. Του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου http://natapoume.pblogs.gr . Ποια είναι η μεγαλύτερη αμαρτία του Μπεζενίτη; Εκείνη της κατάχρησης των χρημάτων...
Του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου
.Ποια είναι η μεγαλύτερη αμαρτία του Μπεζενίτη; Εκείνη της κατάχρησης των χρημάτων ή εκείνη της κατάχρησης των ψυχών [και σωμάτων] των εραστών του;
Κι αν η πολιτεία έκανε το μέρος της μέχρις ώρας όσον αφορά την οικονομικό αμάρτημα ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ άραγε να κάνει τίποτα η Ιερά Σύνοδος και η Ιεραρχία για το ΗΘΙΚΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ; Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ (ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ) ότι ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ;
Για ένα όμως μπορούμε να είμαστε σίγουροι, πως τούτοι οι «άγιοι» μόνο διάδοχοι των Αποστόλων δεν είναι, και τα περί αποστολικής διαδοχής ίσως να αφορούν άλλους, εκείνους δηλαδή που ποιούν τα έργα των αγίων Αποστόλων, ενώ τούτοι οι μαυροφορεμένοι είναι όπως και οι Ιουδαίοι, της εποχής του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, δηλαδή ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ. Αλί και τρις αλί μας.
------------------------------------
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΓΩ ΞΕΡΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ 146 πΧ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΚΛΑΒΩΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ, ΜΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ??????
ΓΙΩΡΓΟΣ Α.
ΝΑ ΔΗΜΕΥΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΠΟΥ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ.
ΑΣ ΤΑ ΔΗΜΕΥΣΟΥΝ ΟΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΜΙΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΑΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ...
Ευχαριστώ για την δημοσίευση! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτης Μιχαλόπουλος
http://natapoume.pblogs.gr/tags/panagiotis-michalopoylos-gr.html
Εγώ προτείνω να εισαχθεί η πρωκτοσκόπηση στους υποψήφιους ιερωμένους... Πάλι θα ξεφεύγουν οι ενεργητικοί ομοφιλόφυλοι, αλλά θα μένουν τουλάχιστον έξω οι παθητικοί... Τί ακριβώς προτιμούσε ο πισινότατος Παντελής?
ΑπάντησηΔιαγραφήH συνοδος περιμένει την κοινοποιηση της Εισαγγελικής Απόφασης και εντός 15 ημερών οφείλει να τον εχει καθαιρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τον είχε καθαιρέσει τότε που ακούστηκαν οι κασετες, αυτός στο δικαστήριο κάνοντας χρήση της "δικαιολογίας" ότι ηταν προιόντα υποκλοπής, και τα περί "προσωπικών δεδομένων" θα πετύχαινε ακύρωση της καταδίκης και εξαναγκαστικά θα η πολιτική δικαιοσύνη θα επέβαλλε δια της αθωωτικής αποφάσεώς της, την επαναφορά στην θέση του...
Αυτός προσπάθησε να μπουρδουκλώσει και το Φανάρι στην υπόθεση, ασκώντας το έκκλητο, αλλά το Φανάρι, πανεξυπνα δρώντας, δεν αποποιήθηκε το έκκλητο μεν, από την άλλη δε επικαλέστηκε και ορθώς πως δεν υπήρχε απόφαση συνοδικού δικαστηρίου της Ελλαδικής Εκκλησίας για να ασκηθεί το έκκλητο.
Ακόμη και αν υπήρχε θα ήταν τουλάχιστον αφελές να πίστευε κανείς ότι το ΦΑΝΑΡΙ θα δικαίωνε ποτε τέτοιον σκανδαλοποιό Ιεραρχη που ζούσε στο δικό του κόσμο. Οποτε το λόγο έλαβε η Πολιτειακή Δικαιοσύνη με αμετάκλητη απόφαση ωστε να σταματήσει ο τύπος να προκαλεί ΄πρόβλημα με τις διαρκείς προκλησεις του τόσο στην Ελλαδική Εκκλησία όσο και στις σχέσεις της με το Πατριαρχείο....
Αυτά όμως συμβαίνουν όταν ο άνθρωπος χάνει το μέτρο ως και τον έλεγχο και δέν έχει τσιπα!!! και συναίσθηση του βαθμού που είχε ξεσηκωθεί το σύμπαν τότε με τους απαράδεκτους διαλόγους του και το 1,5 δις για τα γεράματα...Το ...τζόβενο!
Το θέμα είναι πως τα χρήματα πρεπει να επιστραφούν. Ορκίστηκε στην ακτημοσύνη αυτός ο άνθρωπος όταν έγινε καλόγερος Η ΟΧΙ??? καλα, θα μου πείτε και στην ΑΓΑΜΙΑ ορκίστηκε αλλά.....
Η θρησκεια ειναι κατασκευασμα του ανθρωπου για να ελεχγει τους λαους ...ειναι καθαρα κατασκευασμα εξουσιας και ελεγχου..και δεν εχει καμμια σχεση με τον Θεο η την πνευματικοτητα...ηδη ξεπεφτει και θα καταρευσει συντομα..και μια νεα εποχη πνευματικοτητας θα αναδυθει...η εποχη οπου ο ανθρωπος σαν πνευματικο ον βαζει πανω απο ολα το φως και την αγαπη....οι παπαδες καθε θρησκειας εχουν μερτημενες μερες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσωδεντρο
2:15 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήστην αγαμία ορκίστηκε, όχι στην αγαμησία!
Μην τα μπερδεύουμε, ε;
1:14 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ήθελε και ο κώλος πολλών και διαφόρων μετά το 1832. Έβαλαν τους παπάδες συνεταίρους στο μαγαζί, γιατί διέθεταν πείρα στις συνωμοσίες και στις διαπλοκές, ήλεγχαν και το αμόρφωτο πόπολο.
H Σύνοδος όφειλε να τον έχει καθαιρέσει με βάσει τις ομοφυλοφυλικές του δραστηριότητες που πιστοποιήθηκαν ατράνταχτα με κασέτες. Με τον ίδιο τρόπο και με λιγότερες αποδείξεις με απλές φωτογραφίες έχουν καθαιρεθεί δεκάδες απλοί κληρικοί. Εκεί δεν υπήρχαν ευαίσθητα δεδομένα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων εξ άλλου, έχει γνωματεύσει πως ειδικά για μητροπολίτες που κηρύσσουν την αγνότητα, η ιδιωτική τους ζωή ως δημοσίων ανδρών και δη ιερέων ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ. Υπάρχουν μάλιστα και οι Κανόνες της Εκκλησίας. Αυτοί δεν λένε τίποτα για ευαίσθητα δεδομένα. Απαιτούν από την γυναίκα του Καίσαρα και να είναι και να φαίνεται τίμια. Ο Παντελεήμων ούτε ήταν ούτε φαινόταν. Μπαμ έκανε ο ίδιος και τα δισεκατομμύριά του και η παράνομη βίλα του με την πισίνα. Εδώ η Σύνοδος αποπειράθηκε ανεπιτυχώς να αποσπάσει γνωμάτευση πως δήθεν η ιδιωτική ζωή των αρχιερέων είναι απόρρητη, και η Αρχή Προστασίας την ξεμπρόστιασε. Μην γίνεστε συνήγορος του Παντελεήμονα ανώνυμε 2:15. Δεν απευθύνεστε σε μικρά παιδιά.
Για τη Σύνοδο και τον μακαριστό Χριστόδουλο που συγκαλύπτουν και συγκάλυπταν, ισχύει, φαίνεται πως ισχύει το "όμοιος τον όμοιο".
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμμύδια;
Ο κ.Μιχαλόπουλος σωστά εξανίσταται και διαμαρτύρεται. Μην κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε γιατί η πραγματικότητα βοά και εκθέτει ανεπανόρθωτα τον πατριάρχη και τη Σύνοδο.
Εκείνος ο Άνθιμος και ο άλλος ο Αμβρόσιος που εμφανίζονται ως ηθικοί, γιατί σωπαίνουν;
Τώρα που καταδικάστηκε δυο φορές, είμαι σίγουρος πως αντί να τον καθαιρέσουν θα βρουν δικαστές, θα βάλουν λυτούς και δεμένους, να τον ελευθερώσουν ως γέροντα ή ασθενή. Παλιές αμαρτίες αυτές.
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όρκο έδωσε ο Μπεζενίτης όταν καλογέρεψε, όρκο δίνουν κι οι πολιτικοί "ταγοί" μας 9τρομάρα τους) όταν ξεκινά η καινούργια Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά διαφορά βλέπετε, ανάμεσά τους, όσον αφορά την διαχείριση της οικονομικής καβάτζας τους αλλά και της κ...τρυπίδας τους;
Κι ας μην ξεχνάμε:
Την καβάτζα του ο Μπεζενίτης την έκανε από "εθελοντικά" χρήματα των πιστών της θρησκείας του ενώ οι πολιτικοί από "εξαναγκαστικές" εισφορές των υπηκόων και των υποζυγίων τους, που είχαν την ατυχία να ζούν σε αυτόν τον τόπο - Και να τους μοιάζουν.
babis (tami)flu
Αν πιστευετε και καλα κανετε, δικαιωμα σας, γιατι χρειαζεστε και μεσαζοντες για να μεταβιβασουν την πιστη και την αγαπη σας, προς το Θεο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκει εδραζεται η δυναμη τους. Στη δικη σας προσελευση και συνεισφορα.
Καθιστε στα σπιτια σας και μην ξαναποατε σε καμμια εκκλησια και θα δειτε πως θα σκορπισουν σαν τραπουλοχαρτα.
(Αν τωρα, θελετε να επικοινωνησετε με το Θειο, γιατι δεν πατε σε καποιο ξωκλησι, οπου εκει, μονοι σας, απεναντι στο Θεο, μπορειτε να ανοιξετε την καρδια σας και να γινετε αλλοι ανθρωποι;
Ακουστε κι εμενα. Δουλευει το συστημα.Δε χρειαζεται κανεις μεσαζων γι αυτη τη μεθεξη).
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μά...ιστα. ΄Εχει σχέση με κάποιον άλλο Μιχαλόπουλο που καταδικάστηκε για εκβιασμούς και άλλα τινά συμπαρομαρτούντα; Πτυχιούχος κατηχητής!!! επί εποχής Αρχιεπισκοπείας Ιερωνύμου Κοτσώνη;Δηλ.εκκλησιαστικός προπαγανδιστής την εποχή της χούντας; Και γιατί αναφέρει και τον πρώην Φλωρίνης; Κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 22 Ιουνίου 2008 2:12.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί γύρω στο ΄85-΄86 στην εφημερίδα Ελεύθερη ώρα συμφερόντων Μιχαλόπουλου,(πάσα διόρθωση δεκτή και συγγνώμη εκ των προτέρω)είχε δημοσιευθεί πρωτοσέλιδο και με τα γνωστα ξύλινα ακριβώς η ίδια πρόταση. Προφανώς η πρόταση δεν έχει γίνει αποδεκτή. ΄Ομως ο Μιχαλόπουλος, πολύ αργότερα, έγινε τρόφημος ευαγούς ιδρύματος με έξοδα του ΄Ελληνα φορολογούμενου.Κάτι παιχνίδια που "εκβιάζει" ο χρόνος!
Τσ τσ τσ τι μαθαίνει κανείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ο αδελφός P. Michalopoulos;
Απρίλιος, 2007.
ΑπάντησηΔιαγραφήMε τη χάρη του Θεού, είμαι χριστιανός Ορθόδοξος, από τη γέννησή μου το 1945 στην Αθήνα. Κατηχητόπουλο τη δεκαετία του ’50, και ενεργό μέλος της Εκκλησίας από τη δεκαετία του ’60 και εντεύθεν, ως κατηχητής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Δίδασκα για το Χριστό στα παιδιά, κάτω από αντίξοες συνθήκες, θλιβόμενος για την παθητική έως αρνητική στάση ορισμένων εφημερίων υπευθύνων για τα κατηχητικά.
Ο Θεός με αξίωσε να αριστεύσω ως Κατηχητής, και να γίνω πολύ αγαπητός από τα παιδιά, τόσο του Δημοτικού, όσο και του Γυμνασίου.
Το ίδιο, και ως καθηγητής τεχνολογικών μαθημάτων (εκπαιδευτικός αναπληρωτής), στη Δευτεροβάθμια τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση (Β΄ ΤΕΣ Πειραιά και Σιβιτανίδειο), κατά την περίοδο 1988 - 1993, όταν τα εγκώμια προς το πρόσωπο μου είδαν το φως της δημοσιότητας, και προκάλεσαν την κήρυξη πολέμου προς το πρόσωπο μου και το έργο μου. Πολέμου, προς τον «σπάνιο εκπαιδευτικό», κατά το περιοδικό «Οικονομικός Ταχυδρόμος», προς τον «χριστιανό» που δεν διδάσκει μόνο, αλλά που προστατεύει κιόλας τους μαθητές του από σωματικούς (επαγγελματικούς) κινδύνους (δίδασκα την θεωρία και την πρακτική των συγκολλήσεων μέσα στα εργαστήρια των σχολών), αλλά και από πνευματικούς (ναρκωτικά κλπ).
Να σημειώσω, ότι αυτός, δεν ήταν ούτε ο πρώτος ούτε και ο τελευταίος διωγμός μου. Ξεκινάει, από την αρχή της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας, στο τμήμα μελετών και σχεδίων στα Ναυπηγεία Νιάρχου, όταν όχι μόνο δεν υποτάχτηκα στην υπάρχουσα και εκεί Μασονία, αλλά και έφερα στο φως αποκαλυπτικά στοιχεία για τη σκοτεινή δράση της αντιχριστιανικής αυτής οργάνωσης Παν - θρησκείας.
Ακολούθησε λοιπόν η ... «Ελλάς των Ελλήνων Χριστιανών», που με βρήκε να υπηρετώ τη θητεία μου στο Ναυτικό. 27 ολόκληροι μήνες καθημερινού μαρτυρίου υπερασπιζόμενος μέχρι και κινδύνου της ζωής μου, και με σοβαρές συνέπειες για τη σωματική μου ακεραιότητα (αφού έφτασαν μέχρι και το Ναυτοδικείο το 1969, οι βιαιοπραγήσαντες εις βάρος μου), υπερασπιζόμενος, το όνομα του Χριστού και της Παναγίας, που έπιαναν στο στόμα τους οι αμέτρητοι βλάσφημοι, βαθμοφόροι και μη.
Ως υπάλληλος μετά, πολυεθνικών (αμερικανικών και αγγλικών) εταιριών μελετών στην Ελλάδα, ήμουν «ο καλύτερα αμειβόμενος στο είδος» όπως έλεγαν, λόγω της επαγγελματικής κατάρτισης της πείρας και του ζήλου μου για εργασία. Δεν μου συγχωρούσαν όμως πολλοί συμπατριώτες μου, τη συνειδητή χριστιανική μου ιδιότητα, και έτσι, ο πόλεμος προς το πρόσωπο μου ήταν συνεχής και αμείλικτος.
Παράλληλα με τις δυο μεγάλες δραστηριότητες μου (την κατηχητική από τη μια, και την επαγγελματική από την άλλη), δραστηριοποιήθηκα και στην αποστολή επιστολών διαμαρτυρίας προς τον Τύπο, με θέματα κοινωνικού και ηθικοθρησκευτικού περιεχομένου, η ευστοχία των οποίων επιστολών, έτυχε μεγάλης αποδοχής και αναλόγου προβολής από όλες σχεδόν τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Η συλλογή τους δε, και η έκδοση τους σε βιβλίο (προς το τέλος της δεκαετίας του ΄80), με τίτλο «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ», έλεγα πως ήταν το τέλος ενός αγώνα μου (του από τις επάλξεις δημόσιου αγώνα μου), και η πνευματική μου διαθήκη προς την οικογένεια μου.
Ωστόσο όμως, παρά την ανάπαυλα από την αδιάκοπη μάχη, οι διωγμοί δεν σταμάτησαν. Όταν μάλιστα απέρριψα πρόταση μιας προτεσταντικής «Εκκλησίας» να με αναδείξει πρωτοκλασάτο στέλεχός της στην Πατρίδα μας, και κυρίως όταν αντέδρασα με νέα έκδοση του βιβλίου μου (1987), βελτιωμένη και αποκαλυπτική για τις μεθοδίες των αιρετικών, είχα ως «απάντηση», νέες επαγγελματικές περιπέτειες, που τις απέδωσα στο μακρύ χέρι των ανθρώπων αυτών!..
Και φτάνουμε προς το τέλος του 20ου αιώνα, όταν εργαζόμενος σε Γερμανική πολυεθνική τεχνική εταιρία στην Ελλάδα, διαπίστωσα μετά λύπης μου ότι ο μόνος που είχε θρησκευτικές αρχές και με συμπαθούσε, ήταν ένας ... Μωαμεθανός, γερμανός συνάδελφος, που μου πρόσφερε χέρι φιλίας και συνεργασίας επαγγελματικής. Ακολούθησε όμως η πολεμική των κρατούντων προς τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για το θέμα των ταυτοτήτων. Η θερμή επιστολική μου συμπαράσταση στην Εκκλησία, μού προκάλεσε νέα επαγγελματική περιπέτεια, μια και το έργο ήταν κρατικό και τα συμφέροντα των πέριξ εμού, ήταν πια διπλά αντίθετα με την χριστιανική μου ιδιότητα.
Ακολούθησε μακρά περίοδος ανεργίας. Ήλθε όμως (μετά από απάντηση μιας εταιρείας σε αγγελία μου), το καλοκαίρι του 2002, και νέα επαγγελματική μου νεκρανάσταση. Ήλθε όμως μαζί, και νέος ψυχοφθόρος πόλεμος κατ΄ εμού, τον οποίον αντιμετώπιζα με καρτερία και θάρρος, μη δυνάμενος (εργαζόμενος για ένα και πλέον χρόνο πρόσφατα), να συμβιβαστώ με τον Μαμωνά τον οποίον έπρεπε να προσκυνήσω (στο πρόσωπο βλάσφημων, μασόνων, νεοειδολολατρών κλπ, που είχαν μετατρέψει σε άντρο τους την εταιρία), ώστε να ενταχτώ στο σύστημα μίας (τόσο παλιάς όσο και ο Διάβολος) «νέας εποχής»!..
...Τα πρόσωπα των συνεργατών ή διευθυντών μου, τα θεωρούσα πάντα σεβαστά και αγαπητά (ως εικόνες Θεού), τις αντιχριστιανικές όμως τάσεις - προτάσεις ορισμένων, δεν τις αποδέχτηκα ποτέ, πολύ περισσότερο δε τώρα στη δύση του επαγγελματικού (και όχι μόνο) βίου μου, ασπρομάλλης πια υπάρχων. Γι΄ αυτό, προτίμησα (στις 3/10/2003), την παραίτηση από την υποταγή ...
Την άλλη εβδομάδα, βγαίνω στη σύνταξη.
ΠΑΝΑΓ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύθηκε: Δευτ. Απρ. 07, 2008 5:27 pm
(Ποστ, στο παλαιοημερολογίτικο «φορουμάπ».)
http://natapoume.pblogs.gr/2008/04/224736.html
ο/η FORUMEPISKEPTHS έγραψε
ΑπάντησηΔιαγραφήστις Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008 11:10 πμ:
«Ποιοι τολμούν και ομιλούν για χούντες και για δημοκρατική Εκκλησία! Μήπως, λέω, μήπως, εσείς που γίνατε Κατηχητής από τα χεράκια του χουντικού Ιερωνύμου Κοτσώνη;»
Καλημέρα φίλε, και καλή εβδομάδα! :-)
Εγώ, και εγώ φίλτατε, έχω κάθε δικαίωμα, ναι, να μιλάω για χούντες και για δημοκρατική Εκκλησία! Σας πείραξε; Τι ιδέα έχετε εσείς από Εκκλησία; Είδατε ότι αναφέρω πως είμαι «Χριστιανός Ορθόδοξος», ε; Εσείς τι είστε; Είδατε ότι αναφέρω πως είμαι «Παλαίμαχος Κατηχητής πτυχιούχος Αποστ. Διακονίας της Εκκλ. της Ελλάδος». Πώς νομίσατε ότι έγινα κατηχητής; Φαντάζεστε κάτι σαν χειροτονία; Λάθος το φαντάζεστε! Η αναφορά μου στον Αρχιεπ. Ιερώνυμο Κοτσώνη αφορά στην τελετή παράδοσης του πτυχίου μου από τη σχολή στην οποίαν αυτός παραβρέθηκε και μας παρέδωσε την αποφοιτήριο περγαμηνή. Καταλάβατε; Όταν πήγα στη σχολή, με δεχτήκαν με δυσκολία διότι είχα χάσει πολλά μαθήματα (τα αρχικά) λόγω του ότι υπηρετούσα τη θητεία μου νωρίτερα στο πολεμικό ναυτικό. Είχα να κάνω εκεί με ιερά τέρατα συμμαθητές, με ανθρώπους ιερωμένους, με πτυχιούχους ή τελειοφοίτους πανεπιστήμιου, και εγώ ήμουν ένας απλός τεχνολόγος μηχανικός. Ήταν μεγάλο το ρίσκο της διεύθυνσης να με δεχτεί, και με δέχτηκε διότι είχε ακούσει πολλά καλά λόγια για μένα. Εγώ φίλε, δεν έλαβα το χρίσμα στη σχολή αυτή, διότι ήμουν ήδη κατηχητής επιτυχημένος από την εποχή της δημοκρατίας, επί Γεωργίου Παπανδρέου, στα μέσα της δεκαετίας του ΄60 όταν ανέλαβα κατηχητικό (Εσταυρωμένος, Αιγάλεω) σε νεαρή ηλικία, σπουδαστής τότε στη Σιβιτανίδειο. Τι έγινε λοιπόν στη σχολή; Στο τέλος της φοίτησης (αυτήν την πρόλαβα!) συνηθίζεται να αναθέτουν σε έναν σπουδαστή να παρουσιάσει ένα μάθημα κατηχητικού (που η διεύθυνση θα υποδείξει) με ακροατές και κριτές βαθμολογητές τους υπόλοιπους συμφοιτητές εκεί στην Αποστολική Διακονία. Επέλεξαν λοιπόν εμένα να κάνω αυτήν την επίδειξη, για να αποδείξω τη «φήμη» μου, ή διαφορετικά να εκτεθώ και να αποχωρήσω ντροπιασμένος στερούμενος έτσι και του πτυχίου. Ε, λοιπόν, «αρίστευσα» κατά γενική ομολογία! Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο όπως και με τα παιδιά. Ενθουσιασμένοι οι συμμαθητές μου σηκώθηκαν όρθιοι στο τέλος και με καταχειροκρότησαν!.. Με συγκίνηση στα αναφέρω αυτά, χωρίς καμιά έπαρση. Βέβαια, αργότερα όταν είδα τη διαγωγή του Ιερώνυμου (στα εκκλησιαστικά κυρίως), έβγαλα την περγαμηνή με την υπογραφή του από το κάδρο και την έκανα κομμάτια!
Είμαι χριστιανός δημοκράτης, φίλε, και γι αυτό μαρτύρησα 27 μήνες στο πολεμικό ναυτικό, και είναι θαύμα το πώς κατάφερα να επιζήσω μέσα σε έναν τέτοιο διωγμό, εκεί και τότε στη θητεία μου στην «Ελλάδα των ελλήνων χριστιανών» της μασονοκίνητης χούντας. Κατάλαβες;
«Ή μήπως δεν καταλάβατε ότι υπήρχε χούντα στην Ελλάδα η οποία και τον επέβαλε ως Αρχιεπίσκοπο στη μελανώτερη διαδικασία εκλογής Αρχιεπισκόπου στη σύντομη διάρκεια ζωής που έχει η Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία! Μάλλον και εσείς ήχατε πολύ διάβασμα εκείνη την περίοδο, όπως και ο Μακαριστός κυρός Χριστόδουλος, και δεν αντιληφθήκατε το δράμα που παιζόταν στην Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών (οποίος φαρισαϊσμός)!»
Εσείς που το αντιληφθήκατε, τι κάνατε; Εγώ σας ανάφερα σχετικά με το πόσο «καλοπέρασα» εκείνη την εποχή. Και παρά ταύτα, έχω και ένα καλό λόγο να πω γι αυτόν τον άνθρωπο, τον Ιερώνυμο. Έχω να πω ότι διαμαρτυρόμενος για τα έργα του αόρατου δικτάτορα (του Ιωαννίδη), για τους βασανισμούς, είχε υποβάλει την παραίτηση του. Αυτή την παραίτηση λοιπόν βρήκε ο Ιωαννίδης όταν ήρθε στα πράγματα πιο δυναμικά, στη δεύτερη φάση της χούντας, την πιο σκληρή (Πολυτεχνείο, πραξικόπημα στην Κύπρο, κλπ) και την εκμεταλλεύτηκε για να φέρει στον θρόνο της αρχιεπισκοπής τον διαβόητο (ίσως «δημοκράτη» για εσάς) τον από Ιωαννίνων Σεραφείμ Τίκα!..
«Όσον για τον αφορισμό των ομοφυλοφίλων από τον Μακαριστό κυρό Χριστόδουλο ας μην το σχολιάσω καλύτερα. Όσοι γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις γέλαγαν μέρες μετά τις δηλώσείς του.»
Ποιον αφορισμό;
«Κύριε Μιχαλόπουλε, η Εκκλησία δεν είναι εδώ για να αφορίζει!»
Ποιον αφόρισε;
«Ας αφήσουμε τις κρίσεις και τους αφορισμούς στα χέρια του Θεού!»
Έχει, κρίση η Εκκλησία, φίλε, δεν είναι κάτι το άβουλο κάτι το μουσειακό. Και αν έχει δικαίωμα ακόμα και ένας απλός σύλλογος να εγκρίνει ή να απορρίπτει τα μέλη του, τότε ποιος θα αρνηθεί αυτό το δικαίωμα σε έναν τόσο μεγάλο και ιερό θεσμό; Δεν έχετε ακούσει την περίπτωση με τη συκιά (δεν κάνω υπαινιγμό για τους ομοφυλόφιλους) που ξεράθηκε; Δεν έχετε ακούσει για την παραβολή της αμπέλου μετά κλίματα, και για την παραβολή του άκαρπου δέντρου που γίνεται καυσόξυλο;
«Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δέχθηκε να έρθει στον κόσμο για να σώσει εμάς τους ελαχίστους και αμαρτωλούς. Συναναστράφηκε με ανθρώπους αμαρτωλούς, τους δέχθηκε κοντά Του. Κανένα δεν καταπίεσε να Τον ακολουθήσει, ούτε τους καταδίκασε αλλά ούτε και τους αφόρισε.»
Δεν ήρθε, τότε, για να καταδικάσει (αυτό θα γίνει στην δεύτερη Παρουσία του) αλλά για να μας διδάξει. Πώς θα μας δίκαζε αν είχαμε άγνοια; Συναναστράφηκε με αμαρτωλούς, ναι, αλλά όχι σαν διαπλεκόμενος με αυτούς αλλά για να τους φέρει στον δρόμο του Θεού. Έτσι δεν είναι; Και την πόρνη εκείνη που την έσωσε από τον λιθοβολισμό, δεν την δικαιολόγησε αλλά την μάλωσε και την νουθέτησε λέγοντας της να φύγει και να μη ξανααμαρτήσει. Θυμάστε;
«Ο άνθρωπος όσο ζει έχει τη δυνατότητα και την ελευθερία από τον Κύριο μας να αποφασίζει μόνος του για το δρόμο που θα ακολουθήσει στη σύντομη φθαρτή και επίγεια ζωή του, αναλαμβάνοντας όμως και τις επιπτώσεις των πράξεων του απέναντι στο Θεό κατά την ημέρα της Κρίσεως!»
Συμφωνούμε!
«Οπότε πιστεύω ότι θα έπρεπε να είστε λιγότερο επικριτικός με τους συνανθρώπους σας και να δίνεται καθημερινά μάχη για τη ψυχή σας και το συνάνθρωπό σας ανεξάρτητα με το τι πιστεύει αυτός!!!»
Είμαι επικριτικός, και, για τον εαυτό μου! Η μάχη πρέπει να είναι διπλή, όπως λέτε, όχι μόνο για την ψυχούλα μας, αλλά και για τον συνάνθρωπο μας, και αυτό δεν μας εμποδίζει να λέμε την άποψη μας, να υποστηρίζουμε την χριστιανική ηθική (αντίθετα, μας επιβάλλεται) επειδή ο άλλος ζει στην πλάνη και στο ψέμα και μέσα στα αμαρτωλά του πάθη αμετανόητος και επομένως άξιος αιώνιας καταδίκης, όπως σωστά αναφέρατε..
Χαίρετε! :-)
http://natapoume.pblogs.gr/2008/04/240957.html
Σταυρούλα, προς ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον δεν διάβασες όλα τα comments στο press-gr.
http://natapoume.pblogs.gr/2008/06/283222.html
Όταν μάλιστα απέρριψα πρόταση μιας προτεσταντικής «Εκκλησίας» να με αναδείξει πρωτοκλασάτο στέλεχός της στην Πατρίδα μας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ κ. Μιχαλόπουλε τι είδους δικαιώματα είχατε δώσει για να σας πλησιάσουν οι προτεστάντες;
Mήπως χρειάζονται μερικοί υπενθύμιση που βάζουν στο ίδιο τσουβάλι τους πάντες. Ο Ανθιμος και ο άλλος ο Αμβρόσιος που λές, ήταν αυτοί που ζητούσαν να καταδικαστεί η Ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία και αντέδρασαν σφόδρα όταν δίχως την έγκριση της Συνόδου τότε, είχε σταλεί από τη νομική υπηρεσία της συνόδου, χαρτί προς την Αρχή προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, βάσει του οποίου γινόταν γνωμοδότηση με κοσμικά κριτήρια , περί προσωπικών δεδομένων των Ιεραρχών τα οποία δεν επηρέαζαν έλεγε την άσκηση του δημόσιου λειτουργήματος του Ιεράρχη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε είχε γίνει χαμός και τον είχε προκαλέσει ο Αμβρόσιος και εξαιτίας αυτού οι τότε συμμετέχοντες στην ΔΙΣ, είχαν εγγράφως και ενυπογράφως δηλώσει οτι οι ίδιοι ουδέποτε ενέκριναν τέτοιο κείμενο με εξαίρεση νομίζω 3 που σιώπησαν μεταξύ των οποίων ο ...Συρου Δωρόθεος!!!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ Α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 146 π.χ. ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΊΣΤΕΣ-ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΦΩΤΑΔΙΣΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΚΟΡΑΗ. ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ?
Ωραία και συγκινητική η αυτοαγιογαφία του Παν. Μιχαλόπουλου. Φέρτε μου κι άλλα SOFTEX.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. "συνταξη αντιστασιακού" δικαιούται ο ανωτέρω;
Και φτάνουμε προς το τέλος του 20ου αιώνα, όταν εργαζόμενος σε Γερμανική πολυεθνική τεχνική εταιρία στην Ελλάδα, διαπίστωσα μετά λύπης μου ότι ο μόνος που είχε θρησκευτικές αρχές και με συμπαθούσε, ήταν ένας ... Μωαμεθανός, γερμανός συνάδελφος, που μου πρόσφερε χέρι φιλίας και συνεργασίας επαγγελματικής.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Από την αυτοαγιογραφία του P.Mihalopoulos)
Ε. Μη μου πεις οτι πρόκειται για τήν SIEMENS και είσουν και εσύ σ΄ αυτή , γιατί θα ξεριζώσω τις κωλοτριχίδες μου.
ο/η ανώνυμος έγραψε
ΑπάντησηΔιαγραφήστις Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2008 12:51 πμ:
Ο τιμητής των πάντων.Ο πτυχιούχος κατηχητής και χειροθετημένος αναγνώστης δεν έμαθε οτι τα ζώδια ειναι ανοησίες, απάτες και για τους χριστιανούς σατανικά; Αλλάξέχασα. Το ζωδιότου,αιγόκαιρως, όπως αναφέρει στο profile του δεν έχει κέρατα σαν τα δικά του και σαν του διαβόλου;