GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ντροπή Μακαριώτατε!...

. Πόσο εύκολα ξεχνάει ο Αρχιεπίσκοπος και επιλέγει τη βολική σιωπή; Γιατί να μένουν ατιμώρητοι όσοι έκαναν οίκο εμπορίου τη Μονή Βατοπεδίου...

.
Πόσο εύκολα ξεχνάει ο Αρχιεπίσκοπος και επιλέγει τη βολική σιωπή; Γιατί να μένουν ατιμώρητοι όσοι έκαναν οίκο εμπορίου τη Μονή Βατοπεδίου;
.
Γράφει η Μακρίνα Διαμαντίδου

Μένω έκπληκτη με την πρόσφατη δήλωση του νυν Αρχιεπισκόπου για τα τεκταινόμενα στο Βατοπέδι. Δήλωσε ότι το Άγιο Όρος έχει διοίκηση, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και προσευχόμαστε για αυτό. Δηλαδή ...Πόντιος Πιλάτος; Γιατί αυτή η σιωπή; Είναι τόσο βολική;
Καλά, τόσο γρήγορα ξεχνάει ο Αρχιεπίσκοπος τότε που είχε κατηγορηθεί κι ενώ είχε δικαιωθεί δεν είχε αποκατασταθεί; Τώρα γιατί μένει αμέτοχος όσον αφορά αυτό το τεράστιο σκάνδαλο εις βάρος του ελληνικού λαού; Δεν θεωρεί ότι πρέπει τάχιστα να διαλευκανθεί το θέμα και να ξεκαθαριστούν οι ευθύνες;
Ξεχνά επίσης ότι ο Χριστός εξεδίωξε τους εμπόρους από τον Ναό του, όταν τον είχαν καταστήσει οίκο εμπορίου;
Περιμένουμε, λοιπόν, μία θαρραλέα στάση της Εκκλησίας, δηλαδή της Ιεράς Συνόδου και του ίδιου του Αρχιεπισκόπου.
--------------------------------

64 σχόλια

  1. Πανελλήνιος Σύλλογος «Οι Φίλοι του Αγίου Όρους». - Αναζήτηση Google

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχει σχέση η Εκκλησία της Ελλάδος με την μονή Βατοπεδίου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρία Διαμαντίδου
    Προσποιείσαι ότι μόλις ήλθες από το εξωτερικό ;
    Δεν έχει καμία διοικητική αρμοδιότητα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών στο Άγιο Όρος .
    Κουμάντο εκεί κάνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
    Πολύ καλά κάνει ο Ιερώνυμος και ασχολείται μόνο με τα Θρησκευτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σάββατο, Σεπτέμβριος 13, 2008

    Ντροπή Μακαριώτατε!...
    .
    Πόσο εύκολα ξεχνάει ο Αρχιεπίσκοπος και επιλέγει τη βολική σιωπή; Γιατί να μένουν ατιμώρητοι όσοι έκαναν οίκο εμπορίου τη Μονή Βατοπεδίου;
    .
    Γράφει η Μακρίνα Διαμαντίδου

    Μένω έκπληκτη με την πρόσφατη δήλωση του νυν Αρχιεπισκόπου για τα τεκταινόμενα στο Βατοπέδι. Δήλωσε ότι το Άγιο Όρος έχει διοίκηση, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και προσευχόμαστε για αυτό. Δηλαδή ...Πόντιος Πιλάτος; Γιατί αυτή η σιωπή; Είναι τόσο βολική;
    Καλά, τόσο γρήγορα ξεχνάει ο Αρχιεπίσκοπος τότε που είχε κατηγορηθεί κι ενώ είχε δικαιωθεί δεν είχε αποκατασταθεί; Τώρα γιατί μένει αμέτοχος όσον αφορά αυτό το τεράστιο σκάνδαλο εις βάρος του ελληνικού λαού; Δεν θεωρεί ότι πρέπει τάχιστα να διαλευκανθεί το θέμα και να ξεκαθαριστούν οι ευθύνες;
    Ξεχνά επίσης ότι ο Χριστός εξεδίωξε τους εμπόρους από τον Ναό του, όταν τον είχαν καταστήσει οίκο εμπορίου;
    Περιμένουμε, λοιπόν, μία θαρραλέα στάση της Εκκλησίας, δηλαδή της Ιεράς Συνόδου και του ίδιου Αρχιεπισκόπου.
    --------------------------------

    # posted by press.gr@hotmail.com @ 7:45:00 πμ

    Καταφανέστατα κ.Διαμαντίδου είσαστε παντελώς άσχετη με τα του Αγίου ΄Ορους ή συνειδητά επικίνδυνη διασπορέας ψευδών και στρεβλών ειδήσεων και στοιχείων.
    Το ΄Αγιον όρος όπου και η μονή Βατοπαιδίου, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.Υπάγεται δε εις την πνευματική δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
    Ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος και η Ιερά σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ΔΕΝ έχουν κανενός είδους δικαίωμα εις τα του Αγίου όρους.
    Η ντροπή λοιπόν κυρία μου να απευθυνθεί προς το πρόσωπό σας για το ατόπημα που διαπράξετε. Φαίνεται δε πως ορισμένοι επιθυμόντας αυτό το περίφημο 15λεπτο της δημοσιότητος μπορείτε να συκοφαντίσετε και την μάννα που σας γέννησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. to en logw monastiri opws k to agio oros den anikei sthn notioelladiki eklissia alla sto patriarxeio ths istanbul. einai san na epikrinei to ti kanei mia enoria sthn gallia p.x. den exei kamia armodiotita. h moni armodiotita pou exoume einai na stiloume ena sintagma stratou k na katalavei to agio oros. den 3erw na ginete se kamia alli xwra ayto, na exeis mia perioxi pou na min isxiei to sintagma alla na mporei me firmania tou soultanou na zitaei ntavantziliki apo psarades giati xrisimopoihsan thn limni pou menoun edw k ekatontades xronia.

    san forologoumenos den 8elw frago apo tous forous mou na pigenei sthn eklisia. efoson den pistevw giati na plironw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μιλάει γιατί έχει χεζμένη τη φωλιά του. 5000 στρέμματα άρπαξε στον Παρνασσό. Τα έδειξε όλα ο Καρατζαφέρης στην τηλεόραση τον Μάη του 2005, αλλά η υπόθεση κουκουλώθηκε.
    H δημοσιογράφος Αθηνά Σκορδιάλου έδειξε video με τις μαντρωμένες εκτάσεις . “Μετατρέπει την δημόσια περιουσία σε μοναστηριακή”, ανέφερε. Ακόμα και μια περιοχή 345 στρεμμάτων που χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι για παραθερισμό περιμαντρώθηκε.
    Και τα παλικάρια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Δαύλεια κάνουνε την πάπια.
    Θυμάμαι τον Βασίλη Οικονόμου του ΠΑΣΟΚ να διερωτάται γιατί η εκκλησία διεκδικεί αυτές τις δασικές εκτάσεις. “ Land Management δεν συνάδει με τα εκκλησιαστικά” είπε.
    Για να προσθέσει ο Απόστολος Κωστόπουλος της Ν.Δ. “Ο Δήμος και η κοινότητα και το Δασαρχείο έχουν τον πρώτο λόγο. Το ζητούμενο είναι, πως ο μητροπολίτης έκανε αυτή την παρέμβαση χωρίς να υπάρχουν τίτλοι; Που ήταν το δασαρχείο όλο το χρονικό διάστημα που χτιζότανε ο τοίχος; (σσ. περίφραξης του χώρου). Φαίνεται πως ήταν χαρακτηριστική η απουσία του Δασαρχείου”.
    Έτσι μόνο για να τιμήσουμε την μνήμη του αείμνηστου Αντώνη Τρίτση θα έπρεπε να ξανανοίξει αυτή η κραυγαλέα υπόθεση πλιάτσικοu της δημόσιας περιουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πλάκα μας κάνεις; Δεν τον παίρνει να μιλήσει. Κανέναν τους δεν παίρνει να μιλήσουν. Ο πατριάρχης που είναι δικός του ο Εφραίμ δεν μιλάει. Εδώ δεν μπορούν να καθεραίσουν το Γιοσάκη ή τον Παντελείμονα. Έχουμε επίσκοπο που λειτουργάει στη φυλακή, στη σουίτα του Παπαδόπουλου. Τους κρατάνε. όλοι τους κολυμπάνε στο βάλτο, τι μας τσαμπουνάς, δεν το ξέρεις; Που ζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξυρισμα στους αμαρτωλούς και άθεους παπάδες.Δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας και απόδοση στους φτωχούς τους άνεργους σε όλη την κοινωνία.Ούτε ένα ευρώ στα παγκάρια και στα μοναστήρια από τους πιστούς αλλά πρόσωπο με προσωπο βοήθεια στους φτωχούς και στους κατρατρεγμένους από όλους όσους μπορούμε να βοηθήσουμε [όλοι μπορούνε να βοηθήσουνε τους πιο φτωχούς από αυτούς]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σας αρεσε ο Χριστοδουλος που μιλαγε και φωναζε. Τωρα Ποντιος Πιλατος ο Μακαριωτατος!! Βεβαια αν ελεγε εναντιον της πολιτειας παλι θα τον κραζατε!! Μονο οτι σας συμφερει και σας αρεσει πρεπει καθενας να λεει. Δημοκραταροι!!!
    Και μην νομισετε οτι συμφωνω με τα αισχη της εκκλησιας. Για να εξηγηθουμε. Μιλω για την νοοτροπια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μονο για την φτωχή μονή Εσφιγμένου έχουν άποψη οι ιεράρχες ,ι πολιτικοί και ο Πατριάρχης και απο καιρό προσπαθούν με κάθε μέσο να πετάξουν τους ασκητές μοναχούς της ,έξω απο το Ορος.
    Για τους κυπριομοναχούς χρηματιστές και επιχειρηματίες του Βατοπεδίου ,που ξεφτίλησαν το Αγιο Ορος τσιμουδιά.
    Δηλαδή Αγιοι πατέρες και στο Ορος ισχύει το όποιος έχει χρήμα γλυτώνει και όποιος δεν έχει τιμωρείται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OSO O LAOS PSIFIZI PASOK, NEA DIMOKRATIA KAI PIGENI STIN EKKLISIA TIS ELLADOS, THA TRAVAEI
    TA XEIROTERA, DEN LIPAME KANENAN...
    EINAI AKSIOI TOIS MOIRAS TOUS...
    NOMIZOYN OTI THA TOYS SOSEI O EVREOS GIEXOSOUAX ME TON GIAXVE...
    OYST

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΧΙ. ΟΧΙΙ. ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!

    ΟΧΙ ,οχι δεν ειναι δυνατον..

    Βλεπω τωρα στην ΝΕΤ και βλεπω αυτο το αειδες κητος το παγκαλο!!
    Ρε ο παγκαλος!!

    Κατι γαυγιζει αλλα εγω σταθηκα στο εξης:
    Οτι το παγκαλο μιλαει "για επιπεδο"!!

    Ημαρτον!
    Αυτο το κητος μιλαει για επιπεδο ! οταν αυτο το σιχαμενο κητος ,οντας Υπεξ ,τρεχει στο ΜΕΓΚΑνισταν,ενω οι Τουρκοι μας .."γαμανε" στα Ιμια ..

    Κατεβαζουν την σημαια,βγαινει η πουτανα η τσιλερ και μας χεζει...
    και ΑΚΟΜΑ ΓΑΜΩ το .ριστο τους εχουν το θρασος και βγαινουν και απο πανω..

    Κρεμαλες!!!
    Μαλακες της Ν.Δ ,
    ΚΡΕΜΑΛΕΣ για τους πασοκοσκυλαιους...
    Δεν τρεχει τιποτα ..Καμμια βδομαδα θα "τσιταρει" η κοινη γνωμη ,..(Ο .."λαος",κατα πασοκοσκυλαιους),αλλα ενταξει νο προμπλεμ...θα ξεχαστει γρηγορα..

    Αιντε μαλακες...
    Κρεμαλες ΤΩΡΑ στην πλατεια Συνταγματος...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλύτερα να ντρέπεστε κυρία Διαμαντίδου για τον μακαριστό Χριστόδουλο που ήταν εκείνος που κάλυπτε τους πάντες ενεπλεκόμενους σχετικά με τα γεγονότα του Βατοπεδίου και όχι μόνο, ήταν εκείνος που κάλυπτε τη Ν.Δ. και ήταν εκείνος που κάλυπτε τον κλήρο και τους Βουλευτές της Δεξιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγνώμη αλλά ..αθεολόγητο το κείμενο της ανάρτησης. Καλοπροαίρετα βέβαια. Ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι "παρακολουθούμε τις εξελίξεις και προσευχόμαστε για αυτό."
    Η προσευχή είναι ενέργεια. Συμετοχή στά τεκμαινόμενα, θέση. Σίγουρα όχι παθητική στάση γιά την οποία τον κατηγορεί η συντάκτρια του άρθρου.
    Κι ας μην ξεχνάμε,-κι έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα τίς μέρες μας ειδικά στήν πολιτική, τα μεγάλα λόγια καί το πολύ μπλά-μπλά, αρκετές φορές κρύβουν μιά όντως παθητική στάση...
    Προτιμώ αυτόν τον Ιερώνυμο από τον προκατοχό του...
    Γιά κέντε μία σύγκριση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το 'Αγιο Όρος ανοίκει στη δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κωνσταντινούπολης. Η Αρχιεπισκοπή δεν έχει να κάνει σε τίποτε με αυτό. Ιδιαίτερα, που ο Αρχιεπίσκοπος υπερασπίστηκε την χάρτα "γέννεσης" της Ελληνικής αρχιεπισκοπής. Πρίν γράφουμε ας σκεφτόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λοιπον..

    Λεω να παω ΤΩΡΑ και να καταθεσω αγωγη κατα της ΝΕΤ..

    Δεν μπορειτε ρε γαμημενοι να μουχετε αυτο το ανθρωποειδες το παγκαλο,φατσα μοστρα...

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
    ΕΓΩ σας πληρωνω,η εστω σας πληρωνω ΚΑΙ ΕΓΩ..

    Λοιπον!?!>ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ,οτι μπορειτε πρωι πρωι να μου δειχνετε αυτο το κητος το παγκαλο??

    Σας ρωταω ,ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕ να κανετε κατι τετοιο??

    Πω πω με εχει πιασει λυσσα...

    ΠΩ πω γαμημενοι...

    Μου χαλασατε την μερα σημερα πουστηδες..

    Και δεν συνηθιζω ..και συνηθως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ λογω δουλειας να βλεπω .."πρωιναδικα" ..

    Ξεφτιλισμενοι,το κητος παγκαλος νομιζετε οτι .."πουλαει"??

    Πουλαει???

    Γαμω το .ριστο σας ...
    Πουλαει ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ οσο θα πουλουσε μια αρκουδα που μιλαει,η ενας χιμπατζης που .."ανθρωπιζει"...

    Ωπα! εχασα τον ελεγχο..
    Αει γαμηθειτε λεω μονο..ΜΟΝΟ

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΡΚΕΙ
    ΕΝΑ ΚΕΛΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι κρίμα που δημοσιεύθηκε ένα τέτοιο σχόλιο. Μόνον κάποιος πράγματι άσχετος με τα του Αγίου Όρους και της Εκκλησίας θα μπορούσε να το γράψει.
    Το Άγ. Όρος είναι αυτοδιοίκητο. Είναι μία ξεχωριστή κρατική οντότητα. Η ελληνική πολιτεία ή ο Αρχιεπίσκοπος δεν μπορούν θεσμικά να παρέμβουν.
    Επίσης πριν από κάθε οποιαδήποτε τυχόν άτυπη παρέμβαση θα πρέπει να έχει επιληφθεί του θέματος η δικαιοσύνη και να έχει αποφανθεί. Θα πρέπει να πετάγονται στην πυρά όλοι όσοι κατηγορούνται για κάτι πριν από την ολοκλήρωση της δίκης ή καν της εισαγγελικής έρευνας; Αν ναι, τότε θα ζούμε σε ένα ανελεύθερο και φασιστικό καθεστώς.

    Αυτή η ιστοσελίδα παίρνει ολοένα τον κατήφορο με τον κιτρινισμό της. Διαδίδετε ανεύθυνα κουμπουλιά και ανυπόστατες κατηγορίες. Επίσης νομίζετε ότι δεν έχουμε καταλάβει πως στοχοποιείτε συγκεκριμένους ανθρώπους και προβάλετε υπερβολικά κάποιους άλλους;

    Είναι ντροπή.

    Και ελπίζω ο η δικαστική έρευνα να επιληφθεί σύντομα και της ιστοσελίδας σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλά τώρα...

    να χαίρονται οι πασόκοι του blog (babis, pasok pοisοnous κλπ) τον "δημοκράτη" αρχιπάπαρδο που χειροκροτούσαν με ύφος χιλίων πιθήκων και λιβάνιζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το Άγιο Όρος δεν ανήκει στην σφαίρα εξουσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Κατά συνέπεια ο Αρχιεπίσκοπος όχι μόνον δεν δικαιούται να επέμβει αλλά και ο απλός σχολιασμός του θα συνιστούσε αντιεκκλησιαστική παρέμβαση σε πεδία αρμοδιότητας άλλων θρησκευτικών αρχών και θα μπορούσε να φέρει σοβαρά προβλήματα.Άρα, το ερώτημα είναι τουλαχιστον αφελές και δείχνει φοβερή άγνοια για πράγματα που γνωρίζει ο μέσος (ακόμη και μη πιστός) άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΑΚΡΙΝΑ, τό Αγιο Ορος υπάγεται στόν Πατριάρχη.
    Press εκτός από πράσινη,υπάρχει καί θρησκευτική προπαγάνδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το Άγιον Όρος ανήκει διοικητικά στο Πατριαρχείο της Κωσταντινούπολης.

    Η Αυτοκέφαλη Ελληνική Αρχιεπισκοπή δεν έχει την παραμικρή αρμοδιόητα...

    Μην κρίνουμε λοιπόν , αν δεν ξερουμε...

    parapolitiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Βουλγαράκης σας δουλεύει όλους και όλες.
    Είδε τι μαλάκες είναι σε αυτή τη κυβέρνηση και διάλεξε -πολύ ορθά- τον δικό του δρόμο.

    Εσείς να κάθεστε να τον βρίζετε επειδή έχει περιουσία και σκάφος και άλλα και ας κάθεστε στη θλιβερή σας και φτωχή ζωή σας να τον βρίζετε.

    Ρε παπάρες , μακάρι να είχατε και εσείς περιουσία και σκάφος και όλες αυτές οι παπαριές που λέτε περί πολυτελούς τρόπου ζωής είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

    Το χρήμα είναι δύναμη και όταν το έχεις περνάς καλύτερα στη ζωή σου.
    Είναι κακό αυτό ;

    Ζηλεύετε Νεοδημοκρατούληδες και τον φάγατε.

    Ζηλεύετε όλοι οι άλλοι γιατί είστε υποκριτές.

    Ο Βουλγαράκης σας δούλεψε όλους ψιλό γαζί και τώρα που παραιτήθηκε χέστηκε για το κόμμα.
    Έχει ελεύθερο χρόνο για να χαίερεται με την οικογένεια του την περιουσία του και να τον έχει καλά ο Θεός να το κάνει.

    ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λες ανοησίες, κυρά μου.

    Ο Αθηνών (άσε στην άκρη το "πάσης ελλάδος") δεν έχει δικαιοδοσία στο άγιο όρος. Και ειδικά το βατοπέδι υπάγεται στον πατριαρχείο του Ισταμπούλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ο αρχιεπισκοπος δεν έχει καμια δουλεια με το Αγιο Ορος. ΔΕν ανηκει στα διοικητικα ορια της Ελληνικής Εκκλησιας αλλα του πατριαρχειου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ του ΠΑΣΟΚ

    και τα στελέχη της Ν.Δ


    Ο κανιβαλισμός των ΠΑΣΟΚων δεν έχει όρια. Ασύδοτοι, θρασείς και ασυγκράτητοι τρώνε το ένα μετά το άλλο τα πιο ΑΞΙΑ, ΗΘΙΚΑ, και ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ.

    Η αρχή έγινε με τον Ρεγκούζα, συνεχίστηκε με τον Βαρθολομαίο και τον Ζαχόπουλο και έκτοτε τους άνοιξε η όρεξη.

    Δυστυχώς ο πρωθυπουργός έπεσε στη λακούβα που του άνοιξαν οι Πασόκοι. Πίστεψε καλοπροαίρετα και αφελώς τις "αιτιάσεις' των και ενέδοσε στον κανιβαλισμό τους. Και δυστυχώς ήταν ο ΜΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ που ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΗΡΙΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.

    Επόμενο ήταν οι ανθρωποθυσίες των στελεχών μας να συνεχισθούν και ο κανιβαλισμός των ΠΑΣΟΚων να θεριεύει.

    Επόμενο ήταν να ρθεί η σειρά του ΒΥΡΩΝΑ, ΤΟΥ ΜΠΑΓΑΣΙΑΚΟΥ, ΤΟΥ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΥ, ΤΟΥ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΤΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ, ΤΟΥ ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗ, ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΗΣ ΨΑΡΟΥΔΑ, ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ και ποιός ξέρει ποιών άλλων αύριο-μεθαύριο (και αν ξέχασα και κανέναν ας με συγχωρέσει).

    Δεν αναφέρομαι καθόλου βέβαια στους εκατοντάδες γενικούς μας Γραμματείς Υπουργείων, Διοικητές οργανισμών, Προέδρους Ταμείων, που έπεσαν στο βωμό της καλής θέλησης και της Δημοκρατικής ευαισθησίας του πρωθυπουργού μας, γινόμενοι μπριζολάκια στα στομάχια των Πασόκων.

    Τελικά τόλεγα εγώ, η ΠΟΛΛΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ και πιο ΣΟΒΑΡΑ ακόμη την ΠΑΡΑΤΑΞΗ.
    Δυστυχώς δεν εισακούσθην και ακόμα πιο δυστυχώς θαρθεί σύντομα και η σειρά του κάθε, εναπομείνατος, έντιμου, ηθικού Νεοδημοκράτη και φυσικά και η ΔΙΚΗ ΜΟΥ.

    Άντε,
    Πάλι με χρόνια με καιρούς
    Πάλι δικά μας θάναι.
    Μόνο που εγώ τότε, αν δεν γίνω μπριζόλα, θα έχω γίνει λίπασμα για τα κυπαρίσια της κόλασης.

    Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μία ζωή ΑΣΧΕΤΟΙ να σας πάρει και να σας σηκώσει.

    Το Άγιο Όρος αποτελεί αυτοδιοίκητο και αυτόνομο τμήμα του Ελληνικού κράτους, που υπάγεται πολιτικά στο Υπουργείο Εξωτερικών και θρησκευτικά στην Δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης.

    ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧEΙΟΥ! Τι δουλειά έχει ο Αρχιεπίσκοπος λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα. Κάποιος να πει στην κα Μακρίνα Διαμαντίδου ότι η Ελληνική Εκκλησία δεν έχει καμία δυνατότητα ανάμειξης στον Αθω, ούτε διοικητικά ούτε εκκλησιαστικά καθώς ανήκει στο Πατριαρχείο. Και η απάντηση που δίνει είναι η μόνη δυνατή διότι αν πεί κάτι παραπάνω κρίνει ουσιαστικά την αρμόδια αρχή που είναι το Πατριαρχείο, και πρέπει να περιμένει την αντίδρασή του πρώτα. Και με συγχωρείται αν όλοι αυτοί που γράφουν είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο πως μπορούν να κρίνουν είτε την καλή είτε την κακή κίνηση? Γι'αυτό όταν γίνετε κάτι όλοι οι έγκριτοι σχολιαστές πέφτετε από τα σύννεφα? Στη συννεφούπολη ζείτε όλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απορώ πως υπάρχει μερίδα και μάλιστα μεγάλη Ελλήνων που πιστευούν στην Ελληνική ορθόδοξη εκκλησία. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πιστεύεις για τον θεσμό της εκκλησίας. Είναι ένας πολύ πετυχημένος όμιλος επιχειρήσεων υπεράνου κράτους που νομοθετεί πολύ άστοχα στην ηθική των πιστών και παρεμβαίνει στην διαχείριση του κράτους με καταστροφικά αποτελέσματα. Το σεμνά και ταπεινά του Καραμανλή απο τους κόλπους της εκκλησίας προήρθε και ιδού τα αποτελέσματα.


    Διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους γιατί μας πήρε όλους ο διάολος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. -Παραιτούμαι για την τιμή της ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
    -Παραιτούμαι για την τιμή της Οικογένειας ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    -Παραιτούμαι για την τιμή της Οικογενειάς μου
    -Παραιτούμαι για τα παιδιά μου
    -Παραιτούμαι για την τιμή των μεταρρυθμίσεων
    -Παραιτούμαι για την τιμή της Μονής Βατοπαιδίου
    -Παραιτούμαι για την τιμή της ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    -Παραιτούμαι για την τιμή της ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
    -Παραιτούμαι για την τιμή της ΕΛΛΑΔΟΣ


    Αχ, δάκρυα, Φέρτε μου ένα μαντήλι παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ντροπή σε σένα μαλάκω! Μάθατε τόσα χρόνια με τον ηθικολόγο και όχι ηθικό Χριστόδουλο, στα μεγάλα και άχρηστα λόγια. Είπε: 1)δεν διοικεί αυτός το Αγ. Όρος
    2)προβληματιζόμαστε και σκεπτόμαστε
    Αλλά είπαμε: σε μερικούς αρέσει ο Άνθιμος κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ε! κατι ειδα πριν λιγο και πρεπει να το δουμε λιγακι .."σφαιρικα και με οριζοντιες καθετοποιημενες δομες" που λεει και η πασοκοσκυλια του πεθαμενου ελληνοπολωνου μινεικο και εσχατως μεταβιβασθεισα (σαν ΕΠΕ
    του βουλγαρακη ,η και σαν offshore bravogiorgo,same same),στο βλαμμενο παιντι της κ.Μαργκαρετ Τσαντ..

    Λοιπον να μην πολυλογουμε..
    Ακουσα το εξης,τωρα σε καποιο καναλι:
    "λεβεντογεννα κρητη"!!

    Παιδια ..Ηρεμα..
    Το εχω ξανακουσει αυτο : "λεβεντογεννα κρητη"..

    Νομιζω οτι κατι δεν παει καλα εδω..

    Ακους εκει .."λεβεντογεννα" η κρητη!!

    Ημαρτον!!!

    Ρε ΗΜΑΡΤΟΝ!!
    Αμα δεν ειχαν τις επιδοτησεις της πασοκοσκυλιας ,μιλαμε τις επιδοτησεις της Ε.Ε,...για ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!! που τα παιρνανε αυτοι οι γαμημενοι τουρκοσποροι!!
    Γιατι ακριβως ψηφιζανε ζουμπιτοι πασοκοσκυλια...

    Ο ελληνοπολωνος μινεικο παπανδρεου στην κρητη πηγαινε για διακοπες με την ..γυναικα της ζωης του μιμη λιανη (πρωην.. δεν ξερω πως λεγοταν πριν ο συζυγος της )
    ..
    Και πρεπει ΑΜΕΣΑ ΟΛΕΣ οι αδειες ."λαχαναγορας" στην Αττικη να επανεξετασθουν..

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ 85 στις εκατο να ανηκουν σε κατοικους της κρητης!!

    Δεν γινεται!!!
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ η πασοκοσκυλια..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μην ξεχνάς ότι ΟΛΑ τα μοναστήρια του Αγίου Όρους "ανήκουν" Διοικητικά στο Πατριαρχείο στο Φανάρι της Κων/πολης (άλλη σφηκοφωλιά και τούτη....).

    Γι΄αυτό ο Έλληνας Αρχιεπίσκοπος "κάνει γαργάρα" το όλο θέμα. Πως θα ήτανε άλλωστε δυνατόν να κάνει διαφορετικά? Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει......Ισχύει η σιωπή της Ομερτά........

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το Άγιο Όρος δεν ανήκει διοικητικά στην Εκκλησία της Ελλάδος και το ξέρεις αυτό πολύ καλά. Απλά προσπαθείς να χτυπήσεις τον Αρχιεπίσκοπο. Οι "δικοί" σου Άνθιμοι κλπ. είναι όμως μπλεγμένοι με την κυβέρνηση που έκανε το μοναστήρι γραφείο real estate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Σ ΤΙΤΛΟΣ.
    Σκηρό και ατεκμηρίωτο το κείμενο.
    Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα.

    Καλημέρες απο Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν η Εκκλησια (ολοι μας ) εχει καποια περιουσια δεν πρεπει να την μοιρασει σε ολους εμας; ισοτιμα. Συμφωνα με τα λογια του Χριστου. Να για ποτε ολοι δηλωνουν ορθοδοξοι. Αλλα η Εκκλησια δρα αντιστροφα. Γινεστε ολοι ορθοδοξοι και φερτε μου τον οβολον σας .(Αντιχριστιανικα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν μιλάει γιατί έχει χεζ... τη φωλιά του. 5000 στρέμματα άρπαξε στον Παρνασσό. Τα έδειξε όλα ο Καρατζαφέρης στην τηλεόραση τον Μάη του 2005, αλλά η υπόθεση κουκουλώθηκε.
    H δημοσιογράφος Αθηνά Σκορδιάλου έδειξε video με τις μαντρωμένες εκτάσεις . “Μετατρέπει την δημόσια περιουσία σε μοναστηριακή”, ανέφερε. Ακόμα και μια περιοχή 345 στρεμμάτων που χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι για παραθερισμό περιμαντρώθηκε.
    Και τα παλικάρια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Δαύλεια κάνουνε την πάπια.
    Θυμάμαι τον Βασίλη Οικονόμου του ΠΑΣΟΚ να διερωτάται γιατί η εκκλησία διεκδικεί αυτές τις δασικές εκτάσεις. “ Land Management δεν συνάδει με τα εκκλησιαστικά” είπε.
    Για να προσθέσει ο Απόστολος Κωστόπουλος της Ν.Δ. “Ο Δήμος και η κοινότητα και το Δασαρχείο έχουν τον πρώτο λόγο. Το ζητούμενο είναι, πως ο μητροπολίτης έκανε αυτή την παρέμβαση χωρίς να υπάρχουν τίτλοι; Που ήταν το δασαρχείο όλο το χρονικό διάστημα που χτιζότανε ο τοίχος; (σσ. περίφραξης του χώρου). Φαίνεται πως ήταν χαρακτηριστική η απουσία του Δασαρχείου”.
    Έτσι μόνο για να τιμήσουμε την μνήμη του αείμνηστου Αντώνη Τρίτση θα έπρεπε να ξανανοίξει αυτή η κραυγαλέα υπόθεση πλιάτσικοu της δημόσιας περιουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 13 Σεπτέμβριος 2008 10:49 πμ

    ας μη κόπτεται τόσο για διοικητικά θέματα ο τραγόπαπας και ας πάρει θέση για το ηθικό θέμα με το οποίο μας ζαλίζεις τ' αρχίδια.

    όχι τα καλά και πασοκοσυμφέροντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το PRESS-GR λογόκρινε και δεν δημοσίευσε σχόλιό μου, που αντί τύπου "Ντροπή σας, κτλ", αναφέρεται σε συγκεκριμένες και αποδεδειγμένες παράνομες πράξεις του μακαριωτάτου στον Παρνασσό.
    Σειρά μου λοιπόν να πώ, Ντροπή σου Καψαμπέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλά που ζεις εσύ. Είδεσ ποτέ η εκκλησία να μοιράζει ποτέ τίποτα δικό της. Αν μοιράσει κάτι ελιναι ένα μικρό κομμάτι από εράνους που κάνουν, γιατι το μεγαλύτερο κομμάτι το κρατ'αει για τον εαυτό της. Διαφορετικά πώς θα μπορούσαν να ζήσουν τόσο χλυδάτα οι αρχιπαπάδες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κυρία Διαμάντω Μακρυνίδου,

    η προπαγανδιστική διαστρέβλωση τής πραγματικότητος, αποτελεί ίδιον τών μικρόψυχων συμφεροντολόγων.

    Διανθισμένη η προσπάθειά σου μέ φτηνά καλολογικά στοιχεία και αφελή ψευδοερωτήματα, ευωδιάζει συνασπιστηριακά τερτίπια ομοφυλοφιλικής νοοτροπίας. Εύγε !

    Μή θρησκευόμενος ψύχραιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μήπως ήρθε η ώρα της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρέ κοπελλίτσες, κακίστρες καί κουτσομπολοθρεμμένες,

    Δέν σάς αρέσει, πού ο άνθρωπος προσπέρασε ψύχραιμα τό σκάνδαλο αυτό τών καλογέρων, χωρίς να δώσει λαβή σε άλλο ένα σήριαλ διχόνοιας καί αλληλοσπαραγμού μικρόψυχων καί υστερικών κορασίδων, σάν τήν αφεντιά σας ΚΑΙ τήν Συντάκτρια τού άρθρου ?

    Θέλατε πολύ νάχατε σήμερα "υλικό" γιά να ξεκατινιάζεστε μεταξύ σας, οι Συνασπιστηριακοί μέ τούς Ελληνομαλάκες ?

    Άν θέλετε, καί δέν έχετε άλλη δουλειά νά κάνετε, κρίνετέ τον, αλλά γιά τό ατομικό του ΕΡΓΟ, καί όχι γιά τό ράσο του.
    Στό κάτω - κάτω, οι θρησκευόμενοι στήν χώρα μας, σήμερα, είναι μιλλιούνια, έναντι υμών, πού είστε τρείς και ο κούκος, καί δέν έχουν καί καμμιά διάθεση νά ζητήσουν συγγνώμη, πού πιστεύουν σέ κάτι, τό οποίον δέν εγκρίνει η μεγαλοφυής αυθεντία σας.

    Κοριτσάκια, δουλέφτε σέ τίποτα πιό ουσιώδες από τά ξεκατινιάσματα, γιατί κοντεύουμε νά ψοφήσουμε τής πείνας καί τής δίψας, άν δέν τόχετε καταλάβει ακόμα, μέσα στήν καλοπέραση τής φαυλο - φασιστο -δημοκρατίας σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συμφωνώ με όλους ο Ιερώνυμος δέν φταίει σε τίποτα. Το Άγιο όρος δέν ανήκει στην Ελληνική εκκλησία ενώ ότι κλεψιές έκανε η δική μας έγιναν επι Χριστόδουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ριξτε τα του Χριστοδουλου γιατι και
    πεθαμενος κανει ζημια.
    Ειχε το θρασος να απευθυνεται στους
    Ελληνες . Ακουσον -Ακουσον ηθελε να
    διοικουνται οι μητροπολεις απο την
    Ελλαδα καιοχι απο την τουρκια.
    Σε αντιθεση με τους πολιτικους μας που ειναι ενταξει με τους εξω και πριν τους ζητησουν κατι τρεχουν και το δινουν. Τι ρατσιστες θα ειναι?
    ΕΥΓΕ ΜΑΚΡΙΝΟΚΟΝΤΙΝΑ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προφανώς είναι τελείως άσχετη η αρθρογράφος.
    Καμμία σχέση δεν έχει η Ελλαδική Εκκλησία με το Άγιο Όρος.
    Όσο για τους άλλους που γράφουν εδώ και εκθειάζουν τις πράξεις του Χριστόδουλου σε σχέση με αυτές του σημερινού Αρχιεπισκόπου, προφανώς δεν ξέρουν ότι ο Μακαριστός ήταν το μεγαλύτερο λαμόγιο..θεός σχωρέστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν είναι μόνο ο Παρνασσός που δέχθεικε την εισβολή του νεο-Αλάριχου. Τα ίδια έκανε και στον Ελικώνα. Καταπάτησε δημόσια δασική έκταση δίπλα στον αρχαιολογικό χώρο οπου έζησε και έγραψε τα έργα του ο Ησίοδος και έκτισε ...μοναστήρι.
    Είχε μάλιστα και την υποστήριξη του Δήμου Θεσπιών. Το Δασαρχείο φυσικά έκανε την πάπια. Το ίδιο και η Αρχαιολογία. Ο εισαγγελέας Λιβαδειάς (προς τιμήν του), άσκησε δίωξη, αλλά το δικαστήριο τους αθώωσε! Άντε λοιπόν να βρής άκρη.
    Όταν η πολιτεία έχει φθαρεί σαυτό το επίπεδο άντε να βγάλεις άκρη.
    Και ύστερα σου λένε πως τέτοιου είδους προβλήματα θα λυθούν με τον Καποδίστρια 2. Δύσμηρη Ελλάδα τι σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για μένα τα επιχειρήματα για έλλειψη αρμοδιότητας είναι του κώλου. Προφανώς οργανωμένα και ενορχηστρωμένα.
    Ας δούμε λοιπόν τι θα κάνει και τι θα πεί ο τουρκόσπορος της ..Ισταμπούλ.
    Ξεφτίλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κα. Διαμαντίδου τί να πεί ο Μακαριώτατος αφού ως Μητροπολιτης Θηβών καταπάτησε με τήν σειρά του τήν περίφημη κοιλάδα τών Μουσών στήν Θήβα, καταστρέφοντας όλο τόν αρχαιολογικό χώρο με τόνους τσιμέντο. Δικαιολογία; Δήθεν υπήρχε πρωτοχριστιανικός ναός εκεί καί στήν συνέχεια γιά λόγους θρησκευτικούς!!! κατσκεύασε με τό ΄τσι θέλω συνεδριακό κέντρο γιά τούς επίσκέπτες χριστιανούς που συρρέουν με πούλμανς από κάθε γωνιά τής Ελλάδος για΄να αφήσουν τόν οβολόν τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ποιο θαρος;Χα,χα.Ασε που δεν εχει τυπικα σχεση.Ο Χριστος συγχωρησε την πορνη, ενω, αυτος χαρακτηρισε πορνους οσους δεν παντρευονται με ορθοδοξο γαμο.Που ζειτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗς ΤΗς ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ!
    κάτω τα χέρια σας απο τον αγιο αυτόν ιεράρχη!
    επιτέλους κάθησε στον θρόνο ενας ΑΞΙΟΣ καθόλα ιερωμένος και πάτε να τον φάτε.... σα δεν ωτρέπεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. παπαδες και καλογεροι το καρκινωμα της χωρας ως ποτε θα πινετε το αιμα του κοσμακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ποιός σου είπε μωρή πατσούρο οτι μόλις ανοίγουμε το πρωί για κανένα νέο έχουμε όρεξη να βλέπουμε τις προστυχιές σου; Μπας και είχες τίποτα ονειρόξεις με νταβραντισμένους αραπάδες και μες στην αγαμία σου τα κάνεις όλα κρεβατοκαμαρά σου; ΄Αιντε πλύνε πατσές κυρά μου.Σούργελο ε σούργελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. den 3erw na ginete se kamia alli xwra ayto, na exeis mia perioxi pou na min isxiei to sintagma alla na mporei me firmania tou soultanou na zitaei ntavantziliki apo psarades giati xrisimopoihsan thn limni pou menoun edw k ekatontades xronia.

    san forologoumenos den 8elw frago apo tous forous mou na pigenei sthn eklisia. efoson den pistevw giati na plironw?
    # posted by POLITICS AND FREE THINKING : 13

    Στην Κούβα αγαπητέ. Στην Κούβα. Δεν έχεις ακούσει για κάποιο στρατόπεδο που έχουν εκεί οι Αμερικάνοι(USA) για να κάνουν τις πουστιές τους και να μην τους πιάνουν οι νόμοι της χωρας τους επειδή τάχα είναι σε άλλη επικράτεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. diamantidou geloia ti douleia exei o ieronymos me to agio oros?? e zompi ?? den's aresei o arxiepiskopos?? pesto mas mi mas les paparies .. to press exei kataferei arketa alla an filoxenei asxetous kai kakoitheis san kai sena tha katalixei mia apo ta idia... o kathe malakas asxetos kai kakoboulos kai sti sigkekrimeni periptosi i kathe psola den borei na leei oti goustarei ( gia sena paei to psola)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 13 Σεπτέμβριος 2008 9:16 πμ

    Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου. Φασιστας ειναι οποιος δεν συμφωνει μαζι τους. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @13 Σεπτέμβριος 2008 9:31 πμ

    Φιλε για τα Ιμια τον ξευτιλισμο που παθαμε (στρατιωτικη ηττα ) υπευθυνος ειναι ενας. Ναυαρχουκος. Λυμπερης. Αλλα γι αυτον δεν λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Είναι ντροπή.

    Και ελπίζω ο η δικαστική έρευνα να επιληφθεί σύντομα και της ιστοσελίδας σας!

    -----------------------------------
    ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΔΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΒΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ...ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ;
    (ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΠΑΣ ΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ;)

    Μπούντζουκας Τηλέμαχος
    ΤΗΛΕΦΩΝΑ 2810-258188—2810 371079
    Για μηνύσεις και αγωγές, ουσττττ γραμματείς και φαρισαίοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 1.Πράγματι το Αγιον Ορος δεν εχει διοικητική εξάρτηση με την εκκλησία της Ελλάδος.
    2.Ο Μα(σ)καριώτατος είναι ένας εκ των πρώτων ενδεχομένως, καταπατητών και εκμεταλευτών όχι μόνο τησ δημόσιας περιουσίας, αλλά και της ιδιβτικής.
    3.Είναι αλήθεια ότι πέραν της αδελφότητος του Τιμίου Σταυρού στην Θήβα, και λαϊκοί έχουν υποβάλλει σχετικές μηνήσεις;

    ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ PRESS:
    Ασχοληθείτε με τα κατά καιρούς καταγγελλόμενα του Υποκριτού-εκβιαστού και ρόζ μασκαριωτάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Περιμένουμε, λοιπόν, μία θαρραλέα στάση της Εκκλησίας, δηλαδή της Ιεράς Συνόδου και του ίδιου του Αρχιεπισκόπου.....

    ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΕΣ
    ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ?
    ΜΙΛΑΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ.
    ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ,
    ΝΑΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΑΚΙ
    ΓΙΑ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
    Ε ΑΝΤΕ ΠΗΔΗΧΤΕΙΤΕ.
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ.
    ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ.
    ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΟΥΡΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ?
    ΑΜ ΔΕ.
    ΡΟΥΦΗΧΤΕΤΟΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΕΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τζων
    13 Σεπτέμβριος 2008 9:31 πμ

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΟΥΝΙΕΡΗ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΩ ΤΖΩΝΥ
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΧΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΟΤΕ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    [ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΑΒΙςΚΛΠ, ΕΙΜΑΣΤΕ "ΙΔΡΥΤΙΚΟΙ" ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ].
    ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
    ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΩΣ ΚΟΥΦΑΛΑ[ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ]
    ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΚΗΤΟΣ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΕΓΛΥΦΑΝ ΚΙ ΟΛΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΑΝ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΧΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟ.
    ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Εσύ 8.33 τι παριστάνεις τον φίλο του Αρχιεπισκόπου;;Τι φοβήθηκες και με τέτοιο μένος καταφέρεσαι εναντίον της συντάκτου;;Είσαι δηλ. χριστιανός και φοβάσαι μη θιγεί η εκκλησία ;;Εσύ σίγουρα θα βλέπεις με συμπάθεια και τον Εφραίμ αυτόν τον κολοπούστη τον ηγούμενο μεσίτη.Εκτός και αν έχεις τις ικανότητες και ξεχωρίζεις τους ρασοφόρους σε καλούς και σε κακούς.Ολοι αγήρτες είναι και πρέπει να κλείσουμε τις εκκλησίες και να ξεσηκώσουμε τον λαό εναντίον κάθε ρασοφόρου .Ολοι τους κοιτάζουν πως θα τα κονομίσουν σιγά και μη πιστεύει κανένας τους ότι υπάρχει θεός.Κοροιδεύουν τους αφελείς και ζού από την αφέλεια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΕΥΔΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ 'ΑΦΑΝΗ'ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΚΑΝΤΑΡΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΗΔΕΣ,ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑΠΕΙΝΟΙ,ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ,ΗΤΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ,ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΟΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΟ.ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ.ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΜΕΝΙΚΟΣ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ,ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΗ,ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ?ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΕΒΡΑΙΚΕΣ,ΔΗΛΑΔΗ,ΔΡΟΥΝ ΥΠΟΓΕΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *