. Πώς συνέβη - Οσα δεν ακούσατε για την πτώση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ από το ποδήλατο Το ατύχημα του Γ. Παπανδρέου με το ποδήλατο έγινε κον...
Πώς συνέβη - Οσα δεν ακούσατε για την πτώση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ από το ποδήλατο
Το ατύχημα του Γ. Παπανδρέου με το ποδήλατο έγινε κοντά στην περιοχή της Σταμάτας. Κάποια στιγμή θέλησε να διορθώσει κάτι στις ταχύτητες του ποδηλάτου. Έβαλε το χέρι του, το πρόβλημα όμως δεν διορθώθηκε. Το δάχτυλό του "πιάστηκε" στο κιβώτιο των ταχυτήτων, έχασε την ισορροπία κι έπεσε.
Εκείνη την ώρα έτρεχε με περίπου 25 χιλιόμετρα. Ετσι από την πτώση παρασύρθηκε στο οδόστρωμα και υπήρξε το κάταγμα στον 8ο θωρακικό σπόνδυλο, όπως πρώτο αποκάλυψε (εδώ) λίγη ώρα μετά το ατύχημα το Press-gr. Οι πόνοι εκείνη την ώρα ήταν πολύ δυνατοί.
----------------------------------
ΑΡΑΓΕ Ο ΥΙΟΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ GRSex.com ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ PRESS-GR!
ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΚΟΣΑΡΕΣ, ΜΕ ΤΡΥΦΕΡΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΕΣ ΚΑΜΠΥΛΕΣ! GRSex.com
GRSex.com - ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ LIBIDO.
///
Η ΝΕΑ ΧΟΥΝΤΑ ΠΡΟΣΤΥΧΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ – ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασαν χρόνια από την παλιά Χούντα των συνταγματαρχών, με είχαν και εμένα για μια μέρα στα κρατητήρια διότι ένας ηλίθιος είπε ότι έβρισα τον Βασιλιά τους. (Πράγμα που έγινε πράγματι, αν έχετε διαβάσει κείμενα εδώ μέσα, σαν αντιβασιλικός που είμαι, άρα σύμφωνα με αυτούς δίκαιο). Μετά από προτροπές με απέλυσαν! Όμως η σημερινή ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ Χούντα των βουλευτών-Δικαστών είναι πολύ χειρότερη από την Χούντα των συνταγματαρχών, διότι η χούντα των βουλευτών Δικαστών διαλύει την Ελληνική φυλή φέρνοντας αλλόφυλους για υπηρέτες τους και μπράβους για την καταστολή των ελεύθερων ΅Ελλήνων! Αν οι συνταγματάρχες όλοι πέθαναν φτωχοί δεν ισχύει και για τα κλεφτρόνια τους βουλευτές- Δικαστές, αυτοί από το κλέψιμο έχουν όλοι ακόμη και για τα εγγόνια τους κλεψιμαίικα. Δια να έχουν συνυπευθυνότητα στην καταπάτηση του συντάγματος, συνέδεσαν και τους μισθούς τους οι πρόστυχοι Δικτάτορες ΝΔ-ΠΑΣΟΚ- ΔΙΚΑΣΤΕΣ! Αν ήταν να διαλέξουμε μια χούντα συνταγματαρχών ή προδοτών ανθελλήνων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ- Δικαστών χίλιες φορές προτιμότερη η ΕΛΛΗΝΙΚΗ χούντα των συνταγματαρχών, από την ανθελληνική ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ χούντα των βουλευτών ΝΔ- ΠΑΣΟΚ- Δικαστών!
http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/
Ώστε λοιπόν ο Γιωργάκης θέλησε εν κινήσει να διορθώσει κάτι στις ταχύτητες του ποδηλάτου, μπερδεύτηκε και έπεσε. Ανήκει δηλαδή στις περιπτώσεις των ανθρώπων που αδυνατούν να κατανείμουν την προσοχή τους ταυτοχρόνως σε δύο διαφορετικά αντικείμενα. Ένα τεστ που πρέπει να περάσει είναι αν μπορεί να περπατά και να μασάει μαστίχα ταυτόχρονα. Έχει γραφτεί ότι τέτοιο τεστ έχει δυσκολευτεί, αλλά το πέρασε τελικά ο συμπατριώτης του ο Μπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήEΛΕΟΣ με το ατύχημα! Γραικίλοι που έσπασε το δάχτυλό του ο παπάρας και τρέχετε να δείτε αν έπαθε ο διάδοχος κάτι. Υπήκοοι μια ζωή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψε Ελληνικά ρε χαμένο ρεμάλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήgia ton anonymo pou me parotryne na grapso ellhnika. Eimai sto eksoteriko re xamene me pliktrologio pou exei latinikous xaraxthres. kai mena den mou aresoun ta greekenglish alla ti na kano apo anagi gia tin epikononia grafo etsi.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα πειστικα οτι ο Γιωργος θα ειναι ο επομενος Πρωθυπουργος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο Κωστακης ,πριν γινει Χαλιφης ειχε σπασει το ποδαρακι του με την μπαλα του ποδοσφαιρου.
Καμμια φορα η Μοιρα εχει διαθεση για παιχνιδια,που επαναλαμβανονται κιολας.....
Αντε βρε Γιωργακη
Καλη αναρωση βρε..
Και να γυρισεις σε ενα κομματι ,να αναλαβεις δραση παλι..
Βρε ΟΥΡΤ......
gaba
Όταν έκανε την τούμπα και έπεσε ο Κ. Καραμανλής στο ποδοσφαιρο και έσπασε το πόδι του, σχεδόν όλα τα ΜΜΕ δεν έχασαν την ευκαιρία να τον διακωμωδήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δούμε... Θα κάνουν το ίδιο κι με τον ΓΑΠ;
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΣΠΑ.....ΟΚΤΑΚΟΣΙΑΙ ΧΙΛΙΑΔΑΙ ΔΙΣΚΟΙΙΙΙΙΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδια ,να κανουμε εναν ερανο να του παρουμε ενα τριτροχο .....για να μη ξαναπεσει ! νομιζω οτι ειναι λιγακι σημειολογικη η πτωση αυτη .....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Α...ΤΙΜΟΥΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΑΣΧΑ!
ΑΡΝΙ ΕΩΣ 4 ΕΥΡΩ
ΝΤΟΜΑΤΑ 0,50 ΕΥΡΩ
ΜΑΡΟΥΛΙ 0,20
ΨΩΜΙ 0,50ΕΥΡΩ/ΚΙΛΟ
ΤΣΟΥΡΕΚΙ 1 ΕΥΡΩ/ΚΙΛΟ
ΣΥΚΩΤΑΡΙΑ 2-3 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ
ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ 0,20 ΕΥΡΩ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 1,5 ΕΥΡΩ /ΚΙΛΟ
ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΛΕΨΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ.
ΤΟ 11ΑΡΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!
1.ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ!
2.ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗ ΣΑΚΟΥΛΑ,ΖΥΓΙΣΤΕ,ΓΥΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΤΕ.
3.ΨΩΜΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΛΑΔΙΚΟ,ΑΚΡΙΒΟ ΜΕ ΤΙΜΗ ΦΘΗΝΗ(ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΗΣ Η ΣΑΚΟΥΛΑΣ)
4.ΠΑΡΤΕ ΔΥΟ ΑΡΝΙΑ.ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΚΙ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ.ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΑΚΟΥΛΑ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΦΘΗΝΑ!
5.ΜΗΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΤΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ .ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
6.ΜΗ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΦΑΣΑΡΙΑ!ΑΠΕΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ.
7.ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΗΣΤΙΚΟΙ!ΦΑΤΕ ΚΑΘΩΣ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.ΦΕΥΓΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΧΟΡΤΑΤΟΙ!!!
8.ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΞΥΡΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΦΤΕΡΣΕΙΒ.ΑΡΩΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
9.ΒΑΛΤΕ ΑΚΡΙΒΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΩΝ.
10.ΟΙ ΤΑΜΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΣΕΤΕ ΠΟΤΕ. ΑΠΛΑ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ-ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
11.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΤΑΜΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΡΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΕΝΑ Η ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΦΘΗΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ!
ΜΗ ΦΑΝΕΙΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΙ!!
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
ΑΠΟ ΤΗΝ Α...ΤΙΜΟΥΛΑ!!!!!!!!
Η Α...ΤΙΜΟΥΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΑΣΧΑ!
ΑΡΝΙ ΕΩΣ 4 ΕΥΡΩ
ΝΤΟΜΑΤΑ 0,50 ΕΥΡΩ
ΜΑΡΟΥΛΙ 0,20
ΨΩΜΙ 0,50ΕΥΡΩ/ΚΙΛΟ
ΤΣΟΥΡΕΚΙ 1 ΕΥΡΩ/ΚΙΛΟ
ΣΥΚΩΤΑΡΙΑ 2-3 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ
ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ 0,20 ΕΥΡΩ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 1,5 ΕΥΡΩ /ΚΙΛΟ
ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΛΕΨΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ.
ΤΟ 11ΑΡΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!
1.ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ!
2.ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗ ΣΑΚΟΥΛΑ,ΖΥΓΙΣΤΕ,ΓΥΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΤΕ.
3.ΨΩΜΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΛΑΔΙΚΟ,ΑΚΡΙΒΟ ΜΕ ΤΙΜΗ ΦΘΗΝΗ(ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΗΣ Η ΣΑΚΟΥΛΑΣ)
4.ΠΑΡΤΕ ΔΥΟ ΑΡΝΙΑ.ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΚΙ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ.ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΑΚΟΥΛΑ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΦΘΗΝΑ!
5.ΜΗΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΤΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ .ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
6.ΜΗ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΦΑΣΑΡΙΑ!ΑΠΕΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ.
7.ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΗΣΤΙΚΟΙ!ΦΑΤΕ ΚΑΘΩΣ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.ΦΕΥΓΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΧΟΡΤΑΤΟΙ!!!
8.ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΞΥΡΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΦΤΕΡΣΕΙΒ.ΑΡΩΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
9.ΒΑΛΤΕ ΑΚΡΙΒΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΩΝ.
10.ΟΙ ΤΑΜΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΣΕΤΕ ΠΟΤΕ. ΑΠΛΑ ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ-ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
11.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΤΑΜΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ ΣΤΑ ΤΡΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΕΝΑ Η ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΦΘΗΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ!
ΜΗ ΦΑΝΕΙΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΙ!!
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
ΑΠΟ ΤΗΝ Α...ΤΙΜΟΥΛΑ!!!!!!!!
Κρίμα που δεν έσπασε το κεφάλι του να γλιτώσουμε από αυτόν τον άχρηστο
ΑπάντησηΔιαγραφήshkat
ΩΡΑΙΟ ΚΟΛΠΟ!ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΙ Η ΘΑΝΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ !!! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΜΩΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΣΕΙ Η ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ!!!!!!
χιλιάδες είναι οι άνεργοι πτυχιούχοι φυσικής αγωγής και οι υποαπασχολούμενοι για λίγες ώρες στα διάφορα προγράμματα που υλοποιεί η ΓΓΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ η ΓΓΑ οφείλει ακόμη δεδουλευμένα σε γυμναστές από το 2002!
http://neoinileias.blogspot.com/
ΣΥΜΒΟΥΛΗ........;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΠΙΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ!!
λογικο ειναι να πεσεις αν δεν ξερεις ποδηλατο
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος τον ηλιθιο που ειναι εξωτερικο.
ΑπάντησηΔιαγραφή3 λεπτα δουλεια ειναι να προσθεσεις
ελληνικους χαρακτηρες στο πληκτρολογιο.
αυτο ομως προυποθετει καποιες βασικες γνωσεις υπολογιστων που φυσικα δε θα τις εχεις.
αλλα εσεις οι του εξωτερικου βαριεστε να κανετε εστω ενα ψαξιμο στο google
(add another language in keyboard)
και θα το βρειτε πως.
η δυνατοτητα για χαρακτηρες γλωσσων υπαρχει ενσωματωμενη στα windows,
ακομα και για σουαχιλι υπαρχει.
κοπριτες
mozilla firefox
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο γρήγορο, πιο λειτουργικό και δωρεάν
μα όλο πεσίματα είναι ο άνθρωπος...
ΑπάντησηΔιαγραφήμε όλο τον επικοινωνιακό θόρυβο χάσαμε την ουσία της υπόθεσης> τι απέγινε το ποδήλατο;
ΑπάντησηΔιαγραφήguz
what about we don't want to type in the Greek language, at all. Many of us live out of Greece for different reasons,but we still keep coming back on holidays and spend our hard earned money , because Greece is our home.So shout your neck my friend and go on a strike because you all want to retire at the age of 50, its not the politicians who have done the country like that it is the majority of greeks who want everything ready given to them. Work mate and work hard. Greece is one of the most unproductive countries under the sun.That's because of you and people like you.Have a nice day any way.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ,,
ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟ ΚΤΥΠΗΜΑ.
ΑΛΚΟΤΕΣΤ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!!!!
Η ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑ ΕΙΧΕ ΝΤΟΠΑ!!!!!
ΝΑ ΜΗ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗ ΧΑΣΙΣΙΑ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΡΜΕΝΗ ΣΤΗ ΓΛΑΣΤΡΑ!!!
Ο Βενιζελος φταιει, δεν πρεπει να τον αφηνει να κανει ποδηλατο χωρις βοηθητικες ροδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήtakis
takis-gr.blogspot.com
11:35 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήListen moron, this is a Greek blog, obviously you're Greek and you understand what others write, now try to write in Greek and no problemo... if you expect to drop in and write in English (well your English sucks too, sorry!) and everyone throwing the red carpe to you forget about it, get with the program ok?
takis
takis-gr.blogspot.com
ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "παιδί" μήπως είναι λίγο ηλίθιο;
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Απρίλιος 2008 10:39 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν γράφει από κανένα public υπολογιστή πχ κάποιου Internet Cafe ή ,το πιθανότερο, κάποιου πανεπιστημίου μάλλον δεν έχει δικαίωμα να προσθέσει πληκτρολόγιο. Στα πανεπιστήμια, ιδιαίτερα, μέχρι και τα cases είναι κλειδωμένα και συνδεδεμένα σε συστήματα συναγερμού, πόσο μάλλον τα security policies και τα user rights στα λειτουργικά των υπολογιστών.
κοπριτες
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Απρίλιος 2008 10:39 πμ
_________________________________
Ρε ηλίθιε τα ελληνικά του σε πείραξαν; Όλα αυτά που γράφει και που είναι αλήθειες τα πέρασες ξώφαλτσα και έμεινες στη γραφή; Άντε και να χαθείς βλαμένε του κερατά....
Το ποδηλατο τι μαρκα ηταν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ συγγραφέας του "αποκαλυπτικού" άρθρου έχει δεί ποτέ του ποδήλατο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει "κιβώτιο ταχυτήτων" σε ποδήλατο.
Μήπως εννοεί τους μικρούς μοχλούς που αλλάζουν ταχύτητες τραβώντας τα deraillers; Εκτός αν εννοεί το μπροστινό derailler, διότι το πίσω derailler είναι αδύνατο να το πιάσει κάποιος εν κινήσει.
Με άλλα λόγια, στο αποκαλυπτικό κείμενο δεν υπάρχει καμμία "πληροφορία". Κουβέντα να γίνεται.
Εγώ πάλι διάβασα ότι το ποδήλατο δεν ήταν ποδήλατο, αλλά skate, αλλά φοβήθηκαν να το πουν μην τους πάρουν στο "ψηλό"....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την Ηλεία ακούστηκε ότι είναι μαϊμού το πέσιμο του ΓΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκούστηκε ότι τωρα Θα ερθει ο ραγκουσης ώστε να προετιμασει την επισκεψη ενώ υπηρχαν πληροφοριες ότι στη συνεδριαση του οργανου θα γινονταν επεισόδια εξαιτιας τής κοντρας κατρινη αντωνακοπουλου για την βουλευτικη εδρα-
Φημες αληθεια ποιος ξερει.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήMr. Takis mistake first never lose your cool,second don't get personal,and third,the education of the person who types has nothing to do with you or the blog.Do you know how old I may be? How can you say if I may be able to write Greek even-though I am Greek.A bit of respect wouldn't be a bad idea.
ΑπάντησηΔιαγραφήPS 1st, ask where is el-dabah , and what was for 60 years ago .
PS 2nd, don't you suppose to be at work instead of here?
ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΔΑΝΟ "ΚΟΚΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ...........
ΠΟΥΣΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΑΛΕΠΑΤΑ
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ
21 Απρίλιος 2008 12:52 μμ «Ρε ηλίθιε τα ελληνικά του σε πείραξαν;».
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε μαλάκα (αν είσαι απλώς μαλάκας), ναι ρε προδότη (αν είσαι κατά προτεραιότητα προδότης), ναι ρε πεμπτοφαλαγγίτη. Κι εμένα (δεν είμαι εκείνος στον οποίο απευθύνεσαι) τα ελληνικά του με πείραξαν. Το καταλαβαίνεις ότι με τα λεγόμενα greeklish αχρηστεύουν μεθοδικά την ελληνική γλώσσα; Και δεν μου λες, χαμπαριάζεις καθόλου τι σημαίνει καταστροφή της γλώσσας μας; Εγώ αυτά δεν τα διαβάζω καθόλου. Ας λένε ό,τι θέλουν. Να πάτε στο διάολο οι δολιοφθορείς της γλώσσας και οι υποστηρικτές τους.
21 Απρίλιος 2008 1:18 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή_________________________________
Κύριε αρχίδη άντε και τράβα ν΄ ανάψεις κανένα κερί στον τάφο του δικτάτορα και να τραβήξεις εκεί καμιά παχιά για να το ευχαριστηθείς.
Άντε και γαμήσου φασιστοειδές.
Α ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΕΣ ΟΛΟΥΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΥΓΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ....ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ....ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΣΚΑΤΑ ,,,ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΤ'ΕΥΕΙΑΝ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ......
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ.
ΑΔΕΛΦΙΑ-ΞΑΔΕΡΡΦΙΑ-ΠΑΙΔΙΑ-ΑΝΗΨΙΑ-ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ-ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ,ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΩΜΕΝΗ....ΝΙΣΑΦΙ.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ.
ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ,ΜΕΤΑ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ...
ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.....
ΖΗΤΩ Η 41Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ 1967!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Απρίλιος 2008 12:52 μμ «Ρε ηλίθιε τα ελληνικά του σε πείραξαν;».
Ναι ρε μαλάκα (αν είσαι απλώς μαλάκας), ναι ρε προδότη (αν είσαι κατά προτεραιότητα προδότης), ναι ρε πεμπτοφαλαγγίτη. Κι εμένα (δεν είμαι εκείνος στον οποίο απευθύνεσαι) τα ελληνικά του με πείραξαν. Το καταλαβαίνεις ότι με τα λεγόμενα greeklish αχρηστεύουν μεθοδικά την ελληνική γλώσσα; Και δεν μου λες, χαμπαριάζεις καθόλου τι σημαίνει καταστροφή της γλώσσας μας; Εγώ αυτά δεν τα διαβάζω καθόλου. Ας λένε ό,τι θέλουν. Να πάτε στο διάολο οι δολιοφθορείς της γλώσσας και οι υποστηρικτές τους.
21 Απρίλιος 2008 1:23 μμ
7777777777777777777777
Σιγά ρε ελληναρά μου πάτα λίγο φρένο και σε πήρε η κατηφόρα.
Όλοι μας αγαπάμε την πατρίδα μας και τη γλώσσα μας αλλά δεν ρίχνουμε στον καιάδα καθέναν που εκφράζεται όπως μπορεί. Εξάλλου το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει για όποιον θέλει να εκφράσει κάτι.
Λοιπόν φίλε μου δεν είσαι μόνο εσύ έλληνας. Ευτυχώς υπάρχουν εκτός από σένα και μερικά άλλα εκαμμύρια που με τον τρόπο τους δε διώχνουν αλλά φέρνουν στην Ελλάδα.
Κατάλαβες τώρα το λάθος σου;
Και προπάντός:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΖΟΥΝ!
κ. Παπανδρέου.
ΑπάντησηΔιαγραφή------------------
Λυπάμαι για το ατύχημά σας.
Σας εύχομαι περαστικά,
και γρήγορη ανάρρωση.
Με εκτίμηση.
gianniotis.gr
εσυ ρε μαλάκα 1:23,
ΑπάντησηΔιαγραφήσκουπίσου λιγο ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΟΤΡΥΠΑ ΣΟΥ,,ΑΕΙ ΓΑΜΗΣΟΥ
21 Απρίλιος 2008 1:02 μμ «Από την Ηλεία ακούστηκε ότι είναι μαϊμού το πέσιμο του ΓΑΠ.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σε ενδιαφέρει το ... πέσιμο; Το πρόβλημα είναι ότι ο ίδιος ο ΓΑΠ είναι μαϊμού.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ ρε μαλάκα 1:23,
σκουπίσου λιγο ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΟΤΡΥΠΑ ΣΟΥ,,ΑΕΙ ΓΑΜΗΣΟΥ
21 Απρίλιος 2008 1:34 μμ
.........................................................................................................
Μήπως θέλεις να σου ρίξω κανέναν δημοκρατικό να το ευχαριστηθείς ναζιστικό γουρούνι.
Αλλά όχι θα τον λερώσω.
BROKEN BICYCLES
ΑπάντησηΔιαγραφήBroken bicycles, old busted chains
Rusted handlebars, out in the rain
Somebody must have an orphanage for
All these things that nobody wants anymore
September's reminding July
It's time to be saying goodbye
Summer is gone, our love will remain
Like old broken bicycles out in the rain
...................
...................
Broken bicycles, don't tell my folks
'Cos all those playing cards pinned to the spokes
Laid out like skeletons out on the lawn
The wheels won't turn when the other half's gone
Seasons can turn on a dime
Somehow I forget every time
For the things that you've given me
Will always stay
They're broken
But I'll never throw them away...
ELVIS COSTELLO
21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ....1821
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ 1821 ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ
ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ.
Ποια καθυστερημένη σκυλόπουστα έγραψε αυτό το "ενημερωτικό" ψευτοανακοινωθέν; Ποιο κοιβώτιο ταχυτήτων στο ποδήλατο ρε γαμημένε γκασμά γαμώ το κεφάλι σου και το σόι σου όλο, σε ΠΟΣΟ καθυστερημένους αναγνώστες νομίζεις πως απευθύνεσαι; Σιγά μην άλλαξε και τα μπουζί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και ένα παιδάκι δημοτικού ξέρει ότι τα ποδήλατα δεν έχουνε κιβώτια... Που το έβαλε το δάκτυλό του άραγε ο Bravo; Άγνωστο... ίσως ποτέ δε θα μάθουμε, μάλλον έχασε το ν έλεγχο για κάποιο λόγο, για ποιον άραγε;
2.10 ...δες το σκίτσο στα ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι θα καταλάβεις!
μάλλον έχασε το ν έλεγχο για κάποιο λόγο, για ποιον άραγε;
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Απρίλιος 2008 2:10 μμ
ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ.........
τώρα που μπήκε το θέμα στην επικαιρότητα: οι χουντικοί ήξεραν ποδήλατο;
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό πέσιμο πάντως (βλ. "γύψος") και από χέσιμο (σημ. τα έκαναν σκατά) ήξεραν.
guz
ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΕ ΓΥΦΤΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΣΑΤΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 25% ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΙΜΠΑ ΤΟ ΤΣΑΝΤΗΡΙ, ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΧΗΓΟ
ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΘΝΙΚΕ ΓΥΦΤΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΣΑΤΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 25% ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΙΜΠΑ ΤΟ ΤΣΑΝΤΗΡΙ, ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ.
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΧΗΓΟ
21 Απρίλιος 2008 2:34 μμ
/////////////////////////
ΣΥΜΦΩΝΩ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΑΛΑΚΟΛΑΖΟΣ;
Η ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ;
ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΔΑΝΟ "ΚΟΚΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ...........
ΠΟΥΣΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΑΛΕΠΑΤΑ
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ
Το ποδήλατο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ' αδύνατο
κρατάω στο χέρι το κλειδί
πιάνω το τιμόνι ο σφυγμός μου δυναμώνει
το έργο κάπου το 'χω ξαναδεί
Ήμουν μικρό παιδάκι με καθαρή καρδιά
είχα τ'ονειρό μου, το ποδήλατό μου
κι όλα έμοιαζαν σωστά
έγινα δεκάξι, κι όλα ήταν εντάξει
είχα μια ζωή μπροστά
Το ποδήλατό μου, ήταν πάντοτε δικό μου
και με πήγαινε πολύ μακρυά
μέσα στη Σαχάρα, σαν την πιο βαθιά λαχτάρα
μ' οδηγούσε πέρα απ' τη χαρά
Και τώρα στον αγώνα, ξανά απ' την αρχή
Φόρτσα στο πεντάλι, να 'ρθουνε κι οι άλλοι
πάμε για ορθοπεταλιές
τα ποδήλατά μας, όπως τα όνειρά μας
ξέρουν από ανηφοριές
Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Μακεδόνας
ΕΝΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ:" ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΑΤΥΡΙΚΟ ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟΒΡΙΣΕΙ.
ΤΟ ΖΩΟ ΤΟ ΟΡΘΙΟ ΠΟΥ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΟΣΟΣΤΑ?
ΤΟΥ ΓΥΑΛΙΣΕ ΤΟΥ ΦΟΥΣΤΗ Ο 33ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΞΕΠΛΕΝΕΙ
3.02 Αν τον καλέσει σπίτι του
ΑπάντησηΔιαγραφήο Γιωργάκης....κολλητοι θα γίνουν!
--------------------
ΑπάντησηΔιαγραφήμάλλον έχασε το ν έλεγχο για κάποιο λόγο, για ποιον άραγε;
21 Απρίλιος 2008 2:10 μμ
ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ.........
# posted by Anonymous Ανώνυμος : 21 Απρίλιος 2008 2:22 μμ
-----------------
Αυτό τι ήτανε τώρα μωρή σιχαμένη πιθηκάρα; "Αστείο";
Ή απλά υποστηρίζεις ότι ο Bravo 'σκοτώθηκε' το ίσιωμα επειδή σκεφτόταν έναν αντρικό κώλο;
Σε κάθε περίπτωση, γαμώ το σπίτι σου και την παναγία σου σκυλόπουστε γαμημένε δίποδε χιμπατζή με ανθρώπινη λαλιά
...
ΑπάντησηΔιαγραφή"..........Και τώρα στον αγώνα, ξανά απ' την αρχή
Φόρτσα στο πεντάλι,
να 'ρθουνε κι οι άλλοι
πάμε για ορθοπεταλιές
τα ποδήλατά μας,
όπως τα όνειρά μας
ξέρουν από ανηφοριές"
...
Σε κάθε περίπτωση, γαμώ το σπίτι σου και την παναγία σου σκυλόπουστε γαμημένε δίποδε χιμπατζή με ανθρώπινη λαλιά
ΑπάντησηΔιαγραφή21 Απρίλιος 2008 3:08 μμ
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^66
Κύριε μαλακοκάβλη μην εκνευρίζεσθε θα πάθετε κανένα εγκεφαλικό και είναι κρίμα με τόσο ωραίο κωλαράκι που έχετε.
Κουλάρισμα......
ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΝΔ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΦΥΝΤΑΝΙΔΗΣ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΚΚΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΙ ΣΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΚΡΑΜΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η "ποιότητα" των πολιτικοποιημένων -μη χέσω- ανθρώπων, στην χώρα. Κακά τα ψέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓέμισαν τα μπλόγκς και οι εφημερίδες, με τα αξιολογικά στοιχεία που χαρακτηρίζει το επίπεδο της πνευματικότητας της χώρας.
Νταβραντισμένοι άντρακλες, που όλα τα προβλήματα θα τα λύσουν με τα υψηλά σωματικά τους προσόντα.
Ολοι αυτοί προφανώς και δεν έχουν πέσει ποτέ από ποδήλατο είτε επειδή δεν ξέρουν ποδήλατο, είτε επειδή τώρα πιά έχουν ξεχάσει πως γίνεται.
Σημασία όμως δεν έχει προφανώς αυτό.
Οι αντιδράσεις τους προδίδουν, την προσήλωσή τους σε "προγλωσσικά" χαρακτηριστικά, σε χαρακτηριστικά της΄"γλώσσας του σώματος". Θέλουν τον "αρχηγό" τον "ηγέτη", τον φορέα του "φαλού", που θα τους γαμήσει, μεταφορικά, για να τον αποδεχθούν.
Δεν συμβαίνει αυτή η λειτουργία συνειδητά, τους συμβαίνει απλά, ως υποσυνείδητη μνήμη, από τον πατέρα αφέντη, από τον στρατηγό δικτάτορα, από τον δάσκαλο που τους τραβούσε το αυτί.
Τους καλλιεργούν αυτή την "πεποίθηση" τα ΜΜΕ, που στελεχωμένα από αγράμματους "δημοσιογραφους", μιλάνε όχι ΛΟΓΙΚΑ, αλλά με ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ.
Μιλάνε ως "άντρες, θεριακίσιοι", που ό μη αρεστός, είναι "γυναίκα", δηλαδή περίπου "αδελφή", ανίκανος, ανάπηρος και όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που πρόθυμα θα τα ρίχναν στον σύγχρονο "καιάδα".
Σύμφωνα με τα "αρχέτυπά" τους, ο άνδρας δεν μπορεί να είναι οικολόγος-αυτά είναι δουλειές για αδερφές-, δεν μπορεί να κάνει ποδήλατο, αλλά να κινείται στο Κωλονάκι με ΧΑΜΕΡ τουλάχιστον, δεν μπορεί να είναι ευαίσθητος, ανθρώπινος. Πρέπει να είναι τουλάχιστον μεθύστακας, να τρέχει στα μπουρδέλλα, να τρώει σουβλάκια με πολλά λιπαρά.
Η ΧΟΥΝΤΑ μπορεί να έπεσε πρίν 34 χρόνια, αλλά η ιδεολογία του είναι ακόμη παρούσα, μέσα στις συνειδήσεις σας
ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΔΑΝΟ "ΚΟΚΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ...........
ΠΟΥΣΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΑΛΕΠΑΤΑ
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ
ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΚΡΑΜΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή3.41 3.43 ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙ. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΚΟ ΤΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΦΤΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήpress tsimoudia gia 8emo kai zaxopoylo
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ; ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΜΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ; ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΜΠΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φιλτρο παπα στο ποδηλατο του γαπ ηταν πειραγμενο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ Ι ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΓΚΕΡ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήSHKAT
1:18 , 1:30 , 2:47 , 3:41
ΑπάντησηΔιαγραφή1:41
Ο ατιμώτατος Γεώργιος Παπαδόπουλος που ελευθέρωσε τον Νίαρχο , τον συλληφθέντα από τον εισαγγελέα Πειραιά δια τον φόνο της συζύγου του , αντί 29 εκατομμυρίων δολλαρίων ΗΠΑ ,πως έγραψε ο διεθνής τύπος (στην Ελλάδα υπήρχε λογοκρισία ) είναι ο μεγαλύτερος προδότης του Ελληνικού Έθνους μετά τον Εφιάλτη των Θερμοπυλλών .
Ποιόν κομμουνισμό και μαύρα άλογα μας λες παλιομαλάκα , τέτοια μέρα .
Τον Δεκέμβρη του 1967 απέσειρε από την Κύπρο την μεραρχία με το βαρύ πυροβολικό που είχε στείλει εκεί ο Γεώργιος Παπανδρέου κρυφά από το ΝΑΤΟ .
ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ
Φτύσιμο στους ΕΦΙΑΛΤΕΣ του Ελληνικού Έθνους Γκλύξμπουργκ και Χουντικούς .
Είναι φανερό ότι πολλοί επισκέπτες του μπλόγκ δεν είχαν γεννηθεί την 21.04.67 .
Οπωσδήποτε δεν είχαν ζήσει την μετα-εμφυλιακή κατάσταση που ήταν Χούντα με κοινοβουλευτικό μανδία .
Περί ηλιθιότητος των επικεφαλής της Χούντας θα αναφέρω μόνο τι είπε στην απολογία του κατά την Δίκη της Χούντας ένας στρατηγός που ηγείτο της Κ.Υ.Π.
''Πήρα σήμα ότι Ρωσσικά πλοία θα απεβίβαζαν εις ακτάς πλησίον των Πατρών Έλληνας κομμουνιστάς ενδεδιμένους με Ρωσσικά στολάς δια να καταλάβουν την πόλιν των Πατρών''
Ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου τον ρώτησε :
''Το ανέφερες στον τότε υπυργό Άμυνας κ.Παπαληγούρα ;''
Και ο αρχηγός της ΚΥΠ απήντησε :
'' Όχι , το ανέφερα στον Άνακτα''
Με μαλακισμένες δικαιολογίες μια ομάδα φασιστόμουτρων βασάνισε όλους τους Έλληνες ηθικά και αρκετούς ακόμα και σωματικά επί επτά χρόνια .
Πολλοί Χουντικοί τιμωρήθηκαν , πολλοί πέθαναν στην φυλακή .
Ο πρώτος και μεγαλύτερος ένοχος ο πανηλήθιος Κοκός δεν τιμωρήθηκε παρά μόνο με την στέρηση του στέμματος.
Ζει όμως βασιλική ζωή , τρώγοντας αυτά που το σόι του έκλεβε από τους Έλληνες επί 100 χρόνια .
Me tin plati epese;
ΑπάντησηΔιαγραφήsuza ekane,
ego otan epesa me to podilato espasa to kefali mou
21 Απρίλιος 2008 1:30 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή—Όλοι μας αγαπάμε την πατρίδα μας και τη γλώσσα μας...
—Εξάλλου το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει για όποιον θέλει να εκφράσει κάτι.
—ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΖΟΥΝ!
Παίρνω μερικές φράσεις σου και απαντώ.
—Δεν αγαπούν όλοι την πατρίδα μας και τη γλώσσα μας... Μη ζεις με ψευδαισθήσεις και μην πέφτεις θύμα ύπουλης προπαγάνδας. Μας πιπιλίζουν το μυαλό π.χ. επαναλαμβάνοντας φορτικά ότι «Κανείς δεν αμφισβήτησε τη φιλοπατρία κανενός...». Με αυτό το μότο καλύπτουν προδοτικές ενέργειες, τις οποίες εμφανίζουν απλώς σαν δήθεν και καλά διαφορετική αντίληψη για την υπηρεσία της πατρίδας. Αυτά να τα παραιτήσουν. Προδότες υπήρξαν σε όλες τις περιόδους της Ιστορίας μας και το είδος δεν εξέλιπε βεβαίως. Υπάρχουν και σήμερα, συγκαλυπτόμενοι πίσω από τέτοιες ανιστόρητες γενικεύσεις.
Μια από τις μεθόδους συγκάλυψης των προδοτών είναι και ο στερεότυπος και βαρύς στιγματισμός όσων δεν πάσχουν εκούσια αορασία και τύφλωση, όσων βλέπουν και επισημαίνουν την προδοσία. Χαρακτηρίζονται ελληναράδες, φασίστες, οπισθοδρομικοί, πατριδοκάπηλοι, εθνοκάπηλοι και πάει λέγοντας. Πρόσεξε τον ρόλο όσων χρησιμοποιούν ενσυνείδητα τέτοιες μομφές και λάβε υπόψη σου ότι οπωσδήποτε πολλοί έχουν ήδη παγιδευτεί σε τέτοια ανεμώλια.
—Λες ότι «το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει για όποιον θέλει να εκφράσει κάτι». Πρόκειται για χονδρικό λάθος. Ακυρώνεις έτσι την ίδια τη γλώσσα που αποτελεί αυταξία. Δεν είναι εδώ ο χώρος για περισσότερη ανάλυση. Ρώτα, διάβασε, σκέψου και μόνος σου. Ένα μόνο θα σου πω. Το περιεχόμενο των ομηρικών επών είναι πασίγνωστο, αυτό που ήθελε να εκφράσει ο ποιητής είναι ήδη καταγεγραμμένο. Θα ανεχόσουν λοιπόν, ύστερα από αυτό το δεδομένο, την καταστροφή, την αχρήστευση της ομηρικής γλώσσας και τον αφανισμό των πρωτότυπων έργων, αφού «μετράει» το γνωστό ήδη περιεχόμενο των ποιημάτων και όχι η γλώσσα; Τα αυτά βέβαια ισχύουν και για τα πεζά (ιστορικά, φιλοσοφικά κ.λπ.) έργα.
—Λες ότι «ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΖΟΥΝ!». Και αυτό λάθος. Έχουν ήθος και γι’ αυτό βρίζουν. Όχι θα τους άφηναν έτσι μερικούς μερικούς; Τους τα τρίβουν στα μούτρα και με το τίποτε. Μερικές επεξηγήσεις.
Η λέξη «μαλάκας» δεν χρησιμοποιείται στην αρχαιότητα. Είχαν όμως άλλους ευφημιστικούς όρους, όπως «αγαθός», «βέλτιστος», «μακάριος» κ.λπ. Όταν λέει ο Σωκράτης στον Κρίτωνα: παύσαι, ω μακάριε, να μου λες συνέχεια τα ίδια, εννοεί πεντακάθαρα: σταμάτα, ρε μαλάκα, να με πρήσκεις με τις επαναλήψεις σου. Διάβασε όποιο έργο του Πλάτωνα θέλεις. Όπου ο Σωκράτης χρησιμοποιεί αυτούς τους όρους, αποκαλεί τον συνομιλητή του μαλάκα.
Όσο για το ότι διαολόστειλα τους δολιοφθορείς της γλώσσας, οι αρχαίοι, που δεν είχαν ... εφεύρει ακόμη τον διάολο, έστελναν «ες κόρακας». Συνήθης η αποπομπή.
Αν θέλεις να δεις και άλλες βρισιές, βρες το βιβλίο του Σουετόνιου «περί των βλασφημιών (των Ελλήνων) και πόθεν εκάστη». Θα πλουτίσεις το λεξιλόγιό σου, θα πλατυνθεί το στόμα σου σε ύβρεις εκτονωτικές και θα νιώσεις την όμορφη αλήθεια του παρελθόντος μας, χωρίς πλαστούς εξωραϊσμούς. Να σημειώσω τέλος ότι και από χειρονομίες, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι καλά τα πήγαιναν και εμείς δεν εγκαταλείψαμε την παράδοση. Και εσκιμάλιζαν (μούτζωναν) και καταδακτύλιζαν (έβαζαν κωλοδάχτυλο) και όταν ήθελαν να εφυβρίσουν κάποιον «τον μεσαίον δάκτυλον εντείνοντες εδείκνυον...».
ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΔΑΝΟ "ΚΟΚΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ...........
ΠΟΥΣΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ
ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΑΛΕΠΑΤΑ
ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ
ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ
Ρωτά ο καθηγητής το μαθητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι αδιάβαστος ηρθες σημερα.
Απαντα ο μαθητής.
Δεν ηρθα με φέρανε
Γιατί δεν έκανε εκλογές ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ένα σοβαρό ερώτημα μπορεί κάποιος να απαντήσει!
Δευτέρα, 21 Απρίλιος 2008
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ...ΨΙΤΥ..!!
ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ; ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΨΙΤΥ ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ,
ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ.ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ!!
ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΟ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΟ!!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ LONDON ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ
ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ!
ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΔΩ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ
ΠΑΝΕ ΔΥΟ-ΔΥΟ,ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΞΕΚΟΥΒΑΛΗΣΟΥΝ
ΟΜΑΔΙΚΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΙΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ,ΤΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ.
ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΤΙΡΙΑ,ΟΥΡΑΝΟΞΙΣΤΕΣ,ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ,
ΜΠΟΥΡΔΕΛΛΑ,ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΑΝΕΤΟΤΕΡΗ.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΑ ANNA VRYSI
NA KOΥΒΑΛΙΕΤΑΙ ΣΤΟ LONDON ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΡΙΕΡΑ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ!
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΚΤΙΣΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ
ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ.ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΚΑΙ ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ
ΠΡΩΤΑ ΒΓΑΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΟΥΙ!
ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΨΑΡΗ,ΤΟ ΝΤΟΡΗ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΧΑΝ,ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΥΨΗΛΟ ΑΘΛΗΜΑ
ΤΟΥ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΥ.
ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΙΟ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΣ,ΔΗΛΑΔΗ
Η ΠΛΕΜΠΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ
ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ;Ε ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!
ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ.ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΩΛΟΧΩΡΙ ΜΑΣ,ΜΗ ΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ
ΚΙΟΛΑΣ!!
21 Απρίλιος 2008 4:04 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή-----------------------------
Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις και επαυξάνω. Δεν κατάλαβες μόνον το νόημα όσων σου έγραψα.
Αυτό είναι ότι δεν πρέπει να αποδίσουμε πάντοτε κακή πρόθεση σε όλους και μάλιστα όταν μας είναι άγνωστος.
Αποδίδοντας πρόθεση τον άλλον τον προσβάλλουμε και πολλές φορές τον εξοργίζουμε διώχνοντάς τον μακριά μας που δε νομίζω ότι είναι αυτός ο στόχος μας. Εάν καταλάβουμε ότι το κάνει επίτησες για άλλους λόγους, τότε ναι θέλει βρίσιμο και μάλιστα άγριο.
Ως προς το νόημα του περιεχομένου:
Χωρίς να αμφισβητώ την αξία της γλώσσας ξέρεις πόσοι παλιά αλλά και σήμερα (κυρίως έλληνες ομογενείς του εξωτερικού) δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα και γι αυτό χρησιμοποιούν ιδίωμα ή ξένη γλώσσα αλλά το περιεχόμενό τους είναι όλο Ελλάδα; Μη σου φέρω παραδείγματα.
Ως προς το ότι οι Έλληνες δε βρίζουν:
Έχει την έννοια ότι ο Έλληνας έχει φιλότιμο, ντομπροσύνη και ανώτερη ψυχή. Γι αυτό δεν έχει ανάγκη από βρισιές. Ούτε τον ανώτερό του αλλά πολύ περισσότεροόύτε τον κατώτερό του βρίζει για να μην τον μειώσει. Το βρίσιμο δείχνει αδυναμία και κατώτερο ψυχικό κόσμο και ο γνήσιος Έλληνας δεν είναι τέτοιος.
Αυτά φίλε μου και πιστεύω να συμφωνεις όπως κι εγώ συμφώνησα μ΄ αυτά που έγραψες και τα περισσότερα απ αυτά μου ήταν ήδη γνωστά.
Χάρηκα πάντως για την ελληνοφροσύνη σου.
οι αρχαίοι, που δεν είχαν ... εφεύρει ακόμη τον διάολο, έστελναν «ες κόρακας»
ΑπάντησηΔιαγραφή....
21 Απρίλιος 2008 4:04 μμ
Αμάν! Η γιαγιά μου όποτε την νευρίαζα μου έλεγε "αει στον κόρακα!". Ειλικρινά δεν ήξερα ότι είναι αρχαία έκφραση!
Η δεξιά και οι δεξιοί στην Ελλάδα, τη συκοφαντία το ψέμα, τη ρουφιανιά, τη βωμολοχία τη κλεψιά, τη λαμογιά και τη προδοσία την έχουν στο DNA τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε σχετικό τεστ αιματος που έγινε στο παιντι βρέθηκαν ίχνη RED BULL.
Δίνει ΦΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
4:13
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΔΙΟΣ Ο Γ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ‘’ΛΑΒΑΡΟ ‘’ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1% ...........
ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑΝ ΕΚΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ .
Εχω παρατηρησει οτι μερικοι βαριουνται να ενδιαφερθουν για τη γλωσσα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοι αλλοι, ισως να μην βρισκουν τροπο να γραφουν ελληνικα, οσο κι αν το ηθελαν.
Κι ομως, μεταχειριζονται τη γλωσσα σαν ενα κουρελι.
Γραφει ο αλλος απο το εξωτερικο τη λεξη αναγκη, σαν "anagi"! Τι σοϊ ελληνικα ειναι αυτα?
Anagi = αναγι ή αναγει? Το σωστο θα ηταν anangh!
Μπορει επομενως να νομισουμε οτι το κανουν επιτηδες, κι οχι απο τεχνικη αδυναμια.
Το ιδιο φαινομενο το συνανταμε σχεδον σε κεινους τους μεταναστες που γραφουν απο αγγλοφωνες χωρες!
Δεν ειναι τυχαιο αυτο! Ενας μεταναστης που ζει στην Ευρωπη, πλην Αγγλιας, εννοειται, δεν κανει τετοια ελεεινα σφαλματα παρα μονο σπανια!
Τα "αμερικανοθρεμμενα" μας, ειναι αυτοι που συνηθως γραφουν με εκνευριστικο τροπο. Σε τετοια κοινωνια ζουν, τετοια ανατροφη υιοθετησαν!
---
Φωναζουν πολλοι για τη χουντα Παπαδοπουλου... Παω στοιχημα οτι η αγνοια τους για τις τοτε καταστασεις, ειναι μεγαλυτερη απο τις γνωσεις που διαθετουν γι' αυτες!
Κατι μου λεει, οτι το μεγαλυτερο ποσοστο οσων φωναζουν, εχουν γονεις με λερωμενη τη φωλια τους, που βεβαια τους μετεδωσαν την πικρα τους.
Οι πρωτεργατες, τωρα, κινηθηκαν απο μια σειρα αναμεικτων κινητρων.
Μερικα απο αυτα, τεινω να πιστεψω οτι δεν ηταν καθολου ασχημα.
Δυστυχως, η δοκησισοφια τούς πηρε παραμαζωμα. Περαν τουτου, ειναι στη μεση και η Βλακεια! Απο την οποια Βλακεια, και τα λαθη που αυτη εκ φυσεως παραγει, εχουν πικραθει δεκαδες αθωων πολιτων.
Οι παρεξηγησεις και η καχυποψια, αλλα και διαφοροι εξωγενεις παραγοντες, δημιουργησαν γεγονοτα, επιπλοκες και ανυποφορες καταστασεις, που ειναι δυσκολο να διακρινουμε το ποιος δικαιως διωχτηκε και ποιος αδικως!
Εδω αποκομιζουμε την εντυπωση οτι οι μεγαλυτεροι φωνακλαδες ειναι οσοι ορθως διωχτηκαν!
Οσο περναει ο καιρος, τοσο κοντευουμε να κατανοησουμε ολες, και οχι τις μισες παραμετρους.
Τα φωναχτα των υποπτων και μη δεν θα μπορεσουν να ανακοψουν την αποσαφηνιση αυτης της περιοδου!
ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝ
ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΑΦΟΥ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΥΠΕΧΩΔΕ ΔΗΛ. ΤΟΥ ΣΟΥΦΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ? ΠΑΛΙ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ?
ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε σχετικό τεστ αιματος που έγινε στο παιντι βρέθηκαν ίχνη RED BULL.
Δίνει ΦΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΧΤΗΡΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ . ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΧΑΡΑΧΤΗΡΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΑΠΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΙΔΙΕΤΑΙΡΩΣ ΟΤΑΝ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΑΝ ΕΚΤΟΝΩΝΕΣ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΣΟΥ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΓΑ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΟΥ "ΙΟΥ" ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΒΟ. ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΗΛΗ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΔΙΕΤΑΙΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΠΑΝΤΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΔΙΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ" ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ . ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΣΕΙΣ ΤΟΝ (ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ) ΘΥΜΟ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ . ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΚΛΟΥΒΙΤΕΣ (ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΡΟΜΟΥΝ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΜΑ ΣΠΑΣΟΥΝ)ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΠΗΛΙΝΟ ΚΕΣΕΔΑΚΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΙΣΗ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΙ
ΩΛΕΝΙΟΣ ΗΛΕΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ
Πάντως εγώ δεν θα εμπιστευόμουνα ούτε γράμμα να στείλω στο ταχυδρομείο με το Γιωργάκη......
ΑπάντησηΔιαγραφή********* ΑΠΟΚΛΕΙΤΙΚΟ *********
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον τόπο του δυστυχήματος εθεάθει να φεύγει τρέχοντας κάποιος χοντρός γνωστός στην πιάτσα σαν "Ευάγγελος".
Μήπως αυτός έριξε τον Γιωργάκη?
Για ποιό λόγο όμως να θέλει να "ξεκάνει" τον αρχηγό?
Απίστευτο. Σύλληψη μεγάλου μπουκ στην Κεφαλλονιά και βρέθηκαν εμβάσματα γιου προόεδρου μεγάλης ομάδας!!! Σοκ στον αθλητισμό
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-ΧΟΝΤΡΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ
Τα ξημερώματα συνελήφθη μπουκ από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, ο οποίος μάλιστα αντιστάθηκε κατά της αρχής με μπουνιές και κλωτσιές! ο συγκεκριμένος συνελήφθη επ' αυτοφώρο στην Κεφαλλονιά την ώρα που μετέφερε το στοίχημα στην μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού. Το μεγάλο σκάνδαλο είναι ότι μέσα στα εμβάσματα βρέθηκε και ο γιος προέδρου μεγάλης ομάδας που έπαιζε στοίχημα! Από την περιοχή όπου βρισκόταν, έπαιρνε τηλέφωνα και έπαιζε μεγάλα ποσά και βρέθηκαν τα καταθετήρια των κερδών και τα εμβάσματα. Η ΥΠΕΕ θα κάνει έλεγχο αφού εδώ πια μιλάμε για σούπερ σκάνδαλο με τον γιο του προέδρου. Μέσα στην επιτροπή του ΟΠΑΠ που ψάχνει για το παράνομο στοίχημα είναι και ο Νο2 της ΥΠΕΕ ο κ. Βαγγέλης Καραμάνος. Ήδη στο νησί βρίσκεται εισαγγελέας και έχει δώσει εντολή να ψάξουν τα πάντα σε λογαριασμούς και έγγραφα.
Η Ε δεν αναμεταδιδει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ε ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ με τον ανθελληνισμο!
Οι εν εγρηγορσει Ελληνες την Ε την εχουν γραμμενη εδω και καιρο!
Προκειται για λεφουσι αλλοδαπων ανθελληνων!
Βρισκονται ηδη στη μπουκα του κανονιου!
Η Ε δεν ειναι η μονη μισελληνικη φυλλαδα!
Στην Ελλαδα υπαρχουν ηδη απο καιρο πολλες οργανωμενες ομαδες ανθελληνων που δρουν ανενοχλητα, ειτε επειδη καταφερνουν να θολωνουν τα νερα για το ποιοι ειναι, ειτε επειδη ο κοσμος κατατρυχεται απο βιοτικες αναγκες και αμαθεια.
Για τα ερωτήματά σας, που δεν σας απαντάει ο ΙΟΣ και που κατά την γνώμη σας είναι ψευδή και ανθελληνικά, διατίθεμαι να σας απαντήσω εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πές μας ΗΛΕΙΕ ΗΛΙΘΙΕ, τα ερωτήματα και τις απαντήσεις που δεν σου απαντήθηκαν;
Ενα - ένα όμως, για να καταλάβεις γιατί σε έχουν γραμμένο.
THA SAS PO POS EPESE O GAP
ΑπάντησηΔιαγραφήLOIPON SYMFONA ME TP PRESS-GR, PIGE NA ALLAKSEI TAXYTITA, KAI OTAN EPIASE TON LEVIE TWN TAXYTITWN, EVALE KATA LATHOS OPISTHEN ME APOTELESMA NA FRENAREI TO PODILADO KAI NA PESEI O GAP.TOU EPIASE TA DAXTYLA EKEINO TO EIDIKO EKSARTIMA POU EXEI O LEVIES TWN TAXYTITWN STA FORTIGA, POU TO TRAVAS PROTA EPANW KAI META ALLAZEIS TAXYTITA.. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PODIALDO KAVALAGE REEEEEEEEEEE POS PIASTIKE TO XERI TOU OTAN PIGEN NA ALAKSEI TAXYTITA. AMA PEFTEI ETSI APO PODILATA (2H FORA) KATI YPOPTO SYMVAINEI 1) EINAI PANTELOS ANIKANOS NA ODIGISEI PODILATO ARA KAI TO KOMA
2) TOU EKANE DOLIOFTHORA O XONTROS O VAGELAKIS
3)ISWS EIXE PIEI KANA TRIFYLLO KAI TON ZALISE
KAI EKANE LEEI 30KM APO TO SPOITI TOU EWS TON MARATHONA...KAI 30 NA GYRISEI? 60 KM
POU PAS RE MALAKA GAP 60 KM ME PODILATO ?? POU PAS RE VLAKA EINAI POLLA TA XILIOMETRA KAI ETSI AFKSANONTE OI PITHANOTITES NA PESEIS(IDIETERA AN DEN KSEREIS NA ODIGEIS KIOLAS)
XAXAXAXAXAXA GIA GELIA EINAIIIIIIIIIIIIIII PANTWS TOU EFXOME PERASTIKA TOU KAI NA PROSEXEI TON VAGELI GIATI MALLON AFTOS TOU EKANE SAMPOTAZ GIA NA TOU FAEI TIN THESI
Τι θα γίνει, θα τις δούμε επιτέλους τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις ή όπως το συνηθίζεται οι εθνικιστές, αφού ρίξατε τις σκατούλες σας, τους γκαιμπελισμούς σας, εξαφανιστήκατε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑει σιχτίρ αλήτες φασίστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα παράδειγμα σας ζήτησα;
Εσύ ρε καραγκιόζη ΗΛΙΤΙΕ, υποτίθεται ότι έχεις έτοιμα, γραπτά που τους έστειλες και δεν σου απαντησαν;
Ανέβασε τα, να τα δούμε ρε γκαιμπελίσκε;
Πούντα τα γράμματά σου;
Ανέβασέ τα ντέ;
Ψάξε στα My Docouments κάπου εκεί θα τα έχεις σε κανένα Directory ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ.
Αντε να δούμε τι μαλακίες έγραψες;
ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ, ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΘΑ ΦΑΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ "ΙΟΥ" ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ (ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΤΥΠΟΥ) ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΛΙΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΩΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΑΛΛΩΣΤΕ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΑΥΤΗ ΣΤΗΛΗ.
ΑΥΤΑ
ΩΛΕΝΙΟΣ ΗΛΕΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ
Αστα αυτά τα σάπια ΗΛΕΙΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα παράδειγμα σου ζήτησα.
Αφού έχεις τόσο πολλά διάλεξε το πιό έξυπνο που έγραψες ποτέ σου και ανέβασέ το.
Ξέρω τι γράφουν οι ΙΟΙ και τα βρίσκω έξοχα, δεν χρειάζεται αν ξαναδιαβάσω, ότι έχω ήδη διαβάσει και το περίεργο είναι ότι δεν έχω βρεί ούτε ένα ψέμα τόσα χρόνια στα γραπτά τους.
Αφού λοιπόν εσύ είδες τόσο πολλα΄ψέματα, πές μας ένα.
Μόνο ένα, το καλύτερο.
Οπως βλέπω , δεν ανλέτρεψες τον κανόνα κάθε φασίστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρριξες τον γκαιμπελισμό σου, είπες αυτό που ήθελες έτσι κι αλλιώς να πείς, ότι δηλαδή οι ΙΟΙ είναι ανθέλληνες και προφανώς δεν νοιώθεις την ανάγκη να γίνεις ουσιαστικός, με έστω ένα παράδειγμα ή μάλλον με "μόνο ένα παράδειγμα".
Ξέρεις γιατί δεν μπορείς να δόσεις ούτε ένα παράδειγμα;
Επειδή δεν έχεις ποτέ ένα, αλλά διάφορα κείμενα με περισσότερα παραδείγματα, ώστε να μη μπορεί ΠΟΤΕ να γίνει συγκεκριμμένη συζήτηση. Χρειάζεστε μια θάλασσα με ψέματα, ώστε να μην μπορεί κανείς να ασχοληθεί με κάτι συγκεκριμμένο και να υπεκφεύγετε.
Διάλεξε ένα λοιπόν και αφού μας εξηγήσεις ποιά είναι τα μεμπτά του, τότε να μου επιτρέψεις να καταλήξω εγώ στο συμπέρασμα.
Εσείς έχετε μάθει να βάζετε το κάρο μπρός από το βόδι.
Πρώτα χαρακτηρίζετε -κάνετε την βρωμοδουλειά σας- και μετά πετάτε και καμμιά δεκαριά παραδείγματα, που κάθε λογικός άνθρωπος προφανώς και δεν θα κάτσει να συζητήσει στα σοβαρά μαζί σας.
Είστε ανίκανοι, να πείτε ένα παράδειγμα, όπως όλοι οι φασίστες. Μόνο μέσα στην γενίκευση νοιώθετε ασφαλείς, επειδή είστε αμόρφωτοι και το συγκεκριμένο σας φοβίζει.
Τας κεμπαπ- κεμπάπ γαρδούμπα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣις κεμπάπ κεμπάπ ντονέρ (χ4)
Βάλτε μου ζουρλομανδύα έχω τρελαθεί..!!
Καίγομαι, καίγομαι, καίγομαι, καίγομαι
Όλη μέρα
θέλω σεξ
Όλη νύχτα
θέλω σεξ
Στη δουλειά
θέλω σεξ
Στο δρόμο
θέλω σεξ
Στην ταβέρνα
θέλω σεξ
Στο σούπερ μάρκετ
θέλω σεξ
Sτο λεωφορείο
θέλω σεξ
Στο μετρό
θέλω σεξ
Βάλτε μου ζουρλομανδύα έχω τρελαθεί
Καίγομαι, καίγομαι, καίγομαι, καίγομαι
Στο καράβι
θέλω σεξ
Στο αεροπλάνο
θέλω σεξ
Στην τουαλέτα
θέλω σεξ
Στο σαλόνι
Μεσ' τη στάνη
θέλω σεξ
Τας κεμπάπ κεμπάπ γαρδούμπα..
Ήταν μια φορά ένα παιντί, που ήθελε να κάνει εντύπωση στη μητέρα του με το ποδήλατο του. Εκεί λοιπόν που οδηγούσε το ποδήλατο του, περνάει απ` τη μαμά του και της λέει:
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Κοίτα μαμά, οδηγάω το ποδήλατό μου χωρίς πόδια!"
Λίγο αργότερα, ξαναπερνάει και της λέει:
- "Κοίτα, μαμά οδηγάω το ποδήλατο μου, χωρίς χέρια."
Λίγο αργότερα, ξαναπερνάει μπροστά απ` τη μαμά του κλαίγοντας:
- "Κοίτα μαμά, οδηγάω το ποδήλατο μου χωρίς δόντια."
Ενδιαφεροντα πραγματα εγραψε εδω ο φιλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα παρακατω, το "μακαριε" θα οφειλαμε να το εκλαβουμε μαλλον ως "αγαθε" ή ισως "αγαθιαρη".
Ακομα καλυτερο ειναι το "ρε αγαθοκλη"! Ενα αλλο ειναι επισης το "ρε κοιμισι" ή "βρε κοιμισμενε"
Το "ρε μαλακα" το αποκλειω!
Δεν εχει καμια σχεση με φιλοσοφικο υφος ενος πλατωνικου διαλογου, ουτε και με τον Σωκρατη, βεβαια!
[ Όταν λέει ο Σωκράτης στον Κρίτωνα: παύσαι, ω μακάριε, να μου λες συνέχεια τα ίδια, εννοεί πεντακάθαρα: σταμάτα, ρε μαλάκα, να με πρήσκεις με τις επαναλήψεις σου. Διάβασε όποιο έργο του Πλάτωνα θέλεις. Όπου ο Σωκράτης χρησιμοποιεί αυτούς τους όρους, αποκαλεί τον συνομιλητή του μαλάκα.]
ston xoriath
ΑπάντησηΔιαγραφήdiavase to keimeno tou iou tou savatou, meta pigene se afto edw to link http://www.bulgarmak.org/makedonia.html
kai meta kane ton kopo kai pigene se afto edw to link.http://macedonia-greece.blogspot.com/ gia na pareis mia gefsi ths diaforetikhs apopsews. (einai poly konta se afta pou pistevo ego kai tha deis pou periopou stekome )oso gia tous xaraxthrismous sou peri fasismou stous epistrefo, efoson den exeis kanei ton kopo na deis kai thn allh apopsi alla yiotheteis xoris kamia antirisi ta grafomena tou iou . diavase kai thn allh apopsi prota. alla mallon tha eisai apo aftous tous "diethnistes" ths plakas pou enw skouzoun gia thn pagosmiopoiisi einai yper ths. giati apla diethnismos = pagosmoiopoiisi. tora na katso na sou steilo tis epistoles pou exo steilei sthn eleftherotypia , to theoro perito giati apla kai na sou tis steilo pali ta idia tha les akoma kai an ta epixeirhmata mou einai atrandaxta giati apla einai thema filofofias kai theoriseos.alla gia na sou doso mia gefsi apo tin antitheti apopsi oson afora to makedoniko zitima toulaxiston, pigene se afth thn selida kai koita to videaki sto pano meros. tha diapistoseis pos oute fasistiko einai, oute poromeno apo ethnikistikes apopseis.antitheta malista.
o aristeristikos snobismos agapite exei prokalesei terasties katastrofes sthn xora mas. apo ton emfylio mexri kai to telefteo ethniko zitima. giati an nomizeis oti oi geitones skeftonte opos esy kaneis mega lathos . an skeftontan oloi san esena eite tha zousame me papades kai agades akoma, eite ta synora ths ellados tha htan sthn lamia. kales oi theories alla yparxoun kai oi yparktoi kindynoi eite mas aresei eite oxi. epsis o tropos pou grafeis mou thymizei tous antirisies syneidishs pou theloun na thn vgaloun loufa kanontas dithen "koinonikh prosfora' anti ths theiteias eis varos twn allwn pou trone to louki fysika.kai telos einai ntroph otan kapoios ekferei antitheti apopsi apo tous legomenous "aristerous" na stilitevetai dithen os "fasistas' "ethnikisths" kai alla pola. (mono aristeroi den einai an lavoume ypopsin oti aristera panw apo ola einai realistikh opsi ths pragmatikothtas kai protoporia ) pare paradeigma to kke . einai aristero koma/ h mhpos synthritiko deksio? mallon to deftero an skeftei kaneis oti den exei allaksei tipota stin theoria tou kai allei ta idia kai ta idia peri "diktatorias tou proletariatou" en etei 2008. les kai einai sto 1918. pantws an theleis na deis tis epuistoles pou tosu exw steilei mporo aneta na sou steilw antigrafa giati apla einai xeirografes.
sygnomi gia ta greekenglish alla eimai sti doulia kai me latiniko pliktrologio opote dene xw tin xronikh anesi na sou grapso ellhnika kathoti pernei para poly ora kai o xronos mou einai periorismenos.
pantos kane ton kopo kai pigene se afta ta dyo sites . episis pigene kai sto www.iospress.gr kai diavase tis monoplevres ilithiotites pou grafoun oi tou iou. afta
STON XORIATH PALI
ΑπάντησηΔιαγραφήENA TELEFTEO MIAS KAI ZITISES STOIXEIA . THA SOU THYMISO THN FOTOGRAFIA TOU SKOPIANOU PROTHYPOURGOU NA KATATHETEI STEFANIME TON XARTH TWN SKOPIWN NA FTANEI OS THN LAMIA KREMASMENO APO PANO TOU. EPISHS NA SOU THYMISO TO GEGONOS OTI ONOMASAN TO AERODROMI TOUS "MEGAS ALEXANDROS' KAI TELOS OTI STA SXOLIKA TOUS VIVLIA DIDASKOUN OTI YPARXOUN SKLAVOMENES PATRIDES. KAI O IOS THS ELEFTHEROTYPIAS OLA AFTA TA VAFTIZEI "ALYTROTISMO" SE EISAGOGIKA . ANTE KSYPNA
Οπως το είπα πολλές φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδυνατείς να μας πείς ένα παράδειγμα, να επιχειρηματολογήσεις , να ακούσεις τον αντίλογο και να καταλήξουμε σε συμπεράσματα.
Σε βολεύουν οι γενικεύσεις, έτσι που να μη μπορεί κανείς να τεστάρει τα γεγονότα, αλλά να μείνει στα γενικά και κυρίως στις ιδεολογικές ταμπέλες και τα επίθετα.
Ακόμα λοιπόν και αν καθήσω και κάνω κριτική σε όσα γράφει το μπλόγκ που μου λές, πάλι αθ Ε΄χεις πετύχει τον σκοπό σου. Να κρυφτείς πίσω από τα γενικά.
Ποιός θα καθήσει να παρακολουθήσει την κριτική μου σε όσα γράφει. κανείς και εσύ θα έχεις κάνει την δουλειά σου.
Θα έχεις αποφύγει το συγκεκριμένο, όπου θα αποδειχθεί, και το ξέρεις, ότι δεν τίθεται θέμα πατριώτη και προδότη, σε σύγκριση με σένα, αλλά θέμα λογικού και ηλίθιου.
Διάλεξε ένα συγκεκριμένο και έλα.
Αν σου αποδείκνυα ότι όλο το μπλόγκ λεει ανοησίες, θα με παρέπεμπες σε όσα λέει η εγκυκλοπαίδεια Μπριτάνικα. Πάντα θα ξέφευγες.
Ενα είπαμε, μόνο ένα.
Εχεις τα κότσια; Εγώ λέω όχι.
Κάθε καλόπιστος άνθρωπος που δεν ξέρει καλά τα πράγματα, θα θεωρεί την πρόκλησή μου περίεργη.
Και όμως είναι καταπληκτικό το ότι στερείστε έστω και ενός στέρεου επιχειρήματος. Οτι φασίστας και βλάκας, είναι ταυτόσημα πράγματα.
Πήγα και είδα τα παιδαριώδη που γράφουν οι σχολιαστές του μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μόνο η εισαγωγή που κατηγορεί την κυβέρνηση, ότι θα δόσει μέχρι την Πιερία την Μακεδονία στην ΦΥΡΟΜ, είναι γελοία.
Κάποιοι φαίνεται ότι συνεχίζουν το προσοδοφόρο επάγγελμα του "έμπορου του πατριωτισμού" και μάλλον τους αποδίδει, αφού υπάρχουν ατομα που σε παραπέμπουν για να διαβάσεις τις ανοησίες τους ως σοφίες.
Τo αναπηρικό αμαξίδιο σέρνουν οι υπάλληλοι Χωριάτης και ο χαρούμενος (αμερικανιστί gay) babis
ΑπάντησηΔιαγραφή(mono aristeroi den einai an lavoume ypopsin oti aristera panw apo ola einai realistikh opsi ths pragmatikothtas kai protoporia )***
ΑπάντησηΔιαγραφή------------
Βρε ελληνα, κατσε κατω και σκεψου την παραπανω ανοησια που εγραψες, λιγο περισσοτερο.
Δευτερον, ο χοριατις με τον οποιο ξεκινησες να χαριεντιζεσαι τοσο αφελως, ειναι ενας κοινοτατος αλβανος βλαξ - πιθανωτατα δε, να ειναι ενας απο τους γραφιαδες που γραφουν υπο την συλλογικη ταμπελα "ιος"-Ε.
Κατι τετοιο υπαινιχτηκε ο μαλθακας.
Αλλωστε, και ο τροπος που υπερασπιζεται ( ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!) τα ο π ο ι α δ η π ο τ ε γραφομενα τής φυλλαδας αυτης, ειναι ισχυρη ενδειξη του ιδιου σκεπτικου.
Εαν προσεξεις λιγακι, θα καταλαβεις ποιο ειναι το πονηρο ΠΑΤΗΜΑ ( = σοφισμος ) που βασιζεται το ξοανο αυτο.
Φυσιολογικα, δεν ειναι σωστη τακτικη να συνδιαλεγεσαι με εκ προοιμιου ανθελληνες και μισελληνες και να επιχειρηματολογεις!
Μονο αγριο βρισιδι και περιφρονηση ειναι η ενδεδειγμενη λυση για τα πασης φυσεως κωλοπαιδα που κυκλοφορουν εδω μεσα, κανοντας χρηση της ανωνυμιας τους.
Ανθρωποι που ειναι για φτυσιμο, δεν παιρνουν απο λογια-επιχειρηματα. Τα βαρβαρα βοδια μονο απο ισχυρη πυγμη καταλαβαινουν` δεν ειναι στη φυση ενος βαρβαρου να ακολουθει κανονες Λογικης και Συλλογισμων!
Προσεξε παρακατω με ποσο φοβο, αυτος ο αλβανος θα σιωπησει ΕΠΙΜΕΛΩΣ, αφου διαβασει οσα εχω γραψει. Διαισθανεται οτι θα φαει πηδημα δημοσιως, και θα το αποφυγει! Παρ' ολο που δηλωσα οτι δεν επιχειρηματολογεις με βαρβαρα επιδοξα ληστρονια!!
Το οτι ισως να ειναι και σλαβος, δεν μπορει να το αποκλεισει κανεις.
Εν πασει περιπτωσει, μην ξαναδω να ανοιγεις κουβεντες με κλεφτρονια - δεν εχω καμια ορεξη να προσεχω μην πεταξεις καμια ανακριβεια, και τον εχουμε μετα αυτον, οπως και τον καθε παρομοιο, να μας τα πρηζει καθε λιγο και λιγακι.
*** Πού την ειδες αυτη την αορατη πρωτοπορια? Μηπως μας δουλευεις και συ? Ειναι πρωτοπορια να θες να πεταξεις απο τον θρονο του εναν Τσαρο? Πριν απο αυτον το Γερμανο Καισαρα της Ροσσιας, προηγηθηκαν αλλοι 400 στις 5 Ηπειρους!
Ας μην επεκταθω ομως, γιατι αυτο το σχολιο θα μετατραπει σε ενα γερο μαστιγωμα πολλων ηλιθιων και πονηρων!
ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ
Αει σιχτίρ κουράδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλάκα, φασίστα που υπογράφεις σαν υπαστυνόμος Β'.
Το υφάκι αυτό του μπάτσου να το βάλεις στον κώλο σου μαλακισμένο.
Σου το ξαναείπα όχι σε μένα, τσαμπουκάδες μαλακιστήρι. Δεν σε παίρνει.
Μόνιμα γράφεις για το ποιός είμαι και ποιος δεν είμαι.
Εσύ ποιός είσαι ρε φασιστόσκατο;
θα μας πείς δεν έχει σημασία και δεν θα έχεις άδικο.
Προφανώς δεν έχει καμμία σηαμσία.
Ενας μαλάκας είσαι.
STON XORIATH
ΑπάντησηΔιαγραφήDILADI TA TRIA PARADEIGMATA POU SOU EDOSA AERTODROMIO TWN SKOPION , PROSKYNIMA TOU PROTHYPOURGOU TOUS ME TON XARTH THS XALKIDIKHS NA KSERMETE APO PANW TOU, TA SXOLIKA VIVLIA... DEN EIANI PARADEIGMATA AFTA? H MHPOS DEN EINAI SOVARA ARKETA.. TI PIO SOVARO PERIMENEIS OTAN O IDIOS O PROTHYPOURGOS TOUS PROOTHEI ALYTROTIKES IDEES .. DILADI AFTA DEN THA THEOREI SOVARA O IOS? DEN EINAI STEREO EPIXEIRIMA OTI TA SKOPIA EXOUN ALYTROTIKES VLEPEIS? KAI PES OTI EINAI ENA MIKRO KRATIDIO TO OPOIO DEN TO FOVATE H ELLADA GIATI EIANAI ADYNAMO KAI LOIPA. ME VASH AFTA DEN FOVOMASTE . ALLA OMWS GIATI DEN LAMVANEIS SOVARA YPOPSIN TO GEGONOS OTI TA SKOPIA MPOROUN NA PEKSOUN TON ROLO TOU DOUREIOU IPPOU OSTE NA EKSYPHRETHSOUN SYMFERONTA ALLON (TOURKIA HPA BOULGARIA) OSTE NA APOTELESOUN MOXLO PIESHS PROS THN ELLADA GIA NA PERASOUN DIAFORES POLITIKES (ENERGEIAKES STRATIOTIKES ) EIS VAROS TWN ELLHNIKON SYMFERONTWN. KAI STO KATW KATW THS GRAFHS GIATI AN APEMPOLHSOUME ENA TERASTIO KOMATI THS POLITITSTIKHS MAS KLHRONOMIAS KAI NA TO PARAXWRHSOUME SE ALOTRIOUS. APO TA GRAFOMENA SOU VLEPO OTI PHGES STA LINKS POU SOU EDOSA OXI GIA NA DEIS THN ALLH APOPSI ALLA GIA NA PSAKSEIS SHMEIA NA KANEIS STEIRA ANTIPARATHESI. ZHTHSES STOIXEIA KAI SOU EDWSA 3 TRANDAXTA PARADEIGMATA POU O IOS PARAVLEPEI KAI SOU EKSIGISA GIATI EINAI TERASTIAS SHMASIAS GIA THN ELLADA PIO PANO. VAFTISES PAIDARIODH AFTA POU DIAVASES STO MAKEDONIA-BLOGSPOT (TO ELLHNIKO SITE)M ALLA DEN SE VLEPO NA KANEIS KAMIA KRITIKH STO BOULGARMAK.COM. MALLON ASPAZESE TIS APOPSEIS TOUS. KAI AN TO KANEIS AFTO APLA DEN EXEIS TIS ANAGAIEES ISTORIKES GNOSEIS,H APLA H VLAKEIA KAI O IDEOLOGIKOS FASISMOS GIA NA SOU EPISTREPSO TOUS XARAXTHRISMOUS EINAI XORIS ORIA MALLON KAI EXEI PAROPIDES.KAI DEN EINAI EMPOROS PATRIOTISMOU H "ELLHNARAS" H FASISTAS OPOIOS EXEI KAPOIES APOPSEIS POU STO KATO KATO THS GRAFHS EINAI AFTAPODEIKTES. KAI MIA PARATHRISH EIDES TO VIDEAKI? STO PANO MEROS THS SELIDAS. TO VRISKEIS KAI AFTO LATHOS? H FASISTIKO? H ETHNIKISTIKO? H ELLHNARADIKO?
EGW DEN EIPA POS H SELIDA AFTH OTI GRAFEI EINAI ALATHITO. ALLA OMWS DEN MPOREIS NA EKMHDENIZEIS OTI GRAFEI MONO KAI MONO EPEIDI EXEI MERIKA SHMEIA POU EINAI TRAVIGMENA. KAI OPOS SOU EIPA DEN SE EIDA NA KANEIS KANENA SXOLIO GIA TO BOULGARMAK. COM AN PIGES NA TO DEIS FYSIKA)
KAI FYSIKA OPOIS EXEI ELLHNIKH SYNEIDISH KAI EINAI YPERHFANOS GIA THN DIAFORETIKOTHTA TOU , DEN EINAIA FTOMATA OUTE FASISTAS, OUTE BLAKAS , OUTE AMORFOTOS, OUTE ANISTORHTOS . OUTE PATRIDOKAPHLOS. TO NA EIMASTE FOREIS TOU ELLHNIKOU POLITISMOU EINAI TIMH KAI OXI NTROPH, ESY MPERDEVEIS TIS ANOHSIES KAI THN PATRIDOKAPHLEIA TWN APRILANWN KAI TWN XRYSAVGITWN ME TON PATRIOTISMO KAI THN AGAPH PROS THN PATRIDA KAI THN DIAFORETIKOTHTA MAS. H YPERASPISH TWN ETHNIKWN DIKAIWN GIA SENA EINAI FASISTIKH SYMPERIFORA, ELLHNARADIKH KAI ALLA.MALLON XREIAZESE DIAVASMA H EISAI MIKROS STHN ILIKIA KAI DEN EXEI APOKTHSEI AKOMA THN ORTHOLOGIKH SKEPSH ALLA EISAI ERMAIO DOGMATIKOU KATHXHTISMOU. MONO AFTA MPORW NA SYMPERANO APO TA GRAFOMENA SOU.
O IOS THS ELEFTHEROTYPIAS EINAI MIA STHLH POU TOULAXISTON OSON AFORA TA ETHNIKA THEMATA EXEI EPIDEIKSEI PRODOTIKH SYMPERIFORA. KAI EXW VASIMOUS LOGOUS NA PISTEVO PSO DEN EINAI AMISTHI H TOULAXISTON KATEFTHYNOMENH AFTH H SYMPERIFORA KAI AFTO TO MENOS SE OTIDIPOTE ELLHNIKO, STHN STEIRA ANTIPARATHESI ME XALKEVMENA H LATHOS STOIXEI APOLLES FORES SE PERIODOUS KRISIMES GIA THN ELLADA.EIAMI XRONIA ANAGNOSTHS THS ELEFTHEROTYPIAS APO TO 1982 THN DIAVAZW ANELEIPWS. H SYGEKRIMENH STHLH OMWS YPERVAINEI TA ESKAMENA KAI PROKALEI ASYSTOLA . TO XEIROTERO OMWS EINAI OTI DIAKTEXETE APO ENA IDIOTYPO SNOBISMO, KAI FYSIKA DEN A[PANTAEI POTE SE EPISTOLES KAI DEN DHMOSIEVEI ANTITHETES APOPSEIS. H ENA TO KANEI YIOTHETEI ENA EIRONIKO AFTHADI TROPO POU EINAI APARADEKTOS.H SYGEKRIMENH SYNTAKTIKH OMADA FYMPERIFERETE FASISTIKA, DOGMATIKA ME KATAVOLES APO ENAN SYGEKRIMENO POOLITIKO XORO POU DEN FHMIZETE GIA TON ORTHOLOGISMO TOU.
AFTA KAI MHN MOU PEIS PALI GIA ;PARADEIGMATA OTI DITHEN DEN SOU ANEFERA KAI TA LOIPA, 3 SOU ANEFERA ALLA TA PARAVLEPEIS.TO GEGONOS OTI OI EPOMENH GENIA TWN SKOPIANWN THA MEGALOSEI AKI THA GALOUXITHEI ME TIN IDEA POS H PATRIDA TOUS FTANEI WS THN LAMIA SYMFONA ME TA SXOLIKA TOUS VIVLIA DEN EINAI ANHSYXITIKO? DEN DIAIONIZEI MIA KATASTASH APARADEKTH? TETOIOS STRAVISMOS PIA MONO APO ENA KOMOUNISTH .
HLEIOS OLYMPIOS
Α. Γεωργιαδης - βουλευτης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι Μπ. Καραθανος, πολιτευτης ΝΔ,
ειναι στα εθνικα μας θεματα, αρκετα αξιοπιστοι.
Ο Χ. Πασβαντιδης, απο την αλλη, ειναι για μπατσες, συμφωνα με οσα ανοητα εκστομισε στο Τηλεαστυ, σημερα.
Πασβαντιδης: να διαλεξουμε το λιγοτερο κακο. Αν το κρατιδιο Σκοπια διαιρεθει στα δυο, τοτε θα ισχυροποιηθει η Βουλγαρια και η Αλβανια, και θα ειναι... πιο επικινδυνο!!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ επομενως θα ηταν να τους δωσουμε το ονομα Μακεδονια, για να μη διαλυθει και ενισχυθουν οι δυο αλλες χωρες!
Περσικη μουσιτσα, να πας πουθενα αλλου να πουλησεις παραμυθια, βλητο!
Απορω ποιοι τυφλοι τον εκαναν και αντινομαρχη Αθηνων, τον χαζοβιολη!
Του πασοκ ειναι?
Λοιπόν φίλε, διάλεξε σου είπα ένα συγκεκριμμένο θέμα να σου πώ γιατί λέει μαλακίες το μπλόγκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις;
Εχει καλώς.
Θέλεις το πρώτο, θέλεις το δεύτερο, θέλεις το τρίτο;
Διάλεξε και πές μας.
Δημοσίευσέ μας και το γράμμα που έστειλες γι'αυτό το θέμα στους ΙΟΥΣ που τους άφηνες άναυδους και η κουβέντα μπορεί να ξεκινήσει.
Διάλεξε και μη με παπαριάζεις.
Θέλεις για τον Χάρτη;
Θέλεις για το Αεροδρόμιο;
Θέλεις για τα σχολικά βιβλία; (Γι'αυτό δεν ξέρω πολλά πράγματα, αλλά θα πάω να διαβα΄σω όπου μου πείς και θα σου πώ την γνώμη μου.)
Διάλεξε ένα, όμως. να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε και αν στο συγκεκριμένο έχεις δίκιο ή όχι;
Χωριάτης
pipes
ΑπάντησηΔιαγραφήpipes o xoriatis
Πασβαντιδη, ντρεπεσαι να μας μιλησεις και λιγα περσικα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγαλε το σκασμο ρε ανθρωπαριο!
Μη με προκαλείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ίδια κάνατε με τα ΙΜΙΑ και περιμένω ακόμη πότε θα ζητήσετε από τον Καραμανλή να διορθώσει την "προδοσία του Σημίτη" και να εκστρατεύσει για να τα ελευθερώσει.
Σκεφτείτε λοιπόν καλά, τι κάνετε.
Για νάμαστε εξηγημένοι. Εντάξει;
Προσωπικά πιστεύω ότι ότι και να πείτε λέτε ψέματα.
Δεν σας ανδιαφέρει και δεν νοιάζεστε για τίποτα.
Αν ήταν ο ΓΑΠ υπουργός Εξωτερικών και μίλαγε όπως η Μπακογιάννη, για "Νέα Μακεδονία", τώρα θα τον είχατε κρεμάσει ως προδότη στην πλατεία Συντάγματος.
Μιλάτε τάχα μου για πατριωτισμούς και άλαλ τέτοια, αλλά μόνο εφόσον σας συμφέρουν στην "εσωτερική πολιτική".
Είστε ένα μάτσο "τίποτα".
Γελοίοι.
Χωριάτης
XORIATH
ΑπάντησηΔιαγραφήDIALEKSE ESY ENA RE OPOIO THES.MIAS KAI DEN KSEREIS GIA TA VIVLIA DIALEKSE GIA TO AERODROMIO H GIA TON XARTH.OPOIO THES
NA DO TI MALAKEIS THA GRAPSEIS.3 PARADEIGMATA SOU GRAFO KAI TORA EXEIS PROVLIMA NA DIALEKSEIS ANTE KAI GAMHSOU ME ENA SKYLO ARKETA ASXOLITHIKA MALAKAKO ME SENA KALA LEEI O FILOS PIO PANO MPINELIKIA KAI GAMOSTAVRIDIA THELEIS NA STROSEIS.
STA ARXIDIA MOU AN MOU APANTISEIS H OXI H ILITHIOTHTA SOU EINAI PROFANHS KAI ANTE KAI GAMHSOU ME KANA SKOPIANO MALAKA PANILITHIE KNITH
OUSTTTTTTTTTTTTT EAMOBOULGARE GAMO TO KANTHLI SOU
Γρυλλισε η αρβανιτια! Εξω απο δω, τσιρακι της κωλοφυλλαδας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραβλέπω τον πανικό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα σε λυπηθώ, θα σε γαμήσω χωρίς σάλιο Ηλίθιε Ηλείε.
Διάλεξε είπαμε.
Χωριάτης
Εχουμε γραψει εκατο φορες για την Τοντορα Μιτσοτακοβνα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
Αλλιως θα αντιμετωπισει συσσωμο τον Ελληνικο Λαο!
( αρβανιτικο σκατο, εσυ βγαλε το σκασμο! )
ARKETA ASXOLITHIKA MALAKAKO ME SENA KALA LEEI O FILOS PIO PANO MPINELIKIA KAI GAMOSTAVRIDIA THELEIS NA STROSEIS.
ΑπάντησηΔιαγραφήSTA ARXIDIA MOU AN MOU APANTISEIS H OXI H ILITHIOTHTA SOU EINAI PROFANHS KAI ANTE KAI GAMHSOU ME KANA SKOPIANO MALAKA PANILITHIE KNITH
OUSTTTTTTTTTTTTT EAMOBOULGARE GAMO TO KANTHLI SOU
21 Απρίλιος 2008 10:14 μμ
-----------
Ετσι μπραβο! Αυτη ειναι η γλωσσα που καταλαβαινει ενα κοινο μουνοπανο.
em ma pia ton karagiozi 3 paradeigmata tou edosa , hthele na dialeksw pio tha sxoliasei. ontws epityximeni h syntagi sou tha tin efarmozo se karagiozides san afton ton vlaka ton knith.
ΑπάντησηΔιαγραφήtora tha exei na sxoliasei ena kalo paradeigma me binelikia o xoriatis
Είπαμε εγώ θα σας γαμήσω όλους μαζί και χωρίς σάλιο, πατριώτες της πορδής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καραμανλής είναι το πρόβλημα αλήτη και όχι η Μητσοτάκαινα.
Αλλά μπροστά του χτυπάς προσοχές μαλακισμένο. Δεν τολμάς να πείς κουβέντα.
Νέα μακεδονία θέλετε κύριε. Νέ α Μακεδονία έλεγα και γώ από πάντα, θα του απαντήσεις. Σας ξέρω μαλακισμένα.
Ασε την Ντόρα. Στον Καραμανλή αν τολμάς ρίξτα μαλάκα πατριώτη της πλάκας.
Οσον αφορά τον Ηλίθιο Ηλείο, διάλεξε, ανέβασέ μας την "εμβριθή κριτική σου στους ΙΟΥΣ" και εδώ είμαστε για να τα πούμε. Δεν θα σου κάνω την χάρη να την γλυτώσεις εύκολα.
Χιλιάδες επιστολές λές ότι έστεολες και γώ σου ζήτησα μία, την καλύτερη.
Αλλά είσαι απλός ψευτράκος.
Περιμένω.
Χωριάτης
Βλάκα Ηλείε, ο χάρτης που έχει το μνημείο για τον Γκότσε Ντέλτσεφ , είναι σαν τους χάρτες που έχουμε εμείς για τον Γρανικό ποταμό και την μάχη στα Γαυγάμηλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γκότσε Ντλέλτσεφ, έδρασε στην Θεσ/νίκη και στόχος της ΕΜΕΟ ήταν η ανεξαρτησία της Μακεδονίας από τους Τούρκους, οι οποίοι και τον σκότωσαν.
Αν είχαν χάρτη Μακεδονίας που δεν περιελάμβανε την Ελληνική Μακεδονία θα ήταν γελοίο και θα φωνα΄ζατε, ότι παραποιούν την ιστορική Μακεδονία, στην οποία περιλαμβάνεται η Μακεδονία μέχρι τα Τέμπη.
Τόσο απλό είναι βλάκα.
Σαν να έχεις Ιστορικό Χάρτη για την Μακεδονία του Μ. Αλεξάνδρου και να την περιορίζεις στα σημερινά όρια. Βλάκα.
Είναι σαν τους Χάρτες της επανάστασης του 21, που δείχνουν και το Δραγατσάνι στην Μολδοβλαχία, όπου έπεσε ο Ιερός Λόχος και παρ'ότι τα δημοσιεύουν τα Σχολικά Βιβλία κανείς δεν τα θεώρησε ποτέ επεκτατικές βλέψεις. Βλάκα.
Πάρε και την Βιογραφία του για να μαθαίνεις.
"" O Γκότσε Ντέλτσεφ είχε γεννηθεί στο Κιλκίς το 1872. Φοίτησε στο βουλγαρικό γυμνάσιο της Θεσσαλονίκης, όπου μυήθηκε στις σοσιαλιστικές ιδέες.
Τον Νοέμβριο του 1894 έγινε μέλος της ΕΜΕΟ και γρήγορα εισήλθε στην Κεντρική Επιτροπή. Ανέπτυξε μεγάλη δραστηριότητα και έκανε ιδιαίτερα δημοφιλή την ΕΜΕΟ στο βουλγαρικό πληθυσμό της Μακεδονίας.
Ήταν ορκισμένος εχθρός του Βερχοφιστικού Κομιτάτου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προδοθεί από τους Βερχοφιστές στους Τούρκους και να σκοτωθεί το 1903, παραμονές του κινήματος του Ίλιντεν, σε σύγκρουση με τουρκικό απόσπασμα κοντά στο χωριό Καρυές της περιοχής Σερρών.
© 1997 Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων """
Σου έβαλα από το ΜΠΑ για να μη λές ότι είναι από ξένο κέντρο.
Χωριάτης
Για ανέβασέ μας λοιπόν τις αντιρρήσεις σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πές μας τι έγραψες στους ΙΟΥΣ και δεν σου το δημοσίευσαν;
Πές το έστω με δικά σου λόγια.
Αμφισβητείς κάτι απ'αυτά που σου γράφω.
Αν δεν έχεις κάτι να πείς εσύ μήπως έχει να μας πεί αυτό το ΓΟΜΑΡΙ που φιλάει κατουρημένες ποδιές (εννοώ του Καραμανλή), ο ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ;
Για μιλήστε λεβέντες μου λοιπόν;
Σε τί έχει δίκιο αυτό το άθλιο εθνικιστικό μπλόγκ, που το έχει ανεβάσει πρώτο θέμα;
Ο κάθε αμόρφωτος, τώρα γράφει την παπαριά του και θέλει να τον σιγοντάρουμε κιόλλας αλλιώς θα μας κατηγορήσει ως προδότες.
Ε άντε γαμηθείτε αμόρφωτα ζωντόβολα.
Χωριάτης
Κοιτάτε. Μερικοί από σας-όχι όλοι- έχετε καλές προθέσεις αλλά αγνοείτε σημαντικές παραμέτρους και σας εκμεταλεύεται ο κάθε φασιστάκος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι'αυτό όμως υπάρχουν τα μπλόγκ. Ρωτήστε ελεύθερα , αλλά με κόσμιο τρόπο, ότι σας φαίνεται παράξενο και θα πάρετε τις απαντήσεις που το δικαιολογούν. Δεν είναι εχθροί σας όσοι διαφωνούν.
Οταν όλοι σ'αυτό το μπλόγκ μιλάγανε για το θέμα του ονόματος, ότι δεν θα δεχτούν ποτέ και λοιπές μαλακίες, εγώ δεν σας κορόιδευα και σας έλεγα ότι βλέπω λογική την συμφωνία στο όνομα Βόρεια Μακεδονία.
Τί δεν άκουσα.
Νωρίς σας είπα ότι θα πάτε κάτω απ'αυτό και θα προτείνετε κάτι λιγώτερο απ'αυτό και νά που μας προέκυψε ο Kαραμανλής να έχει συμφωνήσει πρίν το ΒΕΤΟ το όνομα ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-και τα΄χα μου έπαιξε το ρώσικο χαρτί και α΄λλες ηρωικές μπούρδες, ενώ ο άνθρωπος παίζει μετά μανίας MARIO 5 στο Playstation 3- και τις τελευταίες μέρες να προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι γεωγραφικός προσδιορισμός προτιμώτερος από το ΑΝΩ ή το ΒΟΡΕΙΑ.
Σας παίζω στοίχημα ότι αυτοί οι καραφκιόζηδες θα συμφωνήσουν στο τέλος στο όναμα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΝΕΑ) και θα σας πείσουν ότι είναι και καλύτερο.
Σας λυπάμαι, είστε όμηροι και σας έχουν και στο κλάσιμο. Ποιός σας ρωταέι έρμοι και ΕΡΜΟΔΙΚΟΙ;
Χωριάτης
Τί εγινε βουβαθήκαμε τώρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε προειδοποίησα και μου τόπαιζες σκληρός.
Πάρτα τώρα και σύ και τα μπλόγκ σου.
Σου επιστρέφω το αφενές σχόλιό σου.
"em ma pia ton karagiozi 3 paradeigmata tou edosa , hthele na dialeksw pio tha sxoliasei. ontws epityximeni h syntagi sou tha tin efarmozo se karagiozides san afton ton vlaka ton knith.
tora tha exei na sxoliasei ena kalo paradeigma me binelikia o xoriatis"
και να μην ακούς τον κάθε βλάκα, που πουλάει νταηλίκια.
Αντε χαμένε.
Χωριάτης,
που δεν αστειεύεται όταν υπόσχεται κάτι. Εντάξει;
@21 Απρίλιος 2008 8:09 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες ότι αποκλείεις η έκφραση του Σωκράτη «ω μακάριε» να έχει την έννοια «ρε μαλάκα». Ασφαλώς και συμφωνώ, υπό προϋποθέσεις όμως. Η σημαντική των λέξεων εξαρτάται από τα συμφραζόμενα και τον τρόπο των ανθρώπων. Ο όρος δεν είναι υβριστικός για παράδειγμα σήμερα σε μια νεανική συζήτηση, όπου ακούμε: ναι ρε μαλάκα, ύστερα ρε μαλάκα, δεν πάω ρε μαλάκα. Η συχνότερα απαντώμενη λέξη είναι αυτή, χωρίς να προκαλεί. Αποτελεί απλώς μια φιλόφρονα προσφώνηση ...
Εάν θέλεις το ίδιο να το πεις σε πρόσωπο με το οποίο συζητάς σε σοβαρότερο επίπεδο, θα χρησιμοποιήσεις μιαν ηπιότερη φράση, που θα σημαίνει όμως κατά βάσιν το ίδιο. Τα αυτά και με τον Σωκράτη. Επανέρχομαι στους διαλόγους του. Ιδού μερικές εκφράσεις με τη λέξη «βέλτιστε».
—Εσύ όμως, ω βέλτιστε, άφησες τα βασιλικά έργα και πυγμαχείς για ένα κοριτσάκι.
—Πότε θα πνεύσει ο Ζέφυρος; όταν το κρίνει ο ίδιος, ω βέλτιστε, ή ο Αίολος. Γιατί εσένα δεν σε έκανε ο θεός ταμία των ανέμων.
—Η μαρτυρία σου, ω βέλτιστε, δεν συμβάλλει στη συζήτηση.
Τι βλέπεις να σημαίνει το «βέλτιστος»; Δεν σημαίνει τον αγαθιάρη, την ηλίθιο, κοινώς τον μαλάκα; (Άλλο αν ταιριάζει να χρησιμοποιηθεί στη μετάφραση). Άλλωστε για τη μετάλλαξη της σημαντικής των ονομάτων ομιλεί ο Θουκυδίδης στην Ιστορία του. Αυτά είναι γνωστά.
Να σημειώσω απλώς ότι, αν τον μαλάκα ο Σωκράτης τον αποκαλεί κάπως ... φιλοσοφικά, στο Άγιο Όρος τον αποκαλούν κάπως ... θεολογικά. Συνήθεις είναι οι εκφράσεις: Ε τον ευλογημένο, βρε ευλογημένε τι έκανες εκεί; Μα δεν μπορούσε ο ευλογημένος να ...
Πώς θα απέδιδες εσύ τον «ευλογημένο», αν όχι με τη γνωστή λέξη;
Στον φίλο (21 Απρίλιος 2008 4:41 μμ) που απόρησε που η γιαγιά του τον ξαπόστελνε με αρχαία έκφραση, λέγοντάς του "αει στον κόρακα!", να πω ότι είναι μέγα το πλήθος των αρχαίων παροιμιακών και άλλων εκφράσεων που έχουν διασωθεί ώς τα σήμερα. Γεύσεως χάριν: Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε (τάλλα και φιλώμεθα), Μπρος βαθύ και πίσω ρέμα (ένθεν κακείθεν ουαί), το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι (Ιχθύς εκ των κεφαλής όζειν άρχεται). Εξάλλου, τον ηλίθιο τον λέμε βλήτο, όπως και οι αρχαίοι, γιατί πίστευαν πως το βλήτο είναι «μωρόν λάχανον». Τον τυχερό τον λέμε κωλόφαρδο, όπως και οι αρχαίοι (ευρύπρωκτον). Πώς συνδέθηκαν οι δύο έννοιες είναι μεγάλη ιστορία. Ίσως με κάποια άλλη αφορμή. Να σημειώσω πάντως ότι ευρύπρωκτους ονόμαζαν τους μοιχούς, γιατί στον πρωκτό όποιου συνελάμβαναν για μοιχεία έμπηζαν μια μακρόστερη ραφανίδα (ραπάνι) και ο πρωκτός διευρυνόταν.
TI MALAKAS AFELHS EISAI RE XORIATH
ΑπάντησηΔιαγραφήDILADI O PROTHYPOURGOS TWN SKOPIWN EIXE TON XARTH APO PANW EPEIDI APLA HTHELE NA KANEI MIA ISTORIKH ANAFORA? DILADI OPOS EMEIS DEIXNOUME EMEIS STO SXOLEIO THN VLAXIA KAI MONDOVLAXIA? DILADI DEN HTAN EKEI EPEIDI THEOROUN OI SKOPIANOI OTI H PERIOXH TOU XARTH EINAI OI LEGOMENES ALYTROTES PATRIDES GIA AFTOUS? MA EINAI DYNATON NA EISAI TOSO AGATHOS? KAI EPITELOSU SOU EDOSA 3 PARADEIGMATA GIA NA DIALEKSEIS ENA HTAN ME TON XARTH POU MOU LES MALAKIES STO TETRAGONO, GIA TO AERODROMIO? TI EXSEIS NA PEIS GIA AFTO DEN EINAI DIEKDIKHSI POLITISTIKHS KLHRONOMIAS? PAO POU KAI EWS POU ONOMAZOUN MEGAS ALEKSANDROS TO AERODROMIO TOUS TIN STIGMH POU DEN EXOUN KAMIA SXESI . H MHPOS EXOUN.... AFTOI HRTHAN EDW 700 XRONIA PRIN SE ORDES SFAZONTAS KAI LEHLATONTAS.. ME POIO DIKAIOMA THA DIEKDIKHSOUN POLITISTIKA STOIXEIA TOU ELLHNISMOU. OUTE H GLOSA TOUS TERIAZEI, OUTE H KOULTOURA, OUTWE TIPOTE TO MAKEDONIKO KSEKINHSE STIS ARXES TOU 20 AIONA NA EINAI PROVLIMA . APLA KAPOIOI SFETERISTHKAN TO GEGONOS OTI HTAN KAPOIO DIASTHMM A STHN PERIOXH , KAI THELISAN NA EXOUN DIEKSODO STO AIGAIO . AFTO EINAI TO ZITOUMENO GIA AFTOUS . TORA ILITHIOI SAN ESENA KOUMOUNIA TOU KERATA KAI POULIMENOI DHMOSIOGRAFOI OPOS TOU IOU, NOMIZOUNN ALLA . TI HLITHIOS POU EISAI. OSO GIA TIS EPISTOLES , EINAI XEIROGRAFES , KAI ASE SIGA MH SOU TIS STEILO KIOLAS PALIOMALAKA GIA NA ANOIKSO SYZITISI ME ENA KARAGIOZI KOMOUNISTAKIO SAN ESENA . ANTE KAI GAMISOU SKOPIANE
KAI KOITA KSANA TO VIDEAKI STO SITE POU SOU EDOSA MPAS KAI ANOIKSEI TO KOLIMENO MYALO SOU POU TO PEZEIS KAI EKSYPNOS KNITAKO THS POUTSAS .
ANTE KAI GAMIDIA AFTO HTAN TO TELEFTEO SXOLIO POU KANO MAZI SOU.
NA PAS NA ZHSEIS ME TOUS SKOPIANOUS PALIOMALAKA
άει σιχτίρ "βέλτιστε", επί τω βελτίω: ΜΑΛΑΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψες για αλλη μια φορα, πολλα και ενδιαφεροντα πραγματακια γυρω απο τετοιες εκφρασεις. Πολυ ωραια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρεπει ομως να εφιστησω την προσοχη στο οτι αυτα που μπορει και γραφει δημοσιως ενας φιλοσοφος - αλλα ΟΧΙ ενας κωμωδιογραφος ή σατυρικος ποιητης οπως ο Αριστοφανης - πρεπει να μεταφερονται στην μεταγενεστερη εποχη ( δλδ στη δικη μας ) ετσι ουτως ωστε να μπορουν επισης να διαβαζονται απο το αντιστοιχο συγχρονο κοινο χωρις κανενα προβλημα!
Οι φιλοσοφικοι διαλογοι του Πλατωνα ηταν ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΙ φιλοσοφικοι διαλογοι. Δεν ηταν ανωνυμα σχολια και δοκιμαστικες μεταφορες στο διαδικτυο.
Κριτηριο λοιπον για την σωστη μεταφορα ειναι το ακολουθο:
Εαν κληθεις να μεταφρασεις τον Διαλογο ωστε να παιχτει στο θεατρο και να ακουστει απο πληθος ανθρωπων, τοτε, ειναι σωστη η μεταφραση ΟΤΑΝ δεν σε λουσει κρυος ιδρωτας στη σκεψη οτι θα ακουσει ολος ο κοσμος τον τροπο που το μετεφρασες!
Αλλο, φιλ. διαλογος και δη ενος Πλατωνος, και αλλο Αριστοφανης!
Το βελτιστε, εγω θα το αφηνα ως εχει. Ταιριαζει με το "καλε μου ανθρωπε" ή με το "χρυσο μου παιδι"!
----
Φερε μας κι αλλο υλικο, εχουν πολυ ενδιαφερον αυτα που ξερεις και συγκεντρωσες.
Η λεξη μαλακας εχει το αντιστοιχο της στην αρχαια εποχη. Προσεξε το αυτο! Και, η λεξη αυτη εξακολουθει σημερα να λεγεται!
ετσι ουτως ωστε =
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι ωστε*