. Τώρα είναι η ιστορική στιγμή η Ενωμένη Ευρώπη να στρέψει τα νώτα της στην Αμερική και να αγκαλιάσει τη Ρωσία. . Γράφει ο Α. Ε. Γεωργόπουλ...
Τώρα είναι η ιστορική στιγμή η Ενωμένη Ευρώπη να στρέψει τα νώτα της στην Αμερική και να αγκαλιάσει τη Ρωσία.
.
Γράφει ο Α. Ε. Γεωργόπουλος
Γράφει ο Α. Ε. Γεωργόπουλος
.
Ο κολοσσός που αστυνόμευσε με έκδηλες τάσεις ολοκληρωτισμού όλο τον πλανήτη φαίνεται να τρικλίζει πάνω σε γυάλινα πόδια έτοιμα να συντριβούν. Τώρα είναι η μοναδική ευκαιρία της Ευρώπης (εάν θέλει να αποφύγει το θανάσιμο σφιχταγκάλιασμά της από την Αμερική) να προσεγγίσει τη Ρωσία συνάπτοντας μια ιδιαίτερη συμμαχία μαζί της.
Μία τέτοια στρατηγική κίνηση θα είχε λυτρωτικές συνέπειες για όλο τον πλανήτη, στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα στην αλαζονική ηγεσία της Αμερικής.
Η Ευρώπη δεν έχει να κερδίσει ή να περιμένει τίποτα εάν συνεχίσει να επιδεικνύει υποτελή στάση έναντι της Αμερικής ενώ θα έχει τεράστια οφέλη από μία συμμαχία με την Ρωσία.
1. Θα καταστήσει σαφές στην παγκόσμια κοινότητα ότι έχει πολιτική και στρατιωτική υπόσταση τέτοια ώστε πρέπει πλέον να υπολογίζεται σοβαρά η φωνή της.
2. Θα περιορίσει την Αμερική στα σύνορά της, θα τη συγκρατήσει από τον ξέφρενο κατήφορο στον οποίο την οδηγεί σήμερα η αλαζονεία της και τελικά θα την ωφελήσει, σώζοντας την από μία επικείμενη οικονομική κατάρρευση που θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις για όλο τον πλανήτη.
3. Αυτή την ώρα η Αμερική, μετά τα φοβερά και αδικαιολόγητα λάθη που έκανε στην εξωτερική της πολιτική, βρίσκεται στην πραγματικότητα σε τέτοιο σημείο αδυναμίας, ώστε δεν θα μπορούσε να αντιδράσει σε μία τόσο σοβαρή αλλαγή πολιτικής κατεύθυνσης της Ευρώπης.
4. Το ΝΑΤΟ δεν χρειάζεται να διαλυθεί, απλώς δεν θα κατευθύνεται από την Αμερική και θα μετεξελιχθεί σε στιβαρό χέρι της Ευρώπης. Η Ευρώπη με την Ρωσία σύμμαχο θα γίνει κυρίαρχος του παιχνιδιού στην παγκόσμια πολιτική κονίστρα κρατώντας πραγματικά τις ισορροπίες που χρειάζονται για να επιτευχθεί η επιζητούμενη παγκόσμια ειρήνη.
5. Η ευρωπαϊκή κουλτούρα μπορεί να συνυπάρξει πολύ πιο εύκολα με τη ρωσική κουλτούρα της μουσικής, του μπαλέτου, του θεάτρου, της λογοτεχνίας, της φιλοσοφίας αλλά και γενικά της αισθητικής του ρωσικού λαού παρά με το "σύγχρονο πολιτισμό" της "άγριας δύσης" της Αμερικής.
6. Το σοβαρότερο επιχείρημα όμως για μια τέτοια αλλαγή πορείας είναι ότι η ειρήνη στην Ευρώπη αλλά και γενικότερα στον πλανήτη κινδυνεύει, εάν συνεχισθεί η πίεση που η Αμερική ασκεί στη Ρωσία μέσω των χωρών της πρώην σοβιετικής ένωσης. Η Ρωσία σύντομα θα αισθανθεί να στραγγαλίζεται και σαν μια άγρια γάτα που στριμώχνεται στη γωνία, θα αντεπιτεθεί με απρόβλεπτες συνέπειες για την παγκόσμια ειρήνη.
Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία της Ευρώπης να απαγκιστρωθεί από το μύθο ότι η Αμερική είναι ένας παγκόσμιος τρομοκράτης που τίποτε δεν μπορεί να τον σταματήσει. Εάν οι πολιτικοί της Ευρώπης δεν έχουν ακόμα το ανάστημα να αντισταθούν στην υποτέλεια, οι Λαοί με τη φωνή τους πρέπει να τους οδηγήσουν.
Ο κολοσσός που αστυνόμευσε με έκδηλες τάσεις ολοκληρωτισμού όλο τον πλανήτη φαίνεται να τρικλίζει πάνω σε γυάλινα πόδια έτοιμα να συντριβούν. Τώρα είναι η μοναδική ευκαιρία της Ευρώπης (εάν θέλει να αποφύγει το θανάσιμο σφιχταγκάλιασμά της από την Αμερική) να προσεγγίσει τη Ρωσία συνάπτοντας μια ιδιαίτερη συμμαχία μαζί της.
Μία τέτοια στρατηγική κίνηση θα είχε λυτρωτικές συνέπειες για όλο τον πλανήτη, στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα στην αλαζονική ηγεσία της Αμερικής.
Η Ευρώπη δεν έχει να κερδίσει ή να περιμένει τίποτα εάν συνεχίσει να επιδεικνύει υποτελή στάση έναντι της Αμερικής ενώ θα έχει τεράστια οφέλη από μία συμμαχία με την Ρωσία.
1. Θα καταστήσει σαφές στην παγκόσμια κοινότητα ότι έχει πολιτική και στρατιωτική υπόσταση τέτοια ώστε πρέπει πλέον να υπολογίζεται σοβαρά η φωνή της.
2. Θα περιορίσει την Αμερική στα σύνορά της, θα τη συγκρατήσει από τον ξέφρενο κατήφορο στον οποίο την οδηγεί σήμερα η αλαζονεία της και τελικά θα την ωφελήσει, σώζοντας την από μία επικείμενη οικονομική κατάρρευση που θα έχει καταστροφικές επιπτώσεις για όλο τον πλανήτη.
3. Αυτή την ώρα η Αμερική, μετά τα φοβερά και αδικαιολόγητα λάθη που έκανε στην εξωτερική της πολιτική, βρίσκεται στην πραγματικότητα σε τέτοιο σημείο αδυναμίας, ώστε δεν θα μπορούσε να αντιδράσει σε μία τόσο σοβαρή αλλαγή πολιτικής κατεύθυνσης της Ευρώπης.
4. Το ΝΑΤΟ δεν χρειάζεται να διαλυθεί, απλώς δεν θα κατευθύνεται από την Αμερική και θα μετεξελιχθεί σε στιβαρό χέρι της Ευρώπης. Η Ευρώπη με την Ρωσία σύμμαχο θα γίνει κυρίαρχος του παιχνιδιού στην παγκόσμια πολιτική κονίστρα κρατώντας πραγματικά τις ισορροπίες που χρειάζονται για να επιτευχθεί η επιζητούμενη παγκόσμια ειρήνη.
5. Η ευρωπαϊκή κουλτούρα μπορεί να συνυπάρξει πολύ πιο εύκολα με τη ρωσική κουλτούρα της μουσικής, του μπαλέτου, του θεάτρου, της λογοτεχνίας, της φιλοσοφίας αλλά και γενικά της αισθητικής του ρωσικού λαού παρά με το "σύγχρονο πολιτισμό" της "άγριας δύσης" της Αμερικής.
6. Το σοβαρότερο επιχείρημα όμως για μια τέτοια αλλαγή πορείας είναι ότι η ειρήνη στην Ευρώπη αλλά και γενικότερα στον πλανήτη κινδυνεύει, εάν συνεχισθεί η πίεση που η Αμερική ασκεί στη Ρωσία μέσω των χωρών της πρώην σοβιετικής ένωσης. Η Ρωσία σύντομα θα αισθανθεί να στραγγαλίζεται και σαν μια άγρια γάτα που στριμώχνεται στη γωνία, θα αντεπιτεθεί με απρόβλεπτες συνέπειες για την παγκόσμια ειρήνη.
Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία της Ευρώπης να απαγκιστρωθεί από το μύθο ότι η Αμερική είναι ένας παγκόσμιος τρομοκράτης που τίποτε δεν μπορεί να τον σταματήσει. Εάν οι πολιτικοί της Ευρώπης δεν έχουν ακόμα το ανάστημα να αντισταθούν στην υποτέλεια, οι Λαοί με τη φωνή τους πρέπει να τους οδηγήσουν.
---------------------------------------------
Ακόμα καλύτερα, τώρα είναι η ώρα να τους γράψουμε όλους στα @@ια μας και να ασχοληθούμε λίγο με την πάρτη μας. Όλοι θα σκύψουν καθώς είμαστε το κέντρο και είναι πολύ απασχολημένοι ο ένας με τον άλλο. Καλή εποχή για να βρεθείς μπροστά απο τον ανταγωνισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΑΕΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό ΕΠΙΒΑΤΗΣ 1:32πμ, Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008
ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΚΑΔΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Οι υπευθυνοι του αεροδρομίου της Μυτιληνης πρέπει εκτός της παραπομπης τους στο δικαστήριο να ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ, η ενέργεια τους ειναι εγκληματικη και η ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗΣ δικαιολογία οτι δεν ακουσε η δεν κτυπησε το ξυπνητιρι σημαίνειοτι η μονη δουλειάπου μπορεί να κανει ειναι να πουλάει ΛΕΜΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ.
Τι έκθεση ιδεών είναι αυτή;....Τόσο δύσκολο είναι να κατανοήσουμε ότι ειδικά σε οικονομικό επίπεδο ΗΠΑ και Ευρώπη είναι το ίδιο νόμισμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ίδιο τραπέζι τρώνε και μαζί ρίχνουν τα ψίχουλα στον υπόλοιπο κόσμο.
Η Ρωσία θα είναι η απάντηση σε όλα μας τα προβλήματα, πρέπει πάντα να υπάρχει ένας νταβαντζής;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίσω από την αμερικάνικη οικονομία και κυριαρχία είναι πάντα το αγγλικό κεφάλαιο και η μεταλλαγμένη Βρετανία που δεν θέλει μια ενωμένη ευρώπη με τίποτα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα κατά την ταπεινή μου, άποψη, σύντροφε.
αναλυση της πλακας.
ΑπάντησηΔιαγραφήο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η διάλυση της ελληνικής κοινωνίας και το οργανωμένο σχέδιο κατάληψης και κατοχής της χώρας μέσω των "οικονομικών" μεταναστών. Σ' αυτό συμφωνείται όλοι σας παλιοκουφάλες, είστε πλήρως εναρμονισμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧεστήκαμε για την ευημερία των κομμάτων σας, ο τόπος και των προβλήματα των Ελλήνων μας νοιάζουν.
Όλοι σας ΜΜΕ και πολιτικοί παραπλανάται την εγρήγορση του λαού για να μην στοχοποιηθεί η προδοτική πολιτική ΟΛΩΝ ΣΑΣ!
αστεία ανάλυση για ένα τόσο σηματνικό θέμα.Να ταυτιστεί δηλαδή η Ευρώπη των αξιών με ενα καθεστώς χωρίς αξιόπιστους δημοκρατικούς θεσμούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανενός Bushτη τσιράκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ
ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΥΧΑΙΑ.ΕΧΟΥΝ ΚΑΥΣΙΜΑ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ
ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ. ΑΥΤΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΗΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΕΑΝ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΥΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΨΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ.
ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ. Ο ΤΟΜΕΑΣ ΑΥΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΑΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.
2:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν αυτούς που έχουμε εμείς ήδη εννοείς?
Ψευδαίσθηση είναι αλλά μη το πεις πουθενά
Κ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΟΥ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΣΟΣΤΟ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΠΑ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΓΑΛΛΟ-ΑΓΓΛΟ-ΟΛΑΝΔΟ-ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.
ΤΟΣΟ ΟΙ ΑΓΓΛΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΗΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΧΩΡΙΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ. ΕΔΩ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΝ ΔΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.ΔΙΟΙΚΗΤΑΙ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ .ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
ΤΙΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ.ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΔΕΞΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ BLOG ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΠΟΥΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ
ΔΕΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ [ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΕΓΟΛΟΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΩΝ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΞΥΜΟΡΟ???]ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ. ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΕΙ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΟΥΝ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ.
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΟΚ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΔΑΝΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ ΤΗΝ
ΟΥΛΕΝΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΔΑΠ κ.ο.κ.απο το 1897.ΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΑΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΕΡΙ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΧΥΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ . ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΙΣΩΝ [ΘΟΥΚ.ΑΘΗΝ.ΠΡΟΣ ΜΗΛΕΙΟΥΣ].ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΝΑΜΠΟΜΠΟΥΛΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΑΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΦΕΡΑΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ.ΣΚΕΨΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ
ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΗΡΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ
ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ .ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΡΟΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ . ΦΙΛΕ ΜΟΥ "ΚΟΙΝΗ ΓΑΡ Η ΤΥΧΗ ".ΚΧΠΔΔΙ
και προσθέτω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο το ρεμάλι τον τσαουσέσκου, είχαν κάθε δίκιο να τον ρίξουνε, έστω κι αν η υπόθεση της Τιμισοάρα ήταν ανύπαρκτη, χαλκευμένη από τη CIA και τα τσιράκια που αυτή είχε χώσει μέσα στις ρουμανικές μυστικές υπηρεσίες.
Για ποιό λόγο νομίζετε ότι τον εκτέλεσαν; (Ενώ δεν πείραξαν τρίχα από τους ηγέτες των άλλων σοσιαλιστικών χωρών).
Για τον απλούστατο λόγο ότι είχε προλάβει να μηδενίσει το εξωτερικό χρέος της χώρας του!
Φυσικά, η πράξη αυτή δεν επιφερει, αυτόματα, την "αυτεπάγγελτη" θανατική ποινή από τους υπερεθνικούς τραπεζίτες.
Απλά, η δολοφονία του ζεύγους Τσαουσέσκου έγινε ώστε να παραδειγματιστούν όλοι οι υπόλοιποι ηγέτες του κόσμου για το τι τους περιμένει έτσι και τολμήσουν να μειώσουν το χρέος της χώρας τους αντί να το αυξήσουν.
Όταν θα τομήσουν τα (υπερχρεωμένα στις τράπεζες) ΜΜΕ να πουν αυτή την αλήθεια, τότε και μόνο τότε οι λαοί θα απελευθερωθούν, καθώς θα ξέρουν προς τα που πρέπει να πορευτούν και, ενδεχομένως, ποιές θυσίες θα πρέπει να κάνουν, προς χάρη των επόμενων γενεών, αντί να υποθηκεύουν το μέλλον τους.
Η Αλήθεια, απελευθερώνει, σύντροφοι! Γι αυτό και κρύβεται τόσο έντεχνα!
παμισος
Ναι, αλλα τι λενε οι Εβραιοι. Το σκευθηκατε αυτο κ. Γεοργοπουλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩ, ΠΩ ΓΛΕΙΦΤΕΣ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΘΕΡΙΖΕΙ, ΟΤΙ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΠΕΙΡΕΙ .
ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΘΥΕΛΛΕΣ ΑΚΟΜΗ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΗ ΦΙΛΟΥΣ , ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ .
Είσαι μεγάλος κάφρος φίλε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο η έρευνα πραγματοποιείται στην Αμερική, δύσκολο. Αυτή την στιγμή, το συντριπτικό ποσοστό έρευνας σε ιατρική, ρομποτικές, υπολογιστές (λειτουργικά, μηχανές αναζήτησης κτλ) γίνεται εν Αμερική, γι αυτό αυτά που γράφει ο συγγραφέας ειναι τουλάχιστον για τώρα εκτός χρόνου. Δυστυχώς η Ευρώπη δεν έχει ούτε CORNELL MIT STANFORD BERKLEEY CMU κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφιλιωτική άμεση δημοκρατία
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://amesidimokratia.wordpress.com amesodimos
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΥΡΗΝΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μεγάλε όταν λες στρέφω τα νώτα μου στην Αμερική σημαίνει ότι κοιτάω την Αμερική με ενδιαφέρον. Μάλλον θες να πεις να γυρίσω την πλάτη μου στην Αμερική. Γράψε σωστά τουλάχιστον!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ δεν γυρνάω την πλάτη στην αμερική αλα αν μπορούσα να τους δώσω μια κλωτσιά και να τους ρίξω στο γκρεμό ευχαρίστως θα το έκανα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα διώξουμε τους Αλβανούς Πακιστανούς κλπ απο την Ελλάδα για να υποδεχθούμε τα αδέλφια μας τους Ελληνοαμερικάνους σαν οικονομικούς μετανάστες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα ανεξάρτητο κράτος δεν ψάχνει προστάτες ούτε αιώνιους συμμάχους. Παρακολουθεί τους συσχετισμούς δυνάμεων διεθνώς και μέσα στην ΕΕ και πάνω απ όλα επιδιώκει το συμφέρον του λαού του. Στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί και φιλίες αλλά συμφέροντα, που δεν συμπίπτουν πάντοτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος Πιστοφίδης
Αν εξαιρέσουμε τα χρηματιστηριακά παιχνίδια των τριών τελευταίων ετών (που έχουν άμεση σχέση με την ανάπτυξη της Κίνας και της Ινδίας), η ιμπεριαλιστική πολιτκή των αγγλοσαξώνων ήταν αυτή που διασφάλισε στη Δύση το φτηνό πετρέλαιο που πάνω του δομήθηκε η ανάπτυξή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο που έχει η ηπειρωτική Ευρώπη κοινό με τις ΗΠΑ είναι η έλλειψη φτηνών πρώτων υλών και, κατά συνέπεια, η ανάγκη της να συμμετέχει και αυτή σε τέτοιου
είδους παιχνίδια προκειμένου να "τραφεί". Σε εκείνο, βέβαια, που διαφέρει από τις ΗΠΑ είναι ο περιορισμός της σπατάλης (συγκριτικά πάντα).
Γνώμη μου είναι ότι δεν αργεί η μέρα (μιλώ για δεκαετίες και όχι για χρόνια, φυσικά) που οι ΗΠΑ θα επιστρέψουν σε μία προ-ΠερλΧάρμπορ εποχή που σίγουρα θα κάνει τους κατοίκους της φτωχότερους. Αλλά, κατά πάσα πιθανότητα, θα τους προσφέρει και μία μάλλον υψηλότερη ποιότητα ζωής, λιγότερο βασισμένη στον καταναλωτισμό.
Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, κατά ένα σημαντικό μέρος του, ο αμερικάνικος λαός είναι καλοκάγαθος. Κι αυτό είναι που τον καθιστά τόσο άγρια χειραγωγίσιμο και εκμεταλλεύσιμο από την αντι-αμερικανική, υπερεθνική ελίτ που έχει καταλάβει την χώρα εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Η ελιτ αυτή, όπως βλέπουμε αυτές τις μέρες, έχει ήδη ετοιμάσει βαλίτσες και ετοιμάζεται εγκαταλείψει τη στμμένη λεμονόκουπα και να πάει να "σκεπάσει με σκοτάδι" καινούργιες αγορές και λαούς που θα αποφέρουν περισσότερα κέρδη.
Εκτός κι αν το "παγιδευμένο ζώο" που λέγεται αμερική αφηνιάσει - ή, ακριβέστερα, το εξαναγκάσουν να "αφηνιάσει" οι χρηματοδότες των πολέμων, όταν διαπιστώσουν ότι κάτι τέτοιο τους συμφέρει, πριν "πάνε για άλλα". Τότε, την βάψαμε!
παμισος
Na aggaliasoume pion???? Tin Rossia???
ΑπάντησηΔιαγραφήRe den pate katholou kala!!!!!Ti einai i Ellada gia sas? kana poutanaki pou trexei apo enan ntavatzi tou kosmou(Ameriki) sto allo ''wanna be'' ntavatzi(Rossia)??!!
Prin grapsete teties vathistoxastes paparologies ,psakste ligo kalitera, ti einai simerini Rossia!
Kai akoma kalitera ,asxolithite me tin Ellada !!!
Είναι αστείος όποιος νομίζει πως μία κατάρρευση της Αμερικής δεν θα οδηγήσει σε κατάρρευση της ΕΕ. Από την άλλη μην ξεχνάμε πως οι Ρώσοι είναι ακόμα χειρότεροι. Κράτος χωρίς Δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα, και άνθρωποι που έχουν μάεθι να ζουν με το τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλεισμένοι μέσα στά κοματικά τείχη καί μεγαλωμένοι μέ βολικές μαρξιστικές παπαριές καί νεοφιλελεύθερες άρλούμπες, έξετάζετε τά πράγματα μέ παροχημένες θεωρίες, εντάξει γιά νά μήν κλείσετε τά μαγαζιά σας. Ομως είμαστε κοντά στό τέλος τής άνθρώπινης ίστορίας λίγα τά ψωμιά μας καί πρέπει νά κοιτάξουμε τά τού οίκου μας. Αύτό πρέπει νά κάνει ή κάθε χώρα χωριστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝο. 1 ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Συμφωνώ άπολύτως μέ τό σχόλιο πού παραθέτω ώς πρώτο βήμα. ''ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της Ελλάδας είναι η διάλυση της ελληνικής κοινωνίας και το οργανωμένο σχέδιο κατάληψης και κατοχής της χώρας μέσω των "οικονομικών" μεταναστών. Σ' αυτό συμφωνείται όλοι σας παλιοκουφάλες, είστε πλήρως εναρμονισμένοι.
Χεστήκαμε για την ευημερία των κομμάτων σας, ο τόπος και των προβλήματα των Ελλήνων μας νοιάζουν.
Όλοι σας ΜΜΕ και πολιτικοί παραπλανάτε την εγρήγορση του λαού για να μην στοχοποιηθεί η προδοτική πολιτική ΟΛΩΝ ΣΑΣ!''
Συμφωνώ έπίσης μέ τήν άνάρτηση τού κ. Γεωργόπουλου, είναι σωστή βλέπει μπροστά καί δέν φοβάται αύτά πού λένε τά αναμενόμενα σχόλια. Μπορούμε νά παίρνουμε ότι καλό δικαιούμαστε από τήν Ε.Ε. μέχρι κεραίας, καί βλέποντας τίς άνερχόμενες νέες δυνάμεις όπως ή Ρωσία
νά έπιχειρούμε μαζί τους.
Θέλω νά πώ σ' αύτούς πού κατηγορούν τή Ρωσία ότι σήμερα είναι ή μόνη χώρα τέτοιου βελληνεκούς πού δέν ύπηρετεί τή Νέα Τάξη τή Νέα Έποχή. Καί μόνο γι'αυτό
άξίζει τό όνειρο νά πολεμάς τόν έπερχόμενο όλοκληρωτικό φασισμό τής Νέας τάξης πραγμάτων. Οχι άπλώς δέν ύπηρετεί, αλλά εδιωξε τή νέα τάξη πού έφεραν τά πιόνια Γκορμπατσώφ καί Γιέλτσιν μετά τήν κατάρευση τού άνύπαρκτου, πρακτικά καί θεωρητικά, σοσιαλισμού...
Αύτός ό Μ.Ράπτης είναι ό ''γνωστός'' ;
Από πού παίρνει τώρα τόν άξιο μισθό του;
11:04
ΑπάντησηΔιαγραφήείπες:
"Κράτος χωρίς Δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα"
====================
Την προτιμώ!
και ξέρεις γιατί την προτιμώ;
Επειδή δεν επιδιώκει να εξάγει το πολιτικό της μοντέλο αλλά μόνο τα προϊόντα της!
Σε αντίθεση με την αμερική που, αυτό που εξάγει είναι ¨πολιτικό μοντέλο" και, σε αντάλλαγμα, καταληστεύει τους πόρους κάθε χώρας την οποία "αγκαλιάζει".
Και στο ισραήλ δεν υπάρχουν πολιτκά και ανθρώπινα δικαιώματα, για ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού του, αλλά δεν σε βλέπω να χαλιέσαι που η χώρα σου η ψωροκώσταινα κάνει μαζί του κοινές αεροπορικές ασκήσεις προσομοίωσης βομβαρδισμού της τεχεράνης.
Ο Καρβουνιάρης
Έγραψε ο 9:48 πμ.:
ΑπάντησηΔιαγραφή" Να διώξουμε τους Αλβανούς Πακιστανούς κλπ απο την Ελλάδα για να υποδεχθούμε τα αδέλφια μας τους Ελληνοαμερικάνους σαν οικονομικούς μετανάστες!!"
Μόλις συνήλθα από τα γέλια........Εγώ λέω να τους κάνουμε σαπούνια να έχουμε και κανένα όφελος.....Όσο για τα ""αδέρφια"" μας τους ελληνοαμερικάνους........οι αφγανοί περισσότερο αδέρφια είναι απ'τους βλαχοελληνοαμερικάνους...
fkratos
Ο Καρβουνιάρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην προτιμώ!
και ξέρεις γιατί την προτιμώ;
Επειδή δεν επιδιώκει να εξάγει το πολιτικό της μοντέλο αλλά μόνο τα προϊόντα της!
=================================
AVTA PES TA STIN CHECHENIA, STO DAGESTAN,INGOUSHETIA,LEYKOROSIA,
MOLDAVIA BALTIKES XORES,OUKRANIA,KAZAXSTAN,GEORGIA,
AZERBAJAN,
KLP...
POU POULA PIRINIKI TEXNOLOGIA STIN SIRIA,KOREA,VENEZOUELA,POULA OPLA STIN XEZBOLAH,ERITHROUS XMER KAI OPOU YPARXOUN EXSTREMISTES ANA TO KOSMO.
POU EXEI FTIAKSEI "PEMTI FALAGGA" SE OLES GEITONIKES XORES.
POU KATHARIZI GIA PLAKA OLOU DIAFONOUNTOS DIMOSIOGRAFOUS( KANE MIA EREVNA NA DEIS POSI EINAI!!!)
POU KATHARIZEI ANTIPOLITEVSI( INGOUSHETIA TO PIO PROSFATO)
POU ELEGXEI OLA TA MME MESO GAZPROM(KANE MIA EREVNA KAI EKEI!!)
POU KATEVAZEI DIAKOPTES AERIOU STIN LEVKOROSIA KAI OUKRANIA EN MESO VARI XEIMONA!!!
POU DEN KANEI TIPOTA ALLO APO NA MIRAZEI TO XRIMA STIN OLIGARXIA MONO KAI DEN AVKSANI SYNTAKSIS PEINAS.
POU DEN ASXOLITE KATHOLOU ME MELLON TIS XORAS TOUS POULONTAS MONO PROTES YLES, KAI OTAN TELIOSOUN AVTA SE 8-10 XRONIA?
POU THELEI TOULAXISTON 2-3 GENIES GIA NA APOKATASTISEI TO EPISTIMONIKO DYNAMIKO KAI DEN ASXOLITE ME AVTO TO PROBLIMA .
POU DEN EIXE POTE, MA POTE STIN ISTORIA TIS DIMOKRATIA .
POU GRAFOUN "KAINOURIA" VIVLIA ISTORIAS TIS (O KIRRILOS KAI METHODIOS ITAN SLAVI KAT'AVTOUS),
KAI ANAGNORISAN FYROM OS "MAKEDONIA".
POU EXOUN AGORASEI TON SHREDER GIA NA ELEGXEI TIN EVROPI MESO PETRELEOU KAI AERIOU( KANE MIA EREVNA NA DEIS ME TI ASXOLITE O SHREDER TORA)
POU APEILEI XORES TIS EVROPIS ME XRISI PIRINIKON(vl. POLONIA)
POU O KALITEROS DIPLOMATIS TOUS, O LAVROV, KATEVAZEI XRISTOPANAGIES STIS DIPLOMATIKES SYNANTISIS ME TON YPEX AGGLIAS TALBOT( PREPEI NA EINAI KAINOURIA DYPLOMATIKI GLOSSA :))DEIXNONTAS TO EPIPEDO TOUS.
A KSEXASA! EXOUME IDIA THRISKEIA!!!
MALLON GIA AVTO O PATRIARXIS EINAI TOSO XAROUMENOS POU VAZEI TON KARAMANLI NA TON PROSTATEPSI APO TIN AGAPI TON ROSSON:))
IMIMATHIA EINAI XEIROTERI APO TIN AMATHIA. AS KITAKSOUME TIN DIKIA MAS PSOROKASTAINA KAI MIN TREXOUME APO ENA NTAVATZI STO ALLON ,POLI XEIROTERO!
KAI XAIRETISMATA STO POLITI VIVLION!!!
fkratos
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ?
Στον 1.40μμ Πρωτη Οχτωβρη
ΑπάντησηΔιαγραφήBREEEEEEEEE KALWS TON BEREZOFSKY APO TH XAVRA!!!!!
1:40
ΑπάντησηΔιαγραφήλες παπαριές. Και χρησιμοποιείς, σαν χλιμίτζουρας, τον γραφικό "πωλητή βιβλίων" για να κάνεις πνεύμα.
Η σύγχρονη ρωσία δεν έκλεψε από κανενα κράτος πλουτοπαραγωγικές πηγές. Η αμερική είναι αυτή που δορυφοροποεί τους γείτονές της ώστε να μην μπορεί η ρωσία να περάσει αγωγούς για να πουλήσει το ΔΙΚΟ ΤΗΣ φυσικό αέριο. (Και να πουληθεί μόνο το αέριο που κλέβουν οι αμερικανοί μέσω των "φιλικών" της κυβερνήσεων)>
Ενω η αμερική που κλέβει το πετρέλαιο του ιρακ, το βρήκε από τους παπούδες της. Όπως και ο φυσικός πλούτος στη νικαράγουα, που έβαλε το λαό να αλληλοσφαχτεί για να μπορέσει να λεηλατήσει. Και δικός της ήταν ο χαλκός της χιλής και πήγε ο αλιέντε να της τον... κλέψει. (Μη χέσω!) Όπως δικό της είναι το αέριο στις επαρχίες του Μοράλες που προσπαθεί να αποσπάσει, βάζοντας τους πράκτορές της να εξεγείρονται. (Και τους δικούς της, ξεπουλημένους "δημοσιογράφους" να ξεσηκώνουν τον λαό για να τον σπρώξουν στο μαντρί της CIA. Υπό αυτή την έννοια, θεωρώ ότι πολύ ΛΙΓΟΥΣ δημοσιογράφους-πρακτορες της CIA "καθάρισε" ο πούτιν. Και θα το βρει μπροστά του. Μακάρι να αρχίσει να κάνει το ίδιο μακέλεμα και στα πρακτόρια των υποτιθέμενων Μη-Κυβερνητικών Οργανώσεων που πλουτίζουν για να υπονομεύουν την ίδια τη χώρα τους προς χάρη της CIA και της εβραϊκής μαφίας των κάθε λογής Αβραάμοβιτς που όρμησαν, επι γέλτσιν, να λεηλατήσουν, καταδικάζοντας τον λαό σε πείνα, μέχρι να έρθει ο πούτιν. Αλλωστε δεν έχεις παρά να συγκρίνεις το πως ζούσαν οι ρώσσοι -και τι σκατά περηφάνεια είχαν- επι νεοταξίτη γέλτσιν και πως τώρα).
Όσο για τον "Βοθρολομαίο οφ Ινσταμπούλ", αυτός μιά χαρά τα έχει βρει με τους αμερικάνους που του έχουν τάξει να του κάνουν το μαγαζάκι του "βατικανό" - με αντάλλαγμα (στους τούρκους) το "πήδημα" της κύπρου. Για αυτό το λόγο, άλλωστε, ο παπάς υποστηρίζει τους φιλοαμερικάνους ουκρανούς παπαδες ενάντια στους μοσχοβίτες. Το 'πιασες;
Ο Καρβουνιάρης
3:51
ΑπάντησηΔιαγραφή'Έτσι ακριβώς!!!
όσο για τον παπά της ινσταμπούλ, έχουν οι εσφιγμενίτες μοναχοί το δίκιο της αρκούδας. Αλλά ποιός θα τους ακούσει; Οι ξεπουλημένοι;
παμισος
Ο Καρβουνιάρης
ΑπάντησηΔιαγραφή1 Οκτώβριος 2008 3:51 μμ
exeis kamia idea gia pio pragma milas?
O Abramovich einai xeri tou Poutin stin agora tis dysis! Mexri kai anekdota kykloforoun stin Rossia gia adelfikes sxeseis Poutin me Abramovich!!:))Yparxoun vevea alloi epeixrimaties pou prospathisan na antishtatoun ston Poutin opos o Xodorkovsky pou ekane malakia kai pige kai edose kapia lefta stin antipolitevsi gia tis ekloges:) o afelis! einai sti filaki tora :)pige na vgi me anastoli.matea. tou arnithikan logo mi semitoxeis tou sto programma pleksimatos!!!:)) kalo!!:))
Tora oti afora dimosiografous "praktores" opos les esy:
pare mia lista na asxolise:
* Ilyas Shurpayev, Dagestani journalist responsible for news coverage of Northern Caucasus on Channel One
* Gaji Abashilov, chief of Dagestan outlet of VGTRK
* Magomed Yevloyev, owner of Ingushetiya.ru, shot in police custody.
* Abdulla Alishayev, Dagestani journalist
* Konstantin Brovko, journalist of TV company "Gubernia" (Russian: "Губерния"), killed in Khabarovsk
* Ivan Safronov, Military columninst of newspaper "Kommersant"
* Vadim Kuznetsov, editor-in-chief of journal "World and home. Saint Petersburg"
* Vaghif Kochetkov, newspaper Trud (Labor), killed in Tula;
* Ilya Zimin, he worked for NTV Russia television channel,
* Vyacheslav Akatov, special reporter, "Business Moscow" TV show
* Anton Kretenchuk, cameraman, 38th TV Channel
* Yevgeny Gerasimenko, newspaper "Saratovsky Rasklad", Saratov;
* Vlad Kidanov, freelance journalist, Cheboksary;
* Alexander Petrov, editor-in-chief, "Right for Choice" magazine
* Vyacheslav Plotnikov, reporter, 41st TV Channel, Voronezh;
* Anna Politkovskaya, observer, newspaper Novaya Gazeta, Moscow
* Anatoly Voronin, business chief of ITAR-TASS; Moscow,
* Pavel Makeyev, reporter for TNT-Pulse Company, Rostov-on-Don;
* Magomedzaghid Varisov, Makhachkala;
* Alexander Pitersky, Baltika Radio reporter, Saint Petersburg;
* Vladimir Pashutin, newspaper Smolensky Literator, Smolensk;
* Tamirlan Kazikhanov, press service head, Anti-Terrorist Center of the Russian Ministry of Internal Affairs's Main Department for the Southern Federal District, Nalchik;
* Kira Lezhneva, reporter, newspaper "Kamensky Worker", Sverdlovsk Region.
* Yefim Sukhanov, ATK-Media, Archangelsk;
* Farit Urazbayev, cameraman, Vladivostok TV/Radio Company, city of Vladivostok;
* Adlan Khassanov, Reuters reporter, killed in Grozny;
* Shangysh Mondush, correspondent for newspaper Khemchiktin Syldyzy, Tuva Republic;
* Paul Klebnikov, editor of Russian version of Forbes magazine, Moscow;
* Payl Peloyan, editor of Armyansky Pereulok magazine, Moscow;
* Zoya Ivanova, BGTRK broadcaster, Republic of Buryatia;
* Vladimir Pritchin, editor-in-chief of North Baikal TV/Radio Company, Republic of Buryatia;
* Ian Travinsky, Saint Petersburg, killed in Irkutsk;[22]
* Aleksei Sidorov, Tolyatinskoye Obozreniye, October 9, 2003, Togliatti. He was the second editor-in-chief of local newspaper, "Tolyatinskoye Obozreniye"
* Yuri Shchekochikhin, Novaya Gazeta, July 3, 2003, Moscow. Deputy editor of the Novaya Gazeta
* Dmitry Shvets, TV-21 Northwestern Broadcasting, April 18, 2003, Murmansk.
* Natalia Skryl, the Nashe Vremya newspaper, Taganrog town;
* Konstantin Pogodin, the Novoye Delo newspaper, Nizhni Novgorod city;
* Valeri Batuev, Moscow News newspaper, Moscow;
* Sergei Kalinovski, the Moskovskiy Komsomolets, Smolensk;
* Vitali Sakhn-Val'da, photojournalist, Kursk town;
* Leonid Shevchenko, the Pervoye Chteniye newspaper, Volgograd;
* Valeri Ivanov, the chief editor for the Tol'yattinskoye Obozrenie newspaper, the Samara region;
* Sergei Zhabin,the press service of the governor of the Moscow region;
* Nikolai Vasiliev, Cheboksary city, Chuvashia;
* Leonid Kuznetsov, the Mescherskaya Nov' newspaper, the Ryazan region;
* Paavo Voutilainen, a former main editor of the Kareliya magazine, Kareliya;
* Roddy Scott, the Frontline-TV TV Company, from Great Britain.
* Alexandr Plotnikov, the Gostiny Dvor newspaper, Tyumen city;
* Oleg Sedinko, the founder of the Novaya Volna TV and Radio Company, Vladivostok city;
* Nikolai Razmolodin, the general director of the Europroject TV and Radio Company, Ulyanovsk town;
* Igor Salikov, the chief of the Department of information safety of the Moskovskiy Komsomolets newspaper in Penza;
* Leonid Plotnikov, the publishing house "Periodicals of the Mari-El", Yoshkar-Ola.[23]
* Eduard Markevich, 29, editor and publisher of local newspaper Novy Reft in Sverdlovsk Region,
* Igor Domnikov, from Novaya Gazeta, July 16, 2000, Moscow.
* Sergey Novikov, Radio Vesna, July 26, 2000, Smolensk.
* Iskandar Khatloni, Radio Free Europe, September 21, 2000, Moscow.
* Sergey Ivanov, Lada-TV, October 3, 2000, Togliatti.
TORA OTI AFORA TON AGAPIMENO MAS DANIEL ORTEGA: ITAN PROTOS POU ANAGNORISE N.OSETIA KAI MONADIKOS STON KOSMO!!!:)TORA TI SYMENI AVTO GIA TIN ELLADA??? AS TO KANOUME LIANA GIATI MALLON DEN VLEPIS PERA APO TIN MYTI SOU:
YPOTHESI ERGASIAS:
TOURKIA PSILOKAVLOSE KAI MIRAZEI DIAVATIRIA STOUS MOUSOULMANOUS TIS THRAKIS( KATHOLOU APITHANO) I ELLADA ANTIDRA PROTA DYPLOMATIKA ALLA OI ALLOI TON XAVA TOU,ATHINA ZITA TOTE OI POLITES POU PIRAN TOURKIKA DIAVATIRIA I NA PAROUN VIZA I TON POULO, GINETE MIA MANOURA STIN THRAKI, ARXIZOUN TARAXES, MOUSOULMANOI TIS THRAKIS ZITAN ANEKSARTISIA , ATHINA STELNEI STRATO STIN THRAKI KAI TOTE MPOUKAROUN EKEI KAI OI TOURKOI ME PROFASI PROSTASIA TOURKON POLITON.....
SYNEXEIA GRAPSE OPOS GOUSTAREIS ESY ALLA GIA OLOI TIN FASI EFXARISTISE THERMA TON POUTIN KAI TON KATATREGMENO FILO TOU ,DANIEL ORTEGA GIA EKSERETIKO PROIGOUMENO:)
TORA OI DIKOI SOU FILOSOFIA, OTI O ENAS DAVATZIS EINAI POLI MALAKAS AS PAME ME ALLON DAVATZI TAIRIAZOUN SA POUTANES TIS SYGGROU KAI OXI SE MIA XORA POU THELEI NA LEGETE LYKNO TIS DIMOKRATIAS!!!
KAI KSANA XERETISMATA STON POLITI VIVLION:)) EXEI AKSIO KOINO:)
1:34
ΑπάντησηΔιαγραφήkατάλαβα.
Να δώσουμε λοιπόν κώλο στην αμερική (και λίγη τσαμουριά, με τα πετρέλαιά της) για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Σίγουρα, οι μυστικές υπηρεσίες τους έχουν σκοτώσει πολύ λιγότερους δημοσιογράφους, μέσα στη χώρα τους, από ότι ο πουτιν.
Αλλά μαλλον δεν έχεις προσέξει τι έχουν κα΄νει στις "αποικίες".
Αντε. λοιπόν, να γυρίσουμε την πλάτη στον φασίστα τον πούτιν και να πέσαμε στα πόδια των γιγάντων της δημοκρατίας Ραμσφελντ, Τσέινι, Γούλφοβιτς και ολμπράιτ.
ό,τι πεις, μεγάλε!
και αν κατάλαβα καλά, ο πούτιν είναι που μας θεωρεί... τσετσένους και δεν μας αφήνει να βγάλουμε τα πετρέλαια του αιγαίου.
Ο Καρβουνιάρης
Ο Καρβουνιάρης
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Οκτώβριος 2008 2:24 πμ
KALE MOU FILE DEN EXEIS KATALAVEI TIPOTA...KRIMA
STO KSANALEO MPAS KAI PAREIS MPROS: I ELLADA DEN EINAI KAMIA POUTANA POU PSAXNEI DAVATZI!!!!DEN GOUSTARO DAVATZI EITE EINAI AMERIKI EITE ROSSIA! KAIROS NA XARAKSOUME DIKIA MAS POREIA, KAIROS NA STAMATISOUME NA YPOUDOULONOMASTE SE KATHE DAVATZI, TA 300 XRONIA TOURKOKRATIAS AFISANE POLI MEGALI PLIGI STI NOOTROPIA TOU ELLINA,KSIPNATE RE!!!
Η Ρωσία θα είναι η απάντηση σε όλα μας τα προβλήματα, πρέπει πάντα να υπάρχει ένας νταβαντζής;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίσω από την αμερικάνικη οικονομία και κυριαρχία είναι πάντα το αγγλικό κεφάλαιο και η μεταλλαγμένη Βρετανία που δεν θέλει μια ενωμένη ευρώπη με τίποτα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα κατά την ταπεινή μου, άποψη, σύντροφε.
1 Οκτώβριος 2008 2:14 πμ
ΣΥΜΦΩΝΩ ....
ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ....
Να διώξουμε τους Αλβανούς Πακιστανούς κλπ απο την Ελλάδα για να υποδεχθούμε τα αδέλφια μας τους Ελληνοαμερικάνους σαν οικονομικούς μετανάστες!!
ΑπάντησηΔιαγραφή1 Οκτώβριος 2008 9:48 πμ
ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥΣ (ΚΑΚΙΑΣΜΕΝΟΥΣ)
Na aggaliasoume pion???? Tin Rossia???
ΑπάντησηΔιαγραφήRe den pate katholou kala!!!!!Ti einai i Ellada gia sas? kana poutanaki pou trexei apo enan ntavatzi tou kosmou(Ameriki) sto allo ''wanna be'' ntavatzi(Rossia)??!!
Prin grapsete teties vathistoxastes paparologies ,psakste ligo kalitera, ti einai simerini Rossia!
Kai akoma kalitera ,asxolithite me tin Ellada !!!
1 Οκτώβριος 2008 10:44 πμ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ....
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΓΗ ΤΕΛΙΚΑ ...
ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΜΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΠΡΑΓΜΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ........
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ (ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΩ).
ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΓΓΛΙΑ- ΑΜΕΡΙΚΗ- ΡΩΣΙΑ- ΓΑΛΙΑ- ΓΕΡΜΑΝΙΑ-,
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ ...
ΞΥΠΝΑΤΕ ...
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ ....
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΑΧΟΥΣ, ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ .....
ΟΧΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ....
ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ ...
ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ....
ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΥΠΟΛΥΨΗ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ...
ΑΠ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΕΙΑ, ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΕΞΩ,
ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΛΥΨΗ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ... ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ....
Η ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ...
ΕΙΜΑΣΤΕ "ΒΛΑΧΟΙ"
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΧΩΡΙΑ ....
ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΙΩΣ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ "ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ" !!!
και αν κατάλαβα καλά, ο πούτιν είναι που μας θεωρεί... τσετσένους και δεν μας αφήνει να βγάλουμε τα πετρέλαια του αιγαίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καρβουνιάρης
2 Οκτώβριος 2008 2:24 πμ
ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΟ "ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ" ...