GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Για τον εορτασμο της 28ης Οκτωβριου...

. Από το hellas-orthodoxy.blogspot.com . Αφού φτάσαμε στο σημείο να το συζητάμε κιόλας,θα πάρετε την απάντηση που σας αξίζει... Καθε χρονο,...

.
.
Αφού φτάσαμε στο σημείο να το συζητάμε κιόλας,θα πάρετε την απάντηση που σας αξίζει...Καθε χρονο,τετοια εποχη,καλλιεργειται συστηματικα απο τα Μμε και διαφορους αλλους γνωστους-αγνωστους κυκλους μια παραφιλολογια σχετικα με τον εορτασμο των Εθνικων Επετειων.Στα πλαισια της "δημοκρατιας" και της "πολυφωνιας αποψεων",βγαινει το καθε καρυδιας καρυδι και ο καθε ασχετος-αλλα φανατικος ανθελληνας-να πει το μακρυ και το κοντο του σχετικα με το αν πρεπει να γιορταζουμε το "ΟΧΙ",αν πρεπει να γινονται παρελασεις,αν η χωρα βρισκεται υπο...εθνικιστικη υστερια και αλλα τετοια γραφικα.Τα media,σιγονταροντας και δινοντας λογο σ'αυτα τα τσουτσεκια,ουσιαστικα παιζουν το παιχνιδι τους,αφου ειναι γνωστο πως βασικη αρχη της προπαγανδας ειναι η συνεχης επαναληψη καποιων θεσεων που αρχικα ακουγονται-και ειναι-ανοητες,ομως με το διαρκες αναμασημα τους φαινονται πιο "ελκυστικες" στον απλο πολιτη,ειδικα σε οσους περιμενουν να ενημερωθουν (;) απο τα παραδοσιακα μμε.Ετσι λοιπον,εχουμε το γνωστο παραμυθακι οτι "οι παρελασεις ειναι φασιστικα καταλοιπα",συνοδευομενο απο στομφωδεις διαπιστωσεις του στυλ "πουθενα αλλου στον κοσμο δε γινονται παρελασεις" κλπ.Οι...ειδημονες που ξεστομιζουν με απολυτη σιγουρια τις φιλοσοφιες τους,αγνοουν προφανως οτι παντου,οπου και να γυρισει και να κοιταξει κανεις,γινονται παρελασεις:απο στρατιωτικες,μαθητικες μεχρι και...αυτοσχεδιες της στιγμης με αθροα συμμετοχη πολιτων (παραδειγμα ο εορτασμος στις ΗΠΑ της 4ης Ιουλιου,οπου ολοι θεωρουν τιμη τους να παρελασουν,εστω και ανοργανωτα,συνοδεια μπαντας και φυσικα σημαιων).Επισης,ξεχνανε οτι η προσελευση του κοσμου στις παρελασεις ειναι τεραστια,ακομα και στο τελευταιο χωριο της χωρας μας.Οι περισσοτεροι γονεις,αισθανονται περηφανεια και χαρα βλεποντας τα παιδια τους να παρελαυνουν και σιγουρα δεν τα χειροκροτουν απο...φασισμο.Θα πει καποιος,οτι πολλα σχολεια παρελαυνουν ατημελητα,ενω πολλοι μαθητες το κανουν για χαβαλε.Δυστυχως,κατι τετοιο ισχυει ΑΛΛΑ ακομα και ο πιο χαβαλετζης και αδιαφορος μαθητης,σιγουρα θα γιορτασει καλυτερα την Επετειο και τελικα μπορει να του μεινει κατι απ'αυτην μεσω της παρελασης,παρα αν καθοταν στην καφετερια ή στο σπιτι του οπως σε μια αλλη οποιαδηποτε αργια.Μας λενε επισης οι διαφοροι θολοκουλτουριαρηδες οτι "δε χρειαζεται να βαζουμε σημαιες,αφου ειναι συμβολα αναχρονιστικα και εθνικιστικα".Εδω τι να τους απαντησεις;Οτι σε οποιαδηποτε αλλη χωρα του κοσμου να πας,θα δεις να κρεμονται παντου μικρες και μεγαλες σημαιες;Οτι οι φιλοι τους Εβραιοι και Αμερικανοι (ναι,αυτοι που τοςυ χρηματοδοτουν) εχουν ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ κρεμασμενες σημαιες καθε μεγεθους σε σπιτια,σε μαγαζια,σε δρομους κλπ;Αυτοι τι ειναι;Φασιστες;Ρατσιστες;Ανεγκεφαλοι;Και αν ναι,γιατι δεν πανε να τους το πουνε;Μηπως γιατι δε τους παιρνει;Μηπως γιατι τελικα,η μονη χωρα στον κοσμο που ανεχεται τις υστερικες,δηθεν προοδευτικες κραυγες τους ειμαστε εμεις;Τελος,εχουμε τον αλλο μυθο,οτι δηθεν "αυτα ειναι παρελθον"-λες κι εγιναν πριν απο 1000 χρονια-και "εμεις ασχολουμαστε με τα καθημερινα προβληματα και οχι με επετειους" κλπ.Δηλαδη το ενα αναιρει το αλλο;Με το να θυμομαστε και να τιμουμε τους προγονους μας-αρκετοι απο τους οποιους βρισκονται ακομα εν ζωη-παραβλεπουμε το παρον και το μελλον της χωρας;Μα,απονεκρωμενοι εγκεφαλοι "προοδευτικων",δεν ξερετε οτι οποιος ξεχναει το παρελθον του ειναι καταδικασμενος να το ξαναζησει;Δε σας ειπαν ποτε οτι σε περιοδους κρισης και πολεμου ολοι οι πολιτες μιας χωρας αφηνουν κατα μερος τις (μικρο)κομματικες κραυγες και προτιμησεις και τασσονται στην υπερασπιση των κεκτημενων;Ή μηπως νομιζετε οτι ζειτε σε εποχη απολυτης ειρηνης και το "παρελθον" εχει περασει ανεπιστρεπτι;Αν νομιζετε,οτι θα μας κανετε να αισθανομαστε ασχημα επειδη...τολμαμε να γιορταζουμε τη ΝΙΚΗ της ΕΛΛΑΔΑΣ στον πολεμο εναντια στον πραγματικο φασισμο-και οχι αυτον που επικαλειστε-ειστε γελασμενοι.Και σημαιες θα βαλουμε στα μπαλκονια μας και στις παρελασεις θα παμε και θα αισθανθουμε εθνικα υπερηφανοι,εστω 1-2 φορες το χρονο.Εσεις,μιας και ειστε οικτρη μειοψηφια και το ξερετε,μπορειτε εκεινες τις στιγμες να κρυβεστε στο καβουκι σας και να συνηθιζετε τη θεση οπου πολυ συντομα θα σας δωσει οριστικα και αμετακλητα ο Ελληνικος λαος:της λησμονιας και της απορριψης.
---------------------------------------------------

46 σχόλια

  1. Πέστα ρε φίλε, γιατί τελικά σε αυτή τη χώρα μόνο οι φωνές των προοδευτικάριων ακούγονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικος ΦΑΣΙΣΤΑΣ θα σου ελεγα οτι εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτω οι σημαίες και τα σύμβολα του μίσους. Κατάργηση των παρελάσεων ΤΩΡΑ. Αντί αυτού, προτείνουμε τη διοργάνωση μιάς μεγαλειώδους Gay παρέλασης και ανάρτηση σωβράκων και στρινγκ στα μπαλκόνια. Κάτω ο εθνικισμός και η μισσαλοδοξία.

    Έχουμε ενημερώσει ήδη τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τους πολιτικούς αρχηγούς γιά την αναγκαιότητα κατάργησης των εθνικιστικών εθνικών εορτών. Διαβάστε περισσότερα στο ιστολόγιο μας.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ (ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ) -

    http://ass-watch.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. megale paralireis.......prosoxi.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες τα ρε φίλε!!!! Έχεις απόλυτο δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, από ότι έχω παρατηρήσει σε κινηματογραφικές ταινίες αλλά και στα περισσότερα να μην πω σε όλα τα αμερικάνικα σήριαλ, κάποια στιγμή έντελώς απρόσμενα και χωρις να υπάρχει ανάγκη επί τούτου, θα υπάρξει ένα πλάνο στο οποίο θα δούμε την αμερικάνικη σημαία.
    Στο 99%100 των παραγωγών τους θα υπάρχει μια στιγμή που θα την παρουσιάσουν, και το ξαναλέω και το τονίζω χωρίς να υπάρχει λόγος εκ του σεναρίου,απλά θέλουν να μας πουν ποιοι είναι, τι πιστεύουν, και συγχρόνως να την περάσουν από τα μάτια μας ασυνήδειτα στην σκέψη μας, αυτά τα κάνουν οι αμερικάνοι. Και ήθελα να ήξερα αν κάποιος από τους ανεγκέφαλους; ( ή βάση σχεδίου) μας αποτρέπουν από το να τιμούμε την σημαία μας δεν το έχει δει.
    ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ, ΑΝ ΈΧΟΥΝ ΚΌΛΟ ΚΑΙ ΌΧΙ ΚΟΛΟΤΡΥΠΙΔΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ, ΑΣ ΖΗΤΉΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΙΝΗΣΕΤΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ,

    ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ
    ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΑΠ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝ ΣΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΑΛΛΑ Χ Α Β Α Λ Ε Σ ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.

    ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ
    ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΔΙΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    Η ΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΑΡΓΙΑ
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

    ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ Η' ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ.
    ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ
    ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
    ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ.
    ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
    ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
    ΘΕΜΑΤΩΝ.
    ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ
    ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ.

    ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΟΙΚΤΡΟ ΘΕΑΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟ
    ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΗΔΙΑ.

    Ν Α Ι ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ...

    ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ZHTW TO E8NOS!

    H ELLADA POTE DEN PE8AINEI KOULALES PROODIKARADES NEKRO8AFTES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Timi kai do3a stous irwes tou E8nous!

    Einai timi mas i parelasi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

    Η 28η Οκτωβρη σταθερο οροσημο τιμης και χρεους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ειναι θεμα προοδευτισμου ή μη φιλε μου. Απλα καποιοι ανθρωποι επιλεγουν διαφορετικα κριτιρια για να διαχωρισουν τους ανθρωπους. Και ενω δεν υπαρχει σαφης ορισμος του εθνους, ο ταξικος διαχωρισμος ειναι πασιφανης και διαχρονικος. Με λιγα λογια οι προλεταριοι Ιταλοι εσταλησαν απο το Μουσολινι να πολεμησουν τους προλεταριους Ελληνες, ενω οι κεφαλαιοκρατες των δυο χωρων εκαναν μπιζνες.
    Ο συγχρονος Ελληνας ειναι ενας Τουρκος που θελει να γινει Ιταλος ενω ο αλυτρωτισμος των Σλαβομακεδονων δεν διαφερει σε τιποτα με αυτο που εγινε στο νεοσυστατο ελληνικο κρατος: οι ετεροκλητοι πληθυσμοι υποκεινται σε πλυση εγκεφαλου για να δημιουργηθει μια ταυτοτητα βασισμενη σε ενα ενδοξο παρελθον και μια ιστορια. Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι εισαι απογονος του Περικλη ή του Μ. Αλεξανδρου ο Χριστος σου θα σε ανταμειψει (μακαριοι οι πτωχοι τς πνευματι).
    Οσο για το 40, οι αριστεροι ηταν αυτοι που εκαναν αντισταση ενω οι δεξιοι συνεργαστηκαν με τους κατακτητες και εγιναν δωσιλογοι και μαυραγοριτες με αποτελεσμα τον εμφυλιο που ειχε περισσοτερα θυματα απο την κατοχη. Αν θελεις να λεγεσαι Ελληνας λοιπον, φροντισε να προστατεψεις την Ελλαδα απο τους νεο-Ελληνες, αυτοι ειναι ο χειροτερος της εχθρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπάρχουν πολλών ειδών έμποροι και ανάλογα με τα είδη που εμπορεύονται έχουν και τις ημέρες της χαράς τους. Δεν είναι κακό να χαίρονται και οι πωλητές σημαιών, στολών παρέλασης και μπαλονιών. Να μπλέκονται όμως τα πράγματα με εθνικά ιδεώδη , εθνική υπερηφάνεια και άλλες τέτοιες παπαριές είναι γελοίο και συνάμα προκλητικά υποκριτικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αισθάνεται κανείς εθνική υπερηφάνεια από την παρέλαση και τις παράτες , όταν στην καθημερινότητά του συναντά νοσοκομεία που τον πεθαίνουν , σχολεία που το απωθούν, υπηρεσίες που τον γδέρνουν, λαμόγια που τον ληστεύουν , στο όνομα μάλιστα της πατρίδας και της θρησκείας, εργοδότες που τον εκμεταλλεύονται και τον πετούν στην ανεργία, κυβερνήσεις που τον κοροϊδεύουν ασύστολα. Οι παρελάσεις και οι κάθε λογής παράτες χρησιμοποιούνται για να καλύψουν όλη αυτή την κατάντια και τη ντροπή με νοθευμένες ενέσεις "πατριωτισμού" και "εθνικής υπερηφάνειας" και δίνουν την ευκαιρία σε πλήθος ξεγάνωτων τενεκέδων να καμαρώνουν και να κορδώνονται στα κιόσκια των "επισήμων", προσπαθώντας να αναπληρώσουν την ανυπαρξία τους από τα κατορθώματα των προγόνων μας, που τάχα τιμούν. Τους ανθρώπους, που αγωνίστηκαν και έδωσαν τη ζωή τους, τους τιμούμε πραγματικά όταν δικαιώνουμε τους αγώνες τους , όταν πιάνει τόπο η θυσία τους. Κατά έναν περίεργο τρόπο μάλιστα οι πλέον "πατριώτες" αυτού του τόπου είναι αυτοί , που εύκολα μεταφέρουν τα εργοστάσιά τους, όπου βρουν φθηνή εργασία και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να παράγουν εκεί και τις Ελληνικές σημαίες, που μας εισάγουν για να εκδηλώσουμε και μείς τα πατριωτικά μας αισθήματα. Τους "ανθέλληνες" τους φωνάζουμε στα δύσκολα για να γραφτούν οι επόμενες χρυσές σελίδες της ιστορίας μας, και να έχουν καινούργιο υλικό προς πώληση οι μελλοντικοί "πατριώτες".
    Άλλο πράγμα είναι οι εκδηλώσεις μνήμης και απόδοσης τιμών σε ανθρώπους που αγωνίστηκαν για κάποιες ιδέες και οι αυθόρμητες λαϊκές συγκεντρώσεις-γιατί όχι και παρελάσεις, που οργανώνονται όμως απ΄ αυτούς που συμμετέχουν και αποδίδουν μια πραγματικότητα όπως τη ζουν οι άνθρωποι στην καθημερινότητά τους - και άλλο οι διατεταγμένες και οργανωμένες παρελάσεις μαθητών , στρατού και σωμάτων ασφαλείας εν είδη επίδειξης μιας επίπλαστης «δύναμης» και «τάξης» που έρχεται σε πλήρη αναντιστοιχία μ΄ αυτά που καθημερινά βιώνει ο πολίτης.
    Το πρώτο είναι λαϊκή γιορτή, το δεύτερο υποκριτικές παράτες των κάθε είδους κεντρικών ή τοπικών εξουσιών και κατάλοιπα φασιστικών καθεστώτων , που στόχο είχαν την ανάδειξη και επίδειξη δύναμης του εκάστοτε «φύρερ».

    Χρήστος Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Xρηστος:οπως γραφω και στο αρχικο αρθρο,η εικονα της μιζεριας και της αθλιοτητας που παρατηρειται στη συγχρονη Ελλαδα,δεν πρεπει να αναιρει τον αγωνα που εδωσαν οι προγονοι μας το 40.Δηλαδη θα "τιμωρησουμε" τους τοτε για τα λαθη του τωρα;Ή μηπως φταινε αυτοι που πολεμησαν για την πατριδα μας;

    @συνταξιουχος δασκαλος:συμφωνω απολυτα στις προτασεις σας.Με τη διαφορα οτι θα ειναι καλυτερα οι μαθητικες παρελασεις να μην καταργηθουν,αλλα να αναβαθμιστουν.

    @ανωνυμος 11.40:αυτο με τις αμερικανικες σημαιες γινεται ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.Ειδες εσυ να διαμαρτυρηθει κανεις;Κι ασε τις ταινιες...αν πας εκει θα δεις να εχουν κρεμασμενες σημαιες ακομα και στα πιο απιθανα μερη ολο το χρονο!Μονο εδω ξερουν να μας ζαλιζουν οι θολοκουλτουριαρηδες περι "εθνικισμου" και ¨φασισμου",ενω εκει αμα πανε καθονται σουζα και...θαυμαζουν κι απο πανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ

    ΝΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΗΔΩΝ

    ΖΗΤΩ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ
    ΤΗΣ Gay ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όχι άλλο από αυτούς τους φασίστες ρεεεεεε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ...
    ΠΕΣ ΤΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ "ΣΚΑΤΟΥΛΕΣ" ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ...

    ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ....

    ΟΙ ΑΝΕΤΟΙ ...
    ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ...
    ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ...

    ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΛΕΥΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΙΑ ΣΑΣ ....
    ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ, ΕΥΚΟΛΑ ....



    "
    Έχουμε ενημερώσει ήδη τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τους πολιτικούς αρχηγούς γιά την αναγκαιότητα κατάργησης των εθνικιστικών εθνικών εορτών. Διαβάστε περισσότερα στο ιστολόγιο μας.
    "

    ΟΧΙ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΒΡΟΜΟΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ (ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ), ΑΝΕΤΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ...

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΠΕΖΕΝΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΛΙΘΙΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΟΤΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ....
    ΔΕ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ...
    ΑΝΤΕ ΘΥΜΑ, ΑΝΤΕ ΨΩΝΙΟ ...

    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ...
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ...

    ΘΑ ΧΛΕΥΑΖΑΤΕ ΠΑΛΙ ??????


    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΦΙΣΤΕΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ ????

    ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΑΚΕΛΑΡΗΔΕΣ......

    ΠΟΤΕ ΟΙ ΛΑΟΙ .... ΜΑΛΑΚΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικος ΦΑΣΙΣΤΑΣ θα σου ελεγα οτι εισαι.

    27 Οκτώβριος 2008 11:15 μμ



    ΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΦΑΣΙΣΤΑΣ" ???

    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕ ΚΏΛΟΙ ΑΠΟ ΒΑΜΒΑΚΙ ...
    ΣΤΑ ΚΑΤΕΡΓΑ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ...
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΣΟΝΤΕΣ ...

    ΑΝΕΤΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ .

    ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ,ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ,ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ,ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΡΟΖ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ .

    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ .

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΛΑΩΝ ΔΙΧΩΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΟΙ ,ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΟΥΦΕΤΟ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ,ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σ'ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ..
    ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,
    ΜΕ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!!


    ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΠ' ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΒΓΑΛΜΕΝΗ,
    ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ...
    ΧΑΙΡΕ Ω ΧΑΙΡΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ....



    ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΕΊΤΕ ????


    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΖΩΗ ΣΑΣ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ?????

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ... ΝΙΣΑΦΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ZHTO O PSINAKIS
    ZHTO H MENAGAKI

    ZHTO OLES OI THLEPAROYSIASTRIES KAI THLEPAROYSIASTEN TON PROINADIKON KAI TON MESHMERIATIKON EKPOMPON STHN TV POY EXEI KANEI TON KOSMO MALAKA PROTHS KATHGORIAS PARAKOLOY8ONTAS AYTES TIS MALAKIES .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΑ, ΔΥΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ??

    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ PRESS GR???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΤΑΤΕ ΠΕΤΡΕΣ, ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΤΕ , ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΟΥ ΡΙΟ.
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το ΟΧΙ το είπε πρώτα ο Ι.Μεταξάς και ο ελληνικός λαός ακολούθησε. Στη στιγμή εκείνη δεν υπήρχαν πλέον κόμματα αλλά εθνική ομοψυχία. Τώρα για την προσφορά των αριστερών στην Εθνική αντίσταση είναι μεγάλη ιστορία. Το να σκοτώνεις με ενέδρα ένα γιατρό Γερμανό που πάει να εξετάσει το νερό του Χορτιάτη με συνέπεια να ξεκληρίζουν οι Γερμανοί όλο το χωριό μόνο αντίσταση δεν είναι. Στη μέση ανατολή το κίνημα του ναυτικού ζημίωσε αφάνταστα την Ελλάδα. Τα Δεκεμβριανά και οι ομηρίες που ακολούθησαν είναι άλλη μια...προσφορά των αριστερών στις εθνικές υποθέσεις. Αν κάποιος γνωρίζει ιστορία δεν μπορεί να είναι αριστερός παρά μόνο αν έχει ψυχική διαταραχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πως υπάρχουν άτομα που υποστηρίζουν με τέτοιο φανατισμό της παρελάσεις και ιδιαίτερα της μαθητικές παρελάσεις;
    Την ουσία δε τι βλέπετε;
    Μιλάτε για συνείδηση - ποια συνείδηση - η συνείδηση της μίνι φούστας που φωνάζει απο μακρυά "έλα είμαι σέξι πάρε με " , του απαράδεκτου χτενίσματος που δεν αρμόζει στη περίσταση της παρέλασης δε μιλώ για βηματισμό ή χασκογελάκια κλπ
    Σε ποια ουσία πρέπει να εστιάσουμε τελικά;
    Μάλλον περισσότερο στη γνώση παρά στην επίδειξη - Ναι ας κάτσουν επιτέλους οι εκπαιδευτικοί , η πολιτεία αλλά και οι γονείς ν κάνουν σωστά τη δουλειά τους δηλ. να μας δειδάξουν το παρελθόν την ΙΣΤΟΡΙΑ μας και της επιδείξης μόδας κάτω απο την ελληνική σημαία ας την αφήσουν στην άκρη.
    Χωρίς ιστορία χωρίς παρελθόν είμαστε φυλλαράκια που αιωρούνται στον αέρα.
    Γι αυτό δεν υπάρχει σταθερή αξία στην πολιτική μας , στην πορεία μας. Σήμερα βλέπουμε κοντόφθαλμα το ΓΥΡΩ μας.
    Ποιός είπε η έπραξε κάτι θετικό για την Ελλάδα και της θέσεις της βουρ λοιπόν να τον υποστηρίξουμε.
    Που πάμε βρε ;;;
    Βγάλτε επιτέλους αυτή την υποκρισίααπο την ψυχή σας και μη σέρνεστε άλλο - ψάξτε στον κάθε ένα απο εμας υπάρχει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ !
    Βρείτε την και υποστηρίξτε αυτό που πραγματικά είμαστε ένας Λαός του πολιτισμού της γνωσης της αξιοπρέπειας και του σεβασμού και αυτό απαιτούμαι και απο τους υπολοίπους ΧΩΡΙΣ ντροπή και φόβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φασιστοειδή, είστε παρελθόν, πάρτε το χαμπάρι ρε μαλάκες.
    Το 90% των νέων του ελλαδιστάν ούτε ξέρει να ξεχωρίζει τις εθνικές γιορτούλες σας, σας έχει γραμμένους εκεί που ξέρετε.
    Όσο κι αν προσπαθείτε να επιβάλλετε τα ψέμματα που επιβλήθηκαν στις προηγούμενες γενιές, δεν μπορείτε, η αλήθεια είναι πασίγνωστη:
    1. Ο μεταξάς ήταν ένα ελεεινό φασιστοειδές χουντόμουτρο, γεμάτο κόμπλεξ λόγω εξωτερικής εμφάνισης που ηδονιζόταν με τις ναζιστικές φανφάρες, αλλά αναγκάστηκε να πει το όχι γιατί εξαρτιόταν από τους συμμάχους. Αν μπορούσε θα είχε μπει στον άξονα με τα χίλια
    2. Η 25η μαρτίου είναι μια επιλεγμένη μέρα, λόγω της εθνικοχριστιανομαλακισμένης "εορτής" του ξεπαρθενιάσματος της παναγίας σας, όπου υποτίθεται η αγριόπουστα ο γερμανός σήκωσε το λάβαρο. Α ρε ξεφτίλες, είναι γνωστός ο προδοτικός ρόλος της εκκλησίας στην επανάσταση αλλά και σε κάθε επανάσταση έκτοτε.
    3. Το "κρυφό σχολειό". Άλλο μεγάλο παραμύθι παπαδίστικης προέλευσης. Είναι πλέον πασίγνωστο ότι ποτέ δεν υπήρξε, οι φίλοι μας οι τούρκοι πάντα αφήναν τους έλληνες να έχουν τα σχολεία τους, πάντα σε αγαστή συνεργασία με το παπαδαριό.
    4. Επιτέλους ας απαγορευτούν οι ξεφτιλισμένες παρελάσεις, όπου βάζετε τα παιδιά σας να περνάνε σαν κουρδισμένα ναζι στρατιωτάκια και να χαιρετάνε όλη τη σαπίλα της χώρας (πολιτικοί, μιλιταριστές, παπάδες). Ντροπή στον κάθε γονιό που θέλει να βλέπει το παιδί του σαν ναζί. Εκτός αν ηδονίζεστε με τα μπούτια των μαθητριούλων, εξάλλου είναι γνωστό πως παιδοφιλία και εκκλησία-εθνικισμός πάνε πακέτο.

    Για μια ακόμη φορά, σκατά στα μούτρα σας και σκατά στις κωλογιορτές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Χρήστος Χ.
    28 Οκτώβριος 2008 1:05 πμ :

    "Δεν καταλαβαίνω γιατί να αισθάνεται κανείς εθνική υπερηφάνεια από την παρέλαση και τις παράτες , όταν στην καθημερινότητά του συναντά νοσοκομεία που τον πεθαίνουν,..... ..... κυβερνήσεις που τον κοροϊδεύουν ασύστολα...."

    Δέν καταλαβαίνεις, έ ?,Χρήστο μου ?

    Ούτε πρόκειται ποτέ σου νά καταλάβεις, ΔΙΟΤΙ :
    Στή θέση τού μυαλού σου, έτυχε νά έχεις ένα μίζερο κομπιουτεράκι, όπως όλοι οι κακομοίρηδες, κακότυχοι τής ζωής αυτής (περίπου 10 % είναι, σ' όλες τίς εποχές, σ' όλους τούς λαούς).

    ΑΝ : "δέν αισθάνεται κανείς εθνική υπερηφάνεια",
    ΤΟΤΕ, ΠΑΝΤΑ : "στην καθημερινότητά του (ΘΑ) συναντά νοσοκομεία που τον πεθαίνουν,..."

    ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ.

    Αλλά, ..., μήν παιδεύεσαι νά καταλάβης. Είναι βέβαιο ότι μέχρι νά πεθάνης (σού εύχομαι στά βαθειά γεράματα), ίδια μυαλά θά κουβαλάς, είναι σάν τό DNA. Μή σού τύχει.

    Εκεί στήν Σοβιετία, τούς πήρε καμιά εβδομηνταριά χρόνια νά τό συνειδητοποιήσουν, αλλά καί πάλι, από εξωγενείς λόγους τή γλύτωσαν, όχι ότι τό επέλεξαν ...
    ΔΕΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να πάτε να κάνετε παρέλαση στο όρος της ανωμαλίας ρε νεάντερταλ, και να βάλετε να παρελάσουν τα παιδιά του κώλου των καλόγερων!
    Σκατά στις γιορτές σας, αφορμή για να βγουν τα χουντόμουτρα λάδι και να πουλάνε πατριωτισμό είναι μόνο!
    Κάντε πραγματικά σχολεία και όχι φυλακές για τα παιδιά μας, όπου θα μαθαίνουν την αλήθεια και όχι την προπαγάνδα του παπαδαριού!
    Σκατά στους "επίσημους", στις παρελάσεις σας, στο στρατό σας. Αφήστε τη βιτρίνα και πιάστε την ουσία.
    Το μήνυμα της μέρας είναι ένα: Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.

    1. ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η ΔΕ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΧΡΗΣΗ.
    2. ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΙΑ ΜΕ ΜΗΚΟΣ ΕΩΣ 1 ΕΚΑΤΟΣΤΟ. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΔΥΟ ΚΟΤΣΙΔΕΣ.
    3. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΠΛΕ ΠΟΔΙΕΣ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΔΕΝΤΕΛΩΤΟ ΓΙΑΚΑ.
    4. ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΟΡΟΥΝ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΤΗ. ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ (ΟΠΩΣ ΠΧ ΣΤΙΣ ΘΗΛΕΣ).
    5. ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΓΚΕΪ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΝΗΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.
    6. ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ 40. ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΛΑΩΝ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ, ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΞΑ. ΤΟ ΟΧΙ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΞΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΗΔΙΕΣ ΠΕΡΙ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΕΛΕΙΨΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πιστευω οτι υπαρχει μια αντιπαραθεση που χωραει πολυ κουβεντα ως προς τις ενοιες.Που τελειωνει η φιλοπατρια και αρχιζει ο εθνικισμος και που αυτος γινεται ακραιος και καταληγει σε φασισμο.Οι σημαιες ειναι συμβωλα μισους σε βιαιες αντιπαραθεσεις ειναι ομως και συμβολα φιλιας στην ευγενη αμιλα και στην επιτευξη κοινων στοχων που υπερβαινουν τα κοινα συνορα.Ειναι θεμα παιδιας πως ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορα πραγματα,και κυριως πως μπορει ν αντισταθει σε ακροτητες που καποια αρρωστημενα μυαλα προσπαθουν να του επιβαλουν.Η ιστορια ειναι μια οπως και η αληθεια,και οχι αυτη που γραφεται απο τους εκαστοτε νικητες.Γι αυτο προτου καποιος καταλειγει σε συμπερασματα ειναι φρονημο ν ακουει ολες τις καμπανες και να ψαξει να βρει το σωστο.Ο χειροτερος αχθρος γι αυτο ειναι ο ημιμαθης γιτι καταληγει σε λαθος συμπερασματα και φανατιζεται ευκολα.Και η παρελαση μπορει να συμβολιζει και καποιο ιστορικο γεγονος ο αποηχος του οποιου επιρεασε και επιρεαζει τη ζωη πολλων γεναιων και σαν τετοιο δεν πρεπει να ξεχνιεται.Μπορει ομως και η παρελαση να γινει εκδηλωση μισους οταν δαιμονοποιει την αληθεια και την αντικαθιστα με καποια στειρα και ακραια αντιπαραθεση και εκει βρησκει εδαφος και επιπλεει ο πραγματικος φασιστας,με τραγικες συνηθως επιπτωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 28 Οκτώβριος 2008 11:09 πμ

    7. Oι παρελαύνοντες μπροστά από τους επισημους να κραυγάζουν Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 28 Οκτώβριος 2008 8:44 πμ


    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΣ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ .

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ , ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ .

    ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ,ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. H ELLADA POTE EEN PE8AINEOI

    KOUFALES PROODEUTIKOI TOU KWLOU!


    ZHTW TO E8NOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η τεραστια συμμετοχη του κοσμου,το εντονο χειροκροτημα και ο σημαιοστολισμος στα περισσοτερα σπιτια ειναι η καλυτερη απαντηση στα ανθελληνικα ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ.Αντε στις τρυπες σας τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΟΑΝΑΡΧΙΚΑ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
    ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ.
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΧΩΡΑ. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΠΑΝΤΟΥ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    Η ΕΛΒΕΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ;
    ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΡΑΧΤΟΙ ΚΑΙ ΛΑΪΤ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΠΑΡΑΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑΚΑ ΣΑς ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΣΑς ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ.
    "ΑΡΓΙΑ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΚΑΚΙΑΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ...ΛΑΚΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ....ΕΞΩ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΒΑΝΟΙ....ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΤΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΝΙ ΣΤΗΝ ΠΡΕΜΕΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ....
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ.....
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ...ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ...ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΕΙΔΗ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ....
    ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ....
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΣΚΑΤΟΚΟΥΜΟΥΝΙΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στον Ανώνυμο
    28 Οκτώβριος 2008 10:25 πμ
    Αγαπητέ φίλε
    Πρώτον: Ουδεμία σχέση έχω ή είχα με τη Σοβιετία , που αναφέρεις.
    Δεύτερον: Εθνικά υπερήφανος αισθάνομαι, όταν διαβάζω για επιτεύγματα Ελλήνων επιστημόνων, που αποφοίτησαν απο Ελληνικά Σχολεία,όταν η ανάπτυξη στη χώρα μου είναι με βάση τον ΟΟΣΑ η μεγαλύτερη στην Ε.Ε., όταν η χώρα στην οποία ζώ και εργάζομαι διακρίνεται διεθνώς για τα επιτεύγματά της στις τέχνες , στον πολιτισμό, στη συμβολή της για την παγκόσμια ειρήνη, στα επιτεύγματά της στην τεχνολογία και τις επιστήμες, γιατί όχι και στον ανόθευτο αθλητισμό. Όταν δομείται και λειτουργεί σε διάφορους τομείς έτσι , ώστε να εξυπηρετεί εμένα και τους συμπολίτες μου χωρίς παρακάλια , χωρίς μέσα, χωρίς λαδώματα. Όταν δημιουργούνται συνθήκες και δυνατότητες εργασίας για όλους , ώστε να ζούμε αρμονικά με ανθρώπινες συνθήκες με σεβασμό ο ένας στον άλλο. Όταν διαπιστώνω , ότι οι νέοι μας γνωρίζουν την ιστορία μας και σέβονται πραγματικά και ανυπόκριτα αυτούς που θυσιάστηκαν για αρχές και αξίες. Σε βεβαιώνω, ότι υπάρχουν πολλές και τέτοιες στιγμές, περισσότερες απο 2-3 το χρόνο,άρα με τη δική σου λογική είμαι λιγότερο μίζερος κακόμοιρος και κακότυχος και περισσότερο "εθνικά υπερήφανος" απο σένα. Αν όλα αυτά για σένα είναι ο ορισμός της μιζέριας , τότε θα σε συμβούλευα να ανοίξεις ένα λεξικό, γιατί μάλλον αγνοείς τη σημασία της λέξης.
    Τρίτον: Κακότυχος , ούτε είμαι , ούτε υπήρξα ποτέ. Δεν απέκτησα -και δεν επιδίωξα-υλικό πλούτο, αλλά ευτύχισα εγώ και τα παιδιά μου να αποφοιτήσουμε απο Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία με αναγνώριση στην κοινωνία που ζούμε, όχι για τον πλούτο και τα ακίνητά μας , αλλά για τη συμβολή μας και την αγάπη μας και στην πατρίδα (όπως εννοούμε εμείς τη φιλοπατρία)και στον τόπο μας και στον κοινωνικό μας περίγυρο. Ευτυχώς κανένας μας (το ίδιο εύχομαι και για σένα) δε χρειάστηκε Νοσοκομείο.
    Τέταρτον: Είναι πιο χρήσιμο φαντάζομαι να κουβαλάει κανείς και ένα κομπιουτεράκι στο κεφάλι του, για να τον βοηθάει να κάνει κάποιους συλλογισμούς, παρά να λειτουργεί και να συμπεριφέρεται, σαν να βρίσκεται σε κοπάδι. Η μαζική χαρά , η μαζική λύπη, η μαζική διασκέδαση και συνεπώς η μαζική "εθνική υπερηφάνεια" ασφαλώς και δεν απαλλάσει κανέναν μας απο τη μαζική ΜΙΖΕΡΙΑ...
    Χρήστος Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βλεπω οτι ολοι ξερετε ιστορια.Καποιοι θελουν της παρελασεις καποιοι οχι.Εγω θα'θελα να συμετεχουν μονο

    οσοι θελουν,εκτος του στρατου.Αυτο ειναι δημοκρατια.Οσο για περι φασισμου ή περι εθνικισμου ή περι αγαπης

    προς την πατριδα κτλ.,ο καθενας ας γραφει οτι θελει,απλα στο σχολιο του να γραφει και τι

    πρεσβευει.Αληθεια,η παρελαση και οι εορτασμοι σας πειραζουν;Να μαζευτουμε και να μπουκαρουμε στην

    βουλη,στα εργοστασια της δεη,σε εφοριες και αλλες δημοσιες υπηρεσιες και να κανουμε καταληψη εως οτου

    παψουν να μας βαραινουν με τοσες αυξησεις και φορους,αυτο δεν το θελετε;Αφηστε τωρα τα φαντασματα του

    παρελθοντος,εμεις δεν ειμασταν καν εκει.Για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ που θελουν να μας την κλεψουν τι λετε;Ελατε

    να τους σπασουμε στο ξυλο τους υπουργους για να καταλαβουν οτι ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΝΩΝΥΜΟ 1.03

    ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ, Ο.Κ.????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 5:44 μμ

    ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΦΕΡΕΙΣ ΣΤΙΣ 8.44,ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .

    ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ(5,44),ΑΝΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 5:03 μμ


    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ,ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΧΗ ΤΟ ΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 27 Οκτώβριος 2008 11:23 μμ

    ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ .

    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΜΜΕΤΙΚΟΣ ,ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΠΟ ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΩ.

    ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ,ΠΑΛΙΟΑΔΕΛΦΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *