. ...πάει στη Σύνοδο για να αποφύγει τις πιέσεις . Στις προθέσεις του Κ. Καραμανλή είναι να εμφανιστεί στην Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βο...
.
Στις προθέσεις του Κ. Καραμανλή είναι να εμφανιστεί στην Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι ...λίγη ώρα πριν αρχίσουν οι εργασίες της.
Κι αυτό γιατί θέλει να αποφύγει - για το θέμα των Σκοπίων- τις "συζητήσεις", τις "ζυμώσεις" και τις "πιέσεις" που γίνονται σε τέτοιες περιπτώσεις στα ...προκαταρκτικά παρασκήνια.
Και συνήθως είναι τα πιο κρίσιμα.
----------------------------------------------------------------
tzbΣΧΕΔΟΝ τα πάντα για το Σκοπιανό μπορείτε να τα βρείτε στο αρχείο του http://macedonia-greece.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
Μεγαλειώδεις διαδηλώσεις Ελλήνων της ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ με συμμετοχή 40.000 διαδηλωτών για τη Μακεδονία μας...
αποσιωπήθηκαν από ΟΛΑ τα ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΜΕ! ΓΙΑΤΙ;;; Για να ΜΗΝ βάλουν ιδέες και στους Έλληνες και πάρουνε τους δρόμους!
ΕΠΙΘΕΣΗ Σκοπιανών σε συνεργείο του MEGA CHANNEL, ξυλοδαρμός δημοσιογράφων και λιθοβολισμός της Ελληνικής Πρεσβείας 19/2/08 με την άφιξη Νίμιτς στην Αθήνα!
Αφασία του ΣΥΡΙΖΑ για το Σκοπιανό! Είπε ο Αλαβάνος στη Βουλή: "Η Μακεδονία=Τίτλος για Φέρετρο"!
Πριν από τις εκλογές Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στη FYROM : Προχθές δεν μπήκαν οι Σκοπιανοί με ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ στα Αλβανικά Χωριά;
Οι Σκοπιανοί δεν ήταν που ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ κάθε συμμετοχή των Αλβανών στις διαπραγματεύσεις για το όνομα;;;
Οι Σκοπιανοί ΔΕΝ σάπισαν στο ξύλο κάποιους Βουλγαρίζοντες που ΤΟΛΜΗΣΑΝ να καταθέσουν στεφάνι στην BUNEVA;;;
ΒΒC και BRITANNICA φορείς πορπαγάνδας υπέρ των ΣΚΟΠΙΩΝ!
Θέλετε να μάθετε για τα δικαιώματα της Ελληνικής μειονότητας στα Σκόπια;
Για τους 100.000 Ελληνόφωνους Βλάχους που απαριθμεί η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.
Με τις κλωτσιές τους διώχνουν από το Ελληνικό Προξενείο της FYROM! Ενώ οι Σκοπιανοί ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ και ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ τις Ελληνορθόδοξες Εκκλησίες.
Δημόσιος Υπάλληλος ο Παύλος Βοσκόπουλος ,Γεν.Γραμματέας του Ουρανίου Τόξου, και καταγγέλει το Ελληνικό Κράτος-Εργοδότη του για ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ !!! Διαβάστε σχετικά εδώ!
Ποια σχέση έχει η ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ με το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και τον Τζορτζ Σόρος;
Ξέρετε που εστίαζε τους αγώνες του το ΚΚΕ για δεκαετίες ολόκληρες; Στην ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ της Μακεδονίας και της Θράκης!
Παρόλο που στην Μακεδονία κατοικούσαν χιλιάδες Σλαβόφωνοι Έλληνες, Έλληνες Βλάχοι κι Αρβανίτες, Ελληνόφωνοι Έλληνες και τέλος πάνω από ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ!
Μπορεί κανείς να καταλάβει με ποια λογική μέχρι και κατά τον εμφύλιο, το ΚΚΕ ενεργούσε για την αυτονόμηση της Μακεδονίας και βοηθούσε τον ΤΙΤΟ να καταλάβει ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ;;;
Τι έγραψαν για τον Τζορτζ Σόρος τα INDYMEDIA της Αργεντινής;
Γιατί συμπλέουν με τον Soros τα Ελληνικά Υπουργεία και συγχρηματοδοτούν φιλοσκοπιανά project;
Ατελείωτες ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ διεκδικήσεις θα βρείτε εδώ! και
οι ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ συνεχίζονται μέχρι και τις μέρες μας για όσους ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ!
Ανάλογα με τις εξελίξεις ... οι Σκοπιανοί μας έχουν ετοιμάσει σχετικό πακέτο εκδίκησης! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!
Ψήφισμα ΚΕΡΑΥΝΟΣ γαι τα Σκόπια από τον OBAMA κι άλλους υποστηρικτές των Ελληνικών θέσεων
Οι Σλαβόφωνοι Έλληνες πολέμησαν και το 1821 αλλά και στον Μακεδονικό Αγώνα κατά χιλιάδες.
Σχετικές λίστες υπάρχουν εδώ !
Γαλλική ΑΠΟΓΡΑΦΗ των σχολείων της Μακεδονίας επί Τουρκοκρατίας δείχνει μία πραγματική εικόνα της εποχής και θα την βρείτε εδώ!. Οι "Μακεδόνες Σκέτο" πάλι μας κρύφτηκαν!
Σας προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ ZEITGEIST Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε το ντοκιμαντέρ ZEITGEIST εδώ!
2 Απρίλιος 2008 5:32 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Εχουμε βαρεθει εσας τους μπασταρδους,που σε καθε ποστ,ΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΣΤ ,αμολατε το ιδιο σχολιο.
Αυτο το σχολιο ρε παλιομαλακα τοχω δει 300 φορες !!!!
Ε! αει γαμισου επιτελους.
Τι ειδαμε ,το διαβασαμε,το εμπεδωσαμε!!!
Λοιπον αντε γαμισου μια φορα ακομα ανισορροπε...
===
ΑΣΧΕΤΟ.
Καποιος φιλαρακος εχει μπερδεψει κατι εννοιες οπως "γεωγραφικος προσδιορισμος"," γεωγραφικος προσανατολισμος" και "προσανατολισμος"..
Προφανως ,κακως-ΚΑΚΙΣΤΑ,απεφοιτησε πολυ νωρις απο το .."δημοτικο"...
Ισως για καποιους ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΑΘΕΙ η .."θητεια" στο .."δημοτικο σχολειο"..
Να του τα πω λοιπον εγω απλα απλα..
"Γεωγραφικος προσδιορισμος" ειναι π.χ Απω Ανατολη,ολοι ξερομε που πεφτει(δεν ξερω αν ο φιλος που πηγε στο δημοτικο και απεφοιτησε , δεν ξερει.
Εγω δεν το αποκλειω κιολας,γιατι αν οι "δασκαλοι του" ηταν φωστηρες και ο ιδιος ενα βοδι και μισο,δεν ειμαι και σιγουρος οτι το .."εμαθε"!)
Γεωγραφικος προσδιορισμος ειναι π.χ Κεντρικη Αμερικη,ειναι φερ ειπειν η Μικρονησια, η Πολυνησια κλπ κλπ.
Γεωγραφικος προσδιορισμος ειναι επισης το "British Columbia",a state in the USA ,named so ,from the Columbia river..
Nιγηρ (οχι Νιγηρια) ειναι επισης ενα κρατος "crossed by Niger river".
Το ιδιο θα μπορουσε να συμβει και με τα γυφτοσκοπια.
Τα διασχιζει ο Βαρδαρης ποταμος,συνεπως ενας ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ γεωγραφικος προσδιορισμος θα ηταν να ονομασθουν ΒΑΡΔΑΡΙΑ.
Πως λεμε "παραδουναβιες χωρες"??
Ακριβεστατος βεβαια "γεωγραφικος προσδιορισμος " ειναι οτι τα σκοπια ,περικλειονται μεταξυ 41,00 μοιρες Βορειο πλατος και 42,30 Βορειο πλατος (περιπου) και 020.35 μοιρες Ανατολικο μηκος και 023.00 Ανατολικο.
Στο περιπου παντα ,γιατι τα σκοπια δεν ειναι δα και .."τετραγωνο"!!!
Προσανατολισμος ειναι αλλο πραμμα.
Ας πουμε βρισκεσαι στη πλατεια Κοτζια.
Ρε που βρισκομαι τωρα?
Βλεπεις καποια ταμπελα "προσανατολιζεσαι" στο πως θα πας π.χ στο Συνταγμα.. κλπ κλπ
Γεωγραφικος προσανατολισμος ομως ειναι αλλο πραγμα.
Π.χ αν ενα πλοιο βρισκεται στη μεση ενος ωκεανου,και εχει χαθει γιατι χαλασαν τα ηλεκτρονικα οργανα,
ο προσανατολισμος απο μονος του δεν λεει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Ας πουμε περιμενει το βραδυ βλεπει τον Πολικο αστερα και ξερει,στο περιπου, ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ο Βορρας.
Αλλα αυτο του ειναι εντελως αχρηστο,ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ!!, αν δεν ξερει σε ποιο ωκεανο ειναι.
Γιατι φερ ειπειν ,αν βρισκεται στον Ινδικο ωκεανο και τραβηξει ..Βορεια ,θα βρεθει στην Υεμενη,Πακισταν η εστω ινδια.
Αν ομως βρισκεται στον Ατλαντικο και τραβηξει ..Βορεια θα βρεθει στην Γροιλανδια..κ.ο.κ
Πιστευω αυτος που εβγαλε το "δημοτικο" ισως κατι καταλαβε.
Αν οχι ,τοτε χρειαζεται ξανα "δημοτικο" και μαλιστα θα συνιστουσα να αλλαξει .."δημοτικο".
Επι του προκειμενου τωρα.
Αυτο που καποιος "ευφυης" πολιτικος η κομμα ανακαλυψε για τα σκοπια,δηλαδη ονομα να περιεχει "γεωγραφικο προσδιορισμο" ,.."πουλαει" και εχει περαση ,αλλα επι της ουσιας δεν λεει τιποτα.
Αποφευγουν τις κακοτοπιες οι πουστηδες ,κυριως πασοκοι και ΣΥΝ του κωλου,και ειτε ετσι ειτε αλλιως ,παλι μεσα ειναι...
Και γιατι στο κατω κατω αμα θελουν "γεωγραφικο προσδιορισμο δεν προτεινουν NOVA KOSSOBO, h NOVA ALBANIA,NOVA SLABIA klp ????
Δεν θα ηταν και αυτος .."γεωγραφικος προσδιορισμος"??????
ΔΕΝ θα ΗΤΑΝ??? επαναλαμβανω!!!
Ειπαμε θα ητανε και θα παραητανε!!
Αλλα ειπαμε:
Οι γαμημενοι "πολιτικοι μας" που δεν θελουν να χασουν πελατεια αρεσκονται σε αυτο τον.. "γεωγραφικο προσδιορισμο" ,ακριβως γιατι ακολουθωντας την "ψυχολογια του οχλου" απευθυνονται στο .."θυμικο μας" και ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ..
τζων
«ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ηλιθιότητα του Μητσοτάκη όταν δημιουργούνταν το μακεδονικό ζήτημα είναι δύσκολο τώρα να διορθώσουν άλλοι πολιτικοί. Τότε αν είχε κηρύξει στην ΦΥΡΟΜ, έναν εικονικό, μόνον στα χαρτιά πόλεμο, όπως τον συμβούλευσαν διπλωμάτες, τώρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα με το κρατίδιο και θα μας εκλιπαρούσε να πάρει άλλο πόλεμο για να σταματήσει το πολεμικό δεδομένο στα χαρτιά. Σύμφωνα με τον καταστατικό χάρτη του ΟΗΕ, δεν μπορεί εμπόλεμο κράτος να μπει στις τάξεις του. Όμως αντί των διπλωματών, ο πουλημένος στους Αμερικανούς Μητσοτάκης, όπως και η κόρη του, άκουσε τις ΗΠΑ και δεν κήρυξε τον πόλεμο. Η διαβεβαίωση των ΗΠΑ ήταν προφορική και ο ανάξιος για ηγέτης Μητσοτάκης, τώρα δεν αναφέρει τίποτα. Δύσκολα τα πράγματα. Μόνον σαν γεωγραφικός όρος κράτους, με διασαφήνιση όπως του "Άνω Βόλτα", μπορεί να στηθεί μία ονομασία, για την ΦΥΡΟΜ, όπως «Βόρεια Μακεδονία», άλλως οι πολιτικοί της Ελλάδος των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, θα είναι ανάξιοι. Άλλωστε το έδειξαν τόσες φορές. Φιλόλαος 02/04/08
ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ OVERKILL ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΗΠΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ/ΘΕΣΣΑΛΙΑ. ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ : 3 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΝΑΤΟΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΙ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 6:29 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
ΟΧΙ ρε φανατικε.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ του Μητσοτακη αυτο.
Μετα τον ηλιθιο μωροκαυλο το σαμαρα,που ΕΝΩ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕ στην ουσια "βουλευτη" και ΥπΕξ, ο Μητσοτακης ,(ελεω Εθναρχη Καραμανλη λογω ..."θειας του" Πηνελοπη Δελτα),εγω ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ μετεπειτα Υπεξ παπακωνσταντινου να προτεινει το "Vardar macedonia" και πεσανε να τον φανε οι πασοκοσκυλαιοι...
ΑΝ .."ΤΟΤΕ" αυτο ειχε γινει αποδεκτο,ΚΑΝΕΙΣ ,ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ δεν θα θυμοτανε τωρα αυτο το μορφωμα ,σκατοκρατιδιο γυφτοσκοπια.
ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!
Ενω τωρα το εμαθε ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ!!!
Για πε μου ,αν ΤΩΡΑ καποια Του τσου μου της Κινας,γινοταν ανεξαρτητο κρατος και το ονομαζανε Μου τσου λαι ,και συμφωνουσαν και οι Κινεζοι θα το ηξερες εσυ τωρα??
ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ!
Αν ομως γινει κατι με την Μαντζουρια πχ που ειναι υπο Κινεζικη κατοχη ,και ανεξαρτοποιηθει και οι Κινεζοι επιμενουν να μην το αναγνωρισουν σαν ονομα Τσι Μι φου ,που ειναι δικο τους ονομα και ονομα ενος δικου τους "στρατηλατη" (μην χεσω) ,τοτε θα ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕΣ..
Και αυτο εγινε με τα γυφτοσκοπια.
Τους καναμε τον τζαμπα τελαλη ,τον τζαμπα διαφημιστη...
Για το Κινεζο (και οχι μονον) το "μακεδονια" ηχει σαν ..
"Κινεζικα"...
"It sounds to me like Greek"!
Κοινοτυπη εκφραση των Αμερικανων.
Αμα κατι δεν καταλαβαινουν αυτο λενε.
"Αυτα που μου λες μου μοιαζουν σαν Ελληνικα" δηλαδη αλαμπουρνεζικα.
(Η επι τω Ελληνικωτερον,"αυτα που μου λες μου μοιαζουν κινεζικα"...
τζων
2 Απρίλιος 2008 6:47 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ωπα!
Μας την .."πεσανε" τωρα και οι της .."CIA"???
Ρε χαμενε,ειναι .."απλο κειμενο" πως λεμε .."προσβασιμο" η ειναι "ακρως απορρητο" η τελος παντων εχει καμμια .."διαβαθμιση ασφαλειας" ???
Και αν ειναι ετσι .."ΠΩΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ΕΣΥ"????
Αμε χασου ρε ..
Πινε τα .."ποτουδακια σου" αλλα μην ασχολεισαι με δουλειες μεγαλων..
Οταν ξεμεθυσεις ,μας τα ξαναλες.
Βαλε και ενα "nick name",μην σε .."παρεξηγησουμε"!
ουστ
τζων
παιδες ακουσατε το βραδυ τον ΠΡΕΝΤΕΝΤΕΡΗ; ο τυπος ειναι εκτος συναγωνισμου , ενας μικρος ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ,παραλληλησε το ονομα ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που οπως ειπε ειναι το καλλυτερο με τα ονοματα,οπως ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ. ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. ΝΕΟ ΜΕΞΙΚΟ και ειπε οτι οι ονομασιες εμειναν με το ΝΕΑ...... δεν τρεχει και τιποτα.μα τοσο πολυ βλακεια η κατι αλλο συμβαινει; η δε ΤΡΕΜΗ τον ακουγε αφωνη και αμηχανη .
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ιδιο ειναι ρε ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ η Ν.ΥΟΡΚΗ με το Ν.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εδω ειναι βαλκανια αλυτρωτισμος ,εθνικισμος,βλακεια,και πολλα πουλημενα τομαρια ,πρακτορισκοι της πλακας που πουλανε τα παντα,ιδεολογιες της πλακας,δηθεν προοδευτικοικαι πολλοι αλλοι........
για τον κ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ η δραση του ειναι γνωστη χρονια.ειθελα να ρωτησω εαν ηταν στην ΤΟΥΡΚΙΑ και ελεγε αυτα τα πραγματα που θα ηταν αυτος και οι ομοιοι του, και το ουρανιο τοξο και ο ΔΗΜΗΤΡΑΣ. θα ειχαν εξαφανιστει στην γεννεση τους αυτα τα κινηματα και οι ιδιοι βεβαια
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδιά εγώ λέω το εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι μας αριστεροί, δεξιοί, κεντρώοι, ακραίοι,
να ευχηθούμε καλή επιτυχία για την Ελλάδα στη σύνοδο και καλή δύναμη στον Έλληνα Πρωθυπουργό.
ΟΜΟΨΥΧΙΑ.
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
μεγαλε μαζι σου ενωμενοι παντα κατι πετυχαινουμε
ΑπάντησηΔιαγραφή8.13 Δημητράς, Δημητράς, Δημητράς....
ΑπάντησηΔιαγραφήτι μου θυμίζει????
α, άνθρωπος του γιωργάκη και γιός υπουργού της Χούντας
οι ιδεολογικές συγγένειες ΔΕΝ κρύβονται
Στην παρούσα φάση και κάτω από αυτές τις συνθήκες η μοναδική λύση που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή από την Ελλάδα στο Βουκουρέστι είναι μια ονομασία με γεωγραφική διάσταση που θα προσδιορίζει με σαφήνεια την θέση στο γεωγραφικό χώρο της χώρας αυτής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστό ότι η γένεση του ονόματος ενός τόπου συνδέεται με εθνικές, ιστορικές, θρησκευτικές, πολιτικές, γεωμορφολογικές, κλιματολογικές και άλλες γεωγραφικές συνθήκες και γενικά με την τάση των ανθρώπων να εκφράζουν, με τη συνήθως μονολεκτική διατύπωση του ονόματος, το κυρίαρχο στοιχείο που θέλουν να θυμίζουν και μέσω του οποίου να αναγνωρίζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερμηνεία με την ευρύτερη έννοια, και η μελέτη του ονόματος ενός τόπου σε συνδυασμό με φαινόμενα της ανθρώπινης δραστηριότητας ή της φύσης, οδηγεί σε συμπεράσματα για την προέλευσή του και βοηθά στην τεκμηρίωση στοιχείων για την ιστορία, τον χαρακτήρα των λαών, την θρησκεία τους, το περιβάλλον τους, τον πολιτισμό τους κλπ
Αρχίζει σήμερα στο Βουκουρέστι η σύνοδος του ΝΑΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους άρχισε να κινείται . . .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να υποστηρίξουμε κάτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ, τουλάχιστον την ιστορία μας
όπως καταγράφηκε ως γεγονότα και ΟΧΙ οπως ερμηνεύεται από κάποιυς αδαείς που ΔΕΝ γνωρίζουν ή δεν θέλουν να γνωρίζουμε τα ιστορικά ντοκουμέντα.
Ας αρχίσουμε από εκεί : ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ώστε να ετοιμάσουμε πολίτες με δυνατότητα ορθής κρίσης και επιλογών.
Τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να διατυπώνει θέσεις και όχι αοριστολογίες, θα βρεθεί δέσμιος υποχείριος των ουτοπικών αοριστολογιών του.
Τώρα που διαφαίνεται το ΟΧΙ του Καραμαλή, τρέχει να γλύψει και ο Γιωργάκης. Ευτυχώς......
Μπράβο Ελληνα Μακεδόνα. Στοιχεία και όχι υποθέσεις και προσωπικές εκτιμήσεις ανιστόριτων ατόμων που επιβουλεύονται χωρίς να βουλεύονται όντας βολεμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ιστορικά γεγονότα είναι αδιάψευστα, η ερμηνεία τους σύμφωνα με τα προσωπικά πιστεύω είναι αυτή που διαστρεβλώνει και μας στραβώνει. Αυτός είναι ιστορικός φασισμός και
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 6:12 πμ
..................................
KALA RE ARXIDI POIOS NOMIZEIS OTI EISAI KAI MILAS ETSI GIA TOYS ALLOYS OTI DEN EBGALAN TO DHMOTIKO KAI OLA AYTA TA TRELA?
ANTE GAMHSOY RE MALAKA KAI SY TA PTYXIA SOY (AN EXEIS) KAI ASE TO POLY MPLA MPLA KAI TH RHEORIA KAI NA SEBESAI TOYS ANTHROPOYS OLOYS YPEROPTH ARXIDI TOY KERATA!!!!!!!
O ανθρωπος ειναι ευθυνοφοβος.Αλλα τη να περιμενει κανεις απο εναν πρωθυπουργο που στους μονο που καταφερε να επιβαλει της θεσεις του ειναι στους εργαζωμενους προσθετοντας
ΑπάντησηΔιαγραφήτους χρονια εργασιας και πραλληλα τους μειωσε την συνταξη.Εκει που παει
σαν καλο παιδι θα κανει τη κοτα.
ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΤΨΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Ο "ΜΕΓΑΛΟΣ" ΤΖΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑ ΦΙΛΕ ΤΖΩΝ ΞΕΠΕΖΕΨΕ ΚΑΙ ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΑ ΜΥΓΕΣ.
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΠΟΛΥ;
2 Απρίλιος 2008 6:47 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ OVERKILL! ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!!!
http://homepages.pathfinder.gr/the_unknowns/html/overkill.htm
ΚΑΛΗ Η ΛΙΑΚΟ-ΝΕΟΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ!
Επισκευθείτε και το math-telos-agras.pblogs.gr για περισσότερη ενημέρωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ..λαος ειναι "κυριαρχος".
Και καλα.
Ο ..λαος .."αποφασιζει".
Αλλα για βαστα λιγο.
Αν ,λεω αν, ο .."λαος" αποφασιζε να στειλει την κυβερνηση αυτο το τσουρμο της "λιγο απ ολα αριστερας" του ΣΥΝ ,μπορει κανεις να μαντεψει η τελος παντων να φανταστει τι θα γινει η Ελλαδα??
Πω πω.
Ευτυχως αυτο δεν θα γινει ουτε το 3000 μ.Χ αλλιως...
Παιδια,μου μοιαζει σαν εφιαλτης.
terrible nightmare.
john
γίνει αποδεκτή από την Ελλάδα στο Βουκουρέστι είναι μια ονομασία με γεωγραφική διάσταση που θα προσδιορίζει με σαφήνεια την θέση στο γεωγραφικό χώρο της χώρας αυτής...
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 8:48 πμ
==
NOVA albania,NOVO KOSSOBO,NEWSLAVIA.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ οροι προσδιοριζουν με ΣΑΦΗΝΕΙΑ γεωγραφικα αυτο το σκατομορφωμα ,Βαρνταρσκα ,πριν τιτο.
τζων.
VARDAR also.
NEW BULGARIA also.
NEW VLACH-SKOPIA also..
Kai OTIDHPOTE αλλο εκτος Ελληνικης ονομασιας.
john
2 Απρίλιος 2008 9:09 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήKALA RE ARXIDI POIOS NOMIZEIS OTI EISAI KAI MILAS ETSI GIA TOYS ALLOYS OTI DEN EBGALAN TO DHMOTIKO KAI OLA AYTA TA TRELA?
==
Μωρο μου αναφερομαι σε καποιον τυπο,που δηλωσε ευθαρσως οτι εβγαλε το ..δημοτικο και εμαθε Γεωγραφια.
Και ελεγε οτι "γεωγραφικος προσδιορισμος" σημαινει Βορρας Νοτος Ανατολη και Δυση.
Ετσι εμαθε οπως ειπε.
Εισαι ο ιδιος ο .."απαυτος"??
Που θες να ξερω εγω,απλα ρωταω.
ANTE GAMHSOY RE MALAKA KAI SY TA PTYXIA SOY (AN EXEIS)
==
Παλιοτερα γαμουσα πουστηδες.
ΠΤΥΧΙΟ Α! ΚΛΑΣΗΣ.
Οπως ελεγε και ο μακαριτης χατζηδακης,.."θτην Ελλαδα για να προκοπθειθ πρεπει να ειθαι η κομμουνιθτηθ η πουθτηθ"
Και "αμα δεν γαμηθειθ πουθτη" θα προσθετα εγω δεν προκειται να δεις στον ηλιο μοιρα!!!
Πουθτη η πουτανα,φτασμενους και γινεσαι επι τοπου φιρμα.
Δεν το ξερεις αυτο??
Ρε ολοι το μολογαν εσυ τι σοι νουμερο εισαι??
KAI ASE TO POLY MPLA MPLA KAI TH RHEORIA KAI NA SEBESAI TOYS ANTHROPOYS OLOYS YPEROPTH ARXIDI TOY KERATA!!!!!!!
==
Σου ειπα αναφερομαι σε συγκεκριμενο ατομο.
Σε καποιο φιλαρακο.
Το διευκρινισα εξ αρχης..
Εισαι ο τοιουτος??
Λαθος ατομο βρηκες να κανεις τις αναγουλιες σου.
τζων
Σύμφωνα με τους σημερινούς Financial Times κανείς -ούτε οι Αμερικανοί- δεν ασκεί έντονες πιέσεις στην Ελλάδα να αποδεχθεί συμβιβασμό. Η Wall Street Journal συνεχίζει την ολομέτωπη επίθεση κατά των ελληνικών θέσεων ενώ Αμερικανοί διπλωμάτες χαρακτηρίζουν την αντιπαράθεση με τα Σκόπια "το πιο ηλίθιο μείζον θέμα στον κόσμο".
ΑπάντησηΔιαγραφήτζων eipe.
ΑπάντησηΔιαγραφήVARDAR also.
NEW BULGARIA also.
NEW VLACH-SKOPIA also..
Kai OTIDHPOTE αλλο εκτος Ελληνικης ονομασιας.
Με 120 τόσα κράτη να τους έχουν αναγνωρίσει ως Μακεδονία να ζητησουμε ΝΕΑ ΚΑΛΥΦΩΡΝΙΑ…
Που ήταν η ελληνική διπλωματία όταν τους αναγνώριζαν…
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 10:27 πμ
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΑΓΚΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ Ο,ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΕΙ.
ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΣ ΤΑΧΕΙΣ ΠΡΗΞΕΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.
ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ ΓΑΜΟΥΣΕΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ, ΑΣΕ.... ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ.
ΟΥΣΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΣΤ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΟΜΠΕΜΠΕ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.
ΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΚΡΟ ΕΙΣΑΙ.ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 10:27 πμ
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Α! ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΤΖΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΝΕ, ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ "ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ".
τζων ειπε: οταν ξεμεθυσω,μας τα ξαναλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συζήτηση αυτή σήμερα είναι ιδιαίτερα επίκαιρη. Βεβαίως, δεν είναι φαινόμενο πρωτόγνωρο για την κοινωνία μας, καθώς, κατά το παρελθόν, είχε λάβει έκταση πολύ μεγαλύτερη από ό,τι σήμερα νομιζω ότι η απουσία συνολικής άποψης και το έλλειμμα πολιτικών θέσεων σε κάνει επιθετικό... Θα μπορούσε να αποδοθεί σε πολλούς παράγοντες, νομίζω ότι το φαινόμενο είναι παροδικό,, το ζήτημα είναι να μην αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα και αυτό επειδή σκοπός τής πολιτικής κουβέντας είναι να μεταγγίζεις θετική ενέργεια.
Ο ΤΖΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ...
" ΒΑΡΔΑΡΙΑ "
εκει για το Σαμαρά...μας στενοχωρεί λίγο...αλλά αυτό διορθώνεται!
IDEFIX
Περί ΣΑΝΙΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΤΣΙΜΑ ΧΘΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ
που έλεγε αλήθειες
ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ;;;;
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CF%8C%CF%82
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Vardar
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%
ΑπάντησηΔιαγραφήCE%BE%CE%B9%CF%8C%CF%82
http://en.wikipedia.org/wiki/Vardar
gata o xontroulis
ΑπάντησηΔιαγραφήSE PAME RE GATONI
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήGia polosth allh mia fora tha fame poutsa kai tha ginoume diethnws rezili
ΑπάντησηΔιαγραφήden mporw na kalavw to provlima me ton samara!!me difora o pio patriwths yp. eks. pou eixame pote!telos!
ΑπάντησηΔιαγραφήkarxariomaxos
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ
"Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ "
όπως είπε ο Εθναρχης ΤΟΤΕ!
2 Απρίλιος 2008 10:51 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτό επειδή σκοπός τής πολιτικής κουβέντας είναι να μεταγγίζεις θετική ενέργεια.
==
Συμφωνω .."επι της αρχης" που λενε και οι "πολιτικοι μας " ΑΓΙΟΣ!!
Αλλα οπως σου εχω ξαναπει ,εγω δεν ειμαι πολιτικος,ουτε και με ενδιαφερει η .."πολιτικη".
Εγω ειμαι ενας απλος ,ανωνυμος και αδυναμος πολιτης, ανηκω σε αυτη την λεγομενη "σιωπηλη πλειοψηφια" που ολα τα βλεπει,ολα τα ακουει,ολα τα αντιλαμβανεται,αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα και καθεται στην γωνια ανισχυρη χαμογελωντας πικροχολα:
"Χα! οι πουστηδες μας δουλεψαν τωρα"!
τζων
karxariomaxe
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ΣΑΜΑΡΑ
τον ευχάριστούμε πάνω από όλα
πολλοί τυφλοί
γιατι ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!
Στο τέλος η συνέπεια κρίνεται!
ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΝΤΩΝΗ!
Θέτω λοιπόν τον προβληματισμό σε όσους ισχυρίζονται ότι είναι ο "Ναπολέων ο Μέγας" "Μακεδόνες" ή "η Κοκκινοσκουφίτσα", πως θα τους φαινόταν η αντιστροφή των πραγμάτων; Πως τους φαίνεται το όνομα "Ελληνική (Πρώην Γιουγκοσλαβική) Μακεδονία" για παράδειγμα; Πως τους φαίνεται ο χάρτης άνω αριστερά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια καλύτερη κατανόηση του κινδύνου που οι ίδιοι δημιουργούν για την ύπαρξή τους, ας ακούσουν και τους Omega Vibes να τραγουδούν "όταν σβηστεί αυτή η γραμμή στο χάρτη, θα 'ναι Βυζάντιο ξανά"...
Your false ID, your forged history, your nationalism - as a razor - "Cuts both ways" gentlemen! It may cut both ways, be aware of the opposite, the "other" edge...
snb
2 Απρίλιος 2008 3:37 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ενταξει ,μας επεισες.
Και "πατριωτης" ειναι ,και ξεφτιλισμενος ειναι, και πουλημενος ειναι ..
Αν θυμαμαι καλα,κατι ακουστηκε οτι 500 εκατ δραχμες "βουτηξε" για να ριξει τον Μητσοτακη.
(και δεν ειδα καμμια διαψευση!.Ισως περιλαμβανοτανε στους "ορους του συμβολαιου".
"Δικαιος" δεν ξερω αν ειναι.
Που θες να ξερω εγω οτι αυτα τα 500 εκατ δραχμες τα μοιραστηκε "εξ ισου" ..μισα μισα με εκεινο το καθικι το συμπιλιδη?
Τι κανει αυτο το σκατο??
Τον εφαγε το σκοταδι??
Και καλα η Ν.Δ τον .."διεγραψε",γιατι να μην το παρει η πασοκοσκυλια??
Η ο ΣΥΝ εστω?!?!
Μαλλον στην περιπτωση του επιβεβαιωνεται το γνωστο:
"Την προδοσια πολλοι αγαπησαν,τον προδοτη ομως κανεις"!!
Το γιατι ο σαμαρας εξακολουθει και υπαρχει σαν πολιτικος ,αυτο θαταν ερωτημα ,αλλα δεν ειναι.
Εχει "γερο μεσον"...
Ισως εχει να κανει και με την .."αντισταση" (μικρη εστω ) που θελει να κανει ο Καραμανλης απεναντι στον Μητσοτακη...
Τον "λατρεμενο" των πασοκοσκυλαιικων ΜΜΕ...
Λεει π.χ αυτο το μητσωτακης:
"δεν παμε καλα" ,
και αυτο παιζει μια βδομαδα συνεχεια στα παραθυρα των ΜΜΕ!!!
"Το ειπε ο "επιτιμος προεδρος της Νεας Δημοκρατιας"!!!
Τελευταια εχει ξεφτισει βεβαια,μπουχτησε αυτη η "σιωπηλη πλειοψηφια" και δεν .."πουλαει" πια.
Αλλα εξακολουθει να παραμενει "αρκουδα σε ναρκη".
Αμα ξυπνησει (η τον .."ξυπνησουν"!),ειναι παντα επικινδυνος..
τζων
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφήπω πω ρε πούστη μου μας τα χεισ κάνει τύμπανο με τις μαλακίες σου. Σου είπε καμιά τρελογκόμενα στο δημοτικό ότι έγραφες ωραίες εκθέσεις και το πίστεψες για να μας γαμάς τις συζητήσεις και να μας τα πρήζεις.
Σταμάτα ρε πούστη μου αρκετές παπαριές αμόλησες.
2 Απρίλιος 2008 4:00 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Καλα αμα το τραβαει ο οργα(νι)σμος σου ακου και κατι πιο "κυριλε":
"ειπες τονα ειπες ταλλο,κατσε τωρα να στον βαλω".
Καλο? Ε?
Γεωργιου speaking
john
Τζων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή απο ότι φαίνεται, ξέρεις πολλά ...
μήπως έχεις ακούσει τι είχε πει ο
Στρατηγός Γρυλάκης...
για εκείνα τα 11δισεκατομύρια δρχ.,
που είχε δώσει έλληνας εφοπλιστής να πάνε κάπου προς Σκόπια μεριά...,
αλλά τελικά έφτασε μόνο το 1δισ. εκεί (και δεν έγινε κι αποδεκτό)...
Τα 11δισ.δρχ δεν επεστράφησαν λέει ποτέ στον εφοπλιστή.
ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ; ή μάλλον
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΗΓΑΝ;
εδώ είναι το ζουμί κι άσε τον ΑΝΤΩΝΑΚΗ ήσυχο! Λίγα υπέστη για την συνέπεια του ...τελικά!
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΤΑΝΚΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗN ΕΥΓΕΝΗ ΧΟΡΗΓΕΙΑ ΤΟΥ PRESS-GR!
ΤΡΟΜΕΡΗ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΥ ΣΤΟ GRSex.com
ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 92% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex.com!!
ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΥΓΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex.com
MONO ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, ΚΑΛΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ LIBIDO!
///
8:33 O πατερας σου κουβαλουσε τα καροτσια των Γερμανων SS και τα βραδια έδινε πατριωτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήτζον ειπε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ειμαι ενας απλος ,ανωνυμος και αδυναμος πολιτης, ανηκω σε αυτη την λεγομενη "σιωπηλη πλειοψηφια" που ολα τα βλεπει,ολα τα ακουει,ολα τα αντιλαμβανεται,αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα και καθεται στην γωνια ανισχυρη χαμογελωντας πικροχολα:
"Χα! οι πουστηδες μας δουλεψαν τωρα"!
Τζων ως απλός πολίτης κ εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου.
Η δημοκρατία μας είναι γνωστό και όλοι το παραδέχονται ότι έχει ατέλειες.
Οι πολιτικοί νομίζουν ότι «κοροϊδεύουν» τους πολίτες και οι πολίτες ότι «κοροϊδεύουν» τους πολιτικούς, φαύλος κύκλος, ( αυτό θα μπορέσεις να το αντιληφθείς πιο εύκολα στην επαρχία αν πας και «κρυφακούσεις» τι λένε οι πολίτες(πελάτες) βγαίνοντας από τα πολιτικά γραφεία) το τι σκέφτονται οι πολιτικοί και οι διορισμένοι διοικητικοί διαχειριστές της εξουσίας είναι γνωστό, δεν χρειάζεται ανάλυση… ελάχιστοι ασχολούνται με τα πραγματικά προβλήματα του πολίτη.
Σήμερα, και δεν θα γράψω πολλά, είναι απαραίτητη η ουσιώδης εμβάθυνση και διεύρυνση τής δημοκρατίας, αλλά και απάρνηση τής γενικότερης διχαστικής κουλτούρας που έχει επικρατήσει στο δημόσιο βίο, το μοναδικό που αναπαράγει είναι οργανωτικές αδυναμίες και υποκουλτούρα.
Αυτό γίνεται κύρια επειδή η Ελλάδα είναι ένας τόπος όπου βασικό χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη πνευματικής δραστηριότητας, αυτό έχει κάνει την παρούσα γενιά να έχει ελλιπή έκφραση ( παραδείγματα υπάρχουν πολλά) αλλά και οδηγεί μοιραία σε αδυναμία κατανόησης της τέχνης της Ζωής.
Μπορεί όμως πάντοτε να ψάχνουμε να μας υποδείξουν κατευθύνσεις; Αυτό το κάνουμε όλοι στην Ελλάδα, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα δελτία ειδήσεων, καθορίζουν την ατζέντα των συζητήσεων τής επόμενης μέρας σε όλη τη χώρα.
Πάντοτε πηγή έμπνευσης ήταν η πραγματικότητα, από την οποία σήμερα νομίζω ότι απέχουμε,
Μεγάλη κουβέντα όμως…
2 Απρίλιος 2008 4:10 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
ΟΧΙ.
Δεν ξερω γιατι πραγμα μιλας.
Εκτος αν εννοεις το 1 εκατ δολλαρια,που εδωσε ο Αλαφουζος στον Μητσοτακη,εδειξε μαλιστα και την επιταγη ( φωτοκοπια μαλλον).
Απο μακρια την ειδα ,δεν την ειδα σε .."zoom".
Αν εννοεις αυτον/αυτο ΟΚ,δεν εχω λογους να αμφιβαλλω ,αλλα μετα αμα θελεις να συζητησουμε και κατι περι .."αλαφουζου" και πως .."εχωσε μεσα" τα Ελληνικα ναυπηγεια με κατι δεκαδες εκατομμυρια δολλαρια,με την ανοχη (και την στηριξη) της πασοκοσκυλιας ....
Και με φοβητρο τον κακαουνακη..
Κατσε καλα ,ειπε στον διορισμενο πασοκοσκυλαια.."προεδρο" των Ελληνικων ναυπηγειων, γιατι σου στελνω τον κακαουνακη και δεν θα ξερεις που να πας να κρυφτεις...
(η περιπτωση αφορα την .."αποκτηση" καμποσων Ρουμανικων καραβιων ,μετα την πτωση Τσαουσεσκου,με την .."υποσχεση " να τα παρει τζαμπα να τα επισκευασει και να τους δινει "ποσοστα απο τα κερδη" ).
(στους Ρουμανους ,διαδοχους τους Τσαουσεσκου).
Υ.Γ.
Τοχω ξαναπει.
Θα το ξαναπω μια ακομα φορα.
Βαλε ρε μαλακα ενα "νικ"...
Στο διαολο μαλακα ,εγω ειμαι ο "τζων" με τα καλα μου με τα τρελλα μου με τις αληθειες μου με τα ψεμματα μου,αλλα ειμαι ο "τζων"!@!! γαμω την κοινωνια την πουτανα!!
Εσυ ποιος εισαι?
Ουτε ενα "νικ" δεν βαζεις???
Γιατι??
Υποπτευομαι ,γιατι.
Γιατι την μια τα λες ετσι την αλλη αλλιως.
Ποιος να καταλαβει οτι εισαι το ιδιο προσωπο??
Θα σε ειχαν/ειχαμε καταταξει στην κατηγορια "διχασμενη προσωπικοτητα"..
Πως λεμε Χιτσκοκ,και αλαν μπειτς!
τζων
Εκλεκτοί και αγαπημένοι μου φίλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημαντικά νέα και διαπιστώσεις όπως πάντα.
Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα από την βαρυσήμαντη ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ κυρίου Γιώργου Παπανδρέου στη Βουλή όπου με υψηλό συναίσθημα ευθύνης, πατριωτισμού και προσφοράς προς το λαό και την πατρίδα στηρίζει την εθνική προσπάθεια και θέτει τον εαυτό του στη διάθεση της κυβέρνησης χωρίς μικροκομματισμούς και μικρότητες στοιχημένος πίσω από τον Έλληνα πρωθυπουργό τις δύσκολες αυτές ώρες.
Είναι αντικειμενικά γνωστό σε όλους ότι πάντα τον Γιώργο Παπανδρέου τον διέκριναν υψηλό φρόνημα, εργατικότητα, προσφορά προς τον άνθρωπο, και απέραντη αγάπη για την πατρίδα. Απόδειξη γιαυτο ήταν η επιτυχημένη και με σημαντικές επιτυχίες διέλευση του από το Υπουργείο Εξωτερικών μια θητεία που τον έχει κατατάξει στους πλέον επιτυχημένους Έλληνες ΥΠΕΞ μετά τον πόλεμο.
….Με την ίδια αίσθηση εθνικής ευθύνης, επισκέφθηκα σήμερα τον πρωθυπουργό, πριν από την κρίσιμη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, για να υπογραμμίσω προς κάθε κατεύθυνση ότι, στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, μία είναι η εθνική κόκκινη γραμμή, η οποία έγινε κτήμα σύσσωμου του Ελληνικού λαού: Μία σύνθετη ονομασία, με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες ανεξαιρέτως τις χρήσεις.
Όχι, σε οποιαδήποτε μορφή διπλής ονομασίας.
Όχι, σε οποιαδήποτε προσπάθεια ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ από το παράθυρο και, μάλιστα, χωρίς να έχει λυθεί το ζήτημα του ονόματος.
Αυτά ακριβώς τόνισα και χθες στον πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα. Εξέφρασα την αντίθεσή μας για τη θέση της κυβέρνησής τους, για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται το ευαίσθητο για μας θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι.
Υπενθύμισα ότι, η Ελλάδα έχει ανταποκριθεί, σε κάθε περίπτωση, στις υποχρεώσεις της, στο πλαίσιο της Συμμαχίας και των διμερών σχέσεων. Ανέφερα, ως παράδειγμα, τη λειτουργία της βάσης της Σούδας, για την οποία ξέρουμε ότι ο Ελληνικός λαός έχει πάντα τις επιφυλάξεις του. Οι υποχρεώσεις αυτές, όμως, είναι αμοιβαίες. Η Ελλάδα περιμένει τον σεβασμό των θέσεών της και των συμφερόντων της από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Και ο νοών νοείτο.
Στον πρωθυπουργό, προθυμοποιήθηκα ακόμα και να επισκεφτώ τα Σκόπια. Θυμίζω ότι, στη θητεία μου ως ΥΠΕΞ, είχα τουλάχιστον 20 διμερείς συναντήσεις με τη γείτονα χώρα. Είχα βρεθεί κοντά τους στις πιο δύσκολες στιγμές της πρόσφατης ιστορίας τους, στον εμφύλιό τους, στον πόλεμο στο Κόσοβο, στην εισροή εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών προσφύγων από το Κοσσυφοπέδιο, στην κρίση τους με τη γειτονική Αλβανία. Πάντα, με στόχο τη διατήρηση της σταθερότητας στα Βαλκάνια, πάντα, με στόχο τη διατήρηση της ακεραιότητας της γείτονας χώρας.
Το πιθανότερο, αυτή τη στιγμή, αποτέλεσμα στο Βουκουρέστι, θα είναι η μη πρόσκλησή τους στο ΝΑΤΟ. Αυτό απαιτεί να συνεχιστούν, πιο εντατικές, πιο αποτελεσματικές, πιο σοβαρές και πιο αποφασιστικές, οι διαπραγματεύσεις την επομένη. Απαιτεί να μην υπάρξουν εθνικιστικές εξάρσεις, που προσβάλλουν τη μία ή την άλλη πλευρά, όπως αυτές που είδαμε πρόσφατα απέναντι στα Ελληνικά σύμβολα ή και στον πρωθυπουργό προσωπικά.
Θα ήθελα και εδώ, από το βήμα της Βουλής, να καταδικάσω τέτοιες ενέργειες, οι οποίες δεν συμβάλλουν στο κλίμα που απαιτείται αυτή τη στιγμή. Διότι απαιτείται ένα κλίμα, το οποίο θα ανοίξει δρόμους για ένα κοινό μέλλον. Είμαστε γείτονες, θα υπάρξει κοινό μέλλον και αυτό το κοινό μέλλον, στην κοινή μας γειτονιά, με κοινές αξίες, πρέπει να αποπνέουν οι διαπραγματεύσεις.
Προς την κατεύθυνση αυτή, θέλω να τονίσω και, στα πλαίσια των πάγιων θέσεών μας και αρχών μας, θα κινηθώ, θα κινηθούμε ως ΠΑΣΟΚ και την επόμενη περίοδο. Με όποιες κινήσεις μπορούν να συμβάλουν στη δίκαιη επίλυση αυτού του προβλήματος.»
Αυτός είναι ο αυριανός πρωθυπουργός και ο ηγέτης της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης
Με εκτίμηση
babis
τζον ειπε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ειμαι ενας απλος ,ανωνυμος και αδυναμος πολιτης, ανηκω σε αυτη την λεγομενη "σιωπηλη πλειοψηφια" που ολα τα βλεπει,ολα τα ακουει,ολα τα αντιλαμβανεται,αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα και καθεται στην γωνια ανισχυρη χαμογελωντας πικροχολα:
"Χα! οι πουστηδες μας δουλεψαν τωρα"!
Τζων ως απλός πολίτης κ εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου.
Η δημοκρατία μας είναι γνωστό και όλοι το παραδέχονται ότι έχει ατέλειες.
Οι πολιτικοί νομίζουν ότι «κοροϊδεύουν» τους πολίτες και οι πολίτες ότι «κοροϊδεύουν» τους πολιτικούς, φαύλος κύκλος, ( αυτό θα μπορέσεις να το αντιληφθείς πιο εύκολα στην επαρχία αν πας και «κρυφακούσεις» τι λένε οι πολίτες(πελάτες) βγαίνοντας από τα πολιτικά γραφεία) το τι σκέφτονται οι πολιτικοί και οι διορισμένοι διοικητικοί διαχειριστές της εξουσίας είναι γνωστό, δεν χρειάζεται ανάλυση… ελάχιστοι ασχολούνται με τα πραγματικά προβλήματα του πολίτη.
Σήμερα, και δεν θα γράψω πολλά, είναι απαραίτητη η ουσιώδης εμβάθυνση και διεύρυνση τής δημοκρατίας, αλλά και απάρνηση τής γενικότερης διχαστικής κουλτούρας που έχει επικρατήσει στο δημόσιο βίο, το μοναδικό που αναπαράγει είναι οργανωτικές αδυναμίες και υποκουλτούρα.
Αυτό γίνεται κύρια επειδή η Ελλάδα είναι ένας τόπος όπου βασικό χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη πνευματικής δραστηριότητας, αυτό έχει κάνει την παρούσα γενιά να έχει ελλιπή έκφραση ( παραδείγματα υπάρχουν πολλά) αλλά και οδηγεί μοιραία σε αδυναμία κατανόησης της τέχνης της Ζωής.
Μπορεί όμως πάντοτε να ψάχνουμε να μας υποδείξουν κατευθύνσεις; Αυτό το κάνουμε όλοι στην Ελλάδα, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα δελτία ειδήσεων, καθορίζουν την ατζέντα των συζητήσεων τής επόμενης μέρας σε όλη τη χώρα.
Πάντοτε πηγή έμπνευσης ήταν η πραγματικότητα, από την οποία σήμερα νομίζω ότι απέχουμε,
Μεγάλη κουβέντα όμως…
v
4.29 babis
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός είναι ο αυριανός πρωθυπουργός και ο ηγέτης της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης
Σπρώξτε το καρότσι, οεο
babis, δε ξέρω αν είσαι ό,τι όλο το blog βοά ότι είσαι, επειδή δεν έχω ίδια άποψη, επιφυλλάσομαι όπως βλέπεις, πάντως είσαι μεγάλος ΧΩΡΑΤΑΤΖΗΣ. Μπράβο βρε. Έχουμε λιώσει στο γέλιο. Βρε θηρίο που τα κατεβάζεις αυτά τα ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΣΤΕΙΑ που γράφεις εδωμέσα????
babis
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 4:29 μμ
==
Οριστε ! δες τε ξανα εναν μαλακα.
ΠΟΙΟΣ μου λεει εμενα ,οτι το ιδιο προσωπο δεν γραφει με δεκα διαφορετικες "ετικεττες"??
ΠΟΙΟΣ μου λεει εμενα οτι το ατομο αυτο δεν ειναι "διχασμενη προσωπικοτητα"??
ΟΛΗ την ημερα εδω ειναι.
Και τσουπ!
Πεταει τα εμετικα του σχολια..
Οπου δει οτι εχει .."ακροαματικοτητα"...
Φτου!
ΠΩΣ μπορεις να "συμμορφωσεις" ενα τετοιο υποκειμενο??
ΠΩΣΣΣΣΣ????
Αυτο ΜΟΝΟ με βιολογικη εξαφανιση μπορεις να το κανεις.
τζων
4.44 πάντως σε καμμία περίπτωση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να του κάνεις το άλλο που του αρέσει γιατί τότε θα κολλήσει εδώ όλη μέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήέλα μωρέ τώρα....
ΑπάντησηΔιαγραφήγερο-παπάρας είναι ο babis, κρύα πιάσανε, ρίχνει ένα μαλακοσέντονο μπας και ζεσταθεί το κοκαλάκι του
2 Απρίλιος 2008 4:49 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Κολλημενος εδω ειναι ΟΛΗ την ημερα ο πουστης.
Οπου δει οτι εχει ακροαματικοτητα ,τσουφ!
Τα σχετικα περι βλακογιοργος..
Και δεν ειμαι και σιγουρος οτι τελικα δεν ειναι ο βλακογιοργος.
Δεν ξερω τωρα τελευταια ,αυτο σκεφτομαι.
Το οτι ειναι πουστης ,αυτο ειναι το λιγωτερο.
Δικος του ειναι ο κωλος οτι θελει τον κανει.
τζων
4.27
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζων
Δεν ξέρω, αν η διήγηση του Γρυλάκη στην τηλεόραση, για τα 11δισ. αφορά τον Αλαφούζο. Αυτό ρωτάω άλλωστε. Οχι ποιος πλήρωσε, ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ενδιαφέρει!
Οσο για το "νικ"...ξεχνιέμαι.
Ποιό προτιμάς...
IDEFIX
ή
WATSON ...
Υ.Γ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοχω ξαναπει.
Θα το ξαναπω μια ακομα φορα.
Βαλε ρε μαλακα ενα "νικ"...
-----------------------------------
Και που βάζεις Τζων βρε μαλακισμένο πάει να πει ότι είσαι αυτός και όχι άλλος;
Ή ότι δεν μπορείς να γράφεις κάθε φορά με άλλο νικ και να είσαι ο ίδιος;
Καλά ρε γαμώτο τόση μαλακία; Μα τόση μαλακία;
5.01
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχει κι αλλη ερμηνεία
με ιδιο "νικ"
γράφει μια παρέα...
2 Απρίλιος 2008 4:56 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήIDEFIX
ή
WATSON ...
==
ΟΠΟΙΟ γουσταρεις.
Να επιτελους ,εκανα και ενα φιλο εδω μεσα.
Κατι ειναι και αυτο.
Σου ειπα δεν ξερω ΤΙΠΟΤΑ επ αυτου.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν ειδα τον Γρυλλακη,δεν ειδα την εκπομπη...
Να σου και κατι?
Εχω δει αυτον τον "μονοχνωτο" αρτηριοσκληρωτικο Γρυλλακη σε αλλες εκπομπες...
Δεν μου εκανε δα! και την καλυτερη εντυπωση.
Μαλλον τροφιμος ψυχιατρειου επρεπε ναναι αυτος..
Και το εννοω...
Οσο για τον "αλαφουζο" ,αυτα που ειπα τα ξερω απο "πρωτο χερι"..
Εισαι ο παλιος .."CAPTAIN"??
john
2 Απρίλιος 2008 5:01 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που βάζεις Τζων βρε μαλακισμένο πάει να πει ότι είσαι αυτός και όχι άλλος;
Ή ότι δεν μπορείς να γράφεις κάθε φορά με άλλο νικ και να είσαι ο ίδιος;
==
ΝΑΙ.
Δικιο εχεις .
Απλα ΕΓΩ γραφω παντα σαν "τζων",και δεν γραφω ΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ!!!!
ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ!!!!
Θεμα αρχης,αν θες.
Πιστεψε το ,μην το πιστευεις.
ΕΓΩ ειμαι ενας,μοναχικος καβαλλαρης.
Και ειμαι " η σιωπηλη πλειοψηφια".
Ειπα και ελαλησα και αλλο τιποτα δεν εχω να πω.
Ουτε και "πειστηρια" διαθετω.
τζων
5.06
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον τροφιμος ψυχιατρειου επρεπε ναναι αυτος..
==========================
H είδηση ενδιαφέρει...
αν πιάσουμε την ψυχανάλυση χαθήκαμε!
Εισαι ο παλιος .."CAPTAIN"??
++++++++++++++++++++++++++
ΟΧΙ
σου είπα τα nicks
IDEFIX
2 Απρίλιος 2008 5:14 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήH είδηση ενδιαφέρει...
αν πιάσουμε την ψυχανάλυση χαθήκαμε
==
Σου ειπα ο τυπος μου φανηκε βλαμμενος.
Δεν ξερω απο "ψυχαναλυση",δεν ειναι το αντικειμενο μου.
Δεν εχω ειδικοτητα.
Αλλα να μου επιτρεψεις "να μπορω να διακρινω ενα τρελλο" η τελος παντων καποιον που δεν στεκει καλα στα μυαλα του..
Οσο για το "CAPTAIN",ητανε καποιος ωραιος τυπος που .."εξαφανιστηκε".
τζων
ΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικιο εχεις .
Απλα ΕΓΩ γραφω παντα σαν "τζων",και δεν γραφω ΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ!!!!
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Στην ουσία φιλαράκι ανώνυμα γράφεις. Πετάει ο καθένας ένα νικ και τι έγινε; Μήπως έγινε γνωστό το όνομά του ώστε να έχει και την ευθύνη όσων λέει;
Δηλαδή αν εσύ που γράφεις ως Τζων αρχίζεισ και βρίζεις και απειλείς και εκβιάζεις τρέχει τίποτε επειδή γράφεις Τζων; Απολύτως τίποτε. Επομένως σε τι είναι απαραίτητο ένα νικ;
Εγώ πιστεύω ότιπεροσσότερο είναι γι αυτόν που γράφει η ικανοποίηση του εγώ του και τίποτε άλλο. Ικανοποιείται που τον αποκαλούν έτσι οι άλλοι και ασχολούνται ειδικά μ΄ αυτόν.
Λέω..... μήπως είναι αυτό; Γιατί άλλη πρακτική σημασία και χρηστικότητα ενός νικ δεν βλέπω.
δειτε το video
ΑπάντησηΔιαγραφήBush urges troop boost for Afghanistan
an old captain
ΑπάντησηΔιαγραφήisos
Αφού επιθυμούν όλοι γεωγραφικό προσδιορισμό στην ονομασία του κρατιδίου γιατί δεν το ονομάζουν "Δημοκρατία της Κεντρικής Βαλκανικής" ή, αν δεν τους αρέσει, "Κεντροβαλκανική Δημοκρατία"?
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 5:23 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέω..... μήπως είναι αυτό; Γιατί άλλη πρακτική σημασία και χρηστικότητα ενός νικ δεν βλέπω.
==
Σε γενικες γραμμες συμφωνω.
Ετσι ειναι η καπως ετσι.
Και αν βαλουμε και τα "μαιμου" η κατασταση παραειναι δραμα.
Τελος παντων "λογικο επιχειρημα" να αντικρουσω αυτα που λες δεν εχω.
Απλα εγω μιλησα για μενα.
Και δεκαρα δεν δινω "αν καποιος με αναγνωρισει" η οχι..
Ουτε και το εχω αναγκη.(πλεονασμος!)
Αλλα να!
Οταν καποιος γραφει σαν "ΑΓΙΟΣ" ξερω οτι εχω να κανω με ενα τυπο του ΣΥΝ.
Ασχετα αν γραφει και ανωνυμα.
Αν καποιος γραφει σαν "babis" ξερω οτι εχω να κανω με πασοκοσκυλο ολκης.
Ασχετα αν γραφει και ανωνυμα..
Τελος παντων το "νικ" βοηθαει στην "γνωριμια" !!!
Τελος παντων, να! σου λεω εγω συμπαθουσα τον "CAPTAIN"! p.x.
Τελος παντων, ξερω οτι ο "φιλολαος" ειναι "φανατικος"..
Ασχετα ειπαμε αν γραφει και ανωνυμα.
Ναι!
Καλη ιδεα μου εβαλες ,να γραφω και εγω ανωνυμα! και να βριζω και να ...και να...
Δεν εχω να χασω και τιποτα.
Απλα ειναι θεμα "ιδιοσυγκρασιας",και δεν γουσταρω να το κανω..
Και αμα εχω "κατεβασει" και κανενα καραφακι ,τοτε γαμησε τα!
Παρα ταυτα παλι υπογραφω σαν "τζων".
Πως λεμε ,ετσι γραφω στις καλες μου ,ετσι γραφω στις κακες μου..
Πιο απλα δεν μπορω να σου τα εξηγησω.
τζων
Τζων
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σου μ΄αυτά που γράφεις και με το πνεύμα που γράφεις. Μ΄ αυτή την εξήγηση που έδωσες για τη χρήση του νικ, ναι έτσι είναι όπως τα γράφεις και γουστάρω που τα γράφεις ντόμπρα επειδή είμαι Σαλονικιός και μου αρέσουν τα ίσια.
Επειδή μ΄έπεισες θα χρησιμοποιώ νικ
Σαλονικιός
Από GREECE-SALONIKA
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρότατοι φόβοι για ξέσπασμα βίας εναντίον επιχειρήσεων Ελληνικών συμφερόντων αλλά και του ίδιου του Ελληνικού Γραφείου Συνδέσμου (Πρεσβεία) στα Σκόπια είναι υπαρκτοί σήμερα στο γειτονικό κράτος.
Αιτία η «σιωπηρή» πορεία που διοργανώνουν στις 7μ, η οργάνωση «Παγκόσμιο Μακεδονικό Κογκρέσο» μια εθνικιστική οργάνωση η οποία συνδέεται με τη σλαβομακεδονική διασπορά και η Οργάνωση των Αποδήμων για την «υπεράσπιση», όπως αναφέρουν, «της ονομασίας Μακεδονία και για την καταδίκη της γενοκτονίας των Μακεδόνων από την πλευρά της Ελλάδας».
Οι Έλληνες επιχειρηματίες στην πλειονότητα τους έχουν εγκαταλείψει για μερικές μέρες την ΠΓΔΜ ενώ οι Έλληνες δημοσιογράφοι αλλά και οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν λάβει σαφείς οδηγίες για μέτρα αυτοπροστασίας και περιορισμό των μετακινήσεων τους κατά τη διάρκεια της πορείας διαμαρτυρίας.
Για την αντιγραφή
Σαλονικιός
τζων νομίζω κατάλαβα ποιος είσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήείχα ένα φίλο τζων
είσαι από Β. Ελλάδα?
ΟΜΟΡΦΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΥΖΑΚΙΑ JOHN??
WILD
Τζων
ΑπάντησηΔιαγραφήτα ζητάει η ψυχούλα σου!
δηλαδή, αν δηλώνω ΚΡΗΤΙΚΟΣ
γιατί γουστάρω να κολακέψω κάποιους
....εσύ τσιμπάς!
Εσύ είσαι ειδική περίπτωση.
Σε καταλαβαίνει κανείς ακόμη κι αν υπογράφεις σαν "Χωριάτης"...
Για να βίσεις δε σου χρειάζεται
..καραφάκι (νερό υποθέτω εννοείς)!
Στους έξυπνους ανθρώπους το μυαλό πέρνει πολλές στροφές.Αλλοτε το μυαλό διερευνά...'αλλοτε αμφιβάλει 'η πειραματίζεται.
Τι να την κάνεις την σφραγίδα αν αναζητάς κάτι. Η διαδικασία μετρά..κι αυτή δεν έχει "νικ".
Ο διάλογος μετράει. Οι απόψεις που μαζεύονται.
IDEFIX
IDEFIX
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 6:02 μμ
==
Τοχω αυτο ρε ΤΗΡΩΝ!
Δεν μπορω να γραψω αλλιως .
Το βλεπω σαν καταπιεση και δεν "μου παει"...
Γραφω στο ιδιο στυλ,και αν δεν κανω λαθος δεν θαναι παραπανω απο δυο τρεις φορες που "πλαστογραφησα" το "νικ" καποιου...
Και αυτο αφορα σε ατομα "πορωμενα" "φανατισμενα" ,ρε μιλαμε ατομα που εχουν παρωπιδες..
Και λυπομουνα μετα ..
ΟΧΙ!
Δεν μου αρεσει το "ανωνυμο" δεν μου αρεσει και η "πλαστογραφια"..
Θα το θυμασαι απο παλια αυτο.
==
Εσύ είσαι ειδική περίπτωση.
Σε καταλαβαίνει κανείς ακόμη κι αν υπογράφεις σαν "Χωριάτης"...
==
Αληθεια ειναι αυτο..
Για να βρίσεις δε σου χρειάζεται
..καραφάκι (νερό υποθέτω εννοείς
==
Οχι!
Εννοω ουζακι.
Βγαινεις "εξω" τι σκατα θα πιεις .."νερο"??
Δεν γινεται.
Κατι "αλκοολ" θα πιεις..
τζων
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοω ουζακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγαινεις "εξω" τι σκατα θα πιεις .."νερο"??
Δεν γινεται.....
.................
Ασε τη μπλόφα Τζων
Διαφανές το ούζο
διαφανές και το νερό
λές ότι κάτι πίνεις...
Ολοι αγωνία έχουμε για σήμερα..
και παπαρολογούμε ακατάσχετα!
Ας βάλει το χέρι του ο ΘΕΟΣ απο κει που πήγε...το δάκρυ του να γίνει περηφάνια....
IDEFIX
είσαι από Β. Ελλάδα?
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 6:38 μμ
==
Δεν σου λεω,
Δε μπα να σκασεις ,δεν σου λεω.
τζων
Άρα είσαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε μαλάκα μήπως ήμασταν συμμαθητές?
Για να μην αποκαλυφθείς... πες μόνο αυτό... και μετά θα καταλάβω
Έχεις ζήσει και σε Θεσ/νίκη και σε Αθήνα???
Foo!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαλλικο ε?
Τι μου θυμισες τωρα!
Ρε "Parlez vous Francais"??
vraiment??
Σκουριασμενα ειναι τα Γαλλικα μου..
Τα ξεχασα ρε.
Και ειναι η μονη γλωσσα που μου αρεσει.
Η μονη γλωσσα που ερωτευθηκα.
τζων
Ρε μαλάκα τζων με δουλεύεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήο φίλος μου ήξερε γαλλικά
Κατάλαβες ποιος είμαι??
Έχεις ζήσει και σε Θεσ/νίκη και σε Αθήνα???
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Απρίλιος 2008 6:47 μμ
==
ΝΑΙ.
ΟΧΙ συμμαθητες δεν ημασταν.
Τελικα ποιος εισαι ?
Εχει πλακα ρε, να εισαι αυτος που φανταζομαι!
Τελικα "βουνο με βουνο δεν σμιγει"!
Χα! τορριξα στην .."φιλοσοφια τωρα"!
τζων
Έχεις ζήσει και σε Θεσ/νίκη και σε Αθήνα???
ΑπάντησηΔιαγραφή==
ΝΑΙ.
ΟΧΙ συμμαθητες δεν ημασταν.
---------------------------------
Αν έχεις ζήσει σε Αθήνα και Θεσ/νίκη τότε είμασταν συμμαθητές
στο 1ο δεν πήγαινες?
Έχεις ζήσει και σε Θεσ/νίκη και σε Αθήνα???
ΑπάντησηΔιαγραφή.
.
.
ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ??? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΟΠΟΠΑΝΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ..
ΕΛΕΟΣ..
ΛΟΙΠΟΝ . Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ. ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΛΥΒΙΑΤΗ ,ΩΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ.
ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.
+ ΕΝΑ VETO ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΩΝ ΗΛΗΘΙΩΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ
ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
ΦΙΛΙΚΑ
WILD
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ!
ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΤΗ FYROM!
Με νοιάζει γιατί μπορεί να είναι ο κολλητός μου βρε μαλάκα WILD μη μου τη σπας γιατί σε πάω κιόλας...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταγωγή Β. Ελλάδα
έχεις ζήσει Αθήνα + Θεσ/νίκη
και πήγαινες στο 1ο
Τάχεις αυτά εσύ WILD?
άντε μη σε βρίσω πάλι:)
WILD
ΑπάντησηΔιαγραφήti eperotisi? pote?
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ να κάνεις αντιπολίτευση, τα εξωτερικά θέματα είναι ολισθηρά. Αν πας κόντρα στην κυβέρνηση, θα θεωρηθεί ότι υπονομεύεις τη χώρα. Αν πάλι την υποστηρίξεις, δεν έχεις όφελος πολιτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΣ, ο Κώστας Καραμανλής δεν είχε διλήμματα ή αναστολές. Παραδείγματος χάριν το 1999, στη Σύνοδο Κορυφής του Ελσίνκι, η Ν.Δ. εξαπέλυε μύδρους κατά της εξωτερικής πολιτικής Σημίτη- Παπανδρέου στα ευρωτουρκικά. Ήταν μια πολιτική που δεν ανέστρεψε όταν έγινε κυβέρνηση. Ο πρώτος κουμπάρος του Καραμανλή άπαξ και έγινε Πρωθυπουργός, λεγόταν Ταγίπ Ερντογάν.
ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ υπουργός Εξωτερικών αλλά και φορέας ονοματεπώνυμου με διεθνή απήχηση, ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ακολουθεί την ίδια οδό. Το ΠΑΣΟΚ δεν έσπευσε να πάρει μέρος στα συλλαλητήρια των Μακεδονομάχων- όπως έκανε η Ν.Δ. στη συλλογή υπογραφών για τις ταυτότητες. Ούτε υποκινεί κλίμα μισαλλοδοξίας για τα εθνικά. ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, η Ν.Δ. επιχειρεί να εκβιάσει πολιτική συναίνεση στο Σκοπιανό. Εξαρχής, ο Παπανδρέου γλιστράει. Το 2004 όταν η Αμερική αναγνώρισε τα Σκόπια ως Δημοκρατία της Μακεδονίας, ο Γιώργος μίλησε για σφαλιάρα κι έστειλε επιστολή στον Μπους. Τώρα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν βιάζεται να κρίνει. Αρκείται να προσδιορίσει το ζητούμενο: σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό περιορισμό που να είναι γενικής χρήσης.
Η ΘΕΣΗ αυτή έχει γίνει η «λεπτή κόκκινη γραμμή» της διαπραγμάτευσης για το Σκοπιανό. Την επανέλαβε ο Γιώργος επισκεπτόμενος χθες τον Καραμανλή. Για την Ιστορία, αξίζει να θυμίσει κανείς ότι η «λεπτή κόκκινη γραμμή» ήταν η οριζόντια διάταξη των Βρετανών πεζικάριων στον πόλεμο της Κριμαίας. Ήταν τόση η πειθαρχία τους που έμεναν στην ίδια γραμμή ακόμη και όταν κάποιοι ανάμεσά τους έπεφταν από τα πυρά του εχθρού. ΣΤΙΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΟΚΤΩ ώρες που διανύουμε, θα φανεί αν ο Καραμανλής και η κυβέρνησή του θα μείνουν στη γραμμή.
ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΗΠΑ. ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΕΜΒΟΡΙΚΗ, ΣΤΟ SIDE.
ΑπάντησηΔιαγραφήPROSPAUV NA TO ΒΡΩ ΓΙΑΣΕΝΑ ... ΣΕ ΛΙΓΟ.
JOHN
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΓΚΑΡΤΑΣΗ.....
ΕΙΠΑ ΜΑ ΑΠΟΨΗ...ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ 1ο . ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΡΕΝΩΝ ΕΔΕΣΣΗΣ...
ΦΙΛΙΚΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ)
WILD
2 Απρίλιος 2008 7:24 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Κατσε στην ..απ εξω.
Ποιος σε ρωτησε τι?
Και ποιος νοιαστηκε για τι?
Μην μπαινεις σαν γυφτος εκει που δεν σε σπερνουν...
Τα σχολια/απαντησεις πριν δεν ητανε δικα μου.
Αλλα μην φυτρωνεις εκει που δεν σε σπερνουν..
Τελικα φιλε, ΟΧΙ, Δεν ημουνα στο πρωτο.
Το αρχικο μου στο επιθετο ειναι Ν.
Πες το δικο σου.
Κοιτα να δεις ,που το παιζομε και FBI τωρα.!!Ημαρτον!
Προσωπικα εγω ΔΕΝ ΔΙΝΩ ποτε ,τα στοιχεια μου στο ιντερνετ.
Εχω παθει κατι πλακες με τους γαμημενους πασοκοσκυλαιους...
Ολο το 24ωρο οι πουστηδες μου ζαλιζανε ταρχιδια,και καλα εμενα ,ητανε και τα παιδια..
Μεχρι που τελικα αλλαξα τηλεφωνο.
Δεν γινοταν αλλιως.
τζων
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ JOHN
ΑπάντησηΔιαγραφήden ΕΙΜΑΙΕΓΩ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ....
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑ ...ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, .....ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ........
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ???
ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΚΑΡΤΑΣΗ
WILD
7.24
ΑπάντησηΔιαγραφήwild
an vris tipote gia tin eperotisi,please valto edo!
akougete endiaferon.
Thanks
τζων
ΑπάντησηΔιαγραφήτο σωστό είναι να μην είσαι στο 1ο αλλά στο 3ο και το επίθετό σου από Π
Αλλά δεν νομίζω να είσαι εσύ γιατί θα με είχες καταλάβει τώρα. Το δικό μου επίθετο από Ο
Τι FBI και πασοκόσκυλα ρε σταλήθεια νόμισα ότι ήσουν ο κολλητός μου
Εκατσε κατω καποιος ( με το εβραϊκο ψευδωνυμο τζον ) να βαλει μερικα πραγματα στη θεση τους, σχετικα με γεωγραφικους ορους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοπιασε, εξηγησε, προσπαθησε...
Και βγηκαν μετα μερικα ατομα να τον βρισουν, χωρις να καταλαβουμε το γιατι! Εγω απαξιω να τους βρισω!
Μια ωραια ιδεα εριξε στο τραπεζι καποιος αλλος, που ηταν το "κεντροβαλκανικη δημοκρατια".
Η προσθηκη, βεβαια, "δημοκρατια" ηχει σαν ανεκδοτο, μετα και απο την ευρειας κλιμακας κυκλοφορια μιας φωτογραφιας στην οποια φαινοταν η λατρεια των Βαρδαρινων Σκοπιανων στο προσωπο του Φασιστα Χιτλερ! ( βλεπε, ειδησεις Αλφα με την Ε. Σταη και σχολια ιστορικων επ' αυτου ). Κορδωμενοι βουλγαροσκοπιανοι παρεουλα με ναζιστες αξιωματικους κατα το 1941!
Χαριν αντικειμενικοτητας, ας αναφερθει οτι και εδω εχουν τραβηχτει παρομοιες φωτογραφιες, αλλα το θεμα, ως πιο περιπλοκο, θα το αφησω κατα μερος.
Ο τζον λοιπον, κοντεψε να χτυπησει το καρφι ακριβως στο κεντρο!
Διοτι, η εννοια "γεωγρ. προσδιορισμος" που ειναι η αγαπημενη τσιχλα πασοκοσυριζιωτοκουκουεδων, σλαβων κυριως, ειναι ο,τι πιο βρωμικο, και την ιδια στιγμη, πιο ηλιθιο που χαρακτηριζει αυτους τους κρυπτοανθελληνες. Ειναι δε κατι ηλιθιο, αφου μπορει κανεις να το αντιληφτει απο χιλιομετρα μακρυα!
Ο τζον ηταν παλι, ( εχοντας πιασει το νοημα ) που αναρωτηθηκε... γιατι αραγε οχι, nova slavia?
Μηπως αυτο δεν εχει προσδιορισμο?
Οπως καταλαβαινουν οσοι εχουν ελαχιστο μυαλο, ολη η προσπαθεια των Σκοπιανων τουρκοβουλγαρων ειναι το ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και οχι καποιος γεωγραφικος προσδιορισμος!
Αλλιως, θα ειχαν συνεχισει να λεγονται Βαρδαρια, ή θα ονομαζονταν Κεντροβαλκανικη Ρεπουμπλικα!
Προκειται επομενως ξεκαθαρα για κωλοπαιδα που βαλθηκαν να σφετεριστουν ενα Ελληνικο Ονομα, με φανερα ή αδηλα οφελη, τωρα ή στο μελλον, για τους ιδιους ή τους νατοϊκους συμμοριτες!
Οση επιφυλαξη οφειλει να επιδεικνυει η Ελλαδα συσσωμη για τον Μιτσοτακη, αλλη τοση οφειλει και για τον Αντονιο Σαμμαρα!
Οφειλουμε μαλιστα να πουμε οτι η κορη ειναι επισης ατομο, του οποιου οι κινησεις πρεπει να παρατηρουνται συνεχως και αγρυπνως!
Στη δικη μου συνειδηση, ειναι ηδη ετοιμη να σταλει στην κουζινα της.
Ο γιουγκοσλαβικος συρφετος που ειναι μαζεμενος στη Χωρα απο καιρους παλαιους, δεν ειναι σημαδι για να εφησυχαζει κανενας εντιμος και ξυπνιος Ελληνας πολιτης.
Το εκπληκτικο παραδειγμα του Λιανι, που με σκυλισιο υφος κραυγαζε οτι η Μακεδονια εκτεινεται τοσο οσο και ο Ποταμος Αξιος, θα επρεπε να κανονικα να θορυβησει τα 3/4 της Ελληνικης Βουλης, και να τον πεταξουν αμεσως απο τη Χωρα!
Ομως φευ! η ελληνικη κοινωνια εξακολουθει να ανεχεται μισελληνες ηδη απο την εποχη του 1821, οταν τα σκυλια που αλωνιζαν παντου, τουρκαλβανοι, σλαβοι, λατινοι, γερμανοι φρανγκοι, εβραιορασσοφοροι εξακολουθουσαν να λυμαινονται τη Χωρα σαν να μην ειχαμε απελευθερωθει ποτε κατ' ουσιαν!
Σημερα, "καλο"κρυμμενοι αρκετοι απ' αυτους, στα ιδια τα εδρανα της Βουλης, δινουν αγωνα κατα της Ελλαδος, υποδυομενοι τους... "προοδευτικους", ως μελη ενος ταχα "προοδευτικου" "Κινηματος"!!!
Παρακολουθηστε τι ειπε ( αναρτημενο λιγο πιο πανω, απο καποιον μπομπο ) ενας απ' αυτους, που διετελεσε μαλιστα Υπ.Εξ Ελλαδος στο προσφατο παρελθον:
---> Στον πρωθυπουργό, προθυμοποιήθηκα ακόμα και να επισκεφτώ τα Σκόπια. Θυμίζω ότι, στη θητεία μου ως ΥΠΕΞ, είχα τουλάχιστον 20 διμερείς συναντήσεις με τη γείτονα χώρα. Είχα βρεθεί κοντά τους στις πιο δύσκολες στιγμές της πρόσφατης ιστορίας τους, στον εμφύλιό τους, στον πόλεμο στο Κόσοβο, στην εισροή εκατοντάδων χιλιάδων Αλβανών προσφύγων από το Κοσσυφοπέδιο, στην κρίση τους με τη γειτονική Αλβανία. Πάντα, με στόχο τη διατήρηση της σταθερότητας στα Βαλκάνια, πάντα, με στόχο τη διατήρηση της ακεραιότητας της γείτονας χώρας.
------------------
Καταλαβαινετε για τι ατομα προκειται, και για ποιανου συμφεροντα εκινειτο τοσο δραστηρια, αυτος ο ανεκδιηγητος λελες?
Με τον τυπο αυτον, ομως, δεν εχουμε τελειωσει ακομα. Σας ζητω τωρα να μου πειτε, μετα απο την παρακατω δηλωση του...
--> για να υπογραμμίσω προς κάθε κατεύθυνση ότι, στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, μία είναι η εθνική κόκκινη γραμμή, η οποία έγινε κτήμα σύσσωμου του Ελληνικού λαού: Μία σύνθετη ονομασία, με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες ανεξαιρέτως τις χρήσεις.
Όχι, σε οποιαδήποτε μορφή διπλής ονομασίας.
-----------
... αν εχετε καταλαβει κατι!
Κατ' αρχην, κανεις δεν μπορει να καταλαβει οτιδηποτε!
Δευτερον, καταλαβαινουμε πού αποσκοπει αυτο το Τιποτα!
Στο να μην γινουν ποτέ ξεκαθαρες οι ασυναρτησιες ( ή μπουρδες ή bullshit ) στον Ελληνα πολιτη που ακουει τις "δηλωσεις" αυτου του ξοανου!
Οσο πιο θολοι μενουν οι πραγματικοι μας σκοποι και στοχοι, τοσο το καλυτερο!
Μολις πεισθειτε οτι εχετε να κανετε με πονηρους, βλακες και αγυρτες, αποσυρετε την ιδια κι ολας στιγμη την εμπιστοσυνη σας που ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ!
Οσοι, τους ξαναστειλετε στη Βουλη, ειστε εχθροι και των υπολοιπων Ελληνων!
ΕΡΜΟΔΙΚΟΣ
7.24
ΑπάντησηΔιαγραφήPRΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!!!
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ + ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΕΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΣΑΜΠΑΝΗΣ ΚΛΠ...
ΛΟΙΠΑΜΑΙ.... ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!!!!
ΦΙΛΙΚΑ
WILD
"Οσο πιο θολοι μενουν οι πραγματικοι μας σκοποι και στοχοι, τοσο το καλυτερο!" ( ετσι σκεφτονται στην πραγματικοτητα, αυτοι οι αληταμπουρες οταν ειναι να εκδωσουν καμια ανακοινωση, καμια δηλωση...)!
ΑπάντησηΔιαγραφήwild
ΑπάντησηΔιαγραφήse efxaristo
7.24
Ο Τραγκας τον πηδηξε κανονικα τον Σρτατουλη και τον Σημιτη, στο Αλτερ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθλια συριζιοτικα και πασοκικα σκυλια, αντι να κρυβεστε, τολματε να βγαινετε και στα παραθυρα..
Στα παραθυρα βγαινει επισης και ο κουκουες Σκυλλακος, που εφτασε στο σημειο, τα καθικι, να πει, οτι η Βουλγαρια δεν μας απειλησε σε αντιθεση με τους Νατοϊκους...
Βουλγαρικα κοπροσκυλα κουκουεδες και συριζιοτισες, εξω απο την Ελλαδα, αλητες!
Μπηκαν στην πολη οι οχτροι,τις πορτες σπασαν,οι οχτροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εμεις γελουσαμε στις γειτονιες
την πρωτη μερα.
Ευχομαι αυτο που εγινε τωρα με τα σκοπια να εγινε μαθημα σε ολους και ιδιαιτερα στους δηθεν προοδευτικους.Οτι ταχα δεν βλεπατε, κυριοι του ΣΥΡΙΖΑ ειναι πλεον ξεκαθαρο.Ελπιζω να καταλαβατε οτι εθνικιστες ειναι η πλειονοτητα των σκοπιανων και οχι ορισμενοι.Αστεια και παιχνιδια με την εδαφικη ακεραιοτητα της χωρας μας δεν γινονται.Θα πρεπει ολοι να αγωνιστουμε ωστε να παραδωσουμε στα παιδια μας οτι παραλαβαμε.
Με ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ φίλε
ΑπάντησηΔιαγραφήαν παραδώσουμς τα μισά απότι παραλάβαμε θα πρέπει να είμαστε υπερευτυχισμένοι
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΟ ΧΕΡΙΣΤΗΚΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ν'ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Η ΔΑΜΑΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή