GRID_STYLE

NONE
Sunday 30, March ,

Pages

ΡΟΗ:

Τα "ωραία" του μετρό Αττικής...

. Παραπάνω από ένα μήνα είναι που έχουν ξεκινήσει οι μεγάλες ζέστες. Καύσωνες έχουν περάσει, η Ε.Μ.Υ.έχει προειδοποιήσει τους πολίτες να πρ...

.
Παραπάνω από ένα μήνα είναι που έχουν ξεκινήσει οι μεγάλες ζέστες. Καύσωνες έχουν περάσει, η Ε.Μ.Υ.έχει προειδοποιήσει τους πολίτες να προσέχουν, να μην μετακινούνται πολύ και άσκοπα και γενικότερα τα ΜΜΕ συνέχεια λένε στους πολίτες να πέρνει ο κοσμάκης συνέχεια νεράκι από το δρόμο και να δροσίζεται σε κλιματιζόμενες αίθουσες. Ωραία όλα αυτά, θα αναρωτηθείτε γιατί σας τα λέω όλα αυτά και τι σχέση έχουν με το ΜΕΤΡΟ ΑΤΤΙΚΗΣ.


Φέτος λοιπόν παρατήρησα (όχι δε λέω για τα 10λεπτα ανά συρμό...άλλο θέμα και αυτό)ότι κλιματισμό στο ΜΕΤΡΟ ούτε για δείγμα!!!!!
Είχα μάθει από τα προηγούμενα χρόνια να μπαίνω στο ΜΕΤΡΟ και να λειτουργεί ο κλιματισμός. Φέτος,τελειώνει ο Ιούλιος και τα βαγόνια δε κλιματίζονται.
Σαν πολίτης και εγώ αυτής της χώρας...έχω το δικαίωμα να ρωτήσω τους "υπεύθυνους" γιατί δεν κλιματίζονται τα βαγόνια,με αποτέλεσμα να επικρατεί μία αποπνικτική ατμόσφαιρα μέσα στο τρένο...Ζέστη,ιδρώτας,συνωστισμός...
Πήγα λοιπόν και ρώτησα στα εκδοτήρια μίας στάσης,γιατί βρε παιδία δεν λειτουργεί το air condition στο ΜΕΤΡΟ;

Ξέρετε τι μου απάντησαν;;; Λειτουργεί!!! Ακούστε όμως το καλύτερο. Λειτουργεί μόνο στη γραμμή για το Αirport!!! Όπου, Airport, πηγαίνουν και έρχονται οι τουρίστες, ε, να αφήσουμε καλή εντύπωση στους τουρίστες μας...

Η απάντηση μου ήταν, εμείς δηλαδή που προορισμός μας δεν είναι το Αεροδρόμιο και σαν πολίτες και παράλληλα πελάτες του ΜΕΤΡΟ, ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;;

Είμαστε από άλλο κόσμο;;Έχετε δίκιο,μου απάντησαν.Μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο παραπόνων που λειτουργεί στο Σύνταγμα....

Τα σχόλια δικά σας....

Τελειόφοιτος φοιτητής Νομικής Αθηνών.

Σ.Μ.

-------------------

31 σχόλια

  1. Άσε που δεν υπάρχει τουαλέτα για το κοινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανέκαθεν δεν υπηρχε κλιματισμος στους σειρμους πλην αυτων που πανε αεροδρομειο. Και αυτο εχει να κανει με την ταση των σειρμων πλην αεροδρομειου που "δεν σηκωνουν" κλιματιστικά. Οι του αεροδρομειου κινουνται με τη διπλασια ταση σε σχεση με τους αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λες χοντροειδέστατα ψέμματα.Μάλλον έτυχες σε συρμούς που δεν λειτουργούσε ο κλιματισμός.Εγώ την περασμένη εβδομάδα έτυχε να χρησημοποιήσω αρκετές φορές το μετρό,και πλην μιας περίπτωσης,όλες τις άλλες φορές υπήρχε κλιματισμός, όπως υπάρχει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά και στον Ηλεκτρικό.
    Θα καταλάβαινα να παραπονιόσουν επειδή δεν υπάρχει κλιματισμός στους στις αποβάθρες,όπου περιμένουμε και σκάμε σαν τα ποντίκια...
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσε που το ρεύμα κσοτίζει και δεν είμαστε για πολλά έξοδα, οι καιροί είναι δύσκολοι τρομάρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαμητοι και εκλεκτοι φιλοι μου

    Ο ΓΑΠ δεσμευτηκε οτι οταν γινει πρωθυπουργος θα βαλει αιρκοντσιον σε ολους τους συρμους.

    Θα βαλει αιρκοντισιον στις πλατειες φιλοι μου..

    Θα κερναει καφε φραπε,σε ολους τους φιλους του φιλοι μου..

    Δεν φαινεται να τον παιρνει.
    Καβαλαει ΜΟΝΟ ποδηλατο

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για να μη λεμε οτι να ναι:
    στο μετρο (υπόγειο) δεν υπάρχει κλιματισμός για τεχνικούς λόγους. Όπως όλοι ξέρετε το κλιματιστικό έχει 2 μονάδες. Μία εσωτερική (που βγάζει ψύξη) και μία εξωτερική (η οποία για να βγάζει η εσωτερική ψύξη αναγκαστικά αυτή βγάζει θέρμανση και μάλιστα περισσότερη από την ψύξη που βγάζει η εσωτερική μονάδα - λεγε με θερμοδυναμικό νόμο). Το μετρό είναι ένας κλειστός χώρος, δλδ, σαν να λεμε βάλε τη μία μονάδα στην κρεβατοκάμαρά σου και την εξωτερικη στο σαλόνι, δοκιμάστε το θα χει πλάκα, το αποτέλεσμα είναι να ανέβει η θερμοκρασία στο σαλόνι, ή απλα στους σταθμούς... Κάποιοι συρμοί έχουν κλιματισμό και το λειτουργούν όταν κινούνται προς αεροδρόμιο για τον απλό λόγο ότι η γραμμή είναι υπεργία και η θερμότητα της εξωτερικής μονάδας μπορεί να διαφεύγει.

    φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KAI KATI AKOMA
    DEN IPARXI OUTE ENAS KADOS APORIMATWN
    POUTHENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλιματισμός υπάρχει στη γραμμή Κηφισιά-Πειραιάς, αλλά ποτέ δεν υπήρξε στο μετρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές σαχλαμάρες γράφετε.

    Μόνο λογικό άτομο ο 2:50, που είπε και το αυτονήτο. Εδώ κύριοι δεν είναι... Τορόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν το μεγαλύτερο πρόβλημα του μετρό είναι η κυκλοφοριακή ρύθμιση των πεζών επιβατών "εισοδος-έξοδος" κάτι και που στη Μόσχα του Στάλιν είχε επιλυθεί έξυπνα και μελετημένα .... Μόλις θα προστεθούν ακόμα μερικοί νέοι σταθμοί ίσως διαπιστώσουμε πόσο επικίνδυνο είναι ... το να καταπατηθείς .... παρατηρείστε το να δείτε πόσο σοβαρό είναι σε ώρες αιχμής ειδικά .... τέλος σε άλλα μετρό έχει προβλεφθεί και η ύπαρξη 2ης εφεδρικής κυλιόμενης σκάλας .... εδώ που ? αυτοί που μελέτησαν το μετρό το μελέτησαν σα να επρόκειτο να εξυπηρετήσεις 3-4 σταθούς πέριξ του Συντάγματος ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας μας πουν αυτοί που θέλουν κλιματισμό που θα πηγαίνει η θερμότητα που θα αφαιρείται από τους συρμούς; Εννοώ ότι οι εξωτερικές μονάδες θα "πετούν" την θερμότητα στις ήδη βαρυμένες περιοχές που υπάρχουν φρεάτια αερισμού. Και γιατί να νοιώθουν οι γείτονες αυτών των περιοχών σε μια πυκνοδομημένη πόλη το μικροκλίμα της γειτονιάς τους να αλλάζει, ιδίως όταν υπάρχει άπνοια; Δεν μπορείτε να αντέξετε 20 λεπτά; Και μιλάμε για μεγάλες εγκαταστάσεις κλιματισμού...Εδώ δεν είναι Τορόντο ούτε Ν. Υόρκη και η εξωτερική θερμοκρασία στο έδαφος μεταξύ των πολυκατοικιών παραμένει για πάνω από 30 μέρες πάνω από 34-36 βαθμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
    2.ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΠΡΙΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ,ΑΣ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ,
    3.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟΣΟΥ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΝΧΟ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΙΣΗΤΙΡΙΟ,
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΝ ΒΑΓΩΝΙΩΝ,
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΓΩ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ,ΙΔΡΩΤΑΣ,ΖΕΣΤΗ ΚΛΠ.
    ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Μεγας Υπουργος Λαλιώτης πήρε τους πρωτους συρμούς χωρίς κλιματισμό γιατι όπως λέγανε δεν φτάνανε τα χρήματα.Στην συνέχεια βρήκε χρήματα και έκανε εγκαίνια των σταθμών με φιέστες και χλίδα.΄Και μετά πήγε στο χωριό του γιατί για όλα φταίει η δεξιά.Στο μετρό βέβαια δεν ξαναμπήκε ούτε οι 300 της βουλής ,άρα γιατι να τους νοιάζει αν σε καινούργιο μετρο υπάρχουν βαγόνια χωρίς κλειματισμό.ΟΥΖΟΥΜΠΟΥΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο κλιματισμόςε στο μετρό, από όσα ξέρω, υπήρχε στην αρχική σύμβαση.

    Μετά, για κάποιο λόγο που εγώ αγνοώ αλλά γνωρίζει ο λαλιώτης, ο κλιματισμός εξαχνώθηκε, ανελήφθη στους ουρανούς, εξαφανίστηκε.

    Κάπου εκεί τα βρήκανε, προφανώς (εις βάρος του κλιματισμού, βέβαια)με τον λαλιώτη, στη συνέχεια, να βάζει στην εταιρία ένα τυπικό πρόστιμο για... ηχορρύπανση! Δεν κάνω πλάκα: επειδή τα παράθυρα των συρμών είναι ανοικτά για να αερίζονται, αυξάνεται ο θόρυβος στο εσωτερικό τους.

    Αγνοώ αν και αυτό το πρόστιμο καταβλήθηκε ποτέ. Ξέρει κανείς την συνέχεια;

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μα τι γραφεις 2:50 τι κρεβατοκαμαρα και τι σαλονι..!!!
    ο κλιματισμος ειναι επιπλεον κοστος. το εισητηριο για αεροδρομιο δεν νομιζω να εχει την ιδια τιμη με ο υπολοιπο δικτυο. ειναι φυσικο οταν θα βαλουν μπρος σε ολες της αποβαθρες και σε ολους τους συρμους τον κλιματισμο να χτυπησει κοκκινο και η τσεπη των επιβατων! χωρια που θα τρομαξει και η δ.ε.η. με το επιπλεον φορτιο!! οσο αναφορα τους καδους τους ξυλωσαν, για να μην παει κανας τρομοκρατης και βαλει τιποτα περιεργο...καταλαβαινετε τωρα. το ιδιο συμβαινει και με της τουαλετες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TEΛΕΙΟΦΗΤΟΣ ΘΑ ΜΗΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τωρα εγω θα γραψω κατι, για να κανω πτωμα το φιλο που εγραψε για τις κυλιομενες σκαλες.
    Εγω, αν και 67 χρονων, ανεβαινω παντα με τα ποδια ολες τις σκαλες, πιο γρηγορα απο τις κυλιομενες και γελαω, που βλεπω νεους ανθρωπους, που επερεπε να πετανε, να σπρωχνονται για να πιασουν σκαλι σ αυτες.
    Τι διαολο, αναπηροι, δεν ειμαστε. Ο Θεος, γι αυτο μας ταδωσε τα ποδια και οσο μπορουμε να περπαταμε, πρεπει να περπαταμε.
    Για καντε προπονηση, γιατι το εμφραγμα παραμονευει και το Ωνασειο, ειναι φουλ, οπως διαπιστωσα ιδιοις ομασι πριν κανα μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΟ θέμα αυτό είναι χαρακτηριστικό του πώς αντιμετωπίζονται τα περισσότερα ζητήματα στη χώρα μας. Κάνει κάποιος μια καταγγελία για ένα θέμα της καθημερινότητας, που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους κι ο μόνος που βγαίνει να πει δυο λόγια λογικής είναι ένας άνθρωπος που ζει στο εξωτερικό, άρα δεν μπορεί να καταθέσει προσωπική εμπειρία, ωστόσο "τ' αληθή λέγει".
    Κατά τα λοιπά, ένας τον λέει ψεύτη (δεν είναι). Άλλος αφήνει υπονούμενα ότι αυτή την καταγγελία την κάνει πασόκος (λες και το αν ψήνεσαι μέσα στο μετρό και βρωμάει ιδρωτίλα πανταχόθεν είναι θέμα ψήφου στος εκλογές). Άλλος ένας (ή δύο) δικαιολογεί με παιδαριώδη επιχειρήματα την εταιρεία, που όπως θα φανεί παρακάτω έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα και δρομολογεί τη λύση του. Τέλος, κάποιος ψυχωτικός με τον Λαλιώτη τα ρίχνει σε αυτόμ. Έχω ακούσει κι εγώ τη θεωρία ότι όταν ανέλαβε ο Λαλιώτης και κατήγγειλε τη σύμβαση που είχε γίνει επί ΝΔ (1990-93), μετά θριαμβολογούσε για την αναθεωρημένη σύμβαση, που είχε μεν μικρότερο τίμημα, αλλά και μικρότερες παροχές (μεταξύ αυτών, και κλιματισμού). Όμως, παρότι το έχω ακούσει κι εγώ, αυτό συνέβη 12 χρόνια πριν γμτ! Έλεος με τον Λαλιώτη. Στον ύπνο σας τον βλέπετε ακόμα τρομαγμένοι νεοδημοκράτες. Ξεκολλάτε με το ρημάδι κράτος που διαμορφώνετε.
    Στα γεγονότα λοιπόν:
    1. Δημοσίευση τον Δεκέμβριο του 2007:
    ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΡΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ
    Μετά την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού (προϋπολογισμού 5.500.000 ευρώ), η Αττικό Μετρό ΑΕ υπέγραψε με την εταιρία FAIVELEY TRANSPORT τη σύμβαση για την εγκατάσταση ενός πλήρους συστήματος κλιματισμού και στους υπόλοιπους 14 από τους 21 συρμούς της δεύτερης γενιάς του δικτύου του Μετρό της Αθήνας.
    Από το καλοκαίρι του 2004 μόνον οι επτά συρμοί (β’ γενιάς) που εξυπηρετούν την επιβατική κίνηση στην Γραμμή 3 από το Αιγάλεω προς το Αεροδρόμιο διαθέτουν σύγχρονες μονάδες κλιματισμού. Οι υπόλοιποι 14 συρμοί που παρελήφθησαν τότε για να καλύψουν τις ανάγκες των επεκτάσεων προς τους ταθμούς «ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ», «ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ» και την επέκταση της Γραμμής 3 προς το ΑΙΓΑΛΕΩ διαθέτουν μονάδες θέρμανσης – Αερισμού, αλλά έχουν σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιτρέπουν την μελλοντική εγκατάσταση συστήματος κλιματισμού.
    Ετσι η Αττικό Μετρό ΑΕ, προχωρά πλέον στην εγκατάσταση 168 μονάδων κλιματισμού (12 μονάδες ανά συρμό – 2 ανά βαγόνι) με στόχο, σταδιακά από το επόμενο καλοκαίρι και εντός ενός εξαμήνου, και οι υπόλοιποι 14 συρμοί β’ γενιάς του δικτύου να προσφέρουν, εκτός από άνεση, αξιοπιστία και ταχύτητα, και τις καλύτερες δυνατές συνθήκες θερμοκρασίας.
    Καταχωρήθηκε 6/12/2007
    (http://doc.texnikoi.gr/texnikoi_cgi-bin/neadetails.asp?id=1106)

    Συνέπώς, ο κύριος που γράφειότι κλιματισμός υπάρχει μετά τους Ολυμπιακούς, τι είναι? Ε?
    Και ο κύριος που διατυπώνει θερμοδυναμικούς νόμους και άλλες @@@-ρολογίες, τι είναι? Μήπως διδάσκει και σε σχολείο κιόλας?

    2. Για τους politically aware.
    Ομιλία Μισέλ το... 2005, αναρτημένη στο site του υπουργείου:
    www.yme.gr/popup.print.php?getwhat=7&oid=23&tid=23&aid=439&page=0

    3. Μη Κυβερνητική Οργάνωση για τα δικαιώματα των επιβατών στις δημόσιες συγκοινωνίες (www.ecocrete.gr) ζητά, μεταξύ άλλων, κλιματισμό στο μετρό.

    Άιντε πια. Να βγάλεις το μάτι του άλλου, αν υποψιαστείς ότι δεν ψωφίζει το κομματάκι που σε βόλεψε. Ανθρωπάκο (γενική αναφορά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. To problhma einai oti otan 9elw na katebw apo to bagoni (metro/hlektrikos) ormane ola ta ZWA gia na mpoune mesa kai den me afhnoun na bgw!!! Perimene re tetrapodo na bgei o kakomoirhs kai meta 9a mpeis. Den 9a to xaseis to treno HMARTON. Den milaw gia sykgekrimena atoma, gia olous tous ELLHNES milaw. Esas to aircondition sas marane les kai eixate kai sto xwrio sas. Mou 9umizei kati anekdota h istoria tes pa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάδοι απορριμάτων δεν υπάρχουν για λόγους ασφαλείας (σκέψου κάποιος "τρομοκράτης" να φυτέψει εκεί κάποια βόμβα τί έχει να γίνει).
    Ως γνήσιοι νεοέλληνες όμως εμείς πετάμε τα σκουπίδια μας κάτω.
    Υπάρχει πρόβλεψη για εγκατάσταση κλιματισμού στους υπάρχοντες συρμούς και σε αυτούς που πρόκειται να παραδοθούν για τις νέες επεκτάσεις.
    Επίσης υπάρχει κλιματισμός στους περισσσότερους συρμούς ΗΣΑΠ (άλλο που η μπόχα από τους λαθρομετανάστες κάνει το χώρο να βρομάει σαν βόθρος)
    Στην τελική οι χρόνοι που κάνει το μετρό είναι πολύ μικροί.
    Δεν μπορεί ο "τελειόφοιτος" να κάνει λίγο υπομονή;
    Μήπως θέλει και αράπη για να του κάνει αέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναγιασει η μανουλα σου ανθρωπε μου, που το λες αυτο με το μπουκαρισμα οταν φτανει το τραινο στο σταθμο.
    Γιουρουσι σου λεω.
    Μα καλα, ειναι τοσο ΖΩΑ, που δεν καταλαβαινουν, οτι αν κανουν αυτο που κανουν, τελικα θα καθυστερησουν, αφου γινεται της πουτανας ετσι;
    Δυστυχως, ειμαστε υποχρεωμενοι να δεχτουμε, οτι πραγματι ΕΙΝΑΙ ζωα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χα χα!!!

    Σου κακοφαινεται αυτο?? ελα και μια βολτα και απο τη Θεσσαλονικη....να δεις τι ωραίο κλιματισμό έχουν τα λεωφορεία...να νιώσεις πολίτης β΄ κατηγορίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. >11:52μμ

    Σοβαρά; Θα μας βάλουν κλιματισμό;
    Θα γίνουμε Τορόντο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πλάκα μας κάνουν ρε παιδιά κάποιοι εδώ μέσα;;;Μας γ..νε και λέμε και ευχαριστώ;;Ρε,ξυπνάτε ρε;;Εδώ κάποιος έθιξε μία λεπτομέρεια για το air condition και κάποιοι έτρεξαν να βρίσουν τον...Λαλιώτη ποθ έχει τελειώσει χρόνια τώρα και είναι καλύτεροι εκπρόσωποι από τον εκπρόσωπο της κυβέρνησης.Ρεεεε,ξυπνάτε!!!Καλά σας κάνουν όμως,0,80 cent το εισητήριο;;2 ρε να το βάλουν,εκεί να δούμε τι πείτε;ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ,για κάποιους εδώ μέσα.
    Όσο για το άνοιγμα στις πόρτες στο Μετρό,συμφωνώ απόλυτα!!Ορμάνε οι απ'έξω λες και δε θα μπουν.Έλλειψη παιδείας,γενικότερα διακρίνω σε κάθε τι καινούριο στην Ελλάδα.
    Όσο για σένα Θεσσαλονικιέ,που λες για τα λεωφορεία ότι δεν έχουν κλιματισμό στη Θεσσαλονίκη,είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ ψεύτης,ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ και λυπάμαι που θα το πω ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ απέναντι στο "κράτος των Αθηνών".ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ,τα λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα έχουν κλιματισμό.Αλλά ο καθένας λέει την εξυπνάδα του και νομίζει εντυπωσιάζει..Τυχαίνει να είμαι και Θεσσαλονικιός που ζει στην Αθήνα.
    Ξυπνάτε κάποιοι που υποστηρίζετε και εκπροσωπείτε καλύτερα και από υπουργούς τον μη κλιματισμό στο ΜΕΤΡΟ.ΙΔΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΣΤΕ τότε καλοκαιριάτικα.Είστε άξιοι της μοίρας σας και της βλακείας σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Vre de gamieste kwloathinaioi, pou to metro egine me lefta pou klepsate apo oli tin ypoloipi ellada, kai pou enw to diko sas metro prohwraei me proektaseis 10-10 hiliometrwn, sti thessaloniki ta dika mas 9 km tha teleiwsoun to 2017 ki an?
    Thelete ki air condition anti na peite ena efharistw stous ektos athinas ellines pou me tis kliri douleia mas sas ftiaxame to metro... mipws thelete kai masaz stous krotafous oso vriskeste sto vagoni?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σχετικά με όσα γράφηκαν για την "βάρβαρη μπούκα" των επιβιβαζόμενων, που δυσχεραίνει την έξοδο των αποβιβαζόμενων, στο μετρό.

    Το πρόβλημα αυτό έχει λυθεί στο μετρό της Σιγκαπούρης (και αλλού, από ότι μου είπαν) με ένα διαφανές φράγμα μεταξύ αποβάθρας και γραμμής. Το φράγμα αυτό διαθέτει συρόμενες πόρτες μπροστά από τις οποίες απαγορεύεται (με σχετικές διαγραμμίσεις στο δάπεδο της πλατφόρμας) να βρίσκονται επιβάτες που περιμένουν το τρένο.

    Όταν ο συρμός σταματήσει, ανοίγουν οι συρόμενες πόρτες (που έχει υπολογιστεί να βρίσκονται μπροστά από τις αντίσοιχες πόρτες του τρένου) και οι αποβιβαζόμενοι κινούνται στα όρια ενός διαγραμμισμένου διαδρόμου στον οποίο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (με επιτόπιο πρόστιμο!) να πατήσει επιβιβαζόμενος, πριν απομακρυνθεί και ο τελευταίος αποβιβαζόμενος.

    Και μία και μιλήσαμε για Σιγκαπούρη:

    Πολύ "προγραμματισμένη" κοινωνία, άνθρωποι "ρομποτάκια" αλλά και υποδειγματική τάξη και καθαριότητα. Τα πρόστιμα πέφτουν βροχή (200 δολάρια, για παράδειγμα, αν καπνίζεις στον δρόμο, μακριά από "υπαίθριο δημοτικό τασάκι", 100 δολάρια -αν θυμάμαι καλά- αν εισάγεις στη χώρα τσίχλες, 200 αν μασάς τσίχλα και την πετάξεις όπου βρείς) ενώ ακόμα και η απλή κατοχή ουσιών τιμωρείται -όπως και στην Μαλαισία- με θάνατο, ύστερα από συνοπτικές δικαστικές διαδικασίες. Για όλες αυτές τις ποινές μαθαίνεις τα καθέκαστα αμέσως μόλις φτάσεις στο αεροδρόμιο, όπου υπογράφεις και ένα καρτελάκι εισόδου για το οτι έλαβες γνώση όλων των προηγούμενων.

    (Κατά τα φαινόμενα, κανείς κάτοικος της σιγκαπούρης δεν συνεισφέρει, μέσω της ζαπρέ, στον αγώνα των προσκυνημένων μουτζαχεντιν-παπαρουνάδων, ενάντια στους ταλιμπάν!)

    A, μια και το θυμήθηκα: από ότι άκουσα -και δεν διασταύρωσα- υπάρχει και ένας νόμος που δεν θα μπορούσε, με τίποτε να εφαρμοστεί στη χώρα μας: πρόστιμο κάποιων δεκάδων δολαρίων, αν κυκλοφορείς με... άπλυτο αυτοκίνητο!

    Και για να μη φεύγουμε από το αρχικό θέμα συζήτησης, το μετρό, επαναφέρω το αρχικό ερώτημα:

    Εκείνο το "πρόστιμο ηχορύπανσης" πληρώθηκε, τελικά, από την αττικό μετρό αε;

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυ κομπλεξακιας μωρ αδερφακι μου.Ειδες τι γινεται, αμα ψηφιζεις Ψωμιαδη;Μαθαινεις απ εξω, οτι για ολα φταινε , οχι οι γκομενες, κατα το τραγουδι, αλλα οι Αθηναιοι.
    Τι να σου πω.Αφου δεν κανεις το σταυρο σου, που μενεις σε μια πολη, που εχει ακομη ανθρωπινο προσωπο, παρα το μονο που κανεις, ειναι να κοιτας προς την Αθηνα και να λες τις χαζομαρες σου, σε λυπαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Allou afta.

    An i poli mou ehei anthrwpino proswpo, na ertheis na meineis edw. Erhesai? Den erhesai! Giati edw den ehei douleia! Tha vgazeis 800 evrw to mina kai alla tosa pou tha ginontai kratiseis kai tha sou ta trwei i Athina hwris kammia antapodotiki ependysi.

    Kai geliesai an nomizeis oti psifizw Pswmiadi. Dikos sas einai ki o pSwmiadis, paidi tou athinaikou kommatikou systimatos pou mas ehei handakwsei 90 hronia twra.

    Otan paroume ta hrimata pou mas analogoun kai pou mas klevei to kratos SAS, tha stamatisoume na fwnazoume kata tis Athinas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θεσσαλονικιέ;;;Ε;;;Πατρίδα;;;Χαλάρωσε φιλαράκι μου!!Και εγώ από Θεσσαλονίκη είμαι,τώρα όμως μιλάμε για το Μετρό Αττικης και τα προβλήματα του.Διάβασε καλά το θέμα,τι λέει,τι θέλει να πει ο ποιητής και μετά γράψε το σχόλιο σου!Άιντε γίναμε όλοι έξυπνοι.Δεν ασχολούμαι με σένα,ασχολούμαι,συγγνώμη που θα το πω,αλλά αυτό δείχνουν,με τους βλάκες,που υποστηρίζουν με ΜΑΝΙΑ τον μη κλιματισμό στο μετρό,ενώ παράλληλα στη γραμμή του Αεροδρομίου έχει!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ!!!Δεν είναι ούτε πράσινο ούτε γαλάζιο ούτε τίποτα ρε το ΜΕΤΡΟ,ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ κάποιοι εδώ μέσα.Για ολούς εμάς είναι,που το χρησιμοποιούμε και θέλουμε να έχουμε μία άνετη πρόσβαση στη δουλειά μας.ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρε συ, μας εχουν πνιξει τα σκουπιδια και κοντευουμε να μην ακουμε Ελληνικα στο δρομο, το καταλαβαινεις αυτο;
    Αν νομιζεις οτι οι Αθηναιοι, κερδιζουν κατι παραπανω, γελιεσαι.
    Και οσον αφορα στο Μετρο, μην ξεχνας, οτι εδω "ζουν" 5.000.000 ανθρωποι και αν δεν φτιαχνοταν κι αυτο, δεν θα πορουσαν σημερα να κουνηθουν.
    Εσεις, δοξα τω Θεω, εχετε μια πολη κανονικη. Του Θεου, οπως λεω εγω.
    Γι αυτο σου λεω, κανε το Σταυρο σου γι αυτο.
    Υπαρχουν βεβαια προνομιουχοι, αλλα αυτοι μενουν μακρυα απο μας,αλλα μηπως κι εσεις, δεν εχετε την πλουτοκρατια στα Πανοραματα σας;
    Οσον αφορα στο μισθο, εγω τρωω απ τη συνταξη τωρα.Ειμαι...προνομιουχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βάλτε λίγο το μυαλό σας να δουλέψει ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά: -αν υπήρχε κλιματισμός σε όλους τους συρμούς, θα παραγόταν μεγάλη θερμότητα η οποία θα αύξανε την θερμοκρασία. Όσοι έχετε κλιματισμό σπίτι, καθίστε λίγο κάτω από το εξωτερικό "κουτί" και θα καταλάβετε. Επίσης, όσοι έχουν πάει στο Λονδίνο, καταλαβαίνουν τι θα πει ζέστη στο μετρό.
    -Οι συρμοί που πάνε αεροδρόμιο, σταματούν σε όλες τις άλλες στάσεις, είναι κανονικοί συρμοί, δεν πάνε κατευθείαν αεροδρόμιο,οπότε προς τι τόση φασαρία;
    -Για το άλλο το "κουλό" για τους κάδους απορρημάτων, δεν υπάρχουν εκτός από λόγους ασφαλείας, και διότι στο μετρό απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητών και ποτών όπως και το κάπνισμα. Τί να χρειαστεί να πετάξει δηλαδή κάποιος σε κάδο απορρημάτων; Μην γράφουμε κάτι εδώ μέσα απλά για να το γράψουμε...

    Μάρκος!
    Μάρκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *