GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο "θρίαμβος" του κρατικού παρεμβατισμού...

. Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου http://www.andrianopoulos.gr/ . Δεν μπορώ να κρύψω ένα αίσθημα ανακούφισης που με διακατέχει. Μια και όλοι επ...

.
Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου
.
Δεν μπορώ να κρύψω ένα αίσθημα ανακούφισης που με διακατέχει. Μια και όλοι επιμένουν πως κατέρρευσε πλέον ο νεοφιλελευθερισμός αναρωτιέμαι σε ποιόν θα φορτώνουν τώρα τις όποιες οικονομικές αδυναμίες και αδιέξοδα που έρχονται. Προφανέστατα στην παρέμβαση του κράτους. Δεν υπάρχει πλέον άλλη διέξοδος. Κάποιοι βέβαια θα επιχειρήσουν να ισχυρισθούν πως υπεύθυνο θα είναι το σύστημα της ελεύθερης αγοράς που τα προκάλεσε. Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι.
Οι Τράπεζες που διέθεταν στην Αμερική τα στεγαστικά θαλασσοδάνεια και που τελικά κατέρρευσαν δεν ήσαν ανεξέλεγκτες. Λειτουργούσαν κάτω από την αυστηρή εποπτεία του κράτους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι των εποπτικών οργανισμών για τις Τράπεζες είχαν περίπου διπλασιασθεί στην Αμερική. Η κατάρρευση λοιπόν των επενδυτικών τραπεζών που είχαν πακετάρει τα σχετικά δάνεια σε χρηματοπιστωτικά προιόντα δεν έγινε σε μια ασύδοτη και ανεξέλεγκτη αγορά. Το κράτος ήταν πάντοτε παρόν. Αλλά αδύναμο να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει κι’ εντελώς άχρηστο στο να ξεπεράσει τα ενδημικά του προβλήματα και να μην παρεμβαίνει λ.χ. στις Τράπεζες, επιβάλλοντας την παραχώρηση δανείων δίχως την ύπαρξη ουσιαστικών εγγυήσεων.
Πριν ξεκινήσουν οι κρατικές παρεμβάσεις για την «διάσωση» των Τραπεζών το πρόβλημα εντοπιζόταν στις επενδυτικές και τις οικιστικές Τράπεζες. Ισως και στους κατόχους των άνευ εγγυήσεων δανείων και των υψηλού ρίσκου τοξικών ομολόγων. Μετά την παρέμβαση των κυβερνήσεων η κρίση ξέσπασε σε χρηματιστήρια, εμπορικές Τράπεζες και σταδιακά στην πραγματική οικονομία. Πραγματικός «θρίαμβος», δηλαδή…
---------------------------------

42 σχόλια

  1. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΠΑΛΙ ΠΙΠΕΣ ΟΙ ΔΕΞΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΞΑΝΑ-ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!
    Τι νέο να περιμένουμε από τα πράσινα λαμόγια, ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ θέλουν να ΚΛΕΨΟΥΝ;
    Νομίζουν οι απατεώνες ότι επειδή άρχισαν να τρώνε και οι δεξιοί ΞΕΧΑΣΑΜΕ τι μας κάνανε 20 χρόνια, οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ;
    Επειδή βάλανε το σοβαροφανή τον Παπακωνσταντίνου να βγαίνει στις τηλεοράσεις νομίζουν ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;
    Νομίζουν, για παράδειγμα, ότι ξεχάσαμε ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ και τα εκατομμύρια Ελλήνων που έμειναν άφραγκοι;
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ και να μην παραπονιέται για αυτά που θα λουστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόνο και μόνο οι αγωνιώδεις και αλεπάλληλες προσπάθειες του Κου Ανδριανόπουλου ( απο την στιγμή που ξέσπασε το πρόβλημα ) να μας πείσει ότι για όλα φταίει το κράτος, δείχνουν την αναλγησία και το θράσος των ανθρώπων που είναι εντεταλμένοι να προπαγανδίζουν τον καπιταλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Αλαβάνος έχει απόλυτο δίκιο.
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΛΛΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΛΑΣΣΑΚΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη ξέρετε τη σχέση ανάμεσα στις προμήθειες του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης μεταξύ 1999-2004 και τη μονή Τοπλού;
    Μήπως έχετε κάποια σχέση με το Mega - Έθνος – Πρώτο Θέμα-Ημερησία και το λοιπό συγκρότημα Μπόμπολα, μέτοχο στην «βρετανική» εταιρία που ανέλαβε την αξιοποίηση;;;;;
    Δεν ξέρετε τίποτε λοιπόν από μεσολαβήσεις, ερωτήσεις στη βουλή, πιέσεις κλπ για την επένδυση των Κυπρίων (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΛΕΖΟΙ) ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ.
    TΙΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΙΜΩΣΑΝ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ BLOGS ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΙ.
    Περιμένουμε ΑΚΟΜΗ την απάντησή σας, κύριε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ξεπέτα είναι αυτή κ. Ανδριανόπουλε; Μία παράγραφο κι έξω από την πόρτα; Πόσο σας πήρε να ανακαλύψετε τη νέα σας γελοία δικαιολογία (="οι δημόσιοι υπάλληλοι-ελεγχτές διπλασιαστηκαν");
    Μήπως ο χρηματοδότης σας βάρεσε κανόνι και προσπαθείτε να σωθείτε τραβώντας τα μαλιά σας;
    Πάντως ωφείλω να ομολογήσω ότι διαθέτετε κωμικότατη νότα. Έμφυτο ταλέντο θα έλεγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κύριε Ανδριανόπουλε,

    μπορεί να διαφωνώ ιδεολογικά μαζί σας αλλά πάντοτε εκτιμούσα το θάρρος σας να εκφράζετε απόψεις κόντρα στο ρεύμα. Κάποια άρθρα σας μάλιστα τα σχολίασα θετικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως όχι μόνο διαφωνώ αλλά θεωρώ ότι συνειδητά δεν λέτε όλη την αλήθεια. Ολοι σχεδόν οι οι9κονομικοί αναλυτές συμφωνούν πως η βασικότερη αιτία της κρίσης εστιάζεται στο γεγονός ότι εδώ και μερικά χρόνια, στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων, τα περισσότερα κράτη διέλυσαν τους κρατικούς φορείς αξιολόγησης της φερεγγυότητας των τραπεζών αφήνοντας αυτή τη δουλειά στις Credit rating agancies (CRA), εταιρείες αξιολόγησης. Οι σημαντικότερες από αυτές είναι οι Moody's και Standard & Poor's. Η τελευταία μάλιστα, μια εβδομάδα πριν καταρρεύσει ο αμερικανικός κολοσσός ενέργειας Enron, τον αξιολόγησε σαν πολύ φερέγγυο και όμως αυτή η Standard & Poor's εξακολουθεί να αξιολογεί μέχρι σήμερα. Αυτή είναι η αλήθεια και όχι ότι σας βολεύει

    Αλέξανδρος Πιστοφίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΟΠΛΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ. ΕΠΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΓΚΑΝΤΕΜΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΟΙ ΓΛΑΖΙΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΑΖΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ
    ΣΚΑΝΔΑΛΑ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ-ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ-ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΨΕΜΜΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΖΕΣ-ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ-ΑΔΡΑΝΕΙΑ-ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ-ΑΤΟΜΙΣΜΟΣ-ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ-ΕΚΑΛΕΣ-ΤΕΝΝΙΣ ΚΛΑΜΠ-ΚΟΤΕΡΑ-ΒΙΛΛΕΣ-ΕΛΒΕΤΙΕΣ-OFFSHORE ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΔΙΠΡΟΣΩΠΙΑ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.
    Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ...ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλα έλεγες όταν ήσουν υπουργός. Είσαι και εσύ ένοχος κ. Νεοφιλελεύθερε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ κ. Πιστοφίδη,
    Υπάρχει στην Ουάσιγκτον η ομοσπονδιακη υπηρεσία Federal Office of Housing Enterprise Oversight με αποκλειστικό σκοπό τον έλεγχο δράσης των Τραπεζών Φάννυ Μεή και Φρέντυ Μάκ; Των δύο Τραpεζών δηλ. που κατέρρευσaν και προκάλεσαν σαν ντόμινο το όλο πρόβλημα; Αποφάσιζε το Κογκρέσο για τα δάνεια των δύο αυτών Τραπεζών, έξω και πέρα κάθε πιστωτικής λογικής, ώστε να υπάρχει "φτηνή στέγη"; Mάλιστα τελευταία το Κογκρέσο και η κυβέρνηση είχαν απαιτήσει τουλάχιστον το 49% των δανείων αυτών να μην έχουν καθόλου εγγυήσεις!! Ποιός λοιπόν ευθύνεται ουσιαστικά για την κρίση. Από το 2002 ο Γρήνσπαν είε προειδοποιήει για την ζημιά που θα μπορούσαν να προκαλέσουν οι δύο αυτές Τράπεζες. Και γιατί δεν άφησαν τις Τράπεζες αυτές να καταρρεύσουν μαζί με τα συνεταιράκια του κ. Πόλσον τους επενδυτικούς τραπεζίτες, αλλά διοχέτευσαν τόσο φρέσκο χρήμα στις αγορές; Και τι πέτυχαν; Ποιό είναι ακριβώς το επίτευγμα της κρατικής παρέμβασης. Γιατί δεν άφησαν τις αγορές να αυτο-ρυθμισθούν; Εχει νομίζω απόλυτο δίκιο ο κ. Ανδριανόπουλος

    liberal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΔ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΔ!!!
    ΠΟΤΕ ΖΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΕ ΚΟΘΩΝΙΑ??
    ΤΟΤΕ Ή ΤΩΡΑ?
    ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ? ΤΟΤΕ Ή ΤΩΡΑ?
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ
    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μια χαρά μας πάει η κρίση
    πέφτει η βενζίνη, πέφτει το πετρέλαιο
    πέφτουν τα βασικά αγαθά
    μπορεί να μείνει έτσι?
    και να πάνε στο διάολο οι χρηματιστάκηδες, οι μανατζαραιοι και τα golden boys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. .

    Ο κ. Ανδριανόπουλος έχει δίκιο.
    Ο κρατικός "παρά φύση" παρεμβατισμός ήταν ο μοναδικός υπεύθυνος για την κατάρευση των δύο τραπεζών που στη συνέχεια δημιούργησαν τη παγκόσμια κρίση.


    http://review-in-action.blogspot.com

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η εργατική τάξη της Ελλάδας σήμερα απεργεί.
    Απεργούν οι νέοι οι οποίοι δεν γνωρίζουν αν αύριο θα δουλεύουν για τον ίδιο εργοδότη ή θα έχουν πουληθεί σε άλλο αφεντικό. Αυτοί που αισθάνονται σήμερα, στην εκσυγχρονισμένη κοινωνία του 21ου αιώνα, πλεονάζον εργατικό δυναμικό, για να υποχρεωθούν αύριο σε υπερωρίες χωρίς όριο, χωρίς ανταμοιβή.
    Απεργούν για τους γηραιότερους συναδέλφους τους που με σκυμμένο το κεφάλι απολύονται ως «μη αποδοτικοί», «μη ανταγωνιστικοί» και καταδικάζονται έτσι σε αργό θάνατο από πείνα.
    Απεργούν όλοι οι εργαζόμενοι γιατί η κυβέρνηση τους θέλει όχι μόνο ελαστικοποιημένους, έτοιμους για όλες τις δουλειές και υπό καθεστώς διαρκούς απόλυσης με συνοπτικές διαδικασίες, αλλά τους λέει ότι έχουν το θράσος, ύστερα από 35 χρόνια εργασίας, να μην πεθαίνουν αλλά να επιμένουν να ζουν και μετά τη συνταξιοδότησή τους.

    Αυτοί είναι οι εργάτες, οι υπάλληλοι, οι φοιτητές, οι συνταξιούχοι που θα παραλύσουν σήμερα την Ελλάδα. Γι΄ αυτούς τους λόγους οι εργαζόμενοι κατεβαίνουν σήμερα στους δρόμους. Είναι η εξέγερση των δύο τρίτων της ελληνικής κοινωνίας ενάντια στις νεοφιλελεύθερες «ρεαλιστικές πολιτικές» που οδήγησαν την οικονομία στη χρεοκοπία.

    Ο «Μαρξ πέθανε» αλλά όλοι όσοι προσπάθησαν να στηρίξουν τις καριέρες τους (και τις περιουσίες τους) πάνω στο πτώμα του δεν θα αισθάνονται και πολύ καλά παρακολουθώντας τα «παρωχημένα πολιτικά υποκείμενα» να πλημμυρίζουν τους δρόμους της Αθήνας.

    Karl Marx Jr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 12:14

    Αγαπητέ φιλελεύθερε,

    την κλαπαρχιδιά της "ελεύθερης, αυτορρυθμιζόμενης αγοράς" την δημιούργησαν τα υπερεθνικά καρτέλ και την προώθησαν μέσα από πρόθυμα παπαγαλάκια (σαν τον ανδριανόπουλο) τα οποία χρησιμοποίησαν το κατάλληλο ασανσέρ για να αναρριχηθούν στην εξουσία.

    Συμφωνείς στην άποψη ότι κάθε κράτος, ξεχωριστά, θα μπορούσε να καθιερώσει την θανατική ποινή για εγκλήματα καρτέλ;

    Θα συμφωνούσες με την άποψη ότι κάθε κράτος ξεχωριστά θα μπορούσε να ζητήσει, από την έδρα μιας πολυθνικής, την έκδοση στελεχών τα οποία οργάνωσαν εγκλήματα καρτέλ και τα οποία αδικήματα επηρέασαν την ζωή κατοίκων κάποιου άλλου κράτους;

    Θα συμφωνούσες για την ακαριαία επιβολή προστίμου (όπως κανει η εφορία για τους απλούς πολίτες) σε περίπτωση εναρμονισμένων πρακτικών;

    Όσο υπερασπίζεστε την "ελεύθερη (από νομικές συνέπειες) οικονομία" (των καρτέλ) και, ταυτόχρονα, κάνετε το παγώνι απέναντι στα αίσχη που συμβαίνουν "στο ράφι", η θέση σας είναι στο pet-shop: εκεί τα πουλάνε τα παπαγαλάκια!

    Αν θέλετε να σώσετε τα προσχήματα της (ψευτο)ιδεολογίας σας, ας φροντίσετε εσείς οι "φιλελέυθεροι" να δημιουργήσετε ένα ανεξάρτητο "παρατηρητήριο ανταγωνισμού" για να προστατεύσετε τους καταναλωτές, για τους οποίους κόπτεσθε.

    Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, εμείς οι καταναλωτές σας βλέπουμε ως καλοπληρωμένους "κομιστές τυρακίου" οι οποίοι συσκοτίζουν το τοπίο για να μην δούμε την φάκα.

    Έκαστοις κρίνεται από τις πράξεις του. Ρώτα τον αντρέα, όταν ήταν στα πράγματα, τι έκανε για να πολεμήσει τα καρτέλ (καυσίμων, για παράδειγμα) και πόσο μεγάλες ήταν οι οικονομικές εισφορές, στο κόμμα, από εγχώριους μεσάζοντες της αγροτικής παραγωγής οι οποίοι χρησιμοποιούσαν εναρμονισμένες πρακτικές για να παίρνουν τη σοδειά από τους αγρότες για ένα κομμάτι ψωμί.

    Μην μας περνάτε για (τελείως) ηλίθιους, έστω κι αν κοντεύουμε να αποβλακωθούμε κοιτώντας αόριστες ιδεολογίες και παραβλέποντας τις στυγνές πρακτικές που τις συνοδεύουν.

    Όσο για την "κρατική παρέμβαση", εγώ την βλέπω, κατ΄αρχή, να λειτουργεί στην πηγή του προβλήματος:

    Μέσω μιας επιτροπής ανταγωνισμού που δεν λαδώνεται (λέμε τώρα...) και ενός εισαγγελέα με βαριά αρχίδια που θα ξέρει ότι, στη συνέχεια, το δικαστήριο δεν θα είναι "πιασμένο" ή εκβιαζόμενο.

    Εσύ τα βλέπεις αυτά να συμβαίνουν πουθενά;


    παμισος, ο Εnronίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κ Ανδριανόπουλε,

    Ο νεοφιλελευθερισμός αφήνει στις αγορές το προνόμιο να αυτορριθμιστούν.
    Αντί γι' αυτό η απληστία των γκολντεν μπόυς έφερε πλήρη απορρίθμιση με συνέπεια την κατάρρευση πρώτα της πιστωτικής αγοράς και κατόπιν των χρηματησρηριακών αγορών.
    Τώρα απειλείται παγκόσμια ύφεση και στασιμοπληθωρισμός.
    Συμπέρασμα οι αγορές έπρεπε να εποπτέυονται και να ελέγχονται από τις κρατικές υπηρεσίες οι οποίες εσκεμμένα υπολειτουργούν διευκολύνοντας τα αφεντικά των πολιτικών δηλαδή των μεγαλοκαρχαριών της αγοράς.
    Τι μας κομίζεις λοιπόν γλαύκα στας αθήνας;
    Κοιταξε Ανδρέα ο κόσμος θα βγεί από το τούνελ μόνο με εφαρμογή των αρχών του Κεύνς.
    Τέλος εποχής έφερε η κατάρρευση του πιστωτικού τομέα σε Αμερική και Βρετανία κυρίως.
    Οι ιδιωτικοποιήσεις το ξέφρενο ράλυ των αγορών δεν έχουν πλέον λάμψη ούτε συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και τη σταθερότητα των οικονομιών.
    Ανδρέα ο κομουνισμός πέθανε το 1989 το ίδιο και ο νεοφιλελευθερισμός σήμερα.
    Όπως ο Στάλιν έιναι κακή ανάμνηση έτσι και η Θάτσερ με τον Μπούς θα καταλήξουν.
    Μαζί τους και ο Αλογοσκούφης.
    Εσύ Ανδρέα ψάξε και ψάξου γιατί πιστεύω ότι είσαι χρήσιμος παρά την διαφωνία στην ιδιοτελή ανάλυση σου συνολικά.
    Σε ένα μοντέλο που καταρρέει δεν επενδύεις ελπίδες και όνειρα για το μέλλον το καταργείς κ. Ανδριανόπουλε.
    Ο κρατικός παρεμβατισμός είναι πλέον μονόδρομος.
    Συνοπτική Ανάλυση - απάντηση μέσω του press-gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάθε προσπάθεια ερμηνείας της κρίσης της οικονομίας από τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο και τους σχολιστές που συμφωνούν μαζί του είναι αλυσιτελής. Η αλήθεια είναι απλή : ο καπιταλισμός δεν σέβεται κατ' ουσίαν τον άνθρωπο, ούτε τις κοινωνικές αξίες. Δεν είναι τυχαίο το σημερινό χάος : το ανεξέλεγκτο καπιταλιστικό κέρδος μάχεται την αλήθεια και την ελευθερία των ανθρώπων. Τα λοιπά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις ή εν αγνοία, κ. Ανδριανόπουλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εδώ και μισή ώρα προσπαθεί ο Αθανασόπουλος να μιλήσει στη βουλή για τη ΔΕΗ και η κλίκα του χρυσοχοϊδη προβοκάρει συνεχώς τη συζήτηση για να μην ξεκινήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Αλαβάνος έχει απόλυτο δίκιο.
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΛΛΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη γνωρίζετε το όνομα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΛΑΣΣΑΚΗΣ;
    Μήπως κύριε Καρχιμάκη ξέρετε τη σχέση ανάμεσα στις προμήθειες του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης μεταξύ 1999-2004 και τη μονή Τοπλού;
    Μήπως έχετε κάποια σχέση με το Mega - Έθνος – Πρώτο Θέμα-Ημερησία και το λοιπό συγκρότημα Μπόμπολα, μέτοχο στην «βρετανική» εταιρία που ανέλαβε την αξιοποίηση;;;;;
    Δεν ξέρετε τίποτε λοιπόν από μεσολαβήσεις, ερωτήσεις στη βουλή, πιέσεις κλπ για την επένδυση των Κυπρίων (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΓΛΕΖΟΙ) ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΟΠΛΟΥ.
    TΙΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΙΜΩΣΑΝ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ BLOGS ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΙ.
    Περιμένουμε ΑΚΟΜΗ την απάντησή σας, κύριε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κος Ανδριανόπουλος επανέρχεται τώρα με το επιχείρημα ότι το κράτος μπορούσε, αλλά δεν τόκανε, άρα φταίει το κράτος.

    Και στην υποθετική περίπτωση, όμως, που παρενέβαινε εγκαίρως για να σταματήσει την δραστηριότητα κάποιων τραπεζών, θα ήταν και πάλι αξιοκατάκριτο για τους νεοφιλελεύθερους, διότι θα παρεμπόδιζε την ελεύθερη λειτουργία του χρηματοπιστωτικού συστήματος και της ελεύθερης αγοράς.

    Άρα, και έτσι, και αλλιώς, το κράτος είναι κακό, σύμφωνα με τον κο Ανδριανόπουλο. Τη μια διότι δεν παρενέβη, την άλλη διότι παρεμβαίνοντας θα υπονόμευε την ελευθερία της αγοράς και του επιχειρείν.

    Νομίζω ότι στο επιχείρημα το κράτος μπορούσε αλλά δεν το έκανε η απάντηση είναι διπλή:

    1. Δεν υπάρχει επαρκές πλαίσιο ελέγχου των χρηματοπιστωτικών προιόντων, ούτε στις ΗΠΑ, ούτε στην Ευρώπη, ούτε πουθενά αλλού. Διαβάστε την συνέντευξη του Α. Russel στο Βήμα, εκπροσώπου της SAS Institute Inc., ο οποίος λέει πολύ απλά ότι ούτε οι τράπεζες διαθέτουν επαρκή συστήματα διαχείρισης ρίσκου (risk management), αλλά ούτε και υπάρχει πλαίσιο που να καλύπτει την εποπτεία των τραπεζών ως προς το ρίσκο. Καλεί μάλιστα την ΕΕ να λάβει μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση.

    2.Το Κογκρέσσο που επικαλείται ο κος Ανδριανόπουλος, ως νομοθετικό σώμα, πολλές φορές βασίζεται, για να νομοθετήσει, επάνω σε κρίσεις «ειδικών» οι οποίοι πολλές φορές είναι τα ίδια τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που καλείται να ελέγξει. Επίσης, τα νομοθετικά σώματα, μέσα στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης ιδεολογικής «τρομοκρατίας» που ασκείται συστηματικά τα τελευταία 20 χρόνια, διστάζουν να πάρουν τα πλέον αυτονόητα μέτρα περιορισμού των δραστηριοτήτων που περιγράφουμε. Το φόβητρο είναι αυτό που επισείει ο κάθε κος Ανδριανόπουλος και συνοψίζεται στις δύο λέξεις «παρεμβατισμός και προστατευτισμός», μπροστά στις οποίες κάθε νεοφιλελεύθερος δαιμονίζεται, όπως ο διάολος στο λιβάνι.

    Έτσι λοιπόν τα κράτη, είτε αδρανούσαν μέχρι σήμερα, είτε, όταν παρενέβαιναν, παρενέβαιναν για «φιλελευθεροποιήσουν» ακόμα περισσότερο την ήδη αποχαλινωμένη κατάσταση στα χρηματοπιστωτικά. Φυσικά υπάρχουν και οι πολιτικοί στις ΗΠΑ που επένδυσαν στο βραχυπρόθεσμο πολιτικό όφελος από την κυκλοφορία φτηνού χρήματος και δανείων χωρίς ουσιαστικά εγγύηση.

    Επομένως, ο ρόλος του κράτους στην οικονομία, είναι θέμα ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, και όχι απλά τεχνικό.

    Αν το κράτος πίνει και κερνάει διάφορα νεοφιλελεύθερα κοκταίηλς, αναπόφευκτο είναι κάποτε τα χρηματιστήρια να «μεθύσουν», κατά την έκφραση του JW Bush, και η οικονομία να έχει για μερικά χρόνια hangover.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΠΛΟΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ.
    ΚΑΛΟΣ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΟΣ Ο ΠΑΜΙΣΟΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΣΤΟΦΙΔΗΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο LIBERAL ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ PRESS-GR ΚΑΛΟΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΙΔΕΕΣ.
    ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ?
    ΟΛΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥΣ.
    Σ' ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΟΣΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ .
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ολα θα λειτουργουν ρολοι.
    ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΟΛΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αφού το νέο παραμυθάκι των νεοφιλελεύθερων είναι ότι υπήρχε εποπτεία, αλλά ήταν κακή και αυτό φταίει για τα σημερινά χάλια, ας μας απαντήσει και στα ακόλουθα: υπάρχει εποπτεία στους λογαριασμούς εκτός ισολογισμού; Υπάρχει εποπτεία σε αδιαφανείς αγορές-καζίνα, όπως η αγορά των credit default option swaps, η οποία έχει ανοικτά συμβόλαια 55 ΤΡΙΣ ΔΟΛ; Υπάρχει εποπτεία σε όλες τις εξωχρηματιστηριακές συναλλαγές; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια οι αδιαφανείς συναλλαγές εκτός οργανωμένων (και εποπτευόμενων) αγορών έφθασαν ή και ξεπέρασαν σε τζίρους τις διαφανείς συναλλαγές εντός αγορών; Ποιος επόπτευε αυτό το αχανές καζίνο που είχαν στήσει οι ομοϊδεάτες του κ. Ανδριανόπουλου μεγαλοτραπεζίτες από τη δεκαετία του '90; Αν θέλει να είναι ειλικρινής ο κ. Ανδριανόπουλος η σωστή απάντηση είναι: ΚΑΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κ. Ανδριανόπουλε,

    Η αλήθεια είναι ότι ο νεοφιλελευθερισμός, που τόσο ταλαιπώρησε την παγκόσμια οικονομία ηττήθηκε (πιθανόν όχι οριστικά...)
    Ασφαλώς οι κρατικές ενέσεις που βιώνουμε σήμερα στον τραπεζικό τομέα (το λεγόμενο bailout) δεν είναι ότι καλύτερο... Και δεν έχουν να κάνουν σε τίποτε με τον Keynes.
    Αλλά τα αίτια της κρίσης είναι η απορρύθμιση των αγορών και η διάλυση των κρατικών ελεγκτικών μηχανισμών, μαζύ με τη θεοποίηση των νέων τραπεζικών προιόντων και των εργαλείων μαθηματικής βελτιστοποίησης (χωρίς όμως τον υπολογισμό του ρίσκου). Αυτά που τόσα χρόνια διακήρυττες και ακόμη υπερασπίζεσαι.
    Δημιουργήσαμε ένα τερατώδες δίκαιο ανταγωνισμού, στο όνομα δήθεν της προστασίας του καταναλωτή, για να επιβιώνουν κάποιοι γραφειοκράτες στις Βρυξέλλες και κάποιοι μεγαλοδικηγόροι (μαζύ με τα κακέκτυπα τους στην Ελλάδα), αλλά από την κρίση κανείς από αυτούς τους κηφήνες δεν μας προστατεύει.
    Αυτό που συμβαίνει σήμερα το είχαν προβλέψει φωτεινά μυαλά όπως η μακαρίτισα η Susan Strange με το "Mad money" το 1998 και "Casino Capitalism" το 1986. Την Strange τη λοιδωρούσαν οι ομοιδεάτες σου, αλλά τώρα τρέχουν να κρυφθούν και να εγκαταλείψουν το σκάφος πρώτοι...
    Κάνε τον κόπο να διαβάσεις και κάτι άλλο εκτός από Milton Friedman. το ξέρω, είναι αργά, αλλά μπορεί να σου κάνει καλό...
    Δυστυχώς η αδιαλλαξία με την οποία υπερασπίζεσαι την οικονομία της αγοράς θυμίζει σκληρό σταλινικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 21 Οκτώβριος 2008 2:41 μμ


    Σ' ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.


    ----------------

    Και αυτή, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αλήθεια.

    Όλα τα άλλα, είναι απλά ιδεολογίες:

    Με άλλα λόγια, τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από "εναλλακτικά εργαλεία συλλογικής επιβίωσης" μέσα σε ένα περιβάλλον συγκρουόμενων συμφερόντων.


    παμισος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. DEAR ANDREWS,καποτε ειμασταν στο ιδιο κομμα παρολον οτι δεν συμφωνουσα με τις ακρεες οικονομικες ιδεοληψιες σου.Μου κανει εντυπωση οτι διαχρονικα σε ολα τα θεματα παιρνεις λαθος θεσεις.Ισως το γεγονος οτι δεν εχεις εργασθη ποτε σε εργοδοτη σε κανει να παιρνεις επιπολαια θεσεις παντα εναντιον του ανθρωπινου δυναμικου.Εντιμως Γ.ΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΑΝΔΡΕΑ,ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ,ΠΩΣ ΕΣΥ, ΕΝΑΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ,ΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ,βλεπε ΠΑΣΟΚ, ΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ,βλεπε ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...Ενας πειραιωτης.Γ.ΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανδρεα ΓΙΑΤΙ μπλοκαρεις τα σχολια μου?.Γ.ΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανδρεα ΓΙΑΤΙ μπλοκαρεις τα σχολια μου?.Γ.ΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ Κ. ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ.
    Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Η ΠΛΕΟΝ ΕΥΣΤΟΧΗ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.
    ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ.




    Υ.Γ. ΝΑΙ επιτέλους σας πιστεύω κ. Ανδριανόπουλε. Είστε ο Μέγας Ναπολέων!!




    Υ.Γ2. Άι γαμήσου ρε καθήκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κοιτα που οι νεοφιλελευθεροι τα ριχνουν παλι στο κρατος! εκεί που μας χρωστουν, μας περνουν και τον γαιδαρο, ετσι κ. ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. O ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, Ο ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 11.28 , 11.30,11.59
    ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ? ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κύριε Liberal,

    αναφέρεστε στον Greenspan σαν να πρόκειται για έναν άνθρωπο αμέτοχο της κρίσης. Μα αυτός δεν ήταν που το 2001 μείωσε το προεξοφλητικό επιτόκιο στο 1% ρίχνοντας στην αγορά άπειρο φτηνό χρήμα γαι να ανεβάσει το επιτόκιο τέσσερα χρόνια μετά στο 4,25%; Ο άνθρωπος αυτός είναι ένας από τους κύριους συνυπεύθυνους της κρίσης. Μου κάνει εντύπωση που υπερασπίζεστε έναν δημόσιο λειτουργό, πολιτικό πρόσωπο, μόνο και μόνο επειδή είναι δεδηλωμένος νεοφιλελεύθερος. Μα αυτοί είναι σε όλες τις καίριες θέσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών και των τραπεζών, Μήπως όλοι αυτοί κατά βάθοςε ήταν κρυπτοσοσιαλιστές;

    Αλέξανδρος Πιστοφίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΝΔ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΔ!!!
    ΠΟΤΕ ΖΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΕ ΚΟΘΩΝΙΑ??
    ΤΟΤΕ Ή ΤΩΡΑ?
    ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ? ΤΟΤΕ Ή ΤΩΡΑ?
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ
    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    21 Οκτώβριος 2008 12:15 μμ




    ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ...
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ,
    ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ...

    ΠΕΣΤΕ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΒΑΡΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ....

    ΤΙ ΜΑΝΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑΙ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως ο Ανδριανόπουλος πάντα δικαιώνεται αν και πηγαίνι κόντρα στο ρεύμα στην Ελλάδα. Και ως όσοι του κάνυν κριτική του την κάνουν με βρισιές και δίχως επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως ο Ανδριανόπουλος πάντα δικαιώνεται αν και πηγαίνι κόντρα στο ρεύμα στην Ελλάδα. Και ως όσοι του κάνυν κριτική του την κάνουν με βρισιές και δίχως επιχειρήματα.

    22 Οκτώβριος 2008 10:16 πμ"

    ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ.

    ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΣΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΣΥ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ.
    ΠΟΤΕ ΔΙΑΚΙΩΘΗΚΕ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΠΙΚΡΌΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΞΕ ΘΈΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ, καημένε Ανδρέα. Σήμερα η Αλέκα προσπαθούσε με τις ώρες να μας δικαιολογήσει την αποτυχία του λκαθεστώτος της ΣΣΣΔ, απαράλλαχτα όπως κάνεις και συ να μας δικαιολογήσεις την αποτυχία του Θατσερισμού και του δόδματος Μπους. Γιατί άραγε αισθάνεστε την υποχρέωση να απολογηθείτε με ψέματα; Γιατί δεν αναγνωρίζετε το λάθος; Η αλήθεια, φίλε βρίσκεται στη μέση οδό και αυτήν την εκφράζει το ΠΑΣΟΚ με το Δημοκρατικό του Σοσιαλισμό. Και επειδή είναι η μόνη οδός που αποκλείει και τον Καραμανλισμό και τον Παπαρηγισμό στην Ελλάδα γίνεται πρώτος στόχος και για τα δύο άκρα. Τα περί κρατικών άστοχιών στο χειρισμό δεν τον περίμενες; Περιμένεις αυτοθεραπεία; Δεν υπάρχει. Η αποτυχία είναι μονόδρομος και στις δύο περιπτώσεις. Ο σεβασμός στον άνθρωπο, που είναι το κυρίαρχο στο Σοσιαλιστικό μοντέλο, δε σημαίνει κυριαρχία του ατόμου, αλλά ελευθερία του ατόμου με σεβασμό στην ελευθερία και τα δικαιώματα όλων! Είναι η επιδίωξη του επιθυμητού στα πλαίσια του εφικτού για όλους.

    ΙΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *