολιά, εάν ονειρεύεσαι πάλι να έλθουν οι πρασινοφρουροί στην κυβέρνηση σου συνιστώ να αλλάξεις μαξιλάρι.
    Γέρασες και τα λιγοστά εγκεφαλικά σου κύτταρα δεν μπορούν να καταλάβουν ότι το πρόβλημα με το κόμμα σου δεν είναι μόνο η καθεστωτική νοοτροπία των στελεχών του.
    Με μεγάλη διαφορά, το πρόβλημά σας είναι η κουλτούρα των ψεύτικων οραμάτων και ουτοπιών που βρίσκεται στο DNA σας.
    Και ο χαζούλης που διάλεξαν οι αμερικάνοι για αρχηγό σας είναι γεμάτος από αυτού του είδους το DNA.
    Γιαυτό σου λέω, άσε τα ψευτο-οράματα, οι ιθαγενείς ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΝΕ πιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σας φίλοι μου του Press-gr,

    Γειά σου παμμέγιστε Καψαμπέλη, είσαι και ο πρώτος. Μη σταματάς αυτό που κάνεις, έχω προβληματικό συκώτι και βοηθάς πολύ, μα την Παναγία.

    Με τις μαλακίες που γράφεις και λές καθημερινά, γελάω όχι μόνο εγώ αλλά και όλη η Ελλάδα!

    (Αληθεύει ότι είσαι ακόμη πιστός στη μόνη που λάτρεψες αληθινά στη ζωή σου, τη δεξιά σου χούφτα; )

    Παλιά είχαμε τον Κακανουνάκη, πήρες όμως τη σκυτάλη και οδεύεις ακάθεκτος για καινούργια ρεκόρ γραφικότητας (άν και τώρα τελευταία προσπαθεί φιλότιμα και ο Παπαγιάννης, δε λέω).

    Γειά σου και σένα Μάκη Γιομπαζολιά, μεγάλε δάσκαλε.

    Επί δεκαετίες έχεις γεμίσει με μίσος και χολή τη ζωή σου και είπες τώρα να τα μεταδώσεις και στη νέα γενιά!

    Συνέχισε, μη μας κόψεις τη διασκέδαση, έχει πολύ πλάκα όταν σε βλέπω τόσο ζορισμένο εναντίον της Ν.Δ.

    Μόνο πρόσεχε λίγο την πίεση γιατί θέλει προσοχή στην ηλικία σου. Μη συμβεί και τίποτε και χάσουμε τη διασκέδαση.

    By the way, που έλεγε και μια γλυκιά Κερκυραίικη ψυχή, μένει αλήθεια και κανα ψιλούλι για την ομάδα από το Μπόμπολα, ή μεροδούλι - μεροφάι;

    Πρέπει πάντως να το παραδεχθείς :
    Είναι μεγάλη κατάντια να βολοδέρνεις σαν ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ από δώ και από κεί στην ηλικία σου.
    Τουλάχιστον οι γύρω σου αυτό λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ κύριοι Μπόμπολα, Κοντομηνά, Λαμπράκη, Αλαφούζο και Κουρή.

    Δεν θέλουμε να μας λέτε τί να σκεπτόμαστε, μπορούμε και μόνοι μας.

    Έχουμε την ελευθερία της μπλογκόσφαιρας και έτσι σπάσαμε το φασισμό σας.

    Δεν θέλουμε ΤΟ MEGA σας, δεν θέλουμε τον ALPHA σας, δεν θέλουμε τον ΑNT-1 σας, δεν θέλουμε τον ΣKAI σας, δεν θέλουμε το Alter σας.

    Δεν θέλουμε το Έθνος σας, ούτε την Ελευθεροτυπία σας, δεν θέλουμε τα Νέα σας, δεν θέλουμε το Βήμα σας, δεν θέλουμε την Καθημερινή σας, δεν θέλουμε το Πρώτο Ψέμμα σας, ούτε την Αυριανή σας.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ DVD ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΣΑΣ.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    Η Ελλάδα είναι χώρα της Ευρώπης και κοιτάει τα δικά της συμφέροντα, εάν δεν σας αρέσει να πάρετε του υπαλλήλους σας και να φύγετε όλοι από εδώ.

    Ακούς Γιωργάκη, ακούς Ντορούλα;

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ Η ΤΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 5.000 ΧΡΟΝΩΝ.

    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ, ΜΕ ΜΑΙΜΟΥ ΗΓΕΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Εάν δεν ακούσατε ακόμα, κακό του κεφαλιού σας.

    Ανοχή τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα να ξέρω τί σκέπτεται αυτό το κορίτσι η mother.

    H Margaret Chad, ντε.

    Έχοντας ζήσει τόσο χρόνια δίπλα στον Αντρέα αναρωτιέμαι τί να σκέπτεται για τον κανακάρη.

    Τι πήγε λάθος;

    Τον έτρεφε υγιεινά.
    Τον έντυνε καλά.
    Τον πήγε στα πιό ακριβά σχολεία.
    Τον έστειλε στην Αμερική.
    Τον έστειλε στη Σουηδία.
    Τόσα χρόνια πρωθυπουργός ο μπαμπάς τούκανε συνεχώς φροντιστήριο.
    Τόν κάνανε και υπουργό για καμιά δεκαριά χρόνια μπάς και αποκτήσει πρακτική εμπειρία.

    Και τί καταφέραμε μετά από 57 χρόνια;

    Ένα τούβλο με τσιγγελωτό μουστάκι.

    Φτωχή κυρία Chad.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;

    1. Τον κρύβουν όσο μπορούν, για να μη φαίνονται οι μπαρούφες που πετάει
    2. Όταν τον δείχνουν, είναι πάντοτε σε «στημένα» και ειδικά «επιλεγμένα πλάνα»-ωραίο απαλό φόντο
    3. Κάνει καθημερινό φροντιστήριο να μιλάει αργά, γιατί έτσι νομίζουν ότι φαίνεται πιο σοβαρός
    4. Ανταυτού, βγάζουν καθημερινά τον Παπακωνσταντίνου που μπορεί να μιλήσει Ελληνικά
    5. Τον στέλνουν σε μακρινά ταξίδια, ντεμέκ για να δείξουν ότι έχει ειδικό βάρος στο εξωτερικό

    Άχ βρε Τζώρτζ, νούμερο για τις επιθεωρήσεις το χειμώνα έχεις γίνει.

    (Εντύπωση πάντως μου κάνουν οι αμερικάνοι, αυτοί συνήθως δεν ποντάρουν σε κουτσά άλογα.
    Θα μού πείς η CIA και η NSA δεν είναι πιά αυτή που ήταν κάποτε.
    Νόμιζαν πχ. ότι μπλόφαρε ο Καραμανλής για τα Σκόπια, και μετά γελάγανε και τα κουνουπίδια στο Βουκουρέστι με τη σφαλιάρα που έφαγε ο πλανητάρχης τους από το Σερραίο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κ. ΜΑΚΗ ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ(ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ) ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ(ΒΟΥΛΗΣ).
    ΟΥΔΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΗ ΤΑΞΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
    ΘΗΤΕΙΕΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΣΕΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΙ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
    Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΛΠ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ
    Ο ΟΜΦΑΛΙΟΣ ΛΩΡΟΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ- ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ.
    Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΜΕΓΟΛΟΝΤΑΒΑΤΖΩΝ ΣΤΙΣ ΚΥΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
    Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΩ ΕΚΛΟΓΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.
    ΘΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΕΛΕΩ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΔΡΑΣ.
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΕΝΑΣ ΠΑΛΑΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο/Η stelios είπε...
    ΟΙ Δεξιοί στα σχόλια τους εξακολουθούν να είναι χυδαίοι. Γιατί έτσι πρέπει.

    25 Δεκέμβριος 2008 6:42 μμ


    Οι/ο δεξιοί/δεξιός που γράφουν/γράφει είναι όλοι ανώνυμοι και βάζουν τα ίδια απαρχαιωμένα κατεβατά εδώ και 4 μήνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ...

    ΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑΠΟΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ...

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. RE GIAMPAZOLIA NA KOPSEI KAI TO KATOYRIMA ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κ. ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ Η ΕΙΣΤΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ
    ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΟΥ Κ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η
    ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
    ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΕΝΑ ΜΑΚΡΟΣΥΡΤΟ
    ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ
    ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΛΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ"
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ
    ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ.ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ Κ.
    Μ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΕΜΕΣΙΣ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.
    ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ
    ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ
    ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ
    ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΣΤΟΝ
    ΤΖΕΜ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ
    ΣΤΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ΓΙΑ
    ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ,ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΡΟΝΤΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟ
    ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΣΑΑΚΑΣΒΙΛΙ ΟΠΟΥ
    ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΚΑΙ Ο ΡΟΝΤΟΣ,[ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΥΠΕΞ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΟΠΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ
    ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ
    ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΨΗΦΙΣΑΝ
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΕΙ
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ. Η ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΙ
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΤΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟΥΣ. ΤΟ ΚΑΝΕΙ . ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ
    ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 2.5 ΕΚ.
    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ .
    ΕΙΧΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ
    ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ . ΔΕΝ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΥΣ
    ΤΟΥΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ
    ΣΥΛΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΗΡΑ ΤΟΥ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΕΙ
    ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΣΟ ΒΑΛΑΝΕ
    ΤΗΝ ΚΤΠΡΟ ΣΤΗΝ Ε.Ε.
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ Ο ΑΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ
    ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΦΕΡΧΟΙΓΚΕΝ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΤΟ
    ΟΧΙ Ο Τ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΑΝΑΝ
    ΤΙΣ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
    ΤΗ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗ ΡΕΠΟΥΣΗ Κ.ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ?
    ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΕΙ
    ΤΗ ΛΕΞΗ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΡΓΙΑ.
    ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕ ΤΙ
    ΦΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΠΡΩΤΟΝ ΝΑ ΕΞΟΡΙΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ
    ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ.
    ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ
    ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ
    ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ.
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ
    ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ
    ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥΣ
    ΠΕΡΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΣΑΝ
    ΘΕΣΦΑΤΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΩΝ
    ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
    ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
    ΣΤΗ Β. ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ
    ΜΟΥΓΚΑ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ???
    ΑΝ ΘΕΣ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ
    ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ
    ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ.
    ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
    ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΩΚΡΑΤΙΚΗ
    ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ
    ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΙΖΕΣΘΑΙ[ ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ] ΤΟΤΕ
    ΒΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ.
    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ
    ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.
    ΕΔΩ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ
    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΩΝ
    ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗΛΗ
    ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ
    ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.
    ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ
    ΣΕ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.
    Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ
    ΖΥΡΙΧΗ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ
    ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ
    ΤΩΝ ΕΛΒΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ
    ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΞΕ.
    ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ
    ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ.
    ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με Φώφη, Πατουλίδου, Λιάγκα, Καιλή, Αποστολάκη και παρόμοια φρούτα το ΠΑΣΟΚ θα μείνει στην αντιπολίτευση για πάντα. Τουλάχιστον βάλτε καμιά Μενεγάκη μπας και πάρετε καμια ψήφο.... Α ξέχασα τη μεγάλη στοχάστρια της Ευρωβουλής την Ματσούκα! Μη χέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΑΚΗ ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑ
    ΖΟΥΜΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

    Η ΔΕΞΙΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΣΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΝΤΑΣ ΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ.
    ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΕ OF SHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
    28 ΔΙΣ € ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.
    Τα τελευταία δραματικά γεγονότα είναι με μαθηματική ακρίβεια απότοκος εγχωρίων νοσηρών εγκεφάλων για την αποτροπή ολικής κατάρρευσης της ΝΔ στο εκλογικό σώμα.
    Επιπλέον στοχεύουν στον ευνουχισμό του ΠΑΣΟΚ ως εναλλακτικής δύναμης φερέγγειας διακυβέρνησης του τόπου.
    Δημοσκοπικά όμως ο λαός δίδει μεγαλύτερο προβάδισμα στη δημοκρατική παράταξη σήμερα βλέποντας την παγίδα που στήνει το κατεστημένο του βατοπεδίου.
    Αρα Απρίλης Μαης κοντά το θέρος.
    Προβλέπω μέχρι τότε ότι η ΝΔ θα διατηρήσει το ένα τέταρτο του εκλογικού σώματος περίπου ενώ το ΠΑΣΟΚ θα ανέλθει στο 40% από 37,7 σήμερα.
    Ο τσίπρας θα πέσει στο 7% και το ΚΚΕ στο 6,8%, 5,9% ο λάος 3,6% οικολόγοι και 10% διεσπαρμένο δώθε κείθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το πόνημα του Γιομπαζολιά έχει υστεροβουλία.


    Αφού απέτυχε να εκλεγεί βουλευτής, είναι ο μόνος τρόπος, αφού εκλείψουν οι άλλοι να εκλεγεί αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @stelios 6.42: βγάλε τα πράσινα γυαλιά και κοίτα καλύτερα - αλλά δε μπορείς, δε σου επιτρέπει η πασοκική φανατίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οποιος το κανει αυτό θα βγει με 70% τουλαχιστον!!! Οποιος και να το κανει. Προσυπογράφω σε ολα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α ΡΕ ΔΕΞΙΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΕΝΝΕΣ.ΑΦΟΥ ΑΦΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΑΣ ΜΗΛΑΩ ΖΩΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μάκη,
    Αυτά που γράφεις και λογικά ακούγονται και ακραία , αφού όλοι μας ξέρουμε ότι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κίνητρο αυτών που ασχολούνται με την πολιτική είναι η κονόμα και τίποτα άλλο. Κάποιοι αφού χορτάσουν λεφτά , αρχίζουν και το φιλοσοφούν , είναι υπεράνω , για το καλό του τόπου , δήθεν.

    Το μεγάλο πρόβλημα της Ελληνικής πολιτικής σκηνής που γεννά όλα τα παρατράγουδα που κυρίως σχετίζονται με την διαφθορά και λόγω αυτής την κατασπατάληση των λίγων πόρων είναι η έλλειψη κανόνων , ελεγκτικών μηχανισμών , δικαιοσύνης τελικά.

    Δεν βολεύει κανέναν να αλλάξουν τα πράγματα , από τον Πρωθυπουργό μέχρι τον τελευταίο υπαλληλάκο του δημοσίου που βγάζει ακόμα δύο μισθούς από τα μπαξίσια για ασήμαντα θέματα (να βγάλει γρήγορα μια βεβαίωση , να εκδώσει μια άδεια οικοδομής , να υπογράψει μια άδεια λειτουργίας ενός καταστήματος).

    Θα μπορούσε κάποιος να σφίξει λίγο τα πράγματα αλλά είναι βέβαιο ότι δεν θα επανεκλεγεί και πάλι στα ίδια.

    Όσο για τον Γιώργο αυτός έχει σημαντικές ελλείψεις που αφού δεν τις κάλυψε μέχρι τώρα μην περιμένεις τίποτα οριστικά. Ίσως ο Παπακωνσταντίνου θα μπορούσε να δώσει άλλον αέρα (διακρίνω σοβαρότητα και οξυδέρκεια) αλλά με ποιούς συνεργάτες και Υπουργούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΤΕΙ ΕΚΤΑΚΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΧΕΙ ΔΥΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ. ΚΑΡΑΤΑΜΕΝΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.

    ΚΛΕΒΟΥΝ, ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ, ΡΗΜΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ, ΓΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ..

    ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 2 ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΗΤΤΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ (ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ!-ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΑΥΤΟ), ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΞΑΝΑΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ!! ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    Η ΕΤΟΙΜΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΛΕΨΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΙΔΙΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ (ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΚΛΕΦΤΕΣ), ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΚΙΟΛΑΣ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΞΕΝΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ! ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟ IQ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΕΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ).

    ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ, ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΚΤΛ.. ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΤΟ ΠΗΡΟΥΝΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΑΛΙΑΡΑ ΚΑΙ ΓΛΥΦΟΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΑΝΕ.


    ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
    1)ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ??
    2)ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΣΣΥΛΗΠΤΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΕΙ?? (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ Η "ΒΟΛΕΜΑ" ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΤΟΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ase re file me tis epistoles xekarfwmata. afou eisai apo aftous pu perigrafeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. O RE KOMPLEX I DEKSIOI ME TO PASOK OUTE NA KUVERNOUSAME AKOMA...ALLA KATALAVENO 20 XRONIA POUTSA PESANE VARIA AKOMH NA TIN XONEPSOUN...ANTE KAI ALLA 20 POU THA AKOLOUTHISOUN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ?ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΩΝ ΕΛΥΝΕ ΚΑΙ ΕΔΕΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΝ ΧΑΤΖΑΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΤΟΝ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΤΟΝ ΧΟΥΦΤΕΡΜΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ιστορική ενημέρωση
    Όλων των οπαδών της Δεξιάς του Κυρίου .
    (copy paste από ΒΗΜΑ Κυριακής 03.Αυγ.2008 )
    *********************************************************************************

    Για όσους εξ ημών το όνομα «Καραμανλής» προκαλεί ένα ευχάριστο, αναζωογονητικό ρίγος εθνικής υπερηφανείας, η περασμένη Τρίτη 29 Ιουλίου ήταν μια ξεχωριστή ημέρα!

    Διότι στις 29 Ιουλίου του μακρινού 1711 ο Αχμέντ Καραμανλί Πασάς (Qaramanli ή al-Qaramanli), γενίτσαρος τουρκικής ή αλβανικής καταγωγής, έθεσε υπό την κυριαρχία του το βιλαέτι της Τρίπολης στη σημερινή Λιβύη. Η επιρροή του γρήγορα εξαπλώθηκε και στα άλλα δύο γειτονικά βιλαέτια και η δυναστεία που εγκατέστησε κυβέρνησε την περιοχή, η οποία σχεδόν ταυτίζεται με εκείνη της σημερινής Λιβύης, ως το 1835.

    Θεωρείται πρόδρομος της ανεξαρτησίας της Λιβύης. Μολονότι η χρήση της έννοιας του έθνους εν προκειμένω δεν είναι ακριβής, δεν μπορώ να μην πω (με καραμανλικούς όρους...) ότι ο Αχμέντ Καραμανλί ήταν ο «εθνάρχης» της Λιβύης.

    Από αυτό το σημείο της ιστορίας όμως και πέρα τα πράγματα περιπλέκονται και οι παραλληλισμοί με τα δικά μας γίνονται πιο σύνθετοι. Διότι η εξέλιξη του Αχμέντ Καραμανλί είναι, βεβαίως, ο σημερινός Γκαντάφης ! (Γεγονός που ενέχει κάποια ειρωνεία, καθ΄ όσον ο Γκαντάφης ήταν φίλος του Ανδρέα Παπανδρέου, καλύτερος μαθητής του οποίου υπήρξε ο δικός μας Κώστας Καραμανλής...)

    Ο Αχμέντ Καραμανλί ήταν (καταφεύγω πάλι σε όρους του σύγχρονου καραμανλισμού...) ένας τοπικός «νταβατζής» της εποχής. Με τον στόλο των πειρατικών του εκβίαζε τα κράτη και αποσπούσε μεγάλα ποσά για να μην επιτίθεται με τους κουρσάρους του εναντίον των εμπορικών πλοίων τους. Οπως και ο λα-τρε-μέ-νος Μοάμαρ (ο Γκαντάφης), η δυναστεία των Καραμανλιδών της Λιβύης, διά του ηρωικού Γιουσούφ Καραμανλί (που μάλλον ήθελε να αποδείξει ότι δεν είναι «γιουσουφάκι»), κήρυξε τον πόλεμο εναντίον των ΗΠΑ το 1801, όταν ο μέγας Τόμας Τζέφερσον, ως πρόεδρος των ΗΠΑ, αρνήθηκε να πληρώσει φόρο τιμής 225.000 δολαρίων της εποχής στον Γιουσούφ. Το αμερικανικό ναυτικό απέκλεισε την Τρίπολη και, παρά κάποιες αρχικές επιτυχίες των κουρσάρων, ο Γιουσούφ συνθηκολόγησε το 1805.

    (Εννοείται, βεβαίως, ότι το 2011, οπότε συμπληρώνουμε 300 χρόνια από την ανάρρηση του γενάρχη Αχμέντ Καραμανλί, θα το κάψουμε!..)

    Εδώ πρέπει να πω «μπράβο»; Μάλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν νομίζετε ότι μόνον οι ξεφωνημένοι Πασόκοι αποτελούν κίνδυνο είστε γελασμένος.
    Υπάρχουν αρπακτικά που περιμένουν με ανοιχτό το στόμα και γιαταγάνια στο χέρι, σε συνδικαλιστικούς φορείς και εργασιακούς χώρους, για να πάρουνε το αίμα τους πίσω, όπως λένε.
    Υπάρχουν αρπακτικά σε επιμελητήρια, αυτούς που λέτε επαγγελματικούς χώρους κλπ, που οι ξεφωνημένοι υπουργοί ωχριούν μπροστά τους.

    Τί μας λέτε λοιπόν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. GIA MHN KSEXNIOMASTE

    1945
    GEORGIOS PAPANDREOU (PAPOUS)
    1955
    KARAMANLHS (THEIOS)
    1965
    PAPANDREOU PAPOUS
    1975 KARAMALNHS (THEIOS)
    1985
    PAPANDREOU ANDREAS
    1995
    PAPANDREOU ANDREAS
    2005
    KARAMANLHS (ANHPSIOS)
    2015
    PAPANDREOU GEORGIOS O VITA
    2025
    KARAMANLHS O GIOS TOU ANIPSIOU
    2035
    PAPANDREOU GIOS TOU GIORGAKH
    2045
    KARAMANLHS GIOS TOU KOSTAKH
    2055 PAPANDREOU GIOS TOU GIORGAKH

    .......KAI EPETAI SYNEXEIA.

    OLOUS AFTOUS TOUS PAPANDREHDES KAI KARAMANLHDES POIOS TOUS VGAZEI STHN EKSOUSIA??
    O ILITHIOS AMORFOTOS ELEEINOS RAGIAS

    KALA NA PATHOUME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μακης, Μακης, ....
    γιομπο//;/ γιομπααζιουλιαασ
    oh my God! What a fucking name!
    οπως και να λεγεσαι
    δεν σε ξερω
    ποιος εισαι; Γιατι να τους διωξω;
    ...»»
    Θελεις να γινεις υπουργος και γι' αυτο μου τα γραφεις;
    βρε βρε βρε///
    Στειλε μου μιοα βεβαιωση Ψυχιατρου
    ότι εχεις σωας τας φρενας
    και ενα αντιγραΦΟ ΤΟΥ IQ σου
    και ιοσως σου τηλεφωνησω,
    οκ;
    good boy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!
    Οταν φυγουν μονοι τους οι παλιοι και ερθουν οι νεοι τοτε το Πασοκ θα σαρωσει!!
    Το Πασοκ χανει γιατι οσοι καναν λαθη τοσα χρονια δεν πανε μονοι σπιτι τους!!
    Ελεος ολα τα γεροντια θελουν παλι να ξανακυβερνησουν!!
    Σε ολα τα πραγματα υπαρχει ενα τελος...χρονος ιατρος παντων!!
    Νικος Μηλιωνη Πασοκ

    24 Δεκέμβριος 2008 8:08 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κ.Γιαμπαζολιά
    Πως γίνεται να λές στον Γ. Παπανδρέου ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ να τους αλλάξει όλους και ταυτόχρονα στην πρώτη παράγραφο της προτασης σου να γράφεις ότι όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές πρέπει να εκλέγονται(υποδεικνύονται) από την λαϊκή βάση;
    μήπως είναι λίγο αντιφατικά;
    Τα περισσότερα από όσα σκόρπια συγκρουόμενα γράφεις(πολλά ακούστηκαν πολλές φορές τα τελευταία σαράντα χρόνια) αφορούν νομίζω το πολιτικό μας σύστημα ολόκληρο και όχι ένα μόνο κόμμα, κι αν είναι έτσι, πως θα μπορούσε να ζητάς να τα υλοποιήσει σήμερα ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης;Μεγάλα λόγια φίλε προς εντυπωσιασμό ή για καταλογισμό ευθύνης σ'αυτόν που δεν τους άλλαξε όλους.Ποιοί είναι "οι όλοι"ποιός τους έστειλε στη βουλή ή στα κομματικά πόστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επίσης κανένας αμερικανός υπήκοος να μη γίνεται υπουργός ή πρωθυπουργός.
    Συμφωνείτε κ. Γιαμπαζολιά;
    Δυστυχώς έχουμε έναν που θέλει να γίνει πρωθυπουργός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το έλεγε ο Καρατζαφέρης απο το σταθμό του απο το 1980.Τότε που εσείς ήσασταν πρασινοφρουρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γιομπαζολιά είσαι μανούλια στα "κλειστά χαρτιά", αφού ως αβανταδόρος που είσαι απο τη δεκαετία του ογδόντα,σε ξέρουμε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. SYMFONO KAI PROTEINO OTI TO PASOK STHS EPOMENES EKLOGES PREPEI NA BGALEI MYNHMA PROS TON LAON YPOGRAFENSTAS APO OLOUS TOUS YPOPSIFEIOUS ME THN ENTOLH TERMA STA PELATIAKA SYMFERONTA APO TORA KAI STO EKSEIS YSXOIOUN TA SYNOLIKA(JA OLOUS)
    KATA POSON OMOS MPOREI O GIORGOS NA TO EFARMOSEI ME TA PALIA BOLEMENA STELEXH TOU PASOK POU ADHNATHSE NA APOMAGRHNEI ME THN LEGOMENH ALA ANYPARTH ANANEOSH TOU.
    GIORGO EISAI THYMA THS POLITIKHS SOU
    PES MAS KATHARA THA YPARXOUN PELATES EKSO APO TO GRAFEIO KATHE BOULEYTH TOU PASOK STHS ERXOMENES EKLOGES
    NAI GIORGO H
    OXH
    PESTO OMOS KATHARA
    ZHTO H DIAFTHORA!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τι γινεται καψαμπελη πειραζει που
    εγραψα για το γιωργο την οικογενεια
    που δεν μας γουσταρει οτι ειναι το φερεφωνο των υπερατλαντικων μας"φιλων" του σχεδιου ανναν την
    αθλιοτητα του να παραστει στην κηδεια
    του τασσου παπαδοπουλο σαν τους
    μαφιοζους που μετα τον φονο συλλυπουνται τη χηρα και τα ορφανα
    για την χρηματοδοτηση των
    ανθελληνικων ΜΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ
    ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ
    ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΜΠΑΖΟΛΙΑΣ ΤΑΧΑ ΤΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ
    ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΓΝΩΜΗ?
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΣ
    ΕΙΝΑΙ.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΜΑΜΑ
    ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΤΟΣΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ.
    ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ
    ΧΑΜΠΑΡΙ.
    ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ
    ΟΥΔΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΕΛΟΙΑ ΔΕΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ

    ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ

    αντι να έχετε έναν πολιτισμένο διάλογο ΕΣΤΩ ΣΕ ΕΝΑ (και το τονίζω )

    ΕΣΤΩ ΣΕ ΕΝΑ !!!

    POST κάθεστε και γράφεται την ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ

    αν δεν το έχεται καταλάβει είστε στο ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ οι ΜΑΣΚΕΣ ΣΑΣ ΠΕΣΑΝΕ

    και αν δεν αλλάξετε στάση βλέπω πολύ ανηφόρα μπροστά σας ...

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ !!!

    υπάρχουν και τα νυχτερινά ΣΧΟΛΕΙΑ για όσους βγάλανε μόνον το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ...
    ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΑ της ΕΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !!!

    ( και δεν αναφέρομαι σε όλους τους ΔΕΞΙΟΥΣ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γιομπαζολιά πασοκορουφιάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πτωχέ Μάκη, ποιός αρχηγός ? Κουμάντο κάνει η κομματική συμμορία! Τό παιντί τό έχουν ... " αρχηγό" για το όνομα καί για τά μάτια του κόσμου, όπως καί οι άλλοι.! Αλλαγές, διαγραφές κτλ οφείλονται σε εσωκομματικές ίντριγκες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πραγματικά όπως λέει και ο stelios οι δεξιοί είναι σχεδόν πάντα χυδαίοι στα σχόλιά τους, δύσκολο να εξηγηθεί ... κρίμα ... δεν είναι καιρός για τέτοια.

    Το άρθρο το κου Γιομπαζολιά ενδιαφέρον και θετικό αλλά με πολλές υπεραπλουστεύσεις ... είδομεν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 2009 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ
    ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!
    Αυτα λέγαν οι γνησιοι εντιμοι πρσινοφρουροι του δρ Κουτσουκου στην Μηλιωνη εχθες!!
    Οταν φυγουν μονοι τους οι παλιοι και ερθουν οι νεοι τοτε το Πασοκ θα σαρωσει!!
    Το Πασοκ χανει γιατι οσοι καναν λαθη τοσα χρονια δεν πανε μονοι σπιτι τους!!
    Ελεος ολα τα γεροντια θελουν παλι να ξανακυβερνησουν!!
    Σε ολα τα πραγματα υπαρχει ενα τελος...χρονος ιατρος παντων!!
    Νικος Μηλιωνη Πασοκ

    24 Δεκέμβριος 2008 8:08 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Α ΡΕ ΔΕΞΙΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ ΕΡΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΕΝΝΕΣ.ΑΦΟΥ ΑΦΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΑΣ ΜΗΛΑΩ ΖΩΑ
    ___________________________________

    κλασικο παραδειγμα ανθρωπου που ψηφιζει πασοκ...

    απο την λαχταρα του να φαει και παλι μετα απο 5 χρονια, εχει χεσμενες και την αξιοπρεπεια και οτιδηποτε αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν ασχολούμαι με βρισιές, χυδαιολογίες και μπουρδολογίες. Θεωρώ τα σχετικά σχόλια ανάξια λόγου. Απαντώ και συζητώ, για απόψεις φίλων, ακόμη και διαμετρικά αντίθετες από τις δικές μου. Επίσης δίνω στοιχεία, για να διαλυθούν συγχύσεις. Και να συζητάμε πολιτισμένα, συγκεκριμένα και μακάρι επώνυμα. Λοιπόν :

    * Στον 6.42 της 25-12-08 : Ναι φίλε Stelio, να είμαστε απαιτητικοί. Και από τον πολιτικό μας χώρο και από τον εαυτό μας. Και αυστηροί όπου κρίνουμε ότι πρέπει. Κρινόμαστε όλοι άλλωστε.

    * Στον 6.47 της 25-12-08 : Συμφωνώ. Όχι στον συντεχνιασμό και τον κορπορατισμό. Να βρούμε τρόπους να μη γίνει έτσι. Αλλά γιατί να μας ενοχλούν τα ενδεχόμενα κακά, που μπορούμε να προλάβουμε και όχι το δεδομένο κακό του "αιώνιου βουλευτή" και του επαγγελματία πολιτικού, που νομίζω ότι πρέπει να εξαλείψουμε?

    * Στον 6.54 της 25-12-08 : Συμφωνώ. Οι δημοσιογράφοι ούτε είμαστε ούτε πρέπει να συμπεριφερόμαστε ως παντογνώστες. Τιμώ όσους δεν διαπράττουν το σφάλμα. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ξυραφάκια δεν χρειάζομαι. Και ευχαρίστως κερνάω ότι ποτό προτιμάς. Γιορτές έχουμε..!

    * Στον 6.58 της 25-12-08 : Υπάρχουν "φρουροί" όλων των χρωμάτων, δεν είναι κακό. Άλλοι τιμούν με ανιδιοτελή προσφορά και άλλοι εξευτελίζουν με ρεμούλες τον όρο. Τα οράματα και οι ουτοπίες είναι απαραίτητα, για να έχουμε υψηλούς στόχους. Δεν συμφωνώ με την άποψή σου, για τον "χαζούλη που έβαλαν οι Αμερικανοί". Η πραγματικότητα θα δείξει, ποιός από τους δυό μας έχει δίκιο.

    * Στον 7.01 της 25-12-08 : Πού είδες μίσος και χολή στις απόψεις μου? Δεν έχω κανένα ζόρι με τη ΝΔ, στον χώρο της οποίας έχω αρκετούς φίλους αλλά διαφωνούμε πολιτικά. "Ψιλούλια" δεν χρειάσθηκα και δεν πήρα ποτέ. Ούτε από τον Μπόμπολα ούτε από κανέναν άλλο εκδότη, πέραν του προβλεπόμενου από τις συλλογικές συμβάσεις μισθού. "Κακομοίρης" είναι αυτός που λέει τα πράγματα με το όνομά τους και κυρίως με το όνομά του ή αυτός που μπουρδολογεί κρυπτόμενος στην βολική ανωνυμία της "τζάμπα μαγκιάς"?

    * Στον 7.18 της 25-12-08 : Συμφωνούμε σε πολλά. Εγώ νομίζω, ότι το όριο θητειών θα ανανεώνει τη Βουλή και θα μειώνει την διαπλοκή.

    * Στον 7.50 της 25-12-08 : Ενδιαφέρουσες απόψεις, με σύν και πλην. Πρόσφορο πεδίο εφαρμογής βλέπω μάλλον την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για το προσεχές μέλλον. Γιατί όχι?

    * Στον 8.02 της 25-12-08 : Τόσο μίσος? Τόση μισαλλοδοξία? Διαφορετικά θα έβρισκα και ενδιαφέροντα στοιχεία στο σχόλιό σου.

    * Στον 8.05 της 25-12-08 : Μακάρι να πέσεις μέσα στις προβλέψεις σου. Αλλά, εκτός από το να έλθει πάλι το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, θα ήθελα να πάρει και πρωτοβουλίες διόρθωσης των κακώς κειμένων στο πολιτικό μας σύστημα συνολικά.

    * Στον 8.25 της 25-12-08 : Ρηχή διαπίστωση. Αυτό κατάλαβες? Ας αλλάξει το σύστημα και ας μη με αφορά προσωπικά καμμιά υποψηφιότητα.

    * Στον 9.03 της 25-12-08 : Πολύ απαισιόδοξο σε βρίσκω. Δεν χάνουμε τίποτε, να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Και όσο πιο πολλοί, τόσο πιο δυνατή και ίσως αποτελεσματική η προσπάθεια.

    * Στον 9.05 της 25-12-08 : Και η μισαλλοδοξία μπορεί να έχει όριο την απλή λογική.

    * Στον 9.17 της 25-12-08 : Στην πολιτική, μπορεί να είμαστε όλοι ίσοι από πλευράς δικαιωμάτων. Δεν είμαστε όμως όλοι ίδιοι.

    * Στον 9.32 της 25-12-08 : Ασφαλώς υπάρχουν πλείστα όσα ανώνυμα αρπακτικά. Αυτοί όμως που έχουν τις επώνυμες θέσεις ευθύνονται κυρίως, για όποιο πλιάτσικο γίνεται παρακάτω.

    * Στον 9.40 της 25-12-08 : Κάθε λογικός άνθρωπος της εποχής μας δεν μπορεί παρά να διαφωνεί με την οικογενειοκρατία στην πολιτική ζωή και τα πολιτικά τζάκια. Θα θυμίσω πάντως, ότι στο ΠΑΣΟΚ και με άψογες διαδικασίες βγήκε πρόεδρος και πρωθυπουργός ο Κ. Σημίτης. Διαφωνώ σε αρκετά με την πολιτική του. Αλλά εκπρόσωπος οικογενειοκρατίας δεν ήταν.

    * Στον 10.40 της 25-12-08 : Βεβαίως οι επισημάνσεις και προτάσεις μου αφορούν όλα τα κόμματα και ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Προτείνω να πάρει τέτοιες πρωτοβουλίες το ΠΑΣΟΚ, γιατί συμβαίνει να προηγείται δημοσκοπικά για την επόμενη Κυβέρνηση. Και γιατί είναι ο πολιτικός μου χώρος και θα ήθελα να πρωτοπορήσει.

    * Στον Thanasi Kontonasio : Φίλε σε ευχαριστώ που βρίσκεις ενδιαφέροντα και θετικά στην κύρια ανάρτησή μου. Βεβαίως και έχει υπεραπλουστεύσεις, πρωτόλειο είναι. Ελπίζω να τις διορθώσω κουβεντιάζοντας με καλόπιστους και προβληματισμένους φίλους, σαν και εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μάκη, το ΠΑΣΟΚ -το ξέρεις καλά- είναι πολυεπίπεδο κόμμα. Κίνημα, έπαψε να είναι εδώ και καιρό, άλλωστε τα γεγονότα μας προλαβαίνουν πλέον και σε κάποια σημεία φοβόμαστε να πούμε την αλήθεια.
    Το ΠΑΣΟΚ, έπαψε προ πολλού να είναι ανθρωποκεντρικό και με μικρές πιασάρικες ατάκες προσπαθεί να πείσει το Λαό.
    Το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου, λειτουργεί, σύμφωνα με τα κελεύσματα της Αγίας Οικογένειας και μερικών φίλων του, με Σταλινικές καταβολές. Αυτοί οι φίλοι, αυτοπροσδιορίζονται ως "Πράσινοι Ταλιμπάν" λόγω του ενδιαφέροντός τους για περιοχές όπως ο Λίβανος, το Πακιστάν, το Αφγανιστάν κτλ.
    Παλαιότερα, αυτοί οι "Ταλιμπάν", δρούσαν κάτω από τον μανδύα της "... Φιλίας" και σε συνεργασία και με "Αγίους", κάνανε μπίζνες στα Βαλκάνια. Ήταν προνομοιούχοι συνομιλητές του Μιλόσεβιτς, του Κάραζιτς, του Μλάντις της Πλάβσιτς. Τώρα γι αυτούς, όλοι αυτοί είναι εγκληματίες, τότε όμως, ως Χώρα, κινδυνεύαμε να εμπλακούμε σε μία περιπέτεια χωρίς τέλος, γιατί κάποιοι Σταλινίζοντες τύποι, θέλανε να ζήσουν τη δική τους "Επανάσταση".

    Φίλε Μάκη, το ξέρεις καλύτερα από μένα, στο ΠΑΣΟΚ, γεμίσαμε ανεπάγγελτους -του κόμματος- σωτήρες, με καταθέσεις, υψηλές επαφές, status. Ενάντια σε αυτούς τους τύπους, εξεγέρθηκαν οι έφηβοί μας και απλά τα ΜΑΤ ήταν ο αντ'αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φίλε 7.30 μ.μ. της 26-12-08, θα ήθελα να διαφωνήσω πλήρως μαζί σου. Αλλά δεν μπορώ. Δυστυχώς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *