GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Στην Ευρωβουλή η Μαριέτα...

Με το ηθικό της πολύ ψηλά, η Μαριέτα Γιαννάκου επανεμφανίστηκε δημοσίως χθες βράδυ μετά την περιπέτεια της υγείας της, με συνέντευξη στην Μ...


Με το ηθικό της πολύ ψηλά, η Μαριέτα Γιαννάκου επανεμφανίστηκε δημοσίως χθες βράδυ μετά την περιπέτεια της υγείας της, με συνέντευξη στην Μ. Χούκλη για τη ΝΕΤ. Η πρώην υπουργός δήλωσε παρούσα στην πολιτική ζωή αν και στις τελευταίες εκλογές δεν βγήκε βουλευτής στην Α' Αθηνών.
Οι πληροφορίες λένε ότι συζητείται η συμμετοχή της στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ, στις εκλογές του 2009. Το θέλει και η ίδια, δεν είναι αρνητικός ο Κ. Καραμανλής. Άλλωστε, η κ. Γιαννάκου από τη Ευρωβουλή ξεκίνησε, για πρώτη φορά το 1984 όταν πρόεδρος της ΝΔ ήταν ο Ευάγγελος Αβέρωφ.
--------------------------------------

102 σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, της αξίζει.. είναι πραγματικά γενναίoς άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΣ ΒΓΗΚΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΖΩΓΩΝΗΘΗΚΕ Η ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΗΣ.
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΞΥΛΙΝΟ ΠΟΔΙ ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΣΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ.

    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΚΑΡΩΣΕ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟ ΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. EΠΕΙΔΗ ΤΗΣ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΚΟΥΤΣΗΚΟΥ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ .

    ΔΗΛΑΔΗ ,ΑΜΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΤΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΔΙ
    ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΑΜΕ?

    Η ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ-ΚΟΥΤΣΗΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΡΑΔΑ.
    ΘΑ ΤΗ ΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ.

    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ Η ΚΑΝΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΑΡΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΗ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΞΥΛΙΝΟ (ΧΤΑ)ΠΟΔΙ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το να είσθε ηλίθιοι (22 Απρίλιος 2008 2:22 πμ και 22 Απρίλιος 2008 2:24 πμ) είναι δικαίωμά σας, το να το διαφημίζετε όμως οχι...

    Αει χαθείτε απο εδώ κοινωνικά αποβράσματα, σκουλήκια των βοθρολημάτων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν χορτασατε μασα τοσα χρονια κυρια κουτση-κου ?

    ποσο ακομα θα σας φορτωθουμε ?

    επιτελους καποιος να της κοψει τη γουρουνοκεφαλη της να ξεμπερδεψουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η γιαννακου εκτος απο φυσικα αναπηρη ειναι και πνευματικα αναπηρη


    και αλλοι ανθρωποι εχουν περασει πιο μεγαλες δυσκολιες αλλα δεν εχουν ανταμειφθει με βουλευτιλικια.

    η γιαννακου ειχε φοβερη περιποιηση σε ενα ιδιωτικο νοσοκομειο οπου της ανηκει καθως εχει μετοχες εκει.ολοι οι γιατροι απο πανω της ηταν

    οι φτωχοι ομως που δεν εχουν τετοιες ανεσεις πεθαινουν στους διαδρομους και κανεις δεν τους θυμαται........

    εξαλλλου ,για αυτο ποθ επαθε αυτη ευθυνεται .ετρωγε ακαταπαυστα και ακορεστα τεραστιες ποσοτητες γλυκων με αποτελεσμα ο διαβητης της να επιδεινωθει .ας προσεχε........

    μονο και μονο το γεγονος οτι πηγε να δημιουργησει ενα εκπαιδευτικο συστημα μονο για τους πλουσιους την καταδικαζει στη συνειδηση των πιο πολλων

    ηταν πληρως αποτυχημενη πολιτικος .γιατι να την φαμε στη μαπα αλλα 5 χρονια μονο και μονο γιατι της κοπηκε ενα ποδι ?
    δηαλδη αμα της κοπει το αλλο ποδι θα την κανουν και πρωθυπουργο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ,ΑΝΙΚΑΝΗ ,ΑΛΛΑΖΟΝΙΚΙΑ, ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟΣΕΣ ΚΛΕΨΙΕΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΕ?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ANTE STO DIAOLO Παναγιώτη Μπαζιωτόπουλο ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΗΓΜΑ .

    ΒΟΘΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ. ΜΑΛΛΟΝ,ΚΟΥΡΑΔΑ ΕΙΣΑΙ. ΠΑΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΝΑ ΣΕ ΡΟΥΦΗΞΕΙ Ο ΒΟΘΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. giati tosi pikra re paidia giati toso farmaki???ti ekane stin teliki h gineka prospathise na kani ta panepistimia afto pou prepi na einai a3iokratika!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Apo ton logo pou ar8rwnete dinete axia ston an8rwpo pou epiti8este. Eilikrina den nomizw oti mporei na einai xeiroterh apo esas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρε ανθρωποειδές που έμαθες να αρθρώνεις πέντε λέξεις και νομίζεις ότι θα σε κατατάξουμε στο ανθρώπινο γένος (22 Απρίλιος 2008 2:53 πμ)...

    Αει χάσου απο εδώ...

    Οι άνθρωποι διακρίνονται απο το ήθος τους... Εσύ απο τι θα διακριθείς; Από την κοπριά που τρέχει απο το στόμα σου;

    Τo ίδιο και για τους γελοίους Bloopers…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπαζιοτοπουλε αν εγω ειμαι ανθρωποειδες εσυ εισαι χιμπατζοειδες αν κρινω απο τη φωτογραφια σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. EYXOMΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ-ΚΟΥΤΣΗΚΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ (και οχι στα ποδια της καθως το ενα κοπηκε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. head amputation χρειαζεται η κουτσηκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ
    ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΔΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι σχέση έχει η γιαννάκου με τους ψηφιφόρους της νδ?
    καμία

    τότε γιατί την προοωθούν όσοι την προωθούν από τη νδ?

    κι άχρηστη παπαρδέλω είναι

    κι ο άντρας της τη έδωσε πόδι

    γιατί υπάρχει στο πολιτιθκό προσκήνιο?

    ποιον εκπροσωπεί? ερκφράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. H πλάκα είναι που στην ευρωβουλή εκλέγονταο βαση λίστας και οχι βαση σταυρών. Ετσι ,καθε αποτυχημένο τον εξάγουν στην ευρωπαική ένωση.Το ίδιο και με τη μαριέττα φακλάνα γιαννάκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τουλαχιστο θαυμασαμε τη Μαρια Χουκλη,τη μονη ψηλη δημοσιογραφο της Ελληνικης τηλεορασης.Η γυναικα ειναι πιο ψηλη απο τους τσολιαδες στο Προεδρικο μεγαρο!Επρεπε να παρει τη συνεντευξη ορθια για να καταλαβει ο καθενας ποσο υψος εχει!Ψηλη και ωραια!Και επι τουτου δεν πρεπει να διαφωνει κανεις!Αν παει με κανενα αποκαλυπτικο μαγιω η συγκεκριμενη στην παραλια,ολες οι χαζοπιτσιρικες που συχναζουν εκει(υψους 1,50 , IQ ραδικιου και τιγκα στην κυτταριτιδα)θα πανε να κλειστουν σε μοναστηρι.Και δεν το λεω με κακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στην Ελλάδα κανένας πολιτικός δεν αφήνει την πολιτική, οτιδήποτε κι αν του συμβεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. o μπατσος με τον οποιο ειχε δεσμο τη παρατησε τωρα που εχει κομμενο ποδι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΣΙΚΕΣ ΤΗΣ?

    ΑΝΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΒΛΑΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΩΡΑ Η ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΓΟΒΑΚΙΑ ΤΩΝ 5000 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΤΕΧΝΗΤΟ ΤΗΣ ΜΕΛΟΣ

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΣΒΑΡΟΦΣΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ - ΚΟΥΤΣΗ-ΚΟΥ ΚΑΡΙΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Μαριέτα ανήκει στο είδος των πολιτικών που έχει ανάγκη ο τόπος. Στάθηκε αταλάντευτη στις πεποιθήσεις της και δεν λύγισε μπροστά στους χούλιγκανς των "πανεπιστημίων" και στο εκπαιδευτικό κατεστημένο που τα λυμαίνεται. Και αυτό παρά το γεγονός ότι ο πολιτικός της προϊστάμενός περί άλλων ετύρβαζε και την εγκατέλειψε βορά στις ύαινες της συντήρησης. Η δύναμή της φάνηκε και από τον τρόπο που αντιμετώπισε την περιπέτεια της και το ότι κατάφερε ξανά να σταθεί στα πόδια της. Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι σαν και αυτήν. Είναι πραγματικά κρίμα που θα πάει στην Ευρωβουλή. Ο τόπος την έχει ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επρεπε να συνεχισει ως ψυχιαστρος που ειναι.
    Ως πολιτικος, ειναι για την Ελλαδα σκετη καταστροφη.

    Η συμπεριφορα της υπηρξε επονειδιστη` υπεγραφε, συναινουσε και υπερακοντιζε μαλιστα, στο ζητημα για τους εφικτοτερους τροπους που θα επρεπε τα ελληνοπουλα ( ανιδεα παιδακια ) να διδασκονται τα δεινα των εβραιων απο τους ΝΑΖΙ, σαν να ημασταν εμεις που χτιζαμε στρατοπεδα και φουρνους κι οχι οι Γερμανοι του Χιτλερ!!!

    Ειναι η προσωποποιηση της οσφυοκαμψιας.
    Δεν εχει - δεν μπορει να εχει - καμια σχεση με τους Ελληνες.

    Η αποστολη της στην Ευρωπαϊκη Βουλη ειναι ακρως καταδικαστεα, και ειναι σχεδον βεβαιο οτι προκειται για μια αξια περιφρονησης ενεργεια - ενα ειδος συμφωνιας και πολιτικαντικης σκοπιμοτητας.

    Οι βουλευτες τού κομματικου της περιβαλλοντος, μαντρωμενοι καθως ειναι, θα σιωπησουν για να μην τους πεταξουν απο το μαντρι!

    ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΡΜΟΔΙΚΕ,

    μπορεί να διαφωνώ με τους περισσότερους εδώ και ιδιαίτερα με εκείνους που γράφουν χυδαιολογίες, μη έχοντας άλλο τρόπο να εκτονωθούν (εγώ θα τους παρότρυνα να βρουν κανά κορίτσι για να ξεθυμάνουν τις ανοιξιάτικες παρορμήσεις τους...) αλλά με σένα συμφωνώ.

    Θα έχεις πιθανόν ενημερωθεί για να γράφεις τα περί Εβραίων και τα σεμινάρια που έκανε το Ισραηλιτικό Συμβούλιο στην Θεσσαλονίκη με εισηγήτρια την Ρεμπούση παρακαλώ για το πως θα πρέπει να διδάσκεται το ολοκαύτωμα στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία της Ελλάδος.

    Το κείμενο που υπέγραψε η κυρία Γιαννάκου είναι ευτελιστικό για την Ελλάδα.

    Στη θέση της θα το επέστρεφα σημειώνοντας ειρωνικά για τους αποστολείς οτι ευρίσκονται σε ξένη χώρα... και μπορεί να γίνουν εύκολα ανεπιθύμητοι βάσει του νόμου περί τρομοκρατίας... εφόσον το μίσος διαιωνίζουν με τις «ευγενείς» μεθόδους τους...

    Θα συμπληρώσω οτι οι Εβραίοι το θρήσκευμα ήσαν πίσω απο την προδοσία του Ελληνικού εκστρατευτικού σώματος το 1922 στην Μικρά Ασία, συνεργαζόμενοι με το ΚΚΕ που τότε ήταν πουλημένο στον Λένιν και υπεστήριζε τον Κεμάλ Αττατούρκ, τον εχθρό των Ελλήνων.

    Τελικά φίλε, ενω θα έπρεπε το Ελληνικό κράτος να τους απελάσει, για συνεργασία με τον εχθρό, τους άφησε εν ειρήνη και ήλθε άλλος να τους αποδώσει τα οφειλόμενα της προδοσίας...

    Οι Ελληνες όμως είχαν δείξει γενναιοδωρία που δεν αναγνωρίσθηκε..

    Η κυρία Γιαννάκου όμως επέδειξε δουλεία συμπληρώνοντας ευτελιστικά ερωτήματα που μας προσέβαλαν ακόμα μια φορά ως Λαό και ως Έθνος..

    Αυτό δεν θα το της συγχωρήρω ούτε εγώ...

    Αν θες το κείμενο των 20 σελίδων στείλε μου email στο bazioto@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μπαζιωτοπουλος παναγιωτης
    22 Απρίλιος 2008 2:31 πμ

    Το να είσθε ηλίθιοι(22 Απρίλιος 2008 2:22 πμ και 22 Απρίλιος 2008 2:24 πμ) είναι δικαίωμά σας.
    ==
    Σε σωστα Ελληνικα θα λεγαμε:
    Το να εισαι ηλιθιος ειναι προβλημα,αλλα αφορα εσενα ,ρε μαλακα μπαζιωτοπουλε, που την μια ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ την αλλη μπαζω... ,μας εχεις ζαλισει ταρχιδια με τα υπερ-εθνικιστικα σου και τα αντιΕβραικα σου.
    Προσωπικα εγω, ειμαι πατριωτης αλλα συμπαθω τους Εβραιους.

    Δεν ειναι "δικαιωμα σου" το να εισαι ηλιθιος,τετοιος γεννιεσαι .
    Το να το "παιζεις" ηλιθιος ,ειναι δικαιωμα σου..


    το να το διαφημίζετε όμως οχι...
    ==
    Και αυτο "ΔΙΚΑΙΩΜΑ",ειναι.
    Αντιλαβου??

    Αει χαθείτε απο εδώ κοινωνικά αποβράσματα, σκουλήκια των βοθρολημάτων...
    ==
    Πω πω τι ρυπαρος τυπος !
    Σκετο βοθρολΥμα!!
    Αντιλαβου??

    Και δεν ειμαι κανενας απο αυτους βριζεις σαν βοθρολΥματα..
    Αντιλαβου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουραδα Mπαζιωτοπουλε εισαι ενα ακροδεξιο βοθρολυμα .πατα καζανακι να σε ρουφηξει ο βοθρος .

    καραγκιοζη που μας μιλας και περι ηθικης .ο καθωσπρεπισμος σας μας εχει χαλασει. αμα εκφραζομασταν οπως επρεπε τα πραγματα
    θα ηταν διαφορετικα.

    κανονικα μπαζιωτοπουλε πρεπει να διωχθεις
    ποινικα για μισος σου κατα των εβραιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ME ΛΕΝΕ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΩΚΤΙΚΕΣ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ. ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ E-MAIL ΣΤΟ
    bazioto@otenet.gr.
    ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ME ΛΕΝΕ Μπαζιωτόπουλο Παναγιώτη ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΩΚΤΙΚΕΣ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ. ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ E-MAIL ΣΤΟ
    bazioto@otenet.gr.
    ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΝΤΑΒΡΑΝΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ (ΦΕΤΕΣ), ΣΤΙΒΑΡΑ GAY ΜΠΡΑΤΣΑ ,ΠΟΥΤΣΑ>20 εκατοστα μηκος και χοντροκομμενη .

    ΕΧΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ:
    ΑΛΟΙΦΕΣ,ΜΑΣΤΙΓΙΑ,ΔΟΝΗΤΕΣ,ΚΑΠΟΤΕΣ.ΑΓΓΟΥΡΙΑ
    .

    OΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ - ΟΙ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟΙ )

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ ΤΗ ΚΩΛΑΡΑ

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΗΦΙΣΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ME ΛΕΝΕ Μπαζιωτόπουλο Παναγιώτη ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ (ΤΟ ΖΩΔΙΟ) ,ΕΤΩΝ 56 ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΩΚΤΙΚΕΣ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ. ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ E-MAIL ΣΤΟ
    bazioto@otenet.gr.
    ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΝΤΑΒΡΑΝΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ (ΦΕΤΕΣ), ΣΤΙΒΑΡΑ GAY ΜΠΡΑΤΣΑ ,ΠΟΥΤΣΑ>20 εκατοστα μηκος και χοντροκομμενη .

    ΕΧΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ:
    ΑΛΟΙΦΕΣ,ΜΑΣΤΙΓΙΑ,ΔΟΝΗΤΕΣ,ΚΑΠΟΤΕΣ.ΑΓΓΟΥΡΙΑ
    .

    OΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ - ΟΙ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟΙ )

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ ΤΗ ΚΩΛΑΡΑ

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΗΦΙΣΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ME ΛΕΝΕ Μπαζιωτόπουλο Παναγιώτη ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ (ΤΟ ΖΩΔΙΟ) ,ΕΤΩΝ 56 ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΩΚΤΙΚΕΣ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ. ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΕΚΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ E-MAIL ΣΤΟ
    bazioto@otenet.gr.
    ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΝΤΑΒΡΑΝΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ (ΦΕΤΕΣ), ΣΤΙΒΑΡΑ GAY ΜΠΡΑΤΣΑ ,ΠΟΥΤΣΑ>20 εκατοστα μηκος και χοντροκομμενη .

    ΕΧΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ:
    ΑΛΟΙΦΕΣ,ΜΑΣΤΙΓΙΑ,ΔΟΝΗΤΕΣ,ΚΑΠΟΤΕΣ.ΑΓΓΟΥΡΙΑ
    .ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕΤΗΤΟΙΣ,ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ (EΠΙΤΟΚΙΟ 3% )

    OΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ - ΟΙ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟΙ )

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ ΤΗ ΚΩΛΑΡΑ

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΗΦΙΣΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το πολιτικο μας συστημα ειναι η κοινοβολευτικη δημοκρατια.
    ολοι βολευονται ,γιατι να μεινει στην απεξω η γιαννακου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. η κυρια κουτσηκου ειναι πνευματικα και σωματικα αναπηρη .ειναι ακαταλληλη για δημοσια θεση ευθυνης (λεμε τωρα ,αφου τα ξυνουν κανονικα στην ευρωβολη)
    μην ξεχναμε οτι εχει σοβαρα ψυχολογικα προβληματα και ειναι εθισμενη στα ψυχοφαρμακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το βοθρόλυμα (23 Απρίλιος 2008 2:20 πμ) συνεχίζει ακάθεκτο...

    Πρόκειται για μολυσματική νόσο...

    Δεν αντιλαμβάνεται ο σιχαμερός απόπατος οτι απόπατος θα είναι για μια ζωή...

    Δεν αντιλαμβάνεται οτι όσοι επισκέπτονται το blog εδώ ακόμα και οι ποιο γενναίοι εμετιούν στην επαφή μαζί του...

    Δεν αντιλαμβάνεται ότι απο το σκοτάδι δεν βγήκε κανείς και όταν ακόμα βγήκε διαπίστωσε οτι τα σκουλήκια είναι μόνο για βοθρολύματα...

    Για σου βοθρόλυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ξέχασες γελοίε (ανώνυμε : 23 Απρίλιος 2008 1:59 πμ) ένα κανόνα... τον κανόνα των βοθρολυμάτων...

    Ούτε για αυτόν δεν είσαι άξιος...

    Ούτε σε αυτό έχεις λόγο τιμής...

    Δεν αντιλαμβάνεσαι άθλιε οτι υβρίζεις αυτούς που υποτίθεται οτι υποστηρίζεις με το να τους λερώνεις την υπόσταση με την σιχαμερή σου παρουσία...

    Ούτε για πατσαβούρα τηλεβόλου δεν θα σε χρησιμοποιούσαν...

    Άνοιξε στουρνάρι κανά βιβλίο αντι να ζεις στην άγνοια και στην κοινωνική απομόνωση...

    Κοίτα, αντι να τρέχεις στις αναρχοδιαδηλώσεις, να ενημερωθείς για να έχεις επιχειρήματα στα οσα έγραψα.

    Ζώντας στο βούρκο και στη άγνοια καταφεύγεις μόνο σε ύβρεις διοτι μόνο ύβρεις έμαθες να αρθρώνεις...

    Αει χάσου απο εδώ γελοίο απόβρασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για όλους εμάς που γράφουμε...
    --------------------------------
    Ρε παιδιά, δεν ειναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, μέσα από αυτές τις στήλες.
    Προσωπικά, εξέφρασα την λύπη μου για το ατύχημα του Γιώργου Παπανδρέου και του ευχήθηκα ταχεία ανάρρωση, που συγκριτικά με το πρόβλημα της κ. Γιαννάκου, δεν είναι ούτε καν...πταίσμα.
    Το ίδιο θα έκανα και σε ανάλογη περίπτωση που θα αφορούσε τον οποιοδήποτε.
    Κατ' αντιστοιχία, δεν μπορώ να καταλάβω, από που πηγάζει τόσο μίσος και εκφράζεται με τόση χυδαιότητα, όταν έχει να κάνει με θέματα υγείας;
    Έχει εκλείψει τελείως η ανθρώπινη διάσταση, μεταξύ των όποιων πολιτικών διαφορών;

    gianniotis.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ME ΛΕΝΕ Μπαζιωτόπουλο Παναγιώτη ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ (ΤΟ ΖΩΔΙΟ),Eτων 56 ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΩ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΜΕ ΚΑΒΛΙΑΡΗ ΨΩΛΑΡΑ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ ΣΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΙΛΑΡΑ ΚΩΛΑΡΑ ΧΟΝΤΡΟΥ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΤΟ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ Ε-ΜΑΙL
    bazioto@otenet.gr.

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Στον gianniotis.gr

    εχω μόνο να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου διότι σε αυτόν τον απόπατο χυδαιολογιών απο άτομα χαμένα στους κόσμους της άγνοιας, του μίσους και των ψυχοτρόπων ουσιών προσφέρεις την διαφορά.

    Η κυρία Κουτσίκου έκανε πράξη το πρώτο επίπεδο αλλαγών στην παιδεία μετά απο πολλά χρόνια απραξίας...

    Έκανε και λάθη με το να σκύβει το κεφάλι σε περίεργα σημειώματα ξένων συμφερόντων που θέλουν την Ελληνική παιδία σκυφτή και υπόδουλη όπως ακριβώς ήθελε και ο σιχαμερός μπροστάρης τους, ο Κίσσιγκερ...

    Όμως σε γενικές γραμμές ήταν μια γενναία υπουργός σε ένα καυτό υπουργείο με αναρχοκρατούμενες και διαλυμένες δομές ...

    Μετα είχε την τεράστια περιπέτεια με την υγεία της..

    Οι άνθρωποι εύχονται το καλώς να έχει..

    Οι υπάνθρωποι καταφεύγουν σε ύβρεις και συστοιχίζονται, οι δειλοί, πίσω απο την ανωνυμία ακυρώνοντας κάθε επιρροή ακόμα και των ύβρεών τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γαμήστε με ,Γαμήστε με
    απο το κωλο ξεσκιστε με

    Ξεσκίστε με ,Ξεσκίστε με
    στο πρωκτό χύστε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε μόρφωμα (23 Απρίλιος 2008 1:40 μμ)της μπόχας και της διανοητικής καθυστέρησης, θεωρείς οτι σε διαβάζει κανείς...

    Θεωρείς οτι αυτοί που λες οτι υποστηρίζεις δεν θα σε λιώσουν σαν κατσαρίδα ακούγοντας με ευχαρίστηση το "κλατς" του τελειώματος σου;

    Θεωρείς οτι δεν θα σε έκαναν πατσαβούρα για να σκουπίσουν τα λερωμένα χέρια τους...

    Θεωρείς οτι δεν θα σε εύρισκαν εάν ήθελαν να σε εξοντώσουν...

    Σε αφήνουν όμως κουραδογλύφτη ελεύθερο για να κτίζεται η ψευδαίσθηση της ελευθερίας... και εσυ βλαξ το έχαψες και παίζεις το οργανό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ?
    ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ ΤΙΣ ''ΑΛΛΑΓΕΣ'' ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ?
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ? ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΗΤΑΝ .ΑΠΛΩΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΓΙΑΥΤΟ ΕΒΑΛΕ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 10 ,Ν+2 κλπ.
    O NOMOΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΘΕΤΙΚΟ .

    Η ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΒΟΛΕΨΕ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ,ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΕ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ,ΕΚΑΝΕ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ.

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ρε πορνογερε μπαζιωτοπουλε εδω βρηκες να μπεις για να ψαχνεις για νταβραντισμενα τεκνα ????

    βαλε αλλου αγγελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Mε λενε Μπαζιωτοπουλο Παναγιωτη και θελω να βρω ψολαρα αντρα να μου χυσει τη κωλαρα.

    μου αρεσει να μου ξεσκιζεις τη κωλαρα ακούγοντας με ευχαρίστηση το "κλατς" του τελειώματος σου

    θελω να με κανουν πατσαβουρα και να σκουπιζουν πανω μου τα λερωμενα με χυσια χερια τους

    ειμαι κουραδογλυφτης και κοπρολαγνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παναγιώτη Μπαζιωτόπουλο με το τροπο που μιλας αποδυκνειεις τι βοθρολυμα εισαι .
    Δεν εχεις κανενα ηθικο ενδοιασμο.περα απο το γεγονος οτι εισαι ακροδεξιος βαζεις συνεχεια αγγελειες διοτι ψαχνεις για αντρα.
    πηγαινε σε κανα gay site καλυτερα.
    εδω γινεται σοβαρη πολιτικη συζυτηση μη χεσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. MΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ,ΤΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ ,ΤΩΝ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ,ΤΩΝ ΕΣΩΓΗΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΙΜ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ.

    ΣΕ 666 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΣΟΥΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ 666 ΧΡΟΝΙΑ .ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΠΟΤΑΜΙΑ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΙΛΙΑΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗ ΓΗ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ.

    ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΑΙ ΑΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπαζιωτοπουλε το πουκαμισο και το φρεσκο-βαμμενο σου μαλλι ειναι ολα τα λεφτα .keep walking

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Στον ανώνυμο (23 Απρίλιος 2008 1:58 μμ) που δεν έχει τη μαγκιά να γίνει επώνυμος, διοτι φοβάται μη χάσει την θεσούλα του, απαντώ...

    Ο αριθμός των φοιτητών στην ανώτατη παιδεία στην Ελλάδα είναι δυσανάλογος των αναγκών ενώ η νοοτροπία είναι όσοι παίρνουν πτυχίο να εργάζονται σε θέσεις λευκού κολάρου...

    Τα ΤΕΙ υποβιβάσθηκα με αναβάθμιση όπως λέω σε άλλο σημείωμα...

    Οι τεχνικοί στην χώρα έχουν υπερβολικά εισοδήματα λόγω του ότι δεν έχουν αναταγωνισμο ενώ οι δικηγόροι μοιράζουν πίτσες για να ζήσουν...

    Εάν αυτά σου είναι άγνωστα τότε ανώνυμε είσαι βαθιά νυχτωμένος...

    Τα παιδιά των λαϊκών ομογενειών δεν θέλουν να γίνουν σκουπιδιάρηδες με πτυχίο ανώνυμε...

    Αν γίνουν όμως υδραυλικοί, οι αριστοκράτισσες κυρίες θα τους βγάζουν το καπέλο... και θα τους χρυσώνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Στον ανώνυμο (23 Απρίλιος 2008 2:12 μμ) που προσποιείται οτι δεν καταλαβαίνει ποιος βάζει αγγελίες θα του πω να προσέξει να μη στραβοπατήσει διότι ως βοθρόλυμα που είναι κανείς δεν θα νοιαστεί..

    Θα έχει πολύ μοναξιά εκεί «αδελφέ» πολύ μοναξιά και μόνο μπόχα...

    Υπομονή... και οι μπόχες έχουν τον Γερμανό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. MΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ .

    ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΣ ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ?

    ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ.

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΥΦΤΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΣΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΚΗΦΙΣΣΙΑ.

    ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ,ΣΚΙΣΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΒΟΘΡΑΤΖΗΣ.

    ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΗΝ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ
    ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ.

    ΚΑΤΙ ΣΑΠΙΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ .
    ΚΑΝΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ .

    ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕΣ ΜΑΛΑΚΑΣ.

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΓΓΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ
    ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΚΗΦΙΣΣΙΑ ?

    ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΞΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ. ΕΧΕΤΕ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ .ΘΕΛΕΤΕ ΤΑΞΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΣΕ ΤΣΟΥΖΕΙ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ?

    ΠΑΡΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ
    ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑ ΔΕΞΙΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΔΕΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ.......

    ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΗ ΚΗΦΙΣΣΙΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΣ .ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΛΑΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ .

    ΕΛΑ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΑΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ντροπη σου μπαζιωτοπουλε . να χαθεις αληταρα που μιλας ετσι . πρεπει να ντρεπεσαι .κακομοιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Στα άτομα με μειωμένη νοητική επάρκεια (23 Απρίλιος 2008 3:00 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:09 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:12 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:15 μμ) εύχομαι καλό Πάσχα και καλή υγεία... αφού ξυπνήσουν απο το όνειρο που βρίσκονται...

    Όσο ποιο γοργά ξυπνήσετε τόσο ποιό καλά παιδιά έτσι... διοτι αν μείνετε πολύ στο κρεβάτι μπορεί να υποστεί μεγαλύτερη βλάβη ο ήδη μειωμένης λειτουργίας εγκέφαλός σας... οτι έχει απομένει τέλος πάντων... και το κέλυφος καλό είναι... Μπορείς να το πάρει κανείς για μακάβριο κράνος και να σωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Στα άτομα με μειωμένη νοητική επάρκεια (23 Απρίλιος 2008 3:00 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:09 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:12 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:15 μμ) εύχομαι καλό Πάσχα και καλή υγεία... αφού ξυπνήσουν απο το όνειρο που βρίσκονται...

    Όσο ποιο γοργά τόσο ποιό καλά παιδιά... έτσι διοτι αν μείνετε πολύ στο κρεβάτι μπορεί να υποστεί μεγαλύτερη βλάβη ο ήδη μειωμένης λειτουργίας εγκέφαλό σας... οτι έχει απομένει τέλος πάντων... και το κέλυφος καλό είναι... Μπορείς να το πάρει κανείς για μακάβριο κράνος και να σωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σε όσους (23 Απρίλιος 2008 3:00 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:09 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:12 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:15 μμ) άνοιξαν μερικές σελίδες στο Κεφάλαιο του ΜΑΡΞ και νόμισαν οι ατυχείς οτι το κατάλαβαν εχω να προτείνω να κόψουν τις φασιστοειδείς μπούρδες και χυδαιολογίες εδώ διότι έτσι και αλλιώς πληρωμένα τσιράκια των υπηρεσιών ασφαλείας είναι για να δικαιολογούνται οι δυνάμεις καταστολής κορόιδα...

    Σας δίνουν χαρτζιλίκι για να πετάτε μολότοφ και να είστε μια ζωή στην πρέζα και στη καταστολή ...

    Έτσι αναρχοφασιστάκια μου, των τάχατες λαϊκών συνοικιών..., που ζείτε την κοπριά της άγνοιας και του περιθωρίου γιατί πεθαίνετε στους δρόμους με μια σύριγγα στο χέρι...;

    Αλλα θα επαναλάβω το καλό Πάσχα μπας και βρείτε φώτιση απο καμιά τρύπα στο άδειο σας κρανίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. EIΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ. ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ.

    ΒΑΛΕ ΤΗ ΣΥΡΡΙΓΓΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΛΑΤΣ ΚΑΙ ΣΠΛΑΤΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. τι φατσα ειναι αυτη ρε μπαζο -τοπουλε που βγαινεις και δημοσια ?

    πως εισαι ετσι ρε κακομοιρη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. mallon esi kaneis xrisi narkotikon baziotopoule me tis ares mares koutamares
    pou grafeis .
    vromaei sa xalasmeni klania to stoma sou me tis malakies pou grafeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ME ΛΕΝΕ Μπαζιωτόπουλο Παναγιώτη ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ (ΤΟ ΖΩΔΙΟ) ,ΕΤΩΝ 56 ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΑΝΥΣΗΧΙΕΣ. ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΒΑΤΟ
    ΡΣΕΝΙΚΟ ΤΕΚΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΡΩΤΙΚΟ E-MAIL ΣΤΟ
    bazioto@otenet.gr.
    ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΞΕΘΥΜΑΝΩ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΠΡΩΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.


    Οι ενδιαφερομενοι πρεπει να ειναι χοντροπετσοι και χοντροπουτσοι,χριστιανικης πιστεως και πουστεως και εθνικοφρων.

    Εχω πτυχίο BSc στα Πρωκτικά Μαθηματικά – Πρωκτομετρία και το μεταπτυχιακό MBA - MSc στην Πρωκτική Έρευνα του Πανεπιστημίου της ΠΟυτσαλίας.

    Για λεφτα μην ανυσηχειτε ,εχω πολλα!!!!

    Φοραω πουκαμισο λαικης αγορας σαν του ταμτακου ,και βαφω το μαλλι.ειμαι 160 κιλα ,1.50 με τα χερια ψηλα αλλα εχω μεγαλη καρδια και μεγαλο κωλο


    Επιθυμω διακαως να βρω ψωλαρά αντρα να μου χυσει τη κωλαρα .

    Μου αρεσει να μου ξεσκίζουν το πρωκτο μπηγοντας τη πουλαρα τους μεσα μου και ακούγοντας ταυτοχρονα με ευχαρίστηση το "κλατς" του τελειώματος και το "σπλατς" του τελειωτικου χυσιματος της εκσπερματωσης

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ ΤΗ ΚΩΛΑΡΑ

    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΗΦΙΣΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μπαζιωτοπουλε εχεις παθει συγχηση .βριζεις
    χωρις επιχιερηματα τους σχολιαστες του blog και τους κατηγορεις για χρηση ναρκωτικων . αλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις ?
    συνταξιουχος εισαι και περιφερεσαι απο blog σε blog ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Εκφραστές της απόλυτης χυδαιότητας και απαξίωσης (23 Απρίλιος 2008 5:52 μμ, 23 Απρίλιος 2008 4:43 μμ, 23 Απρίλιος 2008 4:01 μμ, 23 Απρίλιος 2008 3:58 μμ, 23 Απρίλιος 2008 5:28 μμ )

    Αν είχατε την ικανότητα να δείτε και να διαβάσετε τα κείμενα μου παραπάνω, οχι τις απαντήσεις στα μορμολύκεια, θα βλέπατε οτι και επιχειρήματα υπάρχουν και συνέπεια λόγου...

    Όμως τα χυδαία μορμολύκεια εδώ αποφάσισαν να τα βάλουν μαζί μου...

    Θα διαπιστώσουν ότι θα είναι αυτά που θα αποχωρήσουν πρώτα...
    Θα είναι αυτά που θα γονατίσουν πρώτα .
    Θα είναι αυτά που θα σιχαθούν τον εαυτό τους και θα νιώσουν την απόλυτη απαξίωση που τους ανήκει...

    Αντι τα μορμολύκεια να χρησιμοποιούν την δύναμη της νιότης και το ενδιαφέρον για μάθηση ως παραγωγική βάση..., υβρίζουν χωρίς να επιχειρηματολογούν πουθενά και με τίποτα... ως εάν να κυριαρχούνται απο τον απόλυτο μηδενισμό και την απόλυτη αποχαύνωση...

    Εγώ θα απαντώ όσο αυτά τα μορμολύκεια στέκονται στα πόδια τους προσβάλλοντας θεσμούς και συστήματα προσφέροντας την αποχαύνωση των ψυχοτρόπων ως υποκατάστατο... της δημιουργικότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ωραιο πουκαμισο φορατε κυριε μπαζιωτοπουλε .

    φαινεται ο ανθρωπος που εχει στυλ και γουστο .

    απο που ψωνιζεται και απο που ψωνιζεστε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Kύριε Μπαζιωτοπουλε ,

    Διαφωνω με τις αποψεις σας που συχνα ειναι
    ακραιες αλλα σας σεβομαι.Ωστοσο ,πιστευω
    οτι κανετε μεγαλο λαθος με το να βριζεται χυδαια οσους διαφωνουν με εσας.Δειξτε λιγο σεβασμο και εσεις .Ειναι απαραδεκτες οι βρισιες που εξαπολυεται περι βοθρολυματων ,ναρκωμανων κλπ.

    Επισης γιατι εχετε εμμονη με την επωνυμια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμε (23 Απρίλιος 2008 7:42 μμ),

    Σας απαντώ διότι μιλάτε πολιτισμένα και ανθρώπινα...

    Το να διαφωνείτε είναι δικαίωμά σας και αυτό ακριβώς κάνει ενδιαφέροντα τον διάλογο και την επικοινωνία.

    Το να θεωρείτε τις απόψεις μου ακραίες είναι επίσης δικαίωμά σας αλλα καλό θα ήταν να προσδιορίσετε ποιό είναι το ακραίο...

    π.χ εδώ η πρότασή μου ήταν ενθουσιαστική για την βελτίωση της υγείας μιας πρώην υπουργού που πέρασε απο την κόλαση, απο πλευράς υγείας, και επανήλθε ακμαία ώστε να συνεχίσει την πολιτική της δραστηριότητα.

    Αυτή η συμπεριφορά δίνει ένα εξαιρετικό μήνυμα αισιοδοξίας και ανθρώπινης θέλησης στους νέους ανθρώπους.

    Σε καμία περίπτωση δεν συμφώνησα με όλες τις ενέργειές της και έδωσα συγκεκριμένο και ακραίο παράδειγμά συμπεριφοράς της που υποδουλώνει την Ελληνική πολιτεία σε αιτήματα ξενόφερτων επιθυμιών και εντολών και συγκεκριμένα εκείνων του κράτους του Ισραήλ σε θέματα Ελληνικής παιδείας...

    Όσον αφορά τις ύβρεις, είναι χαρακτηρισμοί απευθυνόμενοι σε εκείνους που βρήκαν αυτό τον χώρο ως βήμα για να εκφράζουν τα ποιο χυδαία των ενστίκτων τους χωρίς κανένα ανθρώπινο ενδιαφέρον... εκστομίζοντας ακόμα και κατάρες απέναντι σε ένα άτομο που έχασε το ένα του πόδι.

    Όποιος καταριέται ένα άτομο σε δύσκολη θέση είναι πραγματικά βοθρόλυμα και ο χαρακτηρισμός δεν αποσύρεται.

    Όσον αφορά την ανωνυμία είναι οριακά αποδεκτή όταν προσφέρει πληροφορίες αλλά όχι και απο μένα προσωπικά.

    Η ανωνυμία είναι ισοδύναμη της καταδοσίας (της συμπεριφοράς των λεγόμενων γερμανοτσολιάδων στην κατοχή... που κατήγγειλαν και έστεiλαν χιλιάδες στην εκτέλεση υπό την κάλυψη της κουκούλας.

    Άρα η ανωνυμία είναι ισοδύναμη με τη προστυχιά του καταδότη διοτι βάζει εξ αρχής άνισους όρους στο παιχνίδι της επικοινωνίας...

    Όμως δεν τα βάζω με ανώνυμους που είναι ευπρεπείς όπως εσείς... Αντίθετα τους ακούω με προσοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Mπαζιωτοπουλε εισαι πολλα κιλα μαλακας .

    αει χασου απο δω βοθρολυμα και μορμολυκειο παλιοκουραδα

    αντε να βρεις κανα τεκνο να σε γαμησει απο το κωλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αν θεωρείς ανώνυμο βοθρόλυμα (26 Απρίλιος 208 1:27 πμ) ότι θα περάσεις ιδέες εδώ υπό την επήρεια των ψυχοτρόπων που ευρίσκεσαι... είσαι χαμένος απο χέρι...

    Το ερώτημα είναι αν τα βοθρολύματα όπως εσύ έχουν μούρη και θέση εδώ...

    Συνήθως στο απόπατο τα συναντάω...

    Εδώ είναι για ανθρώπους που σκέπτονται...... Σε λάθος μέρος σε χύσανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Κυριε μπαζιωτοπουλε μην δινεται σημασια σε
    βοθρους ππου βριζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μακάρι, μακης Χ. (26 Απρίλιος 2008 3:17 μμ)

    Να μη χρειαζόταν να δίνω σημασία...

    Μακάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. μπαζιωτοπουλε η μπογια στα μαλλια σου διεπερασε και τα μυαλα σου .

    μετα το τελειωτικο κλατς του χυσιματος στο κωλο σου παρε φορα και κλασε μας τα αρχιδια παλιοπαπαρα μορμολευκειο και μορμοδημοτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμο βοθρόλυμα,, (28 Απρίλιος 2008 2:27 μμ)

    Το ότι είσαι κίναιδος το ξέρω...

    Δεν είναι λόγος να το διαφημίζεις κιόλας...

    Δεν έχεις τύχη έτσι και αλλιώς... Τα χυμένα δεν τα θέλει κανείς...

    Δυστυχισμένος είσαι και δυστυχισμένος θα μείνεις...

    Το θέμα εδώ αφορούσε μια υπόθεση για ανθρώπους... Eσυ το βοθρόλυμα τι δουλειά έχεις με τους ανθρώπους;

    Tο κενό σου κρανίο θα τα βρει δύσκολα εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αληταρα μπαζιωτοπουλε που ζητας και τα ρεστα .

    συνεχως βριζεις .ντροπη σου !!!!

    τι σε ενοχλει που καποιοι βριζουν την γιαννακου ?

    τοπν παιρνεις καριολη !γαμημενε! κουραδα!
    βλακα ,ηλιθιεεεεεεεεε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. σε σεβομαι και σε εκτιμω
    μπαζιωτοπουλε αλλα εισαι ανεκδιηγητος μαλακας και να πας να γαμηθεις ! κοινως εισαι για τον πουτσο !

    εισαι ακροδεξιος εθνικιστης και φιλοκαπιταλιστης !

    στα τσακιδια και στα γαμιδια να πας !

    θα πατησω το καζανακι να πας στο βοθρο παλιοκουραδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. να με συγχωρεσεις για το ακαταλληλο των εκφρασεων μου κυριε μπαζιωτοπουλε αλλα ημουν υπο την επηρεια ψυχοτροπων ουσιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ .

    ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ
    ,ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΥΧΝΑ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΒΡΑΙΣΜΟΥ(=ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ) ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ BLOGS ΟΠΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΔΩ.


    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ .ΤΗ ΜΙΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

    ΕΙΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ? ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ?
    ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠ ΟΛΑ ?ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ?

    ΕΠΙΣΗΣ ,Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΛΑΘΟΣ .
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΩΝΥΜΑ.

    Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ (ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ).ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΝΑΖΙΣΤΗΣ ?

    ΕΠΙΣΗΣ ,ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΑΜΑΧΩΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ .ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ ΜΙΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ.

    ΒΓΑΖΕΙΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΚΕ (ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΣΔ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ) .ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ . ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΝ ΕΔΙΝΑΝ ΠΑΝΤΑ
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ . ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΣΟΙ ΣΤΕΛΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ . ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ . ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΜΕΓΑΛΟ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ )


    ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ,ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΣ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ? ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ?

    Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ. ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ .

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΕΦΕΡΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΑ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ .ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΕΞΑΓΑΓΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ,ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ .ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΟΠΤΙΚΗ. ΜΗΝ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΕΡΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κύριε Παπαγιάννη Κώστα,

    η ιστορία μπορεί να έχει πολλές πλευρές και πολλά χρώματα, συνήθως τα χρώματα των νικητών, αλλά μερικά πράγματα είναι αρκετά διακριτά και σαφή.

    Το ΚΚΕ, με αυτά τα διακριτά και σαφή στοιχεία, πρόδωσε! Ναι καλά διάβασες... Πρόδωσε τους Ελληνες της Μικράς Ασίας.

    Μη κοιτάς που δεν το φέρνουμε κάθε μέρα όλη μέρα στην μνήμη μας σήμερα... Χρειαζόμαστε εσωτερική ηρεμία και γαλήνη για να εργαστούμε μαζί ως λαός και να κόψουμε την μετεμφυλιακή τραγωδία...

    Ο Καραμανλής πήρε την πρωτοβουλία της λήθης πολλές φορές (γνωστές και λιγότερο γνωστές...) χωρίς αυτό να σημαίνει οτι αναγνώρισε την προδοσία...

    Σήμερα η Παπαρήγα αναγνωρίζει τις πληγές και αποφεύγει τα στραβοπατήματα που ξύνουν πληγές... διοτι ξέρει και ξέρει καλά...

    Όσον αφορά τους Εβραίους της Ελλάδας, άσε τις εκ του πονηρού αναφορές στον Ναζισμό και τα λοιπά τραγελαφικά και γκρίζα που σου αρέσει να αναμοχλεύεις, ξέρω και ποιοι πήγαν στα στρατόπεδα και πόσοι ήταν και τι γίνανε... Κατά το «Γαμώ την ατυχία μου / σου» της συχωρεμένης Εβραίας Μαλβίνας Κάραλη, οι ιστορικοί έχουν βρει και τις άκρες και τις πηγές...

    Αλλα εδώ δεν θα κάνουμε ανάλυση των εκτός Ελλάδος θανατοθέντων. Θα μιλήσουμε μόνο για τους Ελληνες και θα σε ενημερώσω οτι οι Εβραίοι στελέχωναν το ΣΕΚΕ (προγέννημα του ΚΚΕ) όπως και οι Μπολσεβίκοι είχαν Εβραϊκή διοίκηση...

    Το γιατί είναι προφανές... Είχαν την μόρφωση και τις αγωνίες του μορφωμένου προλετάριου... Ποιοι περίμενες να ηγηθούν της επανάστασης, τα αγράμματα ζόμπι στα λιγοστά εργοστάσια που όπως λέει ο Έγελος προτιμούσαν τον θάνατο απο τον εκσυγχρονισμό ή την επανάσταση;

    Όσον αφορά την ειρήνη των λαών την είδα στην πράξη... και εκστασιάστηκα...

    Οι θανατοθέντες Εβραίοι απο τον Λένιν, φίλε blogger Παπαγιάννη, ξέρεις πόσοι ήσαν? Έμαθες ποτέ;

    Έμαθες πως περιποιήθηκε τους Εβραίους ο Στάλιν;

    Έμαθες πως περιποιήθηκαν τους Εβραίους οι ίδιοι οι Εβραίοι αρχηγοί του ιδρυόμενου κράτους του Ισραήλ;

    Εάν δεν έμαθες αυτά μήπως έμαθες πως αποκαλούσε ο Μπεναρόγια και αργότερα ο Ζαχαριάδης τους Ελληνες της Μικράς Ασίας...;

    Αστικοτσιφλικάδες και μη Ελληνες τους αποκαλούσε...

    Ας ήσουν αστικοτσιφλικάς με σφαγμένη την οικογένεια και καμένο το βιός σου στην Θεσσαλονίκη του 1923-1923 απέναντι απο έναν Εβραίο αριστερό που σε είχε προδώσει... θέλω να μου πεις τα αισθήματά σου...

    Ναι, να μου τα πεις Παπαγιάννη, διότι ακριβώς αυτό συνέβη.... Αυτό το φρικτό γεγονός... με την φρικτή συνέχεια...

    Ελπίζω να ήλθες στα ίσια σου με αυτά που εν συντομία διάβασες... γνωρίζοντας οτι μετρώ το κάθε τι που λέω βασιζόμενος σε στοιχεία και οχι σε συναισθηματισμούς πολιτικής σκοπιμότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμε (28 Απρίλιος 2008 7:37 μμ) που φοβάσαι το φακέλωμα...

    Κρίμα... διότι εγώ δεν το φοβάμαι...

    Εκτιμώ το οτι μιλάς πολιτισμένα...

    Να διαβάσεις τις παρεμβάσεις μου και την τελευταία προς τον Παπαγιάννη Κώστα και θα καταλάβεις πολλά...

    Θα παρατηρήσεις οτι υβρίζω μόνο τα εξαθλιωμένα απο την προπαγάντα και τις ουσίες ανθρωπάρια που δεν έχουν ίχνος λόγου και επιχειρημάτων...

    Θα παρατήρησες οτι απαντώ με σεβασμό σε αυτούς που έχουν άποψη.
    Να γνωρίζεις οτι τα περί γραφικότητας με αφήνουν παγερά αδιάφορο διότι εχω την ικανότητα να επιχειρηματολογώ άνευ βοηθείας... με οποιονδήποτε...

    Με ενδιαφέρει η αλήθεια και οχι ο πολιτικαντισμός ...

    Δε έχω κομματική ταυτότητα και γελώ με αυτούς που έχουν...

    Εχω φιλελελεύθερες απόψεις αλλά σέβομαι τον άνθρωπο και εκτιμώ τους απελευθερωτικούς αγώνες της αριστεράς αλλά οχι τις προδοσίες της...

    Ρατσιστές ήταν και συνεχίζουν σε φρικτό βαθμό να είναι αυτοί που παριστάνουν τα θύματα ενω είναι θύτες σε σημείο εμετικό και κτηνώδες...

    Δεν είμαι εθνικιστής αλλα οταν απαιτηθεί προσφέρω τον εαυτό μου στον κοινό συμφέρον του λαού μας. Τους προδότες στους πολέμους τους στέλνουν στο εκτελεστικό. Για να το πω κάπως χυδαία: «H πολεμάμε ή κλάνουμε» και εγώ δεν αρέσκομαι στο να κλάνω.

    Μακάρι να μη χρειασθεί να πολεμήσουμε ποτέ αλλά ο κόσμος δεν έχει αγγέλους αλλα συμφέροντα...

    Σε αυτά απαντά ο πόλεμος όταν εξαντλείται η λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΙ ΜΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ.

    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΣΥ ΝΑ ΚΛΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ . ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕΞ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΩ .

    ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?

    ΕΙΣΑΙ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ .
    ΕΤΣΙ ,ΗΤΑΝ Η ΓΕΝΙΑ ΣΟΥ .ΦΑΓΑΤΕ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΧΑΖΕΨΑΤΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

    ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ/ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΣΑΝ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ

    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ .ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΘΩΜΑΝΟΙ . ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΙ ΠΑΕΙ ΑΝ ΠΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ? ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ,ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΤΑΝ ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ .ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ .....


    ΜΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΕΙΣΑΙ ΗΜΙΜΑΘΗΣ .ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ
    ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΗ ΠΟΥΤΣΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΡΤΣΑ.

    ΦΙΛΙΚΑ , ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Παπαγιάννη ,

    να σε ευλογήσει ο Θεός σου, αυτός που πιστεύεις τέλος πάντων, ας πούμε οι μολότοφ που πετάς..., όταν τα παίρνεις στο κρανίο... διότι χωρίς δύναμη απο τον Θεό σου δεν την βγάζεις... σε οργανωμένη κοινωνία...

    Θα σε κάνουν στόχο ενώ εσύ θα φωνάζεις δεν πολεμάω... Θα είναι ευτελιστικά το θέαμα... δεν νομίζεις... άσε που τα κορίτσια θέλουν τα αγόρια τους μαχητές και όχι κότες...

    Όπως ανέμενα μελέτησες τα οσα είπα με εμβρίθεια...

    Φίλε, αν ήξερες πως λειτουργούν τα Αμερικανάκια και τα Ρωσάκια και τα Αγγλάκια και τα Γερμανάκια φανταράκια δεν θα έλεγες τις αναρχοαηδίες που λες...

    Άλλωστε δεν θα σου δινόταν ποτέ ο χρόνος να το σκεφθείς... σε στιγμή κρίσης...

    Σε ένα συμφωνούμε... απόλυτα!!!

    Στο να επιδιώκουμε πάντα την ειρήνη και στο να διοχετεύουμε την ενέργειά μας στο να κάνουμε καλύτερη τη ζωή μας... Ολονών τη ζωή χωρίς διακρίσεις... και την δική σου και την δική μου... ΟΛΟΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. MΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ ,

    ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ .ΞΥΠΝΑ ,ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ .Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ.

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΡΑ .
    ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΦΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΔΡΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ,ΕΣΥ ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .


    ΤΕΣΠΑ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΜΟΛΟΤΩΦ .ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ .ΤΗ ΜΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΗΣΗ ΨΥΧΟΤΡΟΠΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΗΣ .ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑ ΤΟΝ ΤΖΕΚΙΛ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΝΤ .ΤΗ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ.

    ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ,
    ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ ,

    Ο ΛΑΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ . Ο ΑΓΓΛΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ .


    ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ .

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ . ΔΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΝΑΜ ΗΝΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ .ΝΑ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ. MAKE LOVE NOT WAR ΠΟΥ ΛΕΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΑΣ .ΑΠΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ .

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΖΟΥΜΕ .ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΑΝ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ 1 ΖΩΗ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ?
    ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΠΑΛΙΚΑΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ .ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΑΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΜΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ? ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ .ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΖΙΟΤΟΠΟΥΛΕ. ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
    ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
    (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΥ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ)


    ΩΣΤΟΣΟ ,ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ.ΕΧΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ

    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΕΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΕΒΑΛΛΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ .

    ΦΙΛΙΚΑ ,ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ευχαριστώ κύριε Παπαγιάννη,

    διότι είστε πολιτισμένος άνθρωπος...

    Το ενδιαφέρον μου είναι πάντα ανοιχτό για ειλικρινή επικοινωνία και είναι μεγάλη μου χαρά να συναντώ ανθρώπους που μπορούν να καταλάβουν το τι εννοώ μέσα απο ένα σύννεφο ύβρεων και κατάρων χωρίς λόγο.

    Για να είμαι σαφής, ευχήθηκα στην κυρία Γιαννάκου καλή τύχη και εξέφρασα τον θαυμασμό μου για το κουράγιο της... μετά απο δυο ακρωτηριασμούς και σχεδόν δυο εμφράγματα...

    Και όμως υπήρξαν άνθρωποι (δεν ξέρω πόσο άνθρωποι είναι... που ευχήθηκαν να ακρωτηριαζόταν και άλλο...)

    Αυτό δεν είναι ανθρώπινη συμπεριφορά ούτε καν κτηνώδης διότι τα κτήνη είναι αγαθά...

    Και όμως υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που πρακτικά είναι πολυ χειρότεροι απο οποιονδήποτε εχθρό...

    Δεν είμαι πολεμοχαρής αλλά όταν και όποτε έτυχε να πολεμήσουμε, πχ στο Ιταλικό μέτωπο, δεν χωρούσαν οι προδότες...

    Αν θέλετε κύριε Παπαγιάννη, την Ελλάδα την φτιάξαμε με πολέμους αλλα και με ευφυείς χειρισμούς του Βενιζέλου... Πως θα θέλατε να συμπεριφερθούμε σε εκείνους που χαλούσαν τα σχέδια του Βενιζέλου για την Ελλάδα...

    Να σας θυμίσω οτι ο Μεταξάς ήταν εκείνος που αρνήθηκε την εκστρατεία της Καλλίπολης πριν αναλάβουν οι Εγγλέζοι και οι προετοιμασμένοι πλέον απο τους Γερμανούς Τούρκοι κατεβάσουν τα βρακιά του Τσωρτσιλ...

    Αν δεν κάνω λάθος ο Μεταξάς συνδιαμόρφωνε τον ορισμό του εθνικιστή... αλλα επιλέχθηκε αργότερα απο τον Βενιζέλο... ως πρωθυπουργός...!!!

    Αν δεν κάνω λάθος, ο Βενιζέλος ξεκίνησε την Μικρασιατική εκστρατεία με στόχο την προφύλαξη των Μικρασιατών αλλά και την «μεγάλη ιδέα» να περικυκλωθεί η Κωνσταντινούπολη... και έχασε χάριν αλλαγής των ξένων συμφερόντων ενω οι διάδοχοί του είχαν την απόλυτη βλακεία να εκστρατεύσουν στον Σαγγάριο... ενω είχαν ειδοποιηθεί, απο τους Γάλλους, ότι χρειάζονται τουλάχιστον διπλάσιο στρατό... και επομένως να μην το επιχειρήσουν διότι θα πρόκειται περί αυτοκτονίας...

    Α! να μην ξεχάσω ότι εκείνη την εποχή ο Λένιν έστειλε μόνο... 10 εκ χρυσά ρούβλια στον ξυπόλυτο Κεμάλ Αττατούρκ και απίθανες προμήθειες πολεμικού υλικού ώστε να χάσουν οι Ελληνες με μαθηματική ακρίβεια... Σημειώστε οτι εκείνη την εποχή στη Ρωσία επικρατούσε πείνα... και απόλυτη αποτυχία του Κομμουνισμού που ανάγκασαν τον Λένιν να στρίψει το τιμόνι προς την ΝΕΠ. Μετα ήλθε ο Σταλινισμός (= φασιστικός εθνικισμός = φασισμός - ναζισμός)... Ο κομουνισμός δε ήλθε ποτέ... Ούτε ο σοσιαλισμός ήλθε... Μόνο ενα υβριδικό κρατικίστικο σύστημα ήλθε... αφάνταστα απάνθρωπο... γιαυτό και αποτελεσματικό.

    Ασφαλώς δεν θα ξεχάσω την ταυτόχρονη αλληλογραφία του Λένιν με το ΣΕΚΕ που πρόδινε τους Έλληνες εν καιρώ πολέμου... (= εσχάτη των ποινών...) Είμαι σίγουρος οτι ο Λένιν θα έφτυνε απο σιχαμάρα στο άκουσμα του ονόματος Έλληνας... γεγονός απο αργότερα αποδείχτηκε απο την συμπεριφορά του Στάλιν...

    Τα γεγονότα δεν έχουν τέλος... Η συγκεκριμένη ιστορία είναι ακόμα αρκετά θολή για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας...

    Σε ένα τέτοιο αχταρμά στρατηγικών αποφάσεων και κινήσεων κερδίζει ο μαχητικός που αναγκαστικά εκφράζεται μέσω των κυβερνήσεων του.

    Ο λαός γιαυτό εκλέγει αρχηγούς... τακτική που ακολουθεί απο τότε που υπήρξαν οργανωμένες ομάδες ή κοινωνίες ανθρώπων.

    Τα μπουλούκια δεν διαμορφώνουν στρατηγική... μονό την επικυρώνουν και βάζουν πλάτη για την υλοποίησή της....

    Σήμερα η μάχη δίνεται στον επιχειρηματικό χώρο αλλά βλέπω κύριε Παπαγιάννη οτι επικρατεί ο μηδενισμός και ο ωχαδελφισμός απο ένα υψηλό ποσοστό νέων...

    Δεν αντιλαμβάνονται οτι ο μόνος τρόπος να προχωρήσουμε είναι η παιδεία, η έρευνα και η τεχνολογία... Ας ρίξουν μια ματιά να δουν τι κάνει το Ισραήλ σήμερα για την παιδεία... Πόσο την έχει θεοποιήσει...

    Αλλα ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα εδώ για ένα θέμα που αρθρογραφώ συστηματικά αλλού...

    Να είστε καλά κύριε Παπαγιάννη και θα είχα κάθε ενδιαφέρον να επικοινωνήσουμε και μεσω του email μου bazioto@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. τι μαλακιες ρε λο παλιομαλακα μπαζιοτοπουλε ?

    αντε γαμησου τσογλανε μπινεκλα .


    εισαι αρχιδι και πουστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμο βοθρόλυμα (10 Μάϊος 2008 5:33 μμ)

    Είσαι πραγματικά καταδικασμένος να ζεις στο απόπατο της κοινωνίας...

    Εκεί και θα πεθάνεις ξεχασμένος όπως τα μορμολύκεια...

    Αει χάσου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. μπαζιοτοπουλε εχεις το ακαταλογιστο .εισαι
    σχιζοφρενης και φρενοβλαβης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @Ανώνυμος (27 Ιούνιος 2008 2:20 πμ)

    Το να άπαντα κανείς σε χαμίνια σαν και σένα είναι κουραστικό.

    Τα τούβλα όπως εσύ, δεν θα γίνουν ποτέ άνθρωποι ούτε θα αποκτήσουν τηn γνώση για να είναι κοινωνικά χρήσιμα.

    Το αν έχω εγώ ή εσύ γελοίε το ακαταλόγιστο φαίνεται στην κοινωνία όπου ζούμε εγώ επώνυμα και εσύ στο σκοτάδι της ανωνυμίας διότι φοβάσαι σκουλήκι μη χάσεις την ψωροδουλειά σου... άνανδρε...

    Άντε τώρα... τέλειωσε το διάλειμμα.

    Γύρνα στην σκούπα και στο καθάρισμα της τουαλέτας... γιατί μόνο για αυτά είσαι κοινωνικά αποδεκτός...

    Όσοι έχουν την ικανότητα να εκφράζονται και διαθέτουν επιχειρήματα, ακόμα και οι ανώνυμοι, θα έχουν πάντα τον σεβασμό μου και των λοιπών εδώ μη χυδαίων όπως εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. μπαζιωτοπουλε πατα το καζανακι να σε ρουφηξει η χεστρα γιατι εισαι μια κουραδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. μπαζιωτοπουλε εισαι μαλακας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. μπαζιωτοπουλε εκτος απο μαλακας,ηλιθιος και πανιληθιος,και αποβλακωμενος εισαι
    και ψυχασθενης . αλλη δουλεια δεν εχεις και περιφερεσαι σα συνταξιουχος απο blog σε blog γραφωντας μαλακιες?

    σου δινω μια συμβουλη .να πας σε κανα gay bar να βρεις κανα τεκνο να σου γαμησει τον αδοξαστο.

    και κατι τελευταιο.βουτα στη χεστρα και πατα το καζανακι να σε ρουφηξει γιατι ανηκεις στο βοθρο τετοιο βοθρολυμα και πρωκτολυμα που εισαι.

    φιλικα,
    μπαμπης πουτσαρας (δεν ειμαι ανωνυμος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος, (26 Οκτώβριος 2008 12:40 μμ & 26 Οκτώβριος 2008 12:41 μμ &26 Οκτώβριος 2008 1:01 μμ )

    Ανώνυμο βοθρόλυμα,

    Εάν πιστεύεις οτι κάτι αναρχομαλάκες σαν και σένα θα έχουν τύχη σε αυτόν τον κόσμο έχεις χάσει...

    Έχεις χάσει μάγκα της πρωκτοφιλίας...

    Θα μείνεις στην ανωνυμία μέχρι να σκουληκιάσεις...

    Ααει χάσου και εσύ και οι αλητήριοι ιδιοκτήτες αυτού του blog πoυ σε αφήνουν να κοπρίζεις δημόσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. μπαζιοτοπουλε δεν ειμαι ανωνυμος.ειμαι επωνυμος .ονομαζομαι μπαμπης πουτσαρας.

    εαν νομιζεις μπαζιοτοπουλε οτι κατι φασιστομαλακες σαν και σένα θα έχουν τύχη σε αυτόν τον κόσμο έχεις χέσει...

    Έχεις χέσει μάγκα της πρωκτοφιλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. μπαζιοτοπουλε εισαι ενα βοθρολυμα. μια σιχαμερη αηδιαστικη και βρωμερη κουραδα .
    θα σε πατησω και θα σε λειωσω σα κατσαριδα

    πρωκτοφιλος εισαι και φαινεσαι. εξαλλου ειναι γνωστο οτι σου αρεσει να σου χωνουν κρεατοβεργες στο πισινο .

    εισαι βλακας ,ηλιθιοοοοοοοος και μαλααααααακααααααςςςςςς!!!!!!!!!

    αει χασου βοθρολυμα.

    σου ξανα λεω πατα το καζανακι.δεν ανηκεις εδω .ανηκεις στο βοθρο με τις υπολοιπες κουραδες που επιπλεουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. εαν νομιζεις μπαζιοτοπουλε οτι κατι φασιστομαλακες σαν και σένα θα έχουν τύχη σε αυτόν τον κόσμο έχεις χέσει...

    Έχεις χέσει μάγκα της πρωκτοφιλίας...

    Ααει χεσου και εσύ και οι αλητήριοι ιδιοκτήτες αυτού του blog πoυ σε αφήνουν να κοπρίζεις δημόσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. @Ανώνυμος : (27 Οκτώβριος 2008 11:33 μμ )

    Αρρωστημένο κορμί...

    Το εάν εγώ είμαι ή δεν είμαι οτι φαντάζεται το αρρωστημένο μυαλό σου θα μπορούσα πολύ εύκολα να το αποδείξω μια που γράφω επώνυμα...


    Εσύ όμως σκουλήκι της νύχτας που σαν αναρχοφασιστική πουτάνα προτιμάς την ανωνυμία και τις κουκούλες δεν θα αποδείξεις τίποτα...


    Θα σε φαει το σκοτάδι και θα παραμείνεις στην ανωνυμία άρρωστε και μικρόμυαλε για πάντα... διοτι δεν έχεις τίποτα να δείξεις στο φως... ούτε ένα σώμα που να επιθυμούν οι γυναίκες... ούτε ενα μυαλό που να ενδιαφέρει τους αυτούς που σε καταδίκασαν στην αφάνεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *