GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πουλήθηκε και η σάτιρα...

. Με σημαδεμένη τράπουλα επανήλθε, δυστυχώς, ο Λαζόπουλος χωρίς να είναι έντιμος απέναντι στον πολίτη! . Γράφει ο Γιάννης Παπαζήσης . Η σά...

.
Με σημαδεμένη τράπουλα επανήλθε, δυστυχώς, ο Λαζόπουλος χωρίς να είναι έντιμος απέναντι στον πολίτη!
.
Γράφει ο Γιάννης Παπαζήσης
.
Η σάτιρα αποτελεί, μαζί με την μαχητική και έντιμη δημοσιογραφία, το σημαντικότερο καταφύγιο του απλού πολίτη ιδιαίτερα σε στιγμές σήψης και διαφθοράς όπως αυτές που διανύουμε. Για αυτό το λόγο όταν και η σάτιρα παύει να ειναι έντιμη απέναντι στον πολίτη, τότε κάτι έχει αρχίσει και βρωμάει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.
Οποιος παρακουλούθησε χθες την επάνοδο του Λαζόπουλου στα τηλεοπτικά μας πράγματα θα αντιλήφθηκε την προσπάθεια εξαγνισμού του Καραμανλή, την υπερβολική κριτική με δόσεις κακίας στον Παπανδρέου.
Δεν γνωρίζω σάτυρα που να μην χτυπάει τον εγκέφαλο της εκάστοτε εξουσίας. Και αυτός αρέσει δεν αρέσει στον Λαζόπουλο είναι ο Κώστας Καραμανλής.
Ο κ. Λαζόπουλος φαίνεται οτι ξεχνάει οτι ο Καραμανλής επέβαλλε τον Ρουσόπουλο στην κυβέρνηση, ο κ. Λαζόπουλος φαίνεται να αγνοεί εσκεμμένα οτι ο Καραμανλής φέρει ακέραια την ευθύνη που δεν αποπέμπει εναν υπουργό που έχει εμπλακεί με άμεσο και σε ορισμένες περιπτώσεις κυνικό τρόπο στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Αυτά δικαιολογείται με κάποια ελαστικότητα να τα αγνοεί.
Δεν δικαιολογείται όμως να μην γνωρίζει οτι ο κόσμος ειναι σκληρός και θα συζητάει στα καφενεία οτι σάτιρα με σημαδεμένη τράπουλα... δεν γίνεται...
---------------------------------

103 σχόλια

  1. Ο,ΤΙ ΔΙΔΑΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ,
    ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΤΥΡΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην τρελαινεσαι μωρε......το αδερφατο παντα αλληλυποστηριζετε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apo poystronia ti perhmeneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σάτιρα και όχι σάτυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θέλω να στέλνω σχόλια επωνύμως, αλλα δεν καταλαβαίνω αυτά που γράφετε κατωτέρω. Εγώ έχω μία απλή ηλεκτρονική διεύθυνση: skalamitsis@kalamitsis.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν γαμιεσαι ρε κωλοΠασοκε Παπαζηση. Εσεις τα ερμηνευσες ετσι εγω τα ερμηνευω αντιθετα. Αει σιχτιρ κοπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμείς στη Λάρσα πάντα τον φωνάζαμε Γιουσουφάκι...ξέρει αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εκ στόματος κοράκου ΚΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι θέμα σεξουαλικής προτίμησης.

    Είναι ταξικό.

    Ο Λαζόπουλος και οικονομικά και κοινωνικά είναι ελίτ.

    Και τα συμφέροντα αυτής στηρίζει.

    Μέχρι πρότινος με τεράστια επιτυχία.

    Έλα όμως τώρα που ο κόσμακης στριμώχνεται, οπότε αναγκάζεται να σκεφτεί δύο φορές πριν γελάσει με αστεία που τελικά είναι εις βάρος του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον Ρουσοπουλο στην κυβερνηση τον
    επεβαλε ο βαρδινογιαννης φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α παρατα μας ρε φιλέ με τον παπανδρέου σου!
    τα ιδια σκατά ειναι και αυτός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια χαρά τα είπε ο Λάκης. Δηλαδή τι να κάνουμε αφου ο Γιωργάκης δεν πάει...
    Όσο για το Κωστάκη τι άλλο να πει. Αρχίζει να αποκαλύπτεται πλέον το κενο του ανθρώπου...που δεν έχει δολέψει ποτε στη ζωή του και τον κάναμε πρωθυπουργό..

    Υπάρχει βέβαια το αστερι που λέγεται Ανδρέας Λοβέρδος που με αυτόν θα ήταν 10 μονάδες μπροστά το ΠΑΣΟΚ αλλά αυτοί κοιμούνται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ Η ΜΑΣΚΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΨΥΧΟΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΦΘΗΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΗΤΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΤΙΟ ΠΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΘΥΒΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.
    ΑΙΤΙΟΝ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΟΝ, ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΗΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ. ΚΡΙΜΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά δεν είχατε καταλάβει ακόμη τι ρόλο παίζει ο Λαζόπουλος; Περιμένατα χθες να τον δείτε για να καταλάβετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. pikramene mou prasinofroure o lazopoulos sou eftekje tora eseis ton krazete mesa sto komma sas anti na lete pou uparxi kai i nea dimokratia kai apo ena dialimeno komma pou pezate mpatses sas anastise, koitate pos tha ftiakjete to komma sas giati tha sas pidikji o syriza pali a na min kjexaso ta lefta pou edose o tsoukatos sto komma tha ta epistrepsete ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αλληλυποστηριζετε!!!!!!Σάλτα και γ........σου! Κάποιος απο το αδελφάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ego leo na fortosete emails diamartirias to email tou kiriou lazopoulou kai tis ekpompis tou

    Edo sto Alpha

    http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=70&tv_id=113

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΟΤΑΝ ΧΕΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΕΣΑΙ Η ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΣΑ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ ΑΠ ΤΟ ΣΚΑΤΟ??
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΖΕΣΑΙ ΑΡΑΓΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ???
    ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. προφανώς θέλει να υποστηρίξει το ΣΥΡΙΖΑ και πως το κάνεις αυτο; χτυπώντας τον Παπανδρέου. μ' αρέσει που είπε στην αρχή αρχίζω με τον Γιωργάκη γιατί μετά θα σούρω τα εξαμάξης στους άλλους. ναι μόνο αυτό δεν έκανε. μπορούμε να πούμε με μεγάλη βεβαιότητα οτι έγινε προπαγανδιστής του Τσίπρα, κάτι σαν το ριζοσπάστη του συνασπισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΛΑΚΗΣ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟΠΟΜΠΕΣ?ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΛΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ

    ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΩΤΕΡΟ

    πόναγε και αυτού η ψυχή να τον βλέπει δεύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΟΤΑΝ ΧΕΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΕΣΑΙ Η ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΣΑ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ ΑΠ ΤΟ ΣΚΑΤΟ??
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΖΕΣΑΙ ΑΡΑΓΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ???
    ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.....

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΜΠΟΥΧΕΣΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το αδελφάτο είπες; Ρε πήγαινε να ρωτήσεις τον Βαλιανάτο πότε ήταν που άπλωνε τα ρουχα στο σπίτι τού Γιωργάκη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΑ ΤΟΝ Κ.ΑΛΑΒΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΒΑΛΕ???? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΗ ΚΑΠΟΙΟΣ.1944.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είχα μια υποψία ότι υποστηρίζεις τον Καραμανλή αλλά μετά το χθεσινό ούτε σαν αμφιβολία δε παίζει. Με ξενέρωσες και επιβεβαίωσες κόσμο που σε επέκρινε για τη στάση σου.
    Φαντάζομαι αυτό το mail όπως και άλλα θα το γράψεις στα πράσινα παπούτσια σου, αλλά από εδώ και πέρα και εγώ στα δικά μου θα σε γράφω. Και τα δικά μου είναι αυτά που φορώ και στη προσωπική ζωή και όχι για επικοινωνιακούς λόγους.
    Έχω μία πρόταση: Αφού τον αγαπάς τόσο πολύ το μπούλη που μας ξεσκίζει καθημερινά γιατί δε κάνεις και επίσημα τον κυβερνητικό του εκπρόσωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατάπτυστοι παντού,
    διεύρυνση στους κώλ0V$.

    Νέα Δημοκρατία, Σχολή Σκανδάλων.
    Χορηγός επικοινωνίας: Economist.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειναι απλα τα πραματα παιδες.Ο λαζοπουλος ειναι συριζα.Και επιδη ειναι συριζα χτυπαει το πασοκ και τον γιοργο παπανδρεου για να του φανε ψηφους.Η αρισερα στην ελλαδα ειναι πουλημενοι στην δεξια.Μια ζωη η αριστερα χτυπαγε και χτυπαει το πασοκ,Δεν τους νοιζει αν ειναι πανω η ΝΔ αρκει να μην ειναι το πασοκ.
    Οι αριστεροι ειναι οι μεγαλυτεροι λεχριτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΙΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙΤΑΙ ΩΡ ΑΔΕΛΦΙΑ .ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕΡΙΑ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΙΤ ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ Ο ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ, ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΗΤΑΝ.
    ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΕΡΤΗ ΜΑΝΤΟΝΑ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΝΤΕΜΕΚ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ¨ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ¨
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΦΤΥΝΕΙ ... ΓΛΥΦΕΙ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΛΑΚΗΣ ,,,ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΨΟΦΙΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΜΑΙΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ Ο ΛΑΚΗΣ?
    ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ?
    ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΑΤΙΡΑΣ ...ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ....ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ....
    ΛΑΚΗ ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Μ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ...ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΟ ΠΑΠΑΖΗΣΗ

    ΗΤΑΝ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ
    (ΟΧΙ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΕΤΡΑΕΙ...ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΥΛΗΣ ΧΥΤΗΡΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΥΤΗΡΟΥ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και εγώ περίμενα περισσότερη κριτική για τον Μπουχεσα,
    αλλά μάλλον το αντίθετο έκανε!
    Πιο πολύ ασχολούνταν με τον Γιωργάκη παρά με τον Κωστάκη.
    Όχι ότι μπορεί να διαφέρει ο ένας από τον άλλον και οι διό τα ίδια σκατά είναι
    αλλά τουλάχιστον τον έναν τον τσέκαρε ο λαός και είδαμε τα χάλια μας , αν
    κυβερνούσαν και αυτοί 20 θα μας είχαν πουλήσει την μισή Ελλάδα.
    Προσωπικά με εκνεύρισε πολύ με αυτό που έκανε…!
    Θυμάμαι ιδιαίτερα πέρυσι που χαρακτήρισε τον Μπουχεσα «Ηθική μυγοσκοτώστρα »
    (Να κάνω τον σταυρό μου).

    Αντιρρησίας Συντάγματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ. ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ. ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ "ΠΑΛΙΟΦΟΥΣΤΑ" ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟ (ΝΤΕΝΙΣΗ). ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΩΡΑ Η ΠΑΛΙΟΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ. ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟΝ ΧΑΡΥ ΚΛΙΝ. ΚΟΙΝΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΧΟΥ ΠΑΛΙΟΦΟΥΣΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΠΗΔΑΝΕ ΠΑΛΙΟΑΔΕΛΦΗ. ( ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ. ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΟΘΡΟΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΦΟΥΣΤΑ. ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΘΑΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΝ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. εχω μια απορια.
    Γιατι δεν μπορει ο Κωστακης να ζησει μακρια απο τον Ρουσοπουλο ?

    Συμβαινει κατι που δεν καταλαβαινουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΡΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΧΟΝΤΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΟΝΤΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ειναι απλα τα πραματα παιδες.Ο λαζοπουλος ειναι συριζα.Και επιδη ειναι συριζα χτυπαει το πασοκ και τον γιοργο παπανδρεου για να του φανε ψηφους.Η αρισερα στην ελλαδα ειναι πουλημενοι στην δεξια.Μια ζωη η αριστερα χτυπαγε και χτυπαει το πασοκ,Δεν τους νοιζει αν ειναι πανω η ΝΔ αρκει να μην ειναι το πασοκ.
    Οι αριστεροι ειναι οι μεγαλυτεροι λεχριτες.



    Σ Ω Σ Τ Ο Ο Ο Σ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανεκαθεν υποστηριζε ο Λαζοπουλος τον Καραμανλη.Ηταν παντοτε διαφορετικη η σατυρα που εκανε στον Καραμανλη σε σχεση με αυτην που εκανε στον Παπανδρεου
    Απλως παλιοτερα την "σηκωνε" η κοινη γνωμη αυτην την διαφορετικη αντιμετωπιση. Ηταν η εποχη της παντοδυναμιας του Καραμανλη που τον εκανε απροσβλητο απο ολους.
    Τωρα ομως που και οι πετρες βαλουν εναντιον του Καραμανλη μας ξενιζει η σταση του Λαζοπουλου. Δεν ειναι τοσο οτι υποστηριζει τον Τσιπρα και τον Αλαβανο αλλα αυτο που τον οδηγει ειναι το μισος του προς το Πασοκ. Αλλωστε πολλοι απο την λεγομενη "αριστερα¨" εχουν αυτο το κομπλεξ απεναντι στο Πασοκ
    ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ χιλιες φορες ΝΔ παρα Πασοκ. Αυτο ειναι εμφανες.

    ΟΦΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΡΕΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΔ.ΠΑΛΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΝΔ.ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΘΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΓΑΠ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΦΤΥΣΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙΣ??
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΤΩ ΜΑΛΑΚΑ ...ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ.

    ΧΑΧΑΧΑ!!!!
    ΓΕΛΟΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΓΕΛΟΙΩΝ ΔΕΞΙΩΝ!!!


    ΣΠΥΡΟΣ Γ. ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΘΑ ΒΛΕΠΕΤΕ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. pantos apo oti diabazo to batopaidi to orizei o psuxaris opote ...
    tou lazopoulou den tou eftanan ta 500.000 euro pou boutikse apo tin tainia kai paei gia ...kialla... tha prolabei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. e!!! kala tora kai merika xronia paei stas amerikas kai bgazei ta matia tou gia na min ton tsakosoun opos tote me to kotero.
    xaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. otan tou triksan ta dontia kai ton fobisan bgeike kai miksoklege....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ.ΚΑΠΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ.ΣΟΥ ΕΘΙΞΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΣΟΥΚΤΣΕ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑΝ 3.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΡΟΚΑΤΕΛΗΜΕΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ.ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ.ΣΟΥ ΕΘΙΞΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΖΟΡΙΣΤΗΚΕΣ?ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑΝ 3.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΡΟΚΑΤΕΛΗΜΕΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. O Λαζόπουλος δουλεύει για τον ΣΥΡΙΖΑ. Εισπράττει έτσι εύσημα διανοούμενου κουλτουριάρη και ακτιβιστή καλλιτέχνη που παίρνει το μέρος της αλήθειας και της δικαιοσύνης. Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως πετάει στα σύννεφα και καλά θα κάνει να βοηθήσει το ΠΑΣΟΚ και να αφήσει τους ιδεαλισμούς και τους αγώνες. Δεν είναι η εποχή ηρωϊκή. Να πάρουμε την εξουσία γιατί η Δεξιά έχει βολέψει τους δικούς της κι εμείς οι δημοκρατικοί πεταχτήκαμε στην άκρη. Στις άλλες εκλογές ας κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ τα κουλτουριάρικά του. Όχι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η λέξη ΣΑΤΙΡΑ είναι γραμμένη μια φορά -κακώς- με υ. Μήπως υπονοείται ότι η εκπομπή γίνεται από ΣΑΤΥΡΟ ή για ΣΑΤΥΡΟΥΣ.
    Προσοχή στην ορθογραφία παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. KΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΚΑΙ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 7:30 πέστα χρυσόστομε!

    Οι Συνταγματάρχες είχαν ολη τη χώρα στα χέρια τους χωρίς κανένα έλεγχο,και αντί να τα κονομήσουνε, ΠΕΘΑΝΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΨΑΘΑ!

    Η γυναίκα του Παπαδόπουλου ζούσε σε νοικιασμένο τριάρι στο Παγκράτι!

    Περίπου σαν τους ..δημοκράτες πολιτικούς μας που ζούν σε βίλες στην Εκάλη και ξημεροβραδιάζονται σε κότερα στη Μύκονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ:

    ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗ ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ "ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥΣΤΗ";

    ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο Λαζόπουλος κατ' επανάληψη κολακεύει τους κουκουλοφόρους. Το κάνει γιατί είναι οπαδός τοων Αλαβάνου -Τσίπρα ή γιατί φοβάται μήν του κάψουν το αυτοκίνητο.
    Είναι πάντως πολύ πρόστυχο αυτό που κάνειμε τη θολοκουλτούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. δυστυχώς είναι ένας ακόμη πετυχημένος που πάτησε την πεπονόφλουδα να επανέλθει, ενώ είχε δηλώσει σαφώς το τέλος της εκπομπής το περασμένο Ιούνη. Κρίμα γιατί εξήντλησε ότι είχε να δώσει και τώρα επαναλαμβάνετε. Βαρετό το θέαμα και όχι μόνο. Στις ειδήσεις των 8, βγήκε για να μας υπενθυμίσει για την εκπομπή του και σε ερώτηση του Κίρτσου αν θα κρατήση ισορροπίες απήντησε ότι δεν είναι στο χαρακτήρα του να κρατά ισοροπίες. Όμως στη συνέχεια έδειξε ανοχή στον Καραμανλή και προκατάληψη για τον Παπανδρέου. Δηλαδή ρε Λαζόπουλε για να καταλάβουμε και μεις το πρόβλημα της άρθρωσης του Γιώργου σηκώνει περισσότερη σάτυρα από τα χάλια του Καραμανλή. Θέλω να τονίσω το σημείο που άφησε να υπονοηθεί ότι οι δημοσκοπήσεις είναι εκ του πονηρού, όσον αφορά το ερώτημα του καταληλότερου. Και αυτό επειδή αντί αυτής της λέξης σε μια δημοσκόπηση χρησιμοποίησαν το καλύτερος , λέξη που επικαλέστηκε και ο Παπανδρέου στην ΔΕΘ. Εμείς όμως μπορούμε να υπονοήσουμε μετά την υπαναχώρηση, να συνεχίσεις την εκπομπή, ότι το έκανες για ένα μόνο λόγο, να συμβάλεις σε σχέδιο ανατροπής των τελευταίων δημοσκοπήσεων. Ή θα ισχυριστείς ότι το ζήτησαν οι τηλεθεατές. Ακόμη και η Ανθούλα έκανε την ανάγκη φιλοτιμία και προσπάθησε να γελάσει. Κρίμα Λάκη περίμενα ειλικρίνεια από σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όταν αναφερόταν στα πολιτικά θέματα κατά 80% κορόϊδευε τον Παπανδρέου, το υπόλοιπο 20% τους υπουργούς, τον Καραμανλή και το ΛΑΟΣ. Για την αιστερά ούτε λόγος φυσικά, ενώ για τον Αλαβάνο μόνο εγκώμια είχε. Ο Λαζόπουλος τα "παίρνει" από τη Δεξιά (π.χ. διανομή DVD εκπομπής του από τον Ελεύθερο Τύπο) και στηρίζει την αριστερά, για τον Καραμανλή φυσικά ούτε ασχολείται. Αν έρθει κάποιος ξένος στη χώρα και δει το Λαζόπουλο θα νομίσει ότι κυβέρνηση είναι το ΠΑΣΟΚ και αξιωματική αντιπολίτευση το ΛΑΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τον ρόλο του Λαζόπουλου τον έχουμε πλέον μάθει.

    Με ενδιαφέρει που ο ΑΝΤ1 καπάρωσε τα εισιτήρια των 250 ευρώ για τη MADONNA,είπαν ψέματα ότι είχαν τελειώσει την πρώτη ώρα της διάθεσης τους και μας είχαν αφήσει όλους εμάς τους μαλάκες να περιμένουμε για ένα εισιτήριο στην Πανεπιστημίου όταν στις 27/ 9 εμφανίστηκαν στις VIP θέσεις όλα τα σούριελα της ελληνικής tv, όλες οι γηρασμένες παρουσίες , οι εφοπλιστές και οι βιομήχανοι , όλοι όσοι μέμφονται την εξουσία, ακόμα και ο Λαζόπουλος ο λαϊκος αυτός κωμικός που κυκλοφορεί με πανάκριβο αυτοκίνητο και μας κάνει τον αριστερό βρίζοντας και χλευάζοντας τον Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ ενώ επιδερμικά "μαλώνει" τον κατ'εξοχήν υπεύθυνο της κατάντιας της χώρας εδώ και 4,5 χρόνια που είναι ο κ.Καραμανλής και οι συν αυτώ υπουργοί , σύμβουλοι και κομματόσκυλα της Ν.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 6:08
    Για ποιά από όλες τις στάσεις μιλάς;
    Το kama sutra έχει πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΓΛΥΦΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΙΖΕΙ-ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!

    ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΒΗΜΑ!!!
    ΑΣ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΩΡΑΙΟ ΜΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΦΑ.!!

    ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΧΘΕΣ ΛΕΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Κ Α Ι Π Α Λ Ι ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΕΠΟΝ.

    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!

    5 ΛΕΠΤΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΑΝΟΙΞΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ε Λ Ε Ο Σ!!!

    ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 6.18
    Ρουσσόπουλε
    τσαντίστηκες;
    πες πέντε προσευχές από αυτές που σούδωσε ο πνευματικός σου πατέρας για να ηρεμήσεις.
    Μετά παίξε την και είσαι εντάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 7¨24
    είσαι και εσύ ένας από τα 3.000.000 μαλάκες που υπόγραψαν το προνουντσιαμέντο του Χουντόδουλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 7:30
    Φαίνεται ότι η εσύ η ο πατέρας σου είσασταν ρουφιάνοι-καρφιά της Βασιλικής Χωροφυλακής γιαυτό είδατε αξιοπρέπεια παλιομαλακιστήρι .
    Χιλίαδες Έλληνες πήγαν εξορία γιατί πίστευαν διαφορετικά από τους ένστολους προδότες .

    ΠΗΓΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ .
    ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ , ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΡΦΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ.
    ΦΡΟΝΤΗΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΟΥΝ.

    Τον Δεκέμβρη του 1967 έκαναν την μεγαλύτερη προδοσία μετά τον Εφιάλτη.
    Απέσυραν οι προδότες Χουντικοί,την Μεραρχία του Στρατού με το βαρύ πυροβολικο που είχε στείλει κρυφά από το ΝΑΤΟ ο Γεώργιος Παπανδρέου .

    ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΤΟ 1974

    ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΤΟ 1974

    ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΤΟ 1974

    ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΤΟ 1974

    Πόσα παίρνατε εσύ και ο μπαμπάς σου επί Χούντας για κάθε καρφί που ρήχνατε ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν πιστεύω ότι η σάτιρα πρέπει να παρουσιάζεται και να ισοπεδώνει τα πάντα, ΔΕΝ είναι λογικό κ΄ριε λαζόπουλε να κατακρίνετε τις μίζες και όλα αυτά από την στιγμή που έσεις ο ίδιος δεν έχετε κρίση για να κατακρίνετε τον ευατό σας, και θέλω να προσθέσω ότι παρουσιάζει τα γεγονότα όπως αυτός τα θέλει, έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό και αυτός είναι να διχάσει τον ελληνικό λαό, δεν γίνεται να μου βγάζει τον κ.Ευαγγελόπουλο να τραγουδάει τον εθνικό ύμνο και στο καπάκι να δίνει άλοθι στα παιδία του πανεπιστημίου που καίνε τις σημαίες.. Γιατί δεν πηγαίνετε να κάνετε εκπομπή σε καμιά άλλη χώρα κύριε Λάκη;;.. Το όνομα της εκπομπής ποτέ δεν έχε παίξει ... ο τίτλος "αλ τσαντιρι νιουζ" ποτέ δεν δίνει νέα για τους γύφτους για τους αλλοδαπούς που πλακώνοντια στο κέντρο της αθήνας και άλλα πολλά, δεν θέλω να φανταστώ κανέναν να δίνει άλοθι στον κύριο Λάκη ο οποίος ζεί μια χαρά με τα 2000+ ευρώ που βγάζει από το κανάλι αλφα και όλη την καπιταλιστική ζωή που κάνει,, δεν νομίζω να έχει κάνει ποτέ του κανένα αφιέρωμα σε οργανώσεις οι οποίες βοηθάνε την κοινωνία... Χωρίο sos κτλπ. Ποτε δεν έχει καταλάβει ότι η bmw του θα κάει κάποια στιγμή από αυτούς που υποστηρίζει αν καεί ποτέ .. μια θεατρική παράσταση μπορεί να έχει μεγάλη διάρκεια μια παράσταση την οποία την παρουσιάζει στον λαό κάποια στιγμή θα λήξει και ελπίζω και σύντομα!

    Ένα μήνυμα το οπόιο εκφράζει εμένα και άλλους Έλληνες μαθητές, η κρίση του κύριου Λάκη για τον λαό πρέπει να σταματήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕΧΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ Γ.Α.Π. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΓΛΥΦΤΗΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ,ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΤΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΟ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΗΣ,ΟΤΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΩΔΙΟΜΕΝΟΣ,ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΝ ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Γ.Α.Π ΤΟΝ ΔΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΜΠΑ ΑΛΛΑ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 8:29 ηρέμησε...

    Το ότι πήγε ο πατέρας σου εξορία σου δίνει το δικαίωμα να βρίζεις σα βόθρος όποιον έχει αντίθετη γνώμη με σένα?

    Γι'αυτό πήγε ο πατέρας σου έξορία?

    Η μήπως πήγε για να υπερασπίσει το "διαφωνώ με ότι λές,άλλα θα υπερασπίσω μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λές"?

    Και μιά και τόφερε η κουβέντα,όταν επανήλθε η δημοκρατία,γιατί και τα 2 κόμματα εξουσίας κράτησαν μυστικό τον Φάκελο της Κύπρου??? Γιά να μην εκθέσουν τους χουντικούς που ήταν στη φυλακή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ ,ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ,ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥ. ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΑΝΑΡΧΟΑΥΤΟΝΟΜΗ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ,ΗΤΑΝ Η ¨ΕΚΠΟΜΠΗ¨ΤΟΥ!!!!!!!ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΕΡΥΣΙ ΠΟΣΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ,ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ..... ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ!!!!!!ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΙΑ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ,ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΑΣΗΜΟΣΚΟΝΗ LIGHT!!!!EIKONA ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ....'ΛΕΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΩ'!!!!!!!!'ΑΝΟΙΚΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΒΚ'(ΒΟΛΕΜΑ ΚΩΛΟΥ)!!!!!!!ΜΠΛΙΑΚΚΚΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 8:48

    Όλη η Ελλάδα γνωρίζει ότι ο Φάκελος της Κύπρου δεν άνοιξε γιατί θα έπρεπε να πάνε φυλακή και πολλοί άλλοι ένστολοι , εκτός από αυτούς που ήδη πήγαν.
    Θα έπρεπε να φυλακιστούν για τους 637 Κυπρίους που σκότωσαν με την ιστορία του Κινήματος Σαμψών.
    Έγινε συμβιβασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝ-ΛΑΚΗΣ;
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Παρακολούθησα την πρώτη σου εκπομπή για τη νέα σαιζόν πιστεύοντας ότι η τρέχουσα επικαιρότητα θα σε απελευθέρωνε από τις εμμονές σου και τις εμπάθειές σου. Δυστυχώς με διέψευσες, παρ’ ότι ακόμη και τώρα πιστεύω στο μεγάλο υποκριτικό σου ταλέντο. Αυτό το ταλέντο που καθηλώνει κάθε Τρίτη δύο εκατομμύρια θεατές στις τηλεοράσεις τους (παραβλέπω το γεγονός ότι οκτώ εκατομμύρια δεν σε βλέπουν), για να παρακολουθήσουν τη σάτιρά σου για τα κακώς κείμενα σ’ αυτή τη χώρα.
    Φαίνεται όμως ότι εσύ ζεις σε άλλη χώρα. Στη δική σου χώρα ο πρωθυπουργός είναι άλογο κούρσας που κάποιοι το κρατάνε για να μην τρέξει (όπως λέει κι ο Δάι-Λάκης). Είναι όμως τόσο γενναιόψυχος και τόσο μεγαλόψυχος που όχι μόνο δεν τους πετάει με τις κλωτσιές (όπως του υποδεικνύεις) αλλά βάζει και τα στήθη του μπροστά. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχουν υπουργοί με κότερα, μόνο υπουργοί που αγόρασαν κότερα λίγο μεγαλύτερα από τους προηγούμενους. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχουν υπουργοί - κτηματομεσίτες αλλά υπουργοί που συνεχίζουν το έργο των προηγούμενων. Στη δική σου χώρα Ολυμπιακή και ΟΣΕ διαλύονται για να πουληθούν αλλά δεν υπάρχει υπουργός και πρωθυπουργός που έχουν την ευθύνη. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχει Κεφαλογιάννης, δεν υπάρχει Αλογοσκούφης, δεν υπάρχουν αντιλαϊκά φορολογικά μέτρα. Στη δική σου χώρα η ΓΣΕΕ υπογράφει σύμβαση με ένα ευρώ την ημέρα, όχι με τριάντα το μήνα. Έστω. Αλλά και γι’ αυτό ευθύνεται ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Στη δική σου χώρα επικαιρότητα είναι ο Τσουκάτος. Όχι οι «αντάρτες».
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Λένε ότι στη σάτιρα δεν υπάρχουν όρια. Δεν συμφωνώ. Φαίνεται όμως ότι και συ δεν συμφωνείς. Το δικό σου όριο είναι ο Καραμανλής. Σατιρίζεις με μεγάλη ευκολία τους υπουργούς της κυβέρνησής του πιστεύοντας ότι εξασφαλίζεις αντικυβερνητικές περγαμηνές, αλλά τον ίδιο τον έχεις κορώνα στο κεφάλι σου. Σατιρίζεις αυτούς που αντιλαμβάνεσαι ότι θα αποτελέσουν ούτως ή άλλως παρελθόν. Να σου θυμίσω ονόματα; Γιαννάκου, Πολύδωρας, Μαγγίνας και τώρα Ρουσόπουλος, Βουλγαράκης. Όλοι αυτοί δεν λειτουργούσαν με τις εντολές και υπό την προστασία του εκλεκτού σου; Το ίδιο κάνεις με Ντόρα και Κυριάκο. Τους θεωρείς επικίνδυνους για τον Καραμανλή και τους κρεμάς στα μανταλάκια.
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Ας μη γελιόμαστε. Δεν κάνεις σάτιρα. Είσαι σάτυρος της πολιτικής σκηνής. Δεν είσαι εντεταλμένος. Είσαι εμπαθής, άρα κομπλεξικός. Εμπαθής ιδιαίτερα με τον Παπανδρέου. Αλλά και με τον Σημίτη• όταν σε παίρνει ακόμη και με την Παπαρήγα. Έχοντας εβδομαδιαίο «βήμα» νομίζεις ότι μπορείς να επιλέγεις για μας αντί για μας. Έχεις κάνει τις επιλογές σου και τις κρύβεις επιμελώς πίσω από τον «κανένα». Μα Λάκη Καραμαν-Λάκη μου όταν κερδίζει ο «κανένας», κερδίζει η Κυβέρνηση. Ή μήπως δεν το ξέρεις; Α, μη το ξεχάσω. Εκτός των άλλων είσαι και «κότα». Γιατί αποκαλείς τον πρώην πρωθυπουργό (επανειλημμένα) «μαϊμού», ξέροντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί μαζί σου (κάτι που διακαώς επιδιώκεις). Όταν όμως ασχολήθηκες με άλλους που δεν είχαν πρόβλημα να ανταποδώσουν τα πυρά στο ίδιο επίπεδο, (Τριανταφυλλόπουλος, Καρβέλας, Νταλάρας) έκατσες στ’ αυγά σου.
    Υ.Γ 1: Τώρα που τρίζει η καρέκλα του Ρουσόπουλου μήπως πρέπει να σ’ έχει στα υπ’ όψη του ο Καραμανλής; Θα βγαίνεις μια φορά την εβδομάδα όπως πάντα. Ο Ρουσόπουλος βγαίνει περισσότερες;
    Υ.Γ 2: Η προπαγάνδα είναι για τη δημοκρατία, ό,τι το ρόπαλο σε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς. (Noam Chomsky)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Και αυτός ο μητροπάνος, τι έχουνε πάθει τα μάτια του, λέτε να χρειάζεται φάρμακα? Α, μάλλον το έπαθε επειδή παίρνει ήδη πολλά φαρμάκια ε? Κοίτα να δεις, εξέχουσες προσωπικότητες όλοι αυτοί οι "λαικοί" διασκεδαστές, σίγουρα νιώθουν τον κοσμάκη οι υπεύθυνοι της επικοινωνιακής τους πολιτικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 8.48

    Έχεις δίκιο
    Ζητώ συγγνώμη από όλους (τους μη Χουντικούς) επισκέπτες του μπλόγκ,αλλά τα παίρνω στο κρανίο όταν διαβάζω ύμνους υπέρ της Χούντας.
    Σέβομαι όλες τις γνώμες Δεξιές,Κεντρώες,Αριστερές , πλη των Χουντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο Λαζόπουλος τα είπε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τα λέει ολη η Ελλάδα, εσείς, αυτό το μπλογκ, έχετε πουληθεί και τα λέτε μονόπλευρα. Άντε ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ αλήτες ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 9:03 ,

    ΜΗΠΩΣ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ,ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ,ΓΙΑΤΙ (ΑΦΟΥ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ),ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ?

    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΟΧΙ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ,ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΑΤΤΙΛΑ 2 ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΚΥΠΡΟ (Ο ΑΤΤΙΛΑΣ-1 ΕΙΧΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ) ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ (ΤΟΤΕ) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ?

    (F-4E PHANDOM, ΠΥΡΑΥΛΑΚΑΤΟΥΣ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΥΠΟΒΡΥΧΕΙΑ,ΑΡΜΑΤΑ ΑΜΧ-30, ΕΝΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΥΛΙΚΟ ΑΠ΄ΤΟ 1940 ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΡΕΑ...)


    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1974 (ΑΤΤΙΛΑΣ-2)ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ "ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ","Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ", "ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ" ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΟΡΠΟΧΩΡΙ ΤΟ ΝΑΤΟ?


    ΜΗΠΩΣ Ο ΠΙΟ ΕΓΚΥΡΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΛΙ ΜΠΙΡΑΝΤ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ,ΚΑΤΑ ΛΕΞΗ: ¨ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΤΣΕΒΙΤ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΝΙΞΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΕΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ?"

    ΛΕΩ,ΜΗΟΠΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΑΠΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΟΥ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ
    ΣΤΕΙΛΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ) ΜΗΝΥΜΑΤΑ -ΜΕ ΚΟΣΜΙΟ ΤΡΟΠΟ- ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ
    info@lakislazopoulos.gr
    ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΠΟΝΑ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "ΜΕΦΙΣΤΟ" ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΝΤΑΟΥΕΡ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ Σ'ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ-ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΔ-ΑΛΛΑ Ο ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟΥ ΛΑΚΗ-ΓΙΑΝΝΑ ΔΑΣΚ.-ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΜΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ...ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΤΟΣΟ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΙΑ;;;ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΒΙΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕΙΣ...ΗΣΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΤΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΠΑΣΟΚ, ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΠΕΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. για να δω και σε λιγο καιρο που θα ειναι πρωθυπουργος ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,
    γιατι αυτο εθιναι περισσοτερο απο σιγουρο μιας και ο λαος σιχαθηκε τον Καραμανλακα και τους αυλικους του,τι θα λεει μετα ο Λαζοπουλος...
    θα συνεχισει την μονοπλευρη σατυρα,ή θα αρχισει να κανει γαργαρα η τρελη?

    Νικος Πλ.Αμερικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. "Λαζόπουλος: Ο «νταβατζής» του «νταβά» του..."

    "Έχουμε γράψει πολλές φορές, από παλιά, ότι ο Λαζόπουλος είναι ο κυνικός μεταπράτης των συμφερόντων των εκάστοτε αφεντικών του. Πουλάει θρασύτατα τα υποπροϊόντα αυτών που των πληρώνουν, υποπροϊόντα που τα «επενδύει» με το λούστρο της σάτιρας. Τα σκουπίδια των αφεντικών του κοσκινίζει και τις πολιτικές τους επιδιώξεις προωθεί.

    Πριν από δύο μήνες, π.χ. κάποιοι πολιτικοί ήταν στο απυρόβλητο, σήμερα που το αφεντικό του έχει άλλη γραμμή, άλλαξε και η «πολιτική γραμμή» του Λάκη: Πολιτικός τυχοδιωκτισμός σε παράκρουση...

    Ο «ιδεολόγος» Λάκης όλα τα ξεπουλάει. Για την ακρίβεια δεν έχει ούτε ιδέες, ούτε πολιτικές απόψεις. Είναι εκτός ορίων και συνόρων: Κάθε φορά «φοράει» τις «ιδέες» και τις «απόψεις» αυτών που των πληρώνουν.

    Αυτά στο ειδικό, συγκεκριμένο επίπεδο.

    Στο γενικό, φιλοσοφικό επίπεδο αναπαράγει και ανακυκλώνει τη σήψη του καθεστώτος και όλες τις ιδεολογικές ακαθαρσίες της Νέας Εποχής.

    Αυτό μας το μοστράρουν ως σάτιρα! Δεν είναι, όμως, τίποτε άλλο από ένα διαστροφικό ανακάτεμα του βούρκου που πουλιέται στη διαφημιστική αγορά του ιδεολογικού ολοκληρωτισμού των καναλιών.

    Το κοσκίνισμα των σκουπιδιών και η ανακύκλωση των υποπροϊόντων της σήψης δεν είναι σάτιρα. Η σάτιρα αποτελεί ΑΡΝΗΣΗ της αποσύνθεσης και οδηγός της παραμένει η μεγάλη αγάπη για τον άνθρωπο. Αποτελεί μια μορφή της τέχνης που αρνείται την αποσύνθεση και μαστιγώνει ανηλεώς τις κοινωνικές σχέσεις, τις δομές και τα σύμβολα του καθεστώτος της αποσύνθεσης. Αυτό προϋποθέτει και όραμα ζωής, το όραμα μιας άλλης κοινωνίας. Με άλλα λόγια η σάτιρα ΑΠΑΙΤΕΙ μια ΠΙΣΤΗ σε ένα ορισμένο σύστημα ιδεών, σε ένα όραμα.

    Η «σάτιρα» του Λαζόπουλου είναι η θορυβώδης αυτοϊκανοποίηση του νοσηρού ατομικισμού, η «ηδονή» του βούρκου, η πολτοποίηση της σκέψης και της αισθητικής: Η «σκέψη» και η «αισθητική» της τηλεοπτικής αγοράς, μιας αγοράς υποταγμένης πλήρως στο μεγάλο κεφάλαιο, συνακόλουθα στη «δικτατορία» του τηλεοπτικού θεάματος και της αχαλίνωτης ακροαματικής κερδοφορίας.

    Το να γελάς με την αθλιότητα και τον βούρκο, με τα ανακυκλωμένα υποπροϊόντα των νοσηρών συμπτωμάτων-θυμάτων της τηλεοπτικής βαρβαρότητας (τα ποικίλα εξαθλιωμένα ψώνια) δεν κάνεις σάτιρα. Η σάτιρα αναπτύσσεται από την αποσύνθεση και την εξαθλίωση (κοινωνική, πνευματική κ.λπ), αναπτύσσεται από την ηλιθιότητα και νοσηρότητα των προσώπων, αλλά όλα αυτά τα υπερβαίνει, τα αρνείται, δεν τα ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ.

    Η μαχητική διάθεση, η πληθωρική υγεία, η φρεσκάδα του πνεύματος και η ζωογόνα πνοή των μεγάλων κοινωνικών, αλλά και ιδεολογικών συγκρούσεων βρίσκουν στη σάτιρα μια ΔΙΕΞΟΔΟ…

    Η σάτιρα δεν είναι αυτοϊκανοποίηση και χυδαία ευχαρίστηση. Απαιτεί ανώτερη ηθική δικαίωση. Προϋποθέτει δηλαδή ένα ενιαίο αντίκρισμα της ζωής, την ανασύνθεσή της (το ξεπέρασμα της αποσύνθεσης), το όραμα μιας νέας ανώτερης ζωής. Το να βρίσκεις ηδονή στις ακαθαρσίες και τις κοινωνικές ή άλλου είδους διαστροφές δεν έχει τίποτα το κοινό με τη σάτιρα. Είναι η διαστροφή εκείνων που εκστασιάζονται με τα πνευματικά και συναισθηματικά τους κόπρανα: Με τα υποπροϊόντα της καπιταλιστικής παρακμής.

    Ένα τέτοιο υποπροϊόν είναι και ο Λαζόπουλος, «προοδευτικό» και «αριστερό» υποπροϊόν (η μόδα της εποχής)!!!

    Ωστόσο δεν «εκστασιάζεται» μόνο με τα ιδεολογικά κόπρανα του συστήματος, αλλά αποτελεί και το ιδεολογικό εργαλείο του συστήματος για την καταστροφή κάθε πολιτικού και αισθητικού κριτηρίου. Το τηλεοπτικό, ιδεολογικό, ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ εργαλείο του συστήματος, εργαλείο υποταγμένο πλήρως στα «Νέα Γούστα», στα νεοταξικά «γούστα».

    Ο Λάκης παράγει ένα ιδεολογικό κουρκούτι με αλήθειες, ψέματα και παραπλανητικά, λαϊκίστικα τρικ. Είναι το πολυπολιτισμικό χωνευτήρι. Αποκαλύπτει εξωτερικά συμπτώματα της σήψης, της βλακείας και των νεοταξικών εγκλημάτων πασίγνωστα σε όλους (έτσι γίνεται αποδεκτός και πουλάει), και ταυτόχρονα προπαγανδίζει τη νεοταξική φιλοσοφία: εξυγιαντικούς μύθους, ηθικολογικά κλισέ και όλες τις ιδεολογικές σάλτσες της πολυπολιτισμικότητας.

    Σπάει κάποιες πυώδεις φουσκάλες της πλανητικής και καθεστωτικής βαρβαρότητας για να μας ποτίσει πιο αποτελεσματικά με το δηλητήριο των Νέων, ισοπεδωτικών Ιδεολογημάτων. Μηχανή που αλέθει τη σκέψη, το συναίσθημα και το πολιτικό κριτήριο…

    Αποκαλύπτει την ηλιθιότητα του κατεστημένου πολιτικού κόσμου (σύμφωνα με τις επιθυμίες του οικονομικού του κάθε φορά σπόνσορα) για να προπαγανδίσει την επιχρυσωμένη ηλιθιότητα των Τσίπριδων.

    Πλασάρει και προπαγανδίζει δηλαδή έντεχνα και συστηματικά τη νέα, ακόμα πιο διαβρωτική (γιατί είναι ύπουλη) βλακεία, των τηλεοπτικών, πολιτικών κατασκευασμάτων, κατασκευάσματα τα οποία λουστράρει με τα χρώματα των «Νέων Ιδεών»!!!

    Οι μισές αλήθειες είναι χειρότερες από το ψέμα. Και είναι ακόμα πιο αποκρουστικό και ύπουλο αυτές τις μισές αλήθειες να τις χρησιμοποιείς για να προπαγανδίσεις τους σύγχρονους δωσίλογους και να «παίξεις» τα δόλια πολιτικά παιχνίδια του «νταβά» σου..."


    http://www.resaltomag.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 9:24
    Αγαπητέ φίλε
    Φαίνεται είσαι πολύ νεαρός και σου έχουν διηγηθεί παραμύθια σχετικά με τα γεγονότα του καλοκαιριού του1974 .

    Ρώτησε όσους πήγαν στην περίφημη επιστράτευση .Για τα χάλια και μόνο της επιστράτευσης έπρεπε να κρεμάσουν τους Χουντικούς.
    Είχαν δικαιολογία να αποτύχουν σε οποινδήποτε άλλο τομέα αλλά όχι στα στρατιωτικά θέματα.

    Αν οι Τούρκοι είχαν επιτεθεί θα μας είχαν πηδήσει .

    Κάνεις λάθος . Υπεροπλία είχαν ΠΑΝΤΑ οι Τούρκοι μέχρι που άρχισε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής να προμηθεύει τηνΕλλάδα με οπλικά συστήματα εκτός Η.Π.Α.

    Τα πρώτα αεροπλάνα που είχαν δυνατότητα να απογειωθούν από Κρήτη , να πάνε πάνω από την Κύπρο , να δώσουν μάχη και να επιστρέψουν ήταν τα A7Corsair,Γαλλικά που έφερε ο Καραμανλής .

    Τα F104G που είχε αγοράσει Ο Γεώργιος Παπανδρέου απεδείχθησαν ιπτάμενα φέρετρα και δεν είχαν τήν απαιτούμενη ακτίνα δράσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 9.43

    Τώρα που διάβασα το σχόλιό σου δεν θα κοιμηθώ από την θλήψη μου Ρουσσοπουλάκι.Ψήφισε την Μάρα που θα κατέβει στην Α.Αθήνας.
    Μετά τις εκλογέ μπορεί να σου δώσει εργασία stage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΝΩΝΥΜΕ 9.24 ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ 1)ΓΑΛΛΙΑ 1973 ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΜΑΥΡΟΣ-ΑΒΕΡΩΦ-ΖΙΓΔΗΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΓΩ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ ΑΠΟ ΣΟΥΗΔΙΑ ΘΕΜΑ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΚΙΣΙΓΚΕΡ.ΓΙΑΤΙ? ΜΑ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΤΡΕΞΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ.
    ΑΠΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ Η ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ.ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ Η ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Παιδια την δουλεια του κανει ο καθενας....νομιζεται οτι θα ερθει καποιος στην Ελληνικη τηλεοραση να υπερασπιστει τον Απλο Ελληνα...??
    Ολοι πουλημενοι ειναι και πολυ καλα βολεμενοι(ειδατε την βιλαρα του Λαζοπουλου στην Παρο...).
    Το λαθος ειναι που πιστευεται οτι υπαρχει και μεγαλη διαφορα των πολιτικων κομματων..ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ...!!
    ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΖΟΥΜΕ και βρισκονται στην φυλακη ανθρωποι που εκαναν λιγοτερο κακο στην Ελλαδα απο μερικους που περασαν απο την Ελληνικη βουλη η που ειναι μεσα τωρα....!!!
    Ο Λαζοπουλος ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟΣ Ελληνας καλλιτεχνης ....μηπως θυμαστε ποιοι ηταν στην εξουσια οταν του δωθηκε βοηθεια με το στρατιωτικο του(υπηρετησε καταρχας??).
    Αυτο που με ενοχλει εμενα ειναι οτι οταν εκανε τηλεθεαση 10% τον ειχαν γραμμενο ολοι οταν πηγε στο 40%+(χρησιμοποιοντας πολλες φορες "γραφικα" ατομα απο αλλες εκπομπες που κατηγορουσε........εδω ειναι η υποκρισια)τον Θεοποιησαν ολοι και νασου μετα ΟΛΟΙ οι εντεχνοι και ποιοτικοι καλλιτεχνες - επηρεασμενοι απο τα μεγαλα ποσοστα τηλεθεασης - να δινουν μπονους στις εκπομπες του και να τον εγκωμιαζουν.....ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Λαζόπουλο και Τριανταφυλλόπουλο δε βλέπω ποτέ.
    Έχουν πολύ βάθος και πάσχω από υψοφοβία!
    Ύστρερα δε συμπίπτουν και οι απόψεις μας.
    Εγώ έδωσα 30 μήνες από τη ζωή μου στη χώρα μου, ενώ εκείνοι δεν ήτανε μακάκες σαν εμένα!


    ΙΜΜ

    Για το φίλο που νοιάζεται για την ορθογραφία: καμια φορά μπλέκονται τα πράγματα. μπορεί ένας σάτυρος πχ, να κάνει σάτιρα!
    Ή δεν μπορεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΤΟΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ 9.45 ΟΧΙ ΤΟΝ 9.24 ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 9:22

    Παίζει και η ελλάδα μέχρι τώρα να παπαγάλιζε απλά αυτά που έβαζαν τον κάθε λαζόπουλο να λέει. Αλλάξανε οι καιροί απότομα όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ουστ το κοπροσκυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ANTE GAMHSOU LAZOPOULE POUSTH POU GAMIOSOUNA ME ROUBA KAI PSINAKH!!!!!!!

    OUST LOULH...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΔ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

    ΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. H ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥ .
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ.
    ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΘΟΥΛΕΣ
    ΝΑ ΧΑΣΚΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ.
    ΛΑΖΟΠΟΥΛΕ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΤΥΡΙΚΩΝ
    ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    ΚΑΙ ΣΑΤΥΡΙΖΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΑΙΩΝΑ
    ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ;
    ΜΙΑ ΟΡΤΙΝΑΝΤΖΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.
    ΕΝΑ ΒΔΕΛΙΔΙΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ
    ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΣ ΜΕΔΟΥΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΜΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΔΩΝ.
    ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΗ ΤΟΥ ΡΟΥΣΣΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜΟΥΛΗ.
    ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΠΑΛΛΟΥΚΑΡΙ ΜΟΥ.Ο ΛΑΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΛΗ ΠΛΕΟΝ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ 25%.
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. 10:12
    ΗΛΙΘΙΟ ΓΚΕΜΠΕΛΑΚΙ Ο ΖΙΓΔΗΣ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΑ.

    ΠΟΙΑ ΡΩΣΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΜΑΛΑΚΑ ,ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ''ΡΩΣΙΑ'' ΤΟΝ ΜΑΥΡΙΖΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΒΡΕ ΖΩΟΝ.
    ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ;;;
    ΑΦΟΥ ΗΣΟΥΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ.

    ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΗΤΑΝ Ο Γ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ '73 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΠΙΣΤΟΛΙΑ.

    ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ DVD ''Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ'' ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ . ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ , ΧΑΡΗ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

    ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΙΖΑΝ .ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΨΑΛΟΥΝ ΥΜΝΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΗΛΙΘΙΕ 10.12 ΑΓΕΝΗΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ.
    Ο ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΙΓΔΗΣ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΗΛΙΘΙΕ.ΟΣΟ ΞΥΛΟ ΕΦΑΓΕ Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ ΤΙ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΜΟΥ.ΦΩΝΑΞΤΕ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΑΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΟΣΟ ΠΟΙΟΙ ΤΡΩΝΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΥΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΣΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΟΝΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Προς ενημέρωσιν των ρουφιάνων ,καρφιών της Χούντας και συμπαθούντας αυτούς :


    ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΙΓΔΗΣ
    **********************

    Μετά την εγκαθίδρυση της Δικτατορίας, υπήρξε ένας από τους πρωταγωνιστές της Αντίστασης και ο μόνος Υπουργός της προδικτατορικής περιόδου, που φυλακίστηκε από το καθεστώς. Συνελήφθη για πρώτη φορά την 1η Ιουνίου του 1967. Στα τέλη του Σεπτεμβρίου εκτοπίστηκε στη Φολέγανδρο και αργότερα στην Σύρο. Απελευθερώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 1967 με την αμνηστία, ύστερα από το βασιλικό πραξικόπημα της 13.12.1967. Την 1η Απριλίου του 1970 καταδικάστηκε από το Έκτακτο Στρατοδικείο Αθηνών σε 4,5 χρόνια φυλάκιση, χρηματική ποινή 300 χιλ. μεταλλικών δραχμών και κατάσχεση του σπιτιού του στην Πολιτεία, γιατί στις 24 Μαρτίου του 1970 η εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ" δημοσίευσε συνέντευξή του, στη οποία συνιστούσε, εξ αιτίας της επιδεινώσεως του Κυπριακού (απόπειρα κατά του Μακαρίου, δολοφονία Γεωργκάτζη κ.λπ.), το σχηματισμό Κυβερνήσεως "Εθνικής Ενότητας" και επιστροφή στη δημοκρατική τάξη. Τούτο χαρακτηρίστηκε από το Στρατοδικείο σαν "διασπορά ψευδών ειδήσεων" και "άσκηση αντεθνικής προπαγάνδας" (Παράβαση του νόμου "Περί τύπου" και του νόμου "Περί καταστάσεως Πολιορκίας")!… Κρατήθηκε στην φυλακή του Κορυδαλλού μέχρι την 22α Ιανουαρίου 1973, όταν με απόφαση του Πλημμελειοδικείου Πειραιά διακόπηκε η έκτιση της ποινής του, για να προληφθεί "ανήκεστος" βλάβη της υγείας του, γιατί είχε υποστεί δυο θρομβώσεις στο δεξί του μάτι. Δε δέχτηκε να υποβάλει αίτηση αναθεώρησης της καταδικαστικής απόφασης του Στρατοδικείου καίτοι το δικτατορικό καθεστώς εξέδωσε για το σκοπόν αυτό τρεις νόμους, που παρείχαν στους καταδικασθέντες το σχετικό δικαίωμα. Δεν ήθελε έτσι, έστω και τυπικά, να αναγνωρίσει τη νομιμότητα του δικτατορικού καθεστώτος. Αρνήθηκε να υποβάλει αίτηση για "ανήκεστον βλάβη" για τον ίδιο λόγο και το καθεστώς υποχρεώθηκε με δική του πρωτοβουλία να θέσει σε κίνηση τη σχετική διαδικασία, επειδή η υγεία του είχε κλονιστεί επικίνδυνα. Λόγω της συμπαράστασης, που έδωσε στους φοιτητές του Πολυτεχνείου, λίγες μέρες πριν την εξέγερση, τέθηκε υπό κράτηση σε δωμάτιο του Ευαγγελισμού, όπου νοσηλευόταν ύστερα από νέα εγχείρηση. Απελευθερώθηκε στις 26 Νοεμβρίου 1973, ύστερα από την ανατροπή του Παπαδόπουλου. Λίγο αργότερα, λόγω των συνεχών δοκιμασιών και των συγκινήσεων υπέστη αιμορραγία στο δεξί του μάτι, που εξελίχθηκε σε αποκόλληση, για την οποία υποβλήθηκε σε επανειλημμένες εγχειρήσεις (Χριστούγεννα 1973). Υπήρξε εμπνευστής της συγκρότησης των δύο Επιτροπών "Αποκατάστασης της Δημοκρατικής Νομιμότητας", που οργάνωσαν τον αγώνα κατά του Δημοψηφίσματος του Παπαδόπουλου στις 29 Ιουλίου 1973. Η Τριμελής Επιτροπή, η οποία εκπροσώπησε τον πολιτικό κόσμο, απαρτίστηκε από τους Π. Κανελλόπουλο, Γ. Μαύρο και Ι. Ζίγδη. Το Μάρτιο του 1974, απογοητευμένος από την απόδοση του αγώνα στη Ελλάδα, δραπέτευσε στο Λονδίνο. Ύστερα από λίγες μέρες, κατόπιν πρόσκλησης της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Κογκρέσου των Η.Π.Α., μετέβη στην Ουάσιγκτον, όπου μίλησε για την "ελληνική" πολιτική των Η.Π.Α. Η ομιλία του, που αποκάλυψε την ευθύνη της αμερικανικής κυβέρνησης για την επιβολή και διατήρηση της ελληνικής χούντας στην εξουσία και για τον κίνδυνο, που προκαλούσε όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για την Κύπρο, αλλά γενικότερα για την παγκόσμια ειρήνη, έκανε εξαιρετική εντύπωση. Η δραστηριότητα του στην Αμερική επέτεινε τη μήνη του καθεστώτος των Αθηνών, που τον παρέπεμψε και πάλι στο Στρατοδικείο. Την επομένη της Συνεδρίασης του "Συμβουλίου Ασφαλείας" στη Νέα Υόρκη, την 21η Ιουλίου 1974, απηύθυνε προς τους Έλληνες αξιωματικούς την περίφημη έκκληση από την "Ντώϋτσε Βέλλε" για κατάλυση της δικτατορίας εντός 24 ωρών, "αν δεν ήθελαν να είναι οι νεκροθάφτες του Έθνους".

    Ιστορικές θα μείνουν οι φράσεις του της περιόδου της Δικτατορίας:

    "Θα ζήσω και εκατό χρόνια ακόμη, αν χρειαστεί, για την αποκατάσταση της δημοκρατίας" (Έκτακτο Στρατοδικείο Αθηνών, 1η Απριλίου 1970). "Θα γυρίσω ελευθερωτής, πολύ ταχύτερα απ' ότι περιμένετε" (Απάντηση στον τύπο της χούντας, που έγραψε στις 9 Ιουνίου 1974: "Ούτε τα οστά του Ζίγδη δε θα επιτραπεί να ταφούν στην Ελλάδα…). "Η Κύπρος για την εξωτερική πολιτική των Η.Π.Α. και τον κ. Κίσσσινγκερ είναι ότι το Γουώτεργκαιητ για την εσωτερική πολιτική των Η.Π.Α. και τον κ.Νιξον" (Αεροδρόμιο Ελληνικού, 3 Αυγούστου 1974).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ο Γεώργιος Μάυρος του Ιωάννη ήταν Έλληνας πολιτικός και αρχηγός κόμματος. Γεννήθηκε στο Καστελόριζο (Δωδεκάνησα) τον Μάρτιο του 1909. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Βερολίνου Νομικά. Το 1937 ανακηρύχθηκε διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών και υφηγητής του Διεθνούς Ιδιωτικού Δικαίου. Δίδαξε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από το 1938 μέχρι το 1942. Μετά την απελευθέρωση αναμίχθηκε με τη πολιτική. Από το 1946 μέχρι το 1977 εκλέχθηκε 10 φορές βουλευτής. Συμμετέχοντας σε όλες σχεδόν τις δημοκρατικές κυβερνήσεις είχε αναλάβει υπουργός Δικαιοσύνης (1945), Παιδείας (1946), Εμπορίου και Βιομηχανίας (1949), Οικονομικών (1951), Εθνικής Αμύνης (1952), Συντονισμού (1963,και 1964) και Διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (1964-1966). Το 1981 εκλέχτηκε βουλευτής επικρατείας με το ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝ-ΛΑΚΗΣ;
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Παρακολούθησα την πρώτη σου εκπομπή για τη νέα σαιζόν πιστεύοντας ότι η τρέχουσα επικαιρότητα θα σε απελευθέρωνε από τις εμμονές σου και τις εμπάθειές σου. Δυστυχώς με διέψευσες, παρ’ ότι ακόμη και τώρα πιστεύω στο μεγάλο υποκριτικό σου ταλέντο. Αυτό το ταλέντο που καθηλώνει κάθε Τρίτη δύο εκατομμύρια θεατές στις τηλεοράσεις τους (παραβλέπω το γεγονός ότι οκτώ εκατομμύρια δεν σε βλέπουν), για να παρακολουθήσουν τη σάτιρά σου για τα κακώς κείμενα σ’ αυτή τη χώρα.
    Φαίνεται όμως ότι εσύ ζεις σε άλλη χώρα. Στη δική σου χώρα ο πρωθυπουργός είναι άλογο κούρσας που κάποιοι το κρατάνε για να μην τρέξει (όπως λέει κι ο Δάι-Λάκης). Είναι όμως τόσο γενναιόψυχος και τόσο μεγαλόψυχος που όχι μόνο δεν τους πετάει με τις κλωτσιές (όπως του υποδεικνύεις) αλλά βάζει και τα στήθη του μπροστά. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχουν υπουργοί με κότερα, μόνο υπουργοί που αγόρασαν κότερα λίγο μεγαλύτερα από τους προηγούμενους. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχουν υπουργοί - κτηματομεσίτες αλλά υπουργοί που συνεχίζουν το έργο των προηγούμενων. Στη δική σου χώρα Ολυμπιακή και ΟΣΕ διαλύονται για να πουληθούν αλλά δεν υπάρχει υπουργός και πρωθυπουργός που έχουν την ευθύνη. Στη δική σου χώρα δεν υπάρχει Κεφαλογιάννης, δεν υπάρχει Αλογοσκούφης, δεν υπάρχουν αντιλαϊκά φορολογικά μέτρα. Στη δική σου χώρα η ΓΣΕΕ υπογράφει σύμβαση με ένα ευρώ την ημέρα, όχι με τριάντα το μήνα. Έστω. Αλλά και γι’ αυτό ευθύνεται ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Στη δική σου χώρα επικαιρότητα είναι ο Τσουκάτος. Όχι οι «αντάρτες».
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Λένε ότι στη σάτιρα δεν υπάρχουν όρια. Δεν συμφωνώ. Φαίνεται όμως ότι και συ δεν συμφωνείς. Το δικό σου όριο είναι ο Καραμανλής. Σατιρίζεις με μεγάλη ευκολία τους υπουργούς της κυβέρνησής του πιστεύοντας ότι εξασφαλίζεις αντικυβερνητικές περγαμηνές, αλλά τον ίδιο τον έχεις κορώνα στο κεφάλι σου. Σατιρίζεις αυτούς που αντιλαμβάνεσαι ότι θα αποτελέσουν ούτως ή άλλως παρελθόν. Να σου θυμίσω ονόματα; Γιαννάκου, Πολύδωρας, Μαγγίνας και τώρα Ρουσόπουλος, Βουλγαράκης. Όλοι αυτοί δεν λειτουργούσαν με τις εντολές και υπό την προστασία του εκλεκτού σου; Το ίδιο κάνεις με Ντόρα και Κυριάκο. Τους θεωρείς επικίνδυνους για τον Καραμανλή και τους κρεμάς στα μανταλάκια.
    Αγαπητέ Λάκη Καραμαν-Λάκη,
    Ας μη γελιόμαστε. Δεν κάνεις σάτιρα. Είσαι σάτυρος της πολιτικής σκηνής. Δεν είσαι εντεταλμένος. Είσαι εμπαθής, άρα κομπλεξικός. Εμπαθής ιδιαίτερα με τον Παπανδρέου. Αλλά και με τον Σημίτη• όταν σε παίρνει ακόμη και με την Παπαρήγα. Έχοντας εβδομαδιαίο «βήμα» νομίζεις ότι μπορείς να επιλέγεις για μας αντί για μας. Έχεις κάνει τις επιλογές σου και τις κρύβεις επιμελώς πίσω από τον «κανένα». Μα Λάκη Καραμαν-Λάκη μου όταν κερδίζει ο «κανένας», κερδίζει η Κυβέρνηση. Ή μήπως δεν το ξέρεις; Α, μη το ξεχάσω. Εκτός των άλλων είσαι και «κότα». Γιατί αποκαλείς τον πρώην πρωθυπουργό (επανειλημμένα) «μαϊμού», ξέροντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί μαζί σου (κάτι που διακαώς επιδιώκεις). Όταν όμως ασχολήθηκες με άλλους που δεν είχαν πρόβλημα να ανταποδώσουν τα πυρά στο ίδιο επίπεδο, (Τριανταφυλλόπουλος, Καρβέλας, Νταλάρας) έκατσες στ’ αυγά σου.
    Υ.Γ 1: Τώρα που τρίζει η καρέκλα του Ρουσόπουλου μήπως πρέπει να σ’ έχει στα υπ’ όψη του ο Καραμανλής; Θα βγαίνεις μια φορά την εβδομάδα όπως πάντα. Ο Ρουσόπουλος βγαίνει περισσότερες;
    Υ.Γ 2: Η προπαγάνδα είναι για τη δημοκρατία, ό,τι το ρόπαλο σε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς. (Noam Chomsky)

    προσυπογράφω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΑΓΚΑ.ΚΑΠΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ.ΣΟΥ ΕΘΙΞΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΣΟΥΚΤΣΕ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑΝ 3.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΡΟΚΑΤΕΛΗΜΕΝΕ.

    1 Οκτώβριος 2008 7:24 μμ


    ΦΙΛΕ Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΑΠΙΘΑΝΕΣ οι θέσεις του Γιωργάκη στα οικονομικά. Από τη μιά το χαζοκούταβο ΛΕΕΙ ότι ήταν άδικα τα τεκμήρια κατά της μαύρης οικονομίας (επίσημα η Ε.Ε. λέει ότι στην Ελλάδα η παραοικονομία που δεν πληρώνει εφορία είναι περίπου 40% του ΑΕΠ, δηλ. 100 δισ. το χρόνο) και από την άλλη ΛΕΕΙ ότι θα χρηματοδοτήσει τις πανάκριβες εξαγγελίες του καταπολεμώντας τη φοροδιαφυγή.
    Πως θα την πιάσει τη φοροδιαφυγή, με κλανιές ή με καλόπιασμα, άς μας το πεί μήπως μάθουμε και εμείς τίποτε.
    Είναι εύκολο να είσαι ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ όταν δεν κυβερνάς φίλε μου.
    Μαζεύεις ψήφους δυσαρεστημένων (δίκαια ή άδικα) και μετά λές ότι φταίνε τα μεγάλα συμφέροντα και τα ξένα μονοπώλια!
    Με τέτοια μυαλά θα κυβερνήσει ο αρχηγός σου, "σοβαρότης μηδέν" που λέει και ο Σεφερλής και γελάνε τα δεκάχρονα.
    Να τον χαίρεστε το φωστήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αγαπητοί επισκέπτες του Press-gr

    Με κάποια καθυστέρηση μπήκα σήμερα στο αγαπημένο μας μπλόγκ και διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια στα ποστ που αφορούσαν την απαράδεκτη εκπομπή Λαζόπουλου,με περίμενε μια έκπληξη. Εκτός από τις συνηθισμένες πολιτικές αντιπαραθέσεις μεταξύ ΝεοΔημοκρατών -Πασόκων κλπ δημοκρατικών δυνάμεων διάβασα πολλά σχόλια ... φιλοχουντικών που βγήκαν να υπερασπιστουν τον Λάκη !!!
    Αλλά αυτό που με έκανε να τα πάρω στο κρανίο δεν ήταν η υπεράσπιση του Λάκη από τους Χουντικούς αλλά πέραν του Λάκη έγραφαν ιστορικές αναδρομές με τόσα ψέμματα που ο συχωρεμένος βαρώνος Μυνχάουζεν θα τους ζήλευε.
    Για να μην σας κουράσω , ξέρετε τι σκέφτηκα ;
    Μάθανε πως γαμ.....τε , πλακώσανε κι'οι Γύφτοι !

    Παληκάρι από τα Σφακιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΛΑΚΗ ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΕΙ Ο ΓΑΠ!

    ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΑΛΛΗΛΟΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΔ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

    ΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ??

    1 Οκτώβριος 2008 11:22 μμ



    ΔΕΝ ΞΕΡΩ "ΤΙ" ....
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟ "ΠΟΣΟ" ...
    ΝΟΜΙΖΩ "ΚΑΛΑ" !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Πως θα την πιάσει τη φοροδιαφυγή, με κλανιές ή με καλόπιασμα, άς μας το πεί μήπως μάθουμε και εμείς τίποτε.

    2 Οκτώβριος 2008 12:30 μμ



    ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΏΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΛΟΓΟΓΚΟΥΦΗΣ ......

    ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΤΕ ΜΕ "ΚΛΑΝΙΕΣ" ....
    ΚΑΙ ΠΑΘΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ...
    "ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΚΛΑΝΑΜΕ" !!!!!!

    ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΛΑΩ !!!!!!!


    ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΠΟ 1997 ΡΕ ΜΠΑΖΟ ?????
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ?????

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟ ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ,
    Η ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΠΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑΝ DVD, ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΗΔΑΓΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ??????

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΡΕΝΤΙΚΟΛΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. 2 Οκτώβριος 2008 12:30 μμ


    ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ....


    ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΣ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ....
    ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ...
    ... ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ ....

    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ .... ΣΤΟ ΚΑΛΟ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΣΥΓΝΩΜΗ ....
    ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ "ΕΥΧΗ", ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ......

    ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *