GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Κι όμως! Ο Καραμανλής θα προτιμήσει...

. ... τις εκλογές (και την ήττα) που του εξασφαλίζουν την παραγραφή, παρά να συσταθεί Προανακριτική Επιτροπή! . Του Γιάννη Παπαζήση . Οι απ...

.
... τις εκλογές (και την ήττα) που του εξασφαλίζουν την παραγραφή, παρά να συσταθεί Προανακριτική Επιτροπή!
.
Του Γιάννη Παπαζήση
.
Οι απειλές που διοχετεύονται από το Μέγαρο Μαξίμου ότι αν υπερψηφιστεί η πρόταση για Προανακριτική Επιτροπή αυτή τη φορά δεν είναι μπλόφα, όπως όλα δείχνουν.
Στην περίπτωση αυτή δεν κρίνεται ένα απλό πολιτικό θέμα. Υπάρχει ορατή η απειλή του Ειδικού Δικαστηρίου - για πόσους και ποιους δεν γνωρίζει επακριβώς κανείς ακόμη. Μέχρι πού μπορεί να φθάσουν οι αποκαλύψεις;
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν βέβαια ότι η ΝΔ χάνει, αν γίνουν εκλογές. Ομως από την άλλη πλευρά αν, με πρόσχημα την υπερψήφιση της σύστασης Προανακριτικής Επιτροπής, ο Κ. Καραμανλής προκηρύξει εκλογές επέρχεται αυτομάτως παραγραφή αφού θα διαλυθεί η Βουλή. Αυτό θα του ήταν πάρα πολύ βολικό...
Το δίλημμα του κ. Καραμανλή είναι δηλαδή πολύ απλό αν υπερψηφιστεί η πρόταση: Παραμονή -προβληματική κι αυτή- στην εξουσία με δικαστικές όμως περιπέτειες ή πιθανή εκλογική ήττα αλλά παραγραφή των κακουργημάτων και σίγουρη αποφυγή του Ειδικού Δικαστηρίου για την κυβέρνησή του; Είναι προφανές ότι θα επιλέξει μεταξύ των δύο κακών το δεύτερο.
Γι' αυτό και πολιτικά παρατηρείται αυτή η αντίφαση: Το "ναί" της πλειοψηφίας στην προανακριτική επιτροπή, θα ισοδυναμεί με παραγραφή...
Η εκλογική ήττα είναι σίγουρα προτιμότερη από το Ειδικό Δικαστήριο.
Και το ερώτημα είναι πώς ξεπερνιέται αυτό το εμπόδιο.
--------------------------------------

49 σχόλια

  1. ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΠΑΖΗΣΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΗ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ.

    ΠΑΠΑΖΗΣΗ, ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΚΙ ΕΣΥ;;;;;
    ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εκλογική ήττα είναι επιθυμητή για τον Κωστάκη, γιατί η όποια επόμενη κυβέρνηση θα έχει να αντιμετωπίσει τεράστια οικονομικά προβλήματα, εξωτερικά και εσωτερικά. Γιατί να τα φορτωθεί ο χοντρούλης?

    Όπως όλοι ξέρουμε, ο Γιωργάκης και η Λούκα, ο Λαλιώτης και ο Καρχιμάκης είναι οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι γι' αυτά τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει ΠΑΣΟΚ , τι να πρωτοθυμηθεί τον Ανδρέα που το μόνο που είχε στο μυαλό του ήταν κανένα πιτσουνάκι για να το πηδήξει , έτρεχε ο κατσιφαρας κάθε μέρα για να του κουβαλάει καινούργια μωρά , τελικά μεγαλύτερος καλοπερασάκιας από τον Ανδρέα δεν έχει περάσει από την Ελλάδα , το άτομο την είχε δει Σαουδάραβας βασιλιάς , πέρασαν τα δισεκατομμύρια στην δεκαετία του 80-90 και δεν έμεινε τίποτα ,φαγώθηκαν όλα , μα όλα , έτρωγαν οι πασοκοι και όταν τους έπεφτε τίποτα κάτω έτρεχαν οι πεινασμένοι να φάνε κανένα κομματάκι , μετά ήρθε η δεύτερη διακυβέρνηση του Ανδρέα μαζί με την Μιμή και την πουτάνα την βροχοπουλου , εκεί δεν κυβερνούσε ο Ανδρέας αλλά η Μιμή άλλο μπουρδελο και αυτό , μέχρι και τον λιανη τον βλάκα τον έκαναν υπουργό και μετά μας ήρθε ο σημιτακος , ,αυτός συναγωνίζεται σε μυαλό το Γιωργάκη μας έφερε τους ολυμπιακούς αγώνες επτά τρις κόστος μας έβαλε στο ευρώ με 340,75 , ας μην ξεχνάμε και το χρηματιστήριο και μετά ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει που δεν έχει ο κόσμος χρήματα , μάγκες του ΠΑΣΟΚ ότι και να βγάζουν τα γκάλοπ , όταν έρθει η ώρα της ψήφου θα ξαναπάρετε τον πουλο
    shkat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΠΕΡΙ ΑΔΕΚΑΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
    * Αληθεύει ότι ο εισαγγελέας Κολιούσης είναι πρώτος ξάδελφος του ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Αχιλλέα Κολιούση;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν από τα ιδρυτικά στελέχη του πασόκ και μάλιστα ήταν και ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ το 1986, επί Αντρέα Παπαντρέου;
    *Αληθεύει ότι ο Αχιλλέας Κολιούσης ήταν ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ το 1996, επί Κώστα Σημίτη;
    *Αληθεύει ότι to 2001 ο κ. Κολιούσης ήταν εισαγγελέας στην δίκη της ΔΕΚΑ (κλέψιμο των χρημάτων των ταμείων στο Χρηματιστήριο το 2000), που αθώωσε τους γνωστούς πέντε εγκάθετους του καθεστώτος, με το σκεπτικό ότι απλά εκτελούσαν εντολές του πολιτικού τους προϊσταμένου (Παπαντωνίου, που βέβαια είχαν φροντίσει να παραγραφούν οι ευθύνες του) ;
    Και πολλά άλλα …. Τέλος:
    *Αληθεύει ότι θα είστε υποψήφιος με το πασόκ στις επόμενες εκλογές, κύριε Κολιούση;
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ ΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?
    ΑΥΤΟΣ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. shkat

    ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ. ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ;
    ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας κανει το αγορι οτι του γουσταρει. Ετσι κι' αλλοιως δεν θα περασει καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε Κ Τ Α Κ Τ Ο Σ Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η.
    Ο αξιότιμος βουλευτής κ.ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ το τελευταίο δεκαήμερο έχει βάλει λυτούς και δεμένους να πληροφορηθεί το τι περιέχει η έρευνα του δημοσιογράφου κ. Χατζηνικολάου για την μονή ΤΟΠΛΟΥ στην Κρήτη. Λέγεται,μάλιστα,πως σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ επικοινωνία του με έναν σπίρο του στην ομάδα που ερεύνησε το θέμα για το τι ακριβώς ξέρουν, πήρε την απά ντηση πως ότα βγεί στον αέρα το ρεπορτάζ, καλό θα είναι με τη βαζελίνη να προμηθευτεί και σως από μαγιονέζα μουστάρδα και κέτσαπ. Τώρα τι ενοούν, ίσως πρόκειται για νέα συνταγή τοπικής αναισθησίας και καταπραυντικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Αλαβάνος έχει απόλυτο δίκιο.
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΛΛΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΛΑΣΣΑΚΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη ξέρετε τη σχέση ανάμεσα στις προμήθειες του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης μεταξύ 1999-2004 και τη μονή Τοπλού;
    Μήπως έχετε κάποια σχέση με το Mega - Έθνος – Πρώτο Θέμα-Ημερησία και το λοιπό συγκρότημα Μπόμπολα, μέτοχο στην «βρετανική» εταιρία που ανέλαβε την αξιοποίηση;;;;;
    Δεν ξέρετε τίποτε λοιπόν από μεσολαβήσεις, ερωτήσεις στη βουλή, πιέσεις κλπ για την επένδυση των Κυπρίων (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΛΕΖΟΙ) ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ.
    TΙΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΙΜΩΣΑΝ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ BLOGS ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΙ.
    Περιμένουμε ΑΚΟΜΗ την απάντησή σας, κύριε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 21 Οκτώβριος 2008 10:21 πμ


    ----------------------------------



    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;




    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;




    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;



    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;




    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;




    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;




    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;


    -------------------------


    Θόδωρε,

    ό,τι κι αν είναι ο κολιούσης,

    τι σχέση έχει με το αν εσύ παντελόνιασες (ή όχι) χρήμα από τη μεταπώληση του νερού της βιστωνίδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. shkata

    χαλάρωσε λίγο στο σπίτι του κρεμασμένου...κοινώς ούτε και τα δικά σας ξεχνάει ο κόσμος πλέον. Δεξου το γεγονός ότι ήρθε και η ώρα του Κλεπτομανούς Παιδοβούβαλου να τον πάρει στα αφτιά, άντε αγόρι μου δεν σε σώζει τίποτα πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα να τα περιμένεις από ένα τέτοιο υπεροπτικό αρχίδι. Μπάσταρδε χοντρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. .



    ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...




    ...θα έλεγε στην κοινοβουλευτική του ομάδα:

    "Οι υπουργοί μας είναι άσπιλοι και αμόλυντοι.

    Θέλουμε να ξεκαθαρίσει η υπόθεση χωρίς να μείνει η παραμικρή σκια.



    Και επειδή πιστεύω στην αθωότητά τους...

    ...κρατάω και τους τρεις υπουργούς στην κυβέρνηση, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή τους...

    ...και σας καλώ όλους να ψηφίσετε ΥΠΕΡ της προανακριτικής ώστε να έχουμε την ευκαιρία να τρίψουμε στους αντίπαλους μία αθωωτική απόφαση δικαστηρίου!"

    (Eιχα φάει βαριά, από βραδύς και έβλεπα περίεργα όνειρα)





    .



    ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...




    ...θα έλεγε στην κοινοβουλευτική του ομάδα:

    "Οι υπουργοί μας είναι άσπιλοι και αμόλυντοι.

    Θέλουμε να ξεκαθαρίσει η υπόθεση χωρίς να μείνει η παραμικρή σκια.



    Και επειδή πιστεύω στην αθωότητά τους...

    ...κρατάω και τους τρεις υπουργούς στην κυβέρνηση, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή τους...

    ...και σας καλώ όλους να ψηφίσετε ΥΠΕΡ της προανακριτικής ώστε να έχουμε την ευκαιρία να τρίψουμε στους αντίπαλους μία αθωωτική απόφαση δικαστηρίου!"

    (Eιχα φάει βαριά, από βραδύς και έβλεπα περίεργα όνειρα)





    .



    ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ...




    ...θα έλεγε στην κοινοβουλευτική του ομάδα:

    "Οι υπουργοί μας είναι άσπιλοι και αμόλυντοι.

    Θέλουμε να ξεκαθαρίσει η υπόθεση χωρίς να μείνει η παραμικρή σκια.



    Και επειδή πιστεύω στην αθωότητά τους...

    ...κρατάω και τους τρεις υπουργούς στην κυβέρνηση, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή τους...

    ...και σας καλώ όλους να ψηφίσετε ΥΠΕΡ της προανακριτικής ώστε να έχουμε την ευκαιρία να τρίψουμε στους αντίπαλους μία αθωωτική απόφαση δικαστηρίου!"

    (Eιχα φάει βαριά, από βραδύς και έβλεπα περίεργα όνειρα)



    The Vomiting



    ==

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 10:21

    Μάλλον σε έχει τυφλώσει το καθημερινό πισοκωλλητό της ακρίβειας και λες μαλακίες. Τώρα ο χοντρός χέστης είναι ικανός για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ-ΣΚΑΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ....

    ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΙΠΕΣ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΕ ΧΕ ΧΕ , ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
    ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΠΕΣ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να πάει στα σκατά ο μπάσταρδος, τώρα δεν τον σώζει ούτε ο Πρετεντερλής ούτε οι δημοσκοπήσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς τους παραπάνω πράσινους ανώνυμους που κατηγορούν τη Ν.Δ. για λάσπη κατά του Κολιούση έχω να πώ τα εξής:
    1.Λάσπη είναι όταν κατηγορείς κάποιον βρώμικα και άδικα (ξέρετε εσείς με τον Καρχιμάκη και τους 25 του σαν βαρύ πυροβολικό)
    2.Απάντηση επί του σχολίου έχετε;
    Ξαναρωτάω, έχετε;
    Εάν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, να το διαψεύσετε!
    Εάν ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, πρέπει να ντρέπεστε για τον εαυτό σας να υποστηρίζετε ένα κόμμα που χρησιμοποιεί ΤΕΤΟΙΕΣ πρακτικές.
    Καλοπροαίρετα περιμένω να το διαψεύσετε!
    Εάν δεν το κάνετε στρουθοκαμηλίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δηλαδή θα ηττηθεί ο Κώστας;
    Όχι ρε πούστη (Πρετεντέρη), την κάτσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οχι μονο δεν ψηφιζεται προανακριτική αλλά και οι 148 θα είναι πολύ λιγότεροι
    κάποιος ξέρει να παίζει και θα παίξει για το τέλος του Γιωργάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΠΑΛΙ ΠΙΠΕΣ ΟΙ ΔΕΞΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΞΑΝΑ-ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!
    Τι νέο να περιμένουμε από τα πράσινα λαμόγια, ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ θέλουν να ΚΛΕΨΟΥΝ;
    Νομίζουν οι απατεώνες ότι επειδή άρχισαν να τρώνε και οι δεξιοί ΞΕΧΑΣΑΜΕ τι μας κάνανε 20 χρόνια, οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ;
    Επειδή βάλανε το σοβαροφανή τον Παπακωνσταντίνου να βγαίνει στις τηλεοράσεις νομίζουν ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;
    Νομίζουν, για παράδειγμα, ότι ξεχάσαμε ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ και τα εκατομμύρια Ελλήνων που έμειναν άφραγκοι;
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ και να μην παραπονιέται για αυτά που θα λουστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 21 Οκτώβριος 2008 11:29 πμ

    κάποιος ξέρει να παίζει και θα παίξει για το τέλος του Γιωργάκη



    Συμφωνώ και επαυξάνω. Για τους 151 του Κωστάκη είσαι απόλυτα σίγουρος; Είσαι και εσύ από αυτού που τον βλέπουν ακόμα ως αρχηγάρα; Για κοίτα λίγο παραπέρα. Πάντως θα έχει ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. οι δεξιές πουτάνες να βγάλουν τα σκατωμένα βρακιά τους τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σιγα να μην περασει η προανακριτικη!!!
    Παλι κουκουλωμα θα εχουμε!!!
    Πιστευω οτι θα υπαρχουν διαροοες προς το ΟΧΙ απο τα κομματα της αντιπολιτευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 21 Οκτώβριος 2008 10:21 πμ

    Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΣΕΝΤΟΝΑΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η εργατική τάξη της Ελλάδας σήμερα απεργεί.
    Απεργούν οι νέοι οι οποίοι δεν γνωρίζουν αν αύριο θα δουλεύουν για τον ίδιο εργοδότη ή θα έχουν πουληθεί σε άλλο αφεντικό. Αυτοί που αισθάνονται σήμερα, στην εκσυγχρονισμένη κοινωνία του 21ου αιώνα, πλεονάζον εργατικό δυναμικό, για να υποχρεωθούν αύριο σε υπερωρίες χωρίς όριο, χωρίς ανταμοιβή.
    Απεργούν για τους γηραιότερους συναδέλφους τους που με σκυμμένο το κεφάλι απολύονται ως «μη αποδοτικοί», «μη ανταγωνιστικοί» και καταδικάζονται έτσι σε αργό θάνατο από πείνα.
    Απεργούν όλοι οι εργαζόμενοι γιατί η κυβέρνηση τους θέλει όχι μόνο ελαστικοποιημένους, έτοιμους για όλες τις δουλειές και υπό καθεστώς διαρκούς απόλυσης με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά τους λέει ότι έχουν το θράσος, ύστερα από 35 χρόνια εργασίας, να μην πεθαίνουν αλλά να επιμένουν να ζουν και μετά τη συνταξιοδότησή τους.

    Αυτοί είναι οι εργάτες, οι υπάλληλοι, οι φοιτητές, οι συνταξιούχοι που θα παραλύσουν σήμερα την Ελλάδα. Γι΄ αυτούς τους λόγους οι εργαζόμενοι κατεβαίνουν σήμερα στους δρόμους. Είναι η εξέγερση των δύο τρίτων της ελληνικής κοινωνίας ενάντια στις νεοφιλελεύθερες «ρεαλιστικές πολιτικές» που οδήγησαν την οικονομία στη χρεοκοπία.

    Ο «Μαρξ πέθανε» αλλά όλοι όσοι προσπάθησαν να στηρίξουν τις καριέρες τους (και τις περιουσίες τους) πάνω στο πτώμα του δεν θα αισθάνονται και πολύ καλά παρακολουθώντας τα «παρωχημένα πολιτικά υποκείμενα» να πλημμυρίζουν τους δρόμους της Αθήνας.

    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 10:54

    Και εγώ ,παλιομαλάκα ,έχω χεσμένο και εσένα και τον Καχριμάκη και όλους τους ρασσοφόρους ΟΛΩΝ των Μονών.
    Εμένα με έχει πνήξει ο Σκουφάλογος με τους φόρους του.
    Αυτό το θέμα δεν απασχολεί κανέναν επισκέπτη των μπλόγκς αλλά ασχολείστε όλοι με τους ρασσοφόρους υποκριτές ;

    Παληκάρι από τα Σφακιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εδώ και μισή ώρα προσπαθεί ο Αθανασόπουλος να μιλήσει στη βουλή για τη ΔΕΗ και η κλίκα του χρυσοχοϊδη προβοκάρει συνεχώς τη συζήτηση για να μην ξεκινήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΗΣ Δ Ε Ξ Ι Α Σ

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

    -Την μικρασιατικη καταστροφη που κερδισαν την εξουσια απο τον Βενιζελο λεγοντας οτι θα σταμαησουν τον πολεμο και φθασαν κοντα στην Αγκυρα αποδυναμωμενοι οπου τους πηραν φαλαγγι οι Τουρκοι.

    -Την δικτατορια του Μεταξα.

    -Τους δοσιλογους δεξιους μαυραγοριτες και συνεργατες των γερμανων.

    -Τον εμφυλιο πολεμο που αφου υπογραψαν την συνθηκη της Βαρκιζας και οι αριστεροι παραδωσαν οπλα αρχισαν τις εκκαθαρισεις αριστερων οδηγωντας στον εμφυλιο.

    -Τα κεφαλαια που φαγωθηκαν του αμερικανικου σχεδιου Μαρσαλ συμφωνα και με διαπιστωσεις των ιδιων των αμερικανων.

    -Το παρακρατος τρομοκρατιας βιας και νοθειας με τις οποιες κερδιζαν τις εκλογες οταν δεν το εκαναν με εκλογικους νομους (οπως ο λεγομενος "τριφασικος") που τους εδινε κοινοβουλευτικη πλειοψηφεια ακομα και αν ειχαν ερθει δευτεροι.

    -Το πιστοποιητικο κοινωνικων φρονηματων χωρις το οποιο δεν πηγαινες οχι πανεπιστημειο αλλα ουτε διπλωμα οδηγησης δεν επαιρνες.

    -Την συνθηκη της Λωζανης με την οποια ο Καραμαν-αλης καθιστουσε την Τουρκια εναν απο τους εγγυητες και τις εδινε το δικαιωμα επεμβασης που το εκμεταλευτηκε με την εισβολη το 1974.

    -Την αποστασια του 1965 οπου εριξαν την κυβερνηση Κεντρου γιατι δεν μπορουσαν να την νικισουν στις εκλογες.

    -Την χουντα του 1967 με το
    Ελλας-Ελληνων-Χριστιανων
    δηλαδη με αλλα λογια το δεξιο
    Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια

    -Την καθυστερημενη εισοδο στην Ευρωπη λογω του παγωματος της διαδικασιας την περιοδο της δεξιας χουντας η οποια βασιστηκε στο παρακρατος του Καραμαν-αλη θειου ενω ο ιδιος παρουσιασε μετα την καθυστερημενη εισοδο ως κατορθωμα.

    -Την απουσια οποιαδηποτε αναφορας οποιουδηποτε αντιπολιτευτικου κομματος και διαλογου στην κρατικη (και μοναδικη τοτε) ραδιοτηλεοραση εως το 1981 με την πρωτη κυβερνηση ΠΑΣΟΚ.

    -Το 0+0=14% των μισθολογικων αυξησεων της κυβερνησησης Μητσοτακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ηττα γιατι μεγαλε? ειναι παμπολες οι πασοκολαμογιες συν ο τζεφρυ ,πολυ δυσκολη η επικρατηση παρα τις τοσες χοντρομακακιες τηΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΜΙΑ Ο ΟΤΣΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΛΑΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΘΟ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ
    ΚΑΛΥΨΟΥΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΤΗΣ Ν.Δ . ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΑ ΣΑΣ ΠΑΣΤΟΚΟΙ . ΚΟΝΤΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος : 21 Οκτώβριος 2008 1:24 μμ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΗΣ Δ Ε Ξ Ι Α Σ

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

    Βρε καλώς τα τα εμαγιε κονσερβοκούτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 21 Οκτώβριος 2008 2:02 μμ

    Κόντρας-Πλακέ μας έπεισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 21 Οκτώβριος 2008 1:24 μμ

    Την αποστασια του 1965 οπου εριξαν την κυβερνηση Κεντρου γιατι δεν μπορουσαν να την νικισουν στις εκλογες.

    -Την χουντα του 1967 με το
    Ελλας-Ελληνων-Χριστιανων
    δηλαδη με αλλα λογια το δεξιο
    Πατρις-Θρησκεια-Οικογενεια

    -------------------


    μόνο που δεν αναφέρεις ότι τίποτε από τα δύο δεν θα είχε γίνει αν ο τρισκατάρατος ο αντρέας είχε μείνει στο μπέρκλεϊ και δεν έκανε την απίστευτη μαλακία να τον φέρει ο καραμανλής στην ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι όμως! Ο Καραμανλής θα προτιμήσει...
    .
    ... τις εκλογές (και την ήττα) που του εξασφαλίζουν την παραγραφή, παρά να συσταθεί Προανακριτική Επιτροπή!

    mesa o loudovikos kai
    h maria antouanneta

    pesta dr koutsouko!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρέ Παπαζήση,
    κάνε με μάντη νά σέ κάνω πλούσιο.
    Πώς προμηνύεις ρέ παπάρα τί "θά προτιμήσει"
    ο χοντρός?
    Τόσο ζέχνεις ρέ ύαινα?
    Αναστάσης(γιά πτωματοφάγους συνιστώ
    διακοπές στή νήσο Κomodo).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 3:19
    Μην μιλάς για Λουδοβίκο γιατί μια πολύ ''υψηλή'' Κυρία έχει ένα κωλλητό Λουδοβίκο και θα παρεξηγηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 1.56
    Πολύ καλύτερος ο μορφωμένος και εργατικός επιτυχημένος Υπουργός Geoffrey παρά ο τεμπέλης playstation player χοντρός ακαταλληλότερος που έχει προβιβάσει σε ουσιαστικό πρωθυπουργό τον αμόρφωτο ΘΒΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ο μορφωμένος και εργατικός επιτυχημένος

    -------------

    Ο ποιόοοοοοος;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΒΡΕ ΟΥΟΥΟΥΣΤ!!!!

    "Δεν θα με φλομώσετε
    ξανά στα παραμύθια.
    Δεν γουστάρω ψέματα,
    δεν ξέρω την αλήθεια.

    Δεν θα με εκβιάσετε
    εμένανε με χάος
    γιαυτό και θα ψηφίζω
    κουκουέ ή λάος!"

    Γραικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *