. Γράφουν οι Ανδρέας Ιωαννίδης και Νίκος Θεοδώρου info@gayworld.gr . . Επιτέλους! Ο πρώτος γάμος μεταξύ δύο ατόμων του ίδιου φύλου είναι ...
Γράφουν οι Ανδρέας Ιωαννίδης και Νίκος Θεοδώρου
info@gayworld.gr
. .
Επιτέλους! Ο πρώτος γάμος μεταξύ δύο ατόμων του ίδιου φύλου είναι γεγονός! Πριν από λίγη ώρα ο δήμαρχος Τήλου, κ. Aναστάσιος Aλιφέρης τέλεσε τον πολιτικό γάμο μεταξύ των δύο ανδρών και δύο γυναικών, ανοίγοντας το δρόμο για την ισονομία ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού, στο θέμα του πολιτικού γάμου.
Το GayWorld.gr θέλει να εκφράσει την ανείπωτη χαρά του για το γεγονός, και τις θερμές ευχαριστίες του στην Ομοφυλοφιλική και Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας, στον δήμαρχο κ. Aναστάσιο Aλιφέρη, τον Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς, τον ραδιοφωνικό σταθμό "στο κόκκινο 105,5" και την εφημερίδα ΕΠΟΧΗ χωρίς την αποφασιστική συμβολή των οποίων θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί ο γάμος.
Κατ' αυτό τον τρόπο, ανοίγει ο δρόμος σε όποιο ζευγάρι του ίδιου φύλου επιθυμεί να κάνει οικογένεια να το πράξει, σύμφωνα με τους νόμους του κράτους, με τον πιο δίκαιο τρόπο, δηλαδή με τον ίδιο νόμο τόσο για ετερόφυλα όσο και για ομόφυλα ζευγάρια. Ευχόμαστε τώρα να προχωρήσουμε και στην από κοινού τεκνοθεσία από ζευγάρια του ίδιου φύλου, σύμφωνα με τους νόμους του κράτους.
Το GayWorld.gr αισθάνεται την ανάγκη να αποδώσει και ευθύνες στην επί τόσα έτη καθυστέρηση εφαρμογής του νόμου του 1982. Οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν σε πολλούς χώρους, πρωτίστως όμως στον χώρο της διοίκησης του ελληνικού κράτους, στα πολιτικά κόμματα και στους φορείς τους. Έτσι, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την πολιτική απάτη του ΠΑΣΟΚ, που αντί να αναγνωρίσει το νόμιμο δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στον πολιτικό γάμο, κρύφθηκε πίσω από μια πρόταση νόμου - λάστιχο - για τη συμβίωση, που την περιέφερε στη μασχάλη από εκδήλωση σε εκδήλωση, αλλά ουδέποτε υπέβαλε στη Βουλή και η οποία ευτέλιζε τα ομοφυλόφιλα άτομα σε δεύτερης κατηγορίας πολίτες. Δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε επίσης την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας που επέλεξε να αγνοήσει επιδεικτικά τα ομοφυλόφιλα άτομα και τα σωματεία τους, παρά τη συνάντηση του υπουργού Δικαιοσύνης, κ. Χατζηγάκη, με την ΟΛΚΕ και την επιστολή που του απέστειλε η Σύμπραξη Κατά της Ομοφυλοφοβίας.
Δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τον δήμαρχο Καισαριανής, κ. Σπύρο Τζόκα, που παρά την αρχική του συμφωνία να τελέσει γάμο ομοφύλων, στη συνέχεια ένιωσε την ανάγκη να μας διευκρινίσει ότι είναι ετεροφυλόφιλος (λες και τον ρωτήσαμε) και να εξασφαλίσει τα νώτα του. Δεν μπορούμε, τέλος, να μην αναφέρουμε τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Σανιδά, ο οποίος σε συνέντευξή του χαρακτήρισε την εφαρμογή του νόμου... παράνομη, και απείλησε με αγωγή τον δήμαρχο που θα τον εφάρμοζε, στα πλαίσια μιας ιδιότυπης δικτατορίας που αγνοεί τους νόμους και προτιμά την «προαγωγή του έθνους». Άλλωστε, μ' αυτόν έπεται συνέχεια.
---------------------------------------------------
Με τη σειρα μου και εγω να σας ευχαριστήσω που με κανατε να.... σας συχαθω εντελως παρασιτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με καλους απογονους!
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ (www.greekliberals.net): Ο πολιτικός γάμος αποτελεί νόμιμο δικαίωμα των ομόφυλων συμπολιτών μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία σε ανακοίνωσή της καταδικάζει την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Σανιδά που ζήτησε από τον εισαγγελέα πρωτοδικών Ρόδου να θεωρήσει τον πολιτικό γάμο που θα τελούνταν στη Τήλο ως άκυρο, ανίσχυρο και παράνομο. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία θεωρεί, αντίθετα, τη παρέμβαση του κ. Σανιδά ως άκυρη, ανίσχυρη και παράνομη καθώς όχι μόνο στερείται νομικής βάσης αλλά και γιατί έρχεται σε αντίθεση με το Ελληνικό Σύνταγμα, το κοινοτικό δίκαιο και σειρά συμβάσεων που έχει υπογράψει η Ελλάδα ως μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Πέραν όμως της νομικής αυθαιρεσίας, η ενέργεια του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου μας υπενθυμίζει ότι το «βαθύ κράτος» είναι πάντα παρόν για να επιβουλεύεται θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα και να περιορίζει ελευθερίες που στον δυτικό κόσμο είναι δεδομένες για δεκαετίες.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία θα θεωρήσει παράνομη κάθε ενέργεια που θα εμποδίσει τη τέλεση του πολιτικού αυτού γάμου δεδομένου ότι η σχετική Ελληνική νομοθεσία δεν αποκλείει από το θεσμό αυτό τα ζευγάρια του ίδιου φύλου. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία, συνεπής στις αρχές της, θα σταθεί στο πλευρό όσων αγωνίζονται για την εξάλειψη των διακρίσεων σε βάρος συμπολιτών μας και θα παράσχει πλήρη πολιτική και νομική υποστήριξη στους πολίτες του ίδιου φύλου που θα επιχειρήσουν, να προχωρήσουν σε πολιτικό γάμο ενώπιον του δημάρχου της Τήλου.
Η Φιλελεύθερη Συμμαχία χαιρετίζει τη τόλμη του δήμαρχου Τήλου και τον καλεί να υπερασπιστεί τη νομιμότητα εκτελώντας τον πολιτικό γάμο των ομόφυλων συμπολιτών μας αποδεικνύοντας έτσι στη πράξη ότι η ελληνική κοινωνία διαθέτει εστίες αντίστασης στην κρατική αυθαιρεσία.
www.greekliberals.net
Τώρα μάλιστα είμαστε ευρωπαίοι .Βρέθηκε ένας ανώμαλος να παντρέψει δυο ανώμαλους .Πούστηδες όλου του κόσμου όλοι στην Τήλο μπας και μαζέψουν κανένα εύρο στο νησί .Σειρά έχουν οι παιδεραστές . κτηνοβάτες και ότι άλλο πρόκυψη .Ανθρώπινα δικαιώματα είναι αυτά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΤΟ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ? ΜΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΑΜΟ, ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΨΗΦΟΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ(Σ.Σ. ΕΙΧΕ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΠΟ ΄΄ΔΙΑΝΟΥΜΕΝΟΥΣ΄΄ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ)ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΣΤΕΡΙΚΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ?ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ, Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ, Ο ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΑΣ, Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΤΛ. ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ? ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑΙΑ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ!!!
Τώρα μάλιστα είμαστε ευρωπαίοι .Βρέθηκε ένας ανώμαλος να παντρέψει δυο ανώμαλους .Πούστηδες όλου του κόσμου όλοι στην Τήλο μπας και μαζέψουν κανένα εύρο στο νησί .Σειρά έχουν οι παιδεραστές . κτηνοβάτες και ότι άλλο πρόκυψη .Ανθρώπινα δικαιώματα είναι αυτά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέγετε ότι παρότι υπήρξε μια επίσπευση, η νύφη δεν ήταν τελικά έγκυος. Οπως επίσης δεν ήταν ούτε παρθένα. Κέτι ακούστηκε για τρένα, αλλά δεν κατάλαβα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά γαμήσια ψωνάρες.
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ, καλό το βρίσκω, η Γώργος και ο μαρίας θα κάνουν και παιδάκια;;; έχω κι ενα απλό ερώτημα, ΠΩΣ ΤΕΚΝΟΠΟΙΟΥΝ οι ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ και πολαπλλασιάζονται ΤΟΣΟ γρήγορα;; Υπάρχει απάντηση απ τη γιώργο ή τον μαρία, την κώστα, τον ελένη κλπ; ΆΝΤΕ λουγκρες Έ ΛΟΥΓΚΡΕΣ. Δυστυχώς ο Καιάδας... στέρεψε λουμπίνες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠούστηδες όλου του κόσμου όλοι στην Τήλο .Η ανωμαλία σε όλο το μεγαλείο της. .Όλα για το χρήμα ΝΤΡΟΠΗ σας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα πολύ μεγάλο πρόβλημα που ταλάνιζε όλη την χώρα βρήκε την λύση του .Ο αλέκος με τον μήτσο παντρεύτηκαν στην Τήλο . Καλούς απόγονους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΩΡΗ "ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ"; ΘΑΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΑΝ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΑΔΕΛΦΗ ; ΆΝΤΕ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΛΟΥΜΠΙΝΕΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού τα ισοπεδώσατε όλα τι άλλο απομένει να κάνετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήTελευταία βλέπω μια ιδιαίτερη συμπάθεια του σκύλου μου προς το πρόσωπο μου.Θα έλεγα οτι με κοιτάζει με "νόημα".Κι εγώ αισθάνομαι κάτι γι' αυτόν.Αν παντρευτούμε ποιός μπορεί να μας κατακρίνει;
Δήμαρχε της Τήλου ερχόμαστε κι εμείς.
Θέλουμε κάτι νόμιμο.Δεν μας αρκεί η συμβίωση με χάδια, κόκκαλα και κρακεράκια.Θε΄λουμε και κάτι πιο επίσημο απο μια παθιασμένη συνουσία.
Ετσι θ' απαντήσουμε και μείς στην ανώμαλη κοινωνία που με ευκολία κατακρίνει εμάς τους "υγιείς" σε αισθήματα και πράξεις.
Ελα Αζορ αγάπη μου,φόρεσε το λουράκι σου.
Φεύγουμε για Τήλο..!
ΞΕΚΩΛΙΑΡΙΛΙΚΙ ΣΚΕΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα ντε, έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα μας, οι γάμοι των πούστηδων μας έλειπαν, μήπως θέλουν και οικογενειακό επίδομα; Για τη φιλελεύθερη συμμαχία, αν αυτά είναι τα προβλήματα σας τι να πω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε αν κάποτε εκπληρωθεί και η τρελή επιθυμία που έχουν οι ανώμαλοι να υιοθετούν παιδιά, αυτά τα παιδιά τι τους φταίνε.
Έχοντας να αντιμετωπίσουμε σαν έθνος αρκετα προβλήματα με ένα εκ των κυριοτέρων το δημογραφικό, άραγε ποιες είναι οι πράξεις μας, η ώθηση προς τον εκφυλισμό;;; Δηλαδή πρέπει να μας απασχολούν τα ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ δικαιώματα των πούστηδων ή τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ προβλήματα της χώρας;
ΕΛΑΙΟΣ πια με κάποιους υποτίθεται προοδευτικούς....
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εγώ έρθω να σε πετάξω απο το σπίτι σου γιατί είμαι άστεγος και έχω νόμιμο δικαίωμα, να κοιμάμαι στο σπίτι σου θα επικαλεστείς κάποιο νόμο?
Μη διανοηθείς να ξεχωρίσεις περιπτώσεις, "ααα άλλη περίπτωση ο κώλος μου".
Η εφαρμογή των νόμων είναι ΜΙΑ πάντα περίπτωση.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εγώ έρθω να σε πετάξω απο το σπίτι σου γιατί είμαι άστεγος και έχω νόμιμο δικαίωμα, να κοιμάμαι στο σπίτι σου θα επικαλεστείς κάποιο νόμο?
Μη διανοηθείς να ξεχωρίσεις περιπτώσεις, "ααα άλλη περίπτωση ο κώλος μου".
Η εφαρμογή των νόμων είναι ΜΙΑ πάντα περίπτωση.
Από το επίπεδο των σχολίων από κάποιους άντρακλες, καταλαβαίνει κανείς πόσο σωστή ενέργεια ήταν οι γάμοι-πρόκληση και ισχυρή γροθιά στο συντηρητικό θεοκρατικό κατεστημένο του ελλαδιστάν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζευτείτε πια ρε ελληναράδες άντρακλες της κακιάς ώρας, όλη η ευρώπη γελάει μαζί μας και κρατήστε την αγένεια σας για τον εαυτό σας.
Δεν είναι εξυπνάδα να χλευάζεις τις προσωπικές προτιμήσεις κανενός ιδίως όταν δεν ενοχλούν ούτε στο ελάχιστο. Οι ομοφυλόφιλοι άνθρωποι είναι αυτονόητο πως θα έπρεπε να απολαμβάνουν τα ίδια κοινωνικά προνόμια με όλους.
Η πραγματική απειλή για την κοινωνία είναι ο σκοταδισμός, η θρησκοληψία και η έλλειψη παιδείας. "Λαμπερά" παραδείγματα οι "κύριοι" που ξεράσαν τη χολή και τα συμπλέγματα τους στα προηγούμενα site...
Ρε παιδιά αφήστε τους πούστηδες και τις λεσβίες να ζήσουν τον γαμήλιο μύθο τους στη Τήλο και όπου αλλού γουστάρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ δεν αντιδράτε στην μέγιστη ανωμαλία που είναι ο γάμος, αναστατώνεστε με τους φουκαράδες τους ομοφυλόφιλους που αντί να την δουν αλλιώς θέλουν να νομιμοποιήσουν την σχέση τους με τον παραδοσιακό και αστικό τύπο!
Σας μιλά ένας άνθρωπος που έχει διαπράξει την ανωμαλία του γάμου επαλειμμένα και λατρεύει την πυρηνική οικογένεια, την οποία δεν συναρτά με γάμους, κουφέτα, δήμαρχους και παπάδες.
Ζήστε την ελεύθερη συμβίωση και αφήστε το γάμο …ανακαλύψτε τα πουρνάρια , ευωδιάζουν περισσότερο από τις ανθοδέσμες των καλύτερων γάμων.
Εύχομαι το πανηγύρι να σταματήσει εδώ... Γιατί ισότητα δεν σημαίνει ισοπέδωση. Μη φτάσουμε στο σημείο κάποτε ένα παιδί να πει: "Είσαι για μένα ο πατέρας ή η μητέρα που ποτέ δε γνώρισα γιατί είχα δύο μανάδες ή δύο πατεράδες"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.massresistance.org/
Απλά για να ενημερωνόμαστε τι συμβαίνει γενικώς...
Οι κάθε είδους φασίστες εκήλώθηκαν. Νομίζουν οι διαφόρων ειδών κρυφοναζί ότι μπορούν να διατάζουν όλο τον κόσμο τι θα κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιοι θέλουν να επισημοποιήσουν τη σχέση τους είναι ελεύθεροι να το κανουν.
Το απαρτχάιντ είναι το ιδανικό όσων κραυγάζουν.
Για σκεψου αυτό...Δεν είναι και πολύ μακρινό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά απο μερικά χρόνια το παιδί του γιού σου να πηγαίνει σε σχολείο όπου να είναι πλέων πλειοψηφία το ομοφυλόφυλλα ζευγάρια και τα ετερόφυλλα να είναι μειοψηφία. Να έχουν θέσεις εξουσίας, να γίνουν πρωθυπουργοί , να φτάσουν στις πιό ψηλές θέσεις τις Ευρωπαικής Ένωσης - του πλανήτη, να προβάλλεται ( και να ισχύει) απο ΜΜΕ όπου κάτοχοι τους είναι ομοφυλόφυλλοι ότι το να ζείς και να παντρέυεσαι με άτομα του ιδίου φύλου είναι νορμάλ .....και τελικά οι ετεροφυλλοι να μειώνονται (αριθμητικά).....ΑΛΗΘΕΙΑ πως θα γεννιούνται νέοι άνθρωποι????
ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΚΛΟΝΟΠΟΙΗΣΗ...
Με το σύμφωνο συμβιώσης ( σωστα προσαρμοσμένο ) θα μπορούσε να λυθεί το θέμα αλλά νομίζω ότι ουτε αυτό θα σας αρκούσε...
Με αυτό τον τρόπο χάνεται και το δίκιο σας (στο σημείο που φτάνει αυτό).
Ξέρετε κάτι όμως... η ίδια η φύση φροντίζει για όλα.
Ευχαριστώ και καλή μας τύχη....
Πολυ καταπιεσμενα τα αγοριτσια βρε παιδι μου.Εδω ολοκληρη χωρα asshole-ιται με την κωλοτρυπιδα τους.Βρε δε ¨πα να γαμηθειτε.(ευχη ειναι μη βριζετε)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΨΩΝΙΖΟΥΝ? ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ
ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΕΚΑΤΟ ΕΥΡΩ,
ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ
ΜΑΡΚΕΤ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ? ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΕΑΝ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ.
Περιμένετε οσονούπω θα σκάσουν μύτη οι παιδεραστές και οι κτηνοβάτες .Όταν η ανωμαλία και τα βιτσιά του καθένα λέγονται ανθρώπινα δικαιώματα τότε σημαίνει ότι φτάσαμε στον πάτο της ανθρώπινης αξιοπρέπειας .Αξιολύπητοι έχετε χάση το μέτρο .Όποιος πάει κόντρα στην φύση το πληρώνει .Η φύση εκδικείται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ: ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΘΗΛΥΚΟ ΜΥΑΛΟ ΣΕ ΝΤΕΛΙΚΑΤΟ ΣΩΜΑ
Ελάτε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και σιγά-σιγά για να τα καταλάβουμε όλοι.
Ο πολύς κύριος Βαλιανάτος, κατά δήλωση του δημοσιογράφος, γνωστή πράσινη νύφη, σύμβουλος του ΓΑΠ στο Παιδείας και Θρησκευμάτων (sic), στα χρόνια της πράσινης κυριαρχίας αγόρασε μία σημαντική έκταση στο νησί της Τήλου.
Στην συνέχεια ήλθε σε εταιρική συμφωνία με τοπικό πράσινο παράγοντα, τον Δήμαρχο κύριο ? κυρία ? (αυτό το ερώτημα θέλει απάντηση) Αναστάσιο Αλιφέρη ως επίσης και με ένα από τα δύο ζευγάρια, που τέλεσαν το «μυστήριο» σήμερα το πρωί ,και ανήγειραν ξενοδοχειακή μονάδα.
Έτσι μια μέρα μαζευτήκαν οι παραπάνω λούγκρες , ( Για τον Δήμαρχο ειλικρινά δεν ξέρω αν πραγματικά το σφίγγει το παξιμάδι, κάθε διασταυρωμένη πληροφορία πάνω σε αυτό το θέμα είναι ευπρόσδεκτη) και κάτσανε και σκεφθήκανε τι να κάνουν για να γίνει το νησί και γνωστό αλλά και συμπαθές, να γίνει δηλαδή τόπος προορισμού.
Η κονόμα δηλαδή . Έτσι σε κάποια στιγμή πήρε το λόγο ο Βαλιανάτος και τους λέει, εμείς έχουμε που έχουμε κάψει τη γούνα μας , η ξεφτίλα μας έχει τρυπήσει και τον πάτο του βαρελιού , δεν στήνουμε γάμο πούστηδων, ούτως ώστε και ντόρος να γίνει (διαφήμιση εκατοντάδων χιλιάδων ευρω) και να μας αγαπήσει όλη η Gay κοινωνία , να την κάνουμε να αισθάνεται υποχρεωμένη να περάσει από το νησί ??
Οι άλλες δύο λούγκρες βρήκανε την ιδέα καταπληκτική και άρχισαν να
χοροπηδάνε και να σκούζουν και να φιλάνε τον Βαλιανάτο στο στόμα, με
γλώσσα . Φωνάζανε γειά σου Γρηγόρη μεγάλε , το μαλακισμένο ο ΓΑΠ
χάνει που δεν σε έχει δίπλα του και άλλα τέτοια.
Παραφωνία σε αυτό το κλίμα άφατης χαράς , ήτανε η σιωπή του τοπικού
πράσινου παράγοντα, του under observation mayor , κυρίου ? κυρίας ? τις οίδε ? Τάσου ? Τασούλας ? Αλιφέρη.
Τον ρωτάει ο Βαλιανάτος , Δήμαρχε τι έγινε?
Τι να γίνει ρε Γρηγόρη ? άσε που μπροστά θα βγω εγώ, εγώ είμαι Δήμαρχος, εγώ θα κάνω το γάμο. Εσύ στη χειρότερη , άντε να υπογράψεις σαν μάρτυρας και άντε να κρατάς την ουρά από το νυφικό της νυφούλας, απαντάει ο Δήμαρχος στον Βαλιανάτο, και συμπληρώνει, άσε που θα δημιουργήσουμε και πρόβλημα στο κόμμα και στον Γιώργο Παπανδρέου προσωπικά.
Εγώ δεν είμαι απλά ένας Δήμαρχος που τον στηρίζει και το ΠΑΣΟΚ, είμαι στέλεχος από χρόνια πολλά, και δεν ξέρω πως θα το πάρει ο ΓΑΠ.
Σε αυτή τη φάση κώλωσε και ο Βαλιανάτος .
Του λέει Δήμαρχε σαν να έχεις δίκιο. Έπεσε κατήφεια, οι άλλες οι λούγκρες ήπιαν το αμίλητο νερό, και από κει που κάνανε όνειρα για νυφικά και γαμήλια γλέντια , από κει που που είχαν μετατρέψει στο μυαλό τους τη μικρή Τήλο στο Las Vegas των απανταχού πουσταράδων,
έτσι απότομα έψαχναν που θα βρούνε κόλλυβα.
Το θηλυκό μυαλό όμως του Γρηγόρη δούλευε πυρετωδώς , δεν το έβαζε κάτω , δεν μπορούσε να το χωνέψει με τίποτα, να πάει στράφι αυτή η φαεινή ιδέα.
Οπότε σε μια στιγμή πετάγετε και με τη χαρακτηριστική κραυγή της πουστάρας ,δευτερόλεπτα πριν τον οργασμό, το ρωτάει και του λέει,
Δημαρχάρα, αν πάρω το ΟΚ του ΓΑΠ, θα συνεχίσεις να έχεις πρόβλη- μα ? Ο Δήμαρχος κατελείφθει εξ απήνης , αλλά άρχισε να το σκέπτεται, η ελπίδα στις άλλες δύο λούγκρες άρχισε να ξαναγεννιέται .
Πές-πές οι λούγκρες, πίτσι-πίτσι ο Βαλιανάτος (χιλιάδες αδελφές χειμώνα καλοκαίρι θα την βγάζουν εδώ, το χρήμα θα ρέει άφθονο, οι Τηλιακοί θα κονομήσουν και θα σε ψηφίζουν μια ζωή, και άλλα τέτοια),
Οπότε ο Δήμαρχος λέει το μεγάλο ΝΑΙ , αλλά με την προϋπόθεση να εγκρίνει ο ΓΑΠ.
Για να μην σας κουράζω και πολύ, ο Γρηγόρης μια δυό ανεβαίνει Αθήνα, Χαριλάου Τρικούπη στα κεντρικά, και παίρνει το ΟΚ του ΓΑΠ,
ο οποίος τηλεφώνησε ο ίδιος στο Δήμαρχο στην Τήλο.
Συμπολίτες έτσι έχει η Ιστορία. Ο ΓΑΠ ο κακομοίρης τι να κάνει ? Έχει βλέπετε και αυτή την κόντρα με τον Τσίπρα , για την Τρίτη θέση του καταλληλότερου, η δεύτερη είναι ο κανείς, όπως ξέρετε .
Σκεφθείτε να έβγαινε ο Τσίπρας και να φώναζε ότι ο ΓΑΠ έβαλε βέτο στο γάμο των Πούστηδων.
ΕΣΥ ΡΕ ΝΙΚΟ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΩΡΗ ΛΟΥΓΚΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΡΑΓΚΑΝΕΪΚΟ ΚΑΙ ΑΝ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕ ΝΑΙ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΗ.
Ο ΡΑΓΚΑΝΑΣ
ΞΕΦ-ΤΗΛΟΣ: ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια φορά και έναν καιρό, σε έναν τόπο μακρινό που τον έλεγαν Ξεφτήλο, ζούσε ένας βασιλιάς που τον φώναζαν Αλί Φέρει. Ήταν παρατσούκλι, γιατί από τη στέψη του και μετά μόνο δεινά έφερνε στο έρμο κείνο μέρος. Εως ότου ένα βράδυ ήρθε στον ύπνο του η καλή νεράιδα και του είπε ένα φοβερό μυστικό, πως δηλαδή θα έκανε καλό στον τόπο του με μιά απλή κίνηση.
Ήρθε το ξημέρωμα και ο Αλής δεν έχασε λεπτό. Γνωρίζοντας πως ο Σουλτάνος, ενώ λάτρευε τα αγοράκια (όπως όλοι οι Σουλτάνοι), δεν ήθελε ούτε να ακούσει για γάμο μεταξύ αγοριών, αποφάσισε να βρει αυτός δυο αγοράκια και να τα παντρέψει, γνωρίζοντας πως όλοι οι άλλοι βασιλείς του χαλιφάτου δεν θα τολμούσαν ποτέ να κάνουν κάτι παρόμοιο. Ήταν πράγματι μια εξαιρετική ιδέα που έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου. Όλοι πλέον έμαθαν για την Ξεφτήλο, και τον μοναδικό βασιλιά που είχε το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ του προϊόντος.
Λόγω της παρανομίας του θέματος, ο Αλής ήταν ο μοναδικός που αποφάσιζε ποιά ερωτευμένα πιτσουνάκια θα στεφάνωνε. Έτσι, ήρθε σε συμφωνία με το “Lougra Travel”, έναν τεράστιο τουριστικό οργανισμό που διοργάνωνε ταξίδια για αστεφάνωτα “ιδιάιτερα” πιτσούνια. Με πρόσχημα τα ανθρώπινα δικαιώματα* έδωσε την απαραίτητη κοινωνική πινελιά για να μην τον πουν και παραδόπιστο. Ότι δηλαδή θα προτιμούσε τα εν λόγω πελατάκια γιατί τάχαμ θα είχε ίδια οφέλη, η πως τάχαμ τάχαμ, οι πιστοί του αυλικοί θα παρείχαν τα χάνια και τα κονάκια τους στα πελατάκια με το αζημίωτο βέβαια ή αλλιώς αμιζίωτο.
Ο Σουλτάνος εξοργίστηκε και τον απείλησε με ξεπλημέλημμα. Ο βασιλιάς όμως δεν πτοήθηκε αφού είχε προνοήσει και το P&L του έβγαινε θετικότατο. Ως γνωστόν το ξέπλυμα είναι πάντα ισχυρότερο από το ξεπλημέλημμα! Και έζησε αυτός καλά και εμείς καλύτερα (παραμύθι). Όπως ζουν όλοι οι βασιλείς σε τούτο τον αγγελικά πλασμένο κόσμο!
*όρος που χρησιμοποιείται ευρύτατα από τους Σουλτάνους για ποικίλους λόγους: 1. Για να ξεκληρίσουν το Φυρακ και να του πάρουν τα πετρέλαια, 2. Για να κάνουν εθνοκάθαρση στη Μαρτυρικύπρο και να στήσουν βάσεις, 3. Για να ξεσερβίσουν το Κοτσιφοσχέδιο ώστε να διακινούν γιουσουφάκια και ναργιλέδες ελεύθερα. κλπ, κλπ
o raganas
ΑπάντησηΔιαγραφήeisai tromeros kai egrapses!
oust
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΔΙΕΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
ΑΛΛΑ ΦΤΑΕΙ Η ΚΟΛΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΗΡΑΤΕ ΕΚΤΑΣΗ.
ΕΓΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ,
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ,
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ,
ΓΕΜΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ,
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΑΣ.
ΑΕΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΡΕ.
ΚΑΙ ΑΜΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΡΑΤΟΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΚΟΤΕΣ, ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ.
ΠΑΛΙΟΑΔΕΡΦΑΡΕΣ...ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤ
ΠΡΟΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ, ΓΚΕΙ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ, ΕΧΩ ΑΦΜ, ΤΗΡΩ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΕΣΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ (Η ΣΕ ΜΕΝΑ) ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΩ (ΝΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ) ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙ (ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΦΗΣΩ) ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ (ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ) ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ (ΜΟΥ) ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ (ΜΟΥ) ΛΕΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΜΗ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΖΩ Η ΠΕΘΑΝΑ;
ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΓΑΜΟΣ, ΣΑΣ ΤΗ ΧΑΡΙΖΩ, ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ, ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ", ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΡΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΖΟΡΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ!!!
ΚΑΙ ΝΑΙ, ΕΧΩ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ ΜΕ ΗΛΙΘΙΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ, ΕΧΕΤΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΜΕ ΟΤΙ ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ. ΘΕΛΕΤΕ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΩΛΟΧΩΡΑ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ.
ΕΝΑΣ ΓΚΕΙ
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΗΔΕΣ ΑΥΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΜΗΤΕΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. ΣΑΝΙΔΑ : Στο ύψος σας!!
ΕΜΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ GAY-ΔΟΝΗΣΙ ΤΗΣ ΤΗΛΟΥ..ΠΑΡΤΕ ΤΙΣ ΒΑΖΕΛΙΝΕΣ ΣΑΣ, ΞΥΡΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΟΥΛΕΣ ΣΑΣ Κ ΚΑΛΕΣ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ!!! Ο GAO-ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΖΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήLIVE YOUR MYTH IN THE GAY-LAND OF TILOS..
Πολύ πρεμούρα αυτός ο Δήμαρχος να παντρέψει
ΑπάντησηΔιαγραφήτους πούστηδες.
Τ'ι άλλο θα δούμε ακόμη!
Και μη χειρότερα!
Ξεφτίλες!!!
Μία η λύσις τελικά: Μάζεμα όλων των πουσταριών και πνίξιμο στη θάλασσα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘάνατος στους ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ!!
Agapite Agie, to sholio sou se haraktirizei san apomeinari twn aristerostrofwn hippidwn.
ΑπάντησηΔιαγραφήNa katalaveis se parakalw oti to mikroastiko oneiro kapoiwn gay einai kati poy tha xeperasoun otan tha to thewroun dedomeno.
Prwta erhetai i eleftheria epilogis gia pollous anthrwpous kai meta i epilogi.
Moy thymizeis tous ploysious poy lypoyntai toys foykarades toys ftwhous.
Den perimena apo sena na min katalavaineis oti to paihnidi afora kyriws se symvolismous kai oti panw ap'ola tha eprepe na ypostirizeis ton gamo omofylwn akrivws giati shetikopoiei toys roloys kai APELEFTHERWNEI SE SYMVOLIKO EPIPEDO toys anthrwpoys anexartitws fyloy kai sexoyalikis epilogis!
Get it agie darling???
vre malaka GRsex ilithie apo to kolosite sou perimename na doume tsonta sto net? vlaka ai gamisou
ΑπάντησηΔιαγραφή4 Ιούνιος 2008 12:16 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροβληματικέ-σμένε Γκει,το
πρό-βλημα σου λύνεται με μία Διαθήκη .
Αντε κι αφήστε μας ήσυχους μη σας πάρει .....
ποιος απο τους δυο σας θα ειναι η "μανουλα" ? τα κακομοιρα τα παιδακια ....
ΑπάντησηΔιαγραφήJesus loves us all!
ΑπάντησηΔιαγραφή4 Ιούνιος 2008 12:25 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί θα το ρίξετε τώρα όλοι.
Φτιάξτε κι ενα μοναστήρι και μπείτε ολοι μεσα ,γιατι αν μείνει σε μας θα κλείσουμε σε άσυλο .
Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.
Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:
«Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).
Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»
Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;
Τέλος επειδή συνήθως υποβάλλεται στους νεόνυμφους η ερώτηση «και τώρα τι θα κάνετε, θα πάτε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο;», θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι:
α. Το δικαστήριο που θα επιληφθεί (της αίτησης ακυρώσεως αυτού που δεν θα του εξασφαλιστεί το δικαίωμα εγγραφής σε μερίδα Δημοτολογίου ή σε Ληξιαρχείο ή θα του παρουσιαστεί οποιοδήποτε εμπόδιο) είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας.
β. Το Συμβούλιο της Επικρατείας θεωρείται «ανώτατο δικαστήριο» σύμφωνα με το άρθρο 234 της «Συνθήκης για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, όπως ισχύει σήμερα» (έτσι λέγεται σωστά).
γ. Σύμφωνα με το ανωτέρω άρθρο 234 το Συμβούλιο Επικρατείας, όταν τίθεται θέμα ερμηνείας κοινοτικού δικαίου, «υποχρεούται» (και όχι απλά δικαιούται) να κάνει προδικαστική παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να ληφθεί απόφαση ως προς το προδικαστικό αυτό θέμα (π.χ. τι ορίζει το κοινοτικό δίκαιο για τα δικαιώματα δύο ομοφύλων να τελέσουν γάμο. Σημείωση: Δεν υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που να δέχεται ευθέως τέτοιο γάμο, αλλά και δεν υπάρχει απόφαση που να λέει ότι δεν τον δέχεται. Υπάρχει όμως σωρεία αποφάσεων που δείχνουν έμμεσα ότι δέχεται κάτι τέτοιο. Το πρόκριμμα του γάμου της Τήλου θα αποτελέσει landmark γιατί δεν θα μπορέσει να ξεφύγει πλέον και θα λάβει απόφαση επ’ αυτού).
δ. Η προδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου θα είναι υποχρεωτική για το ελληνικό δικαστήριο (σύμφωνα με το προμνησθέν άρθρο 234) και επομένως δεν θα έχει σημασία αν έστω και όλοι οι Έλληνες δικαστές είναι εκ πεποιθήσεως κατά τέτοιου γάμου.
Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!
θελω να παντρεφτω το σκυλο μου και να υοθετησω 1 παιδακι και ενα κουταβακι μια ευτυχισμενη οικογενια
ΑπάντησηΔιαγραφήοκσοοοοοοοορεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Λεξικό Τεγοπουλος - Φυτρακης :ανώμαλος , -η .{ ο μη φυσιολογικός διανοητικά, ψυχικά η σεξουαλικά}. Για ορισμένους ανώμαλους που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήHomosexuality and DSM-IV
ΑπάντησηΔιαγραφήQ. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?
A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.
As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."
The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).
Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )
Homosexuality and DSM-IV
ΑπάντησηΔιαγραφήQ. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?
A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.
As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."
The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).
Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )