GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τι ακριβώς θέλετε;

. Μισό λεπτό γιατί θα τρελαθώ…….Μπορεί κάποιος νέος η νέα εδώ μέσα να μου εξηγήσει γιατί φωνάζετε και τι ακριβώς θέλετε; Ποιο είναι το αίτημ...

.

Μισό λεπτό γιατί θα τρελαθώ…….Μπορεί κάποιος νέος η νέα εδώ μέσα να μου εξηγήσει γιατί φωνάζετε και τι ακριβώς θέλετε; Ποιο είναι το αίτημα σας ή τα αιτήματα σας; Γενικόλογα της μορφής «θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον», «θέλουμε να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα», κλπ δεν τα καταλαβαίνω. Το μέλλον σας εξαρτάται από εσάς, δεν θα σας το δώσει κανείς. Για να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας χρειάζεται σκληρή δουλειά, μυαλό και λογική. Καμιά κυβέρνηση δεν πρόκειται να σας φέρει το φαγητό στο πιάτο έτοιμο και μαγειρεμένο. Αν η ζωή σας είναι «άδεια» φταίτε εσείς και κανείς άλλος. Υπάρχουν τόσα και τόσα πράγματα να κάνετε και να ασχοληθείτε από το να κάθεστε με τις ώρες στις καφετέριες η στο Internet, chat, κλπ. για να «γεμίσετε» τη ζωή σας. Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ανάγκασε κανείς να σπουδάσετε (όσοι σπουδάζουν) και μετά να είστε άνεργοι πτυχιούχοι. Εκτός αν σας ανάγκασαν οι γονείς σας γιατί δεν μπορούσαν να βλέπουν τα παιδιά τους εργάτες, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κλπ. Αν φταίνε οι γονείς σας, χωρισμένοι ή όχι, αρρωστημένοι «καταναλωτές», χρεωμένοι με δάνεια, νεοέλληνες φιλόσοφοι του καναπέ, τότε χτυπάτε λάθος πόρτα. Απλώς μην επαναλαμβάνετε τα λάθη τους.

Αν δεν σας αρέσει η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, αλλάξτε την με την ψήφο σας. Το «σύστημα» δεν πρόκειται να αλλάξει μόνο του. Αν πάλι βλέπεται μπροστά σας ένα τοίχο και σας έχει πιάσει η απαισιοδοξία ότι τίποτα δεν πρόκειται να αλλάζει τότε έχετε ήδη γεράσει. Όλα αλλάζουν. Όχι όμως με βανδαλισμούς, μολότοφ, πυρκαγιές, καταλήψεις, και διαμαρτυρίες. Τα κλειστά σχολεία βλάπτουν πάνω απ’ όλα εσάς. Αν πάλι το σχολείο δεν σας γεμίζει γιατί οι καθηγητές είναι άσχετοι και δεν σας καταλαβαίνουν τότε θέλω να ξέρω γιατί αντιστέκεστε σε κάθε προσπάθεια αλλαγής αυτής της κατάστασης. Το «σύστημα» το αλλάζεις μόνο από μέσα. Αρκεί να μη μετατραπείτε και εσείς αργότερα σε καλοθρεμμένους δημόσιους υπαλλήλους, βουλευτές η συνδικαλιστές, μιζαδόρους, κλπ. Πάνω απ’ όλα να σεβαστείτε τον ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.

Αλλιώς θα έχετε να αντιμετωπίσετε τον θυμό των παιδιών σας. (Και για να προλάβω μερικούς θερμόαιμους ούτε φασίστας είμαι, ούτε καλοθρεμμένος μόνιμος υπάλληλος δημοσίου, μια χαρά ξύπνιος είμαι και δεν κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου (ξύπνα ρεεεεε δεν βλέπεις τι γίνεται?), ούτε έκλεψα, ούτε μίζες πήρα, ούτε πάτησα πάνω σε «πτώματα» για να ανέβω στη ζωή, δεν ντρέπομαι να δω το εαυτό μου στον καθρέπτη το πρωί και γενικά ότι απέκτησα μέχρι τώρα το δούλεψα και το διακαιόμουν).

Ένα πατέρας μια 18χρονης και ενός 16χρονου -Ένας πρώην φοιτητής της περιόδου 1970-1975 που η λέξη φοιτητικό κίνημα σήμαινε κάτι.

-------------------------

123 σχόλια

  1. ο κ. Βρεττός είπε ότι εάν δεν υπήρχαν όπλα δεν θα είχε σκοτωθεί ούτε ο Καλτεζάς, ούτε ο Γρηγορόπουλος. Δεν υπάρχει λόγος να κρατάνε όπλα στις συγκεντρώσεις οι αστυνομικοί, ούτε στις περιπολίες εκτίμησε ο βουλευτής.

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ , ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ? ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΚΟΠΟΙΕ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΧΩΣΩ ΦΥΛΑΚΗ
    ΡΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΪΝΙ ?


    SHKAT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΕΙΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΗΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΑΝ ΤΑ @@@@

    SHKAT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι 15άρης και θέλω
    1) να μην κουράζομαι
    2) να έχω χρήματα, κινητά και ακριβά ρούχα
    ... ουά-ουά (με συγχωρείτε συγκινήθηκα και μ' έπιασαν τα κλάματα)
    3) να μην ζορίζομαι στο σχολείο (κατά προτίμηση ιδιωτικό)
    4) να έχω καλούς καθηγητές στα ιδιαίτερα που χρυσοπληρώνει ο μπαμπάς
    5) να μπορώ να βρίζω και να πετώ μολότωφ όπου και όταν γουστάρω
    6) και φυσικά να μένω σε καλή περιοχή, πχ Π. Ψυχικό.

    Πολλά είναι; (ουά-ουά με παράπονο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαλλον εισαι απλώς ηλιθιος μαλάκας...μονο προσεχε μην κανεις κακο στα παιδια σου..αφου δεν καταλαβαινεις τιποτε κακομοιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ

    ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναρωτιέμαι πόσες εκλογές, πόσες ψεύτικες υποσχέσεις, πόσες λαμογιές ακόμα πρέπει να δεις για να καταλάβεις οτί αυτός ο μύθος περί αλλαγής της κοινωνίας μέσω εκλογών υπάρχει μόνο στο κεφάλι σου και στο κεφάλι ορισμένων, πολλών δυστυχώς, κυρίως συνομιλήκων σου που έχουν πράγματα να χάσουν σε μια πιθανή ανατροπή. Τουλάχιστον μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και παραδέξου ότι δεν επιθυμείς καμία αλλαγή. Πως είναι δυνατόν κάποιος που βλέπει την περίφημη κανονικότητα των δανείων, της εκμετάλλευσης, της καταστροφής του πλανήτη, της ανασφάλιστης εργασίας, του ξεπουλήματος των πάντων, της υποκρισίας, να συμβουλεύει την επιστροφή σε αυτή; Πρέπει να είναι ή εγκάθετος ή αφελέστατος. Ή τελικά να έχει πολλά να χάσει, όντας στη βολή του. Και επιτέλους μα επιτέλους σταματήστε επιτέλους να γυαλίζετε τα παράσημα που θεωρείτε ότι αποκτήσατε στο Πολυτεχνείο. Τα έχετε εξαργυρώσει όλα και με το παραπάνω. Και όσοι λέτε "εγώ δεν έκλεψα, εγώ δεν έγλυψα, εγώ δεν ξεπούλησα" αλλά παρόλαυτά υπερασπίζομαι την κανονικότητα που έφτιαξαν αυτοί που και έκλεψαν και έγλυψαν και ξεπούλησαν, τότε μάλλον στενοχωριέστε που δεν ήσασταν αρκετά γρήγοροι στη μοιρασιά. Αμάν πια με τους "αγωνιστές" του 73 που θεωρούν ότι ξεχρέωσαν την αγωνιστική τους υποχρέωση για όλη τους τη ζωή! Τι θέλετε, βραβείο; Για εσάς το κάνατε, γιατί ήσασταν καταπιεσμένοι. Και θα το ξανακάνατε τώρα αν είχατε λίγο τσίπα και ακόμα λιγότερες καταθέσεις. Αλλά τι να πεις; Ο φόβος κάνει παράξενα πράγματα στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρηκα πολυ.

    Αγαπητε μου κυριε και ο δικος μου πατερας, οτι απεκτησε τ' απεκτησε με τον ιδρωτα του.

    Και καταφερε ν' αγορασει κι ενα σπιτι.

    Εγω αντιθετα-36 χρονων σημερα-βλεπω οτι δεν προκειται να μπορεσω ποτε ν΄ αγορασω σπιτι. Εκτος αν θελω να παρω δανειο 200.000 ευρω και μετα 1-2 χρονια (ή και λιγοτερο) να με κυνηγαει η τραπεζα γιατι δεν θα εχω να πληρωσω την δοση των 1000-1200 ευρω.

    Αντιθετα βλεπω ανθρωπους που λογω της πολιτικης τους θεσης, μεσα σε λιγα χρονια να πλουτιζουν.

    Ν' αποκτουν βιλες στην Αττικη, βιλες-εξοχικα στην Παρο, κτλ,κτλ

    Κι ολα αυτα γιατι εξυπηρετουν διαφορα συμφεροντα(εκκλησιαστικα και αλλα) με το αζημιωτο.
    Κι ολα αυτα μενουν ατιμωρητα! Παροτι τα μαθαινουμε! Και ομως κανεις δεν ηξερε, κανεις δεν γνωριζε, κανεις δεν διαβαζε πριν υπογραψει.

    Βλεπω λοιπον μια χωρα που αντι να τιμωρει, επιβραβευει τη μιζα, τη διαπλοκη, την ασυδοσια.

    Και οι διαφοροι γονεις(σαν κι εσας, σαν και τους γονεις μου) συνεχιζουν να ψηφιζουν τα ιδια "κορακια" που τοσα χρονια τρωνε τις δικες μας "σαρκες".

    Πως ν' αντιδρασω, βλεποντας οτι οσο ιδρωτα και να ριξω, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναρωτιέμαι πόσες εκλογές, πόσες ψεύτικες υποσχέσεις, πόσες λαμογιές ακόμα πρέπει να δεις για να καταλάβεις οτί αυτός ο μύθος περί αλλαγής της κοινωνίας μέσω εκλογών υπάρχει μόνο στο κεφάλι σου και στο κεφάλι ορισμένων, πολλών δυστυχώς, κυρίως συνομιλήκων σου που έχουν πράγματα να χάσουν σε μια πιθανή ανατροπή. Τουλάχιστον μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και παραδέξου ότι δεν επιθυμείς καμία αλλαγή. Πως είναι δυνατόν κάποιος που βλέπει την περίφημη κανονικότητα των δανείων, της εκμετάλλευσης, της καταστροφής του πλανήτη, της ανασφάλιστης εργασίας, του ξεπουλήματος των πάντων, της υποκρισίας, να συμβουλεύει την επιστροφή σε αυτή; Πρέπει να είναι ή εγκάθετος ή αφελέστατος. Ή τελικά να έχει πολλά να χάσει, όντας στη βολή του. Και επιτέλους μα επιτέλους σταματήστε επιτέλους να γυαλίζετε τα παράσημα που θεωρείτε ότι αποκτήσατε στο Πολυτεχνείο. Τα έχετε εξαργυρώσει όλα και με το παραπάνω. Και όσοι λέτε "εγώ δεν έκλεψα, εγώ δεν έγλυψα, εγώ δεν ξεπούλησα" αλλά παρόλαυτά υπερασπίζομαι την κανονικότητα που έφτιαξαν αυτοί που και έκλεψαν και έγλυψαν και ξεπούλησαν, τότε μάλλον στενοχωριέστε που δεν ήσασταν αρκετά γρήγοροι στη μοιρασιά. Αμάν πια με τους "αγωνιστές" του 73 που θεωρούν ότι ξεχρέωσαν την αγωνιστική τους υποχρέωση για όλη τους τη ζωή! Τι θέλετε, βραβείο; Για εσάς το κάνατε, γιατί ήσασταν καταπιεσμένοι. Και θα το ξανακάνατε τώρα αν είχατε λίγο τσίπα και ακόμα λιγότερες καταθέσεις. Αλλά τι να πεις; Ο φόβος κάνει παράξενα πράγματα στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οτι κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου τον κοιμάσαι. Αλλά είσαι διπλά επικύνδινος γιατί είσαι σίγουρα βολεμένος με το κολοσύστημα που υπάρχει. Όταν εγώ είμαι εργαζόμενος, ιδιοτικός και αμοίβομαι με έναν Α μισθό και αντίστοιχος συνάδελφος στην Γαλλία αμοίβεται με σχεδόν διπλάσιο μισθό για την ίδια δουλειά τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Και αυτά τα παλικαράκια μπορούν να αλλάξουν κάποια πράγματα όπως έγινε και στο παρελθόν. Όχι σαν εσένα που ξεχνάς επιλεκτικά οτι θες.

    Υ.Γ. Θα υπέγραφα επώνυμα αλλά εφόσον δεν το έκανες εσύ δεν θα το κάνω και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα ένα λεπτό... γιατί θα τρελαθώ..

    Διάβασες τι έγραψες.

    Πόσο βολεμένη είσαι και φοβάσαι μη σου χαλάσουν το αραλίκι...

    Τον καθρέφτη που βλέπεσαι πόσο καιρό έχεις να τον καθαρίσεις από τα μυγοχέσματα για να δείς την καθαρή σου εικόνα.
    Δεν μπορεί να έχεις 2 παιδιά 18+16 χρονων και να μην έχεις δει τα προβλήματά τους. Μήπως δεν έχεις μιλήσει ποτέ μαζί τους? Μήπως δεν κέρδισες την εμπιστοσύνη τους για να σου πούν την αλήθεια τους?
    Ψάχτο έχεις πρόβλημα σοβαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ... πέστα Χρυσόστομε .... είναι οι αντάρτες / φοιτητές / μαθητές της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά ... είναι η γεννιά των γονιών που δεν έμαθε να λέει ΟΧΙ στα παιδιά τους ... που τα έχει κακομαθημένα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18 ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ.ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΘΑΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    ΣΑΛΤΑ ΓΑΜΗΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και γιατι δεν γραφεις το ονοματεπωνυμο σου και τη δουλεια που κανεις για να βεβαιωθουμε για το αξιοπιστο των οσων λες για το προσωπο σου αλα και των προτασεων σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑΙ

    Τα ίδια λέω στην κόρη μου 12


    Εξαιρετικό !!!


    Αναρωτιόμουνα πού πήγε η κοινή λογική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν θεωρώ σωστό να λέμε ότι οι καθηγητές ευθύνονται για την κακή κατάσταση της παιδείας. Καθηγητές υπάρχουν ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, όπως υπάρχουν και αστυνομικοί ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι κ.ο.κ.
    Οι πραγματικές ρίζες του προβλήματος όσον αφορά στην εκπαίδευση έχουν να κάνουν με την κακή οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος, την τοποθέτηση "ημετέρων" σε καίριες θέσεις (διευθυντών, προϊσταμένων, σχολικών συμβούλων), την ουσιαστική άρνηση των κυβερνήσεων στην άυξηση των δαπανών για την παιδεία, την έλλειψη διαρκούς εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, την προσκόλληση του συστήματος σε παιδαγωγικές του παρελθόντος κ.λ.π.
    Οι "μεταρρυθμίσεις" που ακούμε για την παιδεία ουδεμία σχέση έχουν με τα παραπάνω. Οι νέοι τα αντιλαμβάνονται όλα αυτά, πολύ καλύτερα από ότι εσείς, και για αυτό διαμαρτύρονται για τα χάλια της παιδείας χωρίς να στοχοποιούν τους εκπαιδευτικούς.
    Και δεν μπορούμε να μένουμε στην άποψη "όπως έστρωσες θα κοιμηθείς". Αυτό θα το κάναμε αν λειτουργούσαμε καθένας μόνος του. Ζούμε σε μια κοινωνία και αυτό σημαίνει ότι όταν υπάρχει πρόβλημα σε ένα κομμάτι της, αυτό επηρεάζει και τους υπόλοιπους θέλουμε δε θέλουμε. Αν εσείς είστε ιδιωτικός υπάλληλος και αμείβεστε με 3.000 ευρώ το μήνα δε σημαίνει ότι θα μείνετε ανεπηρέαστος από την οικονομική κρίση και την άυξηση των τιμών, από τις διαμαρτυρίες άλλων κοινωνικών ομάδων, από την άυξηση της εγκληματικότητας, από τις κακές υπηρεσίες Υγείας και την έλλειψη κοινωνικού κράτους. Όχι κύριε, ή όλοι μαζί θα παλέψουμε για να αλλάξουμε κάτι σε αυτή τη χώρα, ή όλοι μαζί θα πάμε αναπόφευκτα στον πάτο.

    Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1)"Το μέλλον σας εξαρτάται από εσάς, δεν θα σας το δώσει κανείς. Για να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας χρειάζεται σκληρή δουλειά, μυαλό και λογική."

    ...Και να μη μας σκοτώνουν όταν πάμε για καφέ με τους φίλους μας..

    2) "Αν η ζωή σας είναι «άδεια» φταίτε εσείς και κανείς άλλος. "


    ΜΗ κάνεις σαν τη καμήλα που δε βλέπει τη καμπούρα της. ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΤΙ "ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ" ΣΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.

    3) Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ανάγκασε κανείς να σπουδάσετε (όσοι σπουδάζουν) και μετά να είστε άνεργοι πτυχιούχοι.


    Το αν μας ανάγκασε κανείς ή όχι να σπουδασουμε δε σε αφορά. Το ότι είμαστε όμως άνεργοι σε αφορά γιατί εσύ μίζερε στενοκέφαλε βολεμένε 55άρη μαζί με τους συνομίληκούς σου κάτι κάνατε λάθος και φτάσαμε εδώ. Καθάρισε τον καθρέφτη σου αν έχεις το κουράγιο να δεις την πραγματικότητα. Αν προλαβαίνεις γιατί τώρα είναι αργά.
    Το ξεβόλεμά σου είναι έξω από τη πόρτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχετε καταλάβει βολεμένοι νοικοκυραίοι, ότι κάψανε και καταστρέψανε στην αρχή για να μπορούν τώρα να δέρνουν και να τρομοκρατούν 15χρονα; Ούτε 2 λεπτά δεν διαθέτουν για τις διαμαρτυρίες των νέων, ενώ τους φτάνουν 20 ώρες κάθε μέρα για να τρομοκρατούν και να συκοφαντούν τα πιτσιρίκια. Έτσι έχουν την ανοχή των βολεμένων. ΧΤΥΠΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΛΗΤΗΗΗΗΗ
    ΡΟΥΦΙΑΝΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάλλον τα έχετε λίγο μπερδεμένα τα πράγματα. Αυτοί που κάνουν τα επεισόδια μόνο πτυχιούχοι δεν είναι και μόνο εργασία δεν ζητούν.
    Είτε είναι ανεγκέφαλοι είτε βολεμένοι.
    Τέλος το ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει την προστασία του πολίτη και της περιουσίας του και ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.
    Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ!
    Αν οι πολιτικοί μας δεν μπορούν ας πάνε σπίτια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΝΤΕΡΒΙΣΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΠΕΝΤΕ ΤΣΟΥΡΟΥΤΙΚΑ ΜΑΓΚΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΟ ΓΙΑΠΙ ΤΟ ΠΙΛΟΦΟΡΙ ΤΟ ΜΙΣΤΡΙ.
    Υ.Γ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όταν θυμηθείς την τελευταία φορά που όρθωσες το ανάστημά σου σαν άντρας σε κάποιον προϊστάμενό σου δημόσιε υπάλληλε, που κάθεσαι και καταπίνεις τις προσβολές για να μην εκτεθείς, τότα ξαναμίλα. Ή μάλλον καλύτερα φέρε στο μυαλό σου τά χαμένα όνειρά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θελουμε να σαπισει στη φυλακη αυτος και οποιος αλλος σκοτωσε η βασανισε.
    θελουμε να καθαρισει η αστυνομια απο καθε φασιστα που δολοφωνει τα αδερφια μας.
    θελουμε καλυτερη παιδεια χωρις φροντιστηρια και να ξεφραγκονοντε οι δικοι μας.
    εγινα κατανοητος κυριε πατερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΣΒΗΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ...ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ

    ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟ ΟΥΙΣΚΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΒΑΝ

    ΥΓ.ΤΣΙΡΩΝΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΑΡΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΒΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με όλο το σεβασμό, δεν θα σταθώ σε όλα όσα αναφέρεις παραπάνω, τα οποία εμένα προσωπικά δεν με εκπροσωπούν ούτε στο ελάχιστο, αλλά θα μείνω στην τελευταία σου κουβέντα (Ένας πρώην φοιτητής της περιόδου 1970-1975 που η λέξη φοιτητικό κίνημα σήμαινε κάτι).
    Μπορείς μήπως να μου αναφέρεις ποια είναι η ουσιαστική διαφορά εκείνης της εποχής με την σημερινή, χωρίς να σταθείς αποκλειστικά και μόνο στην χούντα. Ψωμί, Παιδεία και Ελευθερία ήταν τα τρία βασικά αιτήματα. Αλήθεια πόσο απέχουν από το σήμερα. Η φτώχεια έχει πνίξει κάθε οικογένεια, η παιδεία αποτελεί προνόμιο των ολίγων που μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία ή στο εξωτερικό, ενώ η ελευθερία πυροβολήθηκε μαζί με τον μικρό Αλέξη.
    Και θα κλείσω και εγώ με ένα ερώτημα: Αφού είσαι τόσο επιτυχημένος, όπως αναφέρεις και τα πέτυχες όλα μόνος σου, τι είναι αυτό που σε φοβίζει και προσπαθείς να σταματήσεις τα αιτήματα των νέων για ένα καλύτερο αύριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kala ta les.....amma den exoune to frapedaki tha pethanoune ta kolopeda...emeis me ena kremidi kai mia elia tha tin perasoume.
    Alla pera vrexi....kala na pathoune....na ypoferoune ligo kai na mathoune.
    Alla ftene kai oloi oi koumounes pou exoune eisxorisi sto ekpedeftiko swma.
    h Ellada exei PETHANI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αντε γαμησου. θελω να δουλευω και να με πληρωνουν για το πτυχιο μου οσο αξιζω και οχι οσο τους περισσευει. αυτο πως σου φαινεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικό κείμενο
    Διονύσης Καννάς
    Αρχιτ.Μηχ στο ΥΠΕΧΩΔΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. diladi eisai tis genias tou polutexneiou...oti pio poulimeno diladi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ ΞΕΡΟΛΕΣ,ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ ΤΑ ΜΜΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΤΑ 90 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΣΟΚΟΑΡΙΣΤΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εχεις απολυτο δικιο φιλε μου! Αυτά τα κωλόπαιδα φταίνε που παίξανε τις συντάξεις και τους μισθούς τους στα χρηματιστήρια και τα χάσαν! αυτά τα κωλόπαιδα φταίνε που διορίζεται ο κάθε ασχετομαλάκας δασκαλος, αυτά τα κωλόπαιδα φταίνε που για να βρουν δουλειά πρέπει να γλύψουν βουλευτή, αυτά τα κωλόπαιδα φταίνε που π'ερνεις το αμαξι σου για να πας να κατουρίσεις και δεν θα έχουν νερό να πιούνε, αυτά τα κωλόπαιδα φταίνε και τα δικά σου μαζί που δεν σε έχουνε γιαουρτώσει ακόμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το σχέδιο των ταραχών ήταν καλά σχεδιασμένο και ενορχηστρωμένο από τα γνωστά κέντρα.
    Οι αφίξεις εισαγόμενων αντιεξουσιαστών είχαν γίνει γνωστές προ πολλού.
    Ποιος θα μας πει τελικά την αλήθεια?
    Βρήκα ένα άρθρο στο politis-gr που μπορεί να σας φανεί ενδιαφέρον.Το "παζλ" αρχίζει και συμπληρώνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ναι για όλους εσάς ό,τι κάνατε είχε νόημα ενώ σήμερα οι νέοι τα κάνουμε χωρίς νόημα! Ευτυχώς δεν είμαστε όλοι σαν τις κομματικές σας νεολαίες!!

    Είμαι 25 ετών με δύο πτυχία και δεν με προσλαμβάνουν διοτι είμαι overqualified. Επίσης στο ελληνικό κράτος δεν υπάρχει το επάγγελμα που σπούδασα, τώρα τελευταία μπήκαμε σε έναν ΑΣΕΠ.

    Πάμε δηλαδή για 670 ευρώ το μήνα ωρομίσθιος στην καλύτερη περίπτωση.

    Εσείς του 75, με τα ιδανικά σας τα κάνατε έτσι; ή μήπως εγώ τα έκανα όλα αυτά από τα 8 μέχρι τα 18 μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    Ν ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΛΑΪΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ;

    ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για σένα, φίλε, που δηλώνεις τι είσαι και τι δεν είσαι και που βρήκες μια δουλειά, την έκανες με ευσυνειδησία και σου απέφερε κάποιες οικονομίες, που ασφαλώς σου εξασφάλισαν σπίτι κύριας κατοικίας, εξοχικό και σίγουρα αυτοκίνητο, κάποια χρήμτα στην άκρη και μάλλον και μια καλή συνταξούλα, ζητάς από το παιδί του γείτονα προφανώς να ζήσει χωρίς να έχει τίποτα, χωρίς να περιμένει τίποτα ήσυχα και πειθαρχημένα, αφού εσύ με τα στοιχεία της εποχής σου εξασφάλισες δουλίτσα και για τα παιδιά σου. Πώς ήτανε η χώρα σου, αλλά και ο κόσμος γενικά όταν εσύ φοιτούσες; Έβλεπες τις ίδιες προοπτικές με κέινες τις σημερινές; Και πώς ψήφιζες τις πολιτικές παρατάξεις; Με την σκέψη στο γενικό καλό ή με τη σκέψη του βολέματος από τον πολιτευτή της γειτονιάς σου; Σου είχε δημιουργηθεί η μφιβολία πως μπορεί να μη μπορέσεις να πάρεις σύναξη, πως να μη μπορέσεις να βρεις δουλειά; Παρέλαβες μια κατάσταση ασφάλειας. Τί παραδίδεις στα παιδιά σου; Φταίνε εκείνα για το πώς λειτούργησες βολεψακίστικα για να καταντήσει σήμερα ο εργαζόμενος που έρχεται να μη βρίσκει τίποτα από κείνο που βρήκες εσύ; Δε βλέπεις άραγε πώς με την περιβόητη διεθνοποίηση και την ασύδωτη οικονομία, τα χρηματάκια που είχες κάνανε φτερά και πετάξανε στις τσέπες πολύ λίγων ανθρώπων; Τα παιδιά είναι οι δημιουργοί αυτού του...θαύματος; Τι ζητάνε; Δικαιοσύνη! Δικαιοσύνη παντού! Δικαιοσύνη στην αξία της δουλειάς, την αξία της υγείας, την αξία της παιδέίας, την αξία του σεβασμού των δικαιωμάτων όλων! Δεν είναι κάποιοι πιο ίσοι από τους άλλους! Ο εργαζόμενος και εστιέτω, αλλά και ο μη δυνάμενος να εργάζεται εστιέτω! Οι νέοι βλέπουν το αντίθετο: ο μή εργαζόμενος πλουτισάτω! Και δεν μπορείς, φίλε, να πιστεύεις πως είσαι ό,τι δηλώνεις. Μπορεί να μην αισθάνεσαι φασίστας, αλλά σκέφτεσαι ως φασίστας και αυτό μετράει.

    ΙΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1 auto to "ta doulepsa kai ta dikaioumai" den xreiazotan gia to telos...An exeis vgalei polla lefta i to kratos exeis klepsei i tous upallilous sou i tous pelates sou. Alliws polla lefta den vgainoun ektos kai an eisai kai esu enas apo autous pou tous klevoun....
    2 akrivws epeidi oi antidraseis tvn nevn einai aprovleptes kai upervolikes kalo 8a itan na min tous prokaloume...i toulaxiston na mi zitame ta resta meta
    3 an to kratos kai i kuvernisi den eixan faei tosa lefta ola auta ta xronia isws ontws na mporousame monoi mas na orisoume ti zwi mas.Etsi omws opws ta kanate...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ
    ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ,
    ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΣΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΡΕΙΠΙΑ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΜΑΖΙ,
    ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    ΧΑΣΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΧΑΣΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΙΑΡΕΣ ΣΑΣ, ΣΤΙΣ ΒΙΛΛΑΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΑΣ,
    ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.
    ΣΤΟΝ ΕΞΑΠΟΔΩ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ.
    ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΥΦΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΠΡΑΒΟ! ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι θέλουμε?
    Θέλουμε να φύγουν τα Golden boys της πολιτικής στην Ελλάδα, θέλουμε αληθινή δημοκρατία. Αλλά συμφωνώ μαζί σου, ο δρόμος είναι η κάλπη. Και το πρόβλημα της χώρας είναι ότι δυστυχώς... τους ψηφίζει χωρίς να τους θέλει.

    Αρα... τι ακριβώς θέλει?
    Δίκιο έχεις!

    http://press.i-GR.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σίγουρα δεν φταίει η ηγεσία για την ανεργία, τα σκάνδαλα και την αστυνομική τρομοκρατία. Ούτε ο ξένος δάκτυλος που πιπιλάει μέχρι και η αλέκα πλέον. Προφανώς φταίνε οι νέοι και μόνο αυτοί. Το δίκαιο λοιπόν είναι να τους χρεώσουμε μέχρι ασφυξίας και να τους κάνουμε και μαθήματα ηθικής στο τέλος. Αχ βρε καραγκιοζάκο που μας το παίζεις και πρώην αγωνιστής. Σάλτα γαμήσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν και με καποια ιχνη υπερβολης, θετεις το θεμα στην σωστη βαση. Μακαρι τα παιδια μας (ή τα εγγονια μας) να αλλαξουν την εντυπωση που εχουν για πολλα πραγματα, αφου ομως πρωτα παραδεχθουμε και εμεις τα λαθη μας και την δραματικη συμμετοχη μας στο σημερινο μπαχαλο.
    Τρυφωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θέλουν να γινουν οι επόμενοι Εφραίμ, Ρουσσόπουλοι, Λαλιώτηδες, αλλα δέν ξέρουν πώς... Και αυτό τους πνίγει!

    Αντε να ξεκινήσει η προετοιμασία για την Γιουροβίζιον να μαζευτούν σπίτι τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καταστολη με κάθε τροπο,
    θελουν οι Αμερικανοτσολιαδες της Νεας Δημοπρασιας,
    με εντολη του Καραμαν Αλη…
    ενώ περιμενουν σε λιγες ωρες
    και τη νεα παραγγελια με δακρυγονα
    που εχουν κανει από το Ισραηλ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

    Η δεξιά (ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ, ΕΡΕ, ΝΔ) και οι «ΗΓΈΤΕΣ» της (ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΠΑΠΑΓΟΣ, «ΕΘΝΑΡΧΗΣ» ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, θείος του «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ» sik).
    Όταν καταλαμβάνει τη διακυβέρνηση της χώρας, παραπλανώντας τον Ελληνικό λαό τάζοντάς του λαγούς με πετραχήλια και σπιλώνοντας τους πολιτικούς της αντιπάλους.

    • Επιδίδεται μετά μανίας στην καταλήστευση του δημοσίου πλούτου, αδιαφορώντας για την ευημερία των πολιτών.
    • Εκχωρεί με αδιαφανείς διαδικασίες τις Δημόσιες Επιχειρήσεις στα ντόπια και ξένα αφεντικά της, με μοναδικό σκοπό τον γρήγορο και παράνομο πλουτισμό.
    • Συρρικνώνει τα αγαθά της Δημόσιας Παιδείας και του Κοινωνικού Κράτους.
    • Περιορίζει τα ατομικά δικαιώματα.
    • Περιορίζει ή καταργεί εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
    • Διαγράφει έννοιες, όπως, ισονομία, ισοπολιτεία, αξιοκρατία, κοινωνική ευημερία.
    • Θεωρεί το κράτος λάφυρό της και το χρησιμοποιεί για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των ολίγων και ημετέρων.
    • Χρησιμοποιεί τα ΜΜΕ για να παραπληροφορούν το λαό.

    Η δεξιά (ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ, ΕΡΕ, ΝΔ) και οι «ΗΓΈΤΕΣ» της (ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΠΑΠΑΓΟΣ, «ΕΘΝΑΡΧΗΣ» ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, θείος του «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ» sik).
    Όταν βρίσκεται στο πηδάλιο διακυβέρνησης της χώρας.

    • Για να κουκουλώσει τα σκάνδαλα (Υποκλοπές. Πακιστανοί, Δομημένα Ομόλογα, Κουμπάροι, Βατοπέδι, κ.λ.π.), και τις ανομίες της.
    • Για να μην αποκαλυφθεί η αδιαφορία, η αναλγησία και η ανεπάρκειά της, στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων (ανεργία, ακρίβεια, ανέχεια, ανασφάλεια, αναξιοκρατία) που απασχολούν-ταλαιπωρούν τους πολίτες.
    • Για να συνεχίσει ανεμπόδιστα το «θεάρεστο» έργο της, (τρομάρα της),

    Με ψεύτικα συνθήματα (επανίδρυση του κράτος), συγνώμη επανίδρυση του παρακράτους ήθελα να γράψω. Και με ψεύτικα διλήμματα (Καραμανλής ή χάος), και πάλι συγνώμη ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ είναι το ΧΑΟΣ.
    Χρησιμοποιεί το παρακράτος σε αγαστή συνεργασία με τις δυνάμεις καταστολής, για να φοβίσει και να αποπροσανατολίσει το λαό.

    Ο λαός όμως απαντάει στον «καταλληλότερο» (sik) και τον ανίκανο δεξιό συρφετό (κουμπάροι, κομματοσκυλολόι, χρυσά καλόπαιδα).

    • Συγνώμη «κύριοι» σας πήραμε χαμπάρι και δεν τσιμπάμε άλλο.
    • Η συνταγή σας δεν είναι μόνο παρωχημένη, αλλά και άκρως επικίνδυνη, (σκοτώνει τα παιδιά μας, σκοτώνει τα όνειρά μας, καταστρέφει τις περιουσίες μας, ξεφτιλίζει, διεθνώς, τη χώρα μας).
    Ο λαός απαιτεί από τον «καταλληλότερο» (sik) και τον ανίκανο δεξιό συρφετό (κουμπάροι, κομματοσκυλολόι, χρυσά καλόπαιδα), να μας αδειάσουν τη γωνιά, «κύριοι» δεν είστε μόνο δεξιοί, αλλά όπως έλεγε και ο Αείμνηστος ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ είστε και αδέξιοι.
    «Κύριοι» ξεκουμπιστείτε και φύγετε, γιατί είστε άκρως επικίνδυνοι.

    Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ναι σήμαινε τη γενιά του Πολυτεχνείου που μας κυβερνάει τώρα. Αυτούς που τα χουν σκατώσει τελείως δηλαδή. Γι'αυτό βγάλε το σκασμό, η δικιά σου γενιά με τις πίπες της έχει φέρει την κατάσταση εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Συγχαριτήρια γιά το άρθρο σου!!!!
    Δημοσίευσε το και αλλού μήπως καταλάβουν μερικοί την ευθήνη τους έναντι του εαυτού τους πρώτα, και μετά έναντι της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μετά από τον ύμνο σου στην ιδιώτευση φίλε μου άκου αυτά.

    "Γενικόλογα της μορφής «θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον», «θέλουμε να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα», κλπ δεν τα καταλαβαίνω".

    Ωραία!!!
    1) Θέλω εργασία αναλόγων προσόντων.
    2)Θέλω τον εργοδότη να σέβεται τον εργαζόμενο όπως ο εργαζόμενος τον εργοδότη.
    3)Θέλω δικαίωμα στην πλήρη απασχόληση και όχι στην μερική. 4)Θέλω μισθούς που να εξασφαλίζουν μια αξιοπρεπή ζωή. Και επειδή ο εργοδότης μου δεν ενδιαφέρεται (διότι είναι σαν εσένα με κανένα ίχνος κοινωνικής ευθύνης) την θέλω θεσμοθετημένη από το κράτος.

    "Το μέλλον σας εξαρτάται από εσάς, δεν θα σας το δώσει κανείς."

    1) Αυτό ακριβώς κάνουν!! Δεν περιμένουν εσένα διότι ξέρουν ότι δεν θέλεις και δεν μπορείς.

    "Για να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας χρειάζεται σκληρή δουλειά, μυαλό και λογική"

    1)Όλες οι ερευνες δείχνουν πως ο ελληνας μαθητής είναι ο ποιο σκληρά εργαζόμενος. Ο έλληνας φοιτητής κάνει ένα σωρό δουλειές του ποδαριού για να συμπληρώσει το χαρτζιλίκι του.

    " Καμιά κυβέρνηση δεν πρόκειται να σας φέρει το φαγητό στο πιάτο έτοιμο και μαγειρεμένο"

    1)Δεν ζητά κανείς ελεημοσύνη. Εργασία και προοπτικές που σύμφωνα με το σύνταγμα είναι ΚΑΙ ευθύνη του κράτους. Επιδόματα απορίας είναι η απάντηση της κοινωνίας που έφτιαξες.


    "Αν η ζωή σας είναι «άδεια» φταίτε εσείς και κανείς άλλος. "

    1)Ε βέβαια μπορείς να αναλάβεις κάποια ευθύνη εσύ? Εσύ ο νοικοκύρης ο ιδιώτης κοιτάς την ζωούλα σου.

    "Υπάρχουν τόσα και τόσα πράγματα να κάνετε και να ασχοληθείτε από το να κάθεστε με τις ώρες στις καφετέριες η στο Internet, chat, κλπ. για να «γεμίσετε» τη ζωή σας."

    1)Μην μιλάς για πράγματα που δεν καταλαβαίνεις. Φαντάζομαι το ίδιο αντιδρούσαν κάποιοι όταν ανακαλύφθηκε το χαρτί.

    "Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ανάγκασε κανείς να σπουδάσετε (όσοι σπουδάζουν) και μετά να είστε άνεργοι πτυχιούχοι. Εκτός αν σας ανάγκασαν οι γονείς σας γιατί δεν μπορούσαν να βλέπουν τα παιδιά τους εργάτες, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κλπ. Αν φταίνε οι γονείς σας, χωρισμένοι ή όχι, αρρωστημένοι «καταναλωτές», χρεωμένοι με δάνεια, νεοέλληνες φιλόσοφοι του καναπέ, τότε χτυπάτε λάθος πόρτα. Απλώς μην επαναλαμβάνετε τα λάθη τους."

    1)Ναι στην δικιά σου λογική δεν πρέπει να σπουδάσουμε για να μη γίνουμε άνεργοι. Δυστυχώς σπουδαγμένος άνεργος είναι δυσκολότερο θύμα. Θα προτιμούσες αμόρφωτους που πείθονται εύκολα.
    2)Βεβαια οι άλλοι γονείς φταίνε εσύ δεν φέρεις καμμία ευθύνη.


    "Αν δεν σας αρέσει η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, αλλάξτε την με την ψήφο σας"

    1)Αυτό το ξέρουμε. Αλλά ο ενεργός πολίτης δεν μιλά κάθε 4 χρόνια όπως νομίζεις.


    "Το «σύστημα» το αλλάζεις μόνο από μέσα."

    1)Αρα όταν καταφέρουμε να μπούμε στο σύστημα θα μιλάμε σαν και σένα και η κατάσταση θα διαιωνίζεται.

    "Αλλιώς θα έχετε να αντιμετωπίσετε τον θυμό των παιδιών σας. (Και για να προλάβω μερικούς θερμόαιμους ούτε φασίστας είμαι, ούτε καλοθρεμμένος μόνιμος υπάλληλος δημοσίου, μια χαρά ξύπνιος είμαι και δεν κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου (ξύπνα ρεεεεε δεν βλέπεις τι γίνεται?), ούτε έκλεψα, ούτε μίζες πήρα, ούτε πάτησα πάνω σε «πτώματα» για να ανέβω στη ζωή, δεν ντρέπομαι να δω το εαυτό μου στον καθρέπτη το πρωί και γενικά ότι απέκτησα μέχρι τώρα το δούλεψα και το διακαιόμουν)."

    1)Εχεις δει τρελό να παραδέχεται ότι είναι. Φασίστας δεν είναι ιδιότητα. Είναι αποψη ζωής. Αλλά όχι δεν είσαι φασίστας, βολεμένος είσαι και τα τελευταία γεγονότα σε έβγαλαν από την βολή σου. Σου αρέσει μια νεολαία χωρίς άποψη χωρίς να χτυπά το χέρι στο τραπέζι.
    Δεν σου αρέσουν τα μαζικά κινήματα ο ενεργός δημοκρατικά πολίτης.


    ΥΓ
    Μπορεί οι 15χρονοι να μην μπορούν να αρθρώσουν ένα πειστικό λόγο για το τι θέλουν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν προβληματα. Τα οποία εμείς οι μεγαλύτεροι τα δημιουργήσαμε. Αναπολείς τα δικά σου φοιτητικά χρόνια. Λες πως το κίνημα είχε νόημα τότε. Να σου πω φίλε τα νιάτα σου αναπολείς. Διότι αν είχε νόημα το κίνημα τότε και όλα είχαν γίνει σωστά από εσένα και την γενιά σου τότε σήμερα δεν θα γινόταν τίποτα από όσα έγιναν.

    Αν θέλουμε να δούμε τον υπαίτιο των επειδοσίων ας κοιτάξουμε όλοι στον καθρέπτη.

    Διάβασε σε παρακαλώ το "η κόλασή μου είναι οι άλλοι" του Σαρτρ. Ίσως σε βοηθήσει να είσαι λιγότερο αλλαζόνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω σχόλιο. Δε με νοιάζουν κυβερνήσεις, πολιτικές, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, δημόσιοι υπάλληλοι, αστυνομικοί, αναρχικοί, κλπ. Δε με νοιάζουν οι ταμπέλες. Δε με νοιάζει να φάω και εγώ από τις σάρκες αυτού του παιδιού που πήγε χαμένο. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ μας δεν αναρωτήθηκε για τις δικές μας ευθύνες, αλλά μόνο για τις ευθύνες των άλλων. Γιατί οι ευθύνες είναι όλων μας. Αυτό που ζούμε το έχουμε φτιάξει με τα χεράκια μας και αν δε μας αρέσει, καλά να πάθουμε. Άντε να δούμε πως να το αλλάξουμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ???

    ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ!!!

    ΔΕ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

    ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. O Βίκτωρας Μητρόπουλος θα είναι ένας εκ των υποψηφίων για τη διαδοχή του στις εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 24 Ιανουαρίου. Η υποψηφιότητα του Βίκτωρα Μητρόπουλου γνωστοποιήθηκε και επισήμως με επιστολή του προς την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.

    Αναλυτικά η επιστολή του Β. Μητρόπουλου:

    «Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2008

    Προς Το Δ.Σ. της Ε.Π.Ο. Κύριε Πρόεδρε,

    Α) Μετά την παραίτηση του κ. Βασίλη Γκαγκάτση από τη θέση του προέδρου και την χθεσινή απόφαση του συμβουλίου σας να συγκαλέσει έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 24/1/2009 για την εκλογή νέου προέδρου, διά της παρούσης σας γνωρίζω την απόφασή μου να θέσω υποψηφιότητα για την θέση αυτή.

    Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την συμμετοχή μου θα κατατεθούν εντός των προβλεπόμενων χρονικών περιθωρίων σύμφωνα με τις διατάξεις του καταστατικού της Ε.Π.Ο..

    Β) Διά της παρούσης σας γνωρίζω επίσης ότι θέτω υποψηφιότητα για τη θέση του εκπροσώπου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.) στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (Ε.Ο.Ε.), σύμφωνα με τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας.

    Με εκτίμηση, Βίκτωρ Δ. Μητρόπουλος».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συμφωνά απόλυτα με το παραπάνω σχόλιο. Δε με νοιάζουν κυβερνήσεις, πολιτικές, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, δημόσιοι υπάλληλοι, αναρχικοί, κλπ. Δε με νοιάζουν οι ταμπέλες. Δε με νοιάζει να φάω από τις σάρκες αυτού του παιδιού που πήγε άδικα χαμένο. Με ενοχλεί όμως που όλοι μας δείχνουμε τους άλλους ως υπεύθυνους, όταν αυτό που ζούμε, όλοι μας μαζί το φτιάξαμε λιθαράκι-λιθαράκι. Ας το λουστούμε τώρα και να δούμε πως θα το αλλάξουμε...Μεσσίες πάντως δεν περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μπορεις να ξανακοιμηθεις τωρα. Συγγνωμη που σε ξυπνησαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. _______________________________




    Πέστα ρε φίλε, γειά στο στόμα σου!



    _______________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ... δεν θα 'πρεπε ένας φοιτητής του Πολυτεχνείου του '74 να παρακεινεί τους μαθητές να κάτσουν σπίτι.

    Οταν βλέπουν ότι η "υπερήφανη" γενιά του Πολυτεχνείου τους κλέβει το μέλλον (βλ. ρύπανση και υποβάθμιση περιβάλλοντος, βλ. υποβάθμιση παιδείας, βλ. κατάργιση διακαιωμάτων, βλ. ασφαλιστικό, βλ. διαφθορά βλ. σκάνδαλα βλ. ) τότε να είμαστε ευχαριστημένοι που οι δεκαπεντάχρονοι δεν μας φτήνουν όπου μας βλέπουν.

    Οι ευθύνες μας απέναντι τους είναι τεράστιες. Κι όμως, η γενιά μας δενείζεται από αυτούς, και τους ετοιμάζουμε ένα μέλλον που θα δουλεύουν για 700 ευρώ, από τα οποία ο Αλογοσκούφης θα ζητάει το 1/10 για να δώσει αύξηση μισθού στον εαυτό του.

    Τους ζητάμε,
    να πηγαίνουν με τα πόδια και το λεωφορείο, ώστε οι δρόμοι να είναι άδειοι για τις τζιπάρες μας,

    να κάνουν οικονομία στο CO2 όταν εμείς καίμε τη μισή Ελλάδα για να τη δώσουμε σε real Estate,

    να κάνουν οικονομία ώστε να έχουν να πληρώνουν φόρους, ασφάλειες, δημοτικά τέλη, ΔΕΗ κλπ,

    να πληρώνουν περισσότερα σε ασφάλειες αλλά να μην περιμένουν να πάρουν και σύνταξη.

    Μπράβο στους 15χρόνους, δίνουν έναν αγώνα που θα έπρεπε να δίνουμε εμείς ...

    Βεβαίως δε μιλάω για τους εμπρησμούς και τις μολότωφ, που σίγουρα δεν ευθύνονται οι μαθητές,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΛΗΤΗ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΕΤΡΙΨΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ; ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΝΑΙ;

    ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΑΣΣΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΚΑΙ ΧΑΖΟΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΛΗΤΗ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΕΤΡΙΨΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ; ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΝΑΙ;

    ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΑΣΣΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΚΑΙ ΧΑΖΟΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Θέλουμε ευνομούμενο κράτος ΚΙ ΟΧΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΚΑΠΟΤΕ Ο ΓΕΡΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ
    ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ.
    ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ
    ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΕΙΟ.

    ΧΘΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Α Ν Ο Ι Χ Τ Α.
    ΤΟ 1991 Ο ΜΕΓΑΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΤΕ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ" ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!!! ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    Το τι θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ σίγουρα το έχω καταλάβει.
    45χρονος απόφοιτος του ΠΟλυτεχνείου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εγώ πάλι είμαι 32 χρονών, παλεύω μια επιχείρηση να δω μια ασπρη μέρα και βγήκα στους δρόμους γιατί η δικιά σου γενια μας πρόδωσε. Αντί να απολογείσαι λοιπόν για τη γενιά σου, μας βάζεις απέναντι στις ευθύνες μας προς το κοινωνικό σύνολο. Ωραία ως εδώ. Για πες μας λοιπον πως τα κατάφερε η γενιά σου και ασε τα πολλά-πολλά για εμας και τους μικρότερους μας και το τι κάνουμε στη ζωή μας. Γούστο μας, καπέλο μας.

    Όσο για τα κλειστά σχολεία, με το επίπεδο παιδείας που δίνουν οι εκάστοτε αχρείοι πολιτικάντηδες, καλό είναι να κλείνουν που και που, μιας και μας έχουν φλομώσει στις μπαρούφες οι φωστήρες της νεολαίας σαν και του λόγου σου.

    Το φοιτητικό κίνημα δε του '70-'75 μας κουνάει μαντήλι από καρέκλες και θέσεις που όλοι ξέρουμε, μην αφήνοντας ούτε μπουκιά για μας. Εσείς αποτύχατε να κάνετε κάτι καλύτερο και έχει αντίκτυπο σε μας.

    Για πες μας λοιπόν για ολα αυτά κάτι ακόμη. Είσαι ευχαριστημένος ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. πεσ τα αγορι μου στους κωλοδημοσιογραφους αυτα που μας ζαλισανε με τα παιδια και με τα παιδια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ Α Π Ο Λ Υ Τ Α ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΕΙΜΑΙ 64 ΕΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
    ΒΙΩΣΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΗΜΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΥΛΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ
    ΔΟΥΛΕΨΑ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ
    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ .
    ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΑΛΒΑΝΟΥΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτη την στιγμη αντιμετωπίζεις τον θυμό των "δικών" σου παιδιών.

    Ρωτα πρωτα τον εαυτόν σου τι ακριβώς εδωσες και μετα ρωτα τα παιδιά τι ακριβώς θέλουν!

    Και ισως αυτό που ζητάς βρισκεται εκει εξω στους δρόμους και στο φωνάζουν εκκωφαντικα.
    Με την ακαπέλωτη, αθώα, αγνη ψυχη τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. "Γενικόλογα της μορφής «θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον», «θέλουμε να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα», κλπ δεν τα καταλαβαίνω."
    Αν δεν καταλαβαινεις την απλοτητα και την ουσια των παραπανω επιδιωξεων, τοτε πολυ απλα εχεις ξεχασει πως ηταν οταν ησουν εσυ νεος. Αυτες οι επιδιωξεις ειναι αυτονοητες για τη νεολαια οποιασδηποτε γενιας.

    "Καμιά κυβέρνηση δεν πρόκειται να σας φέρει το φαγητό στο πιάτο έτοιμο και μαγειρεμένο."
    Σε αντιθεση με τη δικια σου γενια οπου συνεβη ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.

    "Υπάρχουν τόσα και τόσα πράγματα να κάνετε και να ασχοληθείτε από το να κάθεστε με τις ώρες στις καφετέριες η στο Internet, chat, κλπ. για να «γεμίσετε» τη ζωή σας."
    Βιαζεσαι να απαξιωσεις το internet. Ειναι το ιδιο internet που δινει δικαιωμα και σε σενα και σε μενα να αρθρωσουμε λογο χωρις να μας λογοκρινει κανεις, κατι αδιανοητο στην εποχη σου. Αν δεις το θεμα απο δαρβινικη-εξελικτικη σκοπια, το internet πολυ απλα δε θα ειχε επιβιωσει αν δεν ηταν χρησιμο. Αντιθετα ειναι αναποσπαστο κομματι της παγκοσμιας κοινωνιας. Σκεψου απλα οτι με ενα υπολογιστη 500 ευρω και μια πριζα τηλεφωνου, τα δυο σου παιδια εχουν προσβαση σε ολη τη γνωση που υπηρξε ποτε. Καμμια γενια ανθρωπων δεν απολαυσε ποτε ενα τετοιο επιτευγμα.

    "Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ανάγκασε κανείς να σπουδάσετε (όσοι σπουδάζουν) και μετά να είστε άνεργοι πτυχιούχοι. Εκτός αν σας ανάγκασαν οι γονείς σας γιατί δεν μπορούσαν να βλέπουν τα παιδιά τους εργάτες, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κλπ"
    Εδω συμφωνουμε. Ειναι οι γονεις(ανθρωποι της δικης σου γενιας) που αναγκασαν τους νεους να σπουδασουν. Οχι ομως απο αγαπη για τη γνωση η τη μορφωση, αλλα εγκλωβισμενοι μεσα στο μικροαστικο-επαρχιωτικο κομπλεξισμο(εχω παιδι γιατρο, δικηγορο, μηχανικο κλπ αρα νιωθω και γω σπουδαιος).


    "Αν δεν σας αρέσει η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα, αλλάξτε την με την ψήφο σας"
    Πως γινεται να αλλαξουν οι νεοι με την ψηφο τους ενα συστημα το οποιο ζει και βασιλευει χαρη στην ψηφο των ανθρωπων της δικης σου γενιας και χαρη στην ψηφο καποιων νεων ανθρωπων με παλαιολιθικη νοοτροπια(βλεπε κομματικες νεολαιες); Μηπως με τα λευκα η με την αποχη;

    "Όχι όμως με βανδαλισμούς, μολότοφ, πυρκαγιές, καταλήψεις, και διαμαρτυρίες."
    Ειναι αδικο να κρινεις μια ολοκληρη γενια απο τις πραξεις ελαχιστων ατομων. Οι μαθητες με τον τροπο που διαδηλασαν το αποδεικνυουν. Οπως επισης ειναι αδικο να κατηγορουνται και οι αναρχικοι και οι αντιεξουσιαστες γι αυτες τις πραξεις. Οι αναρχικοι καινε τραπεζες, οχι το μηχανακι του καθε φουκαρα.

    "Ένας πρώην φοιτητής της περιόδου 1970-1975 που η λέξη φοιτητικό κίνημα σήμαινε κάτι."
    Η ιστορια εδειξε οτι τελικα το φοιτητικο κινημα της περιοδου εκεινης δε σημαινε τιποτε. Η σημερινη κατασταση της χωρας, δηλαδη η πολιτικη, πολιτειακη, οικονομικη, κοινωνικη, πολιτιστικη παρακμη ειναι εργο ανθρωπων της γενιας σου.

    Ελπιζω να προσεξες οτι δεν απευθυνομαι προσωπικα σε σενα, αλλα στη γενια σου. Πιθανοτατα να εισαι αξιολογος ανθρωπος. Η τελευταια σου προταση ηταν αυτη που με ωθησε να γραψω, γιατι βλεπω οτι προσεγγιζεις το θεμα των ημερων απο τη σκοπια της συγκρισης γενεων. Απλα το θεωρω αδικο για μια γενια ανθρωπων που κληρονομησαν πολλες αμαρτιες και λαθη και εχουν μια κακη ποιοτητα ζωης για την οποια δεν ευθυνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΗ?
    ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΟΠΩς ΛΕΤΕ
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΟΜΩΣ.
    ΘΕΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΗΤΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Συμφωνώ απολύτως κύριε του 4.09μμ.
    Συγχαρητήρια! Είμαι σίγουρη πως τα παιδιά σας θα είναι οπωσδήποτε συγκροτημένα και προσγειωμένα. Και είμαι σίγουρη πως οπωσδήποτε θα πάνε μπροστά στην Ζωή.
    Μακάρι όλοι οι γονείς νάταν σαν εσάς.
    Οικογένεια και Σχολείο. Αυτά είναι το Ακαι το Ω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φίλε εχο να σου πω ότι είσαι μεγάλος καραγκιόζης και ότι λυπάμε τα παιδιά σου.

    Είμαι 20 χρονών και ξέρω πολύ καλά πόσο ξεφτυλισμένη είναι η γενιά σου. Το γεγονός δεν βλέπεις ότι το μέλλον των παιδιών σας δεν διατρέχει μεγάλο κίνδυνο δίχνει μια κωλοδεξιά, κωλοσυντηρητική ιδεολογία ενός ανθρώπου που απλά έχει βολέψει τον κώλο του και δεν μπορεί να δει τον εαυτό του στον καθρεύτη.

    Είσαι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τυπάκου που δεν 'επρεπε να κάνει παιδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΕΙΜΑΙ 100% ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΒΙΑΣ. ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΙΔΑΝΙΚΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ-ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΧΑΣΟΜΕΡΗΔΕΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΩ, ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΔΑΣΚΑΛΟΣ-ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ-ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΙΣΩΣ Ο ΠΑΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ. ΑΝ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ ΘΑ ΝΤΡΑΠΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΟΠΟΤΕ, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΠΑΡΕ ΠΤΥΧΙΟ, ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΤΗ ΚΛΠ-ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΩΝ ΠΛΕΟΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ Κ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ Κ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΡΤΡ-ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΚΑΙ ΔΙΗΡΠΑΞΑΝ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ...ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ;ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΧΙΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΩ, ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΝ ΕΚΔΡΟΜΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΕΔΩ;;;;;;;;;;;;ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΑ-ΚΤΙΡΙΑΚΟ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ; ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΩΣ ΛΑΟΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΛΕΩ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΟΥΜΕ; ΕΔΩ Η ΧΟΥΝΤΟΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ. ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑ ΙΨΕΥΤΟΑΦΟΡΜΕΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εισαι σίγουρος οτι είσαι της γενιάς των φοιτητών 1970-75;
    Αν πράγματι είσαι αυτής της γενιάς τοτε σίγουρα δεν συμμετείχες στους αγώνες της.
    Αν συμμετείχες και σήμερα έχει αυτές τις απόψεις τοτε, ανθρωπάκι, σε λυπάμαι.
    Ενας γονιός της γενιάς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αγαπητε Φιτητή του 70-75

    Τι κατάλαβες έφαγες τις σφαίρες της χούντας για να αντικαταστήσεις την χούντα του Παπαδόπουλου με την χούντα του Καραμανλή.Εγινες μετανάστης στα 50 σου για να θρέψεις την οικογένεια σου τα δε παιδιά σου αφου τα μόρφωσες έγιναν μετανάστες γιατί δεν ευρισκαν δουλειά στην Ελλάδα.
    Οπου και να πας στο εξωτερικό όλοι οι λαοί βλέπεις οτι προοδεύουν και οταν γυρνάς στην Ελλάδα βλέπεις τα χάλια μας
    ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ 73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Επιτέλους, να και ένας εχέφρων μέσα στον ορυμαγδό των καφροειδών υποκειμένων που λυμαίνονται τα ιστολόγια. Φίλε μου είσαι ένα διαμάντι. Και τα διαμάντια λάμπουν ακόμα και μέσα στο βούρκο που μας περιβάλλει. Χαίρομαι για τα παιδιά σου, που έχουν έναν άξιο πατέρα, και λυπάμαι όλα αυτά τα παιδιά που νομίζουν ότι η ζωή είναι χαβαλές, καταλήψεις, καταστροφές, "τσαμπουκάδες" και "μπαμπαλίκι"(από το "μπαμπάς" και "χαρτζηλίκι"). Προφανώς αυτή την αγωγή πήραν από τους ηλίθιους γονείς τους. Κρίμα, διότι αν τελικά αυτά τα παιδιά είναι "το μέλλον" μας, τότε ίσως δεν μας αξίζει σαν λαός να έχουμε μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ 70 ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΛΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ? ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 15 ΧΡΟΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΧΕΡΙ ΜΠΑΤΣΟΥ.ΑΝΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ.ΕΣΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΡΙΖΙΚΟ?
    ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΗΣΤΕΥΕΙ, ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ-ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ-ΦΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΠΟΥ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΑ, ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ? ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ,ΤΑ ΝΙΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΥΓΕΙΑ ΤΙ ΜΕΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ? ΚΙ ΕΣΥ ΒΟΛΕΜΕΝΕ, ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ, ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΕΣΥ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΕ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ 70 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΔΕΣ Η ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ?. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ ΒΟΛΕΥΤΗΚΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΟΙ 35ΑΡΗΔΕΣ ΤΩΝ 700Ε ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΛΕΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΙΣΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΣΕ ΣΕ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΙΣΩ!
    ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΟΥ 95

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟ ΑΝΑΡΧΙΣΜΟ
    Ο ΑΓΩΓΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΟΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ (Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
    ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥΣ
    ΣΥΡΙΖΑ ΚΛΠ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
    Ο ΕΧΘΡΟΣ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ειλικρινά πολλές φορές εμάς τους "μεγάλους" δεν μας καταλαβαίνω καθόλου.αναρωτιέστε "τι ακριβώς θέλετε". θα μπορούσα να σας απαντώ για ώρες ολόκληρες. θα σας πω όμως μόνο ένα πράγμα αφού πρώτα σας πω ότι ήμουν και εγώ φοιτητής από το 1970-1977 και είμαι πατέρας τριών κοριτριών 26,28, και 30 χρόνων. η απάντηση λοιπόν η πιο απλή, η πιο λογική αλλά και ουσιαστική είναι "να μην πληρώσουμε εμείς τα χρέη που εσείς θα μας κληροδοτήσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αγαπητέ φίλε

    Τα γραφόμενα σου είναι ότι πιο λογικό, ειρηνικό και τεκμηριωμένο έχω διαβάσει τις τελευταίες ημέρες της κυριαρχίας της βίας (απ όλους!), του παραλογισμού και της υπέρτατης ένδειξης της Ελληνικής "μαγκιάς".

    Ελπίζω να το διαβάσουν πολλοί και να αναλογιστούν τις πράξεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. http://www.zougla.gr/news.php?id=16531

    Στο πάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού περίμεναν το τέλος του αγώνα με την Ανόρθωση. Είχαν σηκώσει ένα πανό με το σύνθημα «No justice No Peace». Σε ελεύθερη μετάφραση «Χωρίς Δικαιοσύνη δεν υπάρχει Ειρήνη». Προχωρημένο σύνθημα, θα έλεγε κανείς «κουλτουριάρικο» για κάποιους που τους αποκαλούν χούλιγκανς. Μετά το τέλος του αγώνα, σηκώθηκαν και φώναξαν «η τριφυλλάρα στους 16 για την πάρτη του Αλέξη».

    Στα κάτω διαζώματα τη ζωής, στην πραγματική κοινωνία, χιλιάδες νεαρά βλαστάρια της ελληνικής πραγματικότητας ξεσηκώθηκαν. Για πρώτη φορά στις συνοικίες και τα προάστια, στις μεγάλες πόλεις της Περιφέρειας, ακόμη και εκεί που δεν υπάρχουν Πανεπιστήμια και φοιτηταριό, οι μαθητές ξεχύθηκαν στους δρόμους. Ορισμένοι τους αποκαλούσαν αλήτες. Άλλοι τους είπαν προβοκάτορες. Οι περισσότεροι τους έλεγαν «κουκουλοφόρους».

    Αυτές οι χιλιάδες νεαρών παιδιών αποκαλούσαν τον εαυτό τους με το μικρό τους όνομα και με τη δική τους ηλικία. «Μας λένε όλους Αλέξη» και «Είμαστε όλοι δεκαεξάχρονοι». Ξαφνικά στο Παρίσι, στην Βαρκελώνη, στο Λονδίνο, στο Σαν Φραντσίσκο και στην Κωνσταντινούπολη, νεαροί ξεδίπλωσαν πανό και άρχισαν να φωνάζουν εν χορώ «Είμαστε όλοι δεκαεξάχρονοι» και η εφημερίδα «Λιμπερασιόν» σιγόνταρε γράφοντας στο πρωτοσέλιδό της «Η Αθήνα δεν είναι και τόσο μακριά».

    Μία σφαίρα μπορεί να σκοτώσει έναν άνθρωπο και να γεμίσει πένθος μία οικογένεια. Μία σφαίρα μπορεί να σκοτώσει ένα παιδί. Μία σφαίρα δεν φτάνει ωστόσο για να σκοτώσει το όνειρο. Σίγουρα μία σφαίρα δεν μπορεί να καθυποτάξει και να καταδικάσει σε αφασία μία κοινωνία.

    Η σφαίρα ενός τραμπούκου αστυνομικού λειτούργησε σαν «ξυπνητήρι» . Οι νεαροί μαθητές άκουγαν στα σπίτια τους για την κρίση. « Μύριζαν» παρατηρώντας τους μεγαλύτερους και τα προβλήματα που συσσωρεύονταν. Ήξεραν τι σημαίνει δημόσια Παιδεία, δημόσιο Πανεπιστήμιο. Γνώριζαν τα ποσοστά της ανεργίας στους νέους που καβατζάρουν το 25%. Έβλεπαν τους δικούς τους να τρέχουν και να μην προλαβαίνουν. Ένιωθαν ότι δεν έχουν χώρο να αναπνεύσουν, να μιλήσουν. Άγγιζαν το αδιέξοδο που είχαν ήδη αγγίξει οι «μεγάλοι».

    Στις ιστοσελίδες του διαδικτύου, η Ελλάδα αναστενάζει για όσους δεν το έχουν καταλάβει. Ο στίχος του Σαββόπουλου, παραφρασμένος , αποκαλύπτει το μέγεθος της ενδοεπικοινωνίας μεταξύ μιας νεολαίας που θέλει να ζήσει και όχι να επιβιώσει. Μέσα από τις ιστοσελίδες και τα κινητά τηλέφωνα «οργανώθηκε» ο αυθορμητισμός και «συνδικαλίστηκε» η οργή. Χωρίς οργάνωση, χωρίς συνδικάτα ,χωρίς κόμματα, χωρίς καθοδηγητές. Οι «Επαγγελματίες της Αριστερής Όχθης» έφριξαν. Οι αστοί τρομοκρατήθηκαν. Οι γονείς στον Κορυδαλλό και στην Νέα Σμύρνη ζάρωσαν από ανησυχία αλλά μετά αισθάνθηκαν αυτήν την κρυφή περηφάνια να ξεχειλίζει. Τα δικά τους παιδιά κατέβηκαν στους δρόμους. Οι ίδιοι το είχαν ξεχάσει εδώ και καιρό αυτό το ρημάδι το συναίσθημα. Κάπου ανάμεσα στις κραυγές και την οργή, ορθωνόταν και η δική τους φωνή.

    Έπεσαν πάνω τους οι Αρχές και οι Πολιτικοί , ο Καραμανλής και ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, το ΚΚΕ και οι «ώριμοι» για να τους συνετίσουν. Πλανήθηκαν πλάνην οικτράν.

    Κάποιοι επαγγελματίες, τα «γνωστά – άγνωστα» παράσιτα των Υπηρεσιών έκαναν ό,τι μπορούσαν για να παρασύρουν τους νεαρούς σε «άλλες» ατραπούς. Λίγες φορές τα κατάφεραν αλλά τελικά για άλλη μία φορά έχασαν και αυτοί και τα αφεντικά τους. Γιατί ούτε η ιστορία γράφεται με συνομωσίες ούτε οι εξεγέρσεις γίνονται με ΚΥΠατζήδες.

    Στους δρόμους της Ελλάδας η νεολαία αναπνέει και διεκδικεί το μέλλον της, που η γενιά της Μεταπολίτευσης, αυτή που αυτοαποκαλείται ως «γενιά του Πολυτεχνείου», κατάφερε να της το στερήσει. Μύρισε ο αέρας από τα Βατοπέδιά της, από τις φούσκες της, από το γκλάμουρ της ανοησίας της, από την κενότητα της αφασίας της, από τα παράσιτα του βολέματός της. Αυτή η γενιά έστησε το μοντέλο του lifestyle, μπλόκαρε τη φαντασία με τα κιτς προϊόντα της και ρέφαρε με το παρελθόν της μιζάροντας στο νεοπλουτισμό της.

    Αυτό το μοντέλο ζωής δεν πήγαινε άλλο και οι πιτσιρικάδες, μικρότεροι ή μεγαλύτεροι το ξέρουν, το νιώθουν και το οσμίζονται.

    Μία σφαίρα σκότωσε τον Αλέξη αλλά δεν μπορεί να φοβίσει μία νέα γενιά που επιδιώκει να ζήσει και διεκδικεί το δικαίωμά της να ζήσει.

    Στην πορεία αυτή, στις ανακαλύψεις τους αλλά και στις αποτυχίες δεν θα βρουν εύκολα συμμάχους. Μερικοί θα τους χαμογελούν συγκαταβατικά, άλλοι θα τους χαϊδεύουν το σβέρκο ώστε να τους ζέψουν στα δικά τους τα άροτρα και άλλοι θα τους λένε αλήτες.

    «Αν θες κάτι πολύ, τότε όλο το Σύμπαν συνωμοτεί για να το πραγματοποιήσεις». Αυτή τη φράση του Κοέλιο πρέπει να τη μάθουν απέξω οι «Αλέξηδες», γιατί όπως το μέλλον έτσι και το όνειρο, τους ανήκουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΗ ΚΥΡΙΕ. ΑΝΑΝ ,ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ
    ΒΕΤΟ, ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΒΑΡΥ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΥΣ.ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. πότε άλλαξε το σύστημα από μέσα;;
    ΠΟΤΕ!!
    Καλά κάνουν τα παιδιά και αντιδρούν με όποιο τρόπο τους βολεύει και όποιο τρόπο ξέρουν.
    Εγώ και σύ μόνο από τον καναπέ δικαιούμαστε να κάνουμε κριτική φίλε...
    Καλά κόλιβα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Φίλε καλά τα λες (αν και έχεις μικρά παιδιά για φοιτητής 70-75). Η Γενιά που αναφέρεις στο post σου πράγματι έκανε μια δική της κοινωνική επανάσταση και ανέτρεψε δεδομένα. Οι επόμενες γενιές απλά επωφελήθηκαν των αποτελεσμάτων των ΔΙΚΩΝ σας αγώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Θα μας πει καποιος γιατι ο Χατζηνικολαου συνεστιαζεται με τον Παπανδρεου και μαλιστα κατω απο τετοιες συνθηκες? Θελει να γινει ο νεος Λαμπρακης η ο νεος Μπομπολας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ; …. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ

    Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι.
    Ας παραδεχτούμε ότι αυτοί οι 5000 που κατέβηκαν και τα έσπαγαν στην Αθήνα ήταν η οργισμένη νεολαία μας κι όχι αμερικανο-ισραηλινοί πράκτορες ,λαθρομετανάστες και πρεζόνια. Ας πούμε ότι άλλοι 2.500 νέοι έκαψαν της πόλεις της επαρχίας .Σύνολο 7.500 . Να υπερβάλλω και να πω ότι δεν ήταν 7.500 αλλά 15.000 οργισμένοι νέοι.

    Σύμφωνα με τις δημογραφικές αναλύσεις για συνολικό ελληνικό πληθυσμό 11.000.000 ο πληθυσμός για τις ηλικίες 15 – 24 ετών είναι στρογγυλά 1.500.000 άτομα.

    Συνεπώς οι οργισμένοι νέοι που τα έκαναν λαμπόγυαλο ήταν το 1% των νέων πανελλαδικά .

    Άρα οι “δημοσιογράφοι / υπάλληλοι” των Μπόμπολα (Mega, Έθνος, Πρώτο Ψέμμα), Λαμπράκη (Νέα, Βήμα, Mega), Κοντομηνά (Alpha), Αλαφούζου (Skai, Καθημερινή), Κυριακού (Ant-1) έπρεπε για να είναι ακριβείς να μας πουν :

    «ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ τι προσπαθούμε να μαγειρέψουμε αλλά ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΝΕ, διότι το 99% αυτών προτιμάει να κάνει αθλήματα ,να κάνει έρωτα ,να διαβάσει ,να πάει cinema, να πάει clubbing να παει…να πάει …..»

    Παρομοίως οι κύριοι ΑΛΑΒΑΝΟΣ και ΤΣΙΠΡΑΣ για να είναι ακριβείς έπρεπε στις δηλώσεις τους να πουν :

    « Καλέσαμε τους νέους σε μαζικές και δυναμικές κινητοποιήσεις άλλα το 99% αυτών μας έγραψε στους γεννητικούς αδένες του»

    (εξαιρετικό, το «έκλεψα» από σχολιασμό στον wolf)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Από τα μέσα πάνε και αυτοί να αλλάξουν τον κόσμο:
    http://www.bilderberg.org/g/Bild-Greece.html

    Για περισσότερα ρώτα τα παιδιά σου καλορίζικα να είναι να μην τα βλέπεις να δουλεύουν όλη τη μέρα για λίγα € ή ανασφάλιστα. Αλλιώς εσύ θα πρέπει να τους εξηγήσεις κάποια πράγματα,κάποια μέρα, εκτός αν μπορείς να τα βολέψεις.

    Καπετάν Μακρής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Κατι ΠΑΡΟΜΟΙΟ εγραψα κι εγω
    αλλα το πρεσσ ΔΕΝ δημοσιευσε το e-mail μου!
    καλα το λεω παπαροπρεσσ!

    λεπτομερειες:
    http://natelagr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΘΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ. ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΡΘΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΑΥΜΕΝΕ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ, ΒΟΛΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ !!!!!!

    ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ...... ΠΟΝΗΜΑ ΣΟΥ, ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΙΣΜΟ.

    ΑΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΟΤΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΦΥΤΑ ....ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ.

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΗ,ΑΟΜΑΤΗ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΑΠΙΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ.
    ΕΝΑ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ. ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΣΗ.ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
    ΜΕ ΠΟΙΑ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ???
    ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ..................

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΝΙΑ , Η ΓΕΝΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ Η ΓΕΝΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ( ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΑΝΗΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ )ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ? ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΑΙΡΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ?
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΧΤΙΣΑΜΕ ΛΑΘΟΣ.
    ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΤΟΥ ΕΥΚΟΛΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ,ΤΗΣ ΗΣΣΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ,ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ Η ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
    (ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ,ΟΤΑΝ Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΗ ΤΑΦΟΠΕΤΡΑ ΤΗΣ ΤΗΣ ΒΑΛΑΜΕ.)
    ...............................
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΧΕΚΤΥΠΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ?

    ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΑΣ, ΘΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ !!!
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΗ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ...ΚΑΥΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ.
    ...............................
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΙΣ .....ΠΕΤΡΙΕΣ ΤΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΜΑΗ ΤΟΥ 68 , ΤΗ ΓΕΝΟΒΑ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ....ΤΟΥ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΥ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΕΞΑΡΗΔΕΣ.....

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. '..να μου εξηγήσει γιατί φωνάζετε και τι ακριβώς θέλετε;'
    αυτό από μόνο του δείχνει πόση επαφή έχεις με τον πραγματικό κόσμο γύρω σου, κρίμα γιατί έχεις παιδιά σε αυτή την ηλικία.

    'Το μέλλον σας εξαρτάται από εσάς, δεν θα σας το δώσει κανείς.Για να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας χρειάζεται σκληρή δουλειά, μυαλό και λογική.'
    αυτό βλέπεις εσύ να επικρατεί στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα; ότι δηλαδή μας μπροστά με την σκληρή δουλειά και το μυαλό; εκτός αν για σκληρή δουλειά εννοείς το γλείψιμο και για μυαλό την κομπίνα και τις απάτες τις οποίες ανήγαγε σε υπέρτατα ιδανικά η δική σου γενιά.

    'Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν σας ανάγκασε κανείς να σπουδάσετε (όσοι σπουδάζουν) και μετά να είστε άνεργοι πτυχιούχοι.'
    όταν για να πιάσεις δουλεία σαν υπάλληλος γραφείου απαιτούν οικονομικό πτυχίο ΑΕΙ και 3 ξένες γλώσσες δεν νομίζω ότι μας αφήνουν και πολλές επιλογές.

    'αλλάξτε την με την ψήφο σας.'
    πώς όταν ψηφίζουμε όλοι για να κυβερνήσουν αυτοί που παίρνουν το 30%

    Το «σύστημα» το αλλάζεις μόνο από μέσα.
    αυτά λέγανε κάποιοι και το 1821 (βλέπε κοτζαμπάσηδες,δεσπότες κλπ)

    'δεν ντρέπομαι να δω το εαυτό μου στον καθρέπτη το πρωί και γενικά ότι απέκτησα μέχρι τώρα το δούλεψα και το διακαιόμουν'
    πιο από όλα το ότι έχεις δύο αυτοκίνητα ή τα τρία σπίτια; Πόσο παραπάνω από τον πατέρα ή τον παππού σου δούλεψες για να τα καταφέρεις όλα αυτά; και στο τέλος πότε πρόλαβες αφού παίρνεις σύνταξη στα 50 σου χρόνια, υποθηκεύοντας το δικό μου μέλλον.

    'Ένας πρώην φοιτητής της περιόδου 1970-1975 που η λέξη φοιτητικό κίνημα σήμαινε κάτι.'
    Γιατί δεν μας εξηγείς και εσύ με τη σειρά σου τι σήμαινε η λέξη φοιτητικό κίνημα τότε;
    μήπως και καταλάβουμε και εμείς οι νεότεροι που παρά την πλύση εγκεφάλου που μας έκανε η δική σου γενιά για το μύθο του Πολυτεχνείου , μπορέσαμε να διακρίνουμε ότι αυτοί που πραγματικά στήριξαν την εξέγερση τότε ήταν όλοι οι "απ'έξω" (οικοδόμοι, εργάτες, πολίτες) η οποίοι ποτέ δεν διεκδίκησαν τιμές και δάφνες, και εν πάση περίπτωση μέσα στο Πολυτεχνείο ήταν μια χούφτα άτομα (αλήτες κατά τους τότε κρατούντες) από την τιμημένη γενιά σου όλοι οι άλλοι που κρυβόσασταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  89. Ένα πατέρας μια 18χρονης και ενός 16χρονου -

    Ένας πρώην φοιτητής της περιόδου 1970-1975 που η λέξη φοιτητικό κίνημα σήμαινε
    ΦΑΣΙΣΜΌΣ

    ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙΟ ΑΥΓΟ
    ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΕΑΣ

    ΜΕΡΑΚΛΉΔΕΣ ΣΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΗ ΠΟΥΣΤΙΑ ΣΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ


    ΠΡΟΟΔΟΤΕς ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Το τι ζητάνε τα παιδάκια δεν το ξέρουνε ούτε τα ίδια. Το βασικότερο που τους ενδιαφέρει είναι να γλιτώνουν μαθήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί που πρωτοστατούν στις κινητοποιήσεις είναι οι χειρότεροι μαθητές. Δε φτάνει που μένουν αυτοί αμόρφωτοι, θέλουν να αφήνουν και τους καλούς μαθητές πίσω.

    Αυτό που τους χρειάζεται είναι ένα γερό ξύλο. Αρμόδιοι να τους το ρίξουν δεν είναι βεβαίως τα ΜΑΤ, αλλά οι γονείς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αγαπητε ΜΑΡΙΕ
    Σαν συνομιληκος του πατερα σου σε ρωταω:
    Τι ήθελες να ψηφισει?? Και τι προτεινεις να ψηφισουμε τωρα?? Ανοιχτα και καθαρα!!

    Και σε βεβαιώνω: Αν εισαι απο τους καταληψιες και τους μπαχαλακηδες ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΠΕΝΤΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ - ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΚΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ "ΡΕΥΜΑ" ΤΩΝ ΜΕΛΟ ΚΑΙ ΤΩΝ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ VIRTUAL REALITY".

    ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ 2 ΠΑΙΔΙΩΝ

    ΦΟΙΤΗΤΗΣ 1973 - 1978
    ... ΚΑΙ ΝΑΙ, ΗΜΟΥΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ORIGINAL ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. "Τι ακριβώς θέλετε;"

    Αυτό που δεν βλέπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αν ήξερες λίγο δεν επιτρέπεται ο αστυνομικός να χρησιμοποιεί ανώτερο όπλο απο τον κακοποιό.

    Απλά:
    Χέρια< μαχαίρι< όπλο

    Αλλα βέβαια συνέχεια αντιμετωπιζουν ένοπλους κακοποιούς έχεις δίκιο...ή μετανάστες με uzi και οι φοιτητές στις πορείες κουβαλάνε μπαζούκες...

    Αλλα φαντάζομαι βλέπεται πολλές ταινίες που ο μπάτσος βγάζει στα καπάκια όπλο και πηροβολεί στο ψαχνό...αυτό μάθατε πως γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Παιδακια αφελη που επαναστατειτε.Δεν γνωρισατε ασχημες καταστασεις και φωνασκειτε στον γαμο του Καραγκιοζη.Την 'επανασταση' που βιωνετε,ηδη την πληρωνετε με τις αυθαιρετες τοποθετησεις σας,διοτι και η απειρια σας ειναι εμφανης,και η αμορφωσια σας εμφανεστατη.Κανεις απο εσας δεν γνωριζει τι πρεσβευει.Σας αφησανε βεβαιως αγραμματους για να σας χειραγωγουν.Ρωτηστε την γιαγια σας,τον παππου σας αν εχετε ,να σας πουν για πολεμους,για ξεριζωμους,για γενοκτονιες.Κι ομως αυτες οι προηγουμενες γενεες,δουλεψαν νυχθημερον,και ολες τις ημερες της εβδομαδος,επι χρονια,πολλες φορες για ενα κομματι ψωμι,αλλα και οικογενειες εκαναν,και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ εβγαλαν,και μια Ελλαδα κατεστραμμενη ανορθωσαν.
    Η σημερινη γενεα,εχοντας μεγαλωσει με το 'αυτονοητο' της καταναλωτικης και ασυδοτης κοινωνιας,δεν μπορουν να διανοηθουν το μετρο.Σε αυτη την χωρα που διακηρυξε την εννοια του μετρου,δεν υπαρχει μετρο.Ολοι πιστεψαν,οτι θα εξωμοιωθουν με ολες τις ταξεις,σε μια οξυμωρη 'αταξικη' νεοφιλελευθερη κοινωνια.Και ολοι τα τελευταια χρονια,επιδιδονταν σε σπαταλες και μοστρα,οχι για να βελτιωσουν το βιωτικο τους επιπεδο,που ειναι θεμιτο,αλλα για να αποκτησουν τα αγαθα που απολαμβανει μια αλλη ελιτ,σε πολλες περιπτωσεις 'αλητ-ηριοι',μια βλαχοελιτ της κομπινας,της ρεμουλας της παρανομιας,του εγκληματος και της αηθους νοοτροπιας.Οποτε ο Νεοελληνας δυο πραγματα επρεπε να μιμηθει.Η να βρει 'πλουσιους' προγονους και να ανηκει κληρονομικα στην μεγαλοαστικη ταξη,η να επιδοθει στην παρανομια και την ρεμουλα,για να νεοπλουτισει.Το πετυχημενο ''Ελληνας Κροισος με νησι'' ειναι χαρακτηριστικο της νοοτροπιας των Νεοελληνων.Οι νεοι δεν γνωριζουν αυτη την εποχη τι ζητουν,τι να διεκδικησουν.Παπαγαλιζουν 'θελουμε παιδεια'και δεν ξερουν τι ειναι.Δεν εννοω τους μαθητες,αλλα τους υποκινητες και αναμορφωτες,γιατι και αυτοι μεινανε αμορφωτοι,θυματα του συστηματος.Θα χρειαστει νεος διαφωτισμος και αναγεννηση στην Ελλαδα,για να αναδειξει εναν Ελυτη,εναν Σεφερη,εναν Χατζηδακη,εναν Μικη,εναν Σακελλαριο,εναν Χορν,μια Παξινου,εναν Παπανικολαου,εναν Νανοπουλο,εναν Εγγονοπουλο,εναν Καστοριαδη,εναν Ζαππα,εναν Σινα,εναν Αρβανιτοπουλο,εναν Μητροπουλο,εναν Ξενακη,εναν Χρηστου,εναν Βαγγελη,εναν Ζαμπετα αν θελετε.Και παει μακρυς ο καταλογος.Σας ειναι αγνωστα αυτα τα ονοματα ε;Ειναι καποιοι απο τους πολλους επωνυμους και ανωνυμους,που με κοπο και δουλεια καθιερωθηκαν,και αναστησανε μια Ελλαδα απο σταχτες.Τα σημερινα προτυπα του Καρβελα και της Καρβελαινας,προτυπα σαθρα και επικινδυνα,εχουν διαβρωσει τον τρυφερο βλαστο της Ελλαδας,που παραπαιει και ψαχνει να βρει ταυτοτητα.Η Παγκοσμια Ελλαδα,που στα στενα της γεωγραφικα ορια εχει να επιδειξει Αττιλες,Ουννους,Βανδαλους μαινομενους και αυτοκαταστροφικους,υπακουοντας στις προτροπες των τιποτενιων εχθρων της,που παντοτε ηταν και ζουσαν και απολαμβαναν σε αυτη την μοναδικη χωρα.
    Στην Αρχαια Σπαρτη,η ιλη,παιδικη ομαδα,ανταπαντουσε στους ενηλικες Σπαρτιατες''αμμες δε γ'εσσομεθα πολλω καρρονες''.Ψαξτε την ερμηνεια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. "Ωραία!!!
    1) Θέλω εργασία αναλόγων προσόντων.
    2)Θέλω τον εργοδότη να σέβεται τον εργαζόμενο όπως ο εργαζόμενος τον εργοδότη.
    3)Θέλω δικαίωμα στην πλήρη απασχόληση και όχι στην μερική. 4)Θέλω μισθούς που να εξασφαλίζουν μια αξιοπρεπή ζωή. Και επειδή ο εργοδότης μου δεν ενδιαφέρεται (διότι είναι σαν εσένα με κανένα ίχνος κοινωνικής ευθύνης) την θέλω θεσμοθετημένη από το κράτος."

    Το πρόβλημα με πολλούς απο εσάς είναι ο'τι αρκείστε στις αμπελοσοφίες χωρίς να έχετε μπει ποτέ στο κόπο να ανοίξετε κανένα βιβλίο. Στο 1) θα σου απαντήσω ο'τι τα προσόντα σου αξίζουν κάτι μόνο όσο είναι σχετικά σπάνια. Υπάρχει υπερπροσφορά ημιμαθών και χαμηλή ιδιωτική πρωτοβουλία με αποτέλεσμα οι μισθοί για αυτούς να καθορίζονται εξαιρετικά χαμηλά. 2) Αν θες ο εργοδότης σου να σε υπολογίζει φρόντισε να γίνεις πολύτιμος. 3) Η μερική απασχόληση είναι ένα πολύ καλό μέτρο μιας και έτσι εξασφαλίζεται εργασία σε περισσότερους νέους. Δεν είναι η αιτία του κακού. Η αιτία είναι η χαμηλή επιχειρηματικότητα και καινοτομία στην Ελλάδα. 4) Η θεσμοθέτηση επιπέδων μισθών στο σύστημα μας θα οδηγούσε σε μεγάλη αύξηση της ανεργίας. Μόνο τα κουμμουνιστικά καθεστώτα μπορούν να προσφέρουν ίσες ευκαιρίες στη φτώχεια.

    Θα ήθελα να σας δω στους δρόμους να διαδηλώνεται για τη μείωση των προσλήψεων στο δημόσιο τομέα (και τη απόλυση των συμβασιούχων κομματόσκυλων) και τη παράλληλη στήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας των νέων. Τη καθιέρωση διδάκτρων σε τέκνα πλουσίων και τη χορήγηση υποτροφιών σε τέκνα πτωχών. Τη κατάργηση των καταλήψεων και του ασύλου που οδηγούν το πανεπιστήμιο στη παρακμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δηλαδή η Ελλάδα του 2008 πρέπει σύμφωνα με σένα, αγανακτισμένε βολεμένε πατέρα, να ζει και να σκέφτεται σαν την Ελλάδα του 1950 - σαν να μην έχει στο μεταξύ γίνει ούτε ένα βήμα προόδου όλα αυτά τα χρόνια; Εσύ κατάφερες τα δύσκολα εκείνα χρόνια να σπουδάσεις στο Πολυτεχνείο και να αξιοποιήσεις τις σπουδές σου επαγγελματικά - οι σημερινοί νέοι πρέπει να γίνουν οικοδόμοι, υδραυλικοί κλπ. έτσι έ;
    Κι όσους καταφέρουν σήμερα να σπουδάσουν να τους προσλαμβάνεις ΕΣΥ στην επιχείρησή σου χωρίς ασφάλεια και πληρώνοντάς τους ψίχουλα, σε βολεύει αυτό έτσι δεν είναι συντηρητικό υποκριτικό υποκείμενο; Ξεκίνα λοιπόν με τα δικά σου παιδάκια στέλνοντας τα να γίνουν ανειδίκευτοι εργάτες, ή ότι άλλο σημαίνει για σένα "δουλειά".

    Κι εμείς σπουδάσαμε κύριε την εποχή εκείνη αλλά δεν φορέσαμε καμμιά ταμπέλα για την υπόλοιπη ζωή μας ως αγωνιστές φοιτητές, κι εμείς δουλέψαμε και δουλεύουμε όλα αυτά τα χρόνια - αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι η εποχή εκείνη δεν μπορεί να συγκριθεί με τη σημερινή. Τα σημερινά παιδιά είναι όντως καλομαθημένα γιατί το βιοτικό επίπεδο ζωής της μεσοαστικής τάξης ανέβηκε δραματικά μέσα από κατακτήσεις της δικής μας γενιάς και λογικό είναι κανείς να μη θέλει να γυρίσει πίσω. Κι αν νομίζεις εσύ και οι ομοϊδεάτες σου θιασώτες του άκρατου νεοφιλελευθερισμού ότι θα γίνουμε όλοι κινέζοι για να τα οικονομάει μια ελίτ ολιγαρχία εις βάρος μας - είσαι μακριά νυχτωμένος. Μέχρι και τα 15χρονα το κατάλαβαν - εσύ ακόμα κοιμάσαι; Ξύπνα γιατί " the party it"s over" που λέει και ο φίλος σου ο Σιούφας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Δεν αρκεί να δηλώνεις ότι δεν είσαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ και δημιουργημένος, όπως λες πρέπει και να το δείχνεις με τα λεγομενα σου και τις πράξεις σου, κάτι που προφανώς δεν φαίνεται το αντίθετο μάλιστα ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ (διαβασε προηγούμενα σχόλια και θα πεισθείς από τα σχόλια των ομοίων σου που βρήκαν ευκαιρια να βγάλουν τη μασκα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΠΩ ΠΩ ΠΩ! ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΑΡΞ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ!ΜΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? ΑΥΤΗ Η ΣΚΑΤΟΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ.ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΚΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΖΕΣΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ΔΕ ΛΕΩ, ΚΑΛΟΣ ΚΙ Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ(ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ,ΤΗΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ,ΤΗΣ ΠΟΡΝΟΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΚΤΛ,ΚΤΛ).ΑΙΣΧΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ Σ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ,ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ,ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΥΤΗ Η ΚΩΛΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ,ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ! ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ,ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΚΑΙ ΝΥΝ ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΙ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ,ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ,ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ,ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ!ΑΙ ΣΤΟ ΓΕΡΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΟΥ ΚΛΑΣΑΤΕ ΜΕΝΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΚΑΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΦΙΑΞΑΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ρε δεν καταλάβατε ότι πιτσιρίκια πάνε να χαλάσουν τη πιάτσα των γαλάζιων παιδιών; υπάρχουν μεγάλες ουρές, δεν βολεύτηκαν ακόμα όλοι στο δημόσιο.

    καλά ρε, δεν έχετε σιχαθεί ακόμα τους εαυτούς σας;

    δεν ντρέπεστε που ζείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Θυμάμαι ακόμη το σύνθημα που εξαγρίωνε τους ασφαλίτες τους πρώτους μήνες του 1973

    "Κτήνος Σμα..η"

    Εσείς οι σημερινοί αγανακτισμένοι νέοι κάντε τον κόπο να ανακαλύψετε τα "κατορθώματα" του "κτήνους" και συνδυάστε τα με το γεγονός ότι ούτε σπασίματα καταστημάτων ούτε εμπρησμοί συνέβησαν εκείνη την περίοδο, για να καταλάβετε ότι η γενιά των μητέρων και πατεράδων σας, που δεν λαμογιοποιήθηκαν στην συνέχεια, πήγαν τότε την κοινωνία μας ένα μικρό βήμα μπροστά.

    Εσείς τώρα, με την χρήση, ή ανοχή χρήσης, τυφλής βίας την πήγατε ένα βήμα πίσω.

    Αλλά που να καταλάβετε...

    Πιστεύετε ότι η ζωή είναι σαν τις ταινίες δράσης του Χόλιγουντ όπου ο Bruce Willis πρέπει να σμαραλιάσει μία ολόκληρη πόλη για να έρθει λίγο πριν από τους τίτλους τέλους το happy ending.

    Μεγαλώνοντας, θα καταλάβετε ποιοι πληρώνουν το εισιτήριο και ποιοι προσπορίζονται τα κέρδη σε παρόμοιες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ"ΠΡΩΗΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ"ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ,ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΜΑΓΚΑ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ? ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ 15ΑΡΗΔΕΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΔΕΣ-ΠΝΗΝΤΑΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΕΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Βλέπω από προηγούμενα σχόλια ότι το Blog έχει γεμίσει με κουράδες και εμετούς Φασιστικών Σκυλιών, Χρυσαυγιτών και Λοιπόν Ακροδεξιών Καθαρμάτων ΟΙΚΤΡΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!!!

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ, ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ, ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ???

    Προέρχονται από τις χειρότερες εποχές που έζησε ο λαός μας!

    Είναι οι μελανοχιτώνες του Φασίστα Μεταξά.
    Είναι οι δοσίλογοι παππούδες τους, που ήταν κατά 99% (με εξαίρεση το 1% των δεξιών, που την κοπάνησε στη Μεση Ανατολή) ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ.

    Είναι τα πιό νοητικά καθυστερημένα τμήματα του ελληνικού λαού -οι χωριάτες που τους κατέβασαν στις πόλεις για να κυνηγήσουν την αριστερή διανοήση, είναι οι ταγματασφαλίτες, οι ΜΑΥδες, οι αγροφύλακες, οι χωροφύλακες της εποχής των Ράλλη-Τσολάκογλου, είναι οι ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ- οι διερμηνείς και δοσίλογοι που φορώντας την κουκούλα κατεδείκνυαν στην ΓΚΕΣΤΑΠΟ τους αγωνιστές του λαού.

    Είναι οι λαδέμποροι και οι μαυραγορίτες, επίσης ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-συνεργάτες των Γερμανών, που ενώ ο λαός λοιμοκτονούσε και έπεφταν νεκροί, στους δρόμους της Αθήνας και άλλων πόλεων, από την πείνα και την δυστυχία, αυτά τα Βρωμερά Σκουλίκια θησαύριζαν πάνω στα πτώματά τους!!
    Είναι τα ίδια καθάρματα, που μετά την απελευθέρωση της χώρας από το ΕΑΜ, ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ – ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΟΥΡΓΩΝ ΕΓΓΛΕΖΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΚΡΕΜΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!!

    Είναι τα ίδια τσογλάνια, που στον εμφύλιο πόλεμο και μετέπειτα , την ώρα που χιλιάδες αριστεροί και δημοκράτες,- ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΖΥΓΟ - στιβάζονταν στα ξερονήσια και την πολιτική προσφυγιά, ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΡΩΓΑΝ ΜΕ ΔΕΚΑ ΚΟΥΤΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΣΑΛ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ Η ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ «ΕΥΥΠΟΛΗΠΤΗ» ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (Νιάρχοι, Λάτσηδες, Αγγελοπουλαίοι, Τσάτσοι και λοιποί Αιμορουφήχτρες του Λαού) !!

    Είναι αυτά τα τομάρια- οι φασίστες, που δημιούργησαν το παρακράτος, που βασάνιζαν με μεσαιωνικά βασανιστήρια αγωνιστές, που εφηύραν τη φάλαγγα (διαβάστε τους «Ανθρωποφύλακες» του Περικλή Κοροβέση και θα καταλάβετε), που σκοτώσαν τον Πέτρουλα, τον Γρηγόρη Λαμπράκη, τον Χαλκίδη, τον Μουστακλή, τον Παναγούλη, που έφτιαξαν το Ελλάς-Ελλήνων-Χριστανών, την Χούντα, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΥΠΟ ΤΗΝ 7-ΧΡΟΝΗ ΚΑΤΟΧΗ ΓΕΛΟΙΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ-ΥΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΤΑΚΟ, ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ , με τις Γελοίες Φιέστες τους στα γήπεδα και τις αρχαιοελληνικές στολές, που τα φορούσαν τα ίδια αυτά καθάρματα- οι απόγονοι των μελανοχιτών, των δοσιλογων και λοιπόν καθυστερημένων ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΓΟΥΡΟΥΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΑΣΤΑΡΔΩΝ ΤΟΥ ΤΗΣ «ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ», ΤΟΥ «ΛΑΟΣ» ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ» ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ......


    ΦΤΥΝΩ ΚΑΙ ΧΕΖΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ- ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΠΑΠΠΟΥΔΩΝ ΣΑΣ, ΒΡΩΜΕΡΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ.....
    «ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ» ΤΗΣ ΚΟΥΡΑΔΑΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ.....

    Χέζω τους παππούδες σας - τους ταγματα(σφα)λήτες, λαδέμπορους, ρουφιάνους, συνεργατών των Ναζί και Μαυραγοριτών, την ώρα που ο μισός λαός λοιμοκτονούσε και ο άλλος μισός ήταν στο ΕΑΜ, στην Εθνική Αντίσαταση.....
    Χέζω την Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών σας, την ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΗ ΚΑΙ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ!!

    Να φοβάστε καθάρματα!!
    Θά'ρθει η ώρα που θα ασχοληθεί το κίνημα και μαζί σας!!
    Ουστ βρωμοφασίστες, εθνικιστές, ρουφιάνοι, δοσίλογοι, ρατσιστές και λαμόγια.......


    Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΓΑΜΙΑΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ''άμμες δε γ'εσσόμεθα πολλώ κάρρονες'' έλεγαν οι νεαροί Σπαρτιάτες κύριε 2.08 και στους γεροντότερους συνομίληκες των 300σιων των Θερμοπυλών και δεν τους κατηγορούσαν άκριτα όπως οι σημερινοί γιατί αγνοούν ότι:
    1)Ηλικιακά ηγενιά του Πολυτεχνείου είναι οι 53άρηδες -58άρηδες δηλαδή η τάξη που ακόμη δουλεύει και όταν χάσει την δουλειά της σήμερα πεθαίνειστην πτώχεια και φυσικά δεν απολαμβάνει παχυλές συντάξεις όπως μερικοί ισχυρίζονται
    2)Αυτή η γενιά περίπου 500000 άτομα
    δεν έβγαλε πρωθυπουργό παρά μόνο μερικούς υπουργούς που και αυτοί συμβιβάστηκαν με τον κομματισμό.
    άρα δεν διοικεί όπως πολλοί ισχυρίζονται για να την καταριούνται για την Ελλάδα που δημιούργησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΕΧΕΤΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕ ..ΜΗΠΩΣ..ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ...

    ΟΙ ‘ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ’ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ????

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙΓΑΝΑΙ ΒΙΒΛΙ!
    ..ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ..

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΣΠΑΓΑΝΕ ΚΑΤΑΣΡΤΕΦΑΝΕ..
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΡΙΖΟ-ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ
    ...ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛ ΝΑΧΤ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ???

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ!!
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ, Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!


    ΜΗΠΩΣ...ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ..

    ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ?
    ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΛΕΛΑΠΑ/?
    ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ???
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ‘ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ’ ΣΟΡΟ-ΛΥΜΑΤΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΛΗΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΞΕΝΟΚΙΝΗΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΟ-ΑΝΑΡΧΙΑΣ????
    ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΑ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΕΛΕΥθΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Zούμε σε easy και fast εποχή και τα νοήματα που αναπτύσεις θέλουν time που δεν έχουν οι ενδιαφερόμενοι και παιδία αλλά αυτή δε κυκλοφορεί ακόμη σε χάπια ή σε μορφή zip...
    χώρια που θέλει ιδρώτα η δουλιά και εν πήραν ... zevasoft

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. LAE ANTISTASOY STHN ANARXOFASISTIKH LELAPA!

    OXI STO PAIDOMAZWMA TOU SYRIZA


    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    τις πόρτες σπάσαν οι οχτροί
    κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές
    την πρώτη μέρα

    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    αδέρφια πήραν οι οχτροί
    κι εμείς κοιτούσαμε τις κοπελιές
    την άλλη μέρα

    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    φωτιά μας ρίξαν οι οχτροί
    κι εμείς φωνάζαμε στα σκοτεινά
    την τρίτη μέρα

    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    σπαθιά κρατούσαν οι οχτροί
    κι εμείς τα πήραμε για φυλαχτά
    την άλλη μέρα

    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    μοιράσαν δώρα οι οχτροί
    κι εμείς γελούσαμε σαν τα παιδιά
    την πέμπτη μέρα

    Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί
    κρατούσαν δίκιο οι οχτροί
    κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γεια
    σαν κάθε μέρα

    Στίχοι-Γιώργος Σκούρτης
    Μουσική-Γιάννης Μαρκόπουλος
    εκτέλεση-Νίκος Ξυλούρης



    LAE ANTISTASOY STHN ANARXOFASISTIKH LELAPA!

    PES OXI STOYS KATASTROFEIS THS PATRIDAS MAS!
    PES OXI STA 3ENA SXEDIA YPODOULWSHS THS XWRAS MAS ME AIXMH TOU DWRATOS TOUS SYRIZO-PROODEYTIKOUS ANARXIKOUS ES-ES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΕΧΕΤΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ..ΜΗΠΩΣ..ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ...

    ΟΙ ‘ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ’ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΧΙΤΛΕΡΙΚΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ????

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙΓΑΝΑΙ ΒΙΒΛΙΑ!
    ..ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ..

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΣΠΑΝΕ ΚΑΤΑΣΡΤΕΦΟΥΝ..
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΟ-ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ
    ...ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛ ΝΑΧΤ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ???

    ΟΙ ΝΑΖΙ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ!!
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΗ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ, Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!


    ΜΗΠΩΣ...ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ...

    ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ?
    ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ?
    ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ???
    ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ‘ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ’ ΣΟΡΟ-ΛΥΜΑΤΑ, ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΛΗΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΞΕΝΟΚΙΝΗΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΟ-ΑΝΑΡΧΙΑΣ????
    ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΑ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΕΛΕΥθΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ?

    LAE ANTISTASOY STHN ANARXOFASISTIKH LELAPA!

    OXI STO PAIDOMAZWMA TOU SYRIZA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. μα "σχεδόν" όλοι θέλουμε καλύτερη παιδεία !!! και οι μαθητές και οι γονείς που πληρώνουν 1 μισθό κάθε μήνα για τα φροντιστήρια.
    Γράφω "σχεδόν" γιατί υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που βολεύονται με το υπάρχον σύστημα... Οι πολιτικοί γιατί με την παραπαιδεία φαίνεται μικρότερος αριθμός ανέργων, οοοολοι οι φοιτητές που μπαίνουν σήμερα σε σχολές, όπως φιλολογικές, μαθηματικές, φυσικές κλπ, που γνωρίζουν εκ των προτέρων οτι αν δεν προχωρήσουν σε μεταπτυχιακά κλπ κλπ. θα κάνουν και αυτοί ιδιαίτερα μέχρι- αν διοριστούν καθηγητές και αυτοί με τη σειρά τους... Ωραία !!!
    Επίσης, οι καθηγητές που διδάσκουν στα σχολεία και τα απογεύματα κάνουν τα ιδιαίτερα τους , παίρνοντας 1-2 ακόμα μισθούς, αφορολόγητους.
    Οι ίδιοι αυτοί καθηγητές που μιλούν για χαμηλούς μισθούς- και όντως είναι, αλλά πού δεν είναι ? - αν αύριο έπαιρναν μια γενναία αύξηση, θα παρατούσαν τα ιδιαίτερα ? ΔΕΝ νομίζω !!
    Μα ποιόν καροιδεύουμε τελικά ???
    αν δεν σταματήσει το σύστημα να βγάζει με τη σέσουλα πτυχιούχους, που το μόνο που μπορούν μετά να κάνουν είναι καθηγητιλίκι , τότε τί αλλαγή να κάνουμε? σίγουρα δεν μπορούν να διορίζονται καθηγητές και δάσκαλοι - και με καλό μισθό- όλοι όσοι βγαίνουν απο τα πανεπιστήμια...
    γιατί δηλαδή είναι υποχρεωμένο το κράτος να διορίζει τους απόφοιτους φιλολογίας, φυσικού, κλπ και οι πτυχιούχοι της νομικής να στριμώχνονται 3-4 σε ένα γραφείο μπάς και τους κάτσει κάνας πελάτης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Μαθήματα ήθους έδωσαν δύο από τους μαθητές που αυτές τις ημέρες διαμαρτύρονται για τον θάνατο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Τα παιδιά βρήκαν και παρέδωσαν στην Αστυνομία πακέτο με 100.000 ευρώ.
    Το ποσό πιθανολογείται πως έπεσε από τους δράστες ληστείας που είχε σημειωθεί λίγη ώρα πριν σε χρηματαποστολή. Ο ένας εκ των δύο μαθητών ενημέρωσε αμέσως τον πατέρα του και στη συνέχεια τα χρήματα παραδόθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα της Αργυρούπολης. Η αστυνομία εκτιμά πως η συνολική λεία της ληστείας ξεπερνά τα δύο εκατομμύρια ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ντροπή σας. Αίσχος. Αυτό έχω να πω. Αλλά δεν θα βγουν τα παιδιά σας στην αγορά εργασίας? Τότε θα αντιληφθείτε τι συμβαίνει. Εκτός κι αν τα παιδάκια σας είναι ήδη βολεμένα και θα τα βρουν έτοιμα. Ρωτήστε λίγο και τους σημερινούς τριαντάρηδες-τριανταπεντάρηδες να δείτε πως περνούν με 600-800 ευρώ. Ρωτήστε αυτούς που δεν βρήκαν τίποτα έτοιμο και προσπαθούν να τα δημιουργήσουν όλα από το μηδέν με αυτούς τους μισθούς πείνας. Εμείς δεν θα έχουμε ποτέ τη δυνατότητα, εργαζόμενοι τίμια όπως εσείς, να αποκτήσουμε όλα αυτά τα οποία εσείς αποκτήσατε. Ούτε με κυάλι δεν πρόκειται να τα δούμε. Το κείμενό σας είναι ότι πιο σάπιο έχω διαβάσει το τελευταίο διάστημα στο press. Λυπάμαι για εσάς αλλά πιο πολύ λυπάμαι τα παιδιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. θέλουνε τρία πολύτιμα αγαθά που εσείς ξεχάσατε να τους προσφέρετε, έτσι θα τα πάρουνε μόνοι τους.
    ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Η γενιά του Πολυτεχνείου πέθανε, έγινε γενιά του άκρατου καπιταλισμού. Εξαργύρωσε τους αγώνες της με κομματικά οφέλη και τώρα είναι ένα με το κατεστημένο που δολοφονεί καθημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. δεν διαφωνω μαζι σου σε πολλα,διαφωνω ομως σιγουρα με τους μαλακες(δεν μου ερχεται αλλη λεξη)που ετρεξαν να σε στηριξουν!
    Φιλε μου για θυμησου οταν ησουν εσυ φοιτητης,ποσοι πιστευαν στο κινημα που διαμορφωνοταν ακομα στην ελλαδα?Θυμησου, επισης οτι τοτε υπηρχε ηδη διαμορφωθει αναλογο κλιμα σε ολη την ευρωπη.
    ειμαι νεος με πτυχιο και εργαζομενος κι εγω πιστευω στη σκληρη δουλεια και στο ρεφορμισμο, αλλα για σκεψου, παρατηρησε το "συστημα" γυρω σου και αναρρωτησου...Ειναι το ιδιο ευκολο?
    πχ.μπορει καποιος να ανοιξει με ενα μικρο μαγαζακι σημερα και να ζησει απο αυτο?
    Δυστυχως ανηκουμε σε μια γενια που πρωτη φορα θα ζησει χειροτερα απο την προηγουμενη χωρις να εχει μεσολαβησει πολεμος!
    Χτυπουν ασχημα,οντως, οι γενικολογες τοποθετησεις που αναφερεις...Αλλα μην ξεχνας οτι μιλαμε για παιδια, που εχουν σιχαθει την πολιτικη & τους πολιτικους.Κατ'επεκταση δεν εχουν ασχολουνται με αυτους,ξερουν οτι κατι παει στραβα,αλλα δεν ξερουν τι. Θελουν να αντιδρασουν, αλλα δεν ξερουν απεναντι σε τι. Εργαζονται πιο σκληρα απο ολους μας και στο τελος δεν υπαρχει αποτελεσμα!
    Θυμησου, τοτε επαναστατησατε για ενα καλυτερο κοσμο...Σε ρωταω,λοιπον, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ???
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ, ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ???
    Δεν μπορεις να επικαλεισαι τοτε το κινημα, και να βγαζεις τον εαυτο σου εξω απο το πως εξελιθχθηκε αυτο!Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα σας, οτι αποξενωθηκατε και μας αποξενωσατε, ξεχασατε τι σημαινει συντροφικοτητα και δεν την μεταδωσατε στα παιδια σας, μας μαθατε να κοιταμε τον κωλο μας οπως κανετε εσεις!Ε,λοιπον αυτο αντιμετωπιζεται τωρα.Ενα τσουρμο παιδια, που κοιτανε τον κωλο τους και δεν ενδιαφερονται για τιποτα!Δεν εχουν τιποτα να χασουν!!!Και το χειροτερο (για σας) απο ολα...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ(οσο και να προσπαθει ο trendy Τσιπρας)και αυτο σας ενοχλει περισσοτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. PSWMI PAIDEIA ELEU8ERIA!

    OXI STHN BIA KAI THN SYRIZO-FASISTIKH ANARXIA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. μην τρελένεσται όλοι.
    τα πράγματα είναι απλά.
    η ελλάδα δέν είναι κράτος για να ζείς πιά.όση τα αρπάξαν τα αρπάξαν όσο για τους άλλους δέν έχει.ο έλληνας το έχει μέσα του. θέλει να ρητορεύει πολλή να δουλεύει λίγο να κερδίζει πολλά και άμα κάνει και καμια μαλακία να μην του τη λέν κιόλας.ε όχι ρε φίλε δεν πάει έτσι.αυτό που εγώ εως τώρα ήξερα είναι ότι όποιος θέλει κάτι πολλή και εργάζεται σκληρά κάποια στιγμή στη ζωή του πετυχαίνει .τουλάχιστον όσο ζεί.στην ελλάδα συμβαίνει το αντίθετο.το πρόβλημα είναι της έλλειψης παιδίας που΄δέν έχει κανείς μας.και η παιδία είναι κάτι που δυστοιχός δεν αγοράζεται με χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. "Αυτό έχω να πω. Αλλά δεν θα βγουν τα παιδιά σας στην αγορά εργασίας? Τότε θα αντιληφθείτε τι συμβαίνει. Εκτός κι αν τα παιδάκια σας είναι ήδη βολεμένα και θα τα βρουν έτοιμα."

    Προσωπικά μιλώντας, τελειώνοντας τη "πανεπιστημιακή" εκπαίδευση μου στην Ελλάδα εγκατέλειψα τα πάτρια εδάφη. Γιατί δεν με αηδίασαν μόνο οι κομφορμιστές της παλαιότερης γενιάς αλλά και οι συνομήλικοί μου που, είτε κοιτούσαν το βόλεμα τους , είτε αρκούνταν στο να συμπεριφέρονται άλογα φωνασκώντας, ενεργώντας φασιστικά, και καταστρέφοντας αλλά δίχως να έχουν κάτι σοβαρό να αντιπροτείνουν! Αυτό με έκανε να χάσω οποιανδήποτε ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. θέλουνε τρία πολύτιμα αγαθά που εσείς ξεχάσατε να τους προσφέρετε, έτσι θα τα πάρουνε μόνοι τους.
    ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    13 Δεκέμβριος 2008 7:11 μμ

    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ;
    Είναι αλήθεια ότι σήμερα τα παιδιά δεν έχουν κανένα από τα τρία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *