GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

29 Μαΐου 1453: Μια αφιέρωση....

. Με την ευκαιρία της σημερινής επετείου Αλωσης της Πόλης,- 29 Μαίου 1453, αφιερώνω τίς φωτογραφίες αυτές, από τον "συνωστισμό" ...

.
Με την ευκαιρία της σημερινής επετείου Αλωσης της Πόλης,- 29 Μαίου 1453, αφιερώνω τίς φωτογραφίες αυτές, από τον "συνωστισμό" στήν καταστροφή της Σμύρνης, στήν κ. Ρεπούση, κι αν επιμένει στίς απόψεις της καί στήν συνάδελφο κ. Γιαννάκου...
Δρ. Νίκος Κρεμμύδας

13 σχόλια

  1. PE ΠAIΔIA TI ΓINETE ME THN PEΠOYΣH,ΔEN TIΣ PIXNETE APKETA KANTHΛIA ΦAINETAI ΓIA NA ΣYNOSTIΣTEI ΛIΓO & AYTH,OXI TIΠOTA AΛΛO MΠAΣ KAI ΣΠAΣEI O ΔIAOΛOΣ TO ΠOΔI TOY.
    EMΠPOΣ ΣTO ΔPOMO ΠOY XAPAΞE H ΓIANNAKOY MΩPH KOYΦAΛA.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάλτε ξανά το μετριασμό σχολίων.
    Δεν βλέπετε τον grsex που μπαχαλευει το blog?
    Τόσο ηλίθιοι είστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνισμού. Η αρχή της επαναφοράς των Ελλήνων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι και η αρχή του τέλους των ρωμιών. Ζήτω η Ελλάδα! ζήτω το Ελληνικό πνεύμα! Έσσεται ήμαρ! Μιχάλης Ρούπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 29 Μάϊος 2008 4:05 πμ

    ..........................
    Πρόσεχε ,γιατί ο υπερβολικός αυνανισμός θα βλαψει την υγεία σου .

    29 Μάϊος 2008 1:57 μμ
    .........................
    Αυτές τις μαλακίες έλεγε και πίστευε ο Γεννάδιος και γιαυτό ο Μωάμεθ τόν έστεψε Πατριάρχη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΘΕΝ


    Aυτές τες μέρες διάβαζα δημοτικά τραγούδια,
    για τ’ άθλα των κλεφτών και τους πολέμους,
    πράγματα συμπαθητικά· δικά μας, Γραικικά.

    Διάβαζα και τα πένθιμα για τον χαμό της Πόλης
    «Πήραν την Πόλη, πήραν την· πήραν την Σαλονίκη».
    Και την Φωνή που εκεί που οι δυο εψέλναν,
    «ζερβά ο βασιλιάς, δεξιά ο πατριάρχης»,
    ακούσθηκε κ’ είπε να πάψουν πια
    «πάψτε παπάδες τα χαρτιά και κλείστε τα βαγγέλια»
    πήραν την Πόλη, πήραν την· πήραν την Σαλονίκη.

    Όμως απ’ τ’ άλλα πιο πολύ με άγγιξε το άσμα
    το Τραπεζούντιον με την παράξενή του γλώσσα
    και με την λύπη των Γραικών των μακρινών εκείνων
    που ίσως όλο πίστευαν που θα σωθούμε ακόμη.

    Μα αλίμονον μοιραίον πουλί «απαί την Πόλην έρται»
    με στο «φτερούλν’ αθε χαρτίν περιγραμμένον
    κι ουδέ στην άμπελον κονεύ’ μηδέ στο περιβόλι
    επήγεν και εκόνεψεν στου κυπαρίσ’ την ρίζαν».
    Οι αρχιερείς δεν δύνανται (ή δεν θέλουν) να διαβάσουν
    «Χέρας υιός Γιανίκας έν» αυτός το παίρνει το χαρτί,
    και το διαβάζει κι ολοφύρεται.
    «Σίτ’ αναγνώθ’ σίτ’ ανακλαίγ’ σίτ’ ανακρούγ’ την κάρδιαν.
    Ν’ αοιλλή εμάς, να βάι εμάς, η Pωμανία πάρθεν.»

    Κ. Π. ΚΑΒΑΦΗΣ

    (Από τα Κρυμμένα Ποιήματα 1877;-1923, Ίκαρος 1993)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακριβώς επειδή συνεχίζουν να μας ταλαιπωρούν ξενόδουλες ρεπούσηδες, ας αλλάξουμε αυτό το "άλωση" με το Παράδοση της Πόλης, που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της τότε προδοσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ; ΜΟΝΟ 500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΙΩΝΕΣ ΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΓΙΟΤΑΤΟΥΣ ΑΓΙΟΤΑΤΟΥΣ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η μερικα ρητορικα ερωτηματα:1.η τουρκια ''στηλιτευσε'' τις εκδηλωσεις μνημης του ποντου ως μη βοηθουσες στο κλιμα ''φιλιας''και ζητησε την κρατικη απαξιωση των.η ελλας στο πλαισιο της αμοιβαιοτητας που διεπει τις διεθνεις σχεσεις ανεξαρτητων-κυριαρχων εθνων κρατων θα στηλιτευσει τους κιτς ''εορτασμους'' στα βυζαντινα τειχη της Πολης στις 29 μαη για την οσμανικη καταληψη του 1453 ως αρνητικες για την φιλια και θα ζητησει την απαξιωση τους απο την τουρκια?η φιλια νοειται ως μονομερης-πληρης αποδοχη της ιστορικης θεωρησης της τουρκιας ωσαν να προκειται για νικητη καποιου πολεμου?μηπως η επιλεκτικοτητα συνιστα ταπεινωτικη και ιταμη υποταγη στην αυθαιρετη βουληση επικυριαρχου νταη?2.η τουρκια θετει σποραδικα αξιωσεις να κηδεμονεψει τους ετερογενεις[ιδιως μουσουλμανικους]πληθυσμους λαθρομεταναστων στο ονομα δηθεν της θρησκειας[υποκριτικα θετει ζητηματα ''δικαιωματων'' και κακομεταχειρισης σε φορα μουσουλμανικων χωρων].επισης ''διαμαρτυρεται'' για την υπολθαψη στην ελλαδα κουρδων και δη ''τρομοκρατων''[οι οποιοι βεβαια κουρδοι επι σημιτισμου απομακρυνθηκαν απο την ελλαδα ως πραξη φιλιας-παντα βεβαια μονομερης και με τροπο υποτακτικο].μηπως η ελλας προτιθεται στα πλαισια της αμοιβαιοτητας κυριαρχων κρατων να καταγγειλει σε ολα τα διεθνη φορα τη συνεργασια τουρκικου παρακρατους με κρατος[μικρη η διαφορα] για την δολια και στρατηγικα συντονισμενη αποστολη και εν γενει διευκολυνση αδιαλειπτως επι 18 ετη απειραριθμων ταλαιπωρων λαθρομεταναστων[θυματα του αμερικανικου δηλ. σιωνιστικου ιμπεριαλισμου] απο τα ιωνικα παραλια και τον εβρο στα ελληνικα εδαφη?μηπως υπαρχει εχων σωας τας φρενας εις που να πιστευει οτι τα γκετο με τα μιλιουνια λαθρομεταναστων-εν δυναμει εποικων -τελουν ως προς την υπαρξη και τον εντοπισμο τους μετα των δουλεμπορων σε αγνοια ενος στυγνου μιλιταριστικου καθεστωτως?[ηδη η κατασταση βαινει σε αριθμους τραγικα αυξανομενη με ρυθμους τραγικους -που θα βγαλει αυτο το αδιεξοδο χωρις τελος?]μηπως εκ του ανωτερω οι δυστυχοι πληθυσμοι λαθροβιων χρησιμοποιουνται ως ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ (και) των τουρκων στην κρυφη αλλα βεβαια μεθοδευμενη προσδοκια να διαλυσουν την ελλαδα μεσω της αποδομησης της εθνικης και κοινωνικης συνοχης της?μηπως ετσι προωθουνται σιωνιστικες γεωστρατηγικες στοχευσεις ωστε η ελλας[και κυριως οι ελληνες με τις αναλογες συνεπειες] να παραδοθει γεω-πολιτικα στον ελεγχο της τουρκιας χωρις να χρεαστει ουτε σφαιρα?[οι πεμπτες φαλαγγες μηπως σχετιζονται?}μηπως αντι επιτελους καταγγελειας η εξουσια θα κρυφτει πισω απο ανεξοδα μεγαλοστομα αντεθνικιστιστικα-αντιρατσιστικα -ψευδοδιεθνιστικα των μεγαλονοων της παγκοσμιοποιησης και της κοινωνιας των αγορων φληναφηματα- ρητορειες και κυρηγματα?μηπως το επομενο ερωτημα ειναι ως ποτε?3.στον βολο με ιδιωτικη πρωτοβουλια κατεσκευαστηκε αντιγραφο της αργους του μυθολογικου πλοιου της εκστρατειας με σκοπο να αναβιωσει το αρχαιο ταξιδι στην κολχιδα αυτο το καλοκαιρι.η τουρκια αρνηθει να εγγυηθει το ταξιδι απο τα παρακτια εδαφη της και δεν το επιτρεπει γιατι οπως το διερρευσε στον τυπο φοβαται την αναβιωση μνημων[σαφως και ιστορικων]και του ''ονειρου του ποντου''[απο το τουρκικο υπεξ]που ειναι προφανως και ελληνικο στην ταυτοτητα του!!!!μηπως στο πλαισιο της διακρατικης αμοιβαιοτητας κυριαρχων κρατων η ελλας προτιθεται να απαγορευσει στους τουρκους παρατρεχαμενους κρατικους αξιωματουχους και λοιπους εθνικιστες-εξτρεμιστες τα σουρτα φερτα στη θρακη διαρρεοντας παραλληλα στον ημεδαπο τυπο ως λογο τον κινδυνο[υπαρκτος εν σχεσει με τον ανωτερω ανυπαρκτο] αναβιωσης του ονειρου του κρατους της γκιουμουλτζινας?μηπως αντι επιτελους για απαγορευση ισως ακουσουμε τα καινοφανη στο διεθνες δικαιο νεοελληνικα φληναφοειδη κατασκευασματα περι του οτι η ελλας ειναι πολιτισμενη και δεν κανει οτι αλλοι δεν φοβειται κλπ.σαχλες για να παραιτειται μονομερως της αμοιβαιοτητας.[δηλονοτι και σε πενταχρονα οτι δια φοβου ποιει την αναγκη φιλοτιμια]?4.ο καινοφανης αρχιεπισκοπος αθηνων[και μονο πλεον κατα το θελημα του ομηρου και σαφως διαβλεποντος με εντυπωσιακη εναργεια το μελλον του ελληνισμου επικεφαλης του θλιβερου πατριαρχικου απολιθωματος του ελληνισμου]στηλιτευσε γενικως και αφηρημενως τον θρησκευτικο εθνικισμο επ αφορμη του λογου του μακεδονα ψευδοεπισκοπου[πρωην κομματικου στελεχους του κ.κ γουγκοσλαβιας στη μακεδονια και μετεπειτα για πολιτικες σκοπιμοτητες μετεμφιεσθεις σε αρχιπαππας τις ''ανεξαρτητης'' χωρας].προφανως η δηλωση του θλιβερου jeronimo ελαχιστα αφορουσε τον κ.κ vmro-dpmne αλλα τον θεσσαλονικης που ειναι κακος''εθνικιστης'' και τα λοιπα χαριτωμενα προπαγανδιστικα φληναφηματα που γεννα η ημιμαθεια ενιοτε και ο δολος.το μηνυμα σαφες:αυτα γεννα η αναμειξη της εκκλησιας στα πολιτικα[το οτι ειναι εθνικα παραμεριζεται γιατι δημιουργει δυσκολια επιχειρηματολογιας]για αυτο ''κακε'' θεσσαλονικης μην ανακατευεσαι και ασε τους ''πεφωτισμενους''καραβοκυρηδες να πηδαλιουχησουν το καραβι [εστω και αν εισαι και εσυ μεσα!]εμεις νηστεια και προσευχη παμε σαν αλλοτε με τους φαναριωτες απεναντι στους ελληνες πολεμιστες[μηπως ο τουρκος γεεθα στο πλαισιο τις αμοιβαιοτητας σε επομενη επισκεψη θα καταθεσει στεφανι στο αγαλμα π.χ του καραισκακη εκθειαζοντας τον και υπο τους ηχους αμανεδων ως ενδειξη φιλιας?]που χαλουν την βολεψη.μηπως ομως γνωριζει ο τζερονιμο καποια σχολη φιλοσοφιας λογικης επιστημης που να εξισωνει επιτιθεμενους με αμυνομενους θυτες με θυματα ως προς το context που δρουν αδικοπραγουντες με δικαιοπραγουντες και μηλα με πορτοκαλια επειδη π.χ ειναι ισαριθμα?[βλεπε και οι ελληνες εσφαξαν τουρκους μακεδονες τσαμηδες βουλγαρους και με το παθος της ημιμαθιας ισως και μεξικανους κλπ κλπ...]μηπως μονο η σοφιστεια?και μηπως μονο το δικιο του ισχυρου διαχρονικα επικαλειται την αντιλογικη της ισοπεδωσης και της εξισωσης?και μηπως σημερα την αντιλογικη αυτη την εργαλειοποιει η ''λογικη΄΄-''ορθολογισμος'' της παγκοσμιοποιησης [και οι κατα τοπους προπαγανδιστες της?προσεξτε τα αντιλογικα σοφιστικα εργαλεια που χρησιμοποιουν μαζι με 1. την επιλεκτικη εφαρμοσιμοτητα 2. την λογικη διπροσωπια σε σχηματα υποκριτικων λογικων δουρειων ιππων]και της εν γενει ολοκληρωτικης σιωνιστικης επικυριαρχης κοσμοθεωριας? ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:ΖΗΤΩ Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ[ΟΙ] ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ[ΟΙ] ΠΟΛΙΤΙΚΗ[ΟΙ]ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ[?]ΛΑΟΥ ? πελασγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ αισιόδοξος είσαι πως θα διαβάσουμε τα σεντόνια σου μάθε να είσαι συνοπτικός και με νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στον 4,48 αναφέρομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριε Κρεμμύδα,

    Η τραγωδία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας ήταν αναπόφευκτη αν σκεφτούμε όλα τα γεγονότα που προηγήθηκαν...

    Μήνες πριν την καταστροφή της Σμύρνης ο Ελληνικός Στρατός έκανε πολύ χειρότερα στους Τούρκους και σε τεράστια κλίμακα...

    Δεν ήταν τυχαίες ενέργειες αλλά συστηματικές, μεθοδευμένες, αποκρουστικές και εγκληματικές...

    Να σημειώσω επίσης οτι οι Τούρκοι περιέργως σεβάστηκαν τουλάχιστον τους αξιωματικούς του ηττημένου Ελληνικού στρατού ενω οι γιατροί του κυκλοφορούσαν σχεδόν ελεύθερα μεταξύ των εγκληματούντων πλέον Τούρκων και των Ελλήνων αιχμαλώτων και έβγαζαν μεροκάματο...

    Το κακό με την κυρία Ρεμπούση είναι ότι όταν της έδωσαν γραμμή να μετριάσει την αθλιότητα της έχθρας και του πολέμου αυτή το ξεφτίλισε...

    Δεν κατάλαβε ότι άλλο το να μετριάζεις την αφόρητη εγκληματικότητα των αντιπάλων για τις παιδικές ψυχές και άλλο το να του ξεφτιλίζεις στις γενεές που άφησαν...

    Η κυρία Ρεμπούση ξεφτίλισε τους απογόνους των νεκρών και την μνήμη των ίδιων των νεκρών με τ α περί συνωστισμού... Υπό άλλες συνθήκες η κυρία Ρεμπούση και οι συν αυτήν θα έχαναν την ελευθερία τους ή και την ζωή τους...

    Όμως σήμερα λειτουργούμε ως ελεύθερη δημοκρατία... όχι όμως και ως ασύδοτη μπανανία...

    Δυστυχώς, η κυρία Ρεμπούση συνεχίζει να προκαλεί με τις δραστηριότητές της, συνεργαζόμενη με το Ισραηλινό (Εβραϊκό) Συμβούλιο και την πρεσβεία τους, διευθετώντας δικά τους θέλω και πορίσματα στην Ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα...

    Εάν ζούσα στην κατοχή κύριε Κρεμμύδα, θα έσωνα όσους εβραίους πολίτες (Δεν αγαπούν στην πλειοψηφία τους να τους αποκαλούν Ελληνες πολίτες...) άντεχα απο το κάτεργο και την εξαθλίωση... που ήλθε πολυ πριν τα αποτρόπαια γεγονότα στα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης... Αυτό όλοι επιμελώς το αποκρύπτουν και είναι μια ακόμα χυδαιότητα του Ελληνισμού...

    Όμως δεν θα έβγαινα ποτέ σήμερα να κάνω εμπόρευμα αυτό μου το έργο και αυτή μου την στάση για το παρελθόν...

    Δυστυχώς, οι Εβραίοι εμπορεύονται αυτή τους την μοίρα και αυτό είναι κατάντια... σιχαμερή κατάντια... που ελπίζω εμείς οι Ελληνες, παρά τα ελαττώματά μας να μη το κάνουμε ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗΝ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΨΑΝΕ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ.ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΥΑΛΟΙ ???ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΘΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΩ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΙΤΛΑΡ ΕΠΙΣΗΣ.Η ΑΛΛΑΖΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *